MenuZamknij

WIADOMOŚCI

SPORT

Zwycięstwo PiS (aktualizacja)

Wiadomości: Polska
Niedziela, 26 maja 2019, 21:35
Aktualizacja: Środa, 29 maja 2019, 6:37
Autor: Przemek Kaczałko
Fot. archiwum
Prawo i Sprawiedliwość wygrało wybory do Parlamentu Europejskiego. W okręgu dolnośląsko–opolskim oraz w Jeleniej Górze najlepszy wynik uzyskała jednak Koalicja Europejska.

W samej Jeleniej Górze (wyniki ze 100 proc. obwodowych komisji) zwyciężyła Koalicja Europejska, która uzyskała 15 844 głosy (53,05 proc.), drugi był PiS – 9 052 głosy (30,31 proc.), a na najniższym stopniu podium Wiosna Biedronia – 2 349 głosy (7,86 proc.). Poniżej progu 5 proc. w Jeleniej Górze były: Konfederacja (1 338 głosy, 4,48 proc.), Kukiz'15 (901 gł., 3,02 proc.) i Lewica Razem (383 gł., 1,28 proc.).

Podobnie było w powiecie jeleniogórskim – KE uzyskała 49,28 proc. głosów, PiS 32,52 proc., a Wiosna 8,05 proc.

Według danych z 99,93 proc. komisji, w okręgu dolnośląsko-opolskim również najlepszy wynik uzyskała Koalicja Europejska – 43,87 proc., drugi był PiS – 38,71 proc., a trzecia Wiosna – 6,76 proc. Dalej Konfederacja - 4,98 proc., Kukiz'15 - 4,34 proc. i Lewica Razem - 1,33 proc.

W skali całego kraju (dane z 99,25 proc. komisji) wygrało Prawo i Sprawiedliwość – 45,57 proc., drugie miejsce miała Koalicja Europejska – 38,29 proc., trzecie Wiosna Biedronia – 6,04 proc. Poniżej progu pozostały: Konfederacja – 4,55 proc., Kukiz'15 – 3,7 proc., a Lewica Razem 1,24 proc. Z komitetów, które startowały tylko w części okręgów (nie w naszym) kolejne miejsca zajęły: Polska Fair-Play – 0,54 proc., PolExit Koalicja – 0,06 proc., a ostatnie Jedność Narodu – 0,02 proc.

Według danych sondażowych Exit Poll IPSOS z niedzielnego wieczoru - PiS miał zdobyć 42,4 proc., Koalicja Europejska 39,1 proc., Wiosna Biedronia 6,6 proc., Konfederacja 6,1 proc., ale jak widać - rzeczywiste wyniki mocno odbiegają od sondażowych.

Głosy na czołowych kandydatów (i liderów list) w Jeleniej Górze:
Janina Ochojska (KE) – 8 959
Beata Kempa (PiS) – 3 940
Anna Zalewska (PiS) – 3 567
Małgorzata Sekuła-Szmajdzińska (KE) – 3 045
Jarosław Duda (KE) - 2 678
---
Krzysztof Śmiszek (Wiosna) – 1 285
Janusz Korwin-Mikke (Konfederacja) - 487
Agnieszka Ścigaj (Kukiz'15) – 485
Marcelina Zawisza (Lewica Razem) – 197.

Spośród kandydatek z Jeleniej Góry Natalia Zatka otrzymała w naszym mieście 320 głosów, a Katarzyna Gielert (Konfederacja) – 117.

Twoja reakcja na artykuł?

51
33%
Cieszy
4
3%
Dziwi
4
3%
Nudzi
10
6%
Smuci
28
18%
Złości
59
38%
Przeraża

Ogłoszenia

Czytaj również

Partnersko i kulturalnie

Święto miasta trwa

Widowiskowe odsłonięcie Ławki Wolności w Jeleniej Górze

Komentarze (249) Dodaj komentarz

~wer 26-05-2019 22:11
Kupili "*******" ich własnymi pieniędzmi
~ 27-05-2019 5:05
do: ~wer (22:11)
Potrzebujesz maść na ból dupy?
~Ludwig von Mises 27-05-2019 8:25
do: ~wer (22:11)
Wyniki głosowania do Parlamentu Europejskiego powtórzyły wyniki wyborów samorządowych. Jeleniogórzanie nie chcą klerykalnego państwa i rozdawnictwa pieniędzy, które wcześniej zabrano im w podatkach. Wiedzą też dobrze o ile więcej muszą wydać dziś na jedzenie, bo - pomimo zapewnień rządu - wszystko drożeje. Nawet jeżeli po całej Polsce defilować będą w procesjach klony Kaczora, my tutaj, u stóp Karkonoszy, wciąż mamy szansę na normalność.
~Tomasz R. 27-05-2019 8:37
do: ~wer (22:11)
Natalia Zatka nie dała rady nawet zostać radną, więc jej beznadziejny wynik nie dziwi. To równie spalona politycznie kandydatura, jak Robert Obaz. Czas poszukać jakiegoś normalnego zajęcia, mili państwo od Biedronia.
~... 27-05-2019 8:40
do: ~Tomasz R. (8:37)
Robert Obaz teraz pewnie przeniesie się do PiS. Proboszcz napisze referencje, a senator Mróz wybaczy dawne krzywdy.
~Kamil01928129 27-05-2019 9:00
do: ~Ludwig von Mises (8:25)
"Normalność" i dziurawe drogi... z ciekawością będę przyglądał się dynamicznemu rozwojowi Jeleniej Góry, w której to, decyzją wyborców rzecz jasna, PO ma władzę absolutną.
~alfa-omega.. 27-05-2019 9:30
do: ~Ludwig von Mises (8:25)
Ależ chcą,tylko ta zbieranina,-lewica przeszkadza,a że jej więcej na tym terenie,dlatego wyniki takie,a nie inne.Niech żyje ta część wyborców,która myśli czuje,rozumie po..... Polsku!!!!!!!!
~Real 27-05-2019 9:42
do: ~Kamil01928129 (9:00)
Też chciałem rozwinąć ową "normalność" JG, powiatu JG i dynamiczny rozwój regionu, ale odpuściłem... Jak ktoś ma telewizor zamiast głowy to już nic nie pomoże ;)
~ 27-05-2019 9:43
do: ~Ludwig von Mises (8:25)
Wyniki w JG w tych i samorządowych wyborach pokazały, że nazwa "czerwona kotlina" jest jak najbardziej adekwatna i wciąż aktualna, niestety. Szkoda patrzeć jak to pięknie położone miasto samo skazuje się na izolację i coraz bardziej pogrąża w marazmie. Jeszcze trochę i JG zostanie "czerwonym skansenem".
~Real 27-05-2019 10:09
do: ~wer (22:11)
Jak przegrywają Twoje partie, a wygrywają ci których nienawidzisz, to musisz sobie jakoś wytłumaczyć tę sytuację. Fakty są bardziej skomplikowane. Widzisz coś poza sprawami materialnymi, pieniędzmi? Nie sądzę ;)
~żabcio 27-05-2019 10:17
do: ~wer (22:11)
Mnie nikt nie kupił żadnym + . Nie korzystam z żadnego programu +, a głosowałem na PiS, bo to lepsza alternatywa dla Polski i Europy.
~Przedwiośnie 27-05-2019 11:27
do: ~Tomasz R. (8:37)
Natalia Zatka uzyskała w Jeleniej Górze 320 głosów. We Wrocławiu 481. W całym okręgu 2789.
~Dysiek 27-05-2019 12:34
do: ~Przedwiośnie (11:27)
Okręg wyborczy to cały Dolny Śląsk plus Opolszczyzna. Nie bądź śmieszna Natalko, to żałosny wynik.
~Przedwiośnie 27-05-2019 13:01
do: ~Dysiek (12:34)
W wyborach do Parlamentu Europejskiego w 2014 roku kandydat z Jeleniej Góry, startujący z 6 miejsca - Wojciech Chadży zdobył 1658 głosów. SLD-UP w poprzednich wyborach w okręgu dolnośląsko-opolskim poparło 11,76% wyborców. Wiosnę w obecnych 6,76%. W uprzednich wyborach SLD-UP uzyskało 71 640 głosów. Wiosna obecnie 88 444 głosów. Więc wynik jest dużo lepszy od osoby znanej i cenionej w Jeleniej Górze od lat.
~toyka 27-05-2019 13:46
do: ~Przedwiośnie (13:01)
Tyle, że pan Wojciech Chadży jest radnym trzeciej kadencji i przewodniczącym rady miejskiej, a pani Natalia Zatka największą porażką ostatnich kampanii (przypomnijmy, że do rady miejskiej też się nie dostała)...
~iks 27-05-2019 14:00
do: ~ (9:43)
Partie lewicowe zdobyły łącznie ok. 2700 głosów na 30 tysięcy oddanych. 9 procent, reszta to prawica, chyba że komuś jako lewica jawi się chadecja, liberałowie, chłopi i bezideowe SLD. Czerwona kotlina? Do okulisty.
~Przedwiośnie 27-05-2019 15:04
do: ~toyka (13:46)
Potwierdza to moją tezę, że mimo tego, iż Wojciech Chadży był radnym, startował z wyższego miejsca na liście, to uzyskał słabszy wynik. Natalia Zatka, nie będąc radną, startując z 9 miejsca na liście, z listy partii, która osiągnęła nieznacznie ponad 6%, uzyskała wynik dużo lepszy.
~PAP 27-05-2019 15:27
do: ~wer (22:11)
Jaką trzeba mieć mentalność i stosunek do własnego kraju, żeby głosować na tak skompromitowane i notorycznie kompromitujące się ugrupowanie pod równie skompromitowanym schetyną, który niczego nie dokonał, poza nawoływaniem(równie nieudolnym) do walki z PIS. To jest obraz jaką mamy w Polsce niepewną dla bezpieczeństwa Polski część społeczeństwa...
~Przedwiośnie 27-05-2019 15:36
do: ~toyka (13:46)
W wyborach parlamentarnych, w 2015 roku, przy frekwencji 50,42%, obecny wiceprezydent Konrad Sikora, startujący z listy Nowoczesnej (11,63% poparcia), zdobył w Jeleniej Górze 270 głosów, a Piotr Paczóski, startujący z list Zjednoczonej Lewicy (11,50%) - 300 głosów. Więc można w Jeleniej Górze mieć poparcie na poziomie ok. 300 głosów i być albo przewodniczącym struktur powiatowych partii, albo w niedługim czasie wiceprezydentem miasta.
~123 27-05-2019 15:47
do: ~Kamil01928129 (9:00)
O tak, bo jak dojdzie PiS do władzy to raptem wszystkie problemy znikną. Rozdawalnictwo i ignorancja skończy się jeszcze większa ilością dziurawych dróg. Nie ma się co łudzić. Bałagan będzie jeszcze większy.
~Muzealnik 27-05-2019 15:56
do: ~Przedwiośnie (15:36)
Oj widać biedroniowcy nie lubią Koalicji Europejskiej, nie lubią... Ale do jesieni śladu po was nie będzie. A to dzięki Wam PiS wygrał...
~ 27-05-2019 18:02
do: ~ (9:43)
Lepsza czerwona kotlina niz czarny dól.
~wj 28-05-2019 7:52
do: ~ (9:43)
Świete słowa , wychodzi na to że to jest stały stan umysłu , jedyna nadzieja w tym że może za kilka pokoleń zmadrzeją wyborcy w czrwonej kotlinie.
~Wytyk 28-05-2019 11:35
do: ~PAP (15:27)
Jaką trzeba mieć mentalność i stosunek do własnego kraju, żeby głosować na tak skompromitowane i notorycznie kompromitujące się ugrupowanie pod równie skompromitowanym deweloperem krętaczem i pseudo ministrami którzy rozwalają wszystko za co się wezmą . Trzeba mieć mentalność ciemnego ludu i pozwalać sobą manipulować, wierząc w propagandę wylewaną z TVP i telewizji rydzykowej .
~Kamil01928129 28-05-2019 13:38
do: ~123 (15:47)
w którym miejscu napisałem, że tak będzie?
~ 29-05-2019 0:05
do: ~wer (22:11)
no na tym polega działanie państwa, a co ludzie mają tylko pracować dawać podatki i nic w zamian ?
użytkownik facebook 26-05-2019 23:30
Prognozuję skład poszerzonej Koalicji Europejskiej na jesienne wybory: * Platforma Obywatelska * Nowoczesna * SLD * PSL * KOD * Wiosna * Lato * Jesień * Zima * Razem * Osobno * Trochę Razem A Trochę Osobno * Związek Nauczycielstwa Polskiego * Żydowski Instytut Historyczny * PZPR Reaktywacja * PKP * ZUS * Grecko-hinduska Mniejszość Narodowa * Organizacja Pomocy Uczniom Czwarty Raz Kiblującym W Szóstej Klasie * Związek Synoptyków Polskich pod wezwaniem ,,Tęcza Nie Wyklucza" * Klub Miłośników Kina Skandynawskiego * Fanklub Myszki Miki * Stowarzyszenie Gadających Morświnów * Polski Związek Baletu Mongolskiego z siedzibą w Ułan Bator * Komisja Europejska * NATO * ONZ * Światowy Kongres Producentów Dziurawych Prezerwatyw * partie lewicowe z: Niemiec, Francji, Włoch, Holandii, Belgii, Szwecji, Austrii, Czech, Słowacji i Czechosłowacji * gościnnie: partia Zielonych z Jowisza Działając razem pokonamy PiS!!! ✌️✌️✌️
użytkownik facebook 26-05-2019 23:38
PKP chyba nie...
użytkownik facebook 26-05-2019 23:40
Sebastian dajesz ludziom nadzieję , zostaniesz Nowym Prezesem 😂
użytkownik facebook 26-05-2019 23:40
Teresa Zembik nadzieja umiera ostatnia 😉
~Do użytkownika facebooka 27-05-2019 6:19
do: użytkownik facebook (23:30)
Jako podróżnik - światowiec zdecydowanie zagłosuję na Polski Związek Baletu Mongolskiego z siedzibą w Ułan Bator.
~ 27-05-2019 6:52
do: użytkownik facebook (23:30)
wypadałoby podać autora tego wpisu!a jest nim tzw.Rozprozak!
użytkownik facebook 27-05-2019 11:15
Reaktywacja Polskiej Partii Posiadaczy Magnetowidów
~Joł 27-05-2019 15:02
do: użytkownik facebook (23:30)
Dobre!
użytkownik facebook 26-05-2019 23:36
Coś okropnego!
użytkownik facebook 26-05-2019 23:39
Podział Polski - bez komentarza!
użytkownik facebook 26-05-2019 23:56
Oczywista oczywistość.
~qwerty 27-05-2019 0:03
Poczekajmy na ostateczne wyniki. Różnica to 3 procent, a więc wygrana PiS nie jest to jeszcze przesądzona.
~ 27-05-2019 6:55
do: ~qwerty (0:03)
Hahaha przewaga rośnie hahaha😁
~ 27-05-2019 7:07
do: ~qwerty (0:03)
Państwowa Komisja Wyborcza podała wyniki wyborów do Parlamentu Europejskiego przeliczone z 95,9 proc. obwodowych komisji. Według nich komitety otrzymały: PiS 46,01 proc.; KE 37,87 proc.; Wiosna 6,02 proc.; Konfederacja 4,55 proc.; Kukiz‘15 3,71 proc.; Lewica Razem 1,23 proc.
~ 27-05-2019 13:49
do: ~qwerty (0:03)
To poczekaliśmy i teraz wyniki podane przez PKW z 99,31% komisji wyborczych dają ponad 7% więcej PiS jak KE. PiS - 45,56%, KE - 38,3%, Wiosna - 6,04%, Konfederacja - 4,55%, Kukiz'15 - 3,7%.
~Joł 27-05-2019 15:05
do: ~qwerty (0:03)
Jakby PO, PSL, SLD, i N osobno startowaly w wyborach to miałyby chociaż po 10 procent.😁
~ 27-05-2019 15:25
do: ~Joł (15:05)
G prawda. PO to teraz jakieś 25%, PSL i SLD po 6% do 8% maksymalnie, a .N to 3% do 4% góra.
~Jel... 27-05-2019 18:04
do: ~qwerty (0:03)
bierzesz pod uwagę ten zlepek?
~ 27-05-2019 0:25
Ha ha ha, a miało być takie wspaniałe zwycięstwo KE i sromotna porażka PiS. Mina Schetyny i reszty liderów partii wchodzących w skład Koalicji Europejskiej po wyświetleniu wyników sondażowych - bezcenne.
użytkownik facebook 27-05-2019 4:44
No i zaj3biscie PiS The Best 😎
użytkownik facebook 27-05-2019 5:27
Co za dur.... wybrali Zalewska! Inaczej nie można ich nazwać.
~alfa-omega.. 27-05-2019 9:38
do: użytkownik facebook (5:27)
A ty kim jesteś? Niewidomy,sprzedawczyk????
~Czerwona kotlinka 27-05-2019 20:03
do: użytkownik facebook (5:27)
Nie obrażaj prymitywie !
użytkownik facebook 27-05-2019 5:48
Elegancko 😉
użytkownik facebook 27-05-2019 6:41
Jak to możliwe? 🙈
użytkownik facebook 27-05-2019 6:57
Brawo pis
~Sylwester 27-05-2019 7:00
Podziękujcie Grzesiowi za jego wiary nie godną kampanię i koła licję 🐏🐏🐏
komentarz usunięty
~junak 27-05-2019 7:08
odpowiedź na usunięty komentarz
a nie lepiej ciebie ????
~ 27-05-2019 7:11
odpowiedź na usunięty komentarz
Erotoman - gawędziarz z ciebie. Nikt cie nie chce ? Nawet koza ?
~liber 27-05-2019 8:19
odpowiedź na usunięty komentarz
Typowy argument KO. Masakra i to oczywiście napisał młody, zamożny, wykształcony, inteligentny z dużego miasta wyborca PO.
~Real 27-05-2019 10:10
odpowiedź na usunięty komentarz
LOL
~PROSTE 27-05-2019 7:24
Liczcie na łaskawość rządu. Już jesteśmy peryferiami Polski a niedługo będziemy gospodarczo jako rejon totalnym dnem. Będziemy patrzeć jak reszta Polski nam odjeżdża.
~Sapiens mundi? 27-05-2019 7:46
Finis Polonia
~ 27-05-2019 7:55
No i gdzie te wasze słynne sondaże, Panie Lis??No i jak tam z "pedofilami" w koloratce, Panie Sekielski, Panie Hartmann i Pani Różo Thun? Und was ist mit ihnen Herr Tusk??? Kupcie sobie wuwuzelę!
~ 27-05-2019 7:56
PIS już nawet bije lewakoateistów i sodomitów w wyborach do gejowskiej UE. Lewakoateiści i sodomici są jednak mało inteligentni kiedy wbrew racjonalnemu myśleniu zapewniali o zwycięstwie gejostwa i lewactwa i to z taką butą i pychą. Jak lewakoateiści dalej będą promować pedofilskie gender, pedofilską edukację i sodomię to poparcie będzie i dalej szybko spadało.
użytkownik facebook 27-05-2019 8:01
Teraz powiinni dołoźyć po 500 za to źe wygrali😃
~dde 27-05-2019 8:04
Przykro, że Polacy się sprzedali . Dziwne że dali się nabrać na kłamstwa PISu, teraz wiadomi, dlaczego PIS nie chce inwestować w edukację- ciemnym ludem lepiej się rządzi i można im wcisnąć każdy kit-
~alfa-omega.. 27-05-2019 9:34
do: ~dde (8:04)
Jest akurat odwrotnie.Czy naprawdę tego nie widzisz? A może potrzebne okulary,albo inna terapia?
~xq 27-05-2019 10:29
do: ~dde (8:04)
W ciebie musiał by zbyt duzo zainwestować a efekt był by żaden
~j23 27-05-2019 19:15
do: ~dde (8:04)
Wiekszej ciemnoty i krótko myślącego człowieka od ciebie nie ma
~Ogr 27-05-2019 8:11
Wybraliśmy. Wybraliśmy 52 milionerów. Oni mają nas (wszyscy) głęboko w poważaniu. Ich radość wynika z faktu, że przez cztery-pięć lat będzie im wpływać na konto po kilkanaście tysięcy euro miesięcznie. Wielu, zamiast stanąć przed "sądem wyborców" - wyruszyło na wyprawę po złote runo.. Patologia systemowa.
~Widzę 27-05-2019 8:18
Polaczek za +++ jest wstanie sprzedać swoją matkę .Będziemy płacić,och wasze dzieci i wnuki przez 100 lat .
~ 27-05-2019 12:46
do: ~Widzę (8:18)
Wy kmioty zdradzieckie za kilka ojro Polskę sprzedaliście
~ 27-05-2019 13:31
do: ~Widzę (8:18)
Mnie tam wsio rybka. Wiem co znaczy wielka nadwaga. Stanowi zagrożenie dla życia. I wysoki cholesterol. Patrząc na tych ,co po pobycie w EP , są z niego wytaczani, nie można było wyrazić zgody na to ,żeby ktoś dla mnie tak bardzo , bardzo ryzykował zyciem. I tylko pytam , w kontekście rozpaczliwego wpisu, jako osoba niezorientowana : Czy państwo europejscy /p/osły mają jakoś zróżnicowane diety ? Ci czy tamci, chyba, jednakowo doją nas ,podatników, bezpośrednio a nawet pośrednio ? Więc upodlenie za plusy czy za prawo do piastowania isra elskiego dupska, jest upodleniem tak czy siak ! I o so chodzi ? W czym problem ? Kto zechce ,będzie brał plusy, kto zechce będzie dodupnym asystentem kogoś ważnego. Tam, na Zachodzie !
~Jan 27-05-2019 8:23
Czerwoną Dolina to masohiści i zwolennicy pederastów. Przykre
~rattlehead 27-05-2019 8:31
Jedyny słuszny wybór
~Jg# 27-05-2019 8:37
W mieście porażający jest wynik tego niby naszego Dudy z poparciem Łużniaka
~ 27-05-2019 13:46
do: ~Jg# (8:37)
To ten sam " format " promocji co swojego czasu " Prezydent Donald Tusk ".
użytkownik facebook 27-05-2019 8:39
Słychać wycie znakomicie!
użytkownik facebook 27-05-2019 8:50
I chuj w bombki strzelił
komentarz usunięty
~alfa-omega.. 27-05-2019 9:32
odpowiedź na usunięty komentarz
A z ciebie rozżalona,rozwcieczona.....maruda!
~ 27-05-2019 9:53
odpowiedź na usunięty komentarz
Lepszy on, niż ta banda oszustów
~WoW 27-05-2019 10:30
do: ~alfa-omega.. (9:32)
Uderz w stól a pisiory się odezwały 😀😀😀
~ 27-05-2019 20:50
do: ~WoW (10:30)
Uderz się w czoło a odpowie ci echo. Bo masz we łbie pustkę.
~Kamil01928129 27-05-2019 9:22
Jelenia Góra zaczyna mi się coraz mocniej jawić nie jako miasto, a stan umysłu. Mimo 8 lat rządów po na szczeblu centralnym ciężko znaleźć jakiekolwiek informacje o tym, by Warszawa w tamtych latach w czymkolwiek nam pomogła. Po latach rządów PO również tutaj, kiedy w naszym mieście rozwijały się głównie dziury w asfalcie wybraliśmy kolejny raz to samo. Wczoraj znowu próbowaliśmy wybrać to samo. Dziury w drogach, zapaść komunikacyjna, pracy dobrej więcej w Szklarskiej i Karpaczu a oni i tak zagłosują prędzej na słoik ogórków konserwowych byle z logiem po.
~Bajkoland 27-05-2019 9:25
My jesteśmy jak zwykle w Czerwonej Krainie jak Alicja w Krainie Czarów gdzie dobrze się ma parszywy kot ze sztucznym uzębieniem i ... uśmiechem.
~KE321blablabla 27-05-2019 9:35
Mówicie, że PIS rozdaje zabraną kasę. To prawda tyle tylko, że rozdaje kasę odebraną Vat-owcą. Poza tym oni rozdają narodowi, bo opozycja gdy była u władzy rozdawała jedynie wybrańcom czytaj grubym misiom. Nadal narzekacie, że rozdawnictwo? Rozdają owszem jednak wszystki, a nie wybrańcom ... I bardzo dobrze! Mimo to wielu wciąż nabiera się na opowiastki i obiecywanki opozycji... Obiecywali już dwno i niczego nie dotrzymali. A naród wciąż naiwny. Na szczęście w mniejszości.
~pff 27-05-2019 9:39
Jelenia Góra to jednak porządne miasto 😍
~Real 27-05-2019 9:44
do: ~pff (9:39)
ROTFL :)))
~ 27-05-2019 10:00
do: ~pff (9:39)
Tak jest, "czerwona kotlina" wciąż pokazuje, że ta nazwa jest jak najbardziej aktualna i adekwatna do stanu umysłów znacznej części tutejszych wyborców.
~pff 27-05-2019 10:01
do: ~Real (9:44)
Ale swoją drogą wynik PiS bardzo niezły, jak na takie niemoty. Nawet nieśmiertelne "nie mieli z kim przegrać" niewiele tłumaczy. Łyżeczka miodu to przegrana brunatnych i tęczowych, uff :)
użytkownik facebook 27-05-2019 9:40
Jednak w większości społeczeństwo polskie ma mentalność chłopa pańszczyźnianego.. Masakra
~xq 27-05-2019 10:30
do: użytkownik facebook (9:40)
To właśnie mniejszośc uzurpowała sobie prawo do bycia wybraną kastą a reszta to motłoch którym nalezy gardzić
~ 27-05-2019 13:03
do: użytkownik facebook (9:40)
Chłop pańszczyzniany czy służacy do mycia posranych isra elskich dup na wolności ? Pozycja jakby dośc podobna. Towarzysko tak czy siak persona non grata .Pozycja Polaka.
~ 27-05-2019 15:03
do: użytkownik facebook (9:40)
Czy twój pan, chłopie, cię pochwalił za ten wpis ?
użytkownik facebook 27-05-2019 9:46
Brawo Pis
~ola 27-05-2019 9:46
brawo pis a ten durny schetyna strzasal pisowska szarancze z drzew ludzie mu pokazali gdzie jest jego miejsce pod kantor jako cinkciarz do roboty panie schetyna
~anonim 27-05-2019 10:14
jak widać na mapie wyborów ,pis został wybrany przez ciemnogród ze wschodu.
~ 27-05-2019 10:47
do: ~anonim (10:14)
Wolę tą cześć ze wschodu niż tych którzy twierdzą, że są oświeceni, nowocześni, postępowi i paradują po ulicach dużych miast półnago z pióropuszami powtykany w dolną część ciała tam, gdzie plecy zmieniają swoją nazwę.
~rom 27-05-2019 11:38
do: ~anonim (10:14)
w Areszcie Sledczym w Białołęce - KE 67.91 % , PIS 7,44 % . Niech żyje jasnogród !
~ 27-05-2019 15:12
do: ~ (10:47)
To frajerzy, którzy dali się " wydudkać ", bez dudków, jak mawiają górale. Za darmo dają d..py cwaniakom z tzw. opozycji. FRAJERZY !
~18 sqandal 27-05-2019 10:48
….…. trochę to dziwne bieda w Jel. Górze , brak perspektyw , wuludnienie , puste obiekty na głównej ulicy a głosują za PO za której to wszystko tu się zrobiło . I nie żal mi tych mieszkańców niech się dalej bulgodzą w tym bagienku razem z PO . I ciekawe jak dalej będzie upadać to miasto , żenada !!!
~ 27-05-2019 11:08
do: ~18 sqandal (10:48)
Może to jest coś podobnego do tzw. syndromu żony alkoholika? PO rządzi tutaj już 12,5 roku, a wcześniej też rządzili ludzie z nieboszczki Unii Wolności, czyli protoplastki PO, skutki tych rządów są opłakane, ale mimo tego wyborcy uparcie dalej głosują na POwców.
~do syndromu żony alkoholika 27-05-2019 14:27
do: ~ (11:08)
To syndrom sztokholmski, groźny i destrukcyjny
~2 Grecja+ 27-05-2019 10:50
Za kilkaset złotych 45% narodu jest gotowe na wszystko,taka mentalność menela.
~ 27-05-2019 12:53
do: ~2 Grecja+ (10:50)
A z takiej matematyki wynika,że 55 proc. narodu ma mentalność służącego.Fakt,że za lepsze pieniąchy lepiej się stare isra elskie dupska szoruje. Szczerze rozumiem i jednych i tych drugich.Co tak i siak potwierdza,że punkt widzenia zależy ZAWSZE od punktu siedzenia. Jak by nie patrzył, to tak czy siak te wybory i następne wygra isra el.
~ 27-05-2019 11:39
Lis i Niemieckie media chcą kreować rzeczywistość w Polsce, stąd takie sondaże podawane przez Newsweek :) Najlepiej nie kupować tego badziewia, najlepsze głosowanie to głosowanie portfelem - czerwona kartka dla Niemieckich mediów w Polsce, nie kupować wtedy repolonizacja dokona się sama i za darmo :)
~luxury 27-05-2019 11:43
Jelenia Góra nadal czerwona ale pokolenie tej zarazy coraz bardziej się uszczupla :) Hasła KE "odsuńmy PiS od władzy" są beznadziejne i niemerytoryczne ale do czerwonego motłochu to przemawia. Na szczęście większość obywateli głosuje na Polaków a nie służących Angeli :)
~ 27-05-2019 12:57
do: ~luxury (11:43)
Czy naprawdę... Polaków ?
~The Other Side 27-05-2019 12:27
Czerwona,bo nikt sie nie odważył zrobić z nimi porządku.Zapomnieli,ilu ludzi oddało swoje życie po to,żeby rtacy ludzie nigdy nie mieli nic do powiedzenia !Do władz Jeleniej Góry:to miasto nie jest waszym prywatnym folwarkiem ! Jest nasze i jesteśmy waszymi pracodawcami,to my wam p[lacimy za pracę i proszę to uszanować i publicznie rozliczać z wydatków !
komentarz usunięty
~anonim 27-05-2019 12:51
odpowiedź na usunięty komentarz
większość tak zrobiła dlatego elektorat pis to przedział 50-60.młodzi 20-30 nie głosowali bo ich nie ma w tym smętnym jak d.... kraju
~ 27-05-2019 14:28
do: ~anonim (12:51)
W wyborach do PE, PiS prowadzi wśród wyborców w wieku 18-29 lat oraz tych, którzy mają powyżej 50 lat, największe poparcie uzyskując wśród wyborców po 60. roku życia - wynika z sondażu late poll Ipsos. Z kolei na Koalicję Europejską najczęściej głosują wyborcy w wieku 30-49 lat. OGARNIJ SIĘ. BO BREDZISZ !
~ 27-05-2019 15:09
do: ~ (14:28)
Tacy jak on zatrzymali się na 2005 i 2007 roku z tym kto głosuje na PiS, a kto na PO.Mamy tymczasem już rok 2019 i wiele się zmieniło w preferencjach wyborczych Polaków od 2005 i 2007 roku.
~Anonim+ 27-05-2019 12:32
Po pierwsze: cieszy mnie postawa społeczeństwa Jeleniej Góry, potrafi myśleć perspektywicznie i przyszłościowo, nie dało się kupić za (zresztą, ze swoich z podatków) pieniądze! Mimo wysokiej – jak na dotychczasowe możliwości – frekwencji, nie udało się „przeskoczyć” PiS. Wniosek z tego nasuwa się jeden: większość polskiego społeczeństwa można kupić za „srebrniki”, bo chęć darmowego zysku przeważa nad rozsądkiem! Ironizując że, gdyby np. Putin, dał każdemu po 1000 zł miesięcznie , to szybciej i bez większych problemów zajął by Polskę, niż Krym – czy to herezja? Biorąc pod uwagę nieliczne patriotyczne uniesienia, tu i ówdzie – nie wątpię . Tu mi się przypomina stary dowcip: -Rosjanin: my wsio wazmiom!, na to Polak: wątpię! - Rosjanin: wątpię, my toże wazmiom! Po drugie: zastanawiam się, czy brać udział w wyborach do Parlamentu i głosować przeciw PiS, czy też NIE iść na głosowanie, bo niezależnie od tych dwóch wariantów i tak miłościwie nam panująca partia zwycięży! Byłbym skłonny nawet poprzeć to kolejne „zwycięstwo”, by przekonać się, jak tym razem PiS poradzi sobie - a trzeba będzie w końcu zacząć „normalnie” rządzić - by nie pogrążyć Polski w „dobrej zmianie” i nie stracić poparcia twardego elektoratu! Jak to zwykle bywa, z wysokiego konia boleśnie się spada i tylko szkoda zmarnowanych lat…
~ 27-05-2019 12:49
do: ~Anonim+ (12:32)
Faktycznie, szkoda zmarnowanych 8 lat 2008-2015 nie-rządów PO-PSL w kraju i szkoda dotychczasowych 12,5 i tych 4,5 jakie jeszcze będzie rządzić PO w Jeleniej przez co wydźwigniecie się tego miasta z marazmu będzie niezwykle trudne, a może nawet niestety niemożliwe.
~Ich 27-05-2019 13:24
do: ~Anonim+ (12:32)
Wolę społeczeństwo kupione niż ogłupione; ogłupione zapomnieniem pogardy partyjniactwa mówiącego o "teoretycznym państwie", żrącego za moje ośmiorniczki i chlającego wino po 10 tys. za butelkę. Wolę aby ta forsa co ją PO/PSL przeżerało w "Sowa i Przyjaciele" trafiła do matek, dzieci i osób niepełnosprawnych ! I proszę nie imputować, że to jakieś przygłupy głosowały na PiS. Mam wyższe wykształcenie, sporo znakomitych umiejętności, duże doświadczenie życiowe i zawodowe; także sporo zainteresowań i hobby - a głosowałem na PiS.
~ 27-05-2019 15:01
do: ~Ich (13:24)
"Wyższe wykształcenie"? Proszę cię...
~WoW 27-05-2019 15:54
do: ~Ich (13:24)
Oj straszne masz wykształcenie i hobby a głosowałeś na pis to teraz jeszcze dołóż się na wieżowce kaczki może zostaniesz tam cieciem😀😀😀 za 500+
~ 27-05-2019 16:07
do: ~Ich (13:24)
niepełnosprawnym ?co za cham i przechwalający się prostak-żebyś sam miał niepełnosprawne dziecko i "dostał"te dobroci od pis-u
~ 27-05-2019 17:56
do: ~WoW (15:54)
ty nawet na ciecia sie nie nadajesz
~Ich 27-05-2019 18:41
do: ~ (16:07)
Jestem niepełnosprawny ( stopień umiarkowany ) ale nie cham !
~piterjg92 27-05-2019 12:43
Czerwona góra w natarciu... Popisówka jak co wybory. Ten kraj nigdy nie zmądrzeje... Ponad 83% dla ugrupowań, które spijają śmietankę z głupoty ludzkiej. Ale jako młoda osoba oświadczam, że w czasach rychłego bum i w czasach gdy młodzi będą potrzebni jak nigdy. Moje nastawienie w stosunku do was będzie takie samo jakie wy macie teraz do ludzi młodych. Wprowadzacie ich na bardzo kruchą krawędź, ale macie to w czterech literach. Będzie coraz to gorzej, ponieważ społeczeństwo się starzeje. Zobaczymy ilu młodych zechce to tolerować. Jelenia Góra jest przykładem "starej myśli" rozwoju...Młodych ludzi brak, perspektyw brak, ale "starsza inteligencja" bawi się w najlepsze.
użytkownik facebook 27-05-2019 12:55
Emigracja, polecam.
~ 27-05-2019 13:12
W związku z wygranymi wyborami przez PiS , należy się przestać obawiać "wyjścia " PL z tego towarzystwa. Wybrani nareszcie ,nareszcie dla siebie, zaczną zarabiać pieniądze. I żeby mogli wyjść z ław poselskich UE, trzeba będzie dzwigami okrętowymi ich przemieszczać! Tak ich UE od wewnątrz rozsadzi !
~Sapiens mundi? 27-05-2019 13:22
Wygrała zawiść, patologia, egoizm, ksenofobia, ignorancja, animalny atawizm. Wstyd Polacy!
~Ich 27-05-2019 13:29
Wolę społeczeństwo kupione niż ogłupione; ogłupione zapomnieniem pogardy partyjniactwa mówiącego o "teoretycznym państwie", żrącego za moje ośmiorniczki i chlającego wino po 10 tys. za butelkę. Wolę aby ta forsa co ją PO/PSL przeżerało w "Sowa i Przyjaciele" trafiała do matek, dzieci i osób niepełnosprawnych ! I proszę nie imputować, że to jakieś przygłupy głosowały na PiS. Mam wyższe wykształcenie, sporo znakomitych umiejętności, duże doświadczenie życiowe i zawodowe; także sporo zainteresowań i hobby - a głosowałem na PiS.
~piterjg92 27-05-2019 13:58
do: ~Ich (13:29)
Społeczeństwo kupione to społeczeństwo zmanipulowane. Czyli w zasadzie rozchodzi się o ogłupianie. Jeżeli osoba z "wyższym wykształceniem i dużym doświadczeniu życiowym" nie widzi tego i ignoruje, to tylko pokazuje poziom. Zwykła przechwałka dla pogłaskania swojego ego i tyle. Kolejna kwestia dotyczy długofalowości... Jakie skutki płyną z systemu rozdawniczego? Jak to działa na budżet państwa i jak to oddziałuje na przyszłość? Możesz na to odpowiedzieć? Czy jednak jest to niewygodny temat? Interesuje Pana dług publiczny? Jak perspektywy malują się dla ludzi, którzy "dostają" teraz 500 zł? To wszystko pic na wodę... Propagowanie takiego systemu jest uwłaczające dla inteligencji ludzkiej. 83% społeczeństwa bawi się państwem nie mając pojęcia o katastrofalnych skutkach takiej zabawy. To jest przerażające.
~Kamil01928129 27-05-2019 14:44
do: ~piterjg92 (13:58)
Pozwolę sobie wdać się w polemikę. Co do manipulacji. Tutaj mistrzem jest Platforma. Kupiła wyborców dużo taniej. Po prostu w odpowiednim momencie potrafiła wmówić im, że jeśli na nich głosują to są "Mądrzy, bystrzy, europejscy, wielkomiejscy" ejscy, itd. Niestety próba dyskusji z tym elektoratem w większości pokazuje, że na tych sloganach poprzestają, zazwyczaj faktycznie nie mając zbyt wiele mądrych rzeczy do powiedzenia. PIS "kupił" za pieniądze. Niemniej jednak chciałbym Cię zapytać o to w jaki sposób wspomaga się dzietność w innych krajach europy oraz czym skutkować będzie dalszy ujemny przyrost naturalny w Polsce. Czekając na Twoją odpowiedź wyrażę swój pogląd. 500 + to nie idealny program, ale pierwszy, który próbuje przeciwdziałać temu zjawisku od wielu lat. Jak to oddziaływuje na budżet możesz łatwo sprawdzić w internecie. Okazuje się, że pisiory - rozdawacze mają o wiele lepsze wyniki od po. jak to wyjaśnisz? Jak odniesiesz się do słów jednego z nowych europarlamentarzystów po, który to sugerował, że Polska winna spłacić żądania pewnej grupy społecznej dość mocno pokrzywdzonej (rzecz jasna nie z naszej, polskiej winy) w czasie II WŚ. Czy to aby nie wpłynie gorzej na kondycję budżetu? przerażającym jest to, że głosujący na takie indywidua, które jak widać nie reprezentują Polskiej racji stanu wmawiają sobie i próbują wmawiać opinii publicznej, że to oni są Mądrzejsi i myślą długofalowo. Co do tych, którzy wschód określają mianem zacofanej biedoty zachęcam by wybrać się na wczasy w lubelszczyznę i skonfrontować to co tam zobaczą z naszym graj
~piterjg92 27-05-2019 15:47
do: ~Kamil01928129 (14:44)
Socjalne rozdawnictwo jest kupieniem sobie lubi za ich własne pieniądze. Taka jest prawda. Program 500+ jest pierwszym programem, który teoretycznie miał pomóc zwalczyć niż demograficzny. Czy jest skuteczny? Nie. Czy jest rozszerzany? Tak. Tutaj pojawia się poważny problem. Proszę zauważyć, że kraje zachodnie są na totalnie innym pułapie rozwojowym niż Polska. Nasz kraj nigdy nie wprowadził systemu, który umożliwiłby nam wzbogacić się. Niemcy po II WŚ poszły drogą rozwojową, wprowadzili system, który odbudował kraj w 30 lat? Stawiano na pracę, kreatywność, wydajność itd itd. Kraj, który przegrał wojnę wstał na nogi i stał się jedną z potężniejszych gospodarek na świecie.Nie możemy porównywać 1 do 1 naszego kraju z innymi, takie postawienie sytuacji nie ma racji bytu. Rozwiązania socjalne nie są też jedynymi rozwiązaniami. Dlaczego nie wprowadzać ulg podatkowych dla młodych rodziców albo wprowadzić "przelicznika" na dzieci? Co mam na myśli? Im większa liczba dzieci, tym wyższe ulgi podatkowe. Teraz żyjemy w systemie, który opodatkowuje pracę, a do tego wprowadza dodatkowe świadczenia socjalne. Samo opodatkowanie pracy wpływa tragicznie na rynek pracy, a to rzutuje na wynagrodzenia, ceny itd Jeśli dołożymy do tego jeszcze dodatkowe podatki, które zbiera się w chwili wydawania tych zarobionych pieniędzy. Wychodzi na to, że rodzicielstwo jest nieopłacalne. Bo świadczenie 500+ nie uderza w ludzi, którzy już posiadają dzieci. Świadczenie 500+ uderza w ludzi, którzy dopiero myślą o rodzicielstwie. To jest sprzeczność, ten system nie jest pro-demograficzny.
~piterjg92 27-05-2019 15:56
do: ~Kamil01928129 (14:44)
Budżet to inna sprawa. PiS uszczelniło wypływ pieniędzy na boki. Czy to dobrze? Zależy od sytuacji. Ale wysokość budżetu nie jest wyznacznikiem dobrobytu. Bo co oznacza pojęcie "wysoki budżet"? A no to, że został on uszczelniony i w dodatku zabiera się więcej pieniędzy niż dotychczas miało to miejsce. Co to oznacza? Że mniej pieniędzy zostaje w kieszeniach podatnika. Z punktu widzenia człowieka żyjącego w danym kraju to budżet wypchany po brzegi powinien być negatywnie odbierany. Zwiększony budżet może też świadczyć o zwyższonych wydatkach, a to już jest bardzo szeroki temat. Może on być spowodowany rozszerzeniem administracji albo zwiększonymi odsetkami, które państwo zadłużone jest trapione. Może też być to metoda na zwiększenie ingerencji polityków w życie codzienne. Zadziwiające jest to, że świat jeszcze nie zbudował socjalizmu, który trwał by wiecznie i był zapamiętany w historii jako klucz do sukcesu. Ustroje socjalistyczne są kwitowane najczęściej sformułowaniem typu: "To nie był prawdziwy socjalizm". Przepraszam bardzo, ale to system utopijny.
~Gość 27-05-2019 16:09
do: ~piterjg92 (13:58)
Tylko wyborcom PO wydaje się, że oni jedyni są wykształceni. Ten ekskluzywizm wynika z braku umiejętności samokrytycznego myślenia.
~piterjg92 27-05-2019 16:09
do: ~Kamil01928129 (14:44)
Czym grozi demografia? Postaram się to wyjaśnić. Posłużę się badaniami z 2016 roku, z których wynikało, że współczynnik wynosił 1,32. Oznacza to, że 100 kobiet urodziło 130 dzieci. Ale to też oznacza, że statystycznie 65 z nich jest płci żeńskiej. Gdy dorosną to te 65 kobiet urodzą 84 dzieci. Znowu tutaj statystyka i natura wchodzi i to powoduje, że 42 dzieciaczków będzie płci żeńskiej. Te kobiety dorosną i urodzą kolejnych 54 dzieciaczków, z których 27 będzie płci żeńskiej. Tutaj już jest widoczny schemat tendencji zniżkowej. Ale to nie jest najgorsze... Najgorsze jest to, że przy takim współczynniku dojdzie do momentu, w którym osoba w okresie reprodukcyjnym będzie miała na utrzymaniu emerytów. Nie jednego, ale np. 2,3. To jest katastrofa, a gdzie tutaj jeszcze zmieścić czas i finanse na wychowywanie dziecka?
~ 27-05-2019 16:10
do: ~Ich (13:29)
niepełnosprawnych?co za cham i przechwalający się prostak-żebyś sam miał niepełnosprawne dziecko i "dostał"te dobroci od pis-u
~piterjg92 27-05-2019 16:23
do: ~Kamil01928129 (14:44)
A roszczenia żydowskie w naszym kierunku są totalnie bezpodstawne. W czasie wojny to polscy żydzi byli mordowani, a państwa Izrael nie było jeszcze na świecie. Oczywiście mogą sobie dyskutować na ten temat, ale nie ma mowy o jakiś pieniądzach. Jeśli mamy być już precyzyjni to Izrael powinien wypłacić Polsce pieniądze, które uzyskał od Niemiec. Jeśli ktoś z teraźniejszego rządu wypłaciłby chociaż złotówkę na konto Izraela to dla mnie jest z automatu osobą, która działa na szkodę naszemu państwu.
~piterjg92 27-05-2019 16:24
do: ~ (16:10)
Co?
~Czerwona kotlinka 27-05-2019 20:18
do: ~piterjg92 (15:47)
Tylko zapomniałeś wspomnieć w tym swoim cudownym wywodzie że Niemcy ograbili podczas II wojny całą Europę i pół świata i stąd ich bogactwo, a nie ze wspaniałej pracy .A rozdawnictwo socjalne jak to nazywasz , jest standardem w całej cywilizowanej Europie .Tylko jełopy i fanatycy tego nie zauważają !!!
~Czerwona kotlinka 27-05-2019 20:33
do: ~piterjg92 (15:56)
Ty tak na poważnie czy jaja se robisz ?? Jak pieniąde wypływają bokiem to do kieszeni oszustów i cwaniaczków ,a nie podatników te twoje wynurzenia są funta kłaków warte .Gospodarka kwitnie l bezrobocie znikome ,ludzie zarabiają ciraz lepiej a Ty dalej narzekaj Tryglodyto.
~ 27-05-2019 21:08
do: ~piterjg92 (15:56)
PiS uszczelniło wypływ pieniędzy na boki. Czy to dobrze? Zależy od sytuacji. Bredzisz , prymitywny " ekonomisto". O jakiej sytuacji mówisz ? Pełny budżet, to mniej w kieszeniach podatników ? A może gangów i przekrętasów ? Pełny budżet, to możliwość innej dystrybucji, lepszej realizacji potrzeb szerszych warstw społeczeństwa, a nie tylko wybrańców władzy, jak to bywało dotychczas. Dotychczas " pinindzy ni było", nawet W " Bydgoszczu". Demograf też z ciebie, jak z koziej ...trąba. Demografia to nie jest dodawanie w zakresie do 10, jka ty to robisz. To skomplikowane i wielopoziomowe procesy społeczne, gdzie zasiłki są jednymi z najważniejszych instrumentów. I nie tylko w Polsce, ale na całym " cywilizowanym " świecie są stosowane. W sumie, krótko mówiąc, jesteś powierzchownym propagandzistą !
~piterjg92 27-05-2019 21:37
do: ~ (21:08)
Pan/Pani jest przykładem ekonomicznego samobójstwa. Wenezuela też była wypchana po brzegi. Co się stało dalej? Gdzie teraz jest? Przypominam, że pierwsze obalenie Chaveza nie doszło do skutku, ponieważ ludzie zależni od państwa nie dali tego zrobić. Uzależnianie ludzi od budżetu państwa jest totalnym absurdem i tykającą bombą. Mówisz o tym, że wyższy budżet to większa dystrybucja... A ja mówię, że najlepszym rozwiązaniem byłoby zaniechanie w rekordach budżetowych i zostawić ludziom jak najwięcej w portfelach. Kto tu jest obibokiem ekonomicznym? Przypominam, że ludzie pracujący w urzędach też muszą zarabiać. Czyli pieniądze zabierane w podatkach muszą pokrywać urzędników i gwarantować tzw. "zasiłki" dla "szerszych warstw społecznych". Nie masz pojęcia o czym gadasz, ponieważ Twoje rozumowanie bazuje na ideologii, a ekonomia tego nie lubi i wielokrotnie to udowadniała. A zabawa w socjalizmy w dalszym ciągu napędza jej żagle. Na koniec wina będzie leżała tylko w rządach. Ludzie zapomną o tym, że byli przestrzegani, ponieważ mają na to totalnie wygwizdane. Wychowywani w socjalizmie własnie tak mają. Z odpowiedzialnością u nich strasznie kiepsko.
~ 27-05-2019 21:55
do: ~piterjg92 (21:37)
Bredzisz gościu. Jesteś taka sama d.pa ekonomiczna , jak demograficzna. Mylisz uszczelnianie procesu poboru podatków z fiskalizmem. A budżet, jego rola, funkcje i mechanizmy, to już dla ciebie czarna magia. Powtarzasz wtłoczone ci przez funkcjonariusz mediów " gównego ścieku " frazesy, nie rozumiejąc ani ich z osobna, ani ich wzajemnych relacji, ani funkcji w życiu gospodarczym i społecznym. Jeżeli nie jesteś ekonomistą, albo słabym, po kursach licencjackich, to nie wysilaj się, bo się kompromitujesz.
~ 27-05-2019 22:08
do: ~Czerwona kotlinka (20:18)
Tylko nic mu nie mów o Planie Marshalla. Bo będzie miał zapaść. Nic mu też nie mów o gospodarczych aspektach " zimnej wojny', politycznych i gospodarczych aspektach " rywalizacji systemów ", bo to samo będzie. GW mu napisała, że Niemcy samą swoją pracą i ...
~piterjg92 27-05-2019 22:48
do: ~ (21:55)
Haha xD Człowieku to Ty nie podałeś żadnych argumentów tylko atakujesz ad personam. Nic nie pomyliłem, wystarczy przeczytać ze zrozumieniem :) To Ty mi wciskasz, że uszczelnienie wycieków zrównałem z fiskalizmem xD Nic takiego nie napisałem. Napisałem, że budżet państwa jest wypchany przez uszczelnienie oraz zwiększenie ucisku fiskalnego. Tym razem swoje ideologiczne zapędy wplatasz w ekonomie. A żeby tego było mało to demografie uzależniasz od zasiłków xD Haha xD Ty tak na poważnie? Czy po prostu udajesz? Zapoznaj się ze wskaźnikami dzietności, a następnie pochwal się, który z "cywilizowanych" krajów może się pochwalić wskaźnikiem powyżej 2,50? Pisałem o tym już, ale powtórzę. Ekonomia nie lubi gdy wplątuje się ją w życie społeczne w trybie rozdawniczym. Historia broni się sama i niczego nie muszę udowadniać. Jeżeli dla Ciebie to ciągle za mało to nie mamy faktycznie o czym rozmawiać. Tylko nie wyskakuj mi tutaj z krajami pokroju Norwegi... Która funduje emerytury z przychodów ze surowców naturalnym pokroju ropy. Bo nawet Wenezuela pokazała, że siedząc na potężnej kasie można zniszczyć wszystko.
~piterjg92 27-05-2019 22:50
do: ~Czerwona kotlinka (20:18)
No i co z tego, że praktykuje to cała Europa? Upadek będzie jeszcze bardziej bolesny :) Idź za stadem i jedz trawkę póki możesz :)
~piterjg92 27-05-2019 23:07
do: ~ (22:08)
Plan Marshalla jest przeceniany :) Łączna kwota przeznaczona dla Zachodnich Niemiec wynosiła 1,65 mld dolarów. Wszystko fajnie, ale roczne opłaty na reparacje wojenne oraz koszty za powojenną okupacje Niemiec kosztowały 2,4 mld dol rocznie :)
~ 28-05-2019 6:48
do: ~piterjg92 (23:07)
Skoro w tonacji żartobliwej, bo są uśmieszki, to ja również stawiam tezę nie do końca żartobliwą: dobrobyt Niemcom, oprócz ich pracowitości, zbudowali Turcy i Jugosłowianie oraz UE z " patentem " zwanym " ojro ". A z co do Planu Marshalla, to my dostaliśmy miliony butów butów do podzelowania i Pałac Kultury im. Stalina.
~ 28-05-2019 7:08
do: ~piterjg92 (22:48)
Przykro m, ale to Ty używasz ekonomii jak pijany latarni. Nie do oświetlania, tylko do podpierania. Nie będę dalej Ciebie jej uczył, bo to skomplikowana nauka, wbrew pozorom. Szkoda czasu, nie jestem Syzyfem.
~piterjg92 28-05-2019 11:42
do: ~ (7:08)
Oczywiście... Ma Pan rację. Myślę, że Twoja inteligencja przewyższa wszystkich. Nie jestem godzien jej poznać, nikt z nas nie jest. Musimy wierzyć na słowo i "skomplikowane mechanizmy", które w niej zachodzą muszą być prawdą i jedyną drogą do tego aby ona funkcjonowała sprawnie... A tak na poważnie, to nie ma Pan nic sensownego do powiedzenia. Ciężka praca zbudowała Niemcy? Pisałem już o tym wyżej, ale wolałeś śmieszkować i wrzucić jakieś dyrdymały o Planie Marshalla... Ciężka praca dała owoce, ale do rozwoju w bardzo dużym stopniu przyczynił się Ludwig Ethard, który "zagrał" na przekór wszystkim i wszystkiemu.
~Kamil01928129 28-05-2019 13:43
do: ~piterjg92 (16:09)
demografia z definicji raczej niczym nikomu nie grozi. groźny może być kark z tulipanem w ręku chętny na Twój telefon ;-) piszesz dużo, ale nie bardzo wiesz o czym więc nie będę męczył oczu na resztę Twojego słowotoku. Już Cię przede mną zdążyli dostatecznie ośmieszyć. żyj zdrów.
~Kamil01928129 28-05-2019 13:44
do: ~piterjg92 (16:23)
i mimo to chcesz głosować na tych, którzy twierdzą, że należy wypłacić odszkodowania? podziwu godna logika. (no chyba, że głosowałeś na biedronia albo Kukiza)
~ 28-05-2019 14:18
do: ~piterjg92 (11:42)
Tu nie chodzi o moją inteligencję. Bardziej o Twoją. Prezentujesz klasyczny keynesizm, a to już nie te czasy, nie te gospodarki. Na przykład to Twoje " rozdawnictwo", czyli zasiłki stanowią przy okazji niejako, obok funkcji społecznych - socjalnych i innych, w tym demograficznych, także siłę napędową gospodarki, generując popyt. A popyt nakręca sprzedaż, to produkcję, inwestycje itd. Są różne opinie o Planie Marshalla, podobne jak o tzw. Planie Balcerowicza, bo są tacy, którzy autorstwo przypisują J. Sachsowi i G. Sorosowi. W latach 60-tych Milward oceniał Plan Marshalla tylko pod względem udziału kwoty pomocy w stosunku do PKB. Moim zdaniem, jak typowy " księgowy " zignorował czas ł czas i miejsce tej pomocy. To tak jakby oceniać, że pomoc w postaci butelki wody wędrowcowi na pustyni była żadna, bo dopiero liczy się kontener wody. Podobnie pominął fakt, że na przykład Francja otrzymała w ramach rozłożonego na cztery lata planu Marshalla prawie 2,5 mld dol., co stanowiło 11 proc. jej PKB z 1948 r. Dla porównania – napływ funduszy europejskich do Polski wynosi ok. 2 proc. PKB rocznie (po odjęciu polskich wpłat do unijnego budżetu). Tak więc to co piszesz to Takie " Fakty i Mity". Tyle, że faktów mało.
~piterjg92 28-05-2019 17:45
do: ~Kamil01928129 (13:44)
A gdzie ja napisałem, że należy zapłacić roszczenia? Przepraszam bardzo, ale to własnie wy próbujecie mi wcisnąć do ust słowa, których nie wypowiedziałem. Odnoszę wrażenie, że jesteście zwolennikami teorii o "złu i mniejszym złu". Śmieje się z ludzi, którzy nie wiedzą o czym piszą, ale ze względu na to, że nie wypada być przegranym to na siłę starają się ośmieszyć przeciwnika. Uważasz, że niż demograficzny nie jest groźny? To wytłumacz mi jak przy teraźniejszym współczynniku dzietności ma dojść do utrzymywania emerytów? Emeryci nie mają pieniędzy odłożonych, emeryci mają wyliczane kwoty, które są uzależnione od ciągłości pokoleniowej. Im mniej nowego pokolenia, nowych ludzi, którzy w przyszłości będą pracować to tym gorsza wizja dla ludzi wchodzących w wiek reprodukcyjny jak i tych, którzy w tymże czasie będą przechodzić lub usiłowali żyć z emerytury.
~piterjg92 28-05-2019 17:56
do: ~ (14:18)
Panie kochany. Ja preferuje szkołę Misesa, Hayka i tych podobnych. Mówi Pan, że rozdawnictwo generuje popyt. Ciekawa teoria, ale dlaczego zapomina się o tym, że obsługa takiego systemu kosztuje, to po pierwsze. Po drugie - pieniądz dawany jako świadczenie jest opodatkowany. A to oznacza, że kwota, która wraca do budżetu państwa jest niższa od tej, którą się wydało. Co to powoduje? Łatanie dziury budżetowej. Bo jeżeli chce się dalej trwać w tym systemie i bawić się w socjalne usługi to pieniądz jest niezbędny. Skąd brać pieniądze? Od podatników, pożyczek, dotacji. Każde rozwiązanie jest dramatyczne w skutkach i napędza błędne koło.
~ 28-05-2019 19:50
do: ~piterjg92 (17:56)
Co za pseudonaukowy bełkot : " Po drugie - pieniądz dawany jako świadczenie jest opodatkowany. A to oznacza, że kwota, która wraca do budżetu państwa jest niższa od tej, którą się wydało ". Nie wiem co " poeta maił na myśli w pierwszym zdaniu , bo to bełkot totalny. Świadczenia socjalne czy emerytury, opodatkowane lub nie, zawsze będą przynosić wpływy do budżetu niższe niż ich kwota. Chodzi o to, że te transfery napędzają w swoim zakresie koniunkturę i częściowo łagodzą falowanie, cykliczność gospodarki. Natomiast dlaczego nasz " Nikifor Krynicki " ekonomii nie zauważa, że wydatki państwa, czyli budżetu na inne cele, np. inwestycje drogowe wcale nie muszą i raczej nie przyniosą w krótkiej perspektywie wyższych wpływów niż poniesione wydatki. A co z dotowaniem kultury, sportu, organizacji pozarządowych ? Pańswto , budżet na nich " zarabia " ??? Może jeszcze napiszesz, że wydatki na wojsko i policję są niepotrzebne, bo nie tylko się nie bilansuję z wpływami z ich działania, ale wręcz obciążają budżet ? Państwo to nie bank komercyjny !!! Aha, kończę ostatecznie odpowiadanie na Twoje " mądroty " , bo już mam dosyć " syzyfowych prac " nad Tobą !
~piterjg92 28-05-2019 20:08
do: ~ (19:50)
Oooo dochodzimy do prawidłowego rozumowania. Są instytucję niezbędne do tego aby państwo mogło istnieć. Tym jest właśnie, policja, sądy, wojsko, ale zbyt obszerne działanie oddziałuje negatywnie na państwo. Skąd o tym wiadomo? Dług publiczny. Sport? Spójrz na Anglię i tamtejszą ligę. Najsilniejsza liga na świecie, wszystko w rękach prywatnych. To jest przykład bezsensownego wydawania pieniędzy. Kolejnym przykładem jest edukacja. Wiem, że żyjemy w społeczeństwie, w którym 2/5 osób ma komornika. Ale nie ma też co głaskać ludzi z tego powodu i wmawiać im, że to dobrze. To nie jest dobre i nigdy nie było. Grecja płaciła dodatki od mycia rąk, popyt pieniądza był przepotężny. Co się stało? Idea Marksa i Engelsa zbiera swoje żniwa :) Ale pisałem już wyżej, że Twoje rozumowanie nie ma nic wspólnego z ekonomią. Prowadzisz wojenkę ideologiczną i tyle.
~piterjg92 28-05-2019 20:17
do: ~ (19:50)
Gospodarka to organizm składający się z milionów kłębowisk potrzeb i mówienie, że najlepszym rozwiązaniem jest odgórny nadzór nad życiem społecznym, dofinansowywanie rzeczy, które przynoszą same straty jest samobójstwem.
~ 28-05-2019 21:31
do: ~piterjg92 (20:08)
To nie jest dobre i nigdy nie było. Grecja płaciła dodatki od mycia rąk, popyt pieniądza był przepotężny. Popyt pieniądza ? BUHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. POPYT I PODAŻ - znajdź różnicę !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BEZ KOMENTARZA !!!
~piterjg92 28-05-2019 21:48
do: ~ (21:31)
Prawda, mój błąd. Strzeliłem gafę, ale to nic nie zmienia. Kolejny raz wyrwałeś fragment komentarza i usiłujesz przedstawiać swoje racje poprzez wyśmianie.
~ 28-05-2019 22:35
do: ~piterjg92 (21:48)
Człowieku, strzelasz gafę za gafą. Ja o dotowaniu kultury i sportu a Ty o lidze angielskiej, która jest finansowo samowystarczalna i prosperuje. A u nas państwo dotuje spółkę akcyjną pod tytułem Ekstraklasa. Chodzi o sport dzieci i młodzieży, tudzież niszowe sporty. A co z kulturą ? Po co dokładać do domów kultury ? Po co dokładać beznadziejnie do beznadziejnych teatrów. I jeszcze je remontować ? Nigdy nie zarobią a nawet się nie zbilansują, podobnie jak filharmonie.
~ 28-05-2019 22:38
do: ~ (22:35)
Poprawka. W tym zdaniu " wcięło " znak " ? ". Powinno być : A u nas państwo dotuje spółkę akcyjną pod tytułem Ekstraklasa ?
~Banksy 27-05-2019 13:30
Głosującym na czerwoną zarazę w Polsce wydaje się że jest niezastąpiona.Ale to tylko złudzenie.
~ 27-05-2019 13:44
do: ~Banksy (13:30)
Należę do niegłosujących. Z obawy, żeby nie zagłosować na czerwonych. Cierpię na daltonizm i ....tak na zaś, pytam, którzy to ? Bo zmyłki są okrutne : taki stasiek prokurator p na ten sromotny przyklad albo ci z kodu, wiosny czy czegos tam jeszcze...
komentarz usunięty
~ 27-05-2019 13:56
odpowiedź na usunięty komentarz
Dlaczego nie bierzesz leków, które zapisał ci psychiatra ? Weź jeszcze czopka na .aczkę, bo masz biegunkę słowną. I jeszcze same głupoty piszesz ! PS. Czopków nie połykaj.
~T*E*J*O 27-05-2019 13:57
Przestańcie pieprzyć te wasze gorzkie żale,90%was komentujących nie głosowało 😂
~Chołota 27-05-2019 14:17
Na północy i zachodzie Polski mieszkają przesiedleńcy z dawnych zabitych dechami Kresów, potomkowie mieszkańców kurnych chat,synowie szeptunek ,przybysze z Sybiru i wysiedleńcy z Akcji Wisła, więc wynik wyborów jest jaśnieoświecony.Bij chłopa po plecach a ten i tak będzie wielbił i całował swego Pana.Polacy z tzw Centralnej Polski (centralnej bo kiedyś były Kresy) są dumni , mądrzy i wolni i żaden Grzechu ze słomą w butach nie zdobędzie ich głosów.
~WoW 27-05-2019 16:00
do: ~Chołota (14:17)
Co ty pisiorku piszesz większość mieszkańców tych terenów co głosowała urodziła się grubo po wojnie na tych właśnie terenach także zobacz statystyki no chyba że wódz kim dżonk kacz tak powiedział więc spoks wybaczam ci bo nie wiesz co czynisz😀😀😀
~Sztos 27-05-2019 14:26
uważajcie....wysyłam na was NIK
~devil 27-05-2019 14:47
Tak się kończy budowanie swojego "programu" na permanentnym obrażaniu wyborców przeciwnika politycznego! Schetyna NIGDY nie poprowadzi czego-tam do sukcesu, bo stosuje gangsterskie metody. Już nie ma argumentu "mohery głosują" bo to młodzi głosują!
~Joł 27-05-2019 14:55
Głosy KE trzeba podzielić przez 5 i wtedy dopiero widać jak słabiutko im poszło. Ale co się dziwić to tacy ludzie, i już niedługo będą się gryźli.
~TFX 27-05-2019 15:14
Pis w Polsce wygrał ,więc klechy będą dalej bez ograniczeń mogły wpychać swe łapska do majtek nieletnim.....
~devil 27-05-2019 16:35
do: ~TFX (15:14)
Polecam udać się do dobrego seksuologa i to szybko!
~ 27-05-2019 17:36
do: ~devil (16:35)
Zaraz po wizycie u psychiatry.
~łoj 27-05-2019 18:31
do: ~TFX (15:14)
Jak będziesz potrzebował ostatniej posługi lub namaszczenia , to jak się boisz to poproś kogoś ochrzczonego kozikiem.
użytkownik facebook 27-05-2019 15:20
Biedroń może zameldować Kaczyńskiemu wykonanie zadania😡😡😡
użytkownik facebook 27-05-2019 15:20
Przynajmniej Jelenia i Dolnośląskie nie jest ciemnogrodem...
~ 27-05-2019 18:40
do: użytkownik facebook (15:20)
To skąd takie cie..mniaki, jak ty ?
użytkownik facebook 27-05-2019 21:34
Waldek Gadecki czerwonym grodem
~ 27-05-2019 16:21
czy ktoś to moderuje?słownictwo iście nieparlamentarne się tutaj panoszy
~rysiek w swetrze 27-05-2019 17:15
ciemna masa dała się przekupić ich własnymi pieniędzmi.
~ 27-05-2019 18:04
do: ~rysiek w swetrze (17:15)
Możesz tylko szczekać jak bezzębny kundel.
~vcx 27-05-2019 18:07
do: ~ (18:04)
Prawda boli? Jak to jest wycenić swoją pociechę na 500 zł?
~ 27-05-2019 18:29
do: ~vcx (18:07)
Nie trafiłeś czopku, nie byłem ,nie jestem i już nie będę beneficjentem 500+. A Tobie emeryturkę zmniejszyli?
~s. 27-05-2019 17:27
Chciałbym podziękować tym uczciwym i mądrym, którzy zagłosowali na PIS. Jednocześnie pragnę wyrazić współczucie wyborcom KE. No cóż, nie wszyscy się kierują rozumem.
~WRC 27-05-2019 18:18
do: ~s. (17:27)
brawo ty ,ciemnoto. maly a wariat !!!
~ 27-05-2019 18:34
do: ~WRC (18:18)
Szczekaj jeszcze, fajnie jak takie czopki się ciskają hahahahah
~ 27-05-2019 20:33
do: ~s. (17:27)
a kim ty jesteś?
~WRC 27-05-2019 18:16
OK.pizdzielce wygrali ale,to nie koniec,parlamentarne są tak naprawdę ważne.W Jeleniej pizdzielce przegrali i to jest OK. nikt mnie nie kupi 500+w żaden sposób a większość bała się o to....K...a Ludziska są jednak zaślepieni.
~ 27-05-2019 18:31
do: ~WRC (18:16)
Puki nie było internetu tylko rodzina i bliscy znajomi wiedzieli żeś kretyn. dziś już wszyscy wiedzą....
~łoj 27-05-2019 18:33
do: ~WRC (18:16)
A POpaprańce przegrali i git.
~s. 27-05-2019 18:37
do: ~WRC (18:16)
Korepetycje z ortografii wskazane. Pani od polskiego, dla zwolennika lewactwa, dużo nie zażąda.
~Czerwona kotlinka 27-05-2019 20:24
do: ~WRC (18:16)
Spójrz w lustro może to ty jesteś zaślepiony??
~ 27-05-2019 21:45
do: ~Czerwona kotlinka (20:24)
On ma dobry wzrok. Tylko leczy się w specjalistycznym szpitalu. Pisze wtedy, gdy mu sanitariusze rozwiążą rękawy. To zwykły PO .eb.
~WRC 27-05-2019 22:53
do: ~s. (18:37)
TY NAUCZYŁEŚ SIĘ O tak zwanej pis kocham ich ,bo tak ladnie oszukują i kradną!!!!!!!!brawo piszlodzieje!!!!!!!!!!!!!!!
~hłe hłe hłe 27-05-2019 19:22
No mjakoś pięknie się zrobiło w tej czerwonej kotlinie !!!!!!!!!!
~ 27-05-2019 19:25
Pieprzycie trzy po trzy I podniecacie sie jak stara małpa bananem. Was I Wasze dobro I zdanie to oni wszyscy, prawi, lewi I rożowi maja bardzo mocno w odbycie. Wazna jest kasa I kontakty. A wy , my , oni to mieso armatnie.
~ 27-05-2019 19:33
do: ~ (19:25)
Pitolisz waść głupoty. Tak właśnie cwaniaki, złodzieje i szumowiny chcą abyś myślał. mi nie jest obojętne co będą tam uchwalać. nie chce dopuścić tęczowych zboków aby rządzili, nie chcę tu beżowych pasożytów , nie chce acta,itp.
~piotrr 27-05-2019 20:05
Dzisiaj w pracy w momencie kiedy rano w radio usłyszęliśmy prawie ostateczne wyniki i okazało się że nie "o włos" ale o 7 % zwyciężyło PIS moje kochane lemingi zamikły i już do końca dnia nie odezwały się słowem. Współczuję im, naprawdę.
~PROSTE 28-05-2019 4:44
do: ~piotrr (20:05)
PO odkładało kasę do własnej kieszeni.
~pies na pis 27-05-2019 20:31
A po co mają się odzywać do bezmózga, który nie kuma bazy , świat odklada kasę bo idzie kryzys , a pisiory rozdaaaają jak Swięty Mikołaj , jak przyjdzie armagedon to przez takich jak ty wszyscy będziemy żreć trawę - jak będzie bo klimat do dupy ?ale ty tego nie rozumiesz , brak mózgu , jak cała Polska C , na wschód od Wisły -pozdrawiam LEMINGI -fajne ludzie . Popatrz Ty- w twojej pracy jest więcej lemingów niż bezmózgów - to budujące na pażdziernik.
~ 27-05-2019 20:49
do: ~pies na pis (20:31)
po słownictwie widać żeś młody i głupi...leming
~devil 27-05-2019 22:27
do: ~pies na pis (20:31)
POczytaj najnowsze informacje - Koalicja już nie tylko nie jest europejska ale zaraz jej wcale nie będzie. Rozpada się, bo to była bańka mydlana :D
~` 27-05-2019 20:42
Panna żeby się sprzedać na noc bierze 800 zł a polak żeby się sprzedać na całe życie musi dostać 500 zł na miesiąc.
~ 27-05-2019 20:52
do: ~` (20:42)
zmień płytę, a swoja droga ciekawe ile takich omłotów lemingów co plują na te 500+ sami swe brudne łapska wyciągają po kasę?
~ 27-05-2019 20:46
mnie ciekawi jedno -po kiego grzyba pis się tam pcha jak ma unię za wrzód na tyłku i flagą unii sobie tyłek wyciera.po co,no po co?
~ 27-05-2019 20:53
do: ~ (20:46)
po jajco
~ 27-05-2019 21:00
do: ~ (20:53)
cóż ,to mi wystarczy.taki wygrany jaki wyborca...
~ 27-05-2019 21:41
do: ~ (20:46)
I tak nie zrozumiesz. Szkoda na ciebie czasu.
~ 27-05-2019 22:58
do: ~ (20:53)
i tacy pokroju ciebie rzadza
~anonim 28-05-2019 10:58
do: ~ (21:41)
brak argumentów to i komentarz żałosny
~ 27-05-2019 21:12
Prawo i Sprawiedliwość od początku skrupulatnie realizowało swoją strategię. – Po pierwsze przekupili wyborców świadczeniami, a po drugie regularnie wpajali im, że muszą wygrać, aby móc ochronić Polskę przed rzekomymi zdrajcami oraz tymi, którzy atakują Kościół
użytkownik facebook 27-05-2019 21:33
Wziełaś 13
użytkownik facebook 27-05-2019 21:40
Widzę po komentarzach, że debile popierający zdechłą opozycję, tak gęby mające pełne demokracji, po porażce uznają wybór demokratyczny pod warunkiem, że to oni są zwycięzcami.
~ 27-05-2019 22:16
do: użytkownik facebook (21:40)
To u nich chyba normalne?Podobnie reagowali i kwiczeli w 2015 roku po porażce PO i do dzisiaj nie są w stanie pogodzić się z tym że PiS wygrał w demokratycznych wyborach.
~WRC 27-05-2019 22:08
Szczekajcie pizdzielce!!!! i tak mam wasze komentarze w d...e.BRAWO POIKO i uj w dp pisorka
~ 27-05-2019 22:19
do: ~WRC (22:08)
Ooo, widać, że rozgoryczenie i frustracja coraz większe, bo totalniacka "mowa miłości" w twoim komentarzu w pełnej krasie.
~WRC 27-05-2019 22:41
do: ~ (22:19)
Bo,tak slaba partia wygrala,że nie jest mi przykro.szydlo klempa inijaki to co?nic..........i w p ....u i tak wylądował.
~ 28-05-2019 12:26
do: ~WRC (22:08)
Bo w gacie popuścisz, niepodniecaj się tak jełopie
~WRC 27-05-2019 22:20
Szczekajcie, pisiory tylko przed klaw.Mam nadzieje że Polacy zgładzą ten kaczopis reżim!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
~Bob . B 27-05-2019 23:04
Gdzie są moje pieniądze od Polaka ? Za ciężka prace ? Za 6 dni mi nie wypłacił .
~devil 27-05-2019 23:06
No i PO koalicji. O joj, co to będzie?
~duzyjas 28-05-2019 6:21
Jaka była frekwencja, co jest istotne w Jeleniej Górze
~ 28-05-2019 6:27
Zapłacimy za to.
~ 28-05-2019 7:43
Czy ktokolwiek jeszcze wierzy w przedwyborcze sondaże Newsweeka, GW i TVN? Tyle już mieli wtop, że chyba nawet dzieci rozumieją już że w tych sondażach MUSI zawsze wygrywać jedyna słuszna opcja POtargowica, a mają one na celu nie tyle informować co podnosić na duchu towarzyszy w tych ośrodkach medialnych i zwolenników jedynej słusznej opcji. Oni będą wieszczyć koniec PiSu i triumfy zdrajcy Tuska do samej śmierci - własnej lub swoich mediów. Beton się nie zmienia i nie deformuje, beton się tylko może kruszyć
~Sapiens mundi? 28-05-2019 9:51
przekupili kmiotów a orgia kaczej szubrawii trwa
~ 28-05-2019 19:58
do: ~Sapiens mundi? (9:51)
Kiedy zejdziesz z wreszcie drzewa ? Ludzie już dawno zeszli i chodzą w pozycji wyprostowanej. A ty dalej się na gałęzi bujasz i iskasz !
~Placek 28-05-2019 10:18
Ale to smutne co się w tym miesicie dzieje. Nie ma się do dziwić że ludzie wyjeżdżają z tego miasta.
~anonim 28-05-2019 11:01
smutne to co się dzieje w kraju,kraju w którym ktoś kto rozwalił szkolnictwo jedzie sobie zapewnić emeryturkę w wysokim wymiarze .szkoda.ale mam nadzieję ,że jakiś jej "wychowanek" napluje jej kiedyś na buty
~devil 28-05-2019 12:54
do: ~anonim (11:01)
Taki to parlament europejski, że wystarczy być wesołą wdówką i miejscówka już czeka ;)
~devil 28-05-2019 13:19
do: ~anonim (11:01)
Pucybut?
~ 28-05-2019 17:35
do: ~devil (13:19)
może.jak tak uczy jak rządzi...to wychowanek niewiele dalej zajdzie.ale może napstryka dzieciaków za 2000
~durnowatośc 28-05-2019 12:06
szaleńców.Po nAS CHOĆBY POTOP.a JEDEN TAKI ,KAWALERO ,MA WSZYSTKO W D ,nie martwi się o swoje ,potomstwo.durnir niech się martwią ,ale bę dzie za póżno.
~acab 28-05-2019 12:25
tylko PiS a nie sprzedawczyki Polski !!
~ 28-05-2019 12:43
po tych wyborach już żaden bolszewik nie będzie pier...ł, że Prawo i Sprawiedliwość nie poparcia w społeczeństwie, a co z Kodziarstwem i resztą lewackich kocmołuchów ? Niech idą na szczaw i mirabelki z dodatkiem kornika drukarza na deser.
~Jeleniogórzanka 28-05-2019 13:11
No czytając te komentarze jestem załamana, jak Polak Polaka nienawidzi i tu nie chodzi o to kto jest kim. Nie ma chyba narodu na świcie , który by się tak nienawidził i dlatego tak u nas było jest i będzie" dobrze ". Nie trzeba Islamistów sami się wymordujemy. Po prostu jak każdy woli pracować dla kogoś niż dla własnego kraju to jest tragedia tego narodu. Niemcy są bogaci bo wszyscy na nich pracują od 20 lat małymi kroczkami nas wykańczali i wykańczają. Cały przemysł, stocznie , kopalnie it. U siebie nie. Wszyscy młodzi , zdrowi wykształceni ludzie nie mieli pracy bądź ją stracili a reszta pracowała za grosze, bo nie miała wyjścia ,bo przez 15 ostatnich lat nie było podwyżek. A nie każdy miał siły i możliwości wjechać. Sprzedano kraj i dalej chce się sprzedawać za ciężkie pieniądze od Niemców, nawet płacić za odszkodowania dla Żydów. Mimo,że to Niemcy nas i żydów mordowali , niszczyli i okradali. I dalej chcą to robić za pomocą swoich ludzi czyli PO + koalicja cokolwiek to znaczy. a wy się kłócicie , zamiast ratować swój kraj, swoje miasto , które popada w zupełną tragedię. Bo wszyscy z naszego terenu czy w Polsce czy w Niemczech i innych krajach pracują dla Niemców niestety. Skąd mają być wpływy do miasta jak wszyscy , młodzi zdrowi wykształceni ludzie są za grarnicą skąd. Od emeryutów którzy od Rządów PO otrzymali po 40 latach pracy od 1000 do 15000 zł. Pomijam prominentów którzy mają po 20 tyś. Ludzie opanujcie się wreszcie bo niedługo przy takim toku myślenia nie będziemy nawet już Polakami tylko Landem a może już jesteśmy. Przykra refleksja naprawdę. Tragedia.
~ak 28-05-2019 13:17
do: ~Jeleniogórzanka (13:11)
Ma pani całkowitą rację. Pozdrawiam
~ 28-05-2019 17:41
do: ~Jeleniogórzanka (13:11)
Polakowi niestety wszystko jedno czy jest landem czy nie ,czy sprzedaje się za euro czy za 500+ byle kałdun był pełen.Nie widzi wiele więcej jak końcówki swego nosa
~ 28-05-2019 18:02
do: ~ (17:41)
mówisz o sobie?
~zBIGs 8-06-2019 10:53
do: ~Jeleniogórzanka (13:11)
Oj, a pani tekst to pała taką miłością, że hej.
~ 28-05-2019 13:35
przecież to publiczna jest informacja, że PO to stronnictwo pruskie, a SLD to stronnictwo ruskie.Ale Naród Polski powiedział im dość i jeszcze trzeba to towarzystwo pogonić na cztery strony świata.
~ 28-05-2019 17:49
W niedzielę w polskich kościołach księża odczytywali list biskupów do wiernych, w którym przyznają, że nie zrobili wszystkiego, aby zapobiec nadużyciom seksualnym duchownych. W parafii pw. Matki Boskiej Wniebowziętej w Puszczykowie podczas wieczornej mszy św. w niedzielę ksiądz nie odczytał listu. Jak relacjonuje jedna z parafianek, miał stwierdzić, że "wymiotować mu się chce, jak to czyta”. Ludzie zaczęli wychodzić z kościoła - donosi poznan.wyborcza.pl. Ksiądz się tym nie przejął i namawiał do głosowania na konkretne partie, chociaż panowała jeszcze cisza wyborcza.
~ 28-05-2019 18:01
do: ~ (17:49)
moja rada - wara od Kościoła Katolickiego,bo Kościół to serce Polaka, czasami płacze, lecz nie zapomina prześladowań Chrześcijan-pod rządami zboczeńców komunistycznych w tzw.PRL również.
~ 28-05-2019 22:35
do: ~ (18:01)
moja rada -przestań wierzyć w bajki,zarówno kościoła jak i pis-u
~zBIGs 8-06-2019 10:51
do: ~ (18:01)
A to ciekawe!!! Ile kościołów pobudowano za komuny a ile teraz? ha...?
~mmmmm 28-05-2019 18:00
kto glosowal na ta bandę z szyldu KE -PO-homo itp Polacy glosowaliście na PIS to dobrze tylko szkoda że nie weszła Konfederacja to strażnik Polskości a taki jest potrzebny aby pilnować PIS bo im do końca nie można wierzyć
użytkownik facebook 28-05-2019 20:03
CZERWONA DOLINA ... gdyby mogli to na Stalina by głosowali.
~trl 28-05-2019 20:37
1285 części rowerowych w Jeleniej Górze.
~pies na pis 28-05-2019 21:55
Większość Polaków nigdy nie była i nie żyła na zachodzie , nie wiedzą jakie to smaczne -dobra praca, super kasa , szacunek pracodawcy, poczucie stabilnosci finansowej i bezpieczeństwo dla całej rodziny. Szkoda że ta nasza Polska nigdy taka nie będzie -nie jesteśmy krajem demokratycznym -PIS nam to załatwił.Łamanie konstytucji i kołtuneria społeczeństwa-masakra.
~ 28-05-2019 22:53
do: ~pies na pis (21:55)
to co tu jeszcze robisz? droga wolna i jazda na Zachód.
~ 29-05-2019 8:16
W komentarzach wycie na całego- ,,rozdawnictwo, kupowanie głosów, ciemnota z prowincji, klerykały, cnotki parafialne!" Płaczcie sobie, ujadajcie. POtargowica miała program tylko dla pedałów i pedofilów, a i to prezentowała go na zasadzie ,,i chciałabym, i boję się przed wyborami".
~anonim 29-05-2019 8:42
"Rozum i ekonomia przegrały z bezczelnym oszukiwaniem Polaków i wmawianiem im, że pieniądze produkuje rząd. Ponad 40 proc. Polaków nie wie o tym, że rząd nie ma żadnych swoich pieniędzy. Ma tylko nasze, nam zabrane. Może je mądrze wydać inwestując w przyszłość, może też je roztrwonić nie martwiąc się o to, co będzie jutro. Za pozorny dobrobyt dzisiaj przyjdzie nam zapłacić jutro. Jak za Gierka"
~pytanie 2-06-2019 10:02
Kto wie dlaczego pociąg z Legnicy i Wałbrzycha do Wrocławia jedzie 1 godz. a z Jeleniej Góry do Wrocławia 2 godz.i 9 min.? Władze powinny odpowiedzieć, ponieważ ludzie codziennie dojeżdżają do pracy do Wrocławia i nie potrafią tego pojąć.To jakiś zaścianek ta J.G. czy brak dbałości o mieszkańców?
~Martyna 3-06-2019 8:22
Kto to jest jakas tam Zatka wielka dzialaczka od siedmiu bolesci. Wszyscy maja parcie aby sie dostac do struktur wladzy w miescie. Juz Komuchow przerabialismy. I tego rodzaju TW oponentow nam wJG. nie potrzeba.

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Przedwiośnie na rzecz LGBT

Kontrowersyjne nagranie nauczyciela

Trawnik to nie parking

Upalne Janowianki

Pełzająca sztuka

Sonda

Czy reklamy przy drogach i ulicach dekoncentrują kierowców?

Oddanych
głosów
865
Tak
78%
Nie
18%
Nie mam zdania
4%