MenuZamknij

WIADOMOŚCI

SPORT

Zmiana warty w zarządzie Stowarzyszenia Miłośników Cieplic

Wiadomości: JELENIA GÓRA
Niedziela, 12 lutego 2012, 7:59
Aktualizacja: 13:06
Autor: SMC
Fot. SMC
Agnieszka Dojs przejęła po Marcinie Kafliku prezesurę SMC po przeprowadzonych wyborach podczas nadzwyczajnego walnego zgromadzenia tej organizacji skupiającej aktywnych ciepliczan działających na rzecz uzdrowiskowej dzielnicy Jeleniej Góry.

Spotkanie odbyło się w miniony czwartek. Unieważniono na nim poprzednie wybory do zarządu SMC. O miejsce w zarządzie „walczyło” pięcioro kandydatów: Agnieszka Dojs, Danuta Mackaniec-Duch, Zbigniew Sus, Alicja Szklarska oraz Małgorzata Turowska. W tajnym głosowaniu wszyscy otrzymali po 13 głosów.

Ukonstytuowany zarząd wybrał prezesa, którym została Agnieszka Dojs. Jej zastępczyniami wybrano Alicję Szklarską i Małgorzatę Turowską, sekretarzem – Danutę Mackaniec-Duch, zaś skarbnikiem – Zbigniewa Susa. Nie ma zmian w składzie komisji rewizyjnej. Jej przewodniczącą jest Anna Bałkowska, a członkami – Jerzy Gołaczyński i Katarzyna Stefanowicz. Działacze SMC podkreślili społeczny i apolityczny charakter organizacji, której celem jest dążenie do przywrócenia Cieplicom dawnej świetności.

Wśród celów działania SMC działacze organizacji wymieniają:
Działanie na rzecz wszechstronnego rozwoju uzdrowiska Cieplice
Utrzymywanie kontaktów z mieszkańcami Cieplic Śląskich
Pielęgnowanie tradycji i podtrzymywanie obyczajów panujących na terenie uzdrowiska Cieplice,
Dbałość o kulturalną i gospodarczą promocję Cieplic,
Stwarzanie warunków dla prowadzenia działalności kulturalnej,
Współudział w inicjowaniu i koordynowaniu podejmowanych przez władze miasta decyzji odnośnie ważnych przedsięwzięć dotyczących miasta Cieplice, oraz inne ważne bieżące sprawy.

Ogłoszenia

Czytaj również

Tu też świętowali

Łoś w Karkonoszach

Jubileusze małżeńskie

Komentarze (69) Dodaj komentarz

~bitka55 12-02-2012 8:07
BRAWO, PANI DOKTOR !WIELKIE SERCE DLA PANI .
~upss 12-02-2012 8:35
A dlaczego unieważniono poprzednie wybory? Pan Marcin był ok, nie pamiętam, żeby jakiś inny prezes tak się udzielał medialnie i chciał współpracować z różnymi instytucjami.
~!!!! 12-02-2012 9:36
Nie pełne wiadomości! A może Zawile wymówiono posłuszeństwo?
~DRUPI 12-02-2012 9:37
był medialny i nic poza tym zwykły DYZMA
~jelgór 12-02-2012 9:39
szkoda że pan Marcin zrezygnował
~zxc 12-02-2012 9:52
Zbyniu skarbnikiem? To dopiero:))))))
paweljo 12-02-2012 9:52
No szkoda że pan Marcin zrezygnował ciekawe czemu? Może się odezwie czekamy.
~może 12-02-2012 10:18
Ale jaja? Sus skarbnikiem? Jedno posiedzenie Stowarzyszenia poświęcić tylko ETYCE.
~TWA ;) 12-02-2012 11:04
Towarzystwo Wzajemnej Adoracji :D
~trew 12-02-2012 11:10
Z tego co wiem to Marcin Kaflik stworzył nową organizację o zbliżonych celach więc trudno aby działał w dwóch stowarzyszeniach na raz. To praca charytatywna i wierzcie mi że ciężko by było o człowieka który dałby radę się rozdwoić. Szkoda że nie wspomniano o tym w artykule.
~Ala 12-02-2012 11:20
Co należy rozumieć pod pojęciem „dążenie do przywrócenia Cieplicom dawnej świetności“ – Dawna świetność była za czasów niemieckich, za czasów polskich do świetności nie doszło, raczej do upadku! Może lepiej było by napisać: „której celem jest nawiązanie do dawnej świetności“.
~czarny28 12-02-2012 11:27
WSPÓŁCZUJE PANI DOKTOR ...! TAKA INTELIGENTNA I CIESZĄCA SIĘ DOBRĄ OPINIĄ KOBIETA JAK PANI MUSI DZIELIĆ SIĘ FUNKCJĄ Z KOMPLETNYM ZEREM INTELEKTUALNYM...JAK DO TEGO DOSZŁO? KTO DOPUSZCZA BEZMYŚLNYCH LUDZI DO PEŁNIENIA JAKICHKOLWIEK FUNKCJI...
~Leszek Z 12-02-2012 11:53
Przepraszam ul. Agnieszkowska - trochę historii - W lutym 1906 roku Jan Henryk XV von Hochberg wraz z małżonką Marii Teresie Cornwallis-West zwaną Daisy przyjechali do Cieplic, a stąd w trzy zaprzęgi udali się do miejscowości Jagniątków. Do zimowych popularnych rozrywek Jagniątkowa należały wówczas zjazdy Saniami Rogatymi. Jan Henryk XV i Daisy zjechali saniami ze schroniska Petrowa Bouda w dół. Trasa zjazdu liczyła 5 km drogą od Petrowej Boudy do Hotelu Beyers w Jagniatkowie dzisiaj ul. Agnieszkowska. Dwa dni później powtórzyli zjazd Saniami Rogatymi tą samą trasą.
~Leszek Z 12-02-2012 11:59
ten wpis dotyczy artykuły o saniach rogatych - sory
~Marcin73 12-02-2012 12:03
Miłośnicy Cieplic rok temu deklarowali chęć głebokich zmian. Chęci niestety nie wystarczyły. Dla dobra Stowarzyszenia "Miłośnicy Cieplic" oraz aktywnych młodych osób którym szybkie tempo pracy narzucone przeze mnie nie przeszkadzało - postanowiłem uruchomić nową inicjatywę pod nazwą: Stowarzyszenie aktywnych Ciepliczan i sympatyków Cieplic "Ciepliczanin". Energia młodych znajdzie ujście w "Ciepliczaninie" - "Miłośnicy" zostaną przy miłowaniu. Tyle tytułem wyjaśnień. Za rok wspólnej - ciężkiej pracy serdecznie dziękuję. Pozdrawiam - Marcin Kaflik "Ciepliczanin"
~jelgór 12-02-2012 12:10
ciepliczanin to ta nowa idea, o której pisały nowiny osttanio? o jakimś starszym panu, który chce autonomii itp.?
~Och... 12-02-2012 12:11
W Cieplicach rządzą kobitki, sorki 99% .Szkoda tylko, że nie ma miejsca dla ludzi młodych !!!
~trew 12-02-2012 12:44
DO:~Marcin73 ... i właśnie tej Pana wypowiedzi zabrakło w tym artykule. Ze strony jelonki to bardzo nieładnie że przedstawia tylko jeden punkt widzenia. Artykuł o zmianie w zarządzie Stowarzyszenia Miłośników Cieplic wygląda przez to jak jakaś komercyjna wstawka.
~lok 12-02-2012 12:58
brawa dla pani agnieszki
~rakrak 12-02-2012 14:25
p.Agnieszka niech się weżmie raczej za podnoszenie kwalifikacji i wiedzy lmedycznej na rzecz pacjentów.
~upss 12-02-2012 14:54
Panie Marcinie, właśnie to miałam na myśli - był Pan prawdziwym motorem napędowym, dla niektórych pewnie zbyt szybkim, niestety. Więc się Panu nie dziwię i życzę powodzenia:) Większość z tych, o których pisze Jelonka są w zarządzie od zawsze, tylko w różnych konfiguracjach. A "niemiecka świetność", o której ktoś tu wspomniał liczy się głównie dla pana Susa. On zawsze niemieckich klientów traktował jak "równiejszych". Żenujące. Kasa, kasa, kasa...
~wyborca1 12-02-2012 15:20
ALE JAJA !!! To już trzecia grupa ludzi " miłujących" Cieplice. 1)Stowarzyszenie Miłośników Cieplic, 2) "Cieplice Śląskie Zdrój", 3) Stowarzyszenie aktywnych Ciepliczan i sympatyków Cieplic "Ciepliczanin". Oczywiście o współpracy nie ma mowy !! Czemu nigdy nie może być normalnie ? Biedne Cieplice...Koniec złudzeń.
~korek 12-02-2012 15:22
tak dbają o uzdrowisko a pozwolili na zlikwidowanie fontanny w parku , mam na myśli \"marysieńkę\", ale tyle dobrze że biedronki na to miejsce nie postawili
~sowa 12-02-2012 15:23
Zgadzam sie z Pnia Ala (11:20)albo zmiane tradycji obyczajowej naszych czasow jak obsrywanie Cieplic wzdluz i wszez (Pani Dr wie najlepiej bo tez to robila) trzeba zaczac od czystosci zaraz za posesja P.Dr jest wysypisko smieci na chodniku.Chyba inni tez to zauwazyli. Zacznijmy nie od tradycji ,ale czystosci Cieplic .
~ 12-02-2012 15:36
DOLNOŚLAZAK. "To co sie da, podziel na dwa. Bez namysłu dziel". Słowa piosenki z ubiegłego wieku jakże trafnie oddają to co dzieje się wśród aktywnych społecznie Ciepliczan. Co na to społeczni radni Cieplic? Wszak tam - pod okiem magistratu - taki twór chyba jeszcze funkcjonuje.
~do korek 12-02-2012 15:40
święta racja jak mogli do tego dopuścić , cóż takiego świetnego robią , kasa z uni to coś dryga , tylko centrum ich interesuje , a reszta miasta zapyziała od lat,mamy już 3-stowarzyszenia i nic,
~Ciepliczanin 12-02-2012 16:02
Trzy stowarzyszenia, a w Cieplicach nadal syf, kiła i mogiła. Beznadziejny projekt rewaloryzacji Parku Zdrojowego, na który zgodnie wszyscy narzekają, fatalny remont Placu Piastowskiego (kocie łby, po których nawet samochodem nie da się przejechać, a tym bardziej rowerem), wieża na Górze Strzeleckiej, od lat zamieniająca się w ruinę, o której nikt nie pamięta, zaniedbany Park Norweski, ul Zjedn. Narod. przypominająca bardziej slumsy niż miasto, wszędzie w centrum bazgroły na budynkach wymalowane przez graficiarzy, pałac Schaffgotschów, którego nie da się zwiedzać... I nikt nic nie robi, żeby coś zmienić. Po gospodarstwie poznacie gospodarzy. Od razu widać, że celem dla członków tych stowarzyszeń, które mnożą się jak grzyby po deszczu, jest parcie na ekran i trochę władzy, a nie działanie.
~co wy na to 12-02-2012 16:15
do sowy, często chodzę ulicą Wodną i myślę sobie wszyscy widzą syf dookoła ale pod nosem nie,a co się tyczy fontanny to się zgadzam jak mogli do tego dopuścić a nie wspomnę jakie "cacko" postawili przy ulicy Cieplickiej koło koscioła , totalne bezguście
~rety 12-02-2012 16:28
Jeżeli Jerzy to były 1 sekretarz kwpzpr ,to gratuluję.Bo sekretarz kończył seminarium i zachciało się kobiety ,i byłwyjątkowym nieudacznikiem. gratuluje ciepliczanom i sobie,czas zwiewać.
~ander 12-02-2012 17:59
16,02 Ciepliczanin umiesz tylko narzekać Po prostu działaj zrób coś dobrego dla Cieplic
~jeszczehwila 12-02-2012 18:05
i sus bydzie sie pchał susem na radnego ludziska nie mają za grosz ambicyji
~jelgór 12-02-2012 18:23
jeśli są 3 stowarzyszenia cieplickie, zaproście redakcjo wszystkich do redaktora Marconiego i przepytajcie, czym się różnią i kto najbardziej pragnie dobra dzielnicy
~haha 12-02-2012 18:31
nie zmiana tylko pogonili dziada
~do jelgór 12-02-2012 18:31
nie zapraszać do Marconiego, nie pisać o tych cwaniaczkach i nie nagłaśniać.
~do ander 12-02-2012 18:46
Czy Pan Jerzy to były bankowiec. To może z tego okresu "coś" zostało i nie będzie tak źle.
~s. 12-02-2012 19:55
Z tą świetnością Cieplic przedwojennych to nie było tak pięknie. Brud na ulicach, ścieki, szamba, dym z pieców był większy jak teraz. Stan elewacji budynków był porównywalny do dzisiejszego. Centrun - lepszy, a czym dalej gorszy. W historii Cieplice zawze były uzdrowiskiem drugiej kategorii. Dopiero z chwila budowy obecnego zdroju, kuracjuszy zaczęło przybywać. Zresztą szum o budowe takiego "potworka" opisywały nawet gazety w Berlinie.
~ 12-02-2012 19:57
Ad.~rety, ad.~ander. Persona trafnie namierzona. Zygmuś /obecnie partyjny namiestnik u Zawiły, robiący za budżetowa kasę jako szef dialogu społecznego/ był jego osobistą I sekretarką jako I Sekretarza/. Nie dziwi fakt, że magistracki Zygmuś wykazuje zainteresowanie organizacjami pozarządowymi. Szykuje polityczny grunt dla strategicznych rozwiązań w przyszłej kampanii wyborczej. Tak się robi politykę analfabeci. Ci z zarzadu nawet nie zdają sobie sprawy, że sa tylko instrumentami. Gołaczyński-Korzeniewski znowu razem. Gasili światło w KW PZPR. Dzis je ponownie zapalają. Gratuluję!!! DOLNOŚLĄZAK.
~sowa 12-02-2012 20:19
Do "co wy na to z 16:15)piszac moja opinie pisalam wlasnie o ul Wodnej i wiceprzewodniczacej Dr.Turowskiej jej pieska i chodnika dochodzacego do jej posesji.Co sie tyczy fontanny przy kosciele jest estetyczna i na szczescie funkcjonuje (projektant musial czesto jezdzic do Egiptu tam spotyka sie czesto podobne statuy).A co sie tyczy Wodnej wysylalam zdjecia do sekretariatu prezydenta ,reagowalam na dziury w nawierzchni itp.
~/-/ 12-02-2012 20:57
Miłośniczki Cieplic ? A czy panie dr wogóle znają obszar Cieplic? Przecież część mieszkańćów Cieplic nie miała prawa do wyborów, do dzisiaj tego nie wyjaśniono z jakiego powodu. Panie doktorki weżcie się do pracy do dokształcania aby służyć jak najlepiej dla mieszkańćów. A dla relaksu pochodzcie sobie po Cieplicach nie centrum to oczy paniom wyjdą jak wyglądają Cieplice poza centrum. I pytanie po co powstają takie stowarzyszenia? Przecież po roku działalności nie macie się czym pochwalić, co skorzystały Cieplice z łaski stowarzyszenia. To bzdury a nie działalność. I niby poważne osoby.
~Jasnowidz 12-02-2012 21:29
Ogólna Masakra ! - nie wróży to nic Dobrego Dla Cieplic i mieszkańców! nic się tak naprawdę nie zmienia "trzon" pozostaje nie naruszony, BRNIE DO POSTAWIONYCH CELÓW NADAL JAK I WCZEŚNIEJ. tylko całkowita zmiana personalna odnowi atmosferę i rzuci nowe światełko na Atrakcję w Okolicy ! by LUD MIAŁ LEPIEJ :)
~!!!! 12-02-2012 21:35
Halo halo a co z WIELKIM RF od światłości,największy mąciciel umysłów. 19,55;;;elewacja zaczęła się kruszyć i odpadać na skutek działalności celwiskozy.Cieplice były willowe i dla klasy pracującej.
~ 12-02-2012 22:13
do 20.57 Myślisz ,że stowarzyszenia powstają dlatego aby sprzątać liście z twojego podworka? Co za idiotyczne pretensje o rejonizacje glosowania? Głosowaliśmy na członkow do Rady dzielnicy ,a nie do Stowarzyszenia.Ludzie! Co wy macie w glowach? Posądzać ludzi o jakąś korupcję? Stowarzyszenia utrzymują się ze skladek czlonkow. Co zrobily? Milośnicy Cieplic ,z tego co wiem bo sam uczestniczylem ,zrobili Wigilię w nowym kościele,hallowin,aukcję obrazow dla chorych i imprezę w parku norweskim dla dziecka z rakiem i pewnie wiele innych.Proponuję nie marudzić tylko się zapisać do jakiegoś stowarzyszenia i działać !! Działać!!
~cyt 12-02-2012 22:15
Chwała dla ludzi ktorzy poświęcają swój czas na dzialania spoleczne !! Najprościej jest krytykować nic nie robiąc
~Rogatka 12-02-2012 22:39
Ludzie, o co ta burza w szklance wody. Coś chcecie zrobić, coś się nie podoba zakładajcie własne Stowarzyszenie. Im więcej tym lepiej. Umocowanie prawne pozwoli każdemu starać się o środki i działać. Możecie, przestrzegając prawnych zasad, robić sobie także reklamę w mediach i patrzeć na ręce władzy instytucjom i innym "towarzystwom wzajemnej adoracji". Uprzedzam jednak, że ten chlebek gorzki bywa i papierków trochę, pod odpowiedzialnością właściwą trzeba prowadzić. Oczywiście są organizacje społeczne będące przedłużeniem ręki władzy czy innych sił wszelakich. Wszystkie jednak obowiązują te same przepisy, a te które korzystają z dotacji czy 1% szczególnie i za dodatkowymi wymaganiami biurokratycznymi. Ogólnie, jeżeli "towarzystwu" coś wychodzi-ich chwała, jak nie -ich problem. Powodzenia!
~ciepliczak 13-02-2012 0:05
na taaakie cieplice tylko trzy stowarzyszenia to za mało....przydałoby się jeszcze parę ....marysienka sobieski club....stowarzyszenie biegaczy po parku norweskim....asocjacja milłośników cieplickich marketów... club kibica "stali cieplice"/mam jeszcze orginalny znaczek clubu piłkarskiego z lat 50-60/....biuro na rzecz budowy cieplickiego ratusza... itd. itp. etc......etc......
ebee 13-02-2012 0:09
Stowarzyszenie na tą zaletę, że nie bierze publicznych pieniędzy. Nie rozumiem więc tylu krytycznych komentarzy. Czyżby zazdrość ? Nikt nikomu nie broni działać ( za darmo) w stowarzyszeniu. Nikt nie zabrania powołać własnego. Wystarczy 15 osób i 1000 złotych. Ale lepiej narzekać, ze syf, bałagan, brud.. Szkoda, że mało kto zauważa, że najwięcej tego syfu jest koło budynków komunalnych z tzw lokatorami. A kazdy z nich tylko narzeka. Ale przecież zrobienie porządku pod własnym oknem nie wymaga nakładów finansowych, tylko chęci. A tych brak. Tak się juz utarło, że własciciel domu musi zamiatać chodnik. Lokatorowi trzeba zamieść. Choc to nienormalne - uchodzi za normę. Ja już nie mieszkam w Cieplicach, ale widzę, że pięknieją. I niech tak będzie. Podoba mi się Plac Piastowski- cd.
ebee 13-02-2012 0:16
cd- Park po rewitalizacji. Do Cieplic zawitała EUROPA, choć jeszcze bardzo wiele jest do zrobienia. Kurort ma swoje prawa. Dobrze, że ktoś to w końcu zauważył. Dlatego ma nadzieję nie będzie tu miejsca, dla pijaczków w parku, odrapanych kamienic, roszczeniowych lokatorów nie płacących czynszu ( nie mam na myśli większości uczciwych). Wierzę, że odbudowa tego miejsca bedzie trwała dalej i Cieplice "pójdą do góry" w rankingach. Pozdrawiam serdecznie EBEE
~do ebee 13-02-2012 7:55
Błąd drogi kolego... Stowarzyszenie zwykłe może zostać założone już przez 3 osoby... Czy trzy osoby mogą coś zdziałać ? Może i tak jak mają silne plecy i poparcie ! Inaczej będą dużo krzyczeć i nic nie będzie się zmieniać. Współpraca to słowo klucz, każdy to wie ale współpracować się nie chce między sobą !
~ 13-02-2012 7:58
pani dr. DOjs przecież pani nie jest ciepliczanką niech się zajmą doskonaleniem cieplic ludzie którzy tu mieszkają od lat ich nie dopuszczono do wyborów,13 osóbdecyduje o cieplicacach czy pamiętacie paNA KOWALSKIEGO TO BYŁ PRAWDZIWY MIŁOŚNIK CIEPLIC LEKARZE CHCĄ SIĘ WYKAZAĆ MOŻNA ZAIĄĆ SIĘ CIĘŻKO CHORYMI BEZ RODZIN TO WASZE POWOŁANIE
~ryr 13-02-2012 9:13
Jeżeli to naprawdę TEN GOŁCZYŃSKI ,to wspaniale będzie forsa .bo 80 milionów trudno wydaćA jeżeli KOrzeniowski będzie w urzędzie dalej to współczuję prezydentowi,tam gdzie donosiciel tam Sodoma i Gomora.
ebee 13-02-2012 9:33
Do internauty z 7,55. Owszem, zwykłe tak, ale ja mam na myśli stowarzyszenie z tzw "mozliwościami" , a takie wymaga min 15 osób, Statutu i wielu innych formalności. Chętnych, a szczególnie szanownych krytykujących wszystkich za wszystko zachęcam do działania. Pod linkiem http://ecop.elk.pl/index.php/poradnik/7-porady/73-wstep-do-stowarzyszenia można dowiedzieć się wiele o powołaniu Stowarzyszenia. . Ale znając życie pozostaną w roli "krytykujących". Wszak nie wymaga to nakładu pracy. Pozdrawiam, EBEE
~do ebee 13-02-2012 9:42
Czy nowe stowarzyszenie to stowarzyszenie z możliwościamy, czy może "zwykłe" ? Chętnych do działania jest sporo, szczególnie na papierze wystarczy zobaczyć ile jest fundacji i stowarzyszeń w naszym regionie ale ile z nich coś robi, a ile z nich jest tylko papierowa... Na palcach jednej ręki mogę policzyć te stowarzyszenia i fundacje, które coś robią, a i te będą krytykowane. Tak już niestety, chesz coś zrobić to musisz mieć żelazne nerwy ! Jelenia Góra nie sprzyja niestety niczemu... no chyba, że bezrobociu, więc nie dziwię się ,że nikt nie chce tu nic działać ani rozwijac się.
~ 13-02-2012 10:35
Praca społeczna czasu nie liczy...jest wiele osób,które z chęcią pomagają,tworzą,działają.Niestety jednostka nie znaczy nic.Nie ma stowarzyszenia nie ma pomocy ani finansowej ani żadnej innej.Papier przyjmie wszystko.Niepokojące jest to,że w działalność społeczną zagląda coraz częściej polityka,parcie ,,na szkło,,wielu ,,działaczy społecznych,, jest żenujące.Patrzę na szereg rankingów dotyczących pracy społecznej, niektórych osób i włos na głowie się jeży,kogo utożsamiamy z pracą społeczną.Myślę,że sami zainteresowani powinni zweryfikować swoje podejście do miana społecznika i z pokorą się pojednać.Odrobinę godności też nie zaszkodzi.
~drupi 13-02-2012 10:42
ebee matołku a zjednoczenia ci sie podoba? a michejdy?a ludowa?a solankowa?a staromiejska a inne slamsy cieplickie????? cieplice to grajdoł bez perspektyw jedyna nadzieja to tylko jak warszawka pozwoli miedzi wpakowac w ten grajdoł kase pozdrawiam ciepliczanin z 46 letnim stazem
~do drupi 13-02-2012 13:11
masz rację, ebee to matołek?
~gal anonim 13-02-2012 18:26
Mam 56 letni staż Ciepliczanina i nie pamiętam czasów ,gdy Uzdrowisko zajmowało sie remontem kamienic.Nie przypuszczam by teraz kiedy Uzdrowisko jest wykupione przez KGHM mialo byc inaczej.Doszło do scalenia przedsiębiorstwa komunalnego ,bo żle dzialało.To lata zlej pracy Gospodarki Mieszkaniowej nr5 ,ktora zrobila 8 milionów długu.Co za idiota wydawał durnym ludkom wykladzinę PCV zamiast zająć sie remontem budynkow.Ludzie w Cieplicach to też niedojdy i patafiany. Krytykują aktywnych działających w Stowarzyszeniach.Dlaczego nie macie pretensji do KS Kozia Wolka? Przecież to też organizacja.Faktycznie JG to kraina troli ,śmierdzieli.Co 5ta osoba nie pracuje ,ale im się należy a sztachetę w plocie ma przybić pani doktor ,bo pomaga ludziom i to jest jej psi obowiązek i już. Jeleni
~gal anonim 13-02-2012 18:45
Jelenia,szczególnie Cieplice, to faktycznie obora.Wystarczy spojrzeć do rzeki.W tym ,czy w poprzednim roku Kaflik ,z tym cieplickim motocyklistą i grupą mężczyzn i kobiet czyścili to nasze bajoro i co?? Po tygodniu znów było zarzucone lodowkami ,meblami,śmieciami... Leń na leniu i leniem pogania.Spójżcie na imprezy ..same siwe glowki Najgorsi są mlodzi.Oni nie robią absolutnie nic. Mlodemu babcia chodzi po bułeczki,lodowisko świeci pustkami.kto dzisiaj gra w piłkę??? I to właśnie tacy ludzie martwią się ,że ktoś zrobi mikołaja dla dzieci czy wspólna wigilię pod kościolem. Boga nie ma na świecie?
~ciepliczak 13-02-2012 19:50
murarz niech muruje,piekarz chleb piecze,szewc buty naprawia - a panie lekarki chętniej widział bym w przychodni.Panie zarabiają tyle miesięcznie,że zwykły ciepliczanin przez rok tego nie uzbiera.A cóż to - nie ma innej możliwości dowartościowania się ? To jest lansik poprostu.Fejsik czy Nasza Klasa już nie starcza ? Co wy wiecie o Cieplicach,o ich mieszkańcach żyjących poza centrum w poniemieckich,rozpadających się "Hiltonach" ? Też "miłujecie " te Cieplice ???
~ciepliczak 13-02-2012 19:51
murarz niech muruje,piekarz chleb piecze,szewc buty naprawia - a panie lekarki chętniej widział bym w przychodni.Panie zarabiają tyle miesięcznie,że zwykły ciepliczanin przez rok tego nie uzbiera.A cóż to - nie ma innej możliwości dowartościowania się ? To jest lansik poprostu.Fejsik czy Nasza Klasa już nie starcza ? Co wy wiecie o Cieplicach,o ich mieszkańcach żyjących poza centrum w poniemieckich,rozpadających się "Hiltonach" ? Też "miłujecie " te Cieplice ???
~ciepliczak 13-02-2012 20:04
murarz niech muruje,piekarz chleb piecze,szewc buty naprawia - a panie lekarki chętniej widział bym w przychodni.Panie zarabiają tyle miesięcznie,że zwykły ciepliczanin przez rok tego nie uzbiera.A cóż to - nie ma innej możliwości dowartościowania się ? To jest lansik poprostu.Fejsik czy Nasza Klasa już nie starcza ? Co wy wiecie o Cieplicach,o ich mieszkańcach żyjących poza centrum w poniemieckich,rozpadających się "Hiltonach" ? Też "miłujecie " te Cieplice ???
~ 13-02-2012 20:20
Też uważam,że miejsce lekarza jest przy pacjencie.Mam nadzieję Pani doktor,że nie zobaczę Pani nazwiska na liście kandydatów do rady miejskiej za trzy lata.Jeśli tak będzie to uznam,iż faktycznie chce być Pani bliżej człowieka.Drobna sugestia:więcej zdjęć ze zwykłymi ludźmi albowiem praca społeczna ich dobru powinna służyć.Osobiście uważam,że zawód Pani do innych celów został stworzony.No cóż pożyjemy,zobaczymy.
~ciepliczak 13-02-2012 20:47
murarz niech muruje,piekarz chleb piecze,szewc buty naprawia - a panie lekarki chętniej widział bym w przychodni.Panie zarabiają tyle miesięcznie,że zwykły ciepliczanin przez rok tego nie uzbiera.A cóż to - nie ma innej możliwości dowartościowania się ? To jest lansik poprostu.Fejsik czy Nasza Klasa już nie starcza ? Co wy wiecie o Cieplicach,o ich mieszkańcach żyjących poza centrum w poniemieckich,rozpadających się "Hiltonach" ? Też "miłujecie " te Cieplice ???
~Enduro 14-02-2012 20:28
Zabawne co to to juz sie nie wymysli. Jak SMC- Stowarzyszenie Malych Cwaniakow. Jak widac co niektorym sytuacja finansowa sie poprawila to zaraz pchaja na siodlo. Znamy tych pseldo naszych wielkodusznych Milosnikow. Duzo by pisac o kazdym z nich. Lepiej zabraliby sie za porzadek na wlasnej klatce. Zanim zaczna myslec o jakis zmianach w Cieplicach. Brudu dosc do kola. Moze tak Czyn spoleczyny by zainicjowac by pozbierac smieci na Wodnej czy Staromiejskiej.
~Bara bara. 14-02-2012 20:49
Myslac o zarzadzie tego przybytku SMC Sado-Maso-Clubu. Stwierdzic mozna jedno. Nudzimy sie bardzo!!!! widac obrabianie cudzej dupy juz nie wystarcza. Moze tak lepiej byloby Swinger Club zalozyc. Zapewne by Wam sie spodobalo.
jankes 15-02-2012 11:14
Nowo wybrana prezes Stow.,,MC', pani Dojs ,to osoba niezwykle odpowiedzialna,ciepła. O zaufaniu ,jakim darzą ją pacjenci ,niech świadczy kolejka przed gabinetem i miejsce w plebistycie na Człowieka Roku w NJ. Druga z ,,młodych wilków" to p. Danusia Duch Mackaniec -sekretarz. Osoba niezwykle , perfekcyjnie staranna . Obie panie sprawdziły sie dzialając w poprzedniej kadencji. Obie zasługują na wielki szacunek i zaufanie. Pozostale osoby są wszystkim dobrze znane,więc nie będe o nich pisał ,również z powodów osobistych. Zarząd ,jak i członkowie Stowarzyszenia,nie mają zapewne na celu ,,załatwiania swoich spraw i robienia kariery politycznej" Nie mają takich możliwości. W Stowarzyszeniu jak i w Radzie dzielnicy ,nie ma ŻADNYCH ugrupowań politycznych , co uważam za wielką zaletę. Z calego
jankes 15-02-2012 11:16
Z calego serca życzę organizacji wielu sukcesow w dalszej,zgodnej społecznej pracy dla chwaly naszych Cieplic. W moim dzieciństwie ,oczywistym było ,że Cieplice Ślaskie Zdrój to pempek świata i niech tak pozostanie. Oświadczam to, z calą odpowiedzialnością Członka Honorowego Stow.,,MC'' Jako jedyny, otrzymałem tą honorową funkcję w poprzedniej kadencji jankes
~ 18-02-2012 0:03
No to teraz wszechwiedzący Kaflik będzie Wam wszystko wytykał i na pewno zemści się za to wyrzucenie ze SMC. Już współczuję.
~zator 18-02-2012 11:36
Jak mogliscie przyjąc go do stoważyszenia? Kto go niie zna ten może go kupi ja napewno nie i sąsiedzi też
~ 19-02-2012 21:16
Zator o kim piszesz?

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Radni KO przeciw kupcom?

Wernisaż w Galerii Korytarz

O rozpadających się górach

W Termach Cieplickich superpromocja!

Świętują Niepodległość

Sonda

Wypalenie zawodowe należy uznać za chorobę?

Oddanych
głosów
859
Tak
64%
Nie
29%
Nie wiem
7%