MenuZamknij

WIADOMOŚCI

SPORT

W rewanżu nasze szczypiornistki ponownie zremisowały ze Slavią

Wiadomości: Jelenia Góra
Czwartek, 7 sierpnia 2008, 18:38
Aktualizacja: Czwartek, 14 sierpnia 2008, 2:10
Autor: Mateusz Banaszak
Fot. Benny
Dzisiaj do naszego miasta na dwa mecze sparingowe (każdy 3 razy po 25 min. z udzialem wszystkich zawodniczek obu drużyn) przyjechały piłkarki ręczne czeskiej Slavii Praga. Przypomnijmy, w pierwszych dwóch sparingach, które odbyły się w Libercu (Czechy), nasze dziewczyny raz przegrały i raz wygrały z trzecią drużyną czeskiej ekstraklasy żeńskiego szczypiorniaka. W rewanżu było tak samo. Ponownie przegrały i wygrały, więc w bilansie obu spotkan padł remis.

Pierwszy mecz rozgrywany od godz.10 w hali przy ul. Złotniczej, po zaciętej walce wygrały prażanki 34:31.
To spotkanie zaczęło się po myśli przyjezdnych, które dzięki skutecznie wyprowadzanym atakom po 12 min. prowadziły 7:3.

Jeleniogórzanki w pierwszej połowie grały zbyt nerwowo, często nie potrafiły skończyć akcji, brakowałoim zgrania, a skrzydłowe spisywały sie kiepsko.To spowodowało, że gospodynie przegrały pierwszą część gry 9:12.

Druga odsłona rozpoczęła się od agresywnej gry jeleniogórzanek w obronie, dzięki czemu szczypiornistki z Czech zaczęły popełniać błędy. Na parkiecie mogliśmy oglądać m.i.n Sabinę Kobzar i Mirelę Kaczyńską, dla których cały mecz układał się wyśmienicie. Dzięki temu miejscowei nie miały problemów z konstruowaniem składnych akcji. W 27 min. był już remis 12:12, lecz od tego momentu jeleniogórzanki miały problemy ze skutecznością.
Mimo dezaprobaty Zdzisława Wąsa i gorącego dopingu byłej liderki zespołu - Katarzyny Jeż jeleniogórzanki z minuty na minutę popełniały co raz więcej błędów i w konsekwencji przegrały drugą partię 20:25.

Najbardziej zacięty charakter miała trzecia odsłona. Jeleniogórzanki znów wykazały sie agresją i wolą walki i na 15 min. przed końcem przegrywały tylko jedną bramką 26:27. Mimo ambitnej gryi do końca tego spotkania, gospodynie uległy Czeszkom 31:34.

Popołudniu rozegrano drugie spotkanie sparingowe. Jeleniogórskie szczypiornistki rozpoczęły mecz przegraną w pierwszej części meczu 9:13. Później na parkiecie pojawiła się Irina Latyszewska, która swoją grą dała sygnał do ataku koleżankom z zespołu.

Już po 10 min. Carlos Astol doprowadził do remisu, a dzięki świetnej dyspozycji bramkarki Danuty Skompskiej rywalki nie miały wiele do powiedzenia. Z dobrej strony pokazała się 19-letnia Sabina Kobzar, która świetnie radziła sobie nie tylko w formacji obronnej, ale i królowała w środku pola, skutecznie przeprowadzając kolejne akcje swojego zespołu.
Gospodynie wygrały drugą partię 22:20.

W trzeciej części gry Czeszki próbowały nadrobić straty i dzięki dobrej kombinacyjnej grze, przegrywały tylko 21:22. Wtedy do głosu doszły jeleniogórzanki, które grały mądrze, agresywnie i przede wszystkim skutecznie, odskakując swoim rywalkom na kilka bramek.
Do końca meczu podopieczne Zdzisława Wąsa kontrolowały sytuację na boisku i wygrały ostatecznie ze Slavią Praga 32:30

I mecz: Astol Carlos Jelenia Góra –Slavia Praga 31:34 (9:12 / 20:25)
II mecz: Astol Carlos Jelenia Góra – Slavia Praga 32:30 (9:13 / 22:20)

Kolejny sparing jeleniogórzanki rozegrają w niedzielę 10.08 z niemieckim Oldenburgiem.

Ogłoszenia

Czytaj również

Wybory: Zwycięstwo PiS

Ślubowały pierwszaki

Radny KO: Szyszko już, a kiedy reszta?

Komentarze (8) Dodaj komentarz

~evreux12 7-08-2008 20:13
Eeeee cos nie tak chyba z tymi fotami :/
~foto 8-08-2008 9:52
takie szumy jak na zdjęciach z komórki :D
~royko 8-08-2008 11:10
a gdzie to niby Irina Latyshevska grała? bo na 100% wczoraj jej w Jeleniej Górze nie było
newplayer77 8-08-2008 14:03
czepiacie się, próbowałem zrobić na hali na złotniczej zdjecie mam dobry aparat sony h 9 i nic kompletnie nic, a cykam foty juz od trzech lat tym aparatem-albo rozmazane albo niewyrazne wiec zdjecia jak na ta hale sa dosyc dobre...po za tym swietny mecz, podobala mi sie gra Sabiny Kobzar-świetnie wprowadziła się do zespołu...a Irina grała w drugim meczu, na pozycji lewoskrzydłowej...zanim sie czepicie kogos miejcie uzasadnione pretensje pozdrawiam klub kibica
~do newplayer 8-08-2008 14:36
Iryny nie ma jeszcze w Jelonce.Coś macie ze wzrokiem
~:) 8-08-2008 15:38
na lewym skrzydle gra tylko marta oreszczuk i nowa dziewczyna anna polonkai, badz rowniez agnieszka kocela
~evreux12 8-08-2008 16:25
Moze newplayer77 pomyliles Iryne z Zyta nr 21, bo Iry na bank nie bylo w jeleniej Gorze, a juz napewno nie na meczu :/
~iii 8-08-2008 19:53
hehe to nr 21 to uderzające podobienstwa:P:P:P

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Powstaje taras widokowy na Szrenicy

Emocje do ostatniej syreny

Współpraca KPN z Muzeum Śląskim

Spór o edukację seksualną

Wzruszający spektakl niezwykłych aktorów

Sonda

Dla piratów drogowych, jak w Estonii, zamiast mandatu godzinny postój. To dobry pomysł?

Oddanych
głosów
380
Tak
55%
Nie
38%
Nie wiem
7%