MenuZamknij

WIADOMOŚCI

SPORT

Wypadek czy próba samobójcza

Wiadomości: Jelenia Góra
Niedziela, 27 maja 2007, 0:00
Aktualizacja: Niedziela, 27 maja 2007, 14:34
Autor: TEJO
Fot. DOB
Mieszkanka alei Wojska Polskiego wyskoczyła z okna.

Do zdarzenia doszło w niedzielę po południu przy ulicy Wojska Polskiego, niemal naprzeciwko siedziby pogotowia ratunkowego. O tym, że z okna pierwszego piętra wyskoczyła kobieta, poinformowano policję oraz służby ratunkowe.

Ambulans zawiózł ofiarę do szpitala. Jeszcze nie wiadomo, jakie ma obrażenia. Policjanci ustalają też przyczyny incydentu oraz sytuację rodzinną, w jakiej znajdowała się poszkodowana.
Czy doszło do pechowego wypadku, czy też kobieta próbowała się zabić – okaże się po przeprowadzonym dochodzeniu.

Ogłoszenia

Czytaj również

Orszak Trzech Króli

Zderzenie bmw i toyoty

Nowy dyrektor WORD

Komentarze (20) Dodaj komentarz

~do redakcji 27-05-2007 14:30
kamery na placowce juz od ponad tygodnia nie dzialaja
~malkontent 27-05-2007 14:39
bez zbędnego przesadyzmu, jaka to wysokość może kobiecinie tylko nerwy puściły i pomyliła drzwi z oknem
~drobiazg 27-05-2007 16:11
ładna kamienica, prawdziwa wizytówka miasta;–)
~jacol 27-05-2007 17:38
Fajną fure mają Ci Policjanci, widziałem jak kiedyś szli na sygnale. Cała reszta się chowa. Pozdrowienia dla Policjantów !!!
~tak sobie 27-05-2007 18:53
a na pierwszym zdjęciu kryptoreklama :P
~Do tak sobie 27-05-2007 20:08
Radiowóz pewnie zasłania leżącą kobiete bo gapiów to chyba nie brakował, a widok nie miły.
~O kurde 27-05-2007 20:28
Ma pecha – szpital strajkuje!
~Jacol ? 27-05-2007 21:05
Widzę że tylko fura a obok budy strażnik sobie stoi i to na dwóch zdjęciach, gdzie właściciele fury jak piszesz
~Jeleniogórzanka 27-05-2007 21:34
Pierwsze pientro to zadna wysokosc :)
~marek 27-05-2007 21:51
heh a ile miala lat?ktos sie orientuje?
~Do jacol ? 27-05-2007 22:06
Własciciele fury pewnie zajęci buli robotą,a nie staniem jak "strażnik sobie stoi" a poza tym są trzy zdjęcia !!!
~IWONA 27-05-2007 23:02
Tym radiowozem jeździ dwóch młodych–na szczęście nie ambitnych– Policjantów. Ostatni mnie zatrzymali bo troche przeskrobałam, to ten łysy–całkiem spoko– nakrzyczał, postraszył, ale pouczył i puścił, a inni–bardziej ambitni– to zaraz wyciagają mandaty i regułka: "PRZYJMUJE PANI CZY WNIOSEK DO SĄDU" nienawidzę takich zarozumialców. Całuski dla normalnych !
~Czarny 28-05-2007 3:12
Hmmm...naprzeciwko pogotowia a ciekawe ile czekała na przyjazd karetki z drugiej strony ulicy...pewnie z godzinke hehe....
~do IWONA 28-05-2007 7:57
Pouczył i pouczył. Ile ty kobieto masz lat , że się chcesz cały czas uczyć? Jak ci się należało to dostałaś fakture. Raz czy drugi cię pouczą a za trzecim kwit bo ile można uczyć nie reformowalnych !!!
~dawido111 28-05-2007 9:17
taki łepek popełnił samobójstwo????
~IWONA do 07:57 28-05-2007 11:41
Nie chodzi o naukę tylko o wyrozumiałość niektórych Poicjantów. To co wtedy zrobiłam zdarzyło się mi pierwszy raz. Oni mnie wtedy pouczyli i napewno tego Im nie zapomne tak jak aby więcej tego wykroczenia nie popełniać. Nie zawsze trzeba karać mandatem !!! Ale pewnie Ty jesteś super kierowcą i mandatów nie płacisz, bo jeździsz idealnie !
~7:57 do IWONA 29-05-2007 0:03
Ja nie płacę mandatów tylko je wypisuję ;–) Do zobaczenia na drodze !!!
~Filip 29-05-2007 10:24
Ej ja umiem pływać :)
~Włodi 29-05-2007 19:08
ja tu mieszkam odbiło to sie skoczyło tak było
~Ciepliczanka 29-05-2007 22:01
A mnie tam kiedys przepuścili jak sie włanczałam do ruchu, niby nic a pozytywnie o nich swiadczy.

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Co jeleniogórzanie zgłaszali najczęściej?

Zatrzymany za kradzieże w sklepach

9–letnia Martyna Zięba odnalazła się (aktualizacja)

Przed nami finał WOŚP

Pościg na Zabobrzu

Sonda

Dzień nauki polskiej - kolejne święto państwowe. To dobry pomysł?

Oddanych
głosów
176
Tak
18%
Nie
76%
Nie wiem
6%