MenuZamknijRaport
Koronawirus

WIADOMOŚCI

SPORT

Poniedziałek, 13 lipca
im. Małgorzaty, Henryka

Życie taxi nocą

Wiadomości: Jelenia Góra
Czwartek, 1 lipca 2010, 14:44
Autor: admin
admin
Fot. admin
Czy łatwo jest być taksówkarzem w czasach, kiedy liczba klientów maleje?

O tym i innych aspektach tego zawodu za kółkiem z Radosławem Bajorem rozmawiał w programie „Luźno na ławie” pan Darek, jeleniogórski taksówkarz. Jak wygląda nocne życie w naszym mieście i kto najchętniej korzysta z usług taxi?

Ogłoszenia

Czytaj również

Prezydent na Polanie Jakuszyckiej

Senator zaklejał plakaty? Jest odpowiedź K. Mroza

Polacy wybierają prezydenta (aktualizacja)

Komentarze (109) Dodaj komentarz

~sf 1-07-2010 19:56
fajny ten buła
~Viola 1-07-2010 23:15
Radku, strzał w dziesiątke z tym wywiadem! Darek to najlepszy taksówkarz w mieście :-)
~ 2-07-2010 10:10
... znam go ! On kocha ;; KOTY !
~Karolina Ch 2-07-2010 10:16
Buła :)))) the best :)) pozdrowienia z Warszawy:) i przepraszam za ostatni kurs:P
~ 2-07-2010 12:12
czyżby paw był na ostatnim kursie???
~biker 2-07-2010 15:59
Buła i Wiesiek czyli nocni taxi drive atrapa i street najlepsi w miescie
~ do ~` 2-07-2010 16:51
nie nie :)) pawika nie było :) dzieki Bogu:)
~ 2-07-2010 17:22
lubi pracowac w nocy ... najbardziej dowozic swoje "studentki" do klientow
~ 2-07-2010 17:37
Buła nie wozi panienek, według mojej wiedzy, któś chyba Bułę chce tu oczerniać
teessi 2-07-2010 18:13
do 17:22 - Wszystko reguluje "niewidzialna ręka rynku": podaż jest odpowiedzią na popyt!;-)
~@tessi 2-07-2010 19:02
przemyslane!
~``` 2-07-2010 20:10
życie taxi nocą rozkwita bo nie ma kontroli i można na lewo pojeździć
~cieplicka181 2-07-2010 20:41
Żarnecki ty za robote sie wez a nie za wywiady,hehehe.
~cieplicka181 2-07-2010 20:49
Dareczku twoja wesoła historia to jak jeszcze fiatem przywaliłeś w klomb w Cieplicach bo sie za panienką oglądałeś:):):)
~ 2-07-2010 20:59
.. ile Bułeczka-Darek ma lat ? .. jestem *strasznie ciekawa .. jak długo może jeszcze pojeżdzic !
~ 2-07-2010 21:01
~C.d .. a tak poważnie ! ..praca w nocy może nawet odpornego mężczyznę .. zniszczyc ! .. to z troski o niego !
~ 3-07-2010 4:48
wygląda na 55, to jeszcze długo
~55 3-07-2010 10:57
a ma cos koło czterdziestki chyba?
~awangarda 3-07-2010 17:29
POZDRAWIAM\" Panie Darku. Wywiadzik super tylko ta trema niepotrzebna;) No i pomimo iż troszkę włos się Panu przypruszył sreberkiem to błysk w oku pozostał ;) Tak trzymaj!
~ 4-07-2010 8:42
~OJEJ ! .. to *najpiękniejszy wiek dla męzczyzny,kiedy staje się NAJwspanialszym Przyjacielem,męzem i ojcem !
teessi 4-07-2010 10:35
...albo zakłada nową rodzinę...;-)
~ ..do Teessi 4-07-2010 12:15
..*malutkie POUCZENIE: .. bo *oni pózniej dojrzewają od dziewczynek ! .. i tylko SZKODA,ze wcześnie umierają !
~kolega 4-07-2010 13:09
Wszystko prawda, ale kochany Bula zapomnial o kilku drobnych, ale waznych szczegolach....... 1- nie do konca to jest tak, ze mu nie potrzeba zadego RadioTaxi, bo przeciez kiedys jezdzil w jednym z nich, ale nie powidlo mi sie i dlatego zostal solo..... 2- jezdzil w barwach Atrapy.. pozniej jezdzil w Barwach Streeta, a teraz.. ??domyslcie sie dlaczego nie jest rekomendowany przez zadna z tych instytucji ? 3- owszem, jest lubiany przez mlodziez, ale to glownie za sprawa, zanizania cen, jezdzi
~kolega 4-07-2010 13:12
urwalo mi czesc tekstu... zaniza ceny i jezdzi prawie za darmo, co zle wplywa na koniunkture w miescie i za to min. nienawidza go inni taksowkarze, zauwazcie, ze prawie nie stoii na postojach, tylko zawsze pod knajpami... podsumowujac, obraz nocnego taksowkarza Buly, wcale ne jest taki peikny... noc niestety ujawnia zle emocje..:(
~ 4-07-2010 13:35
"kolego" - twoje emocje właśnie się ujawniły... w jak najgorszy sposób... to bardzo wiele mówi o waszym strasznym, okropnym środowisku...
~ 4-07-2010 13:36
Dlatego maleje wam liczba klientów...
~kolega 4-07-2010 13:37
nie, ja nikogo tu nie oczerniam, poprostu pokazuje to czego zabrsaklo w materiale filmowym i mowie prawde o powodach tak wielkiej popularnosci Darka... zwyczajnie, nie do konca ucziwa konkurencja... :(
~ 4-07-2010 13:45
Obniżcie ceny, a będziecie mieli kllientów. Wolicie stać niż zarobic trochę mniej. Jest recesja, ludzie mają mniej dochodów. To odbija się także na waszym środowisku.
~ do "KOLEGA" 4-07-2010 15:22
~ZAZDROŚNCY ! ..co boicie się pracy w nocy,czy współczesnej młodzieży ?? ..ten Fajny Pan z ..*Interview jest piękny,bo "sprzedaje" swój zawód z .. SERCEM !
~kolega 4-07-2010 16:59
chyba nikt tu nie czyta ze zrozumeniem...:( chodzilo o to ze 'piekny Pan' pokazal tylko jedna strone. nie powiedzial ze zaniza ceny..., nie powiedzial, ze glownym powodem zapasci w tym zawodzie to emerytowani milicjnci, ktorzy, nie musza placic ZUSu, wiec i koszty maja duzo mniejsze..., i chociaz udaje, ze mu nie potrzebne radiotaxi, to nie powiedzial, ze nalezal do radiotaxi i noga mu sie powinela... :( = prawde trzeba mowic cala a nie tylko wygodna
~ 4-07-2010 17:47
Klienta obchodzi najbardziej cena, jaką od niego wyciągniecie za wasze usługi, a nie czy ktoś należy czy nie do radiataxi. A ten gościu to milicjant?
~25-ka 4-07-2010 19:26
tak tak ... pała jak nic. Szkoda ze najwiecej do powiedzenia maja emeryci i rencisci na taxi. A nikt nie pomysli jak NORMALNY taksówkarz na pełnym zus-ie ma zarobic na opłaty nie wspominając juz o utrzymaniu rodziny.
~ 4-07-2010 19:55
NORMALNI klienci też płacą ZUS i mają rodziny na utrzymaniu, a że wasze usługi bardzo drogie, to ich tracicie... coraz mniej ludzi na was stać a jak nie obniżycie cen to bedzie gorzej...
~ 4-07-2010 19:56
bedziecie sie klocic miedzy soba o klienta i wygra ten co obnizy stawki
~oto polska 5-07-2010 2:00
czyli wygra emerytowany milicjant, bo tylkojego stac na obnizenie cen. kazdy inny musi zaplacic prawie 1000 zl ZUSu, bez wzgledu na to czy zarobi czy nie... tylko za to ze zyje... a pala nie musi :(
~normal 5-07-2010 2:02
nie mowiac juz o tym, ze miasto produkuje licencje, dajac kazdemu. w normalnych panstwach sa limity, w zaleznosci od ilosci mieszkancow... u nas likiwduja bezrobocie, tylko sztucznie..:(
~HansKloss 5-07-2010 9:27
Ludzie jeżdżą z Bułą, bo go lubią i znają. Stawki podobne jak u innych, z wyjątkiem niektórych cwanaiaków, którzy jeżdż nocą bez żadnych znaków taxi na samochodzie!
~ 5-07-2010 17:37
I bardzo dobrze, że dają więcej licencji! przynajmniej ludzie maja robote, a nie - jeden może zarobić b.dużo, a drugi figę, a ten bezrobotny tez ma rodzine i musi na nią zarobic! to chyba lepiej ze ma prace, nawet jak zarobi mniej!
~oto polska 6-07-2010 11:01
to BARDZO zle, ze daja tak duzo licencji, stwarza to tylko iluzje przedsiebiorczosci. ponewaz koszty stale utrzymania firmy sa tak duze, ...( ZUS-900, podatek- 350, paliwo -800, amortyzacja auta-500)... ze czasem ciezko zarobic na same oplaty, nie mowiac juz o zysku.. :( oto polska wlasnie
~ 6-07-2010 17:00
a przychod ile?
~do oto polsk 6-07-2010 17:21
ciezko tak zarobic ale od lat duzo na postoju taksówkarzy stoi wiec chyba tak zle nie jest bo odkad zyje to te same twarze a samochody na lepsze zamianiaja....
~do 17:21 6-07-2010 17:50
..a to prawda z tymi samochodami i domy sobie pobudowali, jakby było zle toby odchodzili z zawodu ...
~Do kolega 6-07-2010 18:32
Bardzo mnie ciekawi na czym polega nie do końca uczciwa konkurencja...,a gdzie jest powidziane,że radio taxi posiada monopol na rynku i ma dyktować ceny.Każdy taksówkarz ma prawo brać mniej za kurs.A co do Buły to zgadzam się z tym że,jego fenomen polega na tym ,że ludzie go lubią i znają-jedyna w mieście taksówka z tak wyrazistą reklamą własnej firmy:"Taxi Buła".Bułeczko pozdrowienia dla Super Mario.
~@oto polsk 6-07-2010 20:41
jaki podatek? ;-)
~ 7-07-2010 19:25
Wychodzi na to, że Buła ludzki człowiek, to klienci go lubia i do niego wracają, omijając zmonopolizowane i kłocące się ze sobą i wśród siebie radia.;-)
~25-ka 7-07-2010 19:40
realia sa takie jak wyzej napisałem. A ten text z budowaniem domów z pracy na taryfie to mnie rozbawił... Jak postał by jeden z drugim 8 godzin na postoju i przywiózł do domu 80zł ( z tego czesc idzie na zus(30zł) i częsc na paliwo20zł) to byście inaczej patrzyli na TAKICH obrotnych co do nich wsiadaja wszyscy(niby bo fajny chłop)
~ 7-07-2010 20:39
Nie ściemniaj, pisz prawdę. To z czego ten podatek aż 350 zł? ;-) Jeśli zazdrościsz panu z wywiadu, to rób to samo co on. Będziesz miał lepiej. Wolicie stać i NIC nie zarobić niż zarobić mniej ale zarobić. Jesteście straszni z tymi waszymi zawiściami.
~klient 8-07-2010 8:08
to jezdzijcie po nocach jak buła i wiesiek oni obstawiaja knajpy w nocy i kazdy do nich wsiada od czasów parkowej
~klient 8-07-2010 9:38
to jezdzijcie po nocach jak buła i wiesiek oni obstawiaja knajpy w nocy i kazdy do nich wsiada od czasów parkowej
~klient 8-07-2010 11:28
zeby obstawiac knajpy trzeba byc człowiekiem godnym zaufania i mieć znajomości Oni je mają bo są naprawde rownymi ludzmi. Wiesiek buła gratki !
~Zdzich 8-07-2010 12:16
Ceny taksówek są takie jak wszędzie. Dla porównania we Wrocławiu stawka początkowa to 5,1PLN, a 1km w 1 strefie to 3PLN. W Jeleniej jednak trochę taniej, ale jak za 3km płaci się 8 czy 9 złotych to już człowiek się 3 razy zastanowi zanim pojedzie. Problem tkwi nie w tym, że taksówki są drogie, tylko, że zarobki są śmiesznie niskie.
~... 8-07-2010 12:45
gdy wsiada do taksowki 3 osoby, to przy sredniej cenie kursu 10-12 zl, wychodzi taniej niz autobusem:) i z drzwi do drzwi.. wiec czasem warto pomyslec a nie tylko patzrec na siebie
~klient 8-07-2010 13:43
z buła nie jezdze ale z wiesiek (absolut i atrapa) spoko gosc nie mam nieraz kasy to gadał dawaj to cie zawioze do domu bo jestes zalany jutro oddasz dlatego tacy ludzie sa potrzebnie ale fakt obcemu by tak nie powiedział tylko stałym klienta
~nocny marek 8-07-2010 16:06
zachwoujecie sie tak, jakby w tymmalym miescie, jezdzilo tylko dwoch nocnych taks-owkarzy. w nocy jezdza ciagle ci sami kierowcy, ale jest ich conajmnej 8-10. napiszcie kogo z nocnych kierowcow lubicie najbardziej - poza bula, bo ten omawiany jest juz z kazdej strony :)
~ 8-07-2010 17:45
Do nocnego marka - moje pytanie brzmi: kogo Wy tak naprawdę lubicie? Czy traktujecie klientów jak ludzi? Dla was klient to jest "idące 15 zł"albo "10 zł", a najlepiej jak idzie sobie ulicą wielokrotność tej kwoty. Taka prawda.
~ 8-07-2010 17:50
Jeśli któryś z taksówkarzy nie zdziera z klienta ostatniej nitki, to jest przez was od razu znienawidzony. Bo dla klientów jest człowiekiem, ale dla was kimś godnym potępienia. Zatem czy wy sami lubicie klientów?
~nocny Marek 9-07-2010 13:08
a czy idac do sklepu, widzisz, ze butelka piwa czy bochenek chleba kosztuje, 2,40 zl, to czy pytasz Pania sprzedajaca :" da sie kupic za 2 zlote ?" ---- raczej nie, wiec nie mam pojecia, skad wzial sie nawyk, ze za uslugi taksowkarskie, mozna placic mniej niz one faktycznie kosztuja... chyba tylko z braku szacunku do pracy tych Panow.
~do Zdzicha 9-07-2010 13:11
Masz racje, ceny sa takie same jak w kazdym innym miescie, a nawet chwilami nizsze, bo sam jezdze korporacja, ktora ma stawke poczatkowa 4,5 zl - czyli ogolnie RABAT 10 % = tak ma Euro Taxi 196-25
~nn 9-07-2010 17:05
mozna byc filantropem , ale gdyby musial zaplacic zus i podatek tak jak inni to watpie aby byl dalej taki dobry dla klientow ciekawe jaka taryfe wlacza w nocy skoro oplaca mu sie za darmo wozic a moze nie tylko zainteresowany jest dowozem wyglada mi na wspolpracujacego, taki szczery dobry ale nie moge mu jakos uwierzyc,i kilka mercedesow zmienil dziwne z taksowki?????? moze go skarbowka sprawdzi w nocy czy daje paragony klientom
~ 9-07-2010 17:35
.... na dodatek jesteście donosicielami... ale środowisko... nie ma co... obrzydliwe... Nocny Marku, usługi taksówkarskie nie są dobrami pierwszej potrzeby tak jak chleb, jeśli ludzie nie maja kasy to z nich po prostu rezygnują. Zauważ, że ceny telewizorów i pralek też spadają.To samo jest z cenami np. prasy, kawy, alkoholu - one nie są dobrami pierwszej potrzeby... na tym się oszczędza...
~jacuś 9-07-2010 17:40
aczy zauważyłeś że twoje kochane UERO TAXI 196-25 tylko na początku daje rabat,a stawka na każdym kilometrze jest o 50% wyższa niż u innych.Tak więc wychodzi,że itak płacisz więcej.Jak coś palniesz to najpierw przyjżyj się cennikom,bo pięknie CIE WALĄ W ROGI. Tak pozornie cię lubią,awychodzisz na głupca-już parę lat.I to jest oki HA,HA,HA.MARKETOWY EKONOMISTA. POLECAJ ICH DALEJ....
~ 9-07-2010 17:47
nn swoim komentarzem udowodnił, że wasze środowisko nie bardzo zasługuje na szacunek... Nikt nie lubi donosicieli...
~....? 9-07-2010 17:53
ceny telewizorow spadaja, ale i tak kupujesz za tyle za ile sa wystawione.. to sprzedawca ustala cene, a nie dyktuje ich klient, a w taksowce, niestety czesto klient wsiada i mowi za ile che jechac.. jak na targu przekupek :(
~ 9-07-2010 18:16
Ja się przekonałem na własnej skóże o promocji uero-taxi,a ty rób jak uważasz.Przeciesz to niemoja wina,że nieczytasz dokładnie co jest napisane.Przeciuż cennik jest wywieszony(powinien być)w widocznym miejscu.A poza tym to całe radio-taxi postanowiło skorzystać z okazji by się REKLAMOWAĆ.Tylko część promocji było bardzo małym druczkiem.
~ 9-07-2010 18:40
do ~....? Telewizor wtedy kupuje się taki, na jaki kogo stać, tak samo z taksówkami. Nie stać mnie na czyjeś usługi - nie jadę z nim! Tak to działa! Ceny telewizorów w małych prywatnych sklepach, nie sieciowych, też podlegają negocjacji. To właściciel decyduje, za ile mi go sprzeda. Za to w sieciowych sklepach są okresowe obniżki, czasem dość duże.
~anty - merc 9-07-2010 18:57
mercedes taxi natomiat dolicza VAT do swojego cennika, wiec wychodzi najdrozej ze wszystkich...
~busiarz 9-07-2010 19:00
a co z Busami, ktore biora wiecej za kurs, tylko dlatego ze miesci sie tam az 7 osob ? = najczescij taniej jest wziasc dwie taksowki 4+4 niz busa z doplata.. :( masakra poprosu:(
~ 9-07-2010 19:10
do anty-mercowego: a inni nie płacą tego podatku?
~anty merc 9-07-2010 19:14
owszem placa, ale wiekszosc placi tylko zwykly podatek dochodowy, a VATu malo kto placi. *** popieram slowa busiarza, ze wsiadajac do busa, ZAWSZE jest doplata za wiekszy pojazd..:( to nie sparwiedliwe
~ 9-07-2010 19:16
Za bilet w busie płaci się np. do Karpacza 7 zł za osobę, a taksówka ile kosztuje za tę trasę? Czyżby czterokrotnośc tej kwoty?;-) I jadąc busem nie muszę wtedy szukać 3 osób (albo siedmiu), które zechcą ze mną tam pojechać o tej godzinie, co ja zechcę!
~Jaga 10-07-2010 13:09
Do ~nn. jakbyś jeździł z Bułą to mógłbyś sprawdzić jaką taryfę włącza nie musisz nikogo oczerniać a co do zmiany aut to może ma bogatą Żonę. Widać zazdrość wylewa ci się uszami
~Jaga 10-07-2010 13:22
Do ~nn. jakbyś jeździł z Bułą to mógłbyś sprawdzić jaką taryfę włącza nie musisz nikogo oczerniać a co do zmiany aut to może ma bogatą Żonę. Widać zazdrość wylewa ci się uszami
~ 10-07-2010 13:43
Jaga, całe to koszmarne środowisko zionie nienawiścią do tych, którzy nie naciągają klientów. A że większość naciąga to widać gołym okiem. Jak jadą do klienta, to jadą szybko, a jak klient wsiądzie, to zwalniają, bo wtedy im licznik taryfy pracuje. Można to łatwo z boku zauważyć. Gdy klient nie zorientowany, bo nie stąd, to jadą dłuższą trasą, albo robią wielkie podjeżdżanie dokładnie na wskazane miejsce, wtedy jest wielkie zawracanie i ustawianie się, a licznik cały czas "bije".;-)
~do wyzej 10-07-2010 18:09
do wyzej co ma licnzik do predkosci??? nie wiem moz enie znam sie ale zawsze mnie uczony ze licznie w taxi wali za kilometry a nie czas spedzony w taxi
~ 10-07-2010 18:34
@do wyzej - to popatrz na licznik gdy stoisz w korku, a jeszcze lepiej spytaj taksiarza, ale takiego co ci powie prawde
~jacuś 10-07-2010 19:11
DO KOLEGA.Ty chyba jesteś taksówkarzem,może objaśnij dla wszystkich na jakich zasadach działają taksometry czy prętkość jazdy ma na to wpływ?
~ 10-07-2010 20:03
do jacusia tu poczytaj: http://mojejabluszko.pl/2010/05/31/wezwij-taxi/ i tu: http://www.stacja.com.pl/prawo/2003/1014/1014.htm
~taksiarz 11-07-2010 13:03
taksomet, owszem pracuje w korkach. ale dzila w ten sposb, ze liczy kilometry przejechane i czas postoju, zaznaczam POSTOJU. wiec predkosc jazdy nie ma zadnego znaczenia. postoj jest wtedy, jelsi predkosc pojazdu nie przekracza 5 km/h.
~ 11-07-2010 13:37
placi się za czas spędzony w taksówce a nie za same kilometry, im dłuzej jedzie tym wiecej placisz
~hor 12-07-2010 9:35
buła jest ok,ale jest też Romek z 9191 on też jeździ tylko w nocy,i nigdy cię nie skasuje za dużo.sypie żartami i jest git.pół jeleniej też go zna.z nim też wywiad zróbcie.pozd.
~ali 12-07-2010 23:05
ZŁOTÓWY !!!!!! Weźcie się do porządnej pracy, co drugi z Was ma dziewczynki na telefon i coś z ustawy o przeciwdziałaniu narkomani............
~do ali 13-07-2010 9:12
masz racje, a wszyscy co jezdza combi, to maja takie duze bagazniki, bo sprzedaja granaty i inna bron reczna :)
~hor 13-07-2010 20:51
hihi.. o Romku to lepiej nie wspominaj, zboczencu jednym:) chyba kazda dziewczyna w tym miescie, dostala od niego propozycje s...xu wzamian za kurs do domu..:)
~ 14-07-2010 13:18
a to ja wiem,taki siwy.kiedyś całą droge gadał o cipkach w poprzek.z nim to strach jechać,a wpojedynkę nigdy więcej bym do niego nie wsiadła
~jg 14-07-2010 18:04
z pol roku temu jeden z kierowcow pracujacych w Sniezce byl oskarzony o gwalt.. dlatego najlpeiej jezdzic ze swoim zaufanym kierowca, na komorke..
~ 14-07-2010 19:25
taki brzydki, że żadna go nie chciała dobrowolnie?
~ 14-07-2010 22:10
Pozdrowienia dla najlepszego taksówkarza w mieście od pary z Moniuszki załamania, obecnie z Irlandii:)))))
~busiarz 17-07-2010 5:01
zauwazcie kto jezdzi na komorki.. Bula, Romus, Janek ze sniezki.. same busy... dzwiny zbieg okolicznosci... :( PREZCZ z BUSAMI
~ 17-07-2010 8:11
NAJLEPIEJ to Z NIKIM nie jeździć, ani na komórki, ani z postoju. Zdrowiej dla portfela! Dla nóg też bardzo zdrowo.;-)
~... ? 17-07-2010 11:10
czemu ucichl temat tego gwalciciela.. moze jelonka cos o tym napisze..? jak to mozliwe zeby w takim zawodzie pracowal ktos z taka opinia ?
~do ... ? 17-07-2010 12:51
A co takiego ma ten zawód, że nie może tam pracować ktoś "z opinią"? WSZYSCY w tym "zawodzie" mają odpowiednią "opinię".;-)
GatoNegro 17-07-2010 15:46
Jak się słucha tego pana to należy stwierdzić, że ten gość ma klasę.
~klientka 17-07-2010 16:11
Raz stałam z koleżanką wieczorem a on nachalnie, podjechał raz "Może podwieźć" po odmowie pojechal dalej, nagle zawrócił " a może jednak, tak same stoicie" nie odezwalayśmy się a on stał w otwartym oknem w samochodzie i się gapił. Cuż widać , że dużo przyjemność sprawia mu ta praca. Tyle kobiet, nieświadomych jego odzywak i zachować. Strasz troche wsiadać do jego taksówki. Nie wiadomo czy dojedziesz do domu czy najpierw pojedziesz przez jakiś las...
~do klientki 17-07-2010 17:03
masz racje, zostal poruszony BARDZo intrygujacy temat.. = cena a bezpieczenstwo = bo wiadomo,ze jesli Bula czy Romus, nie zarobi pieniedzy na kusie, to musi w jakis inny sposob miec zadowolenie z pracy.... moze wlasnie seksualne.. ale czy napewno chcemy takichh kierowcow ?
~ 17-07-2010 17:26
Do IP: *.244.148.18 - takimi wpisami można zniszczyć człowieka. Zazdrość ma wiele twarzy...
~ 17-07-2010 17:33
Na pewno nie chcemy jechać z takimi kierowcami, co opowiadają brednie na temat swoich kolegów po fachu.
~ 17-07-2010 18:36
jeśli Buła czy Rromuś-Ty chyba wogule nieznasz tych ludzi,a głupio zabierasz głos widać sam byś sobie pobzykał na boku.Bo Buła ,a Romuś to dwie różne osoby.Proponuje poznaj ich najpierw,a potem wypisuj swoje głupie wywody.
~ 18-07-2010 15:50
Potwierdza się tu opinia o taksiarzach jako o największych plotkarzach... Plotkują nie tylko o klientach, ale i o swoich kolegach... :-(
~- 18-07-2010 17:22
nie prawda, to nie sa rozmowy miedzy kolegami, tylko miedzy konkurencja... jak u mowic o koleznestwie, jelsi jeden drugiemuzabiera klientow... kiedys bylo inaczej, kiedys zawsze klient wsiadal do pierwszej taksowki w kolejce,. a teraz... byli milicjanci wyciagaja na zywca kase z klientow
~klient 19-07-2010 8:10
ja wsiadam do taxi nie pierwszej w kolejce tylko do takiego samochodu jakim chcem jechac. Sory jak mam wybór mercedesa a jakiegos starego trupa to wybieram mercedesa. Wiem ze to nie fair w stosunku tych co sa pierwsi w kolejce ale płace wymagam zwłąszcza teraz jak sa upały wiec klimatyzacja mile widziana
~ 19-07-2010 8:47
a co , tylko mercedesy maja klimatyzacje,, zauwaz pozatym ze akurat mercedesy jezdzace w JG, t najczescij kilkunastoletnie wozy, wycofane juz niemieckich taksowek. Druga natomiast sprwa jest to, ze jelsi jedziesz 1, czy 2 km, to rzaczej i tak klimatyzacja nie dziala...
~wybory 19-07-2010 8:49
to prawda... ludzie chodza w ta i spowrottem i wybieraja , jakby chccieli kupic te auta, a nie tylko przejechac sie dwie ulice:)
~ 19-07-2010 23:02
do ~wybory - he, he, a nie przyszło do głowy, że może ludzie nie auta wybierają lecz kierowców?;-)
~bezdomny 21-07-2010 9:34
Widze ze branie to ma ten taksowkarz ale tutaj na jelonce a nie w miescie wiec pora zamknac temat i dajcie chlopu zarobic moze go ktos zamowi chociaz watpie ale cuda sie zdarzaja:)
~TV 21-07-2010 14:29
teraz to on zyje z pieniedzy za udzielane wywiady..:)
rymcycymcy 23-07-2010 15:07
Podejrzewam, że Radek teraz w podróży poślubnej, bo dawno nic tu nowego nie powieszono :) Mam nadzieję, że jak chłop wypocznie po robocie, to coś fajnego jeszcze tu zobaczymy :)
~ZbS 6-08-2010 18:36
-a ile mamy taksi? -zgadnijcie? -jest to największa firma w mieście! 1 2 3 4 5 6-set
~ 8-08-2010 6:03
Jeszcze 20 lat i Polska bedzie wreście pozbawiona was zawistnych ludzi bo po umieracie albo nie bedziecie mieli siły pisac bzdury. Mentalność polska ....
~cim 28-08-2010 23:06
Buła to gość jakich mało na tym świecie!

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Raport NIK dotyczący m.in. MZK Jelenia Góra

Szansa na remont "zameczku"

Spotkanie z prezydentem Andrzejem Dudą

Oficjalne wyniki wyborów – Jelenia Góra i powiat jeleniogórski

Czyżby Andrzej Duda?

Sonda

Powstała miejska plaża nad Bobrem, czy to dobre miejce, także na rodzinny, relaks?

Oddanych
głosów
468
Tak
47%
Nie
40%
Nie wiem
13%