MenuZamknij

WIADOMOŚCI

SPORT

Założyli mu blokadę, to ją odciął i ukradł

Wiadomości: Jelenia Góra
Wtorek, 28 sierpnia 2012, 10:37
Aktualizacja: 10:38
Autor: Angela
Sprawa w sądzie oraz postępowanie karne dotyczące kradzieży blokady na koła – to konsekwencje, które czekają właściciela jednego ze sklepów przy ul. Wolności w Jeleniej Górze. W sobotę (25.08) mężczyzna zaparkował swoje auto w obrębie skrzyżowania z ul. Szewską przy przejściu dla pieszych, a kiedy straż miejska założyła mu blokadę, obciął ją szlifierką kątową i zadzwonił do strażników z informacją, że już nie muszą jej ściągać.

Jak mówi Artur Wilimek, rzecznik straży miejskiej, właściciel peugeota wielokrotnie był informowany o tym, że parkując samochód popełnia kilka wykroczeń. Pouczenia nie przyniosły jednak żadnych rezultatów. Kiedy w sobotę, do straży miejskiej kolejny raz ktoś zgłosił, że pojazd blokuje chodnik, zasłania przejście dla pieszych i stoi w obrębie skrzyżowania, strażnicy założyli na koła auta blokadę.

- Około godz. 10.30 właściciel pojazdu przyszedł do straży i chciał rozmawiać z komendantem, ale usłyszał, że będzie on w poniedziałek – mówi Artur Wilimek, rzecznik prasowy Straży Miejskiej w Jeleniej Górze. - Mężczyzna został poinformowany, że ma iść do swojego pojazdu z dokumentami i czekać na przyjazd patrolu, który wypisze mu mandat i zdejmie blokadę. Dwadzieścia minut później dyżurny zobaczył na monitoringu, że właściciel auta razem ze swoimi pracownikami sklepu przecina metalową blokadę szlifierką kątowa i Chwilę później mężczyzna zadzwonił do straży i poinformował strażników, że już nie muszą przyjeżdżać – dodaje Artur Wilimek.

Sprawa została skierowana do sądu o ukaranie kierowcy za wykroczenie oraz na policję w kwestii kradzieży metalowej blokady.

Ogłoszenia

Czytaj również

Bilety MZK też podrożeją?

Świetne półkolonie

Parkowanie na „hopce”

Komentarze (74) Dodaj komentarz

~Lio 28-08-2012 11:13
Bardzo dobrze zrobił !!!
~thorre 28-08-2012 11:16
Wyjątkowy tuman..groził mu mandat za wykroczenie drogowe a teraz głąb ma przestępstwo kryminalne i wyrok..pewnie w zawieszeniu ale jednak..pozdrawiam inteligentnych inaczej
~!!!! 28-08-2012 11:21
A na ryneczku w Cieplicach to parkują nawet na zebrach! I nico.
~jaaa 28-08-2012 11:21
Brawoooo! może ktoś wpadnie wreszcie na pomysł, że straż miejska to zbędna grupa, pochłaniająca nasze pieniądze.
~ 28-08-2012 11:29
Nie ukradł blokady tylko wyj... do śmietnika, na co mu ten złom.
~ 28-08-2012 11:32
do thorre, masz racje ale nie obrażaj gościa bo każdego poniosą nerwy , a zwłaszcza jak dotyczy to naszej kochanej SM
~ 28-08-2012 11:34
Bardzo dobrze zrobił ... Znieść miejskich !
~ 28-08-2012 11:44
* nikt was nie nauczy że prawo należy przestrzegać...wrąbać go do kryminału i do robót publicznych...a jeśli jest chory to może bolesławiec...?
~GO-GO 28-08-2012 12:07
Brawo dla Piechowic że zrezygnowały z usług straży miejskiej. Można sobie zaparkować na chodniku i z tego powodu nikt nie zginą. A w budżecie miasta zostały pieniążki na inny naprawdę potrzebny cel.
~ 28-08-2012 12:07
Czyli teraz trzeba bez ostrzeżenia odholować lawetą do innego miasta.
~ 28-08-2012 12:09
'Kiedy w sobotę, do straży miejskiej kolejny raz ktoś zgłosił, że pojazd blokuje chodnik, zasłania przejście dla pieszych i stoi w obrębie skrzyżowania, strażnicy założyli na koła auta blokadę.' To znaczy,że stwarzał zagrożenie w ruchu drogowym!Nie powinien być odholowany?!!!
~!! 28-08-2012 12:10
haha sm hahaa, no commments! dobrze gostek zrobił hahahaa
~ość portalu 28-08-2012 12:11
Kupy się to nie trzyma. Jak to w końcu jest ? Facet parkuje w niedozwolonym miejscu, więc zamiast go tam uziemiać na dłuższy czas blokadą na koła, powinno się chyba raczej jak najszybciej odholować pojazd. No może chociaż przepchnąć parę metrów - w mniej uciążliwe miejsce.
~z Szewskiej 28-08-2012 12:26
Wreszcie ktoś zajął się tą sprawą. Kierowca a zarazem właściel tego punktu był wielokrotnie informowany przez mieszkańców który kawałek terenu dzierżawi. Auto parkował na terenie miejskim w miejscu niedozwolonym. Nie jesteśmy mściwi i wielokrotnie prosiliśmy o interwencję w tej sprawie. Nie chodziło aby odholowywać pojazd ale tylko porozmawiać z kierowcą. Pomimo że pojazd popełnia wykroczenia nie trzeba go od razu usuwać na koszt właściciela. Dobrze się stało niech teraz sąd oceni czy on ma rację czy mieszkańcy. Straż miejska w tym przypadku naprawdę nie jest winna i nie działała bez zrozumienia dla kierowcy.
~*chipo 28-08-2012 12:34
czyż nie jest tak, że unieruchamiając pojazd blokadą na koła, nie utrwalili stanu permanentnego zagrożenia w tym newralgicznym miejscu jakim jest róg Szewskiej i Wolności,i w szczególności jeszcze w dzień wolny od pracy jakim jest sobota? :P moim zdaniem, właściciel pojazdu zdejmując blokadę własnym sumptem i przeparkowując pojazd zapobiegł tragedii, do której niewątpliwie chcieli doprowadzić strażnicy wiejscy. niech chłop weźmie dobrego papugę, to przećwiczy w sądzie tych asów od blokad.
~ 28-08-2012 12:37
Pujdzie do pudła, bo to nie Amber Gold;-)
rymcycymcy 28-08-2012 12:39
Zadzwonił i powiedział, że już nie muszą przyjeżdżać ! :) ...postąpił bardzo ładnie. Strażnicy mieli mniej roboty, a podatnicy zaoszczędzili na kosztach ! :)
~### 28-08-2012 12:40
we Wrocławiu zobaczyłby ile by zapłacił za odcholowanie pojazdu na parking .chodnik jest dla pieszych a nie dla cwaniaczków udających bizmensenów teraz musi zamknąć sklep bo grzywna napewno będzie dotkliwa
~all 28-08-2012 12:48
PEŁEN SZACUN DLA WŁAŚCICIELA PEUGOTA . DOBRA ROBOTA WSZYSCY TAK RÓBMY. Ps.dajcie zdjecie tego gościa należy mu sie.
~ludek m 28-08-2012 13:08
tak trzymać !!! tez tak zrobie !
rymcycymcy 28-08-2012 13:41
Tak myślę sobie ...jak to ukradł ? :) Przecież sam sobie tej blokady nie założył ! ...jeśli ktoś coś założy na mój samochód, to widocznie chce żebym sobie to wziął :) No, bo gdyby chciał żeby to nadal było jego ...to by sobie założył na swoje ! :)
Niggers™ 28-08-2012 13:44
GRATULACJE ! TAK SAMO ZROBIE, TYLE ŻE NIE USZKODZE BLOKADY A ŻE AUTO MAM NA NIEMCU, TO MOGĄ MNIE W DU...E POCAŁOWAĆ..
~ 28-08-2012 13:47
też kupię szlifierkę i bede obcinał blokady....mózgi niech sobie sm zablokuje
~mikuś 28-08-2012 13:52
może by tak zatrudnić w SM jednego myślącego (psa pewnie nie mają?) , bo jaka logika każe założyć blokadę na koło w sytuacji gdy parkowane auto blokuje chodnik czy wjazd itd. podpowiem tym panom, aby nie nadwyrężalli swoich skromnych umysłów - lepiej oholować auto na parking strzeżony i za to obciążyć winowajce
~PIS-olec 28-08-2012 14:00
Ale idioci w tej Jelonce ? Aż żal d...pę ściska. Poziom rynsztoku i wariatkowa, debilizm straszny.
~iop 28-08-2012 14:08
Co za * teraz dostanie grzywne z 5 tyś i wyrok za kradzież co za tępi ludzie wogóle nie myślą i jeszcze pracownicy dostaną po dupie.Brawo!!!
~iop 28-08-2012 14:09
Co za debil teraz dostanie grzywne z 5 tyś i wyrok za kradzież co za tępi ludzie wogóle nie myślą i jeszcze pracownicy dostaną po dupie.Brawo!!!
~jajko 28-08-2012 14:27
bravo bravo panie kolego popieram ! z tymi peda..mi nie ma dyskusji
~... 28-08-2012 14:31
Niech odda strażnikom blokadę to doniesienie na policję będzie nieuzasadnione - przecież oddał... Mogli nie porzucać sprzętu byle gdzie ;)
~do 12:26 28-08-2012 14:34
A jak wy wyprowadzacie psy i załatwiają swoje potrzeby na chodniku to jest dobrze? Wielokrotnie się was upomina i macie to w dOOpie... I co to zmieniło, że dostał blokadę? Wy i tak nie zmądrzeliście...
rymcycymka 28-08-2012 15:30
.. zawsze wiedzialalm,ze nowoczesne maszyny skracaja czas pracy ! .. teraz juz wiem,ze rowniez .. myslenie mezczyzny !
~ 28-08-2012 15:32
A tak ogólnie to co im odbiło,że tyłki ruszyli z auta i załozyli blokade. Przecierz przewaznie nic niewidzą!?
~do 15:32 28-08-2012 15:35
donos od życzliwych z Szewskiej mieli...
~do 15:30 28-08-2012 15:36
Wracaj do roboty! Bo i tobie coś się skraca...
~~ 28-08-2012 16:32
Powinni wysadzić mu tego złoma w powietrze i byłoby po kłopocie. Tępić takich * co myślą tylko o sobie a innych mają gdzieś. A ten sklep to omijać z daleko skoro * jest taki cwaniak.
~!!!! 28-08-2012 16:45
Na cwaniaka to trzeba mieć wygląd a ten to nawet nie wyglada bardziej na ci... wyglada.
~kiki 70 28-08-2012 16:48
TYLE RAZY JUZ BYŁY POJAZDY NA TĄ SMIESZNA STRAŻ MIEJSKA KTO PŁACI ZA TEN TWÓR CHYBA P. ZAWIŁA DOSTAJĘ PREMIĘ Z ICH BUDŻETU BO AŻ DZIWNE ŻE TRZYMA TO CÓŚ CO NIE POTRAFI NIC INNEGO PRÓCZ LANSOWANIA SIE Z FOTORADAREM I ZAKŁADANIA BLOKAD WSTYD PANIE PREZYDENCIE !!! MNÓSTWO MIAST I GMIN W POLSCE ZREZYGNOWAŁO Z TEJ DZIADOSKIEJ INSTYTUCJI.
~ja 28-08-2012 17:19
-już nie musicie ściągać blokady...-. Dobre sobie:) Ciekawe co sobie pomyśleli.. Nasi strażacy, spora część, bije na głowę tych panów z serialu pt: "Cienka niebieska linia".... A tak na poważnie, w kodeksie ruchu jest napisane jaka powinna być minimalna odległość od przejścia dla pieszych. Jak by nie było, wejście na pasy jest zasłonięte przez stojące auto i nie trudno "wygarnąć" pieszego, póżniej zazwyczaj jest "pieszy bardzo szybko wtargnął na jezdnię, paaanie, nie zauważyłem..". A co z resztą co parkuje przy przejściach??? Pozostało chyba rozdać strażakom łańcuchy ażeby nie ukradli i nie zniszczyli im maszynek do zarabiania dutków. pzdr.
~hihihi, jaj 28-08-2012 17:26
Dziadostwo nalezy utrzymac za wszelką cene, pod tą przykrywką można robić inne czynności - przewały . Dlatego nie likwiduje się'' darmo -jedzących inaczej''
~!!!!!!! 28-08-2012 18:00
Pracowałam kiedyś w tej firmie i straż miała racje że to zrobili może człowiek nauczy się czegoś a przede wszystkim Szacunku do ludzi bo u niego z tym bardzo ciężko.Nie polecam nikomu takiego pracodawcy.
~...piotr 28-08-2012 18:05
jak stawia auto pod własnym sklepem to chodnik nie jego a jak zimą nie odśnieżone to chodnik jego i jego obowiązek odśnieżania taka informacja dla głupków nie w temacie facet wiedział co robi brawa dla niego
~adf 28-08-2012 19:39
Karać takich cwaniaczków!Co lepsza fura - to większa bezszczelność i cwaniactwo.Jak by mogli pseudonowogatcy - by nawet do środka sklepu ,restauracji czy banku wjechali cwaniaczki.KARAĆ,KARAĆ !!!
~zula 28-08-2012 20:01
JAK WŁADZA MA CIE W GŁęBOKIM POWAŻANIU TO miej władzę również w głębokim poważaniu. POSZUKUJEMY "JANOSIKA Z HISZPANII"NA PEŁNY ETAT CO MYŚLAŁBY NORMALNIE ,PO LUDZKU. "CZAS WIZJONERÓW ZAKOŃCZONY" NAM BURCZY W KISZKACH
~siwy 28-08-2012 20:40
brawo kolego
~Alka 28-08-2012 20:52
A w niedzielę na wszystkich uliczkach , ulicach , chodnikach placach, rowach wokół lotniska stały auta nieprawidłowo zaparkowane, a Strażników ani jednego . Chyba nikt nie zadzwonił , a może nie mieli tyle blokad .
~ninka 28-08-2012 20:54
super zrobil krótko i na temat tamci go splawili,a ze pan byl typem choleryka wykorzystal kumpli by mu odblokowali autko xD ZRESZTA CZYMS DO DOMU MUSI WRÓCIĆ ;P ale jaki chojny ze powiadomil slużby hehe dobre dobre...a miejska faktycznie jak sie czepi jednego to nie popusci zreszta oni sami sie boja interweniowac jak cos sie dzieje typu bójka by samemu nie oberwać ;p smutna rzeczywistosc...
~Z wózkiem 28-08-2012 20:55
Niech zajmą się też kasprowicza koło złomu czerwone auto stoi na całym chodniku
~lukaszek 28-08-2012 21:19
bardzo dobrze zrobił, brawo, niech odda im blokadę i po kłopocie hihihi dobry gość
rymcycymka 28-08-2012 21:39
../~15:36 / .. nie przesadzaj ! .. u mnie nic się nie skraca,bo nie ma śmierci ! Zapoznaj się z .. tanatologią ! /..polecam/
~ciotazpo 28-08-2012 22:02
S M działa bezprawnie ograniczając prawo do rozporządzania swoją własnością zakładając blokade. W razie konieczności skorzystania z samochodu np. pilną pomocą medyczną zakup leku ,przy dobrym prawniku Powini do końca życia się nie wypłacić. Moja rada ciąć te blokady i w krzoki
~Byniu 28-08-2012 22:11
Haha :D brawo !! mogli ją jeszcze założyć komendantowi na samochód służbowy !!
~Pius 28-08-2012 22:39
Popieram blokowanie *, strażnicy tak trzymać, a ten ignorant do sądu.
~MMAJKA 28-08-2012 22:42
Zabobrze w stronę szybowcowej ul. Kiepury to dopiero parkują ciagla jedna i dwie ,tez nic z tego kierowca sobie nie robi ,parkuje i juz a ty sie mecz i głowkuj jak jedziesz czy sie zmieścisz na zakrecie ,ale mowia że to kobiety zle parkują,
~ciotazpo 28-08-2012 22:46
Straz wiejska to bezprawna kompromitacja i zbedny wydatek na niepotrzebna sluzbe mundurowa gdzie np.te srodki mozna przeznaczyc na szolenia i wyposazenie dla policji. Coz a rzad chce jeszcze uzbroic straznikow w bron ostra
~looker 28-08-2012 23:35
SM to paniska, wybierają robotę, to co im się opłaca. Spróbujcie zawołać ich na teren wspólnoty mieszkaniowej. Nie ma takiej siły, tam trzeba popracować, to oni już nie mają czasu...
~alehandra 29-08-2012 0:05
Pomysł cięcia blokady flexem jest całkiem, całkiem.Tylko potem należy im oddać, aby nie być posądzonym o zabór mienia . Pytanie jaką inną sprawność (oprócz zakładania blokad) zdobyli zuchy ze SM ??? Chłopcy idą po najmniejszej linii oporu, szybka czysta robota, kasa jak w państwowym banku. Nie to co szarpanie z menelem (może obsmarkać, obrzygać) lub ściganie psa luzem - może się nie poznać na żartach i jeszcze kłapnie, ale na pewno szybko puści :). O zimowym utrzymaniu chodników nawet szkoda pisać, wiadomo zimno i śliska sprawa :(((, sempiternę można potłuc boleśnie albo i witkę złamać.
~kiro 29-08-2012 8:09
Brawa dla burmistrza i radnych Piechowic za słuszną decyzję pogonienia straży miejskiej z miasta.Nic nie robili,tylko czepiali się do kierowców.Do straży miejskiej idą buraki którym uczciwie pracować się nie chce,na łatwy i darmowy chleb i bardzo im się podoba to co robią policjanci z drogówki tylko nie te kwalifikacje i nie ta głowa.Do sprzątania psich gówien z chodników a nie do fotoradaru i blokad.Inne miasta też powinny wypowiedzieć im .
~... 29-08-2012 8:15
Prawo jest jakie jest. Jeśli nie będziemy go szanować tak jak ten mężczyzna, to będziemy mieli chaos na ulicach. Szkoda, że część osób tego nie rozumie. Chociaż popełnił śmieszne wykroczenie to za taki brak poszanowania dla zasad powinien zostać sowicie ukarany. To tak jak ten 17latek, który zabił na przejściu dla pieszych 3 osoby... Gdyby wcześniej zatrzymała go policja i dała mu 500 zł mandatu a pojazd z holowała to część osób mówiła by że policja się czepia, jest taka i owaka, a chłopczyk chciał tylko podwieźć babcie do domu. Tym czasem konsekwencje jego wykroczenia później okazały się porażające. Otwórzcie oczy. Pozdrawiam
~ 29-08-2012 8:45
Wydarzenie to swiadczy jaki prestiz w miescie ma SM. Sa mistrzami w zakladaniu blokad. Dlaczego nie dzialaja przez interwencje ustna? Ich orezem jest perswazja. Czy ci ludzie sa tak ograniczeni intelektualnie ze nie dzialaja w sposob ktory jest akceptowalny przez srodowisko, tzn - rozmowy, pouczenia, pogadanki w danych kregach. Pewnie stopa wspoldzialania byla by na bardziej ludzkim poziomie.Sposob dialogow niektorych straznikow wola o pilne douczanie tych ludzi. Czy oni wogole maja jakies wyksztalcenie ponad podstawowe? Czsami osadzajac ich dzialanie wyglada na to ze niestety, nie.
~Piotruś Pan 29-08-2012 8:59
Niestety z wypowiedzi :08;45,08;09, 00;05 itp wynika,że większość osób nie ma zielonego pojęcia o bezpieczeństwie i rozsądnym postępowaniu. Akceptacja złych zachowań w naszym społeczeństwie jest tak duża, że raczej z tego co łamie przepisy robi się ofiarę nie zaś sprawcę wykroczenia. Dopiero jak bezkarność doprowadzi do prawdziwej tragedii szuka się winnych wśród strażników i policjantów. Winne są zaś osoby ferujący pochwałę złych czynów i bierność moderatora, który doprowadza do sprowadzenia dyskusji do poziomu szamba.
~ 29-08-2012 9:06
Na Łomnickiej jak stały samochody byle gdzie podczas imprezy to blokad niezakładali
~rumcajs54 29-08-2012 9:18
No to jeszcze zwracam uwagę szanownej SM na chodnik - róg Grottgera i Wojska Polskiego, przy NOT. Parkujące tam pojazdy bardzo skutecznie zasłaniają widoczność od strony teatru. Też o tym wcześniej pisałem i NIC. A przecież policja przejeżdża tamtędy codziennie mnóstwo razy. O SM nie wspomnę. Czy w ogóle ktoś w naszym mieście analizuje wpisy Internautów pod kątem ich wykorzystania pro publico bono ? Niektóre z nich są wg mnie bardzo cenne.
~rumcajs54 29-08-2012 9:20
I jeszcze a propos blokad: pamiętacie numer z filmu "Szczur" ? Główny bohater, grany przez J. Englerta, sam sobie zakładał blokadę przed Pałacem Kultury...
~dde 29-08-2012 9:21
To strażnicy powinni zostać ukarani za stworzenie utrudnienia w ruchu (zablokowali pojazd w niedozwolonym miejscu) ZLIKWIDOWAĆ TĘ BEZUŻYTECZNĄ JEDNOSTKĘ JAKĄ JEST SM - TO STUDNIA BEZ DNA ZATRUDNIAJĄCA SAMYCH DARMOZJADÓW I BEZMÓZGOWCÓW, KTÓRYCH POLICJA NIE CHCIAŁA W SWOICH SZEREGACH, teraz panoszą się jak smród po gaciach i utrudniają ludziom życie!!!!!!!!!!!!!1
~masakrajaka 29-08-2012 9:50
niech wystawi rachunek amber gold albo rządowi! nie ma sprawiedliwosci bo nie wszsycy jestesmy tak samo traktowani! są równi i równiejsi! jedni kradna miliardy, okradaja tych, ktorzy ciułali całe życie i bezczelenie chroni ich wszystko! rząd, prawo i jeszcze się śmieje w twarz! ot, taki kraj! a uczciwy człowiek zawsze dostanie po dupie!
~leo 29-08-2012 10:21
dziwne miasto, dziwni mieszkańcy;( z jednej strony chwalą nie stosowanie się do przepisów prawa i niją brawo ewidentnemu przestępcy z drugiej pragną linczu na człowieku, który spowodował wypadek bez prawa jazdy... zbiorowa podwójna mentalność?
~Właściel 29-08-2012 10:43
Sprawa nie jest taka jak ją opisują, złośliwość funkcjonariuszy nie zna granic czekałem ok 1 godziny pod autem, stawiam auto na swoim terenie na co mam umowę dzierżawy, nikt z jelonki nie przyszedł celem wywiadu i zweryfikowania tematu, czekałem na zdjęcie blokady nie ściągnęli jej więc poradziłem sobie sam, bo nie chciałem tracić czasu na złośliwego funkcjonariusza,ponieważ co 2 weekend sądownie mam przyznane widzenia z Synem i akurat z nim bylem u Strażników bo teraz przypadło widzenie, wole z nim spędzać czas. Co do Pana komendanta to nigdy go nie ma dzwonie od tygodnia i przychodze nigdy nie chcieli mnie z Nim umowić. Po wycięciu okazało się że Komendant mnie przyjmie na rozmowę dziś o 11.00, blokada oddana została wraz z nową kłódką, po wywiadzie w SPAM. Gwizdy dla jelonki !!!
~ 29-08-2012 11:13
Na ul.Jagiellońskiej 20 stoi czerwony ford na zakazie codziennie od 2 lat i co? i nic, bo straż miejska zamiast zakładać blokade to chodzi na plotki do chemicznego.
~Właściciel 29-08-2012 13:25
SPAM= wywiad w innej konkurencyjnej gazecie, która opisze zupełnie inaczej ten fakt, rzetelniej . Na marginesie to byłem u Strażników około 10.20 po czym pojechałem do zaparkowanego auta i czekałem na Strażników mieli zaraz być wyciąłem kłódkę około godziny 11.30 bo czekałem około godziny na Funkcjonariuszy. Spotkanie z Panem Komendantem odbyło się ciekawe jak to wszystko potoczy się. Nadmieniam również że 17.08.2012r obyło się starcie z Funkcjonariuszami którzy to założyli blokadę na koło, przyjechali ściągnąć , ale jej nie ściągnęli powodem był okazany dowód osobisty zamiast prawa jazdy, gdy zrobiłem zadymę telefoniczną i postraszyłem P.Komendantem to wrócili po 5 minutach i odblokowali auto. Nie szykanuje tutaj Straży Miejskiej bo tutaj chodzi tylko o Złośliwego Pana Zbyszka z S.M
~lukasz.l 29-08-2012 15:38
Nadgorliwość gorsza od faszyzmu Zamiast poprawy bezpieczeństwa jest patologia, której nie wolno dłużej finansować niech się lepiej wezmą za pijaczków i psy które srają gdzie popadnie w tym są naj.
~Właściciel 29-08-2012 15:45
Przed momentem do sklepu wpadł Pan Funkcjonariusz Zbyszek teraz czepia się o prace które wykonujemy na około sklepu prace są zabezpieczone taśmą informacyjną czepianie jest bezpodstawne, sprawę przekazałem do Biura S.M Uwaga na Funkcjonariusza Zbyszka bo idzie po trupach
~Takie tam 11-09-2012 10:28
Popieram właściciela, widziałem jak tnie Pan tą blokadę a auto wcale nie stważało, aż takiego zagrożenia, co inne obok zaparkowane 30 cm od pasów po drugiej stronie. Fakt, że Pana auto stało w niedozwolonym miejscu, ale faktycznie wyglądało to na złośliwość. Tym bardziej że do sklepu musi Pan jakoś dowozić towar. Całe życie płacimy podatek drogowy i z naszych ulic powydzielali sobie parkingi, z naszych obywateli. Nasze ulice sobie przywłaszczyli dość że zdzierają z nas haracz, za parkowanie to jeszcze używają lichwy do karania jak się człowiek parę minut spóźni, bo czas biletowy na parking upłyną. A co by było, jak musiałby się Pan dostać szybko do szpitala. Czy to z synem, czy inny wypadek losowy i nie było by czasu czekać na karetkę. To dopiero strażnicy stożyli by k... zagrożenie.
~Takie tam 11-09-2012 10:55
W tym przypadku wystarczający byłby tylko mandat z fotką, i wielu innych. Bo i tak z nas ściągną te mandaty, w taki czy inny sposób. Ale blokowanie czyjegoś prywatnego mienia. Niedługo dojdzie do tego, że będziemy mieli kule z łańcuchami przypinane do nogi, bo przechodzimy w niedozwolonym miejscu, albo czytniki w dupie. Które od razu będą naliczały nam mandaty elektronicznie, za wykroczenia. Ale co się dziwić, Pan Prezydent jeździ tylko skodą i musi z czegoś utrzymać całą świtę. Wszystko powinno być w granicach dobrego smaku. Zrozumiały jest "Mandat" za złe parkowanie (wykroczenie), ale blokada (czyjegoś mienia) ,to taka niesmaczna przesada.
Nοstradamus 12-09-2012 1:01
A ja w pełni popieram Właściciela Szlifierki Kątowej :) Sam kilka miesięcy temu zastałem mój samochód z założoną blokadą. Zatelefonowałem pod numer na kartce za wycieraczką i dałem im 5 minut na zdjęcie tego szajsu. Dlaczego tak ostro? Nie złamałem żadnego przepisu drogowego, po prostu te nieuki ze Straży Miejskiej nie znają USTAWY- PRAW O RUCHU DROGOWYM (z ostatnim zmianami w 2012 r), nie rozumieją również znaczenia ZNAKÓW DROGOWYCH. Oczywiście odmówiłem płacenia mandatu i sprawa toczy się w Sądzie. Już na pierwszej rozprawie okazało się że dla strażników Miejskich "ZAKAZ WJAZDU" oznacza dokładnie to samo co "ZAKAZ RUCHU" (sic!) Myślę że moja sprawa sądowa i kilka innych w Piechowicach przeważyło o rezygnacji władz tego miasta z usług Straży Miejskiej z Jeleniej Góry. Brawa dla Piechowic

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

PiS apeluje do mieszkańców

Bus był zepsuty?

Promesa dla powiatu

Dużo drożej za śmieci

Dyplomy wręczone

Sonda

Czy mnożenie rządowych programów plus ma sens?

Oddanych
głosów
629
Tak
21%
Nie
76%
Nie mam zdania
3%