MenuZamknijRaport
Koronawirus

WIADOMOŚCI

SPORT

Piątek, 7 sierpnia
im. Doroty, Kajetana

Za dużo nie pociągnął

Wiadomości: JELENIA GÓRA
Sobota, 26 stycznia 2008, 13:59
Aktualizacja: 14:00
Autor: MAR
45–letni mieszkaniec Mysłakowic usiłował w piątek późnym wieczorem ukraść paliwo z samochodów ciężarowych zaparkowanych w bazie naprzeciwko stacji paliw przy ulicy Wojska Polskiego.

Pod osłoną nocy mężczyzna wkradł się na teren bazy taszcząc ze sobą kilka kanistrów i wąż do ściągania paliwa. Gdy już zassał ropę i zaczął nią zapełniać pierwszy pojemnik, zauważył go syn właściciela bazy transportowej.

Spłoszył przestępcę i ruszył za nim w pościg. Zawiadomił policję. Złodziej został zatrzymany przez stróżów prawa i osadzony w policyjnym areszcie.

Ogłoszenia

Czytaj również

Dachowanie w Radomierzu

Otwarcie siłowni zewnętrznej w Lubawce

Czas na remont ulicy Ogińskiego!

Komentarze (11) Dodaj komentarz

~jeleniogórzanka 26-01-2008 15:04
Brawa dla syna właściciela za odwagę.
~musztarda 26-01-2008 15:29
GENIUSZ , hahaahah, powinno sie obciac reke zlodziejowi . Kara surowa , tania i skuteczna .
Speed 26-01-2008 16:22
A co tu sie dziwic przy obecnych cenach paliw. :)
~CIEKAWSKI II 26-01-2008 16:30
Ucięcie ręki - to wberw pozorom wcale nie jest tania kara. Przecież takiego nieroba jednorękiego trzeba potem utrzymywać - bo jest zdolny tylko do nalewania wódki do kielicha i to w ograniczonej ilości! Gdyby wróciła katra chłosty - nawet nie w miejscu [punlicznym - to i rozumku z d***i do główki by napedzono, a i innym byłoby to przestroga, ze porcięta, czy majtasy też można wytrzepać! Ale Ci Panowie z Komitetu Helsinskiego podnieśliby wrzask
~kierowca? 26-01-2008 17:24
... ciekawe czy to czasami nie kierowca, bo jezeli jest też kierowcą, to warto doprowadzic sprawe do konca, tzn skazania prawomocnym wyrokiem, uniemożliwiając tym samym dalszą wpracę w zawodzie.
tatar 26-01-2008 17:35
A może facet przewidywał że będzie wiało i chciał się zabezpieczyć-na wypadek braku energii el,w paliwo do agregatu???
piipi 26-01-2008 17:55
...dziwne...ten pan z Myslakowic dokonuje w Jelonce rabunku paliwa.Tak mysle i mysle..a moze ten czlowieczyna nie mial juz sil do stacji benzynowej......doleciec!.........a moze jego baba(tesciowa) byla w potrzebie ?
~Qzaj 26-01-2008 17:55
Takie numery to tylko w Mysłakowicach sa możliwe :D
piipi 26-01-2008 18:05
...dziwne...ten pan z Myslakowic dokonuje w Jelonce rabunku paliwa.Tak mysle i mysle..a moze ten czlowieczyna nie mial juz sil do stacji benzynowej......doleciec!.........a moze jego baba(tesciowa) byla w potrzebie ?
Hava Nagila 27-01-2008 15:07
do ~CIEKAWSKI II~ No tak , pewnie masz racje , ale ale kara ubciecia reki conajmniej bylaby skuteczna .A jesli chodzi o kare chlosty , hmm , niezly pomysl , powinno sie zaczac o prezydenta miasta za nie spelnienie obietnic , i radnych za bycie klakierami . Powodzenia w zyciu ~CIEKAWSKI II~ swiat jest wesloy -Hava Nagila
~diablusiek 31-01-2008 20:29
SPROSTOWANIE: jeśli chodzi o tą akcje sprzed tygodnia, to tylko my tak naprawde znamy jej szczegóły. Sama niestety mialam okazje widziec wszystko na wlasne oczy i wzywać policje. Ten koleś co kradl nam paliwo wcale nie byl z myslakowic tylko z jeleniej góry... A co do sił dolatywania do stacji, byl tak beszczelny ze na niej zaparkowal swoje autko ktorym przyjechal krasc ropke. to dopiero BESZCZELNOSC! Skad sie biora tacy ludzie wogole... brak slow po prostu. Szkode nawet tego komentowac, mam nadzieje, ze nikt nie bedzie musial nigdy tego przeżywać... pzdr

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Śmierć na żwirowni

Pamięci poległych

Remont Wojska Polskiego – jaka organizacja ruchu?

Koleją do Karpacza i Kowar – studium gotowe

Mieszkańcy liczą na miejskich strażników

Sonda

Od nowego roku szkolnego w liceach i technikach obowiązkowym przedmiotem będzie łacina. Czy to jest potrzebne?

Oddanych
głosów
1036
Tak
22%
Nie
73%
Nie wiem
6%