MenuZamknij

WIADOMOŚCI

SPORT

Wypijmy za błędy

Wiadomości: Jelenia Góra
Poniedziałek, 27 sierpnia 2007, 0:00
Autor: carioca
Fot. D. Gudowski
Koncertowa klapa na lotnisku aeroklubu.

Na długo zapamiętają niedzielny wieczór policjanci, którzy musieli zapanować nad tłumem jeleniogórzan zmierzającym – pieszo i samochodami – ku lotnisku Aeroklubu Jeleniogórskiego przy ul. Łomnickiej. Jeszcze gorzej było przy powrocie: przeszkadzały egipskie ciemności. To przyćmiło clou wieczoru: występ gwiazd estrady, wątpliwego zresztą blasku.

Koncert „Przebojowe lato”, zamykający w zasadzie cykl wakacyjnych imprez w stolicy Karkonoszy, zgromadził setki zainteresowanych. Ale większość nie była zachwycona poziomem tego wydarzenia.

Że tak właśnie było, można się przekonać czytając komentarze Internautów zamieszczone pod tekstem o wizycie grupy De Mono w Empiku. Tam przybyło niewielu fanów. Na lotnisku były nieprzebrane tłumy.

Nielicznym wydarzenie się podobało. Rafał Duszeńko i Adam Makulski bawili się bardzo dobrze. Nie wszystkich drażniła tandetna konferansjerka w wykonaniu ekranowych liderów Polsatu. Tłum słuchał Ryszarda Rynkowskiego, wspomnianego zespołu De Mono i kabaraciarzy spod szyldu OTTO.

Niedogodności był więcej: na lotnisku brakowało toalet. Parking okazał się płatny i to nie mało (10 złotych). Ciasnota i zła organizacja ruchu. – To na początek popsuło nam całą imprezę – mówili Anna i Grzegorz Skorupscy.

Prawdziwy horror zaczął się po zakończeniu fety. Jeleniogórzanie wracali do domu nieoświetloną ulicą Łomnicką pośród sunących samochodów. Policja miała kłopot z rozładowaniem parkingu, którego wyjazd co chwilę się blokował. Nie zabrakło incydentów i awantur.

Niedzielny wieczór uświadomił wszystkim, że w mieście nie ma dobrego miejsca do organizacji dużych imprez. Płyta lotniska nadaje się raczej dla samolotów. Na placu Ratuszowym hałasy przeszkadzają mieszkańcom. W grę nie wchodzi też hala przy ul. Złotniczej ze względu na fatalną akustykę.

Ogłoszenia

Czytaj również

Studium na początek

Radni KO przeciw kupcom?

O rozpadających się górach

Komentarze (73) Dodaj komentarz

~onobono 27-08-2007 7:42
Totalna klapa... więcej już na lotnisko nie pójdę, czemu nie można było wpuszczać/wypuszczać ludzi od strony wincentego pola? i tam ich cały czas kierować? lipa straszna. Piwo obrzydliwe a i niektórzy jak zawsze z ilością przesadzalili (służby porządkowe rekacja niczym w tempie zawodowych szachistów rozwiązywali problemy), samochodem to już w ogóle po temacie wypad na maksa hehehe wybaczcie ale Rychu i DeMono są zwietrzali... trzeba zapraszać innych wykonawców którzy porwą tłum. Dobra już lepsze to niż nic można powiedzieć, zreszta nawet jakby nie było nic to i tak dam radę zagospodarować sobie swój własny czas w ciekawszy sposób... bynamniej na lotnisko to już pojawie się, tylko oglądać samoloty. A najlepsze to były panie w szpilkach snujące się po murawie lotniska hahahahaha ledwo co człapały po tych nierównościach szczerząc zęby niczym w reklamie pasty LoL
~zioom 27-08-2007 8:02
e tam lotnisko sie swietnei nadaje do imprez tylko trzeba by jakis kawal przeznaczyc na parking, oczywiscie platny ale nie 10 tylko 2–3 zeta za gablote, iloscia i tka nafdrobia, wjazd zrobic od wicka pola i probowac by jakos to wyszlo, ludzie przecierz dojazd wczoraj to jakas udreka maxymalna, malutka droga miliony ludzi i tysiace aut padaczka, mi sie odechcialo juz na starcie ale nie znaczy to ze bede bardzo negacil :) bylo jak bylo ludzie po dlugim marazmie koncertowym w jelonce chyba spowidziewali sie czegos lepszego ale bylo co bylo, niezadowoleni maja okazje nadrobic 1 wrzesnia na imprezie bodajrze trojki a tym ktorym sie podobalopogratulowac mile spedzonej niedziEdzieli...
~paweł 27-08-2007 8:29
A moze stadion na złotniczej ?? Sa 2 wejscia jest wielki albo w jezowie sudeckim??
~annne 27-08-2007 8:40
wogle pod wzgledem imprez Jelenia spada ponizej doła..jakoś kiedyś było inaczej..moze czas pomyślećo jakimś miejscu na organizowanie imprez
~ja 27-08-2007 8:50
W Jeleniej nic sie nie opłaca – wieczorami ulice są pusta ze strach wyjsc – zaero imprez. W Innych miastqach jest inaczej , tam się cos dzieje.
~ja 27-08-2007 8:51
W Jeleniej nic sie nie opłaca – wieczorami ulice są pusta ze strach wyjsc – zaero imprez. W Innych miastqach jest inaczej , tam się cos dzieje. I jak widać nie mammy nawet dobrego miesjca na imprezy – porażka, więcej ludzi stąd ucieknie , bo tu nic sie niedzieje.......
~fan 27-08-2007 9:01
Było Super !! Ja Się Świetnie Bawiłem :) Nie Wiem Co Będą Mówić Inni Ale Naprawdę Było Super Było Parę Niedociągnięć Związanych z tym Że Wszystko Było Bardzo Drogie !! .Aha i jeszcze jedna rzecz w sklepach było można dostać tylko jedno PiWo A Co z jakimiś Sokami napojami .. żal .. same Red Bule ..za 6–7 zł .. żal .. ;/ Poczekam I Zobaczę Co Wy Napiszecie ..
~Ja dziękuje 27-08-2007 9:05
za taką policję. Żenada.
~Adam 27-08-2007 9:06
To te mendy z lotniska zdzierają te pieniądze za praking:/ 10zł za miejsce przesada! Jeszcze taka organizacja! Oj panie Musiał
~KTOSIOWY 27-08-2007 9:21
ALE WY WSZYSCY NARZEKACIE!! NA LOTNISKU NIE JEST ZLE GOZEJ Z PRZEJAZDAMI ALE TO CHYBA NORMALNE BO LUDZI BYLO STRASZNIE DUZO!! MNIE SIE TAM PODOBALO!! ALE WOLALBYM ZEBY ZAPRASZALI GWIAZDY KTORE ROZRUSZAJA PUBLICZNOSC!!
~Tadeusz Zawiedziony. 27-08-2007 9:36
Pragnę przyznać rację wszystkim którzy byli zaskoczeni organizacja tej masowej imprezy.Aeroklub nigdy nie był dobrze zorganizowany na organizowanie takich imprez.Opłata parkingowa 10 zł to chyba duża przesada.Dlatego też takie kłopoty z dojazdem, bo każdy kierowca unikał tak dużej oplaty i parkował gdzie się da. Dlaczego takiej imprezy nie organizuje się na stadionie przy ul.Lubańskiej, czy też w innych miejscach . Organizacja pod psem!!!
~Patrzyciel 27-08-2007 9:52
10–15 lat temu to ten Pan Rynkowski nawet nie wiedzail , ze Jelenia Gora istenieje .Teraz przyjezdza na wiejskie zabawy i robi z siebie gwiazdora .
~mika 27-08-2007 10:03
Mnie też sie podobało Rynkoski po prostu boski, naturalny bez playbacku super wielkie brawa prawdziwa klasyka, De Mono równiż niczego sobie koncert bomba, może co dla niektórych lepsza byłaby Doda i Boysi pewnie by bardziej poszaleli ale to nie to samo co takie osobowości muzycznej sceny.
~Olciak :P 27-08-2007 10:13
A mi sie podobało:P narzekacie ludzie xD Najlepiej wszystko krytykowac ;]
~kuchnia 27-08-2007 10:20
Gwizdy dla straży miejskiej i dla policjantów ktorzy nie potrafili utrzymać porządku z parkowaniem pojazdów !!! łomncka zablokowana kozia też wystarczyłoby cztery osoby aby kierować na parking kicha totalna !
~Obserwator 27-08-2007 10:27
Odnośnie oświetlenia ulicy Łomnickiej: Po co komu latarnie na takiej uliczce??? Wlaśnie każdy tak myśli a jak robią jakieś imprezy to już jest problem. Żałujecie kasy na rząd latarni???
~ada 27-08-2007 10:32
dlaczego takie śliczne zespoły jak De Mono czy Ryszard Rynkowski wyprowadza się z miasta na zadupie gdzie trawsko,ciemno i paskudnie w kazdym miescie są imprezy na Rynku i mieszkańcy żyją u nas wiecznie nie tak mozna to rozciągnąć od deptaku 1–Maja do Placu Ratuszowego i było by super stragany z jedzeniem i piciem i pięknie.
~Iza 27-08-2007 10:46
Mi sie tam podobało.Zawsze można bylo auto koło zdomu zostawić i isc na nóżkach–ja tak zrobiłam i zamiast płacić 10zl za parking miałam 2 piwka.Ale nie chce się chodzić pieszo, lepiej potem biadolić.
~Iza 27-08-2007 10:47
Mi sie tam podobało.Zawsze można bylo auto koło domu zostawić i isc na nóżkach–ja tak zrobiłam i zamiast płacić 10zl za parking miałam 2 piwka.Ale nie chce się chodzić pieszo, lepiej potem biadolić.
~super 27-08-2007 10:49
bylo super:)
~domel 27-08-2007 10:52
nie no koncert rysia byl wczepisty. ogolem policji bylo za duzo i za malo miejsca. wszedzie duzo ludzi i ciasnota. ale podobalo mi sie. potrzeba wiecej takich koncertow ale na wiekszym terenie. pozdro
~alimak 27-08-2007 10:52
Jak zawsze Polska mentalnośc się ujawnia– nic tylko narzekanie i narzekanie. Ludzie powinnismy się cieszyć że ktoś chciał poświecić swój czas by to wszystko zorganizować, abyście mogli się pobawic , a tu co w zamian? jak zwykle wyszuiwanie niedociągnięć, żadnego słowa podziękowania, a może właśnie ono byłoby na miejscu w tym momencie. Właśnie dziękuje zarządowi aeroklubu jeleniogórskiego, że urzyczył płyty lotniska byśmy mogli mile spędzic niedzielne popołudnie– dziękujemy jeszcze raz.
~Olciak :P 27-08-2007 11:15
Alimak pięknie wszystko ujął, popieram.
~ELo ELo 5 2 0 :P 27-08-2007 11:30
totalna klapa zro organizacji ruchu czego nikt nie pilnowal obstawiania jezdni przez auta na poboczach ulicy tylko utrudnia ruch przechodnie poprostu musieli isc po jezdni na parkingu latwo i swobodnie mogli by zorganizowac ruch wysatrczy zeby wjezdzajacych wpuszczali odrazu na prawa strone a wyjezdzajacych gonic na okolo zeby wjechali na koniec kolejki a nie pchali sie bokami... koncert byl kolejna klapa wycie rynkowskiego tylko wygonilo sluchaczy totalna porazka .....
~misiu 27-08-2007 11:30
a ja tam bylem z cala rodzina i wszyscy sie super bawili ludzie narzekaja ze byl platny parking wczoraj byla ladna pogoda i na lotnisko mozna bylo sie przejsc na piechote albo dojechac autobusem ale trzeba sie pkazac ze ma sie samochod gorzej bylo z powrotem mzk moglo podstawic jakies autobusy zeby rozwiesc ludzi ale tam nikt nie mysli
~Akt 27-08-2007 11:44
DO Pawel: jak zrobisz impreze na stadionie przy Zotniczej to kto odda kilkadziesiąt tysiecy zlotych za utrzymanie plyty, bo to jest miejsce do gry w pilke nozna
~temi 27-08-2007 11:46
alimak – jakie "użyczenie" ?? Dla Aeroklubu to czysty biznes, opłaty za miejsca gastronomiczne i zabaw dla dzieci, bardzo słone opłaty za parkowanie na wertepach. Trudno mówić tu o użyczeniu. Nikt nie twierdzi że niedobrze się stało, iż impreza w ogóle miała miejsce. Jednak wytykanie tych samych błędów od kilku lat jest nieco nużące, ale potrzebne – może wreszci ktoś to przeczyta i pójdzie po rozum do głowy. A identyczne problemy (parkingi, toalety, dojazd) są od zawsze w wypadku imprez na lotnisku (wystawy psów, Lato z Jedynką itd)
~aga 27-08-2007 11:56
byłam z dziećmi i bardzo nam siś podobało, przyjechaliśmy rowerami, nie płaciliśmy za parking, z konkursy nestle były superfajowe
~Paweł 27-08-2007 12:12
Co wy gadacie. Było super :PP Rysio <3;*
~Adrian 27-08-2007 12:14
Proszę Państwa, nie ukrywajmy... imprezy na lotnisku były o wiele wiele razy lepsze! teraz to była jakby zgonka ludzi. Nie każdy mieszka w Jeleniej i ma dostęp do komunikacji miejskiej. Było dużo atrakcji chociaż bardziej z innej beczki niż koncert. Mianowicie ludzie zaciekawili się samolotami startującymi co chwila obok całego tego "jarmarku" a drugą rzeczą było auto Ibisza... w porównianiu z innymi wyglądało jak czołg przy maluchu :–) No i jedzenie które serwowali w "Naj" też zasługiwalo na pochwałę :–) Za to co robił Yapa, Zygmunt "Vizir" oraz Ibisz maskotka... popsuło całą atmosferę, OTTO jak zawsze od lat to samo, zero jakiejkolwiek kreatywności. Rychu i De Mono spoko, nie mam zastrzeżeń :–) Ale nie narzekajmy... jakby było to płatne to krytyka powinna być, w tym przypadku olać co było to bylo darowanemu koniowi nie patrzy się zęby ;–) Pozdrawiam
~starszy wajchowy 27-08-2007 12:22
do du.... z tym miastem ile razy juz gralo tu de mono ile razy byl tu rynkowski ja wiem dlaczego bo osoba ktora zalatwia taki koncert i bierze takie zespoły i wykonawców którzy w zamian daja działke za to ze moga wystapic tragedia trzeba poprosic kogos z al kaidy zeby rozpiepszył ten nasz ratusz tyle bylo obiecywania przed wyborami i co...... kochany prezydent tyle obiecywał studentom ze sami musieli sie prosic o kase na juwenalia nie ma modrej reki która poprowadzila by to miasto zawsze słysze tylko obiecywanki i jest właśnie tak jak z tym koncertem czyli wielkie G..... pozdrawiam zawiedzonych wczorajszym psełdo wydarzeniem w komunistycznej czerwonej dolinie czyli JG
~biedak 27-08-2007 12:30
użyczyli..ale łacha ,za 10 zyla:))
~tak samo to czuje ! Slewin 27-08-2007 13:13
dno, dno , dno , bez wątpienia logistyka na poziomie –10 . Ch.... z tym miastem , schodzi na psy , niedługo ptaki będą tu zawracały, bociany pionowo startowały , 4 drogi i każda w pole , koniec świata .Imprezy w Jeleniej są do bani . Myślałem że ta będzie inna , myliłem się . Pozdro dla tych , którym się nie podobało .
~Jeleniogórzanin 27-08-2007 13:44
Właśnie ten koleś na ostatnim zdjęciu zdzierał z ludzi po 10 zł. Ciekawe kto dał taką wysoką cene za parking? Pewnie szanowny dyrektor Jacek Musiał?! Ludzie ten parking to była masakra, nie dośc ze stałeś po 40 min w korku to potem stałes kolejne 40 min aby wyjechac z tego parkingu. Obsługa paringu była wrecz nie do pobicia!
~20inch 27-08-2007 13:45
fajny festyn ...
~klara 27-08-2007 13:59
Najlepiej to wszystko określił "starszy wajchowy"... :) Popieram!!!!!!!
~kasza 27-08-2007 14:07
przed kazda imreza na lotnisku, szef aeroklubu zacieral rece...kasa z parkingow i straganow reperowala budzet klubu. Mlodzi piloci za darmo caly dzien biagaja sprzedajac bilety, szykujac miejsca na stoiska wytyczajac miejsca zwiedzania, a nastepnego dnia zbieraja papierki z plyty lotniska...wszystko w imie jakze waznego czynu spolecznego–> a ze balagan na ulicach, tlok na chodnikach...to sprawa policji....trudno przy takim tlumie na tak waskiej drodze wszystko utrzymac w ryzach. Tak bylo, jest i bedzie...
~rodzyna 27-08-2007 14:18
Było super . Tylko że strasznie długo trzeba było iść między samochodami ;/;/
~mańka 27-08-2007 14:38
Nie wiem jak wy ludzie, ale mi się podobało, stałam blisko sceny i całkiem nieźle się bawiłam. Przyjemna pogoda, nie tak jak rok temu, kiedy lał cały dzień deszcz. Oprócz tego uważam, że pomimo swojego wieku Rysiek dał świetny koncert, włożył w swój występ wiele serca i sił, o czym nawet można było się przekonać obserwując go na scenie. De mono tez było ok, oraz kabaret OttO który rozbawiał naszą polską rzeczywistość... Parking jak parkin, można było zaparkować za darmo, tylko trzeba było troszkę ruszyć głową, do dyspozycji był np.duży plac Eurocashu z przygotowanymi miejscami parkingowymi. A poza tym, niedzielne popołudnie sprzyjało również spacerom. Lotnisko być może nie jest specjalnie przygotowane na takie imprezy masowe, bo jego trawiasto–błotnista nawierzchnia nie należy do najlepszych, ale można się i tak dobrze bawić, tylko trzeba chcieć :) jak to mówią, nawet kiepskiej baletnicy to i rąbek od spódnicy przeszkadza, zatem może jest coś z niektórymi, skoro się dobrze bawić nie potrafią, lub co gorsza, nie potrafią się bawić bez alkoholu!! respect :)
~Grzesiek24 27-08-2007 14:49
BYŁO SUPER! Fajnie się spotkać ze znajomymi i posłuchać koncertu na żywo! powinno być więcej takich imprez. Ale parking za 10 zł to faktycznie jest przesadą....Najważniejsze, że była fajna zabawa :) POZDRAWIAM
~fan Rysia 27-08-2007 15:09
odczepcie się od Rysia. to jest spoko chłop:) wjazd od Wincentego Pola napewno rozwiązałby problem zatorów komunikacyjnych. Panowie z Aeroklubu! czy to aż taki ogromny problem którego nie można rozwiązać???? zorganizować tam jakiś wjazd i wyjazd???? :)
~ktos 27-08-2007 15:37
Pawel masz racje w jezowie sudeckim niuech zrobia jakas impreze wrescie na stadionie Pawel Pozdrawiam
~xxx 27-08-2007 16:03
No z tą kasą za parking to pewnie prawda. Szef Aeroklubu pewnie na nią liczył, zresztą nie jest to mały zastrzyk gotówki. Ale gdyby się tak temu przyjżeć to czy to wszystko było legalne??? przez tak usytuowany wyjazd z parkingu były dosyć znaczne problemy komunikacyjne w rejonie lotniska, gdyby tak musiała przejechać karetka to nie było by zaciekawie. Z tego co się orientuje to jeżeli jest organizowana impreza masowa to wszystko musi być odpowiednio zorganizowane, parkingi, wyjazdy z nich, drogi dojścia tych tłumów ludzi na lotnisko itd. Tak jak teraz na to patrze to tej organizacji wogóle nie było. Na ulicy łomnickiej nie ma nawet chodników, przy takim tłumie ludzi ulica ta powinna być wyłączona z ruchu samochodów. Czy w tym mieście nie ma odpowiednich służb typu policja, straż miejska itd które mogły by zwrócić uwagę organizatorom?? albo przynajmniej przy następnej imprezie zwrócić na to uwagę??!!!
~Marce(L) 27-08-2007 17:06
A ja siedziaem w domu i ogladałem na Polsacie CSI hehehe widze ze szału na tym lotnisku nie było
~marta 27-08-2007 17:36
impreza super!! dla policji i strazy miejskiej gwizdy! gdyby od poczatku pilnowali aby na ulicy Łomnickiej nie parkowaly samochody wyjazd i wjazd bylby lepszy. Lotnisko jest idealnym miejscem na tego typu imprezy, bo przeciez nigdzie 11tys ludzi sie nie zmiesci.
~mar 27-08-2007 18:08
a morze ktoś wpadnie na pomysł i zaproponuje poszerzenie ul.łomnickiej jak mają się tam odbywać takie imprezy .
~xxx 27-08-2007 18:14
Na stadionie przy złotniczej 11 tys ludzi by się zmieściło i to pewnie na samych trybunach a przecierz jest jeszcze murawa.
~Ania 27-08-2007 19:23
Niestety, to juz mój ostatni wypad na lotnisko na taką impreze, przez godzine próbowalismy wyjechac razem z małymi dziemi z prakingu. A kiedy poszłam poprosi parkingowego o to aby pokierował ruchem to sie wydarł na mnie i powiedziła ze jak on zechce to bedziemy nawet i trzy godziny wyjeżdzac to się nazywa kultura. No cóż aeroklub zgarniał po 10 zł za wjazd, niestety za tak drogie parkowanie mizerne usługi świadczył. Ale mamy nauczkę na takie imprezy do Jeleniej Góry się nie jeździ !!!!!!!!!!
~@g@ 27-08-2007 19:35
WIEś WIEś I JESZCZE RAZ WIEś.MłODZI NIE IDą NA KONCERT żEBY SIE BAWIć TYLKO żEBY SIE NACHLAć I TAKA PRAWDA.A POZA TYM CORAZ GOżEJ Z IMPREZAMI W JELONCE CO ROKU CORAZ GORSZA LIPA.NAWET FAJERWERKóW NIE BYłO..ALE MI POżEGNANIE WAKACJI..POZA TYM RYNKOWSKI I DE MONO TO DLA DZIATKóW A NIE DLA MłODZIEżY BO WYDAJE MI SIE żE JAK BY BYłY CIEKAWSZE ZESPOłY I LEPSZE PROWADZENIE IMPREZY TO BY SIE MłODZI Z NUDóW TAK NIE POSCHLEWALI..POZDRAWIAM PREZYDENTA
~Ewa 27-08-2007 19:36
A mnie się impreza bardzo podobało, byłam pod sceną, Rysio, OTTO i prezenterzy ok. Samochód zostawiłam na placyku przy ul, Koziej i dalej na piechotkę, gorzej było z powrotem było ciemno i i ciasno, trzeba było nie lada talentu aby przejść między samochodami stojącymi i jadącymi. Niestety organizatorzy nie zadbali o więcej pojemników na odpadki, kubeczki papiery i butelki plastikowe walały się pod nogami – ale w naszym narodzie jest zaszczepione bałaganiarstwo, można ich porównać do kury " gdzie stanie tam nasra"
~wituś 27-08-2007 21:16
było fajnie tylko ciasno mogli sie szerzej rozstawić
~Monia 27-08-2007 21:46
było superowo!!!! wybawiłam sie pospiewalam i wcale nie narzekam na brak organizacji!! do domu tez cala wróciłam wiec samochody jezdziły ostroznie tylko czemu latarnie sie nie paliły???
~pawlo 27-08-2007 21:54
co fakt to fakt ale pare lat w stecz bylo wiecej imprez na lotnisku teraz totalna kicha w innych miastach cos sie dzieje tylko u nas nudy
~Nie narzekajcie 27-08-2007 22:18
Ludzie przestańcie narzekać!!!!! Cieszmy się, że coś wogóle się dzieje! Nie porównujmy prowincji do metropolii. Jak się coś nie podoba to siedzieć w domu!!! A po zatym jak tacy mądrzy jesteści to planujcie, piszcie projekty i proponujcie władzom. Może inicjatywa obywatelska coś zdziała. Chociaż nie wiem, bo wy tylko lubicie narzekać!!!!!!!!!!!!
~Marce(L) 27-08-2007 22:59
a czy ktos pamieta Inwazje Mocy ( dla nie których inwazje moczu na klatkach na zabobrzu) to były imprezy. wtedy byłem młodszy wiec moze szał był ale teraz co sie dzieje to paranoja. Lotniko nie pasuje???? Był kiedys stadion na cieplicach i było super (ONA było wtedy wiem ze ze zyje historia) organizator pod PKP nawet autobany podstawiał a teraz kicha niech ludzie wydadza kasa a potem niech wracaja na omak po ciemku wazne ze kase wydali.... ps nie miejcie pretensji to Policji bo oni sa tak samo udupie.... ja my....
~KasieQ 28-08-2007 0:05
...oja tam, narzekacie i narzekacie;) Ja przyjechałam autobusem więc problem z parkowaniem miałam z głowy, choć przyznam, że zdzieranie 10zł za parking to "lekka" przesada... Impreza była bardzo ok, ukłony dla ekipy od nagłośnienia! W Kołobrzegu było tragicznie– za głośno, nic nie było słychać jeno pogłos i huk.. Pozdro dla fanów Kabaretu OT.TO!:)
~do nie narzekajcie 28-08-2007 8:23
własnie za planowanie i pisanie projektów ktoś bierze pieniądze i po to sie pisze żeby ten ktoś, albo ten kto go rozlicza z efektów pracy wyciagnął wnioski.
~czlowiek parku 28-08-2007 11:58
pozdro dla ludzi którzy szanowali moją prace... i dla pani z rowerkami, no i za 2 koleżanki na skuterku :)
~czlowiek parku 28-08-2007 11:58
pozdro dla ludzi którzy szanowali moją prace... i dla pani z rowerkami, no i za 2 koleżanki na skuterku :)
~m.m. 28-08-2007 16:00
dlaczego redakcja nie opublikowała mojego wcześniejszego komentarza, nie był ani obraźliwy ani niegrzeczny a brzmiał mniej więcej tak: "gdzie jest więcej zdjęć z imprezy, redakcji chyba tam nie było ale krytykować to potrafi"
~m.m. 28-08-2007 16:00
dlaczego redakcja nie opublikowała mojego wcześniejszego komentarza, nie był ani obraźliwy ani niegrzeczny a brzmiał mniej więcej tak: "gdzie jest więcej zdjęć z imprezy, redakcji chyba tam nie było ale krytykować to potrafi"
~agus 28-08-2007 19:50
ja tam nie bylam i zaluje czemu wy wszyscy tak narzekacie trzeba brac co daja.od kad pamitam zawsze byly tam problemy z parkingiem trzebabylo wybrac sie na piechote a nie wozidz du...
~agus 28-08-2007 19:50
ja tam nie bylam i zaluje czemu wy wszyscy tak narzekacie trzeba brac co daja.od kad pamitam zawsze byly tam problemy z parkingiem trzebabylo wybrac sie na piechote a nie wozidz du...
~Marta 29-08-2007 15:44
Było strasznie. Kilka ławeczek, wszystkie zajęte i jeśli chciało się usiąść to na trawie. Tyle pieniedzy parking może kosztować, ale na koncercie Rolling Stone'sów a nie przezartego Rysia i DeMono! Tyle razy już tu byli, że miasto mogłoby się postarać o gwiazdy trochę większego formatu. Oj przesadziłam trochę.. Na co ja licze? To przecież Jelenia Góra.. Masakra
~Marta 29-08-2007 15:44
Było strasznie. Kilka ławeczek, wszystkie zajęte i jeśli chciało się usiąść to na trawie. Tyle pieniedzy parking może kosztować, ale na koncercie Rolling Stone'sów a nie przezartego Rysia i DeMono! Tyle razy już tu byli, że miasto mogłoby się postarać o gwiazdy trochę większego formatu. Oj przesadziłam trochę.. Na co ja licze? To przecież Jelenia Góra.. Masakra
~Ula 30-08-2007 8:19
Kiedyś (20 lat temu chyba) na Złotniczej były SUPER koncerty. pamiętam. Republika, Perfect, Manam, Lady Pank. Ekstra zorganizowane i super zabawa dla mlodych ludzi! Ale teraz jest tam zła akustyka... to straszne.
~Ula 30-08-2007 8:19
Kiedyś (20 lat temu chyba) na Złotniczej były SUPER koncerty. pamiętam. Republika, Perfect, Manam, Lady Pank. Ekstra zorganizowane i super zabawa dla mlodych ludzi! Ale teraz jest tam zła akustyka... to straszne.
~Karolina 30-08-2007 21:01
Parking za dychę? Niech ten, który nosi na koszulce po angielsku pisany tekst "jestem dyrektorem", rozliczy się z tej kasy. Po pierwsze – przy wjeżdzie na parking nie było żadnej informacji o pobieraniu opłat i ich wysokości, po drugie – mnie dopiero w momencie znalezienia miejsca dla swojego samochodu dopadł niby inkasent i zmusił do wyłożenia kasy nie wydając przy tym żadnego pokwitowania. Czy od tych pieniędzy zostały odprowadzone należne podatki? Panie Musiał, proszę dokładnie rozliczyć wpływy.
~She 30-08-2007 22:40
To jest jakaś paranoja!! ludzie, obudźcie się...!! sami róbcie sobie taką impreze, potem zbierajcie śmieci. co do opłat uwazam, ze byly i nawet za małe. podczas imprez zawsze parkingi są płatne, a w np. kurortach to jest dopiero drożyzna. poza tym, można przecież bylo dojechac komunikacją miejską. i nie bylo by problemu. a tak na marginesie widze, iz polacy nie potrafią sie obyć na imrezie bez alkoholu.. =/ to jest tragedia.. załujcie, ze nie widzieliscie nastepnego dnia rano, ile bylo tam smieci !! masakra!! a ludzie zachowywali się, jakby niegdy na imprezie nie byli żadnej. jakby stracili rozum. kiedy samolot podchodzil do lądowania, ludzie stalo na [asie lądowan i w ogole nie mieli zamiaru zejsć z niego... i uwazam, ze oskarzenia ktore padają w strone Aeroklubu i policji są niesluszne.. gdyz gdyby zgromadzeni nie pili i zachowywali sie NORMALNIE nic by sie nie dzialo. gdyby ludzie nie dzialali pod wplywem emocji, parking próżniał by sie regularnie i płynnie... i jeszcze chcialam podziękowac Panu J. Musiałowi i całej reszcie organizatorów za tą impreze. owszem, prowadzący nie wypalili, ale powińmy ich... Rysiek spiewał nawet nawet.. ciekawe czy zauwazyliscie, ze juz w pierwszej piosence sie wydalo, ze spiewa z playbacku..? ;] de mono tez ujdzie w tłoku... otto nie zaprezentowal nic nowego.. a szkoda... mogli sciągnac kabaret na wyzszym poziomie, np. chatelet, moralnego niepokoju, czy ani mru mru... pozdrawiam :)
~do She 31-08-2007 10:10
Obrona gospodarza lotniska w Twoim wykonaniu wydaje się conajmniej żałosna. To, że uczestnicy masówki zachowywali się niewłaściwie, nie zwalnia gospodarza terenu od takiego zabezpieczenia, by nie tworzyć niebezpiecznych sytuacji. Jeśli ktoś znalazł się na pasie uniemożliwiając start czy lądowanie, to gdzie była ochrona i barierki. Przecież organizując imprezę masową należy spełniać rygorystyczne wymagania związane z jej ochroną pod każdym względem. Byłam niemal od początku na tej imprezie, więc ośmielam się poczynić kilka spostrzeżeń. Nim nastał wieczór nie zauważyłam, by ktoś próbował wkraczać na pas startowy, kosze już po dwóch godzinach były wypełnione i otoczone stertami śmieci. Może gdyby opróżniano je w trakcie imprezy, poranek nie odsłoniłby wielkiego śmietniska. A ponadto warunki parkowania powinny być jasno i czytelnie określone już przy wjeżdzie . To,że mnie nie wydano kwitu za parkowanie, to już inna sprawa. Czy przypadkiem nie jesteś "adwokatem" p. Musiała? Co to za gadanie "sami róbcie sobie taką imprezę, potem zbierajcie śmieci"? Przepraszam, ale z pewnością nie była to darmowa impreza. Ktoś zapłacił za jej organizację i to niemałą, jak dla nas, kasę, więc po co ta gadka. I z tego, co mówisz, wynika, że Aeroklub robił wszystko charytatywnie, a ludzie tego nie doceniają. Skoro to taki wielki problem, to może lepiej byłoby pozostać wyłacznie przy lataniu, a takie wydarzenia przenieść w inne miejsce i nie robić z siebie męczennika. "Ludzie, obudźcie się" i nie dajcie się nabierać na takie gadki, jak She. W końcu nawet akcje charytywne nie mogą odbywać bez dopływu pieniędzy. A opisywana impreza na lotnisku napewno charytatywną nie była.
~obserwator z Łomnicy 5-09-2007 13:09
Wam nic i nikt nie dogodzi (to do tych narzekaczy) Gdyby tu przyjechały najlepsze kabarety i zespoły to i tak takim czubom będzie mało.Uważam,że była to bardzo fajna impreza w której każdy rocznik mógł sobie znaleźć coś dla siebie.Co do konferansjerów to byli naturalni i na pełnym luzie,a myśleliści,że zrobią "grę w ciemno "lub "grasz czy nie grasz"i rzucą po kilkadziesiąt tysięcy złotych w tłum ?Pozdrawiam!
~aqq 7-09-2007 13:04
She chyba nigdy nie widziałaś dobrze zorganizowanej imprezy masowej i nie wiesz co mówisz. Na żadnym normalnym koncercie nie brakuje koszy na śmieci i wyjazd z parkingu nie trwa godzinami. Droga ppoż i inne zabezpieczenia typu karetka, punkt medyczny itd ..tylko na lotnisku tego nie było (no chyba że gdzieś zakopane) Organizacji nie było żadnej, wręcz dezorganizacja. A do tych, którym nie pasuje, że ktoś wypił piwo: zapewniam,że tymi pomyjami nikt nie mógł się upić.Jednym słowem KATASTROFA
~Adrianos 9-09-2007 11:51
Mi się zaje... podobało,A De Mono grali zajeb.... . A wy sobie narzekajcie dalej, wam i tak nic już nie pomoże, narzekać tylko potraficie jak stare zgorzkniałe dziady!!!!

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

"Gorące przyciski" w autobusach MZK

Harcersko i patriotycznie

Wokół Ratusza – to warto zobaczyć!

Porozmawiaj z notariuszem

Jest nowy skwerek

Sonda

Wypalenie zawodowe należy uznać za chorobę?

Oddanych
głosów
977
Tak
65%
Nie
28%
Nie wiem
7%