MenuZamknij

WIADOMOŚCI

SPORT

Wypadek czy morderstwo

Wiadomości: Jelenia Góra
Poniedziałek, 5 lutego 2007, 0:00
Aktualizacja: Wtorek, 13 lutego 2007, 23:38
Autor: TEJO
Fot. Arkadiusz Piekarz
Policja prowadzi śledztwo w sprawie tajemniczej śmierci mężczyzny.

Nieprzytomnego 24-latka znaleziono w nocy z piątku na sobotę przy ulicy Wojska Polskiego w pobliżu jednej z dyskotek.
Z obrażeniami trafił do szpitala, ale mimo natychmiastowej pomocy, zmarł.

Policjanci sprawdzają okoliczności zdarzenia oraz czekają na wyniki sekcji zwłok denata. – Dla dobra śledztwa na razie nie możemy udzielić więcej informacji – mówi nadkom. Edyta Bagrowska z Komendy Miejskiej Policji w Jeleniej Górze.

Ogłoszenia

Czytaj również

Policja: listopadowy weekend

Wypadek przy baniakach  

Niebezpieczne wyzwania

Komentarze (151) Dodaj komentarz

~o kurcze 5-02-2007 14:15
a kogo znaleźli? imie nazwisko?
~Anonim 5-02-2007 14:39
Alkohol i narkotyki mogą prowadzić tylko do śmierci. Ciekawe czy w/w denat był czemuś winny. Szkoda słów...
~Patol 5-02-2007 15:09
Nie chodzcie do Baniaków!! TAM BIJĄ!!
~:] 5-02-2007 15:21
Ciekawe kto? te malutki dzieci?
~... 5-02-2007 15:26
Patol ciebie to musieli bardzo mocno bic i to nie tylko w baniakach:))!!!denat napewno nie byl niczemu winien, bo rzadko sie chyba zdarza,zeby osoba niezyjaca byla czemus winna:)) pozdrawiam Stalo sie - pokoj jego duszy...Dajmy spokojnie sprawe poprowadzic Policji i wtedy napewno sie wszystko wyjasni...ludzie tylko nie siejcie plot,bo takie rzeczy napewno draznia rodzine zabitego mezczyzny!!!
~kibol 5-02-2007 15:30
kto sie daje tego bija,szkoda chlopaka!
~do patol 5-02-2007 15:33
chyba ciebie ja mieszkam niedaleko bo naprzeciwko i ani razu nie dostałem.Ale wygląd robi swoje nie
~DGFHEYTJT@WP.PL 5-02-2007 15:50
TAK KONCZA KONSUMENCI BARU EPOKA ZNAJDUJACEGO SIE NA SKRZTZOWANIU UL WOLNOSCI Z UL MICKIEWICZA ROBERTO
~Marce(L) 5-02-2007 16:05
Ten bar epoka to powinni zamknac. Totalna melina.
~xxx 5-02-2007 16:31
Baniaki to wielki syf, pełno dzieciarni tylko tam lata:)
~ii 5-02-2007 17:40
Nie wiem kiedy ostni raz tam byłes skoro twierdzisz ze same dzieci tam lataja..:) hehe:D
~ktos 5-02-2007 17:50
i dobrze skonczyl, nalezalo mu sie....
~EWELINA 5-02-2007 18:10
Zamordowali bestialsko mojego przyjaciela a Wasze komentarze są bardzo niesmaczne i nie powinny w ogole się tu znaleźć!!nie znaliście Go a osądzacie!!To był bardzo dobry chłopak i wszystkim tym ,ktorzy Go znali bardzo Go brakuje!Anonim-tak bardzo Cie ciekawi czy był czemuś winien?a od kiedy to ludzie maja prawo pozbawiac zycia drugiego czlowieka?PROSBA DO TYCH KTORZY CHCA NAPISAC KOMENTARZ,NAJPIERW POMYSLCIE I ZASTANOWCIE SIE CZY SWOIMI SłOWAMI NIE WYRZADZACIE KRZYWDY TYM KTORZY MUSZA ZYC ZE SWIADOMOSCIA ZE STRACILI W TAK OKRUTNY SPOSOB BLISKA OSOBE!!DZIEKUJE
~do patol 5-02-2007 19:04
Wszystko stało sie w piątek a Baniaki sa otwarte tylko w sobotę, a ty patolu walnij sie na plecy i poudawaj żółwia.
~PoLo!!! 5-02-2007 19:19
lipa bo kolezka umarl!!!:/ale na baniaki chodza kozaczki w dresach co szukaja boruty!!!!ale tak w rzeczywistosci sa pionkami!!!ale twardzi w grupie!!!!ale coz ZYCIE!!!!KONDOLENCJE DLA RODZINY CHLOPAKA!!!!!:(:(
~ta 5-02-2007 19:20
ten kolo mieszka znacyz sie mieszkal jzu na moim podworku wiec nie dziwie sie ze dedna bo nie raz mial doczynienie z policja:/
~twister 5-02-2007 19:39
Szkoda chlopaka, no chyba, ze DRAG. A co do komentarza do patol to raczej wyglad nie robi nic... Pelno tam lysych chlopaczkow, paru nawet testowalem i oprocz slabego wygladu 50 Cent brak im mozgu...
~baniaki 5-02-2007 19:39
wiem jestem świadkjem jak 4-czterech go kopali
~sewek 5-02-2007 20:03
znalem Bebosa na pewno walczyl do konca jak kogos nie znasz kibol to lepiej o nim nie pisz.Niech odpoczywa w pokoju.
~niePodamMeilaBoSieBoje@wp.pl 5-02-2007 20:14
Krystian Ch.zmarl w nocy z piatku na sobote po wyjsciu z Baru Epoka ! Byl moim sasiadem z naprzeciwka, z okien jego mieszkani widac "Epoke" Robson z Mickiewicza
~Goś 5-02-2007 21:09
DAJCIE SPOKÓJ Z TYMI KOMENTARZAMI TO NIE JEST TEMAT DO KOMENTOWANIA! Bebe na zawsze zostanie w naszych sercach. Będzie nam GO brakowało.
~do baniaki 5-02-2007 21:14
jestes swiadkiem jak go kopali i nie probowales pomuc ?? ;> gratuluje chlopie bo jesli mowisz prawde to maja twoje ip i masz 3 lata za nie idzielenie pomocy ale mam nadzieje ze zaczniesz mowic na policji kogo widziales bo to co sie dzieje na baniakach to sie nie miesci w glowie pelno dealerow narkotykow i mlodzieszy szukajacej zadymy kto tam wogule wpuszcza osoby ponizej 18roku zycia ?? policjha zajmijcie sie tym!!
~fifi 5-02-2007 21:15
Spoczywaj w pokoju! [*]
~aga.ta 5-02-2007 22:03
:( :( :(
~Nata 5-02-2007 22:06
pokój dla Krystiana...ktorego nie znałam prawie...ale smutek...jest...[*]
~Tomasz 5-02-2007 22:09
ktos napisal: i dobrze skonczyl, nalezalo mu sie.... To ja teraz napisze, nikomu nie nalezy sie smierc. Tylko gejom ;] gwalcicielom i MORDERCOM (mordercom gejow nie). A administrator moglby teraz wyciagnac Twoje ip, po ip policja by doszla do Ciebie kim jestes, a byc moze masz jakis udzial w tym ;) skoro piszesz ze mu sie nalezalo. Szczyt idiotyzmu.
~Tomasz 5-02-2007 22:11
Dla osob ktore chca pomoc, i przede wszystkim, nie chca dilerow i cpunow w lokalach, piszcie na maila policji w jeleniej gorze. Jestescie calkowicie anonimowi.
~do sewka 5-02-2007 22:15
nie chodzilo mi o tego ziomka tylko o tekst patola,tez go znalem
~EWELINA 5-02-2007 22:33
DO BANIAKI!! JESLI JESTES SWIADKIEM TO PROSZE ZGLOS SIE NA POLICJE I POMOZ NAM WSADZIC TYCH CO GO ZABILI!!ZEBY NIKOMU WIECEJ NIE ZROBILI TEGO CO JEMU!!JEZELI BOISZ SIE ISC NA POLICJE NAPISZ NA MOJEGO MAIL'A CO WIESZ PROSZE!! victoriaevelina@gmail.com DZIEKUJE!!
~kafar84@autograf.pl 5-02-2007 22:44
to byl moj przyjaciel... zawsze wolal sie posmiac niz bic ... pogrzeb w piatek jeszcze nie znam godziny dla wszystkich zainteresowanych klepsydra bedzie wisiec przy klatce na Wolnosci 27 przyjaciele i rodzina lacza sie w bolu...
~żabcia 5-02-2007 22:49
znałam bebosa ale nie tak dobrze jak nie którzy chłopak był w porządku smutek zostanie po stracie takiego kolegi jak on w moim serduszku
~kafar84@autograf.pl 5-02-2007 22:50
jesli ktos cos widzial cos wie piszcie jesli nie macie odwagi isc na policje nie mozna dopuscic aby to sie powtorzylo to moze spotkac bliska wam osobe lub was samych ... jego wlasna matka nie byla w stanie go rozpoznac oni go skatowali to byla masakra
~ag.T. 5-02-2007 22:50
Tak dalej być nie może, złożę do nieba ręce Proszę Boże oby nigdy więcej Nie odchodził od nas dobry chłopaczyna
~***** 5-02-2007 23:08
Wyrazy współczucia rodzinie zmarłego.
~Faficzek 5-02-2007 23:35
....[*][*][*]....
~jeleniogórzanka 6-02-2007 0:18
No co "baniaki" nie macie nic do powiedzenia na swoją obronę? Do "ktoś": Może tobie też by się należało co?Jakie ty w ogóle masz prawo tak komentować! Młody chłopak stracił życie przez jakąś bandę debili!
~Faficzek 6-02-2007 0:30
R.I.P
~do ktoś 6-02-2007 0:49
A Tobie co się należy za ten komentarz? Śmierć nie należy się nikomu..szczególnie w okolicznościach wyjścia z baru-nocą..straszne. Mieszkałem kiedyś w tej okolicy to było dawno,ale już wtedy groźny to był rejon - teraz na pewno lepiej nie jest... Niebezpieczna się Jelenia góra staje - ludzie giną na ulicy-bez sprawcy , czasami w dzień - i NIC!!! Bar epoka ma złą passę-tam kiedyś /mam nadzieję,że nie zmyślam/ była chyba sala przesłuchań dawnej władzy...no i Bar pechowy-od zawsze..i od zawsze w nim karkołomne awantury-od kilkunastu lat!!! [*]
~czlowiek 6-02-2007 1:19
w baniakach czy w epoce mamy powalone czasy, kazdy che pokazac jakis jest twadry. Zawsze znajdzie sie mocniejszy , wiec nie ma co gadac o tym jaki kto jest twardziel mozesz byc pudzianem,czy kim tam chcesz to w 5 cie skopia ,albo poderzna. Czas sie zastanowic po co to wszystko? Dlatego ze w kraju malo kasy , zabijamy sie o jakies dragi czy co?
~Do "do baniaki" 6-02-2007 5:36
Jezeli naprawde musisz komentowac,zrob to,prosze,ustnie.Pisemnie nie potrafisz.
~czytelniczka 6-02-2007 7:23
Szczere kondolencje dla rodziny i przyjaciół.
~... 6-02-2007 8:57
SKORO NIE DAŁEŚ ŻYCIA TO GO NIE ZABIERAJ!!!Nie znalem chyba tego chlopaka, ale SZCZERE WYRAZY WSPOLCZUCIA DLA RODZINY I ZNAJOMYCH!!!
~Gośka 6-02-2007 9:08
Śpiszmy się KOCHAĆ LUDZI tak szybko odchodzą :(((
~nowy 6-02-2007 9:10
hare krishna pan go wziol do siebie wspolczucia dla rodziny i znajomych..
~do nowy 6-02-2007 9:36
ty hari mari sluchaj pozwol,ze kazdy sam sobie bedzie myslal gdzie i kto wzial Chlopaka!!!WYRAZY WSPOLCZUCIA RAZ JESZCZE!!!
~pani X 6-02-2007 10:16
do niktórych opłakujących:zacznijcie zmieniać świat od siebie,bo aniołkami to wy nie jesteście i najprawdopodobniej chętnie wymirzycie sprawiedliwość tą samą bronią.
~pani X 6-02-2007 10:27
szkoda mi jego matki,co ta kobieta teraz przeżywa...wyrazy współczucia.Do Gośka:racja, racja...i nie zapominaj o tych najbliższych
~Dorota 6-02-2007 10:53
Niezawiniona śmierć przynosi najwiekszy ból...Nie znałam chłopaka, ale szczerze wspołczuje jego najbliższym :(* Niech spoczywa w spokoju...
~help60 6-02-2007 10:55
Czytam z uwaga Wasze opinie-to smutne,to straszne co jest w Waszych "głowach"po takim zdarzeniu. To przerażające :"należało mu się",gejów mozna mordowac/to nawet bezkarne/...Czy jak TOBIE ktos dołozy za takie poglądy to będzie miał prawo? Wy chyba straciliscie poczucie jaźni-to nie jest wirtualna gra,TO JEST CZYJEŚ ŻYCIE!!!!Ratunku,zróbmy coś aby TWOJE TEZ ŻYCIE NIE BYŁO ZAGROZONE-CHLOPIE,OPAMIĘTAJ SIĘ,ŻYCIE JEST TYLKO DANE JEDEN RAZ.Współczuje serdecznie Rodzinie,że taka tragedia ich spotkała,nie życzę nikomu
~pani X 6-02-2007 12:02
help60 bardzo dobry komentarz, popieram!!!!!
~czlowiek 6-02-2007 12:41
help60 popieram
~ghk@onet.eo 6-02-2007 12:46
był dobrym człowiekiem barany
~irys 6-02-2007 12:58
kto go nieznał niech nie zabiera głosu był ok spoczywaj w pokoju
~kami$ka 6-02-2007 13:02
bez komentarza jak mozna mowic ze mu sie nalezalo nikt nie zasluguje na smierc w taki sposob:| zastanowcie sie nad tym co piszecie tu :| epoka nigdy nie slyneła z dobrej strony :| wiadomo jacy ludzie tam przychodza :| a co do baniakow nic nie mam:) w ten dzien bylam rano pod epoka i wybierałam sie tam i szczerze zaluje ze tych dupkow nie widzialam ktorzy to zrobili:| smierc za smierc:| szczere kondolencje dla rodziny i przyjacioł
~Diabel222 6-02-2007 13:09
Bramkaze z baniakow to c.... bijom 16 latkow!!! Jak niemasz sie gdzie wyzec to z... sobie konia g....!!! niecpaj tyle!!!!
~dawi 6-02-2007 13:15
jelonka to strona na której nie raz można wyrazić swoje zdanie, wymienić się poglądami i po prostu wspomnieć ale czytając większość z tych bredni żal się robi na sercu że w tą ferelną noc oprócz tych oprychów na ulicy są jeszcze inni, szkoda wymieniać ale wszyscy wiecie o kim piszę czytając wpisy powyżej. Dajcie chłopakowi spokój, już na zawsze będzie tylko kartką z kalendarza i kim kolwiek jest wieczny odpoczynek przyjacielu...
~EWELINA 6-02-2007 13:20
DO DIABEL222!! TAKIE KOMENTARZE SA NIE NA MIEJSCU!!LUDZIE TROCHE SZACUNKU DO ZMARLEGO I JEGO BLISKICH!!KROI MI SIE SERCE JAK CZYTAM TAKIE KOMENTARZE...:( NIE ZYCZE NIKOMU TAKIEJ TRAGEDII,SMIERCI BLISKIEJ OSOBY I CZYTANIA KOMENTARZY OD LUDZI KTORZY NIE MAJA NIC SENSOWNEGO I DOBREGO DO POWIEDZENIA NA JEJ TEMAT!!
~EWELINA 6-02-2007 13:24
JESLI CHCECIE SOBIE POGADAC O BANIAKACH,EPOCE,OCHRONIARZACH ITP. TO WEJDZCIE SOBIE NA CZAT I TAM PROWADZCIE SWOJE "MADRE" KONWERSACJE!! PROSBA DO MODERATORA: JESTES OD TEGO ZEBY PILNOWAC CO TRAFIA NA TA STRONE,PATRZ NP.:DIABEL222!!
~oLcia & ManieK:* 6-02-2007 13:45
Zajebisty chłopak..:( Ta sama dzielnica:(:(
~pani X 6-02-2007 13:46
a ty diabeł naucz się pisać po polsku!!!albo nie pisz wcale...
~tomek 6-02-2007 13:50
byłem tam ale tego niewidzałem ale wsze komentarze są do dupy muślcie co piszecie to o pogadamy baniaki są ok. tylko jest dużo małolatów czego nie powinno być bo ja tam chodze sie pobawić a nie patrzeć na śmierć kolesi nieznałem kolesia ale żal mi tego chłopaka a epoka to speluna powinni ją zamknąć wspułczucia dla rodziny i przyjaciuł
~tomek 6-02-2007 13:52
strach tam teraz chodzic bo można napotkać mozrderce i może coś ci zrobić nie zycze tego nikomu nawet dileron jak piszecie w opisach ze tam są
~czytelnik 6-02-2007 14:16
a gdzie jest policja jak potrzeba
~?????????? 6-02-2007 15:57
NiechKady napisze Ksywke Kto Diluje i po sprawie. wszystko zaczyna sie od narkotykow ! Amfetamina !!! jednych GANGSTA posadzili ale uczniowie sie bawia .kilka lat w stecz wojna gangow 27 ludzi nie zyje! no to teraz uczniaki maja poluzowane! Kto zna szefow??? tych dresiarzy starsi koledzy po wyrokach wykorzystujacy malolatow do rozprowadzania narkoli! bogaca sie na ich krzywdzie i na FARMAZONIE jak cos to ten czy tamten podjedzie. Piszcie ksywy Dilerow to moze zrozumieja w co troche watpie.SMIECI!!!!!!
~Do "Ewelina" 6-02-2007 16:24
To jest artykul o tragicznym wydarzeniu,nie zas nekrolog dla powinowatych oraz znajomych denata.Ta strona przeznaczona jest na komentarze,nie wymagaj wiec,aby wszyscy przywdziali zalobe po twoim przyjacielu - w wiekszosci komentarze (jak i sam artykul)maja charakter obiektywny.
~Bozka 6-02-2007 16:57
Nauczmy sie Kochac ludzi.Serdeczne wspolczucia dla przyjaciol i rodziny
~mariusz 6-02-2007 17:29
nie znalem ciebie krystianie ale odpoczywaj w pokoju!!!!!!!!!!!!!!!
~Konrad 6-02-2007 19:37
Pochodze z Jeleniej Gory wspulczucia rodzinie zmarlego. Bede sie modlil za jego dusze choc go nieznalem bo nigt ktos nie morze drugiemu zycia odbierac to tak niemorz byc na Swiecie a ci co to zrobili i tak zostanom ukarani!!! Konrad Niemiec
~Kama 6-02-2007 19:44
A dlaczego policja nie kontroluje baniakow? dlaczego bramkarze bezkarnie wpuszczaja tam malolatow?bo boja sie o wlasne tylki i nie obchodzi ich to,ze moze miec to takie konsekwencje...czasami odnosze wrazenie,ze mundurowy czuje sie spelniony zawodowo,gdy podczas sluzby wlepi mandat zawianemu rowerzyscie ,a do lokalu ,gdzie wpuszczane sa dzieci nawet nie raczy wstapic.
~TaG 6-02-2007 20:06
Ksywki dealerow?? hehe nikt nie ebdzie taki odwazy zeby powiedziec o nich na forum ale czy policja nie moze raz a dobrze pewnego dnia podjechac zrobic przeszukanie kieszeni wogule alkomaty sprawdzanie dowodow<wytapetowane małolaty> ...ps ksywki dealerow chyba policja zna a ja np sie nie odwaze napisac ich publicznie...
~Do "kama" 6-02-2007 20:35
Dwudziestocztero-letni mezczyzna nie jest nieletni.
~Do "Konrad" 6-02-2007 20:40
Kannst du besser deutsch?Deine polnische Rechtschreibung ist naemlich angsterregend.Gruss.
~Do"TaG" 6-02-2007 20:42
Przeraza cie fakt podania ksywek bandziorow?Mnie przeraza twoj kompletny brak znajomosci podstaw ortografii...P.
~Gośka 6-02-2007 20:44
Przestańcie pisać o jakiś dilerach czy baniakach, przecież tu nie chodzi o to.
~niePodamBoSieBoje@onet.pl 6-02-2007 21:03
Msza za zmarlego Krystiana Chmure odbedzie sie 9 lutego 2007r o godzinie 7.00 w Kosciele Erazma i Pankracego w Jeleniej Górze, pogrzeb na Starym Cmentarzu w Jeleniej górze o godzinie 13.00
~gru16 6-02-2007 21:26
szczeze jestecie beszczelni. co wy za dyrdymaly tu piszecie. tymi swoimi wypowiedziami dolujecie jeszcze bardziej rodzine i przyjaciul. zero zrozumienia. dlateko ten swiat jest taki przez takich ludzi jak wy. ps: Ewelin nie wymaga a ty najwidooczniej nie masz serca i szczeze jestes beszczelny.
~kami$ka 6-02-2007 22:40
do TaG nie dziwie ci sie zebys nie odwazyl sie napisac ksywek bo ja rowniez nie bo to jak wydac wyrok na swoje zycie:| jak czytam niekotrych komentarze to az mi zal was :| a co do małolatów w banikach to fakt jest ich tam troche ale na kazdej imprezie w JG sa malolaty tego sie nie uniknie a poza tym nie chodzi tu o baniaki tylko epoke bo to tam rozegral sie dramat :| moim zdaniem powinni ja zamknac bo tam ciagle sa bujki itp :| ale dopiero ja stanie sie tragedia to wszyscy zaczynaja to dostrzegac a tak nie musialo byc :| jeszcze raz kondloencje najblizszym [*]
~adek do ktoś 6-02-2007 23:14
Ty!!!KTOŚ!!!!!!pirdolisz take brednie,ze szkoda tego czytac!!tak ograniczonego tekstu i przećpanego jeszcze nie było.....mam cicha nadzieje ,że za to co napisałeś spotka Cię kara!!!!!!!!MAM NADZIEJE, ŻE ODETNĄ CI JAJA JAK JESZCZE MASZ W CENTRUM MIASTA W SAMO POŁUDNIE......A JAK BĘDE TO WIDZIAŁ TO PWIEM"PEWNIE MU SIĘ NALEŻAŁO""takich jak Ty nie powinno się karać ale ZABIJAĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
~Patrycja.. 6-02-2007 23:14
pogrzeb jest w piatek o godz.13 zostawie to bez komentarza.. :( [*]
~DO EWELINA OD ADEK 6-02-2007 23:16
CÓŻ W TAKIM MOMENCIE????????TYLKO WSPÓŁCZUĆ...........****Trzymaj się i nie zwracaj uwagi na debili.....
~ do ...kami$ka tomek TaG... 6-02-2007 23:55
Przykro mi to stwierdzic,ale robicie przerazające błędy ort.! Aż oczy bolą,mie złoście sie na mnie za to ,tylko piszcie rozważnie ! Straszne jest także to,że jak złapią sprawców to...dobry adwokat i ... Kondolencje dla wszystkich ,których dotknęła smierć tego młodego mężczyzny :/ smutna
~Gimli 7-02-2007 0:09
"szczeze jestes beszczelny".."szczeze jestescie beszczelni".. co to ma byc?:| kto was ludzie uczył Języka Polskiego.. mam wrażenie, ze dla niektórych nasz język ojczysty.. jest niestety obcy...
~Marce(L) 7-02-2007 11:51
[*]
~agata 7-02-2007 12:45
przesteńcie żalić sie na baniaki! bo to stało sie w PIĄTEK !!
~Marce(L) 7-02-2007 13:30
Ja tez wiem ze to było w piatek a czemu jest napisane ze z soboty na niedziele znaleziono go?
~ag.T. 7-02-2007 15:00
;((
~sxe 7-02-2007 15:21
zycze lokalowi EPOKA aby zdechl w konwulsjach..
~kami$ka 7-02-2007 16:00
nie robie bledów ortograficznych tylko pisze bez polskich znakow do informacji waszej :)
~Ola i Marcel B. 7-02-2007 20:17
Kondolencje dla rodziny Bebosa.. Bardzo przykre jest, ze zginal na prawde dobry chlopak w tak brutalny sposob :( Byl jaki byl i nie powinnismy go oceniac.. Szkoda chlopaka.. 24 lata,co to jest? Dopiero zaczynal czuc, co to jest zycie.. Dzieki Bebos za te wszystkie chwile, te dobre i zarazem te zle :) Bedzie nam Cie brakowalo.. :( [*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*]
~Marta 7-02-2007 20:21
Ludzie bez przesady .. przestancie jechac po baniakach bo to nie stało się tam .. a jak macie coś przeciw riversaido`vi napiszcie to u nich na stronce .. www.riverside.com.pl bo to chyba nie jest odpowiednie miejsce do takich konwersacji , czy jest tam dużo malolatow czy nie.! Ludzie.! Zginął CZŁOWIEK! a wy zastanawiacie sie na który lokal lepiej wine zwalić BaNIaki czy epOka.. żałoSne.. Krystian[*]:(..
~kasia 7-02-2007 21:40
w głowie się nie mieści, że wychodząc wieczorem, nieważne gdzie, możesz skończyć na murawie, a raczej pod. Niech będą to Baniaki, albo Epoka, czy Heniek czy Atrapa. To nie powinno w ogóle mieć miejsca! Strach pomyśleć, ze między nami jest tyle świrów i że ta Jelonka jest niebezpieczna! Roi się od cwaniaczków i gangsterów samozwańców. Szkoda chłopaka, że padł ofiarą tego wszystkiego.
~Misek 7-02-2007 22:44
Baniaki sa spoko tylko ze jest pelno cwaniakow i bija 5 na 1 tak nie moze byc. A bramkarze z baniakow to tez takie kozaki oni nie powinni tam stac tylko ktos inny dziekuje ;p
~Kama 7-02-2007 23:23
jasne kolego,moze Ty masz 24 lata,ale chyba nie jestes jedynym bywalcem tego lokalu i widzisz,ze nie wszyscy sa tam pelnoletni
~strach 7-02-2007 23:34
aż strach się bać! i taka to jest jelenia dziura.. to miasto upada.. wszyscy są zastraszeni takimi wydarzeniami co widać po pustych ulicach już o 22! miastem rządzi przemoc. A gdzie policja?
~Julijka 8-02-2007 1:06
Za każdą rozważną refleksje nad brutalnym mordem młodego człowieka chyle czoła...nad niektórymi żałosnymi komatarzami skapie własnego(komantarza)... nad śmiercią Krystiana(którego de facto nie było mi dane poznać)ronie łze...szczere kondolencje dla rodziny i przyjaciół :`(
~Ola 8-02-2007 12:56
Tutyl artykulu tez jest niezly..Morderstwo czy wypadek..Heh, cios nozem w glowe jest wypadkiem??? Skatowanie czlowieka na smierc, to jest wypadek? Pfff.. Nie wierze,ze nikt nic nie widzial, ze pracownicy baru, z ktorego wyszedl Krystian nic nie wiedza.. Wiedza, tylko nic nie mowia, bo boja sie o swoje zycie.. Mam tylko nadzieje (mowia, nadzieja matka glupich),ze policja wezmie sie za ta sprawe dosc powaznie, chociaz kto ich tam wie.. Nic juz nie przywroci Krystianowi zycia.. Ale jezeli ktos cos wie, to mowcie!! W pewien sposob sami chronicie swoje zycie.. Milczenie nie jest wyrokiem dla MORDERCOW, jest tylko strachem przed nimi !! Bebos [*][*][*][*][*][*][*]
~18-letni 8-02-2007 13:41
18-letni do 20-24 -letnich! moi drodzy, sądząc po Waszych wypowiedziach, jesteście pełnoletni(bo innych uważacie za małolatów), jeszcze młodzi(bo chodzicie się bawić), ale na pewno niedojrzali, bo nie potraficie bez błędów napisać jednego zdania (to nie dotyczy wszystkich).Zapomnieliście już, że jak się ma 18-19 lat to też się jest pełnoletnim, często bardziej dojrzałym jak Ci 20-24-letni. My - dla was "małolaty", uczymy się i pracujemy, ale potrzebujemy też rozrywki, dlatego chodzimy do dyskoteki się pobawić, i nie obchodzi nas, że Wam się nie podoba, że takich "małolatów" jak nas wpuszcza się do dyskoteki.Zacznijcie się uczyć!(żeby Wasza pisownia nie przynosiła wstydu innym Polakom), zacznijcie pracować!, to nie będziecie mieli czasu na pisanie i robienie głupot.Odechce Wam się wtedy ćpania i bijatyk, bo będzie Wam na to szkoda zdrowia, czasu i ciężko zapracowanych pieniędzy.
~Do"18-letni" 8-02-2007 15:35
Po uwaznym przeczytaniu twojej wypowiedzi(nota bene,jednej z niewielu"cywilizowanych)pozostaje mi napisac tylko jedno - BRAWO!P. Mam nadzieje,ze za pare lat bedziesz myslal i postepowal podobnie.Powodzenia.
~EWELINA 8-02-2007 17:13
Czy wazna jest pisownia gdy popelnione zostalo morderstwo??ludzie zastanowcie sie!!Jakie to ma znacznie??Ktos z zimna krwia zabil mlodego czlowieka,a Wy sie zastanawiacie i analizujecie ortografie kazdej wypowiedzi,i jeszcze "18 letni" znalazles Swojego fana ,ktory bije Ci bravo za to "cywilizowana"wypowiedz!!Jeszcze raz proszę o szacunek dla Krystiana!!Dopoki bedzie ten artykul i komentarze tego typu,ja bede ponawiac moja prosbe!!! KRYSTIAN R.I.P. :(
~dwie Kamile 8-02-2007 20:17
ludzie przestańcie gadać odnośnie ortografii...tutaj chodzi o brutalne morderstwo z zimną krwią!! najbardziej niezrozumiały jest nagłówek do tego artykułu!! "Wypadek czy morderstwo"?? zlitujcie się!! to oczywiste!!Mord,mord i jeszcze raz mord!! katowanie można nazwać wypadkiem,a tym bardziej gdt w gre wchodzi nóż??...wątpie...Kondolencje dla rodziny i najbliższych Krystiana...:(
~Kamila 8-02-2007 20:25
szczerze...ja nie wiem co z tą naszą Jelenią Górą się dzieje...skąd to wszystko sie bierze??!! wcześniej tego nie było,albo się o tym nie mówiło!!jak sobie pomyślę,że tamtego dnia mnie też mogło to spotkać,a właściwie każdego z nas to mnie ściska!!Niech zamykają wszystkie speluny i ścierwa,takie jak Epoka czy Riverside!!!!
~Weteranka___ 9-02-2007 0:49
Po pierwsze kondolencje dla rodziny i znajomych.....Krystiana....!! To nie Jelenia Góra mam problem tylko ludzie mamja problemy ze soba bo taki chujowy system panuje!! Dajcie sobie spokoj z obwinianiem Baniakow czy Riverku!!Obwiniac trzeba ludzi ktorzy to zrobili!!Mam nadzieje ze sumienie ich zniszczy!! A poza tym co Wy sie boicie podawac ksywki beuhahaha to żalosne......kogo sie boicie Pontona beuahha Dyzia czy kogo.....Bo Ja tego nie rozumiem.....A moze kolezki Wojtka czy Sebastianka z Bramki w Baniakach.....To sa same scierwa....które nic nie sa warte wiec szkoda słów!! Najlepiej to niech każdy patrzy na siebie i pilnuje swojej dupyy..... Milo bylo ale narkaaaaa.....
~18-letni 9-02-2007 1:44
Proponuje zamknać ten temat i tyle. Moim zdaniem nie powinno się tu nic pisać. Jedynie co to można współczuć rodzinie i znajomym.
~Marta 9-02-2007 11:01
do "weteranka" baniaki i riverside to jednO i to samO=]=] , ale okayy... Krystian [*]
~kami$ka 9-02-2007 13:58
do wteranka : jesli jestes mocna to powiedz ksywki dilerow z JG bo np. osoby ktore wymienilas to sa nikim tak dla twojej informacji ale sa osoby o ktorych nawet nie slyszalas a zniszcza twoje zycie na pstrykniecie palca :| aprops baniaki i riverek to to samo :) Krystian [*][*][*][*]
~Weteranka___ 9-02-2007 18:14
kam$ka.....imponujace....Ja wcale nie jestem mocna i nie pisalam o dilerach.....po pierwsze to Jak Ja chodzilam na imprezy to Ty jeszcze na gówno papu wolalas.....wiec Riposta jest prosta.....narkkaaa :D:D:D
~Ola 9-02-2007 20:42
Nie macie co robic, tylko sie wypowiadac na temat Baniakow? Jak pisala Ewelina, od tego jest strona tego lokalu.. No sorry, ale pomyslcie zanim cos napiszecie, tym bardziej,jezeli ma to byc wypowiedz dotyczaca zmarlej osoby.. Przyjaciele trzymajcie sie :( Bebosik [*][*][*][*][*][*][*]
~człowiek z tej samej gliny 10-02-2007 12:39
witam wszystkich którzy się wypowiadają i tych którzy mają rację...piszecie coś na temat kultury wobec siebie,szanowania drugiego człowieka nazwę to tolerancją_brak jest w społeczności sympatyczności powinniśmy życ jak brat z siostrą czyli móc na siebie liczyć...cieszmy się, że żyjemy w czasach gdzie nie ma np II Wojny Światowej i szanujmy się nawzajem bo inaczej będzie kwas faktem jest że ludzie nie wiedza jak korzystać z życia (tzw ciągly brak floty wieczne kombinacje) ja też robie co mogę by żyć mieć za co a nie jest lekko...dziś liczy się dla mnie to,że nie jestem sam na świecie i z tego się cieszę bo przez ten cały syf mogę przejść z ekipą i uslyszeć słowo które podniesie mnie na duchu pozdro dla kumatych osóbek
~a.aT.. 10-02-2007 18:12
Niby wszyscy razem, a każdy osobno Gubi swoją wolność skazany na samotność ...
~Sasiad 11-02-2007 0:18
Krystiana pamietam jako piecioletniego (moze starszego) dzieciaka z podworka. Mieszkal w domu obok mnie. Jestem (bylem) starszy od niego o blisko 10 lat wiec ciezko mowic o jakims wielkim kolezenstwie. Nie wiem jak sie potoczylo jego zycie i nie zamierzam go oceniac. Kiedy uslyszalem od mojej zony o jego smierci przezylem szok. Dlaczego czlowiek jest zdolny do zrobienia drugiemu czegos takiego... odebrania zycia :( Ogromnie wspolczuje jego mamie, ktorej zycie nie oszczedzalo. Krystian spoczywaj w spokoju ["]
~Mazda 11-02-2007 12:56
Co Wy się tak Baniaków doczepiliście?? Przecież to się stało z piątku na sobotę, a Baniaki otwarte są z soboty na niedzielię. A bramkarze z Baniaków to bardzo mili panowie:) A jak ktoś do nich podskakuje to dostanie ale napewnoe nie dostanie bez powodu. Pozdro:)
~mała_Mi 11-02-2007 14:40
No pewnie ze bramkarze z Baniakow to fajni panowie dla :Mazda: No Jak sie im daje dupy to fajni!!A poza Tym nikt nie ma prawa podnosic ręki na drugiego czlowieka a co dopiero zabic!!a co do fajnych panow to dowartosciowuja sie chlopaki tym ze napierdalaja kazdego kto im sie nie spodoba......chca pokazac ze sa najlepsi.....a wcale tak nie jest.....nie dlugo im sie to skonczy....Bo zawsze na pałe znajdzie sie wieksza pałai na kose tak samo.....Krystian[*][*]
~Do mała_Mi 11-02-2007 15:40
Moze Ty im dajesz ale mi sie to jeszcze nie przytrafiło i nie gadaj że leją wszystkich. Co dostałaś od nich, że tak twierdzisz??
~Pytanie 11-02-2007 16:04
Czy mozna by byla zakonczyc te prymitywna i niezmiernie juz(jakkolwiek upstrzona bledami ortograficznymi)nudna wymiane zdan nie na temat?Idzcie sie wszyscy "wyluzowac"do"Baniakow",pijcie,"hukajcie",uprawiajcie dziki sex z bramkarzami - wszystko,tylko przestancie tutaj przynudzac.P.
~.... 11-02-2007 18:45
Boże...co za pustaki sie tu wypowiadają!! Szkoda czasu na pisanie głupot!!Reakcja jest prosta!!To co sie dziej w Jeleniogórskik pub-ach czy dyskotekach wszyscy dobrze wiedzą!!A to jest temat rzeka....Wiec dajcie sobie spokuj z wypisywaniem i zwalaniem winy na Baniaki czy Epoke!! Syf zawsze bedzie i to sie nie zmieni do poki ludzie sie nie zaczna zmieniac!! Krystek [*] [*]
~Do"krystek" 11-02-2007 20:58
Z przykroscia wielka zawiadamiam cie ,ze sam jestes wielkim pustakiem,poniewaz nie potrafisz poprawnie pisac,panie Krystianie...Coz to za potworki ortograficzne nam tu produkujesz? Zapamietaj,zanotuj - SPOKOJ,DOPOKI.Pozdro.
~gjg 12-02-2007 14:50
to byl mój kolega
~Gośka 12-02-2007 15:04
I tak przechodzą pokolenia — Nadzy przychodzą na świat i nadzy wracają do ziemi, z której zostali wzięci. ŤZ prochu powstałeś i w proch się obróciszť. To co było kształtne w bezkształtne. To co było żywe — oto teraz martwe. To co było piękne — oto teraz brzydota spustoszenia. A przecież nie cały umieram, to co we mnie niezniszczalne trwa! Bubuś na zawsze pozostanie w naszych sercach!
~T-B* 12-02-2007 17:29
Po 1-Wasze komentarze na temat Riversidu i bramkarzy są żałosne.. -----> Stała się tragedia a z Waszych komentarzy wynika że Riverside to chodzący morderca i to jego wina, że Krystiana już z nami nie ma(??), Epoka natomiast(jego zona) również brała udział w morderstwie :/ tragedia.pl ...To człowiek zabił Krystiana -a nie miejsce wiec przestańcie p***lić!!!!Co do bramkarzy..- nap**lil Ci kiedys któryś , że piszesz tak bezsensowne komentarze??Chlopaki są spoko , a jeśli coś do nich masz to idź i powiedz w twarz, a nie p***lisz za ich plecami na stronie i w miejscu gdzie takie wypowiedzi są zbędne.. Po 2- temat należałoby już zakończyć -winny się znalazł i co najdziwniejsze-((dla niektórych))- wcale nie miał na imie Riverside ani Epoka...
~Mazda 12-02-2007 18:52
No w końcu ktoś coś mądrego napisał. Zgadzam się z T-B* :) Najlepiej jechać po komś kogo się nie zna:)
~kurka wodna 15-02-2007 18:28
jak on miał na imie i jak miał na nazwisko
~psotka 17-02-2007 19:57
Jestem kolezanka bebosa... I nie wiecie nawet jak sie czuje mialam z nim bardzo dobre kontakty... Wiec nie piszcie glopot tylko zastanowcie sie jak by to bylo jak by was to dopadlo nikomu tego nie zycze ale nie piszcie chociaz glupot...!!!
~groszowa 19-02-2007 21:45
bebos spoko gosciu swoj chlopak wkurwia mnie tylko ze jakies parowy pierdola zeczy o kims kogo w ogole na oczy nie widzieli a tym bardziej nie powinny sie wypowiadac. Czekawe jak wy byscie sie czuli gdyby wam odjebali kolesia albo wam wjebali wiec niepierdolcie glupot . Wczesniej ktos pisal ze widzial jak go kopali to czemu zes nie pomógl? nie chciała bym byc twoja kolezanka skoro nie pomozesz komus w potrzebie a ochroniaze z baniakow znam mniej wiecej ale nie dokladnie ale MOGA byc nawet kurwami ale Cie to nie powinno obchodzic to ich sprawa wiec sie odpierdol od kogoś kogo nie znasz!!! Bebos Śp byłeś naprawde wporzo gościu brakuje nam Cie ...pozdro dla prawdziwych
~xxx 21-02-2007 11:59
A dzisiaj zginął jego brat !! Zapił się na śmierć !!
~do xxx 21-02-2007 18:02
dajcie juz spokoj bebosowi i jego rodzinie!!!!!!
~xxx 21-02-2007 22:39
Ale to szczera prawda !!
~do xxx 22-02-2007 16:11
to napisz cos ciekawego o sobie, rodzine Bebosa zostaw w spokoju >:((
~dominisia41@op.pl 22-02-2007 23:00
BARDZO MI GO BRAKUJE NIE WIDYWALISMY SIE CZESTO A CHODZ RAZ W TYGODNIU NA PEWNO NAWET NA CHWILE A TYM WSZYSTKIM KRORZY NIE MAJA TAKTU MOWIE ; ZASTANOWCIE SIE NAD TYM CO TU WYPISUJECIE ON NIE BYL NICZEMU WINNY BYL KOCHANYM CHLOPAKIEM ZRESZTA BYL JEST I BEDZIE W NASZYCH SERCACH KONDOLENCJE DLA RODZINY I PRZYJACIOL KRYSTIAN SPOCZYWAJ W POKOJU :( [i][i][i]
~... 23-02-2007 20:06
"Ktoś" powinni cię zlinczować za ten tekst.
~... 24-02-2007 18:34
wprost widac ze ten nóz na zdjeciu usmarowany jest Ketchupem ....
~AZJA 24-02-2007 19:46
A czy ktoś słyszał o tym że ostatnio zabili jakiegoś chłopaka w jakimś lokalu w jeleniej?Miał na imię Kamil i był fryzjerem.Słyszałam że zabito kogoś w baniakach,ale nie chodzi mi o bebosa.To osobna sprawa.Czy ktoś coś orientuje w tym temacie??
~Do AZJA 24-02-2007 22:41
Tak, tak napewno zabili kogoś w Baniakach i na bank był to któryś z bramkarzy:/ Boże ludze dajcie już spokój, to nie czat i nie o Baniaki tu chodzi:) Jeżeli kogoś faktycznie zabili to napewno bedziesz mogła przeczytać o tym na tej stronie. Tak samo ja mogłabym powiedzieć, że słyszałam, że zabili kogoś w Heineknie, Atrapie czy innej dyskotece. Skończie już z tym!!!
~EjSOn 25-02-2007 17:58
Dziwna sprawa..moim zdaniem baniaki ani epoka nie powinny istniec...wielka melina i clan przypinaczy.. PIS.Krystian
~biker 26-02-2007 10:23
Mam pytanie ostanio widziałem koło koscioła klepsydre ze zmarł Sebastian Chmura 25 lat czy to rodzina tego Krystiana?
~ano 26-02-2007 14:23
Z mojego punktu widzenia (córka niedługo pójdzie do szkoły)społeczna korzyść, ale dealerów martwych zastępuję żywi... Do przyjaciół tego chłopaka: oceniajcie całość (nie tylko to, że był dla was miły itd) - może kiedyś zaoferował by prochy waszym dzieciom .....
~do biker 26-02-2007 14:42
niestety tak :{
~krak 27-02-2007 9:16
ale z was debile przeciesz baniaki sa zamkniete w piatek!!!!!! jeszcze takich dziadkow lewych jak wy jestescie to niewidzialem hehehe
~do ano 27-02-2007 10:23
o czym ty mowisz czlowieku, o jakich prochach?!? ja to bym ci zaoferowal bicie glowa w sciane dopuki nie zmadrzejesz idioto!!! jak ci kiedys corke zgwalca tez powiem , ze kazda dziewice zastepuje nowa i twoja mogla nie cpac. DEBILU
~nieznajoma:(((( 27-02-2007 16:55
To byl super chlopak on nie lubil bujek on tylko psotki,brakuje go!!!Nie wiecie jak jest a komentujecie to nie temat do obgadywania!!!a tym co jemu i jego rodzinie wyrzadzil taka krzywde zycze zeby skonczyli w najgorszych mekach!!! CHRYSTIAN NIECH CI ZIEMIA.........SPOCZYWAJ W POKOJU!!!KONDOLENCJE DLA RODZINY
~wojtas 27-02-2007 18:44
te kibol ale ty głupi jestes ty tez mozesz kose dostać! ale chyba nie było by .....głupek!!!
~ktos:(( 28-02-2007 9:05
przykre to Krystiana znam z opowiesci przyjaciolki i z tego co wiem to dobry koles i do tego taki mlody zycie dla niego sie zaczynalo-a juz go nie ma wspolczucia dla rodziny i przyjaciol :(((
~HeroOd 28-02-2007 23:23
Znam dwie osoby, które znały tego Bebosa, współczuję im i rodzinie denata ;] Ludzie, kurwa, jak Wy się kurwa kłócicie ;/ Czy tu chodzi o to czy w baniakach są chujowi bramkarze, czy o to kto jak pisze (ortografia)! Każdy z was pisze z błędami i jeden poprawia drugiego.. poprostu ŻAL.com.pl ;] Ja też uważam, że tej epoki lepiej gdyby nie było a w baniakach to same cwaniaczki ;] Ehh.. darujcie sobie takiego typu komentarze ;] (*)(*)
~HeroOd 28-02-2007 23:24
A co do fotki ;) Fotograf postarał się i dał ketchup na nóż :D:D
~biker 1-03-2007 12:54
A bratu tego Krystina co sie stało ze nie zyje??? Jedna tragedia za druga :-( Wspołczucie dla rodziny.
~ z dzielni koleszka 2-03-2007 4:28
pokuj jego duszy starszy ch moje kadolecje i rodzinje ijego bliszym ziomala z podwurka i sam ubolewam <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<loco>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
~loco s 3-03-2007 1:36
niech mu ziemja lekka bedzie wyrazy wspulczucja znajomym i rodzinie bracia i siostra
~.......... 3-03-2007 7:13
Brat Krystiana upił sie na śmierć. wypił sporą dawkę spirytusu.... usnął.... nie obudził się już.... brat pociągną za soba brata.... :(
~a.... 3-03-2007 19:51
do ......!oszczedz sobie tych szczegolow!
~do ............ 4-03-2007 9:58
powiedzcie, brat bebosa nie zyje na serio?????
~do ............ 5-03-2007 13:58
czy to potka,ze Krystianka brat nie zyje? czy to tylko plotka? gdzie On sie tak upił, nikt tego nie zauwazyl? czy ktos cos na ten teamt moze powiedziec? to jest straszne, tragiczne....:( naprawde to sie plakac chce...:( :( :(
~ona 30-01-2012 4:55
zapil sie u kuzyna w domu.mieszkali na jednym pietrze. Bebosa nie zabito ani w epoce ani w baniakach. A epoka wieje pustkami.

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Palił się pustostan w Kowarach

Wreszcie dobra droga

Jeleniogórzanka z szansą na tytuł Miss Polski

Studium na początek

Tragiczna śmierć nastolatka

Sonda

Miejscowości turystyczne bez zakazu handlu w niedziele?

Oddanych
głosów
310
Tak
62%
Nie
36%
Nie wiem
3%