MenuZamknijRaport
Koronawirus

WIADOMOŚCI

SPORT

Sobota, 19 września
im. Konstancji, Teodora

Z klubem od zawsze - rozmowa z Mankiem, kibicem Karkonoszy

Wiadomości: Jelenia Góra
Niedziela, 30 lipca 2006, 0:00
Aktualizacja: Niedziela, 30 lipca 2006, 18:17
Autor: Agnieszka Rafińska
Fot. goral
"Maniek" to jeden z najwierniejszych kibiców Karkonoszy. Od wielu lat dopinguje jeleniogórską drużynę. Poniżej przedstawiamy wywiad z wodzirejem szalikowców "biało-niebieskich".

<b>Agnieszka Rafińska: Witam. Jak samopoczucie?</b>
Maniek: - Witam. Dziękuję, bardzo dobrze.

<b>Jak długo interesujesz się piłką?</b>
- Futbolem interesuje się odkąd pamiętam. Ten sport towarzyszy mi od zawsze. To na nim się wychowałem.

<b>Skąd zainteresowanie klubem KS Karkonosze?</b>
- Karkonoszom kibicuję od szesnastu lat. Cała historia ma swój początek, na meczu o mistrzostwo czwartej ligi, pomiędzy Karkonoszami a Czarnymi Wałbrzych. Spotkanie zakończyło się wynikiem 1:1. Ta pasja trwa do dziś.

<b>Jak oceniasz to, co się dzieje aktualnie w klubie?</b>
- Po wyborze nowego zarządu, sytuacja jest znacznie lepsza, aniżeli ostatnimi czasy. Przed nowymi włodarzami klubu jeszcze dużo pracy, aby Karkonosze wyprowadzić na nową, lepszą drogę. W tym momencie, po upływie paru miesięcy trudno jest ocenić działaczy, którzy starają się poprawić kondycję naszej drużyny. Wstrzymajmy się więc na razie z subiektywną oceną klubu.

<b>W takim razie jaką widzisz przed nim przyszłość i na co liczysz w tym sezonie?</b>
- Każdy prawdziwy kibic Karkonoszy głęboko wierzy w naszą drużynę. Jesteśmy przekonani, że będzie się wspinać co sezon do góry. W zbliżających się rozgrywkach nie widzę innej możliwości, niż awans. Życzyłbym także sobie i innym, aby ludzie uczęszczający na mecze piłkarzy przy ulicy Złotniczej, oglądali tylko walkę naszych chłopaków o zwycięstwo.

<b>Wspomniałeś o kibicach. Znasz całe to środowisko. Czy wśród fanów naszej drużyny, oprócz tych prawdziwych, są też ci, którzy na mecze jeżdzą tylko w celu zorganizowania "zadymy"?</b>
- Są to osoby, które także potrafią stworzyć na meczu wspaniałą atmosferę, jak ostatnio miało to miejsce w Jeżowie Sudeckim, Kowarach czy Kamiennej Górze. To oddani kibice, którzy są z drużyną na dobre i na złe.

<b>Czy interesują Cię wyniki innych drużyn z Jeleniej Góry, takich jak Pub-Gol czy Lotnik?</b>
- Oczywiście, że interesują. Jest to przecież nasz jeleniogórski region. Poza tym w większości drużyn gra bardzo wielu naszych kolegów.

<b>Dziękuję serdecznie za rozmowę.</b>
- Ja również dziękuję i pozdrawiam wszystkich fanów "biało-niebieskich"!

Ogłoszenia

Czytaj również

Zygzakiem po ulicy

Taniej za wodę i ścieki

Biennale Fotografii Górskiej rozpoczęte

Komentarze (36) Dodaj komentarz

~Andrzej 30-07-2006 18:31
Pozdro dla Manka
~Marian 30-07-2006 18:35
Maniek na prezydenta ;) Czym sie "Maniek"
~AZBESTDJ 30-07-2006 19:43
pozdro dla Manka mego! KC
~LUK 31-07-2006 1:01
Maniek jest super bo wszęddzie jest go pełno i na meczach biało niebieskich i witaminek czyli jest z wszystkimi co są z jelonki nie ogranicza sie tylko do jednej dysypliny POPROSTU JST WIERNY WSSZYSTKIM NASZYM DRUŻYNĄ W JELONCE I ZA TO GO CENIE POZDRO MANIEK
~rex 31-07-2006 9:55
Maniek jest super!dzieki niemu ekipa ksk trzyma sie w kupie!to on to wszystko zaczął, założył młyn w jelonce!chwała mu za to!
~pająk 31-07-2006 10:01
Przeciez Maniek ma extra herb Karkonoszy na cała ściane w swoim pokoju!!!dlaczego nie został sfotografowany?????
~pat 31-07-2006 10:06
ooo!jakby Maniekzostał prezydentem jg to by Karkonosze miały mistrza Polski!Maniek na prezydenta!!!
~jaja 31-07-2006 10:41
ktory to Manek?? ten w toplesie??
~Karkonosze - Zabobrze 31-07-2006 23:37
Będzie jest i była Karkonoska siła - pozdrowienia dla Naszego Wodzireja :)
~Maniek 1-08-2006 8:06
Pozdrawiam wszystkich kiboli KARKONOSZY z Kołobrzegu!!!-Maniek
~KSG-Wałbrzych 1-08-2006 11:57
manius a powiedz jak było na ustawkach!!! zawsze łomocik dostaliscie!!!
~ksk 2-08-2006 0:03
czekaj czekaj a kiedys moze los sie odwroci,i wy wylapiecie
~janek z bydgoszczy 2-08-2006 17:30
nie to ja rafal benitez w toblesie
~KSG-Wałbrzych 3-08-2006 12:04
Wszystko sie moze byc!!! ale my jestesmy zgrani!!! pamietacie ostatni nasz meczyk uwas połowa uciekała a 2 połowa nie wiedziała co ma robic!!! flagi szybko pozwijaliscie na własnym terenia!!! pozdro!!! hehe ksk hehehe
~rozczarowany 4-08-2006 10:42
no a ja chciałbym wiedzieć kiedy Karkonosze awansują do 1 ligi ?
~ksk karkonosze 8-08-2006 13:51
co tu robi ksg?skąd se takie info wysnułes?BYŁ BĘDZIE BYŁA KARKONOSKA SILA!!!!!!!!!
~fanatyk 8-08-2006 13:52
potwierdzam:Maniek na prezydenta!!!
~rawicz 29-08-2006 15:43
Karkonosze....hmmm niezła ekipka
~paradysz 2-01-2007 8:58
na zawsze kskarkonosze jelenia gura jes
~kami paradysz{ ksk} 2-01-2007 9:14
maniek na prezydenta jelonki popieram pozdro dla manka od kamila z pod tesco
~paradysz kamil 2-01-2007 9:30
czy draszz dobrze cz y nie ja itak kocham cie w moim sercu ks ian dobre j na złe to sie tyczy do gurnika -niech wejdon do śmietnika jejeje gurnik nadaje sie na pekel s pizdy niepamienytacie co było 2 lata temu jak byliście w klattce to był muj pierwszy mecz a mam 13 lat i wtedyto byla rzeznia jak sidrzieliście w klatce i sraliscie pod siebie i spiewaliscie kskarkonosze niepanientacie. ksarkonosz ew sercu nosz
~Kamilek 14-01-2007 21:11
Góra przez "ó", prezydent od dwóch miesięcy już wybrany!
~paradysz 17-01-2007 9:47
kskarkonosze jelenia gura basta
~Kamilek 17-01-2007 17:51
Co to znaczy "basta"? Może miało być "pasta"? Pozdrowienia z Jeleniej GÓRY!
~do paradysz Suchy 17-01-2007 18:54
gosciu,spox,karkonosze ok ale twoj post 02-01-2007 09:30.... masakra(reszta nie lepsza) pzdr dla mańka i marchewy(ktorego dopiero dzis zauwazylem)
~od paradysz do suchy 18-01-2007 16:43
niewiem oco ci chodrzi z tym postem
~Kamilek 18-01-2007 18:51
Post w internecie w uproszczeniu, to króciutki list, wysłana informacja, odpowiedź na czyjąś opinię.Panu Suchemu chodzi o to, że są tam błędy i trudno Twój post odczytać. ;)Pozdrowienia.
~paradysz kami l 22-01-2007 18:58
dobra drzienkuwka ale czy ktoś mnie zna ??????????????????????????????????????
~Kamilek 22-01-2007 22:33
Znam Cię, ciekawe skąd?
~paradysz kamil 23-01-2007 21:29
z kond mnie znasz iak masz na nazwisko morzez jakiej ulicy jestes morze jestes kibicem kskarkonioszy
~odpisz jak naj szybciej 24-01-2007 10:01
kamilek dawaj no co ja codziennie kukam w jelonka.com a ty nie morzesz
~no kamilek 24-01-2007 18:56
co jest kurcze nie pisze...............................
~wks 6-02-2007 13:11
Manio na prezesa ksk!!!
~f-1 6-02-2007 13:46
Maniek powinien byc Prezesem!!!nie wiem czy ktos sie tak poswieca dla sportu jak ON!!!!Maniek nie wybacze Ci ze nie poszedles z nami na kamikadze:)))POZDRAWIAM!!!
~tytytyyty 8-04-2007 19:30
górnik to mistrze
ADA10 3-11-2008 14:26
Manio na prezesa!

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Karkonosze nie zwalniają tempa

Wandale kontra naukowcy

Zaległy hit kolejki dla Miedzi

Bobry nadal zawodzą

Efektowny powrót do ligowego grania

Sonda

Wiemy, jak ważna jest ochrona środowiska, ale czy dbamy o to na co dzień?

Oddanych
głosów
595
Tak
26%
Nie
71%
Nie wiem
4%