MenuZamknij

WIADOMOŚCI

SPORT

Zapłaciły frycowe

Wiadomości: Jelenia Góra
Sobota, 9 września 2006, 0:00
Aktualizacja: Sobota, 9 września 2006, 21:32
Autor: Łukasz Stawski
Fot. Marek Tkacz
Ekstraklasa piłki ręcznej kobiet. MKS PR Fine Pharm - Piotrcovia Piotrcovia Piotrków Trybunalski 25-37 (12:19).

Można powiedzieć: jeleniogórski beniaminek ekstraklasy piłki ręcznej kobiet - MKS PR Fine Pharm, bowiem w naszej drużynie gra 10 debiutantek występujących po raz pierwszy w tej klasie rozgrywkowej, przegrał wysoko z rutynowanym zespołem z Piotrkowa Trybunalskiego.

U rywalek wystąpiło pięć byłych jeleniogórzanek: Justyna Alberciak i Beata Kowalczyk - bramkarki oraz zawodniczki z pola: Agata Wypych, Iwona Niedźwiedź - Cecotko i Inna Silantiewa - Krzysztofek. Kiedy wszystkie były na parkiecie, wydawało się, że w hali przy ul. Złotniczej 12 odbywają się derby Jeleniej Góry, tym bardziej że prowadził przyjezdne Roman Jezierski były trener Jelfy.

Mecz był bardzo emocjonujący przez pierwsze 20 minut, kiedy jeleniogórzanki „napędziły stracha” renomowanym rywalkom grającym w najsilniejszym składzie, bowiem 9 min. było tylko 5:6, a w 20 10:11. Mecz był wyrównany i bardzo szybki. sytuacje zmieniały się jak w kalejdoskopie i kibice uwierzyli przez chwilę, że nasze dziewczyny mogą powalczyć o bardzo korzystny wynik do przerwy.

Niestety, tak się nie stało, bowiem Piotrcovia to zbyt rutynowana drużyna i szybko wykorzystała nieobecność znakomicie do tej pory spisującej się Marty Gęgi, która zeszła na 2 min. kary.

To spowodowało, że przeciwniczki szybko odeszły na kilka bramek i w 20 min. zrobiło się 10:14 a na przerwę schodziły przyjezdne z przewagą 7 bramek.
Druga połowa była dalszym ciągiem „płacenia frycowego” przez jeleniogórzanki, które jednak, uważam, z każdym meczem będą grały coraz lepiej i „napędzą stracha” niejednemu jeszcze rutynowanemu zespołowi.

<b>MKS PR Fine Pharm:</b> Monika Maliczkiewicz 1, Katarzyna Nowak - Marta Oreszczuk 1, Anna Dyba 4, Małgorzata Jędrzejczak, Marta Dąbrowska 1, Agnieszka Kocela 1, Marzena Buchic 2, Sabina Kobzar 1, Joanna Bogusławska 2, Karolina Kasprzak 1, Marta Gęga 9, Magdalena Tajerle 1 i Monika Odrowska.

<b>Wyniki 3 kolejki i tabela:</b>
<b>Zagłębie Lubin</b> - Zgoda Ruda Śląska 35:23
<b>AZS AWF Katowice</b> - EB Start Elbląg 26:17
MKS PR Fine Pharm – <b>Piotrcovia</b> 25:37
<b>AZS AWFiS Gdańsk</b> - Politechnika Koszalin 39:30
Ruch Chorzów – <b>SPR Safo ICom Lublin</b> 25:27
Łącznościowiec – Sośnica (10.09.).

Ogłoszenia

Czytaj również

Studium na początek

Świętują Niepodległość

Udany Piknik Strzelecki

Komentarze (43) Dodaj komentarz

~:) 9-09-2006 21:24
Mecz przegrany no ale wkoncu nie zbyle jakim zespolem tylko z Piotrcovia... tak wiec gratuluje zawodniczkom serdecznie meczu. Brawo dla autora fotek - popro0stu rewelacja :D
~MKS PR 9-09-2006 22:51
"rutynowany", "napędziły stracha", "płacenie frycowego"...Dlaczego te frazy cały czas isę powtarzają w tym artykule??Poza tym co to za budowa zdań??Hihihi.Dla autora artykułu też brawa
~mądry 9-09-2006 23:33
frazy bardzo mądre i słusznie użyte!!nareszcie ktos inny pisze o sporcie-chłopak wkońcu, bo to co było ostatnio to była paranoja
~kibol 9-09-2006 23:36
Dajcie se dzieci spokoj z ta piłka reczna, chcemy normalnego sportu znanego na cały świecie_PIŁKI NOżnej!!!!!!!!1gdyby była u nas extraklasa to by kazdy zapomniał o tych dzieciach, dziewczynki do nauki a nie sie bawicie
~justyna 9-09-2006 23:38
frazy wzbogaciły tekst, jesli sie nie znasz ty...MKS PR to sie nie udzielaj
~JG 10-09-2006 11:24
po co narazac bramkarke na tak stresowe sytuacje gdzie kibice krzycza na cala hale o zmianie,a trener to co,nie potrafi podjac wlasciwej decyzji,a zawodniczka zchodzi "opluta" z boiska!po za tym gdzie byl trener w 2polowie kiedy trzeba bylo pomoc przedewszystkim mlodym zawodniczkom odnalesc sie na boisku,jedyne co zrobil to stal jak zamurowany!mysle ze po tylu latach powinien juz byc w stanie w takich sytuacjach zachowac zimna krew! a może jednak nie potrafi?
~Jaszka 10-09-2006 12:09
do kibol : własnie po trzeba wpsierac pilke reczna zeby wkoncu w Polsce zrobila sie znanym sportem a nie wszedzie nozna i nozna... jak widze nasze gwaizdy z reprezentacji to mi sie noz w kieszeni otwiera.... dziewczyny jeszcze raz brawo za mecz przed Wami teraz mecz z Sośnica a potem z Katowicami , można powalczyc nawet o 4 pkt, takie jest moje zdanie. Na wrzaski z trybun nie ma co zwracac uwagi tylko skupic sie na trenigach i ciezkiej pracy. Powodzenia w kolejnych spotkaniach oraz szczegolne pozdrowienia dla Joyzy i Kasi Nowak :)
~ZawOodniczka:) 10-09-2006 12:53
ehh uważam,że dziewczyny ten mecz zagrały dobrze chociaż były momenty słabej gry ale co się można dziwić to młody zespół,który będzie grał coraz lepiej dajmy im trochę czasu! będzie dobrze wiem,że się utrzymamy!
~bis 10-09-2006 13:31
beznajdziejna bramkarka- za pozna zmiana z reszta nie wiem po co weszla, juz jak sie na nia patrzy to odnosi sie wrazenie ze ma jakis problem, poza tym Sabina nic nie gra nie lapie pilek i tylko udaje ze rzuca dolem a wlasciwie nie oddaje strzalu z wyskoku tez nic strzela tylko oddaje pilke, oby sie poprawila, poza tym jestem dobrej mysli i zycze jak najlepiej
~michal 10-09-2006 14:39
jezeli juz to nie tylko sabine mozna w ten sposob ocenic sa dziewczyny starsze od niej ktore rowniez debiutowaly w ekstralidze,ale nie powiem ze byly od niej lepsze ale nawet nie oddawaly rzutow(moze niecelnych,na ktorych powinny sie uczyc).na obrone Sabiny,chociaz mecz nie nalezal do udanych dodam ze potrafila pare razy podac ladnie do kola,uwazam ze jednak w obronie powalczyla z rutynalepiej od innych
~nikt 10-09-2006 16:42
do bis......kazdej zawodniczce trzeba dac szanse :bramkarka Nowak byla nadzieja ze wzmocni bramke tak sie niestalo poniewzz ludzie odrazu skrytykowali ja zamiast dopingowac do konca!!!!!odnosnieSabinki to jest mloda zawodniczka chwyt ma opanowany jeszcze trzeba tylko wykonac dobre podanie zeby druga zawodniczka mogla zlapac pilke za podanie odpowiada podajacy!!!!to po pierwsze a po drugie to jezeli jestes taki cwany/na to wejdz na boisko ekstraklasy i zobaczymy jakbys sie zachowal na jeje miejscu pamietaj ze druzyna jest jednoscia i niemozna zwalac winy na pojedyncze zawodniczki!!!a jezeli masz cos do powiedzienia to powiedz to prosto w twarz a nie na stronie !!!
~mmm 10-09-2006 20:16
Ale racje mają Ci którzy krytykują Kobzar, Nowak i Dąbrowska! Sabina gubiła piłki, Nowak nawet nie potrafi się ustawić w bramce i Alberciak ładuje jej 2 piłki do siatki, Dąbrowska dobrze się poruszała ale tylko tyle!. Czasami miałem wrażenie że Nasze zawodniczki są tak przestraszone że zapominają jak się nazywają ... nie raz Jędrzejczak je jebutała aż miło. To młode zawodniczki i powinny dawać z siebie wszystko! Nic nie mają do stracenia w takich meczach, powinny wypruwać sobie żyły i walczyć do upadłego, a te poprostu się bały. Marta Gega zachowywała się jak by droga piłki do bramki prowadziła przez koło, ciągle tam podawała a zawodniczki Piotrkovi tylko na to czekały. Przede wszystkim kto jej dał opaske kapitana?! Powinna ją nosić Gosia Jedrzejczak!!!. Słyszałem też że mają parkiet zmieniać na hali za 250tys zł ... nie lepiej kupić 3 zawodniczek średniej klasy na rozegranie?. Zimny prysznic ze strony kibiców niektórym zawodniczką dobrze zrobi, np. Sabinie która się uważa za wielką gwiazde i wykorzystuje to że ma znaną mamusie. Tylko że w meczach jest poprostu TRAGICZNA!. Zero pomysłu na gre jak tylko weszła na parkiet. Propunuje władzą MKSu wybrać się do Gliwic i odwiedzić SMSke bo tam są naprawde wspaniałe zawodniczki, przykład: Maliczkiewicz. Potrzebujemy 2 dobrych zawodniczek bo niestety będzie źle. Patrze na to obiektywnie i Wy też tak spujżcie.
~gosc 10-09-2006 21:30
do mmm kochany, wszystkie zawodniczki z SMSu juz dawno wiedzą w jakich klubach będą grać po ukończeniu tej szkoły! A to, że Maliczkiewicz akurat trafiła do nas, to czysty przypadek....mogłaby być dalej Iza Czarna.. ale ona wybrała sobie siedzienie na ławeczce w Lubiniu...
~mks pr 10-09-2006 21:32
po pierwsze mysle ze ten mecz byl z gory skazany na przegrana wiec o co tyle krzyku?po drugie wiadomo ze w takim przeciwnikiem jakim jest piotrkowia czyli z najwyzszej polki gra sie strasznie ciezko!po trzecie uwazam ze nie ma co sie dziwic dziewczynom ze sa stremowane skoro sa to ich pierwsze kroki w ekstralidze,gdzie przeciwniczkami sa najlepsze z polski.po za tym takie nastawienie kibicow,ktorzy nie daja im szansy na nauke(to do "mmm" i "bis")rowniez nie sprzyja dobrej grze!gdyby wszyscy wychodzili z takich zalozen jak wy to nie istnialyby zadne sporty,a tak wogole to po co trenowac najlepiej wyjsc i zagrac przy czym bezblednie!poczekajmy i dajmy szanse tym mlodym dziewczyno a nie krytykujmy czym rowniez dolujemy!!!
~nikt 10-09-2006 21:35
do mmm kogo ty oceniasz popatrz na sibei jak ty grasz jezeli wiesz co to znaczy grac w pilke reczna odczep sie od sabinu kaski n. czep soe siebie i swojego wygladu kim ty ejstes zeby mowic co trzeba robic o tym decyduje trener zreszta on tez jest lewy popatrz obiektywnie troszke co sie czepiasz innych kim ty jestes zeby oceniac dziewczyny sam wyjdz na boisko a jezeli przeszkadza ci ich gra to po co wogoole chodzisz na mecze zeby dziewczyny dolowac takimi komentarzami jak ten zastanow sie czlowieku a co do gliwic to sa slabe popatrz na odre jaka jest slaba nic niepokazala nawet sie poruszac na boisku niepotrfia i co tam jest wspanialesgo w gliwicach nic zero wiec przestan pisac glupoty popatrz na siebie i nie jedz na dziewczyny uwazam ze jak na swoj wiek duzo juz osiagnely i trzeba im pomagac a nie gnmebic a od mamy sabinmki to ty sie odczep co zazdroscisz jej tego ze jej mama probuje jej przekazac swoja wiedze kim ty wogole jestes czlowieku popatrz sie na siebie a nie czepiasz sie dziewczyn pajacu!!!
~:* 10-09-2006 21:41
A co do Sabiny mama za nią nie grała,a jednak zdobyła ona liczne i to nie byle jakie wyróżnienia...Słabsze mecze zdarzają się najlepszym!!!
~nikt 10-09-2006 21:46
zdagadzam sie z wypowiedzia mks pr dobrze napisal dziewczyny sie dopiwero ogrywaja w ekstraklasie maja prawo do bledow nawet najlepsze zawodniczki popelniaja bledy popatrze na wypychowa popaelnila duzo bledow jak na reprezentatke polski i nikt do niej niema pretensji tylko do naszych mlodziutkich zwodniczek !!!!dajcie na luzz one jeszce wam pokaza na czym pilka reczna polega Kobzar Nowak i Dabrowska jeszce wam pokaza jak sie gra trzymam za was kciuki a komentarze o ich grze zachowajcie dla siebie albo spiszcie na kartce :P:P POZDRAWIAM zawodniczki MKS PR
~Dila 10-09-2006 22:19
DO "MMMM" to co potrafi moja corka zawdziecza tylko mojej osobie i wyczerpujacej pracy ktora wykonuje po treningach. a jej coroczne wyroznienia tylko potwierdzaja te regule.a tak przyszlosc to nieukrywa ze napewno zawodniczka takwszechstronna jak ona bedzie grala w najlepszych klubach.rosyjska szkola zawsze sie liczyla!
~:&lt; 10-09-2006 23:02
Po pierwsze to nie jest rosyjska szkoła. Skąd ten pomysł. Wychowana w Polsce i tu sie uczy grac.Geny wschodnie to ona ma i wszyscy o tym wiemy ale nie rosyjska szkole (chyba , ze w domu;)). Jeśli nie zgadzasz sie z "MMM" to po co mówisz, że Sabia umiejetnosci Ci zawdziecza i własnej pracy. Bzdura, jesli juz to własnej pracy i Tobie (TY za nia nie pracujesz na trengu i nie myslisz na boisku). Nie wyróżnienie decyduje o klasie zawodniczki (kibice zwracaja uwage takze na wyglad takie tam) jakosc gry jest wazna w takich konkursach ale i wiele innych czynnikow. Więc gdybys miala klase nie odgrazala bys sie ze Sabina bedzie grala w najlepsdzych klubach (oby)tylko powiedziala bys nad czym musi pracowac (bo jeszcze ma nad czym,gwiazda nie jest). I pozniej napiszesz, ze i Tobie zawdziecza kariere ok. A narazie to jak sama napisalas "bedzie" grala w najlepszych klubach (oby)ale zeby w nich grac nie wystarczy jej poziom bo jak sama wiesz w lidze nie liczy sie wiek ale i umiejetnosci a tych jej jeszcze brakuje. Trzyma kciuki Sabina!!!
~mmm 11-09-2006 1:15
Sporo rzeczy mi się tutaj nie zgadza: po pierwsze Dila Samadova nie pochodzi z Rosji, jeżeli ktoś ją zna dobrze, wie skąd, po drugie Sabina cieżko pracuje po meczch? raczej tak samo jak inne zawodniczki MKSu. Widziałem ją ostatnio jak stała z puszką piwa w jakimś towarzystwie małolatów ... to jest ta cieżka praca?. Chodzi mi o to że sama robi z siebie gwiazdeczke poza parkietem a w meczu jak by mogła to by schowała się w szatni i modliła się żeby tylko trener nie sięgnoł po nią. Wiem że tak jest bo jestem dość blisko tej drużyny. Jestem całym sercem z dziewczynami ale tam jest potrzebny dobry psycholog i "ojciec z twardą ręką", a Wąs taki nie jest. SMS jest słaby? To dlaczego najlepszy drużyny właśnie tam wypatrują swoje zawodniczki? "nikt" grałem w ręczną przez 4 lata, niestety kontuzja mi nie pozwoliła kontynuować kariery, pozostaje mi teraz oglądanie meczy z trybun i pogrywać wekendowo ze znajomymi, wiem sporo na temat szczypiorniaka, więc myśle że mógł bym pokazać co nieco na parkiecie.
~fan 11-09-2006 8:58
Widzę, że naszym pseudokibicom najlepiej wychodzi krytykowanie kogoś. Czytając wasze wypowiedzi pokuszę się o stwierdzenie, że jesteście nieudacznikami życiowymi, którzy zazdroszcząc innym czekają tylko na okazję, żeby móc kogoś zmieszać z błotem. Bo pewnie tak samo postępują z Wami w pracy i muście gdzieś dać upust swojej frustracji. Młode były zestresowane i było to widać, ale to nie powód żeby tak je obsmarowywać.Przed nimi duzo pracy i one o tym wiedzą, ale czas pracuje na ich korzyść. A co do Sabiny to nie patrzcie na nią przez pryzmat jej mamy bo ta dziewczyna naprawdę dużo pracuje, a to że ma mamę zawodniczkę to może jej tylko pomóc bo Wąs nic nie robi w tym kierunku, żeby te dziewczyny wyszkolić. Swoja drogą widoczne jest to, że Jarosz (drugi trener) próbuje przepchać swoje zawodniczki (czyli Śliwę i Kocelkę), ale czy to jest wina tych dziewczyn? One chcą tylko grać i zaslugują na to. Wstydzić się powinni inni, a nie te dziewczyny.Moim zdaniem swoją postawą tylko im szkodzą, robiąc niepotrzebny smród, a obrywają dziewczyny. Trzymam za Was WSZYSTKIE kciuki i czekam aż utrzecie nosa tym złośliwcom.
~nikt 11-09-2006 9:49
sory ale znam sabine i wiem ze niepije w parku piwa wiesz twoje oczka ciebie musza naprawde swedziec ze widzisz ja wszedzie sorki ale sabina taka osoba niesjt ze pije alkohol aczkolwiek przeciwnie jest odczep sie od niej ja tez gram wiec wiem duzo o niej niegramy juz razem ale spedzamy czas i napewno niepije piwa w parku przettrzyj oczka ok i odczep sie od niej jest mloda zawodniczka ale ejszce pokaze na co ja stac wiec odczep sie od nich wszystkich sa mlode ale doswiadzczeni zdobeda z czasem !!!!zgadzam, sie z wypowiedzia"fana"pozdrawiam trzymam kciuki za laseczki
~ViJeG 11-09-2006 9:58
Widzę, że rozgorzała dyskusja...jak nigdy. Ja osobiście uważam, iż dziewczyny zagrały dobrze do 20 minuty. Później było widać coraz większą przewagę Piotrcovii. Mało grała Oreszczuk, mniej niż zwykle Jędrzejczak, no ale to było logiczne, w końcu przed nami mecze, gdzie naprawdę możemy powalczyć o pkt. W 2 połowie dziewczyny(nasze) grały słabiej. Piotrcovia bez problemów wchodziła w naszą obronę, nasze ataki były chatyczne, nieprzemyślane. Ok a teraz co do krytyki. Nowak, broniła ok 7 minut, wpuściła 2 frajerskie bramki, nie obroniła nic(no może 1 taki trochę groźniejszy strzał) Jak wpuściła 1 bramkę przez całe boisko, to jeszcze byłem spokojny(no ciut zazenowany). No ale jak wpuściła 2-gą i po stracie gola znowu udała się na 12metr, to nie wytrzymałem. Przyznaję, sam krzyczałem, aby trener ją zmienił. Jak to jest! Dziewczyna wpuszcza 2 bramki(strzały przez całe boisko) i po stracie bramki, kiedy nasze dziewczyny zaczynaja od środka, ona znowu staje na 12 metrze! Przeciez ona w tym momencie nie powinna wyjsc dalej niz za 7 metr!! Sabina też zagrała bardzo słabo. Myliła się w obronie, myliła się w ataku. Ona musi się wstrzelić w mecz. Nie podobała mi się gra naszego rozegrania(w 2 połowie) Karolina Kasprzak, którą chwaliłem po meczach ze Zgodą, po sparingach, tym razem zagrała słabo. W dalszym ciągu uważam, iż jest ona fajną zawodniczką, no ale ten mecz...hmm za dużo dograć na koło, za mało rzutów, za mało samodzielnych akcji. Może zaskoczę wszystkich, ale podobała mi się Magda Tajerle. Strzeliła tyle samo bramek co Buchcic(tyle, że strzeliła 2 bramki na 2 rzuty, a Marzena 2 bramki a rzutów z 5) Może to Tajerle powinna grac na skrzydle? Fajnie zagrała Ania Dyba, walecznie, twardo. No oczywiście dobry występ zaliczyła(ponownie) Maliczkiewicz, która chyba udowodniła, iż powinna być 1 bramkarką(ja nie mam wątpliwości) Podsumowując powiem, iż z 1 połowy jestem zadowolony. Z 2 już mniej. Cieszy mnie, że dziewczyny walczą. W trakcie meczu, zastanawiałem się, czy dziewczyny nie dostały od trenera poleceń, aby grały na kołowe. W końcu i Sabina i Karolina Kasprzak usilnie szukały koła, mimo iż nie raz były w lepszej sytuacji. A zarówno jedna jak i druga dziewczyna potrafi strzelać bramki. Przed następnymi meczami jestem optymistą. Skoro wygraliśmy z Chorzowem, to możemy wygrać i z Sośnicą, Katowicami, Elblągiem, czy nawet Łącznościowcem. Wierze, iż się uda. Aha jeszcze jedno. W pewnym momencie, Piotrcovia rozpoczęła kontratak. Do kontry wybiegła kołowa Piotrcovii, Dominak. Jakież było moje zdziwienie, kiedy kołowa Piotrcovii przebiegła pół boiska, kozłując piłkę, a nasza zawodniczka(bodajże Sabina) nie mogła jej dogonić (!!) Coś jest nie tak! To tyle. Cieszę się, iż po meczu jest aż tyle różnych opinii. Pozdrawiam
~szymon 11-09-2006 11:52
mmm gdzie grales w reczna przez 4 lata ?? Moja siostra tez trenuje od 4 lat i jestem ciekaw jak ciebie by wystawic do ekstraklasy meskiej w druzynie np: Stal Mielec lub Kiper ciekawe co bys pokazal jak by grali z takim Zagłebiem??
~JG 11-09-2006 12:12
powiem do wszystkich tak " wygrywa zespól, przegrywa trener" przede wszystkim trener musi wyciągnąć wnioski dla czego zespól nie wraca do obrony, dla czego mają takie chwyty i podania, dla czego nie probują więcej oddawać rzutów, a może problem w przygotowaniu zespołu, w treningach. to wszystko należy do pracy trenera a jak wiemy ich jest 2 tylko 1 krzyczy a nie podpowie a drugi siedzi i tylko obserwuje i nie wymagaj my od mlodych tego czego nie nauczono
~JG 11-09-2006 14:12
Do ViJeG kolego mysle ze najwyrazniej niedokladnie ogladales tem mecz!!!Do obrony za kolowa Piotrkovi wracala w tym momencie Agnieszka Kocela,ktora nalezy do jednych z najszybszych zawodniczek w tym zespole,ale pominmy to...pytanie:gdzie byla reszta obroncow skoro ona sama ZE SKRZYDLA wrocila do obrony?!?
~zyczliwy 11-09-2006 14:32
wracając do tematu obrony żal było mnie K. Kasprzak jak Niedzwiedz-Cecotka wjeżdzała jak w masło a ona miała minę jak by jej zabrali zabawkę,w ataku traciła tyle piłek , a po tych wszystkich błędach wracała na piechotę do obrony.moim zdaniem najmniejsza uwage do popelnianych bledow trzeba zwrocic u najmlodszych(Kocela,Tajerle,Dabrowska i Kobzar),ale co ze starszymi (Kasprzak, Odrowska, Buchcic) uwazam ze wcale nie wypadly lepiej.Widze ze mlode mają duże osób " ZYCZLIWYCH". mlodosc wiaze sie z głupota,a to trzeba kazdemu wybaczac
~mmm 11-09-2006 16:54
Grałem w Miedzi Legnica w 1 lidze i nie raz mieliśmy sparingi z Zagłębiem Lubin, Sląskiem Wrocław czy też z Olimpią Poznań, ale ważne jest to że nie tylko ja widze błędy. Nie odczepie się od Sabiny bo myśle że to bardzo dobra zawodniczka, ale jak się nie weżmie do roboty fizycznie i psychicznie to nic dobrego z tego nieoszlifowanego diamentu nie będzie. Tak samo myśle o Marcie Gędze ... przecież na tak wspaniałe uderzenie z drugiej lini, a nie wiem dlaczego w meczach ma pewne zacięcie, boi się krytyki? przecież Wąs nigdy nie podniesie na nie głosu. Jeszcze raz podkreślam że jest potrzebny ktoś z twardą ręką na ławce trenera!!! Ktoś kto zjebuta tego co dopuszcza do kontry Dominiak, a propo byłem w szoku że tak "postawna" dziewczyna tak dobrze się porusza i ma taką kondycje. Dlaczego Wąs nie krzyknie w trakcie meczu tylko robi to Gosia Jędrzejczak?! A może nie ma trenera który podjoł by się poprowadznie tak młodego zespołu? Może niech sama Jędrzejczak podejmie się tej funkcji, albo Kasia Jeż, Dila Samadova ... trzeba wyprubowywać różnych opcji.
~ViJeG 11-09-2006 18:00
JG, skoro nalezy ona do najszybszych zawodniczek, to jakim cudem nie dogonila dziewczyny, ktora hmm ma troche ciala(nie chce nikogo obrazac!!) i na dodatek kozluje pilke!! Co do reszty obroncow, wszystkie tutaj zawalily. No ale to jest wstyd, aby nie dogonic takiej zawodniczki, ktora kozluje pilke!! No to wychodzi, ze Kocela nie jest najszybsza w zespole, albo mamy bardzo powolne dziewczyny.
~JG 11-09-2006 18:45
niespodziewalem sie takich opinii!zawsze pozostawalem kibicem na hali,po za mediami.patrzac na historie pilki recznej w naszym miescie toczy sie ona blednym kolem(R.Szpot,Z.Was).zamiast krytyki dziewczynja zagladnal bym bardziej w glab tego klubu.obecnemu trenerowi ekstraklasy nalezy przyznac w zaslugi za istnienie pilki recznej w jg.zdobyl on wiele liczacych sie w kraju wyroznien dla prowadzonych przez niego zespolow(srebrny i brazowy medal oraz 4miejsce w 1lidze)niestety tylko dziewczynami grajacymi w wieku juniorskim.nieumniejszajac jego zaslug jako organizatora-trenera uwazam ze bardzo dobrze potrafi on wzbudzic zainteresowanie tym sportem.jednak ze nie potrafi on z nimi osiagnac poziomu ekstraklasy;w naszym miescie jest jeszcze 2szkoleniowcow(D.Jarosz,M.Uram)ktorzy rowniez sa liczacymi sie w polsce trenerami.ich wychowanki jak rowniez trenera Wasa stanowily elite czolowke mlodych pilkarek;jednak ta trojka i ich osiagniecia nie maja porownania z trenerem A.Federowiczem,gdzie jego wychowanki co roku rowniez stanowia elite ale nie w juniorkach lecz w ekstraklasie;na przykladzie zeszlego sezonu moge stwierdzic ze pod kierownictwem Szpota zespol wygladal zalosnie,lecz kiedy zespol przejal na tak krotki okres Fedorowicz(w tym samym skladzie osobowym)nie bede opisywal jak bardzo podniosl sie poziom naszego zespolu;sumuja to wszystko powiem jedno oddalbym tych trzech trenerow za jednego Adama,ktory potrafilby z tego perspektywistycznego,a przedewszystkim mlodego zespolu za jakis czas wyszkolic bardzo dobre zawodniczki,ktore stworzyly by tutaj zgrany i walczacy zespol.koncowka minionego sezonu nam to udowodnila,wiec dlaczego nieutrzymojemy tak dobrych fachowcow,a znowu wracamy w przeszlosc???
~!!! 11-09-2006 20:08
ja wogole was wyszystkich nie rozumiem,popatrzcie ile jest w tych komentarzach krytyki i wogole!!!tylko szkod ze jak w Chorzowie dziewczyny wygraly to nik nawet nie skomentowal brawo dziewczyny byl tylko jeden albo twa male komentarze
~bis 11-09-2006 22:46
czlowieku jak dziewczyna gupi pilki to juz nie jest to ze ekstra klasa jak bramkarka ma zly dzien to zchodzi (wina trenera) i tyle nie mow mi ze debiut itp to sa podstawowe zagrywki sliwa tez pierwszy raz ale grala o niebo lepiej! widac ze robila z siebie wszystko a sabina wychodzi i tyle ja nie czepiam sie ale trzeba wyciagac wnioski
~michal 12-09-2006 7:09
SLIWA-ona tylko ma mase i nic wiecej, caly czas widze ja w Sobieszowie albo z piwkiem albo z papierosem
~do bisa 12-09-2006 7:21
zagrywki a one wogóle je robily coś nie zauważylem żadnej, nawet jak one byly w przewadze ha ha ha h ha a wnioski niech wyciąga trener z kometarzy
~gość 12-09-2006 9:11
Dila trochę skromności!!!Sabina na razie nic nie gra.Daleko jej do ekstraklasy.
~Dila 12-09-2006 10:58
do gościa proszę nie wplątywać mnie do swoich komentarzy bo ja raz wypowiedziałam sie pod swoim imieniem a widze ty podpisujesz się pod nickem tchórzu domy szlam sie kto piszę
~nikt 12-09-2006 11:32
widze ze ktos tak nienawidzi sabci ze zadrosci jej czegos a domyslam sie kto to jest jejeku szkoda mi was ludzie ze jestescie tacy niewdzieczni
~szymon 12-09-2006 13:45
mmm to widzisz grales w I lidze w miedzi to sobie przypomnij jak grala sabina w I lidze kobiet w poprzednim sezonie. :P w ekstraklasa to nie I liga wiec wiesz !!!
~gość 12-09-2006 22:12
Jak się tak domyślasz,kto pisze,to napisz śmiało.
~Pablo 13-09-2006 16:42
Sliwa wez sie w garsc jak bedziesz ze mna chciala porozmawiac o pilce to dawaj!!:P:D lol
~czarnys:P 13-09-2006 20:28
Dla mnie to Anna Spiwor powinna grac w ekstraklasie na skrzydelku ona jest najlepsza talencicho w niej drzemie ja to wiem:D:D
~Pablo 13-09-2006 20:33
Szakal:D oby tak dalej jestem z Ciebie dumny!!Zeby jeszce w szkole;) szlo Ci tak jak w pilce to bym byl w niebowziety:P Pozdro Brat:)
~ZawOodniczka:) 20-09-2006 19:23
Do JG: Trener Federowicz jest dobrym trenerem nie powiem,że nie! Jednak wydaje mi sie,że Trenerzy:Jarosz i Uram są super trenerami zwłaszcza p.Uram i uwierz mi,że on ma cierpliwośc i jest dobrym fachowcem zna sie na rzeczy!! wiem bo dzieki jego radą i treningach w koncu zaczeło mi coś wychodzić!zaczełam rozumiec grę.Wiem teraz co mogę w danej sytuacji zagrać i jak mogę zmylić bramkarza przy rzucie ze skrzydła!! wiem jak ustawić rękę do rzutu!! Szkoli mnie technincznie,szybkościowo siłowo i taktycznie i dzieki temu zauważyłam postępy!!;) Uważam ,że gdyby on objął by Ekstraklase może nie odrazu ale po pewnym czasie mielibyśmy tego efekty!! Pozdrowienia dla Trenerów:p Urama i p. Jarosza:)

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Wypadek przy baniakach  

O rozpadających się górach

Apel Pamięci w SP 15

Motocykliści dla Niepodległej

"Na luzie jedną"

Sonda

Wypalenie zawodowe należy uznać za chorobę?

Oddanych
głosów
787
Tak
64%
Nie
29%
Nie wiem
7%