MenuZamknij

WIADOMOŚCI

SPORT

Wielka woda z gór

Wiadomości: REGION
Czwartek, 2 lipca 2009, 13:44
Aktualizacja: 14:40
Autor: Mar
Fot. Mar
Po oberwaniu chmury w Czarnym Kotle błyskawicznie przybrał poziom wody w rzece Wrzosówce. Mieszkańcy mówią, że jeszcze takiej fali nie widzieli. Woda płynie w stronę Sobieszowa i Cieplic.

Poziom jest najwyższy w tym roku, niewiele niższy od najwyższego notowanego poziomu w 2006 roku.

Fala powinna dotrzeć już do zapory w Cieplicach w parku Norweskim. Rzeka Wrzosówka wpływa do Kamiennej w okolicach starego cieplickiego cmentarza.

Gwałtowna burza i ulewa dały się też we znaki na Zabobrzu, gdzie przez kilkanaście minut nieprzejezdna była krzyżówka Ogińskiego i Moniuszki na wysokości wjazdu do szpitala wojewódzkiego. Deszcz zelżał i woda szybko spłynęła do kanalizacji.

Nieprzejezdne są Karpniki, gdzie znowu wylewa tamtejszy potok. Woda podtapia domy w Ściegnach, Miłkowie i Podgórzynie.

Czytaj również

Jak skutecznie walczyć ze smogiem  

Na kanwie muzyki, czyli wybitny wiolonczelista w Filharmonii Dolnośląskiej

Młodzi przeciw zmianom klimatycznym

Komentarze (29) Dodaj komentarz

diablica 2-07-2009 14:13
a co się dzisiaj pod tesco dzieje... wody prawie do połowy łydki... moje nowe buty się rozkleją ;(
~rudy 2-07-2009 14:17
znowu cos sie dzieje ! przyjzdzam jutro z aparatem i kamerka !
~olo 2-07-2009 14:33
no to wszyscy mamy SPA za darmochę
piipi 2-07-2009 14:46
~Piekne zdj.nr.3 i 4 ..woda to potezna sila,ktora niszczy i ciagnie za soba wszystko ! Czlowiek .tutaj przegrywa z Natura !
piipi 2-07-2009 14:50
~DIABLICO . ..z ul.Bankowej Zaklad Szewski zostal przeniesiony na Podwle, ON ma ..gwarantuje DIABELSKO-DOBRY klej ! Moze ..z Pielkla ? Nie wiem.. ..zapytaj !
~OLO 2-07-2009 15:46
diablico tak sie kończą zakupy w tesco i w CCC
daria30119 2-07-2009 17:02
Ja na szczęście mieszkam na górce i mnie nigdy nie zaleje. :-) Dzisiaj dużo chodziłam na piechotkę i bardzo mi buciki przemoczyło ale......nie widzę żeby chciały się rozkleić. A w ogóle mam już dość deszczu a szczególnie burzy której się bardzo BOJĘ!!!!
~olo 2-07-2009 17:34
daria co ty robiłaś na tym przejeździe ?
~zabka 2-07-2009 18:26
burza to byla fajna, w kowarach tak grzmialo ze az cygany pouciekały hahah a pioruny tez, tez niezle :P:)
daria30119 2-07-2009 19:24
Jechałam akurat autem a dlaczego pytasz? Byłam też dinusie oglądnąć. Wbrew temu co pisali na Jelonce to można się dogadać z gościem i się wchodzi.
piipi 2-07-2009 19:25
~DARIA ..~Moja metoda ..do lozeczka,a tam schowaj sie pod kolderka ! ~Pomaga ! *POLECAM.piipi.
piipi 2-07-2009 20:18
~WROCLAW ..do nas przyjedzie ! AGO..UWAGA ..UWAGA !!!!!
daria30119 2-07-2009 20:44
piipi~~ Mam cieńką kołderkę i będę słyszała....Ale dziękuję za radę. Pozdrawiam :-)
~do Olo 2-07-2009 21:19
I pewnie w Biedronce. Ja kupiłem w Biedronce buty z kożuszkiem zimowe.Myśle sobie na 3 miesiące może przechodze to i szybko wiosna będzie. Buciki miesiąca nie wytrzymały. Zareklamowałem - nic nie mówili i zwrot kasy była. W tych bucikach to miałem SPA za darmoche. Pot był taki ,że wylewało się i pozatym wszyscy w centrum mówili ,że to zapachy z Lwóweckiej idą...
rymcycymcy 2-07-2009 21:56
Diablico dawno Cię nie widziałem :) Może zamień swoje butki na gumiaczki. One Cię ochronią przed wszechobecną wilgocią ! ;)
~kombi 2-07-2009 23:26
piipi dziecinko, miasto nie jezdzi. napisz przy okazji gdzie cos ciekawego mozna zobaczyc bo nie chce mi sie tego calego belkotu czytac
~do Olo 2-07-2009 23:28
p.s. mam nadzieje ze jutro i pojutrze tez bendą jakieś efektowne ulewy bo coś prognozy pogody jakieś nieciekawe na weekend
~do 20.18 Piipi 2-07-2009 23:29
Może jakiś komitecik powitalny z bankiecikiem zorganizować.Może z tej wyżerki po wizycie P. Kaczorowskiego zostało (gulasz)
diablica 2-07-2009 23:53
dzięki piipi - chodzę tam;) a piekiełko to będzie jak mi się buciki rozpadną:)) rymcycymcy - żebyś wiedział, że to najlepsze rozwiązanie!
piipi 2-07-2009 23:59
..do - [~Kombi ..] ..pss..pssssssss ( ; ) ! NIE przeszkadzaj kobietom .. w wirtualnej rozmowie !
piipi 3-07-2009 0:03
~C.d ..POUCZENIE: - "Wroclaw" jest*mezczyzna i POSTRACHEM ..wszystkich NIEwinnych OWIECZEK ! ~BOJE sie ..piipi
~do piipi i innych debili 3-07-2009 10:30
Wy tu o głupotach gadacie, a tam Gruszki i Karpie toną! Wstydźcie się!!!
~kombi 3-07-2009 11:06
piipi, kwiatuszku, ja tez jestem kobieta ! nie wiedziales ??
piipi 3-07-2009 12:11
..do - [~postu z godz.10:30 ..] ..tylko BEZ brzydkich slow ! Lepiej przezytaj post z dn.02:07 i godz.14:17 ! "Wroclaw" przyjezdza i bedzie NASZE nieszczescie fotografowac !
piipi 3-07-2009 12:12
*KOMBI ..a dlaczego uzywac "meskiego" nickname ?
~do piipi 3-07-2009 19:30
Już Ci ktos napisał, że miasto nie może jeździć! Taka tępa jesteś, że nie potrafisz nawet tego zrozumieć???
piipi 3-07-2009 22:13
..do - [~postu z godz.19:30 ..] ...ponownie pisze ! *Mezczyzna moze jezdzic !
~do piipi 4-07-2009 0:25
Ale Wrocław to nie mężczyzna, ciemnoto jedna! Jakbyś choc raz w życiu wychyliła tę swoja durną łepetynę poza Jelenia Górę, to byś wiedziała! Chyba że ci juz wszystko kojarzy się z chlejącymi facetami...
piipi 4-07-2009 10:40
..myslisz o mezczyznach z Wroclawia ?

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Rozrywki tu nie będzie, powstanie market

O jeleniogórskim rynku

Ważna informacja dla klientów ECO  

Kiermasz świąteczny – możesz pomóc!

Mikołajki wolontariuszy z kowarskiego Lema

Sonda

Czy coraz więcej przepowiedni o zbliżającym się końcu świata należy traktować poważnie?

Oddanych
głosów
696
Tak
22%
Nie
70%
Nie wiem
8%