MenuZamknij

WIADOMOŚCI

SPORT

Włamał się do samochodu, ukradł nawigację

Wiadomości: Jelenia Góra
Środa, 20 lutego 2013, 10:16
Aktualizacja: 12:38
Autor: 112
Do dziesięciu lat pozbawienia wolności grozi 20–letniemu mężczyźnie, który włamał się do samochodu i ukradł nawigację o wartości ponad 500 zł. Łup sprzedał w jednym z jeleniogórskich lombardów.

Jak ustalili funkcjonariusze z Wydziału Kryminalnego Komisariatu I Policji w Jeleniej Górze, do zdarzenia doszło w nocy z 30 na 31 stycznia br. na jednej z jeleniogórskich ulic. Obecnie policjanci wyjaśniają szczegółowo wszystkie okoliczności tej sprawy i sprawdzają, czy mężczyzna nie dopuścił się innych przestępstw.

Ogłoszenia

Czytaj również

Będzie referendum w Jeleniej Górze?

Przeciw inwazji śmieci

Radny KO: Szyszko już, a kiedy reszta?

Komentarze (17) Dodaj komentarz

~**chipo 20-02-2013 10:34
ciekawe ile mu zapłacili w lombardzie, 10, 20, czy 30 zł? jeśli nawigacja była oczywiście funkiel nówka...
Niggers™ 20-02-2013 10:37
No nie e e Ludzie ! Taki prosty numer spalił, Szkoda że Nie stanął na Ratuszu i pytał ludzi kto chce kupić nawigacje..... Jeszcze Ciepła...
Ryba 20-02-2013 10:46
" Łup sprzedał ją..." Mam wrazenie ze autor probowal zastosowac wyraz dzwiekonasladowczy ;)
rymcycymcy 20-02-2013 11:09
10:46 | Ryba | ...chodzi Ci o ...łup w ten głupi dzióp ? ;)
~rocco 20-02-2013 11:51
niggers parówo widać ze gość od ciebie sie uczuł fachu :D
~tr 20-02-2013 12:12
a kto zostawia na noc nawigacje w wózku,na myśl przychodzi tylko jedno słowo frajer.
~Hahahah 20-02-2013 13:01
Hahaha co za de.. 500 zł w dzisiejszych czasach to tyle co NIC, to można sobie zarobić w godzinę, jak człowiek się postara. Ale niestety w dzisiejszych czasach to nie starczy na dużo, bo ceny ciągle rosną bez powodu (np. hot-dog na stacji 5 zł hahah co za de..). Obrót jest ważny, nie marża , ale nieważne. ... po znajomości zarabiają miliony niestety, tego nie pochwalam, ale mądrzy ludzie zarabiają jak trza i jest OK, a takie młoty jak ten BOHATER nawet 500 zł nie potrafią skołować i kradną. Co za g... Idzie taki i kradnie, oby mu coś kiedyś ukradli. Co za PATOLOGIA. Jego cała rodzina pewnie pije, a on wali herę i potrzebował na kilka działek. Hahahah. Jak można ćpać. NO JAK MOŻNA. Po co ćpasz? Hahahahahah dobra bomba. HIROSZIMA 2013. SUPER ARTYKUŁ. Jelenia Góra jest SUPER.
~alexpand52 20-02-2013 14:27
No tak. Bez nawigacji właściciel pojazdu mógłby zjechać na manowce albo odjechać z PO. To groźne przestępstwo za które ten podstępny wywrotowiec i dywersant dostanie 10 lat. Ten sabotażysta byc może chciał się nawrócić i pojechac do klasztoru.
~Do ~Hahahah 20-02-2013 15:09
Ciekawe czy się tak samo chwalisz zarabianiem pieniędzy w Urzędzie Skarbowym jak tu pod artykułem. :))) Wypelniles juz pita :))) ?
~pomocy 20-02-2013 15:15
Chcial pojechac do urzedu pracy,nikt nie wiedzial gdzie to jest ze wzgledu na bardzo ,ale to bardzo znikome bezrobocie,wiec byla potrzebna nawigacjaaaaaaaaaaa
~Damian M. 20-02-2013 18:40
Do Hahahah. Wydaje mi się że to słowo na De... dzięki Tobie nabrało w tym momencie nowego znaczenia...co Ty piszesz w ogóle człowieku? Aha a dam ci kolejne 1000 złotych jak zarobisz uczciwie te 500zł... temat uważam za zamknięty. Damian M z JG
~krzysztof jezyna 20-02-2013 18:46
i jakim durniu prawem oceniasz chłopaka i jego rodzine . skąd możesz znać jego sytuacje.a może to twój brat i samochód z tą navi był też twój . nie chcesz sie dzielić z bratem to cię cwaniaku o....hahaha
~Jerrry 20-02-2013 19:59
Barany powinny sie paść na łące a nie na jelonce do hahehahaha
Piipi Jelonkowa 20-02-2013 22:00
..do - [~Ryba ] ~OCH ! Ryboo,nie badz dzieckiem ! .. na Policjantow juz nie dziala grypa i .. .ale *zarazki mowy tych mezczyzn .. od lupow !
Ryba 21-02-2013 8:32
| Piipi Jelonkowa | Policja sie leczy takim "Chlup!..." jak to rymcycymcy zauwazyl ;)
~ 26-02-2013 11:26
co wy wszyscy mozecie powiedziec na ten temat po h... gadacie skoro nie znacie powodów ani calego zdarzenia.
~ 26-02-2013 11:28
co wy wszyscy mozecie powiedziec na ten temat po h... gadacie skoro nie znacie powodów ani calego zdarzenia. kretyni.

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Park już gotowy

Manewry: pościg, strzały, 30 rannych

Gala Senioraliów

Wirtuozi jazzu

Akt oskarżenia dla sprawców tragedii

Sonda

E-papierosy są lepsze od zwykłych?

Oddanych
głosów
770
Tak
15%
Nie
64%
Nie wiem
21%