MenuZamknijRaport
Koronawirus

WIADOMOŚCI

SPORT

Niedziela, 12 lipca
im. Weroniki, Jana

W trosce o zwierzęta złamał prawo?

Wiadomości: Jelenia Góra
Czwartek, 21 marca 2019, 6:15
Aktualizacja: Sobota, 23 marca 2019, 9:44
Autor: WAC
Fot. WAC
Siedem zarzutów postawiła Prokuratura Rejonowa w Jeleniej Górze prezesowi Dolnośląskiego Inspektoratu Ochrony Zwierząt Konradowi Kuźmińskiemu. Wszystkie mają związek z prowadzoną przez niego działalnością na rzecz ratowania zwierząt.

Śledczy uznali, że do przekroczenia prawa mogło dojść podczas trzech interwencji, podczas których inspektorzy DIOZ odbierali zaniedbane psy ich właścicielom.

Zarzuty, jakie postawiono prezesowi DIOZ to: dwukrotne naruszenie miru domowego, gdyż Konrad Kuźmiński bez asysty policji podczas interwencji wszedł na teren prywatny i nie chciał go opuścić mimo wezwań właścicieli, a także kradzież trzech psów, w tym jedna rozbójnicza, w trakcie której doszło do spowodowania obrażeń naruszających czynności organizmu do dni siedmiu, fałszowanie dokumentów wrocławskiego oddziału Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami oraz bezprawne podawanie się za inspektora TOZ, którym K. Kuźmiński nie jest – wylicza zastępca Prokuratora Rejonowego w Jeleniej Górze prok. Sebastian Ziembicki . - W całej sprawie nie chodzi o surowe ukaranie prezesa DIOZ, gdyż nikt nie neguje jego chęci niesienia pomocy zwierzętom, lecz należy ukrócić te działania, przy których dochodziło do łamania prawa. Przypomnę, też że K. Kuźmiński po czasowym odebraniu psów powinien oddać je do schroniska dla zwierząt, gdzie miały przebywać do czasu decyzji co do ich dalszego losu. Tymczasem on szukał im nowych właścicieli, podczas gdy dotychczasowi nie zostali pozbawieni praw do nich - dodaje prokurator.

Dodajmy, że wobec K. Kuźmińskiego zastosowano jako środki zapobiegawcze: dozór policyjny oraz zakaz wykonywania czynności wynikających z ustawy o ochronie zwierząt

Jak tłumaczy Konrad Kuźmiński - w przypadkach interwencji, których dotyczą zarzuty prokuratury nie ma mowy o naruszeniu prawa, gdyż zostały przeprowadzone na podstawie art. 7 ust. 3 Ustawy o ochronie zwierząt, stanowiącego że w przypadkach niecierpiących zwłoki, gdy dalsze pozostawanie zwierzęcia u dotychczasowego właściciela lub opiekuna zagraża jego życiu lub zdrowiu, policjant, strażnik gminny lub upoważniony przedstawiciel organizacji społecznej, której statutowym celem działania jest ochrona zwierząt, odbiera mu zwierzę, zawiadamiając o tym niezwłocznie wójta (burmistrza, prezydenta miasta), celem podjęcia decyzji w przedmiocie odebrania zwierzęcia.

Czy się to komuś podoba czy nie, nadal będę ratował zwierzęta – mówi K. Kuźmiński. - O stanie tych psów, których odebranie kwestionuje prokuratura, mógł się przekonać każdy gdyż ich zdjęcia były publikowane w mediach społecznościowych oraz portalach internetowych. Do zarzutów nie mogę się dokładnie odnieść, gdyż nie otrzymałem ich uzasadnienia. Mimo mojego wniosku, nie otrzymałem też wglądu do akt sprawy - podkreśla.

Twoja reakcja na artykuł?

25
35%
Cieszy
0
0%
Hahaha
4
6%
Nudzi
5
7%
Smuci
5
7%
Złości
33
46%
Przeraża

Ogłoszenia

Czytaj również

Marszałek Sejmu w Kowarach

Prezydent na Polanie Jakuszyckiej

Ulica Nadbrzeżna już w nowej odsłonie  

Komentarze (92) Dodaj komentarz

~Ben 21-03-2019 6:24
dura lex sed lex
~Sylwester 21-03-2019 6:41
Sprawa śmierdzi a pan prokurator nie jest obiektywny i prowadzi w majestacie prawa własną wojenke. Tak to wygląda z zewnątrz ☹️
~ju777 21-03-2019 7:33
masakra...gość tępi gnoi którzy katują zwierzęta a pan prokurator....mógłby się wziąć za tych, z którymi ten pan walczy
~dzidek bez swetra 21-03-2019 20:39
do: ~ju777 (7:33)
Widać, że pan prokurator jest po prostu za cienki do poważnych spraw, dlatego miota się i stara się wykazać w takich właśnie obszarach, dając i tu poważnie ciała. Wstyd (nie)wymiarze sprawiedliwości.
~Groszek i Klarcia 14-02-2020 9:17
do: ~ju777 (7:33)
A Norbert Z. z Centaurusa robi to samo. Powiedz to właścicielce ratlerków zabranych bezprawnie, że gość tępi gnoi. Odpowie ci kto jest gnojem. NORBERCIE Z. oddaj Fionkę, Kajtka i ich dzieci. Wołów to małe miasteczko ciekawe czy tam już wiedzą prawdę o tobie. Nie. To już niedługo będziesz medialny pod pseudonimem Norbert Z.
~t..pi 18-04-2020 17:29
do: ~ju777 (7:33)
To że t..pi innych, to nie powód żeby łamał sam prawo !
~ 21-03-2019 7:44
Sąd to jedna wielka sekta, nawet jak masz racje i nic nie zrobiłeś to i tak będziesz winny, taki mamy klimat , chory kraj, chorzy ludzie.
~Czlowiek sukcesu 21-03-2019 7:47
Trzymaj się człowieku, bo jestes wielki i robisz kawał dobrej roboty. Wierze w to co robisz. Szkoda nawet słów na takie sprawy. Przemoc i znęcanie sie nad zwierzętami jest na porządku dziennym w Polsce. Mało kto reaguje zwłaszcza na wsi. A jak sie sprawe odda policji to zwykle wszystko rozchodzi sie po kościach. Żenada.
~Groszek i Klarcia 8-02-2020 8:40
do: ~Czlowiek sukcesu (7:47)
A czy właściciel został pozbawiony praw bo jeżeli nie to jest to paserstwo i kradzież
~em 21-03-2019 7:55
Niech prokurator zajmie się tymi co katują zwierzęta! Dzięki temu Panu ma ich podanych na widelcu. Widać oprawcy są bezkarni, oskarża się człowieka, który z nimi walczy. Co za kraj....
~pryk 21-03-2019 14:07
do: ~em (7:55)
Powinien zapisać się do PiSu to mu skoczą.
~Groszek i Klarcia 14-02-2020 9:27
do: ~pryk (14:07)
I bez PISu będzie skakał wysoko
~efendi 21-03-2019 7:55
No tak w euro-sojuzie burek jest ważniejszy od prawa własności i ochrony dóbr osobistych właściciela. Animizacja świata trwa w najlepsze ! Szkoda , że nie ma prawa do Broni palnej bo w pogoni za jakimś zaniedbanym śmierdzielem na czterech łapach mógłby zastrzelić kilka osób !
komentarz usunięty
~efendi 21-03-2019 10:29
odpowiedź na usunięty komentarz
W większości stanów USA kulkę albo i kilka dostał by tzw. Inspektor i to w majestacie prawa ! Tam prawo własności jest nienaruszalne a dobro burka jest gdzieś w czarnej d.....e. Towarzyszu Pan Polak socjalizm to jednak stan umysłu a nie ustrój !
~zaboberek 21-03-2019 9:25
do: ~efendi (7:55)
Twój nick jest bardzo trafny,bo taki pogląd na zwierzęta mają właśnie Arabowie.
~efendi 21-03-2019 10:30
do: ~zaboberek (9:25)
I to jest pozytywny wyjątek ...
~Samotna matka 21-03-2019 12:52
do: ~efendi (7:55)
Odezwał się! Obrońca praw oprawców zwierząt!
~Jan555 21-03-2019 8:16
Trzymaj się chłopie Dobrą robotę robisz.
~Groszek i Klarcia 14-02-2020 9:25
do: ~Jan555 (8:16)
Trzymaj się bo ostatnich gryzą psy
~ciekawy 21-03-2019 8:25
a ja jestem ciekaw co działo się z taką ilością psów po tym jak zostały odebrane?
~Groszek i Klarcia 14-02-2020 9:22
do: ~ciekawy (8:25)
A co się robi pozbywa się ich, jest tyle psów do adopcji a chętnych coraz mniej kasa wzięta towar niepotrzebny. Spróbuj dowiedzieć się o ich los. RODO i koniec dochodzenia.
~Jamłasica 21-03-2019 8:26
Uwzięli się na Pana Konrada , bo wykazuje ich matactwa i nieudolność. A kaście rządzącej w Jeleniej Górze to nie na rękę. I takie są fakty 😪
~Huer 21-03-2019 8:50
do: ~Jamłasica (8:26)
Dokładnie. To jest ewidentna nagonka. Pomóc należy P. Konradowi!!!
~Groszek i Klarcia 14-02-2020 9:24
do: ~Huer (8:50)
Adoptuj go
~Groszek i Klarcia 14-02-2020 9:24
do: ~Jamłasica (8:26)
To niech pomaga a nie szkodzi zwierzętom
~ 21-03-2019 9:03
Jeszcze trafi na właściciela posesji że ją nie opuści o własnych siłach , byle burak może bezprawnie wtargnąć na posesje , może jeszcze do mieszkania
komentarz usunięty
~Samotna matka 21-03-2019 13:00
odpowiedź na usunięty komentarz
A może bliżej poznać tych ludzi a nie tak wstretnie krytykować...A co ty dajesz z sobie dla zwierząt? od tego zacznij!
~Ja1988 22-03-2019 18:53
odpowiedź na usunięty komentarz
A ty jak pomagasz zaniedbanym zwierzętom, buraku?
~Groszek i Klarcia 8-02-2020 8:42
do: ~Ja1988 (18:53)
Nie kradnę ich
~JAMŁASICA 21-03-2019 10:58
ty tęż poczytaj ,do Huera bo jesteście z jednej gliny.Życie nie nauczyło was rozumu.Mój kolega mówi na takich,, CHODZĄCY NAWÓZ,,gówno jecie ,gówno wiecie,gówno się znacie.
użytkownik facebook 21-03-2019 11:00
Pan prokurator powinien surowo ukarać właścicieli tych biednych zwierząt!!! Jak można być tak ślepym na krzywdę tych zwierząt😡😡😡😡 Proponuję pooglądać wszystkie filmy z tych interwencji a potem dawać zarzuty p.Prokuratorze😡
~dysysta 21-03-2019 11:23
Panie konradzie ratuje pan zwierzęta podsycając jednocześnie nienawiść wśród ludzi!!! Ta fala hejtu jaka występuje po pana publikacjach jest przerażająca!!! Ludzie ogarnijcie się!!! Jak można komuś życzyć śmierci, raka, by z...ł we własnych odchodach itp. To jest chore, wypaczone, ma formy dewiacji!!! Osobiście gdyby mnie tak ktoś oczerniał podałabym każdego z osobna do sądu. Publikacje zawierają tylko i wyłącznie opis jednej strony. Brakuje argumentów drugiej strony, możliwości obrony. A sprawy nie zawsze są oczywiste, czasami mają drugie dno. np. Pies znajomych wygladał na głodzonego, podczas gdy był chory. W/w wydali mnóstwo pieniedzy na weterynarza by go ratował, niestety musieli go uśpić". Inna sprawa. zmarł właściciel psa. ten tak tęsknił, że nic nie jadł, pomimo starań nowych właścicieli. Dla p. konrada sprawy byłyby oczywiste - pies zagłodzony. Ludzie ogarnijcie się. jest w was tyle nienawiści, ze mam poważne wątpliwości czy potraficie kochać zwierzęta. Wątpię. Dziwny jest ten świat gdzie człowiekiem gardzi człowiek... jakie to prawdziwe
~Groszek i Klarcia 8-02-2020 8:50
do: ~dysysta (11:23)
Cała prawda o fundacja. Na stronach pokazuje się drastyczne zdjęcia i filmy np. Pies z Sycowa komu ma to służyć. Filmy szkoleniowe? Nie, będzie więcej kasy bo ludzie o "dobrym sercu" wpłacom darowiznę tylko kto normalny o "dobrym sercu" ogląda takie filmy.
użytkownik facebook 21-03-2019 11:28
Filmy nic nie dadzą prokuratura w Jeleniej ma to gdzieś mamy taki przykład zawarliśmy film i mają to gdzieś!!!!
użytkownik facebook 21-03-2019 11:51
Tylko trzech? ja to bym złamała wasze prawo więcej razy! jak zaczniemy karać tych co życie ratują to dokąd nas to doprowadzi...urzędnicy bronią oszustów i barbarzyńców wstyd!
użytkownik facebook 21-03-2019 11:59
To nie obrońcę zwierząt powinno się karać, tylko właścicieli. Zwierzę nie jest rzeczą, należy mu się szacunek, dbałość i miłość.
użytkownik facebook 21-03-2019 12:20
Czy ktoś z komentujących przeczytał chociaż ten artykuł? Naruszanie miru domowego, fałszowanie dokumentów, bezprawne podawanie się za inspektora TOZ. To tylko niektóre zarzuty. Nie może być miejsca na samowolę. Organy mają prawo badać skargi różnych stron. W tym miejscu przypominam oświadczenie prezydenta Jeleniej Góry: https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2342884102450117&id=181463381925544
użytkownik facebook 21-03-2019 12:46
Patryk Pałka naruszenie miru domowego? Żart
użytkownik facebook 21-03-2019 13:18
Patryk Pałka może w niektórych momentach przesadził, ale czasami, żeby pomóc zwierzęciu tak chyba trzeba przy tej znieczulicy. Bo większość ma zwierzęta za nic, niestety. 😢
użytkownik facebook 21-03-2019 23:08
Patryk Pałka większość uznała "inspektora" za swietego stając się prokuratorem i sędzią, wyrok zapadł nie zależnie czy przeczytali artykuł. Jest takie powiedzenie; do byka nie podchodz z przodu, do konia od tyłu a do idioty wcale. 😉
użytkownik facebook 22-03-2019 12:38
Patryk Pałka z tego co wiem Ci ludzie mają i nagrywają każde zabieranie psa! ciekawe całe życie mam psy! jakoś żaden inspektor mi nie przychodzi i nie zabiera! bo o psa trzeba dbać!!! to nie jest zabawka tylko członek rodziny... Skandal by pies chodził głodny wystraezony i zaniedbany a mimo wszystko kocha takich wstretnych właścicieli... Popieram i jestem całym sercem, za tymi ludzi którzy czuwają nad zwierzętami i co miesiąc ich wspieram finansowo choć trochę i wspierać będę, mimo jakiś tam podejrzeń.,bo robią dużo dobrego!!!!A prokuratorem i rządzącym nie ufam!!!!
~Kauzyperda 24-03-2019 17:15
do: użytkownik facebook (12:20)
Podsuwane fotki faktycznie okaleczonych i jedynie łudząco podobnych do piesków rzekomo skatowanych przez właścicieli którym szeryf Kuźmiński bezprawnie je odebrał to jego stary sprawdzony numer, stosował go wielokrotnie w mediach społecznościowych oraz postaci materiału dowodowego spraw sądowych w których występował jako oskarżyciel posiłkowy.
~gość 4-04-2019 7:31
do: użytkownik facebook (12:20)
Brawo!!!
~Pies 21-03-2019 12:32
Brawo dla prokuratury tępić te wszystkie fundacje. Banda naciągaczy a głupi lud jeszcze im wpłaca. Poza tym ten inspektorat brzmi jak jakaś państwowa firma a to zwykła fundacja która robi kokosy.
~Jg 21-03-2019 19:13
do: ~Pies (12:32)
A coś mądrego do powiedzenia tez masz czy tylko tyle? 😂
~Jamłasica 21-03-2019 20:29
do: ~Pies (12:32)
Tak jak co gra w styczniu?
~Ja1988 22-03-2019 18:54
do: ~Pies (12:32)
A ty jak pomagasz zwierzętom?
użytkownik facebook 21-03-2019 12:53
Jest takie powiedzenie." Za dobre uczynki trzeba ponieść karę" 😡
~Samotna matka 21-03-2019 12:53
Dopóki będą tacy jak Pan ludzie będzie tylko zło!
~Mój dom 21-03-2019 13:11
Brawo prokuratura.
~Tomasz Miroszkin 21-03-2019 13:49
Pan Kuźmiński mylił się wiele razy, w większości przypadków po prostu ufał zgłaszającym bardziej niż właścicielom. Może powinien trochę obiektywniej patrzeć dookoła. Broni się jednak dobrymi chęciami, tego nie sposób mu odmówić. To trudna działalność i pomyłki będą się zdarzać.
~Hudini 21-03-2019 18:56
do: ~Tomasz Miroszkin (13:49)
Tomku, pomylic to sie moze sklepowa reszte wydajac. A Kuzminski z premedytacja odbiera rasowe psy po ktorych sluch ginie.
użytkownik facebook 21-03-2019 14:50
Masakra.To ,że szukał domów przestępstwem????
użytkownik facebook 22-03-2019 12:41
Irena Mazurkiewicz no właśnie szukał na własną rękę dom dla zwierzaka katowanego, to jest łamanie prawa... Skandal 😢
~Michrou 21-03-2019 15:09
Prawidłowa reakcja prokuratury, przez takich panów jak ten tracę zaufanie do obrońców zwierząt. Czy chodzi tu o zwierzęta, czy jednak bardziej o "fejm"/"atencję", a może o pieniądze? Jeżeli ten pan chce pomagać zwierzętom, to niech to robi zgodnie z prawem. Cel nie uświęca środków, zwłaszcza, że mógł go osiągnąć w legalny sposób. Może cel tego pana jest szlachetny, ale łamiąc prawo w ten sposób staje się on przestępcą, bezprawną patologią i samowolą, którą trzeba zwalczać. Nie można kierować się emocjami w osądzeniu "bo robi dobrze", nie robi dobrze, robi źle, bo działa bezprawnie.
~gość 4-04-2019 7:29
do: ~Michrou (15:09)
Też nie widze problemów z wezwaniem służb.
~wer 21-03-2019 15:19
A to niespodzianka. Myślał że "zoofile" go obronią przed prokuratorem a tu zonk. Tak jest panie K. Prawo obowiązuje wszystkich... A do proroka: wyrok z górnej półki będzie w sam raz. W końcu łamał prawo wiele razy. A i zarzutów pełne spektrum.
~Bazylek 21-03-2019 15:37
Kto nigdy nie miał psa,kota czy nawet chomika nie pojmuje problemu.Sfrustowani "własciciele" wyźywają sie na tych futrzakach..Spacer?trawnik przed domem./jesli zdąźa/,jedzenie ?jak nie zapomną..Sasiedzi są slepi,głusi, bo to nie ich sprawa.A psy na wsi/na szczęscie to juz jednostki!!/,to lancuch .Czlowieczenstwo poznaje się po podejsciu do braci mniejszych.
~ 21-03-2019 15:40
Myślał że będzie rządził jak komornicy , może w końcu przyjdzie na nich czas , brawo prokurator , górna półka
~ajajjaj 21-03-2019 15:56
Katolibany nie pozwolaa aby ktoś miał czelność bronić coś co nie ma duszy.
~pojebka 21-03-2019 16:34
Prawdą jest, że w większości przypadków słusznie odbiera zwierzęta, że ich los nie jest mu obojętny i takich ludzi jest mało, ale mowa nienawiści jaka nim przemawia pokazuje jakim jest człowiekiem. Niby cel uświęca środki, ale czy upokarzanie, wystawianie na pośmiewisko i przyzwalanie na inwektywy w stosunku do drugiego człowieka ma jakieś usprawiedliwienie? Osoba dzięki skandalom, czasami" znajomością"przepisów i niekiedy jeszcze malwersacjom osiągnęła właśnie to o co jej głównie chodziło - rozgłos. Przecież teraz dużo ludzi wie o kim mowa, wiele osób nie pozwoli na jego ukaranie i prawdopodobnie tak będzie, bo sprawa robi się medialna. K.K to oszuścik jakich mało : ) Obojętnie czy ktoś jest mu obcy, czy zna się z kimś dobrze - jeśli coś mu nie pomyśli to zniszczy ludziom życie. Sam nie działa zgodnie z prawem więc wymaganie od drugiej strony to lekka hipokryzja, w końcu studiuje prawo, czy nie powinien ustosunkować się do przepisów? Życzę w dalszej działalności troszkę więcej pokory i mniej fałszu.
~ 21-03-2019 17:17
Nie daj się złamać! Chętnie dołączę do akcji ratowania zwierząt.
~Xs 21-03-2019 17:50
Prawidłowa reakcja prokuratora,do sztumu dziada.Prawo jest takie samo dla każdego.Dziś w ,,dobrej wierze" ratuje pieski a jutro przyjdzie mi do domu i wyrzuci mięso z lodówki bo uzna że jestem mordercą.Niech pomaga w granicach prawa p...ny samozwańczy szeryf.
~Q 22-03-2019 13:57
do: ~Xs (17:50)
Jeśli prawo jest nieudolne to do akcji muszą wchodzić "pieprzeni szeryfi".
~gość 4-04-2019 7:28
do: ~Xs (17:50)
Niestety ale tak może być. Z jakiegoś powodu go oskarzyli.
Warszawiak 21-03-2019 19:12
Mam nadzieję, że pójdzie do więzienia na długie lata.
~ 21-03-2019 19:37
mój pies 17 letni po zbadaniu przez ;weterynarza;okazał się suką odebrany z posesji mojej żonie przez tego niby obrońce=czasowo .po moich poszukiwaniach odnalazłem mojego psa w internecie .wyemigrował do holandii.za darmo ?????
~Anty fundacja 22-03-2019 8:53
W USA wchodząc na czyjąś posesję bez zgody właściciela ten samozwańczy ekolog wyszedłby z niej w czarnym worku. Do paki z tym biznesmenem na długie lata oraz zwrot pieniędzy poszkodowanym.
~ktoś 22-03-2019 9:35
pod płaszczykiem inspektoratu do którego ten Pan nie ma delegacji prawnej bawi się w pseudo obrońcę zwierząt. Zabiera bezpodstawnie zwierzęta w wielu przypadkach wchodząc na prywatne posesje , daje w swoje znane miejsca i potem kosztami obciąża właścicieli
~Kauzyperda 24-03-2019 2:05
do: ~ktoś (9:35)
Ten płaszczyk to między innymi druki z pieczęciami TOZ o spreparowanej treści co do rzekomej funkcji oraz osobista parafka pana Kuźmińskiego na jej tle. Panie Konradzie dużo pan zarobił na ,,zbawczych'' dla piesków aukcjach ?
~BS 22-03-2019 9:48
Dbajcie o zwierzęta,to nie będzie takich problemów.Szkoda,że zwierzęta nie mają głosu.
~gość 4-04-2019 7:26
do: ~BS (9:48)
A czy byłeś przy tym jak zabierali te wszystkie zwierzeta? Skąd wiesz co tam się wydazyło. Z jakiegoś powodu człowiek jest oskarżony. Zastanów się.
~Groszek i Klarcia 8-02-2020 9:07
do: ~BS (9:48)
Nie wpuszczajcie do domu złodziei.
~qqq 22-03-2019 10:09
Prokuratura w Jeleniej Górze? Bez komentarza...
użytkownik facebook 22-03-2019 10:13
Prokuratura w Jeleniej Górze to jakaś farsa. Nie mają chyba nic do roboty. Człowiek dba o prawa tych, którzy nie potrafią mówić i jeszcze ma problemy przez jakiegoś nadgorliwego bufona.😠
~gość 4-04-2019 7:26
do: użytkownik facebook (10:13)
Widziałes jak brał te psy?
~ktoś 22-03-2019 10:26
Bezpodstawnie posługiwał się pieczęcią DIOZ , bez uprawnień Inspektora .To tak jakby lekarz leczył nie mając do tego dyplomu ukończenia studiów medycznych , czy ksiądz bez Uniwersytetu teologicznego. Karać , karać i karać za wykorzystywanie ludzi nie mając do tego uprawnień
~Jamłasica 22-03-2019 12:17
Jak bezpodstawnie, to on założył DIOZ.
~T*E*J*O 22-03-2019 13:35
Trzymaj się chłopie ,jesteśmy z Toba. Zwierzęta lepsze niż ludzie dlatego trzeba je szanować i dbać o nie 😉
~Ja1988 22-03-2019 18:57
'Prokuratura' zajęła by się sprawą Magdy Żuk... W maju minie 2 lata, jak 'prokuratura' zabrała się za wyjaśnianie... Gdzie nie wejdę na komentarze, to wszyscy najeżdżają na jeleniogórską 'prokuraturę'...
~Matipatisrati 22-03-2019 19:27
Jaki prokurator. ...każdy widzi. Nie zadzwonił nikt z centrali to i nie wiedział jak zinterpretować prawo. Żenada i wstyd na cały świat.
~wer 22-03-2019 20:45
Nie łamał prawa w trosce o zwierzęta, tylko dlatego że jest upośledzony i myśli, że prawo go nie dotyczy!
~pies 24-03-2019 19:13
Ten pan używa drona do namierzania potencjalnych ofiar -ludzi i zwierząt , wszedł na posesję mojej znajomej- 62 lata- była w domu sama , pies ma 16 lat-od urodzenia u tego właściciela- jest pod stałą opieką weterynarza -szczepiony , nigdy nie był głodny , doskwiera mu starość , a p. K. bezprawnie wszedł na jej podwórko , zapytał czy ktoś jest w domu, odpowiedziała , że nie, i się zaczęło, nie był sam , zabrali psa i zaczął straszyć kobietę , że ją wsadzi do więzienia, nie było przy tym policji, nie miał żadnej legitymacji i Wy uważacie ,że to jest OK - pozwolilibyście na taki numer-oddalibyście psa , .Kobieta bardzo się przestraszyła, tam było kilka osób, bała się , że wejdą do mieszkania - to jest bezprawie , do pierdla z tym gościem ,
~gość 4-04-2019 7:21
do: ~pies (19:13)
Nie jest ok. I to ma być KARANE!!!
~pies 24-03-2019 19:33
Kobieta szukała psa po całym województwie, znalazła pod Lwówkiem w jakiejś przechowalni , nie schronisku -ponoć umarł na niewydolność wątroby , pies też ma uczucia-u swojej Pańci żyłby jeszcze długo , kochany i przytulany. Ten pan założył fundację, umieszcza zdjęcia zaniedbanych psów w necie, ludzie wpłacają kasę i tak sobie pan z tego żyje - do pierdla z nim , to nie jest obrońca zwierząt -to oszust.
~gość 4-04-2019 7:22
Kto widział psy zabierane przez tego gościa. Nikt z czytających i jak można mówić że jest wybawca zwierząt jeśli nie było przy nim służb.
~ 12-04-2019 22:33
Ja widziałam psa i nie mogłam z tym obrazem żyć idę do sondy na sprawę ludzie którzy nie mają empatii dla zwierząt to nie ludzie
~ 12-04-2019 22:55
Kto chciał by poświęcić swój czas żeby pomagać tym bezbronny jak nawet nie słyszą płaczu dziwi za ścianą to co dopiero pies miałam s ładunek dla expres reporterów Ale po ostatnim programie szok czemu nie pokazali psa z Barlinka z bliska czy Marlena i innych to nagonka na Kamińskiego zszedł za skórę znajo.ym pana prezydenta jel góry a on kocha swojego psa a inne biedaków niech słuchają bo to klopt dla władz mam psa ze schroniska a stać mnie na radować ale mój pisz na tyle sztuczek jest tak morsy myślałam żeby wysłać film do Internetu Ale będą sie6 zachwycać ludzkie i co niech lepiej patrzą nafilmyk K Kamińskiego może kiedyś obudzi się w nich uczucie że zwierzę czuje ból i czemu pies nie pójdzie za innym psem tylko zawsze za swoim właścicielem nawet najgorszym to jest prawdziwy przyjaciel i takiej przyjaźni życzę wszystkim co nie lubią zwierząt
~ 12-04-2019 23:03
Przepraszam za błędy ale rozpedzilam się bez okularów można się domyślić
~ 12-04-2019 23:11
Panie Koźmiński myślę że będę miał niedługo okazję żeby uscisnąć pana dłoń a nie dam się pognębić w sądzie i pójdę dużo wyżej jak expres reporterów
~ 3-12-2019 14:59
Brawo Prokuratura! tzw. "inspektorzy" ochrony zwierząt, czym toto sie różni od bandytów, którzy przemocą dokonują wtargnięcia do czyjegoś domu, atakują, szarpią, kradną, grożą, zastraszają? Zrobiono hajp na te chore, balansujące na pograniczu prawa "inspektoraty" społeczne ds zwierząt, a służy to cwaniakom i zorganizowanym grupom przestępczym do wyrywania środków finansowych od państwa i UE. Młodzi gniewni, szukający swojej tożsamości i eko-świry, zbuntowane lub zaburzone psychicznie wyrostki robią tam za tzw. listki figowe. Biznes się kręci. Państwo powinno zakazać działalności takich bandyckich podmiotów! ...a za wtargnięcie na cudzy teren, jak w USA, zagwarantować pełne prawo do obrony, łącznie z zabiciem osoby/osób które dopuszczaja się wtargnięcia.
~Groszek i Klarcia 8-02-2020 8:59
17 stycznia 2020 r. Norbert Z. przedstawiciel fundacji Centaurus ukr.. ł ratlerki z książeczka i zdrowia. Pieski miały dobry dom były pod stałą opieką weta. Asysta trzech policjantów i właściciel się poddał, ale właścicielka Nie. Cierpią pieski cierpią właściciele i ich dzieci. Prawda jest tylko jedna zło.... je są wśród nas.

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Senator zaklejał plakaty? Jest odpowiedź K. Mroza

Zmiana prezydentury w Rotary Club Jelenia Góra  

Promesy dla gminnych jednostek OSP

Interaktywne centrum w budowie u strażaków

Spotkanie z prezydentem Andrzejem Dudą

Sonda

Powstała miejska plaża nad Bobrem, czy to dobre miejce, także na rodzinny, relaks?

Oddanych
głosów
361
Tak
47%
Nie
40%
Nie wiem
13%