MenuZamknij

WIADOMOŚCI

SPORT

Wilk udziela poparcia Obrębalskiemu

Wiadomości: Jelenia Góra
Poniedziałek, 24 listopada 2014, 15:35
Autor: TelewizjaStrimeoTV
TelewizjaStrimeoTV
Fot. TelewizjaStrimeoTV
do niedawna pretendent do fotela prezydenta Jeleniej Góry, dziś oficjalnie udzielił swojego poparcia Markowi Obrębalskiemu. Podczas dzisiejszej konferencji prasowej podano też szczegóły zawarcia sojuszu pomiędzy oboma politykami. Więcej w naszym materiale video.

Ogłoszenia

Czytaj również

O rozpadających się górach

Motocykliści dla Niepodległej

Marcin Wyrostek patriotycznie

Komentarze (99) Dodaj komentarz

~ehhhh 24-11-2014 16:19
Pan Wilk tak bardzo był przeciw partiom, a tu poparcie dla Pana Obrębalskiego (czyli PO).
~zawyć z radości 24-11-2014 16:19
No tak, poparcie Donka z Brukseli jest zbyt słabe, trzeba mocnego faceta Wilka.
~jask 24-11-2014 16:23
Zebym wiedzial ze to takie kontakty to bym na Wilka nie glosowal, ale juz wiem wiec wiecej nigdy tego bledu ponownie nie popelnie :)
~anty be 24-11-2014 16:28
He he, jaki dobroduszny, udziela poparcia M. Obrębalskiemu :-) Zaciera łapki lizus jeden, i liczy na ciepłą posadkę daną od Obrębalskiego.
~kataryniarz 24-11-2014 16:34
no proszę ciekawe co w zamian obiecano i ten tylny rząd rządny władzy. Ciekawe czy z Dutkiewiczem było to uzgodnione?. Myślałem ,że naprawdę chcecie zrobić coś dobrego dla nas mieszkańców. Nie chodzi o zatrzymanie tutaj młodych , bo ten exodus jest problemem także innych miast i wy tego nie zmienicie ot tak, tylko o rzeczywistą zmianę na istne Eldorado, bo w Jeleniej całkiem całkiem już jest na +. Zawiodłem się szkoda było mojego głosu w I turze na pana .Polityka jednak jest brudna.Teraz wiem na kogo mam zagłosować z pewnością nie na tę koalicję
~OHYDAfe 24-11-2014 16:39
OHYDA OHYDA pełnomocnik ds. innowacyjności wszystiego ciekawe jakim pełnomocnikiem zrobiła Pystroma i czemu go nie było OHYDA PANIE Obrębalski!
~mieszkanka 24-11-2014 16:42
Na spotkaniach z wyborcami pan Wilk obiecywał,że nikomu z przeciwników politycznych nie udzieli poparcia głosami swoich wyborców.Mało honorowo panie Wilk !
~Kapturek 24-11-2014 16:44
gdyby nie to ,że pan Wilk otoczył się ludźmi typu pan Prystrom co nie lubi nikogo i uwielbia każdego ,że tak powiem grzecznie zdiagnozować na minus przy tym często obrażąjąc ich to już wiem na kogo głosować a na kogo nie na pewno nie będzie to ten Pan co jest niby zgodą wszystkich -no tylko nie mnie , bo na Wrocław się nie zgadzam Szkoda ,że Pan Wilk zawierzył ,szkoda
~ 24-11-2014 16:45
Panie Pawle Wilk, kończ waść, wstydu oszczędź! Upokorzył Pan właśnie nas wszystkich,którzy na Pana głosowaliśmy. Siła Mieszkańców....ale Wrocławia
~do mieszkanki 24-11-2014 16:46
Przeciez Wilk to poplecznik Prystroma. Na jaki tu honor mozna bylo liczyc???
~ 24-11-2014 16:52
brak słów...
~Obywatel Z 24-11-2014 16:52
To jest odważny krok pana Wilka. Gratuluję odwagi. Proszę tylko bez R. Prystroma.
~ed 24-11-2014 17:06
głosowałem na p.Wilka na prezydenta,jedna dzisiejsza wiadomość o poparciu p.Obrębalskiego ii dogadania się to wybitne ku....wo. Głosowalem na p.Wilka przeciwko układowi a wyszło że to ten sam układ. Nigdy więcej Siły mieszkańców
~Klara 24-11-2014 17:08
Głosowałam na Wilka, nie zagłosuję na Obrębalskiego!
~ed 24-11-2014 17:17
p.Wilk wydymał własnych wyborców po 7 dniach,precz z Siłą Mieszkańców
~obserwa 24-11-2014 17:19
Zawiła wygra
~a było to tak 24-11-2014 17:21
""MOJE MIASTO TO NIE SEJM" Mamy dość partii politycznych w Jeleniej Górze. 16 listopada 2014 r. idziemy na wybory. Głosujemy świadomie na Mieszkańców, a nie na partie. Dołącz do nas, jeśli myślisz podobnie. # NIE popieramy partii politycznych w samorządzie. # NIE chcemy by nasz Ratusz był areną politycznej walki. # NIE damy się nabrać na komitety obywatelskie członków partii. # NIE chcemy by partyjni liderzy decydowali o naszych pieniądzach. # CHCEMY naprawić samorząd naszej Jeleniej Góry. # CHCEMY zatrudnić na radnych najlepszych mieszkańców. # CHCEMY zadbać o prawdziwe interesy Jeleniej Góry. # CHCEMY wydawać nasze pieniądze rozsądnie. Lokalny komitet wyborczy mieszkańców Siła Mieszkańców i #PrezydentWILK"
~t 24-11-2014 17:32
Popieram
~xcz 24-11-2014 17:33
A Pan Obrębalski dziś mógł się z Zawiłą skonfrontować w Radiu Wrocław… no ale stchórzył i się nie stawił. Może Dutkiewicz mu nie powiedział, że ma przyjść.
~Twoj wyborca 24-11-2014 17:35
Wilk jaki ty stales sie kurduplem i upadlym nedznym lizusem . Sprzedales sie jak Judasz i tych co wierzyli iz jestes prawdziwa sila mieszkancow. A ty dla swojej i Prtstroma kariery upodliles sie jak kundel.Nigdy takich sprzedawczykow nigdy sprzeniewiercow ktorzy wykorzystuja niby bezpartyjnosc dla swoich necnych czynow. Spojrz teraz ludziom w oczy i powiedz ze wykorzystalem was tylko dla zrobienia swojej kariery, a was mialem jako narzedzie walki.Wilk jestes odrazajaca osoba i w moich oczach K.....!!!
~marek 11 24-11-2014 17:39
wilk ten od siły mieszkancow skończył jako siła PO i to wroclawskiej po prostu bezcenne tragedia i do widzenia...
~jems 24-11-2014 17:44
Mialem postawic dwa X, ale teraz za taki gest Wilka oddam glos na Zawile zeby i Wilkowi dac kopa ... a glosowalem na niego ... masakra jakas.
~wyborca1 24-11-2014 17:45
I wyszła cała prawda o Wilku. Kolejny klakier Dutkiewicza i jego kolesi. Bardzo dobrze że na niego nie głosowałem (a zamierzałem). Okazuje się, że to taki sam karierowicz i kameleon, jak Obrębalski z Papajem.
~wyborca_16_11 24-11-2014 17:55
Prosił Wilk razy kilka, a ludzie pogonili Wilka.
~tp 24-11-2014 17:59
Uważam ,że na p.Obrębalskiego szkoda głosu ,bo widać ,że tyły ma zabezpieczone w Sejmiku ...więc o co chodzi ??? O DOBRO JELENIEJ GÓRY czy o ciepłą posadkę tego pana .Już się zabezpieczył ...chyba ,że będąc we Wrocku pokaże ,że dba o mieszkańców naszego miasta .ZOBACZYMY ?????
~102 24-11-2014 17:59
Waść nie Wilk , jeno wielorasowy piesek , zwany ...kundlem !
~Grzegorz Niedźwiecki 24-11-2014 18:16
ręce opadają
~ 24-11-2014 18:34
Co Wilkowi za to obiecał Obrębalski ?? już na ciebie nie zagłosuję !!!!!!!
~Hauhau 24-11-2014 18:58
Ale pieski ujadają ze złości! Hahaha!
~ 24-11-2014 19:06
a my zaglosujemy na p. Obrebalskiego cala nasza grupa .
~ 24-11-2014 19:07
Nosił wilk razy kilka , poniosło i wilka - przysłowie wyborcze PO !!!
~ 24-11-2014 19:09
oboma?? chyba OBAMA
~xxx 24-11-2014 19:10
zabolało? No cóż, widać pan Wilk jako mieszkaniec miasta, ma nieco lepszą orientację w tym co i jak porabia na stanowisku pan Zawiła, niż pan Pinior czy pan Schetyna. To jest tak naprawdę głos przeciw panu Zawile i jego sposobowi sprawowania władzy.
~antywilk 24-11-2014 19:15
Wiedziałem, że nie warto ufać Wilkowi - nigdy już nie dostaniesz pan mojego głosu - sprzedawczyk, Pan nasz nie szanujesz !. Głosuję na Marcina Zawiłę !
~do Sobiesz 34 24-11-2014 19:15
Pan M.Obrębalski zabiega o każdy głos jest to normalne. Zadziwia natomiast decyzja pana Wilka :(
~krytyka polityczna 24-11-2014 19:17
Tak byli przeciwni partyjnym rozgrywkom. Ale władza jest jak narkotyk. Najlepsze jest tło...mają parcie na ekran.
~ 24-11-2014 19:32
Panie Wilk ! Gdybym wiedziała ,że popiera pan Obrębalskiego nigdy bym nie oddała na pana głosu.
~Hauhau 24-11-2014 19:56
A tu nadal spustoszenie w sZtabie zerro i pisZa z tego samego IP haha zalosne! Hau hau bidaki! Macie poparcie Gierusa i to nie wystarczy?
weronik 24-11-2014 19:59
Miłosz Sajnog wszedł osiem lat temu do Rady Miasta Jelenia Góra na plecach Roberta Prystroma. Robert Prystrom w poprzedniej kampanii po przegranej poparł w drugiej turze Marcina Zawiłę, rywala Marka Obrębalskiego. Paweł Wilk, którego wspólnikiem i strategiem jest Robert Prystrom, startował obecnie do samorządu jako kandydat niezależny z mottem – Chcemy mądrzej i lepiej. Gospodarniej! Obiecał nową jakość. Był przeciwnikiem partii politycznych. Dziś na spotkaniu z Obrębalskim zmieniły mu się poglądy. Nie było tam Roberta Prystroma, nie dlatego że był Miłosz Sajnog. Trochę głupio by było stać obok Obrębalskiego, którego w poprzedniej kampanii zwalczał popierając Zawiłę. Niektórzy ludzie nie mają twarzy i godności. Mają interesy. I jak tu mieszkańcy mają zaufać rzekomo niezależnym komitetom? Z
~ 24-11-2014 20:03
A w tle na zdjęciu dwaj komicy - tylko skąd oni są ?
~Głos rozsądku 24-11-2014 20:10
Powiadacie, że pan Marcin Z. jest poza układami i nikt nim nie steruje ..owszem bo nikt z nim się nie liczy. Pamiętamy jego wypowiedź w mediach "ceny wody nie ulegną zmianie" i co? ..dwa dni później Prezes "Wodnika" przekazuje informację o wzroście cen wody. Wniosek Pan Marcin słucha ludzi...owszem ale tych wysoko postawionych. Z dwojga złego pan Marek ma mój głos.
~Karawan 24-11-2014 20:19
PO...PARCIE WILKA !!! ...ależ ten Wilk ma apetyt. Uważajcie zeżre Was !
~max 24-11-2014 20:26
Marcin Zawiła nie jest spoza układów. Marcin Zawiła już dawno układ stworzył. W sumie warto przewietrzyc ratusz. Będzie ciekawie widząc go jako radnego:) w opozycji.,...
~xxx 24-11-2014 21:05
głos SLD jest do przewidzenia. Czekamy jeszcze na głos PiS, być może jest jakaś szansa, aby po raz pierwszy od roku 89, od władzy definitywnie odsunąć układ SLD-UW. Może wreszcie i w Jeleniej Górze coś się wreszcie zmieni... oby na lepsze.
~102 24-11-2014 21:12
Waść nie Wilk , jeno wielorasowy piesek , zwany ...kundlem !
~historyk 24-11-2014 21:18
To poparcie za Nasze samorządowe pieniądze! Pełnocmik od niczego będzie tylko pobierał pieniądze z miejskiej kasy.Taka jest cena poparcia. Na obiady dla dzieci brakuje. Obrębaski to skok na kasę! Potanieją czynsze, śmieci i woda a miejska kasa jest bez dna.... Kto poprze Obrębalskiego zostanie pełnomocnikiem. Proponuję od zieloności zieleni, od koloru zboczy górskich, od łabędzi w parku.....
~Sir Galahad 24-11-2014 21:19
Dajcie spokój możemy wiele pisać i mówić o Kusiaku, Obrębalskim czy Zawile i ich działalności. Są minusy, są plusy. Ale, że się wy ciągle nabieracie na namaszczonych przez tego populistycznego kolesia Prystroma to jest w szoku. Gość ma kosmiczne pomysły typu tunel transgraniczny pod Karkonoszami, liczone na wiele miliardów euro o ile w ogóle możliwy technologicznie. A jest na maksa konfliktowy. Będzie musiał żeby realizować swoje projekty pozyskiwać i polityków krajowych i wojewódzkich i prywatnych inwestorów. A ze wszystkimi kłóci się łatwo i ubliża. A to z partii, a to wydoić i zaskarżyć dodatkowo inwestora.A potem zrobić konferencję pod płotem niedoszłego Focus Parku i oskarżyć, że nie wybudowano. A kto zrobił wszystko, żeby nie wybudować? Prystrom. I teraz jesteście zdziwieni.
~Sir Galahad 24-11-2014 21:24
Strategia ludzi Prystroma jest zawsze jedna. Przeciwko aktualnemu prezydentowi. Poprzednio poparł Zawiłę przeciw Obrębalskiemu. Obecnie jego kandydat popiera Obrębalskiego przeciw Zawile. Zobaczcie jak zachowywał się Prystrom w relacjach z drobnymi kupcami. Dopóki nie było spółki kupieckiej był ich lobbystą. Moim zdaniem bardzo naiwnym lobbystą. Galerie handlowe nie są konkurencją dla ryneczków i giełd lokalnych. Inny target. Jeśli są konkurencją to dla galerii Wrocławia, Lubina, Wałbrzycha i Goerlitz. Ale nieważne. Kwestie kupieckie i próby blokowania tych inwestycji w handel u nas np. zaskarżeniem do sądu administracyjnego czy wojewody albo innego organu skończyły się. Spólka kupiecka jest. Kupcy lepiej czy gorzej dogadywali się z Obrębalskim najpierw a potem z Zawiłą.
~Sir Galahad 24-11-2014 21:29
Więc tematy kupieckie właściwie zniknęły u Prystroma i fobia antygaleriowa jak powstała spółka kupiecka w szkole podstawowej numer 4 dnia pamiętnego. Tort te sprawy. I teraz jesteście zdziwieni, że popiera kandydata partyjnego i tak dalej. To są tylko slogany. Z definicji anty. Taki populizm taniego protestu i odczapistych wizji. To jest cały Prystrom. I jego ludzie zachowują się wg. tego wzorca. Jest moda na wkurzenie partiami politycznymi akurat. To stosujemy taką retorykę. A tu zdziwienie... Tyle, że stowarzyszenie Prystroma to taka lokalna partia. Formalnie nie, ale faktycznie tak. Na tym polega polityczność, że się ludzie organizują. Nie chodzi o to co skrytykować, ale jaki ma się program. Nie na poziomie marzeń o tunelach i 140 tysiącach mieszkańców.
~Sir Galahad 24-11-2014 21:34
Prystrom to populista i czasem fantasta. I tyle. Nie umie utrzymać wokół siebie dłużej ludzi, którzy nie jadą jego nawijką. Sprawa Fokus parku była symptomatyczna. Prystrom zrobił dużo, żeby nie powstał. Od formalnych sprzeciwów po stwarzanie złej atmosfery wokół inwestycji. Był jej przeciwnikiem. Nie powstała wtedy kiedy mogła powstać. Kiedy było łatwo inwestorowi o finansowanie. Potem nastąpił kryzys w bankowości inwestycyjnej. Zmienił się klimat inwestycyjny. I po latach inwestor padł na innych rynkach. Prystrom do ratusza wyskoczył pod tym płotem i ubolewał "ach czemu nie ma fokus parku?". 4 lata temu tak było. To w końcu on popierał ideę multikina i galerii handlowo rozrywkowej tam czy nie? No sami powiedzcie. Nie patrzcie czy sami jesteście przeciw czy byliście za! Prystrom!
~Sir Galahad 24-11-2014 21:49
Jeszcze kwestie dwie. Były te takie testy w Wodniku przed zimą z awariami. Prystrom nie wiedział o tym i narobił hałasu.Ktoś mu odpisał w komentarzu na facebooku z wyjaśnieniem. Nie znam się na sprawach technicznych wodociągów. Nie wiem jak tam było merytorycznie. A wiecie co Prystrom zadekretował po tym wyjaśnieniu? Że ten koleś co mu wyjaśnił na prezesa Wodnika jak oni z Wilkiem wezmą władzę w mieście JG. No kpina! Jeden komentarz na facebooku kwalifikacją na ważne stanowisko. Oto styl myślenia o zarządzaniu Prystroma. I druga kwestia. Był Linda w JG w Locie. Impreza słabo rozreklamowana słaba frekwencja. Że byście wiedzieli jak prystrom na facebooku się cieszył z tego. Tak po chamsku! Boguś zszedł na psy. Prawdziwa twarz Prystroma. To ma być człowiek na miarę lidera JG?
~Sir Galahad 24-11-2014 21:56
Jako odpowiedzialny lider w JG Prystrom zachował by się inaczej. Ubolewał by albo nad słabą reklamą imprezy ("ja Prystrom zrobił bym to lepiej i było by dużo ludzi"), albo nad degradacją kapitału kulturowego mieszkańców JG i ich modelowi uczestnictwa z życiu kulturalnym ("dla mnie Prystroma to ważny problem"), albo oferta kulturalna powinna być inna ("ja to zrobię"). A co on zrobił? Ubliżył Zawile, ubliżył Bogusławowi Lindzie i był maksymalnie ucieszony! Na blogu Prystrom ma mowę gładką i bywa grzeczny. Ale obserwujcie Prystroma na facebooku. On tam często pokazuje prawdziwą twarz. Bywa autentycznie chamskim hejterem. Przykre. Dlatego nie ma co się dziwić woltom jego kandydatów!Osobiście uważam, że Wrocław rozwija się kosztem (i cały ten model metropolitalny) takich miejsc jak Jelenia Góra
~Sir Galahad 24-11-2014 21:58
Boję się, że ogromne zadłużenie Wrocławia do czego doprowadził Dutkiewicz i to ukrywa może być problemem nie tylko Wrocławia, ale i całego Dolnego Śląska. Żeby spłacać ich zobowiązania zabierać mogą i ciąć wszędzie. Obym się mylił. Myśmy się rozwijali mniej spektakularnie, ale bardziej odpowiedzialnie fiskalnie. Mamy być za to karani? Może trzeba było nabrać długów i nabudować, a potem zarząd komisaryczny ale infrastuktura zostanie?
~Admin 24-11-2014 22:03
Panie Wilk, bardzo proszę aby nie wypowiadał się Pan w imieniu KWW Siła Mieszkańców. Nie zna Pan naszego zdania na ten temat, ponieważ Pan tego z nami nie konsultował. Pozostaje mi tylko życzyć Panu powodzenia w polityce.
~zawiedziona mieszkanka 24-11-2014 22:04
Gdybym wiedziała, że Wilk popiera Obrębalskiego, to w pierwszej turze bym głosowała na Zawiłę a nie na Wilka. Teraz na pewno nie popełnię błędu. Nosił wilk razy kilka...
~głosowanie 24-11-2014 22:08
W takim razie zyska zawiła, a Panu Wilkowi dziekujemy . j/w napisane KWWSM też jemu dziekują.... to daje do myslenia.
~ 24-11-2014 22:14
Nie jestem handlarzem... zaproponuję panu Wilkowi stanowisko.... To mocne hasło wyborcze...
~ 24-11-2014 22:19
Jak w bajce wilku dlaczego masz tak wielkie oczy, spieprzaj dziadu nie widzisz, że prę do przodu, swojego wybranego celu, wstyd !
~ojojoj! 24-11-2014 22:38
I ten wielki Wilk, przeciwnik biurokracji, wstretnych urzedasów których jest tak dużo przyjmuje ofertę urzedasa, z takiego ukladu jakim się brzydził? Widzicie milusinscy, wielbiciele Wilka jaka z Niego wylazła natura? Zwykły maciupki, karierowicz w dodatku bez honoru. Fe! Specjalista ze ho, ho. ,
~idę do lasu 24-11-2014 22:52
zagłosuję na zwiłę ,wole las bez wilka
~moon 24-11-2014 22:53
No się były kandydat na prezydenta skundlił...a nazwisko Wilk zobowiązuje...Panie Wilk, jeżeli był Pan rzeczywiście zachwycony wynikami głosowania, to trzeba było na ich podbudowie zacząć 4 letnią walkę i pracę na rzecz kolejnych wyborów w mieście i pokazać, że ma Pan pomysł na miasto i nie chowa się Pan za parawanem złożonym z kolesi...władza to jednak narkotyk.
~siłamieszkańców 24-11-2014 22:54
kolego siła meszkańców to nie ty
~Lala 24-11-2014 23:03
Tylko Obrębalski, cała moja rodzina i znajomi na niego zagłosują!!!
~Beka z lali 24-11-2014 23:14
Obrębalski to "hydra" o wielu głowach. Jedna jest Papaja, druga Sajnoga, trzecia Schuberta, czwarta Kroczaka, piąta Wrotniewskiego, szósta Miedzińskiego. Sam Obrębalski jest spoko, ale mówisz Obrębalski, a z pudełka wyskakuje "potwór". Pamiętaj, głosując na niego, głosujesz na całą tę "wesołą" kompaniję.
~Zabobrze żyje! 25-11-2014 0:49
Ja mam propozycję do pana Wilka i jego zwolenników. Niech zamiast gadek o urzędasach zrobi porządek w swoim biznesie. Co mam na myśli. Niech zajmie się tą swoją nieszczęsną elektrownią wodną.Chodzi o likwidację tego syfu na wyspie.To przecież nie wymaga pieniędzy tylko staranności! Proponuję wycieczkę na Zabobrze, gdzie z mostu na Bobrze i proszę sobie zobaczyć! Żeby Jelenia Góra nigdy nie wyglądała podobnie jak ta wyspa teraz. Potencjalnie bardzo piękna zresztą wyspa.
~xyz 25-11-2014 5:53
o zesz w morde jaka masakra panu Wiilkowi i jego szalonym pomysłom juz dawno podziekowalismy ale , ze Pan Panie Marku popełni taka głupote..... brak słów mój głos to ZAWIŁA... i mojej rodziny tez..
~owieczka 25-11-2014 7:07
Sila wydymania mieszkancow. Moze M.Zawila nie jest idealem ale ma wiekszy szacunek do ludzi i mowi troche wiecej prawdy. Wlasnie zdobyl moj glos.
~ad 25-11-2014 8:14
wyszło jak tym kawale że -miała być dama a to zwykła tutwa była(specyficzny rodzaj prostytutki)
~ala 25-11-2014 8:16
Panie Marku strzał w kolano, każdy tylko nie Wilk !!!! miałam głosować na Pana zagłosuje na Zawiłe
~PW 25-11-2014 9:09
Siła Wilka - skundlenie, ale daliście się nabrać.
~socjolog 25-11-2014 9:46
Najmądrzejsi okazali się najgłupsi. Penerzy z Pekinu mówili, że nie pójdą na wybory bo jeden kradł i drugi będzie kradł. Mieli rację. Katolik, chciał naprawiać miasto, a poszedł do tych, którzy zepsuli miasto. Jeszcze się nic nie urodziło a już wykastrował zalążek dobroci. Podważył przy okazji autorytet wielu członków, którzy wstąpili do KWW Siła Mieszkańców. Później im ludzie wypomną, że byli u sprzedawczyków. Nie można czegoś zwalczyć wspierając to. Nie można mówić, że ma się inny, lepszy program mówiąc, że inni będą go realizować. Po co tworzyć nowe komitety? Trzeba było wejść do PO skoro jest panaceum na zło. Nie ma nadziei na pierestrojkę przy takich liderach. „Lepiej być niezadowolonym człowiekiem niż zadowoloną świnią; lepiej być niezadowolonym Sokratesem niż zadowolonym głupcem”
~K_asia1 25-11-2014 10:50
Zawiła chodzi na smyczy Schetyny (z Wrocławia), a jego zwolennicy ciągle wypominają Obrębalskiemu Dudkiewicza. Ciekawe, prawda?
~123 25-11-2014 11:21
Ale jaja Wilczek zrobił was na szaro i widać jacy to sa kombinatorzy a wy słuchacie tych głodnych kawałków.Macie co chcieliscie a oni sie na was wypinaja i smieja sie tylko z was.
~bigu 25-11-2014 11:50
Jesli to prawda z tym obiecanym stanowiskiem, to mamy do czynienia z KORUPCJA POLITYCZNA - poparcie za stolek - ale bagno!
~tam wiedzą lepiej 25-11-2014 12:39
Siła Mieszkańców to już PO czyli sterowanie z Wrocka.
~biwalencja 25-11-2014 12:54
Mam wrażenie, że Donek powinien porozmawiać z kolegą partyjnym Bogdanem Klichem.
~hycel 25-11-2014 13:19
Wilk? Teraz to już tylko kundel.
~jajajakberety 25-11-2014 13:29
Jak slowo honoru, Obrebalski o tym wie? Tozto siara miec takie poparcie ;) raczej powinni powazni kandydaci unikac kojarzenia z takim magikiem. Ten ruch raczej pomoze niezdecydowanym zaglosowac na Zawile. No i dobrze
~ 25-11-2014 13:36
Przez ten ruch M. Obrebalski przegral juz wybory I niestety mamy znowu przes...ne nastepne 4 lata z nieudacznikiem zawilcem - Czas spadac z tego grajdola zamieszkanego przez idio..ow.
~jajajakberety 25-11-2014 13:53
Jak slowo honoru, Obrebalski o tym wie? Tozto siara miec takie poparcie ;) raczej powinni powazni kandydaci unikac kojarzenia z takim magikiem. Ten ruch raczej pomoze niezdecydowanym zaglosowac na Zawile. No i dobrze
~jajajakberety 25-11-2014 14:18
Jak slowo honoru, Obrebalski o tym wie? Tozto siara miec takie poparcie ;) raczej powinni powazni kandydaci unikac kojarzenia z takim magikiem. Ten ruch raczej pomoze niezdecydowanym zaglosowac na Zawile. No i dobrze
~Krzyś 25-11-2014 15:48
Głosowałem na SM i teraz będę głosował na P. Obrębalskiego wraz z całą rodziną. Do wyboru pozostało 2 kandydatów , jeden to cholera drugi to dżuma, ale trzeba iść i oddać głos. Te same komentarze były by jeśli Pan Wilk poparł by Zawiłę. Jeśli mamy wziąść sprawy w swoje ręce to musi to być głos ważny.Powtarzam z dwojga złego wybieramy Obrębalskiego i nie dlatego , że poparł go pan Wilk. Głosując na SM chcieliśmy zmiany, głosując na Zawiłę nie chcemy zmian , wszystko jest cacy ( ceny śmieci , czynsze, woda). Ludzie otrząśnijcie się!!!!!!
~Ale heca 25-11-2014 16:00
Ktos pisze ze Obrebalski przed ostatecznym starciem przekupuje dawnego konkurenta mirazem i obiecuje mu stanowisko urzednika w zamian za poparcie jego ugrupowania. Toz to wyborcza korupcja gdzie mowi sie o handlu glosami wyborcow.Nie mozna za cene stanowisk kupczyc wyborcami gdzie bedzie korzysc tylko w jedna strone.A moze juz zostala ustalona liczba ludzi ktorzy beda zwolnieni po objeciu prezydenta miasta a w ich miejsce wejda ludzie Wilka dla ktorego zostanie specjalnie utworzone stanowisko.Czyto juz wyborcza korupcja czy zwykle oszustwo , a moze by tak prokurator zbadal czy to miesci sie w prawie wyborczym.Wedlug mnie to czysty swindel i podla zagrywka.Jestem ciekawy czy ludzie z Sily Mieszkancow tak nisko upadli zeby dac sie wyrolowac cwaniakowi.Panie Marku juz zaczynaja pana topic.
~cóż 25-11-2014 17:16
No cóż, Dutkiewicz zasłynął ostatnio korupcją wyborczą we Wrocławiu (wpiszcie w Google "Dutkiewicz korupcja wyborcza"), teraz Obrębalski idzie w jego ślady. Różni ludzie, ale ta sama partia i te same metody działania. Już mamy przedsmak tego, co będzie o wyborach. Zastanówcie się, kogo wybieracie. Wrocławskiej mafii tu nie chcemy! Mało było afer i skandali z udziałem Dutkiewicza i Protasiewicza? Nie pozwólcie, aby to samo przyszło do Jeleniej Góry!
~Sir Galahad 25-11-2014 17:47
Akurat Schetyna jest dla Jeleniej Góry faktycznie dużo lepszy niż Dutkiewicz. Co z tego, że Schetyna z Wrocławia? To poseł ziemi jeleniogórskiej. Ale to też nie ważne. Ważne jest to, że Dutkiewicz na różne gadżety zadłużył Wrocław pod korek przysłowiowy to raz. I Jest zwolennikiem skrajnej, ale to skrajnej wersji metropolizacji w Polsce. Czyli ściągania w naszym przypadku zasobów ludzkich i finansowych do Wrocławia. To jego być albo nie być.Politycznie. Schetyna nie jest zwolennikiem Dutkiewicza ani metropolizacji. Schetyna to nie jest model rozwoju doprowadzony do takiej skrajności jak w przypadku "wrocławskiego dynamizmu". Schetyna kuma, że rozwój Wrocławia, Legnicy, Bolesławca czy Jeleniej Góry musi być ze sobą zrównoważony. Zupełnie inaczej jest z Dutkiewiczem.
~Sir Galahad 25-11-2014 17:53
Dutkiewicz musi zasysać inwestycje i młodych płatników PIT do Wrocławia za wszelką cenę. Ponieważ te gadżety, które zafundował stolicy Dolnego Śląska wbrew jego naiwnym wyobrażeniom nie poskutkowały efektem mnożnikowym dla wzrostu przychodów Wrocławia w długiej perspektywie. Że niby skoro atrakcyjność miasta wzrosła to wzrost inwestycji bezpośrednich będzie skokowy. To nie ma nic do rzeczy, że Schetyna jest z Wrocławia również. NIC! Widać to po różnych projektach typu poprawa jakości linii kolejowych do JG i jeszcze paru innych. Dutkiewicz wycyckał już resztą Dolnego Śląska przy obwodnicy Wrocławia! Wrocław miał ze swoich środków płacić, tak jak my płaciliśmy za naszą "do Karpacza"!. Prawda jest taka, że wcześniejszy Wrocław przed erą Dutkiewicza tak JG nie "zasysał". Schetyna > Dutkiewicz
~ 25-11-2014 18:15
Przez ten ruch M. Obrebalski przegral juz wybory I niestety mamy znowu przes...ne nastepne 4 lata z nieudacznikiem zawilcem - Czas spadac z tego grajdola zamieszkanego przez idio..ow.
~michałł 25-11-2014 18:27
Ci co tak ujadają na pana Obrebalskiego to z zanikiem inteligencji
~ 25-11-2014 18:33
Do 18,27 Pora do lekarza gorszy jest zanik rozumu !!
~lala 25-11-2014 18:59
tylko na Zawile Obrembalski juz szykuje stanowisko dla Wilka i dla podopiecznych
~realizm Dutkiewiczowa taki! 25-11-2014 20:12
"Stadion będzie maszynką do zarabiania pieniędzy" - Rafał Dutkiewicz
~ 25-11-2014 21:24
Wilk sprzedał się za parę srebrników to co głosił w kampanii wyborczej to lipa i takiego człowieka do swojej elity bierze Obrębalski, wartościowy nabytek !
~kalus 25-11-2014 21:46
Obrębalski to nadużywający procentów karierowicz, pamiętacie słynne zdjęcie z twarzą w sałatce?? Nie? ~To na necie poszukajcie. Do Wrocławia panie Obrębalski! tam może Pan psuć.
~ 25-11-2014 21:55
Bo Wilk tylko klamal populistycznie farmazony, obiecanki, pierdzianki dla glupich, naiwnych - a chodzilo mu tylko o to, zeby dostac sie na stolek i zalatwic swoja sprawe z elektrownia, ktora powinna byc zamknieta. Teraz, jesli wygralby Obrebalski, to sliski Paul z obiecanego stanowiska wyprowadza swoj biznes na prosta, a niejakich tzw. wyborcow zlewa cieplym moczem (no i oczywiscie pobiera kase z tychze wyborcow podatkow.)
~pajcez 26-11-2014 0:30
ciekawe za ile się sprzedał.Jeszcze niedawno deklarował poparcie p.Zawile
~aaa 26-11-2014 7:11
Tylko Obrebalski daje szanse J G.
~bbb 26-11-2014 17:51
Obrębalski po raz kolejny się skompromitował. Teraz takie cyrki z ustawianymi stołami, to co będzie później? Aż strach pomyśleć... Tylko Zawiła!
~r.p 28-11-2014 15:10
czyżby Robert.P SKORZYSTAŁ z przysługi WILKA i sam został pożarty kolejny raz?????Roberciku twój koniec miał miejsce kilka lat temu.....
~daro540 19-12-2014 19:19
Aż potrzebny był wilk żeby pomóc mu w zaparciu?:)

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Studium na początek

Udany Piknik Strzelecki

Radni KO przeciw kupcom?

Wypadek przy baniakach  

Świętują Niepodległość

Sonda

Wypalenie zawodowe należy uznać za chorobę?

Oddanych
głosów
830
Tak
63%
Nie
30%
Nie wiem
7%