MenuZamknijRaport
Koronawirus

WIADOMOŚCI

SPORT

Niedziela, 5 lipca
im. Antoniego, Karoliny, Marii

Zabawa na dobry początek

Wiadomości: Jelenia Góra
Sobota, 6 października 2007, 0:00
Autor: KED
Fot. Dariusz Gudowski
Koszykarki MKS MOS sprawdziły formę radnych i działaczy

Na tydzień przed startem I ligi w sali Szkoły Podstawowej nr 10 koszykarki MKS MOS Karkonosze Jelenia Góra zainaugurowały sezon meczem z ekipą, w której wystąpiło m.in. kilku jeleniogórskich radnych.

W składzie drużyny pod nazwą 900 - lat Jeleniej Góry z którą zmierzyły sie Karkonosze znaleźli się przewodniczący rady miejskiej Hubert Papaj, radni Piotr Miedziński i Miłosz Sajnog oraz klubowi działacze i szkoleniowcy m.in. prezes klubu Tomasz Tokarski i trener Jerzy Gadzimski. Zgodnie z przewidywaniami spotkanie zakończyło sie wygraną koszykarek 26:21.

Mecz z boku obserwował prezydent Marek Obrębalski, którego występ na parkiecie również był awizowany. - Niestety w grze przeszkadza mi zabieg chirurgiczny jaki przeszedłem kilka miesięcy temu - mówił M. Obrębalski. Jednak zapewniam że już w najbliższym czasie rozpocznę treningi i jeszcze pokaże swój koszykarski kunszt. Jak zdradził prezydent gra w basket nie jest mu obca gdyż w przeszłości uprawiał ten sport, występując m.in. w pierwszej piątce reprezentacji Akademii Ekonomicznej.

Mecz Karkonoszy z ekipą radnych oraz trenerów i działaczy był tylko zwieńczeniem koszykarskiej soboty w hali przy ul. Morcinka. Juz rano swój pierwszy mecz ligowy zagrały kadetki MKS MOS ulegając Szprotavii Szprotawa 48:68 (10:14,12:17,11:13,15:24) Punkty dla Karkonoszy: Jaworowska 14, Skoczylas 11, Fredziak 10, Wójtowicz 7, Kolodziejczyk 4, Łopatka 2, Frąckowiak 0, Owsińska 0, Koulibaly 0, Patera 0, Rososińska 0.

Potem w turnieju minikoszykówki z okazji 50 - lecia Szkoły Podstawowej nr 10 rywalizowały drużyny dziewczynek z Osy Zgorzelec, MKS MOS, Biżuterii Jablonec i Kary Trutnov. Jeleniogórzanki w swoich pojedynkach wygrały z Osą 20:17 i Jabloncem 20:16 oraz w meczu o pierwsze miejsce rywalizacji uległy Kara Trutnov 19:34.

Ogłoszenia

Czytaj również

Strażacy–nurkowie na basenie przy Sudeckiej

Oficjalne wyniki wyborów – Jelenia Góra i powiat jeleniogórski

Plany wysadzenia mostu (jednak) są realne?

Komentarze (6) Dodaj komentarz

~kibic 7-10-2007 18:49
Super zabawa szkoda, ze w jeleniej jest tego typu tak mało imprez !!!
~bisiada;) 7-10-2007 21:15
O lol ;p gralam tam hehe :P i dzis mnie wszystko boli lol ;p :) bylo z...biscie:P
~adamex ORANGE TEAM 8-10-2007 9:35
Ojojjoj Chłopaki jeszcze musicie troche potrenować przed rewanżem :D Ale widowisko zapewne genialne
~kasiek 9-10-2007 13:28
było super
~kasiek;> 9-10-2007 13:44
Naprawdę było super...no prawie ha ha:P:P
~Paczus 10-10-2007 9:33
fajniutko oglądało sie ten meczyk!!! vip–y rządzą!!:)

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Spotkali się z Beatą Kempą

Prezydent na Polanie Jakuszyckiej

Spotkanie z prezydentem Andrzejem Dudą

Ruszyła procedura ws. referendum

Sonda

Przed nami II tura wyborów prezydenckich w Polsce. Kto ma większe szanse na wygraną?

Oddanych
głosów
1423
Andrzej Duda
41%
Rafał Trzaskowski
55%
Nie wiem
5%