MenuZamknij

WIADOMOŚCI

SPORT

Z psem na cmentarz? To zakazane

Wiadomości: JELENIA GÓRA
Wtorek, 10 maja 2011, 8:28
Aktualizacja: 8:29
Autor: RED
Nasz czytelnik zwraca się z apelem do straży miejskiej i policji, aby patrole egzekwowały zakaz wprowadzania psów na jeleniogórskie nekropolie.

– Przecież na bramach cmentarzy wiszą czerwone tablice przypominające o tym, że wstęp z psami jest zabroniony. Nigdzie nie widać, aby jakakolwiek służba miejska egzekwowała przestrzeganie tego zakazu – napisał do nas pan Jerzy.

Zdaniem czytelnika receptą byłoby przykładowe ukaranie mandatem łamiących zakaz przez patrole straży miejskiej i policji, które pilnują porządku na nekropoliach. Stróże prawa twierdzą z kolei, że cmentarze patrolowane są systematycznie, co jednak nie gwarantuje, że funkcjonariusze natrafią na osoby spacerujące z czworonogami pośród kwater. Jeśli tak się stanie, mieszkańcy łamiący zakaz zostaną ukarani.

Ogłoszenia

Czytaj również

Próba podpalenia hostelu

Pożar forda w Szklarskiej Porębie

Posypały się kary

Komentarze (58) Dodaj komentarz

~Meg 10-05-2011 9:25
a co komu przeszkadzają psy, park jak każdy inny.
~luis 10-05-2011 9:41
kochany panie Jerzy zmień pan lekarza ten pana oszukuje co panu albo zmarłym przeszkadzają pieski ..wystarczy aby właściciel dopilnował ażeby piesek nie podlewał nagrobków i wszystko będzie O.K ..cmentarz park jak park
~ 10-05-2011 10:18
W Kowarach na nowym cmentarzu nagminnie przychodzą z psami nawet kiedyś jak zwróciłam jednej kobiecie uwage gdyż jej piesek właśnie siusiał na jeden grób odwrociła głowe jak by nie do niej sie mówiło często widuje tm ludzi z psami i raczej nikt na to uwagi nie zwraca a powinien być zakaz jak najbardziej a nie psy idą i posikkują gdzie im sie podoba po drugie to szkoda ze jelonka nie zainteresowała się kradzieżą krzyży i innych mosiężnych dodatków ktore ok 3 tygodnie temu z parunastu grobów podrywano z nowego cmętarza w Kowarach szkody pozgłaszano na policje ale cisza można powiedzieć cmentarna do tej pory
Piipi Jelonkowa 10-05-2011 10:22
~Koty .. to mają lepsze życie,bo .. bez zakazu spacerują po "starym" cmentarzu ! .. chyba łapią myszy ze starych trumien !
~ 10-05-2011 11:29
Jak mozna upilnowac psa, zeby gdzies tam sie sikal??? piesio podnosi nozke i leje.....nie mam zamiaru, zeby na moj grob- kiedys tam- szczaly psy. Jestem za zakazem.
~ 10-05-2011 12:08
Może funkcjonariusze są ślepi że nienatrafiają na osoby z psami, bo idąc w sobotę czy w niedziele na cmentarz to ponad 50% odwiedzajacych robi sobie spacery z psami. I nic sobie nierobią że psy załatwiają swoje potrzeby w takim miejscu, "bo to przecierz tylko mały miesek". odpowiadają na zwróconą uwage, ale po tym malym piesku posprzątać nie ma komu!!!
~... 10-05-2011 12:28
Jerzy, to na bank jakiś stary piernik, który nie miał w życiu psa... co komu przeszkadza ktoś prowadzący psa na smyczy na cmentarzu... sam tak robię, ale nie pozwalam mu nawet "siknąć" :) ... a może boję się przychodzić na cmentarz sam, czytając ile zabójstw o byle co ma teraz miejsce w naszym regionie... jeżeli mnie złapią, to sprawę będzie musiał rozstrzygnąć sąd... Jerzy by się lepiej skupił na złodziejach, którzy dzień w dzień plądrują nagrobki, z których znikają świeże kwiaty lub dopiero co postawione znicze(tak jak ostatnio na grobie mego dziadka)... ZAKAZ WSTĘPU Z PSEM TO ABSURD... KARY POWINNY BYĆ DAWANE TYLKO W PRZYPADKU, GDY PIES SIĘ NA CMENTARZU ZAŁATWI... albo wiem...... kupię sobie konia, bo z nim zakazu wstępu mieć nie będę, a to, że narobi 20x więcej od psa, nie będzie miało znaczenia, bo przecież wejść z nim mogę.... o ludziach, to widzę, że też nikt nie napisze, a nie zastanawiają się jak im się chce i i
~bywająca 10-05-2011 12:31
To jeszcze każcie SM wystrzelać wszystkie ptaki bo mamy regularnie zanieczyszczone pomniki ich odchodami. To jest dużo bardziej uciążliwe niż pies prowadzony na krótkiej smyczy. Ja tam jestem za tym aby odpowiednio prowadzone psy na smyczy mogły być wprowadzane na cmentarz. Ludzie trochę tolerancji, przecież te psy idą ścieżką na smyczy. W przeciwieństwie do Panów chowających się za Tuje i sikających gdzie popadnie. Często to widzę idąc na skróty przez cmentarz w Cieplicach.
~... 10-05-2011 12:39
i na pytanie jak można upilnować psa odpowiem : "normalnie"... a jak można upilnować dziecko? tak samo... trzeba znać jego zachowanie i nie spuszczać go z oczu... poza mną i jak zwykle neutralną P. Pipi wypowiadają się chyba tylko osoby, które albo psa nie miały, albo jak miały, to nie potrafiły nad nim zapanować... na tyle z mojego dzisiejszego wypracowania....
~tomekkk 10-05-2011 12:45
Co to za komentarze? Jest zakaz, to pies nie wchodzi i KROPKA! Nie p(isz)cie o kontrolowaniu i pilnowaniu psów, bo wystarczy pochodzić trochę chodnikami Jeleniej, aby się przekonać jak bardzo właściciele psów panują na fizjologią swoich pupili (lub jak bardzo im na tym zależy). Jakie społeczeństwo, takie zakazy (i mandaty) - innej drogi nie ma.
~OLO 10-05-2011 12:48
Zmienicie zdanie o psach na cmentarzu jak zobaczycie dorodną psią kupę na nagrobku bliskiej Wam osoby, to takie oczywiste
~dp dialog... 10-05-2011 13:11
Żyjemy w społeczności i aby wszystko funkcjonowało potrzebne są przepisy, a one są po to aby je przestrzegać.My Polacy niestety mamy z tym trudności ale tylko u siebie, gdy wyjeżdżamy za granicę to potrafimy się przystosować, bo tam boimy się srogich mandatów. I nie ma co tu dyskutować jest przepis i trzeba go przestrzegać, a cmentarz nie jest parkiem jak się panu/ni wydaję.
~bywająca 10-05-2011 13:19
Ale ta "dorodna" to nie od wprowadzanego na smyczy psa, ale od tych puszczanych luzem przez nieodpowiedzialnych właścicieli i wtym jest problem. Nie mam psa ale nie widzę też problemu w psie na smyczy. A tomekkk musi się przekonać na własnej skórze jak bzdurne nieraz bywają zakazy. np jak na Okrzei róg Pocztowej, kiedy to postawili zakaz i ludzie nie mogli dojechać do domów, musieli protestować. Uważam, że psy pod opieką i na smyczy powinny mieć wstęp i na cmentarz.
~ 10-05-2011 13:29
Nie zgadzam sie z porownaniem dziecko- pies. Male dziecko ma pieluche, duzego dziecka (tak od 3 lat) nie mozna porownac do psa. Chyba, ze masz dzieci, ktore w wieku 3-4 lat porownywalne sa do psow w swoich zachowaniach. To ci wobec tego bardzo wspolczuje. Owszem, mam psa. Ale na mysl mi by nie przeszlo wziac go na cmentarz, chociaz jest dobrze wychowany. A moze to ty nie znasz zachowan psow? pies mimowolnie podnosi noge i "prysnie" na przedmiot nowy, nieznany itp. Pokazuje tym- "to moje, bo pachnie teraz mna". W szczegolnosci maja tak psy plci meskiej. Nie chodzi tu o kupe, bynajmniej. Chodzi o markowanmie terenu. Suczki moze nie, ale psy tak. Zyjecie tak po katolicku w tej Polsce. Uszanujcie groby waszych bliskich. W ZADNYM cywilizowanym, nawet bezboznym kraju psy nie biegaja po cmentarzach. Katolicko- psia Polska sie tego domaga. Dziwne.
~ 10-05-2011 13:35
Niemka zmieniła dostawcę internetu? Stary miał jej dość?
~ 10-05-2011 13:48
Ktos tu sie domaga tolerancji dla psow i ich wlascicieli??? no niesamowite!!!!!! przejdz sie po Zabobrzu albo po parku w Cieplicach. TO SA SRALNIE. Jeszcze wam malo? na cmentarze sie z psami wpychacie? powtarzam: uszanuj groby bliskich. Tam nie ma miejsca dla psow. Jesli taka paniusia zajmie sie grobem- ustawia kwiatki, podlewa, plewi chwasty itp. co ma robic w tym czasie piesio? wiadomo, ze sa psy nad wyraz zdyscyplinowane (suczki) i beda lezaly w jednym miejscu. Ale sa tez psy troche bardzie nieobliczalne. I co? grzeczne psy wpuszczac, niegrzeczne, ktore sikaja, gdzie popadnie nie wpuszczac? Przeciez zakaz musi byc jednakowy dla wszystkich. Ludzie- NIGDZIE psy nie laza po cmentarzach. W zadnym kraju. Czego wy wymagacie??? niedlugo beda sie wylegiwac ww sklepie miesnym, bo...komu tam przeszkadzaja. Nikomu. Przeciez sa takie grzeczne.....
~MONICA 10-05-2011 13:50
No własnie,... a co komu taki piesek przeszkadza?Tak jak napisał/a "Luis" aby dopilnowac by nie siusiał na nagrobki.Poza tym ja jak bywałam na cmentarzu to nie widziałam wielkich tłumow ludzi chodzach z psami.Wydaje mi sie ze jesli nawet ktos sie wybierze na ten cmentarz z pieskiem to jest to sporadyczna sprawa a i pieski nie sa wtedy duze.Wiec o co tyle HAŁASU!!!!Martwym to juz chyba wszystko jedno....?Nie??
~MONICA 10-05-2011 13:56
A pro po,...w Angli cmentarze sa zrobione na wzor parkow, ludzie tam piknikuja i chodza z psami u nikt boruty nie robi.
~... 10-05-2011 13:58
a mogę się założyć z każdym, że wchodząc ze swym psem na cmentarz, na 30min nawet, nie siknie on nigdzie... biorąc dosłownie porównanie psa i małego dziecka współczuję Tobie tak niskiej inteligencji... rozumiem, że zakaz, to zakaz... i postaram się więc nie zachodzić na cmentarz z psem... ale jak będę miał nieprzyjemności z jakimś złodziejem, czy awanturnikiem i stanie mi się krzywda, to oskarżę chyba służby miejskie, że nie mogłem przyjść tam z czworonogiem, który by mnie jakoś obronił... a dla większego bezpieczeństwa bez psa będę nosił przy sobie jakiś porządny nóż wojskowy, aby nie dostać od kogoś w krtań tak jak ofiara sprzed kilku dni.....
~ 10-05-2011 14:01
Jak martwym jest wszystko jedno, to po co sa w ogole groby? po co tam chodzimy? skladamy kwiaty, sprzatamy? co to za chore podejscie??? w kosciele cie tego nauczyli? Sa miejsca, gdzie nie ma potrzeby przyprowadzania psa. Jednym z takich miejsc jest cmentarz. W Anglii (przez 2 i) widzialas chyba cmentarze dla psow i kotow. Cos ci sie pomerdalo. Ogonkiem.
~... 10-05-2011 14:06
SŁUSZNA UWAGA Z ANGLIĄ MONICA :) to dla tych, co opisują cały świat bez wyjeżdżania z Polski...
~ 10-05-2011 14:08
Komentarz z 13: 58 jest napisany przez kogos, kto jest jakims wybrykiem natury. Wiecej na ten temat napisac nie mozna. Wiadomo, ze sa psy, ktore nie sikaja- do takich nalezy moj. Lata pracy i wychowania. Jest wielki, ale lagodny i madry. Ale jak ja mam przekonac wladze cmentarne, ze on nie sika????? prawo jest jednakowe dla wszystkich. I jeszcze jedna uwaga- nad wyraz inteligentna osobko: jesli pies sluzy ci na cmentarzu za obronce, to idac tokiem twojego inteligentnego myslania poradze ci, bys psa brala do banku ( moze byc niebezpiecznie=napad), do apteki, do Tesco, do miesnego i do kosciola. Tam moze byc bowiem niebezpiecznie. Mojej znajomej ukradli w kosciele torebke, w czasie gdy ...kleczala. Mialaby przy sobie psa, nie ponioslaby straty...ech, szkoda gadac. Psia inteligencja, IQ tak okolo 41, 5.
~ 10-05-2011 14:30
Do 14:06- nie wiem, pod czyim adressem napisales ten post. Ja nie mieszkam w Polsce. Jezdze bardzo duzo po swiecie. I uwierz mi- NIGDZE psy nie chodza po cmentarzach. Nawet w tej "ANGLI". Ale coz- pisze sie tu, ze "zmarlym i tak wszystko jedno". Jesli autor nie wyczuwa subtelnosci tematu- smutne, jego sprawa. Dla mnie grob mojej Babci to swietosc. Miejsce, gdzie czuje sie szczegolnie, gdzie z wielka tesknota o Niej mysle. Jesli ty tak nie czujesz- to trudno. Usiadz tylkiem na pomniku, zajaraj sobie fajke i otworz piwko. A twoj piesio niech nafajda na grob przez ciebie odwiedzony. Przeciez zmarlym jest i tak wszystko jedno. Znasz takie polskie slowo PIETYZM?
~sowa 10-05-2011 14:33
Panie Jerzy dziekuje za poruszenie tematu,jest brak jakiegokolwiek szacunku dla prywatnej jak i wspolnej wlasnosci ,ograniczenia mentalne wlascicieli pieskow sa tak ogromne(sa wyjatki) iz potrzebaby bylo armie strozow by rozwiazac problem.Porzadne kary rozwiazalyby problem.
~... 10-05-2011 14:41
SŁUSZNA UWAGA Z ANGLIĄ MONICA :) to dla tych, co opisują cały świat bez wyjeżdżania z Polski...
~ 10-05-2011 14:44
Niemka nawet nie potrafi zrozumieć do kogo jest post, mimo wyraźnego zwrócenia się w poście do konkretnego odbiorcy... Ale głupoty się nie wypleni...
~kmam 10-05-2011 14:54
Ja już nie mam psa :( Ale gdyby mi się zdarzyło odejść za jego życia, to fajnie by by było jakby mnie odwiedził. Nie będziemy już mieć więcej psa, bo bardzo boli jak odchodzi. Ale w moim odczuciu, to kwestia pilnowania i wytresowania oraz kultury. Rzygający, sikający, tłukący butelki, rozbijający nagrobki, kradnący kwiaty i inne rośliny.... tak, tak... to nie pies... to ludzie(?) A psy.... psy zachowują się tak, jak im właściciel pozwala. Przy czym większość właścicieli odwiedzających nekropolie z psami, robi to dla swojego bezpieczeństwa, a także w zadumie dla mijającego życia odwiedza z ulubionym przyjacielem zmarłego miejsce gdzie on spoczywa. Przecież gdyby można było pochować w Polsce zmarłych na łące to nikt by nie narzekał, że przy takim grobie czuwa przyjaciel zmarłego. Głód, długi, choroba, bezdomność... to są problemy, a nie pies idący z właścicielem na cmentarz. Tym niech się zajmą służby miejskie.
~... 10-05-2011 15:00
do 10-05-2011 14:08 IQ jakie podałeś, to Twoja rodzina cała może uzbiera łącznie...
~xxx 10-05-2011 15:29
PIES najwierniejszy przyjaciel człowieka P.Jerzy psy są mniejszym zagrożeniem aniżeli wandale, daj pan spokój......
~dida 10-05-2011 16:07
ludzie otrzasnijcie sie!!!do pana Jerzego!!!i innych jego pokroju a niby dlaczego pies nie ma wejsc na teren cmentarza??bo sie zalatwia??po drodze na ten cmentarz załatwi sie 100 razy!!!psy to przyjaciele ludzi
~zdziwiona 10-05-2011 16:10
Na naszym \\\'starym\\\" cmentarzu to ludzie załatwiają swoje potrzeby fizjologiczne między pomnikami, bo toalet nie uświadczysz a zrobiono szum wokół psów....
~koleje losu 10-05-2011 17:17
"Psiarkowie" !!!! Cmentarz, choć jest miejscem publicznym, gdzie każdy ma prawo wejścia, jednakże jest miejscem SZCZEGÓLNYM !!! Czy wy nie widzicie różnicy między placem zabaw, a miejscem wiecznego spoczynku naszych najbliższych, przyjaciół, znajomych? Skoro was to nie obchodzi, to co mnie i innych obchodzi wasz piesek? Macie potrzebę pójść na cmentarz - zachowajcie powagę tego miejsca, a jeżeli chcecie pospacerować ze swym pupilkiem - jest tyle innych miejsc, więc dlaczego koniecznie musicie bezcześcić i to miejsce i uczucia innych? Podejrzewam, że najwięcej "pyszczą" tu nielaty, którym wydaje się jeszcze, że oni i ich stosunkowo młodzi jeszcze rodzice są i zawsze będą nieśmiertelni, ale głowę dam, że natychmiast zmienia swe odrażające zachowanie, kiedy przyjdzie im odwiedzać groby bliskich na cmentarzu, a natkną się na "kwiatuszki" po cudzych psach.
~koleje losu 10-05-2011 17:24
"Psiarkowie" !!!! Cmentarz, choć jest miejscem publicznym, gdzie każdy ma prawo wejścia, jednakże jest miejscem SZCZEGÓLNYM !!! Czy wy nie widzicie różnicy między placem zabaw, a miejscem wiecznego spoczynku naszych najbliższych, przyjaciół, znajomych? Skoro was to nie obchodzi, to co mnie i innych obchodzi wasz piesek? Macie potrzebę pójść na cmentarz - zachowajcie powagę tego miejsca, a jeżeli chcecie pospacerować ze swym pupilkiem - jest tyle innych miejsc, więc dlaczego koniecznie musicie bezcześcić i to miejsce i uczucia innych? Podejrzewam, że najwięcej "pyszczą" tu nielaty, którym wydaje się jeszcze, że oni i ich stosunkowo młodzi jeszcze rodzice są i zawsze będą nieśmiertelni, ale głowę dam, że natychmiast zmienia swe odrażające zachowanie, kiedy przyjdzie im odwiedzać groby bliskich na cmentarzu, a natkną się na "kwiatuszki" po cudzych psach.
~............ 10-05-2011 17:40
Kmam, pięknie piszesz, ale nie masz racji z tymi psami. Ja nie chcę, aby po grobach moich bliskich chodziły psy, albo, co gorsza, załatwiały się na nich. Jeśli chodzi o służby miejskie to one są od dbania o porządek; od chorób jest szpital i ośrodek zdrowia, a od głodu i długów są instytucje charytatywne: CARITAS, ROTARY, no i powinna być, a nie jest, Orkiestra świątecznej Pomocy, ale ona pomaga tylko dzieciom (niektórym)...
~ 10-05-2011 17:55
do 14:44- czyli zjadliwego polglowka. Nie widzisz roznicy w argumetacji "Niemki" i twojej? jestes cienki Bolek i nawet tego nie widzisz. Napisz cos na temat, a nie odgryzaj sie, bo zaslugujesz na pogarde i najwyzej smutny usmieszek. Wpisy "Niemi" zawsze cos wnosza. Twoje sa idiotyczne. A co do tematu- poniewz cmentarz jest miejscem szczegolnym, pieska zostawiamy w domu.Jesli sobie niektorzy niezycza, by psy lazily miedzy grobami, trzeba to uszanowac, bo cmetarz jest wspolny. A co do srania miedzy nagrobkami (nie psow- wlascicieli). Rece opadaja i juz. Ale sadzac po niektorych wpisach (14:44) tak juz jest, ze duzo glupoli chodzi po tym swicie. Niektorzy sraja na cmentarzu, a niektorzy po internecie.
Piipi Jelonkowa 10-05-2011 18:36
..do - [~Autora postu z godz.17:55] .. " po pogrzebie,kiedy sąsiadka otworzyła drzwi, pies wyleciał jak z procy i pobiegł na cmentarz - Nie wiem,jak on to zrobił,ale od razu znalazł grób Kryśi" .. co zrobic z takim Wiernym Przyjacielem,przecież jest wiadomo .. psia miłośc jest silniejsza od śmierci !!
~Leon Z. 10-05-2011 20:15
Mam dwa psy rasy Amstaf i już widzę tego śmiałka który podchodzi do mnie i zwraca mi uwagę na fakt iż obowiązuje zakaz wprowadzania psów na cmentarz. He, he.
~andree 10-05-2011 20:26
ZAKAZ JEST ZAKAZEM.STRAZ MIEJSKA MA TO W NOSIE ,WIEKSZA KASE DAJA BLOKADY .NA GRODZKIEJ SIEDZA JAK PSY ,WYPATRUJAC FRAJERA ,KTORY ZOSTAWI SAMOCHOD PRZED PZU (OBECNIE PARKING DLA INWALIDOW)ZADEN STRAZNIK JUZ NIE CHODZI PO PARKACH,CMENTARZACH.NIKT Z NICZEGO NIE ROZLICZA ,CZASAMI ZROBIA POKAZOWKE POD PUBLIKE(AKCJA POD URZEDEM)I WSZYSTKO JEST OK.ZA NASZE PIENIADZE
~ZORRO2 10-05-2011 21:46
I TAK KUPA TAM
~Hi hi hi 10-05-2011 23:06
Na cmentarzu psa mam pod pachą, a i tak bidulek piszczy, bo czuje duchy wrednych ludzi.
~pytek 10-05-2011 23:07
A co ze sraniem na środku chodnika w centrum miasta?????
~kkk 10-05-2011 23:38
do kogos z tego adresu IP 19.unitymediagroup.de!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! moze i jeździsz po tym szeroko rozumianym świecie, moze masz taką prace, ale tak się zastanawiam...... czego szukasz po tych światowych cmentarzach???????????????? w tak wielu krajach masz zmarłych bliskich???? a moze pracujesz w firmie kamieniarskiej?!?!?!?!? ja sobie też chyba kupie konia, i na nim wraz z moim miniaturowym, bardzo groźnym i niezdyscyplinowanym, jamnikiem będę ""wchodzić"" na cmentarz!!! A ty Jureczku to moze kup sobie kijki i zacznij spacerować i wypatruj osiedlowych wandali, przydasz się do czegoś, bo jak widze to masz chyba zbyt dużo wolnego czasu i nie wiesz jak go pożytecznie spędzać.
~do kkk 11-05-2011 7:27
Niestety, ta osoba jest ograniczona umysłowo, wyjechała z Polski dawno temu i teraz szkaluje Polaków w każdym swoim poście. Szkoda tylko, że nie widzi swojej głupoty...
~ 11-05-2011 7:32
Nie trzeba chodzic po cmentarzach, zeby zobyczyc przed cmentarzami w Niemczech, Hiszpanii, Wloszech czy Holandii tabliczke z przekreslonym psem. Wszedzie sie ten zakaz respektuje, a Polska pyskuje. Wlasciciel amstafa pokazal wlasnie klase wlascicieli psow- inteligencja na poziomie jego glupiej bestii....dziwie sie naprawde, ze wam tych psich sralni jeszcze jest za malo i pchacie sie z psiurami na cmentarze. Nie szanujecie uczuc ludzi, ktorzy sobie tego nie zycza.
~ 11-05-2011 7:36
do 7:32- chcialbym byc tak ograniczony umyslowo, jak Viki (ta z Niemiec). Pewnie po prostu nie ogarniasz jej postow, bo masz inteligencje wlasnego zabobrzanskiego kundelka....Przemawia przez was zazdrosc. Siedzicie w tej zapyialej Jeleniej i guzik wiecie. ZAWISC to wasza przywara narodowa. Klepta bide i zloscie sie. Nic innego nie potraficie.
~henio 11-05-2011 7:50
A jak Wam koty robią na nagrobkach,to nie przeszkadza????????????Pies naa smyczy jest pod opieką!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Natomiast do psów biegających luzem i kotków straż miejska nie podejdzie ,bo nie ma komu wypisać mandatu!!!!!!!!!!!!!!Chore polskie prawo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
~do 07:36 11-05-2011 9:31
Zakotwiczyłeś się w Holandii w 82 roku? To zamknij się... Kolejny co wyjechał, powąchał trochę "zachodu" i zapomniał o Ojczyźnie... Twoje "inteligentne" komentarze typu "Nic innego nie potraficie" przypominają poziom umysłowy wspomnianej Viki. Wyjechałeś? To się nie wtrącaj... Idź sobie przypal...
~kmam 11-05-2011 10:40
do 10-05-2011 17:40: Niestety tak naprawdę tam gdzie jest potrzebna pomoc, to drzwi się zatrzaskują przed potrzebującym. Pomoc otrzymują tylko nieliczni, którzy mają wszystkich innych w d... . Ja nie chcę aby cmentarz był traktowany jak park miejski, ale też jeżeli ktoś idzie na cmentarz z małym przyjacielem człowieka, to wolę jego niż wygłupa i wandala. Po cmentarzu śmigają wiewiórki, przemykają wśród zieleni gryzonie a za nimi koty, unoszą się wśród kwiatów motyle, brzęczą pszczoły..... czy i te zwierzaki nie mają tam wstępu?
~ 11-05-2011 11:01
Zarzucasz komus niski poziom intelektualny? Nie martw sie, jak dota radze sobie niezlie:-))) a co powiesz o powyzszym wpisie tego czytelnika? jemu wolno, bo mieszka w Jeleniej Gorze? Ech, ludziska......
~do 11:01 11-05-2011 12:09
Masz rozdwojenie jaźni? Współczuję...
~hala 11-05-2011 12:18
Oj panie Jerzy wstyd nie lubi pan piesków a to najlepsi przyjaciele człowieka.Ludzie panu zniszczą,ukradną,rozbiją pomnik a piesek sobie siknie i idzie dalej i co to za strata.Pieski też mają swoich panów na cmentarzu których chcą czasem odwiedzić.
~Przys.Alaska 13-05-2011 4:45
BĄDŹ POPRANY JAK KRZYWIZNA BANANA!
~ 13-05-2011 19:12
Psom wara z cmentarzy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!a gluotakom z internetu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
~klemens 20-03-2015 13:32
Zakazy nie są zgodne z prawem. To jest ograniczanie swobód właścicieli czworonogów. Proponuję artykuł: Zakaz "zakazu wyprowadzania psów". Na początek w Wołowie http://wyborcza.pl/1,75478,17598759,Zakaz__zakazu_wyprowadzania_psow___Na_poczatek_w_Wolowie.html Miłośnicy psów mogą, powołując się na powyższe orzeczenia, w różnych gminach starać się o stwierdzenie nieważności regulaminów zawierających takie zakazy
~Mauritius 30-03-2016 9:25
To bardzo smutne i żałosne, że aż tylu właścicieli psów nie ma szacunku dla cudzych zmarłych i ich grobów. Zwiedzałem cmentarze w Niemczech, Holandii, Francji, Białorusi, Ukrainie, Litwie i nigdzie nie widziałem spacerujących tam ludzi z psami. W Posce można. W przeddzień swiąt Wielkiej nocy na miejscowym cmentarzu widziałem człowieka z wielkim czarnym psem. Piesek ten skakał po grobach i obsikiwał ich narożniki. Pani która zwróciła uwagę właścicielowi psa została nazwana starą dewotą. Myślę, ze nasze społeczeństwo PSIEJE w szybkim tempie!
~Suri 30-06-2017 17:46
"W ZADNYM cywilizowanym, nawet bezboznym kraju psy nie biegaja po cmentarzach. " ekhem, jak już wspomniano Anglia, Argentyna...ogólnie Ameryka Południowa (tam psy dosłownie mieszkają na cmentarzach), Missisipi, Washington (tam nawet Ci sami pracownicy cmentarza wyprowadzą psa), Rhode Island...i pewne wiele więcej ale nie chce mi się szukać :)
~Suri 30-06-2017 17:53
~Mauritius ludzie i czasy się zmieniają, to że zobaczysz coś jednego dnia to nie znaczy że tak samo będzie za 2-3 lata...kiedyś Holandia była dla mnie przykładem czystości jeśli chodzi o sprzątanie po pupilu...teraz? kupa przy kupie mimo śmietników i darmowych woreczków. Wszystko zależy od nastawienia i człowieka...nikt nie jest identyczny, są gbury pośród starych jak i młodych, na szczęście widzę że ludzie z aprobatą patrzą jak idę na spacerze z woreczkiem zawierającym skarby...to wystarczy aby przełamać osoby które mają zahamowania aby po swoim psie zbierać...i oby takich osób było więcej (nie ważne czy pies to szczur czy wielkie bydle..moja jest akurat duża, to nie zwalnia osoby która ma yorka do zostawiania niespodzianek na chodniku).
~pytam 1-11-2018 10:09
Cmentarz jest miejscem poświęconym, gdzie chowani są zmarli, czy do kościoła miejsca poświęconego też wprowadzicie psa. Narodzie co z wami zrobiono, żydzi, muzułmanie na miejsca poświęcone w/g ich wiary przyprowadzają nowe pokolenie, a wam wmówiono, że zamiast mieć dzieci, wnuków lepiej mieć pieska?

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Kto strzelał do konia?

Lech Wałęsa w Świeradowie Zdroju

Chińczycy zainwestują?

Kradł na potęgę – teraz posiedzi

Kiedy zaczną na Nadbrzeżnej?

Sonda

Czy poprzez budżet obywatelski mieszkańcy powinni mieć coraz większy wpływ na miejskie inwestycje?

Oddanych
głosów
553
Tak
86%
Nie
9%
Nie mam zdania
5%