MenuZamknijRaport
Koronawirus

WIADOMOŚCI

SPORT

Poniedziałek, 6 lipca
im. Dominiki, Łucji

Wzorowi na służbie

Wiadomości: Jelenia Góra
Piątek, 20 lipca 2007, 0:00
Aktualizacja: Piątek, 20 lipca 2007, 13:52
Autor: Angela
Fot. Angela
Nagrody, awanse i wyróżnienia dla policjantów w przededniu ich święta.

Najlepsi funkcjonariusze policji oraz ich rodziny, samorządowcy z Jeleniej Góry i miejscowości powiatu uczestniczyli w piątek w uroczystości z okazji 88. rocznicy powołania Policji Państwowej.

Za przykładną służbę wyróżniono około stu funkcjonariuszy. Jak mówią, jest to nagroda za ciężką wspólną pracę oraz motywacja do kolejnych poświęceń. – Tą nagrodę otrzymałem dzięki i przy współpracy moich kolegów i koleżanek z policji – mówi Grzegorz Grzonkowski, policjant nagrodzony za wzorową służbę przez prezydenta Marka Obrębalskiego. – Bez nich nie miał bym takich wyników w pracy, jakie zauważono i wyróżniono na dzisiejszej uroczystości.

Policjant dorosłym kojarzy się z kontrolami drogowymi, a dzieciom – ze strzelaniem i łapaniem złodziei.
Rzeczywistość jednak jest zupełnie odmienna od dziecięcych skojarzeń połączonych z marzeniami o przyszłym zawodzie. To ciężka robota, w której nie wszyscy się sprawdzają. Nie każdemu służy najlepiej.

Wszystkim policjantom w dniu ich święta składamy wszystkiego najlepszego!

<b> Baw się z mundurowymi </b>
W sobotę, 21 lipca, policjanci zapraszają na festyn, który odbędzie się na lotnisku przy ul. Łomnickiej. &#8211; Zacznie się od południa i potrwa do wieczora &#8211; mówi mł. insp. Zbigniew Ciosmak, komendant miejski. Dla mieszkańców przygotowano mnóstwo atrakcji. O części z nich informujemy w rubryce Będzie się działo.

Ogłoszenia

Czytaj również

Prezydent na Polanie Jakuszyckiej

Strażacy–nurkowie na basenie przy Sudeckiej

Rusza Budżet Obywatelski 2021 w Jeleniej Górze

Komentarze (43) Dodaj komentarz

~juro 20-07-2007 14:02
No jasne może Pan Grzonkowski pochwali sie jakie On to ma wyniki i za co dostał tą premie ? Za to że siedzi w biurze ? Oj grzesiu grzesiu od kąd poszłeś do biura i od kąd masz stanowisko uderzyła Ci woda do głowy. Nie takiego Cię znaliśy, kiedyś sam się śmiałeś z tych z biura, a tertaz stałeś się tacy jak ONI
~Dziękuję 20-07-2007 14:12
Policjantom – i życzę, aby było ich więcej i mieli dużo satysfakcji z wykonywanej niełatwej służby oraz tego, by ich postrzegano w lepszym, niż teraz, świetle (jak np. patrz artykuł o radarze na ul. Wolności). Jeleniogórzanka od urodzenia.
~witek 20-07-2007 14:31
dziękujemy wam.
~hm 20-07-2007 14:52
Taka policja w Jeleniej Górze, jak jej Komendant Miejski.
~do juro 20-07-2007 15:01
przecież ten policjant powiedział, że to dzięki kolegom i koleżankom z pracy dostał tą nagrodę, więc o co chodzi?
~do"juro" 20-07-2007 15:14
Nie martw sie,tobie praca biurowa nie grozi –"odkad",oraz"poszedles",twoja znajomosc jezyka ojczystego jest karygodna. Super–przystojny policjant na drugim zdjeciu(trzeci od lewej).Gratulacje dla wszystkich wyroznionych.P.
~Zły porucznik 20-07-2007 15:16
Robert! Gratulajce! ...aha i bierz się do roboty :–)
~ktos 20-07-2007 15:23
rowniez dziekuje, chociaz niektorzy policjanci mogliby sie wreszcie wziac do roboty, nie obrazajac tych ktorzy godnie reprezentuja policje...
~juro "do jura" 20-07-2007 15:55
Nie wyczułeś aluzji ? Szkoda ! To pewnie nie skumałeś o co mi chodzi !
~Majka 20-07-2007 15:57
O haku też dostał ! Kolejny sprzedawczyk .
~nie nie nie 20-07-2007 16:06
wiec mamy świeto tylko co to za święto!!! hahaah premie dojtają tylko wybitni !!!!! ale wybitni czytaj jako LIZUS. a dla zwykłych roboli to nawet dobrego słowa, a od poniedziałku bedzie płacz i rozpacz bo brakuje w statystyce LIZUSY do roboty. NAJLESZE żYCZENIA DLA WSZYSTKICH PRAWDZIWYCH POLICJANTóW.
~MACIEJ były mundurowy 20-07-2007 16:31
Zastanawia mnie jakie osiągnięcia maja Policjanci co siedzą za biurkiem ? Cały miesiąc bez L4, czy np. siedzenie całe 8 godz. za biurkiem ,czyli bez urywania się z pracy, tylko jedna kawa dziennie. Czy może jeszcze mają jakieś większe osiągnięcia których nie wymieniłem ?
~Do"15:55"mister juro 20-07-2007 16:34
Nie wyczulam aluzji – jest zbyt subtelna.P.
~emeryt 20-07-2007 16:48
Pozdrowienia dla gliniarzy z I Komisariatu Policji w Jeleniej Górze zyczę Wam wszystkiego najlepszego w Waszrj ciężkiej pracy. Jakoś zabrakło mi Waszych twarzy na tych fotkach
~cr@zy 20-07-2007 18:06
Ja życzę prawdziwym policjantom, abyście mieli mniej biurokracji i z każdego pałowania lub (odpukać) strzelania byście nie musieli tłumaczyć się. I nowego sprzętu. I lżejszych mundurów na te upały!
~pozdro 20-07-2007 18:48
Pozdrowienia i życzenia sukcesów dla całej sekcji Ruchu Drogowego .Ciężko pracujecie i należy się Wam nagroda i poszanowanie.
~??? 20-07-2007 20:17
A Gutek nie dostał???
~do Pitusia 20-07-2007 20:47
gratuluje kochanie!jestem z Ciebie dumna!w dniu Twojego swieta zycze Ci duzo sukcesow i zebys nigdy sie nie zmienil,bo takiego Cie kocham...
~Fizguł etc...... 20-07-2007 21:11
Prawdziwy policjant to ten ze "szklanej pułapki 4" Nie boitsa niczewo ! Ale pozdro for All...Police !!!:):):)(tak nawiasem On ma kase i oczywiscie prawo inne)
~KOF89 20-07-2007 21:15
Pozdrowienia dla chłopaków z K.II.P. Gratuluje awansów.
~ona 20-07-2007 21:18
pozdrowienia dla Olby to bardzo konkretny glina oby więcej takich policyjnych cwaniaków
~do emeryt obywatel 20-07-2007 21:45
Zgadzam SIĘ Z TOBĄ EMERYT JAK ZAUWAŻYŁEŚ Z ZABRAKŁO SKORO OBSTAWIALI ONI W TEN DZIEŃ PATROL A WIADOMO ŻE KTOŚ INNY MUSI STAC NA PODIUM W.W. GRATULACJE ZA AWANSIK A TA 2 FOTKA TO MAŁY OBIBOK Z KIP
~???9 20-07-2007 21:48
WSZYSTKIEGO NNNNAAAAJLEPRZEGO DLA WSZYSTKICH POLIZEI
~kicia 20-07-2007 22:04
Życzę pasma sukcesów.
~Piaty 20-07-2007 22:18
Informacja dla "Ona" Pan Olba jest bardzo konkretnym gościem , konkretnie działa , ma na swym koncie wiele dobrego dla mieszkańców Piechowic , nie każdy wie , że swego czasu ują zabójcę . A pani burmistrz o nim zapomniała . :/
~ich koles 20-07-2007 23:07
wypowaidajcie sie juz na tematy innych a nie tylko Wampira i Killera
~DP 20-07-2007 23:21
Wielkie dzięki dla dwóch Panów Policjantów z Kowar – za to, że po prostu są! :–) Wy Panowie dobrze wiecie o kogo chodzi... buziaki Chłopaki – i trzymajcie tak dalej :–)
~do Piąty 21-07-2007 9:59
Takie bzdety to tylko sam Olba mógł napisać Sukcesy??????????????? ZABÓJCĘ??????????????hahahhahha niezły ubaw
~KAC 21-07-2007 10:59
Panowie psioczycie jeden na drugiego. Czy to z zazdrości? czy z powodu , ze więcej kasy dostali.Jeśli tam juz jest to nie bez powodu. I słusznie . Byle więcej naszych na tym podium. Reasumując jednak nie wszyscy bysmy się tam zmieścili. Gratulacje i wszystkiego najlepszego tym na zdjęciach i tym o których zapomiano. Brawo Adaś Ż. , Łukasz O. Sebastian O. Wojtuś W i pozostali. Tak trzymać.
~człowiek 21-07-2007 11:03
Wojtek wielkie gratulacje, Tobie jedynemu ten awans się należy za ciężką służbe, tak trzymaj takich policjantów jak Ty powinno być więcej pozdrawiam
~petroniuszsz 21-07-2007 11:18
Ciekawe dlaczego nie było komentatrzy wszystkich tylkote wywazone –ocenzurowane .Stare metody PRL–u.Prawda jest taka,że nie ci dostali co powinni te nagrody a tylko nieliczni na zdjęciach na nie zasługiwali.Policjantow nie ocenia sie za to,co robią dla szarych ludzi na codzien ale za to,co robia glownie w statystyce dla swoich szefów.
~Piąty 21-07-2007 12:47
Nie wiem czy to jawa czy sen , ale w piechowicach Olba zrobił wiele , a "do piąty" jak nie wiesz to niemów .
~Do człowiek 21-07-2007 13:42
Czy Ty coś czujesz do Wojyusia ?
~Do"do emeryt–obywatel" 21-07-2007 14:14
Znasz go?
~do Piąty 21-07-2007 15:45
ok skoro tak twierdzisz to napisz co zrobił tylko konkretnie a nie "poprawił bezpieczeństwo" tylko nie wymieniaj pijanych rowerzystów na Pakoszowie chyba że o tym mówisz
~nie zaskoczony 21-07-2007 16:15
No i jest tak jak myślałem, na festynie te same twarze co na zdjęciach , a na ulicy Ci sami co zawsze. W sumie nie ma się co dziwić biura w sobote nie pracują. Pan Komendant powinien zapamiętać kto był na festynie i już na święto za rok szykować kase dla tych zasłużonych Policjantów !
~Do Kac 21-07-2007 16:18
No pewnie że bez powodu tam nie są ! Chyba wszyscy znają powód–––mniejsze lub większe Plecki !
~m.o. 21-07-2007 18:13
Pan Grzonkowski jest plecakiem, ale kto z nim pracował na ulicy, ten wie, że jest jednym z najlepszych policjantów. Awans mu się należał. jakby były zakłady bukmacherskie to obstawiłbym że kiedyś będzie K–tem KMP
~padx 21-07-2007 22:39
Witam!!!! Czytam i wiem że najlepsi gliniarze zasiedli za stertami kwitów na ulicy została małolatka, zanim nauczą sie roboty trochę czasu upłynie !!!!Szczegulne gratulacje dla Wojtka W.Sebastiana O (cyca)Marka Cz.Panowie was wspominam najsympatyczniej dobrzy z was gliniarze ale za biurkami sie marnujecie.Prosze wracac na ulicę tam gdzie byliscie najlepsi!!!!!!!!!!
~hm 23-07-2007 13:52
No tak, nie sztuka chodzić od przedszkola do szkoły i pleść pogadanki. Też potrzebne, ale czy na tyle, zeby je rokrocznie nagradzac. A moze to prostu jest w zakresie obowiązków tej pani. Tak jak zwykłego policjanta obsłużyć interwencję, prowadzić sprawę itd. Dlaczego im sie nie dziękuje????? Dziękuję Wam wszystkim.
~Były NWP 23-07-2007 14:23
Witam, niestety w tym roku nie mogłem uczestniczyć w uroczystościach poświęconych 88 rocznicy powstania Policji Państwowej. Dla funcjonariuszy jest to szczególny dzień ponieważ mają obowiązek uczestniczyc w uroczystościach w umundurowaniu galowym. Pisząc te słowa jestem zmartwiony ponieważ jak widzę Poilcjantów nieregulaminowo umundurowanych to mam wrażenie że tego nikt już nie nadzoruje inie zwraca na to uwagi na zasadzie jakim mnie stwożyłeś takim mnie masz. Chciałbym zwrócić uwagę na niezwylke drobny niuans, mianowicie sznur galowy zapina sie OCZYWIŚCIE NA PIERWSZY GUZIK od munduru a nie jak to widać na zdjęciu i nikomu to nie przeszkadza. Jestem przekonany iż parę lat wstecz taka sytuacja była by nie do pomyślenia aby funkcjonariusz Policji prezentował się jak na zdjęciach. Wielka szkoda że to trównież tyczy oficerów, którzy powinni wiedzieć jak wygląda w sposób prawidłowy Policjant w umundurowaniu galowym, dając przykład swoim podwładnym jak powinien wyglądać prawidłowo umundurowany Policjant. Tyle cierpkim słów, ale ze względu na szacunek Policyjnego munduru byłem zmuszony wyrazić swoją opinię. Pozdrawiam aktualnych i byłych policjantów i życzę Im wszystkim wiele sukcesów w życiu osobistym i zawodowym.
~TED 23-07-2007 18:15
Niech Ci nagrodzeni powiedzą, które miejsce pod względem wykrywalności teraz zajmuje Jelenia Góra w województwie.hm zgadzam się, tam nie było prawdziwych policjantów ze stanowisk robotniczych.Ma też rację NWP wielki szacunek to był ostatni prawdziwy oficer z klasą i wielki fachowiec, takiego go zapamiętałem na zawsze.On nie dopuściłby do tego aby policjant był nieprawidłowo umundurowany.
~Glina 100% 23-07-2007 19:38
Faktycznie Heniu jak byłeś Naczelnikiem to taka sytuacja była niemożliwa, odrazu Ciebie zidentyfikowałem, wielu z Nas Ciebie mile wspomina, a patrząc na te zdjęcia to oczywiście masz słuszną rację choć przyznaje że ja też miałem sznur zapiety na drugi guzik.

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Plany wysadzenia mostu (jednak) są realne?

Spacerownik po Lwówku

Powstaje "Kuchnia Ducha Gór"

Oficjalne wyniki wyborów – Jelenia Góra i powiat jeleniogórski

Jak głosowali jeleniogórzanie?  

Sonda

Przed nami II tura wyborów prezydenckich w Polsce. Kto ma większe szanse na wygraną?

Oddanych
głosów
1542
Andrzej Duda
41%
Rafał Trzaskowski
54%
Nie wiem
5%