MenuZamknijRaport
Koronawirus

WIADOMOŚCI

SPORT

Sobota, 4 lipca
im. Malwiny, Odona

UMWD w sprawie remontu teatru

Wiadomości: Jelenia Góra
Poniedziałek, 1 października 2018, 15:45
Aktualizacja: 16:02
Autor: tvdami
W ostatnich dniach organizowane były konferencje prasowe, na których poruszano problem możliwych opóźnień przy remoncie Teatru im. Cypriana Kamila Norwida w Jeleniej Górze. Bez wyjaśnienia pozostawała kwestia, czy Urząd Marszałkowski po raz kolejny przychyli się do wniosku władz teatru o wydłużenie realizacji tej inwestycji. Udało nam się porozmawiać na ten temat z marszałkiem Cezarym Przybylskim, niestety nie mamy dobrych wiadomości.

Twoja reakcja na artykuł?

1
5%
Cieszy
0
0%
Hahaha
1
5%
Nudzi
0
0%
Smuci
12
57%
Złości
7
33%
Przeraża

Ogłoszenia

Czytaj również

Spotkanie z prezydentem Andrzejem Dudą

Trwa rozbudowa SOSW

Działka nad zabytek?

Komentarze (45) Dodaj komentarz

~Error 1-10-2018 16:19
Moment... To kto jest beneficjentem? Teatr jak twierdzi m.in. wiceprezydent Łuźniak, czy miasto jak powiedział w powyższym materiale marszałek Przybylski?
~młody_jg 1-10-2018 23:11
do: ~Error (16:19)
Zerknij na tablicę na budowie. Tam są pewne i sprawdzone informacje. Nie jakieś wywody kandydatów na...
~ 1-10-2018 23:34
do: ~młody_jg (23:11)
A ty zerknij na zarządzenie prezydenta i poznasz skład zespołu do spraw organizacji remontu i rozliczania finansów. Szefem zespołu jest Łużniak. Na tablicy to sobie możesz kierownika budowy albo wykonawcę znaleźć.
~JATO 1-10-2018 17:10
A gdzie podział się artykuł nieco wcześniejszy i ciekawy ze względu na wypowiedź pana Łużniaka i informacje zawarte w komentarzach? : https://www.jelonka.com/problemy-w-teatrze-77345 Szukam, szukam i.... nie mogę już znaleźć. :/
~........................ 1-10-2018 18:26
No i wyszło szydło z worka - beneficjentem jest Miasto, a nie teatr. Ciekawe, co na to p. Luzniak...
~jaś kowalski 1-10-2018 19:28
Nie da się napisać paru linijek tekstu?? Skąd się wzięła ta dziwna moda na pseudofilmy?
~ 1-10-2018 20:25
Zadałem sobie trud, poszukałem i znalazłem na stronie internetowej BIP Miasta Jeleniej Góry fragment zarządzenia nr 0050.482.2016.VII Prezydenta Miasta Jeleniej Góry. Zarządzenie było wydane w styczniu 2016. Każdy może sobie otworzyć stronę BIP miasta i wyszukać zarządzenia prezydenta, włącznie z tym. "Powołuję Zespół Sterujący w sprawie przygotowania, realizacji i rozliczenia przedsięwzięcia pn.:Przebudowa Teatru im. Cypriana Kamila Norwida w Jeleniej Górze w następującym składzie: 1. Jerzy Łużniak - Przewodniczący Zespołu ..." (dalej są wymienione kolejne osoby ze składu zespołu). Dlaczego Zawiła nie rozliczy przewodniczącego za ogromne niedociągnięcia przy remoncie? To zarządzenie stawia sprawę jasno. To Łużniak jest za to odpowiedzialny. To Łużniak jest przewodniczącym zespołu, który przygotowywał ten remont. Jerzy Łużniak kłamie, twierdząc, że cała odpowiedzialność jest po stronie teatru. NIE GŁOSUJĘ NA KŁAMCÓW. Przybiliście sobie gwoździe do trumny w najbliższych wyborach OKŁAMUJĄC MIESZKAŃCÓW! Okłamaliście raz, okłamiecie kolejny raz. Dziś kłamiecie w sprawie teatru, jutro skłamiecie w sprawie obietnic wyborczych, podatków, opłat za wodę lub bezpłatnej komunikacji miejskiej. Kto raz kłamie, temu nie można zaufać. Nie zagłosuję na kogoś, komu ufać nie można. NIE ZAGŁOSUJĘ NA ŁUŻNIAKA!
~ 2-10-2018 0:25
do: ~ (20:25)
A Pan to jakiś taki oderwany od rzeczywistości. To nie jest budowa nowego obiektu, tylko remont obiektu zabytkowego, podczas którego różne "kwiatki" wychodzą. Polecam kanał HGTV... A Pan Marszałek kogo wspiera i dla kogo pracuje? Region który reprezentuje to też Jelenia Góra, ale oprócz przedwyborczej aktywności, wcześniej na Jego wsparcie nie mogliśmy liczyć!
~ 2-10-2018 11:14
do: ~ (0:25)
Marszałek jest związany prawem, a nie swoim widzimisię. Temu dam, tamtemu nie dam, a przepisy unijne i terminy mam gdzieś. Tak to widzisz?
~ 1-10-2018 20:35
W tym artykule https://www.jelonka.com/ko-odpowiada-na-zarzuty-77370 radny Sikora publicznie kłamie, że beneficjentem dotacji nie jest miasto. Dziś marszałek województwa jasno i wyraźnie powiedział, że miasto jest beneficjentem. Radny Sikora kłamie. Koalicja Obywatelska kłamie. Łużniak kłamie.
~młody_jg 1-10-2018 21:58
do: ~ (20:35)
Tak. Oczywiście. Jeleniogórski Radny kłamie a człowiek z Bolesławca (nomen omen) jest wiarygodny i mówi prawdę świadomy swoich słów i czynów. Przecież ta całą sprawa z teatrem to tylko gra wyborcza - panowie z pis i pisbis (wrotniewski i spółka) pomysłu nie mają więc grają jak zwykle pod siebie i przeciwko interesowi mieszkańców miasta.
~ 1-10-2018 22:23
do: ~młody_jg (21:58)
A dokument, o którym mowa wyżej, czytałeś? Dokument jest wystawiony przez Zawiłę, jest jego zarządzeniem. Tam czarno na białym jest Łużniak, jako odpowiedzialny za zadanie. Co, ten dokument, to też ściema?
~młody_jg 1-10-2018 23:09
do: ~ (22:23)
Beneficjentem jest TEATR (polecam zerknąć na tablicę na budowie). Zespól wspiera, koordynuje, ułatwia przepływ informacji itp. Zespół nie bierze łopat, kilofów i młotków. Pan z Bolesławca lekko niekompetentnie odleciał, broni swojego stołka. Spychologia taka. Wolę by naszymi przedstawicielami zostały osoby znające nasze problemy i stąd pochodzące a nie spadochroniarze z Bolesłąwca czy Łodzi. Taki lokalny patriotyzm :)
~ 1-10-2018 23:38
do: ~młody_jg (23:09)
"Zespół nie bierze łopat, kilofów i młotków." - a dyrektor teatru bierze? Co to za brednie? Po co w zespole jest kilkanaście osób z architektami i specjalistami włącznie? Może po to, że dyrektor teatru jest jeden i nie zna się na rzeczy, a zespół złożony ze specjalistów może odpowiednio zlecić badania, ekspertyzy, kosztorysy itd. No i zespół zlecił, a Łużniak, jako przewodniczący powinien dopilnować, żeby były zrobione, jak trzeba. Tymczasem okazało się, że stropów w ogóle nie zbadano, a budżet jest mocno zaniżony i trzeba dokładać. To wina dyrektora, który się nie zna na remontach, czy raczej przewodniczącego zespołu, złożonego z fachowców? Myślisz logicznie, czy ślepo bronisz Łużniaka?
~zaboberek 1-10-2018 20:44
P. Łużniak nie kłamie, on po prostu nie pamięta,a to jest przypadłość ludzi w pewnym wieku.
~ 1-10-2018 21:14
do: ~zaboberek (20:44)
Ta. Jak go przypadkiem ktoś na prezydenta wybierze, to zapomni, że kasa miejska, to nie jego prywatna skarbonka.
~ 1-10-2018 21:16
W wyborach do sejmiku głosujmy na radnych z Jeleniem Góry Marszałek z Bolesławca nigdy nie będzie przychylny naszemu miastu.
~ 1-10-2018 22:24
do: ~ (21:16)
Co to za odkrywcza informacja? A da się głosować na kogoś z Bolesławca, jako na radnego z Jeleniej? Przecież radny ma być tu zameldowany.
~Sikoreczka 2-10-2018 17:04
do: ~ (22:24)
Całe byłe województwo jeleniogórskie to jeden okręg.
~Turek 1-10-2018 21:20
Pan Marszalek chce wygrac wybory w JG mowiac wyborcom ze zablokuje remont teatru??? JAK TO DOBRZE ZE PO 21 pazdziernika J U Ż NIE BĘDZIE MARSZAŁKIEM...
~ 1-10-2018 22:25
do: ~Turek (21:20)
Jakie wybory w JG? O czym ty w ogóle piszesz? Marszałek kandyduje na jakiekolwiek stanowisko w JG?
~DiL 2-10-2018 7:54
do: ~ (22:25)
Oczywiście! Cała JG jest nim wyklejona. mieszkaniec Raciborowic buduje obwodnicę Bolesławca, a nas sekuje. Wstyd, że na jego łąńcuchu chodzi Papaj i Wrotniewski oraz stary Sarzyński z PZPR.
~........................ 1-10-2018 21:27
To ma drugie dno... Pan Przybylski popiera p. Papaja... Jest z nim na zdjęciach...
~Bajzel 1-10-2018 22:10
Wolę Przybylskiego niż Leszczyka. Zarzekał się że nigdy nie wróci do polityki... Przybylski jest najdłużej urzędującym marszałkiem naszego województwa więc taki zły nie może być
~ 1-10-2018 22:26
do: ~Bajzel (22:10)
Bez związku z Przybylskim, bo go nie oceniam, ale Zawiła jest najdłużej urzędującym prezydentem JG. I co? Taki dobry jest? Jest jednym z najgorszych prezydentów w historii miasta. Długość rządzenia o niczym nie świadczy. Co najwyżej o głupocie wyborców, że się dali 3 razy nabrać na to samo.
~DiL 2-10-2018 8:07
do: ~Bajzel (22:10)
Głęboko w poważaniu mam ich obu.
~Damian 2-10-2018 17:06
do: ~Bajzel (22:10)
A co to za argument? Co za błazen.
~Jelenio_górzanin 1-10-2018 22:19
Jako, że nie można umies...ć zdjęć to wkleję ten link. Niech Pan Przybylski się przestanie kompromitować... https://drive.google.com/open?id=1mnqfUCPN3koK64ZCQC58G5E1zCqgi6wT
~batko 1-10-2018 22:36
Skończyć w końcu z panem Przybylskim na stanowisku marszałka. Facet zarządza województwem jak powiatem, w którym, jak mnie pamięć nie myli, nie potrafił nawet odśnieżać. Dopóki nie będzie marszałkiem ktoś przychylny Jeleniej Górze, to zawsze ważniejszy będzie Bolesławiec.
~A może?? 1-10-2018 22:38
zrobimy coś dla Jeleniej Góry i odwołamy z rady panów z DRS? Będzie w końcu normalnie!!!!
~ 2-10-2018 0:33
Pan Marszałek zapomniał chyba, że region na rzecz którego pracuje, to też Jelenia Góra. Ostatnia nad aktywność wyborcza jest śmieszna. Dla kogo Pan Marszałek pracuje??!!! Każdy myślący jeleniogórzanin nie da się oszukać. Oczekujemy wsparcia dla tej bardzo trudnej inwestycji, a nie mówienia, że się nie da!
~dj. .... 2-10-2018 7:18
Co ma wspierać? Źle dopracowaną inwestycje? Koleś, pokaż jedną , jedyną inwestycję w Jeleniej nie wymagającej poprawek.
~DiL 2-10-2018 7:50
Nie będzie Bolesławiec rządził Jelenią Górą. Wrotniewski DRES i Przybylski DRES. Zagadali ze sobą jak dwaj dresiarze.
~Tos 2-10-2018 8:00
Ja też mam już dosyć tego aparatczyka z Bolesławca. Ten cały DRES z Papajem na czele trzeba po prostu raz na zawsze pogonić z Jeleniej Góry.
~Nie_dla_Bolesławca_w_U_nas 2-10-2018 8:24
Papaje- Dresy i inne twory niby bezpartyjne- wasz czas nie nadejdzie! Na prawdę myślicie, że ludzie się nabiorą na wasz super-hiper program? nie ma takiej opcji. A panu Czarusiowi polecam lekturę- podstawy samorządności bo tylko pięknie brylować w dami potrafi. Swoją drogą to ciekawym jest, że dami nie zrobiło newsa z konferencji w sobotę i niedzielę tylko pobiegło do czarusia. Eh... te standardy dziennikarstwa. Poza tym pamiętacie jak Papaj trzymał sztamę z Dutkiewiczem i Protasiewiczem- wtedy to Wrocław miał rządzić- teraz z kolei trzyma sztamę z Przybylskim czyli gościem z Bolesławca a mieszkańcem Wrocławia! Chcecie, żeby o losach Jeleniej Góry decydował ktoś z Wrocka? zastanówcie się zanim poprzecie tych co chcą niby zadbać o miasto
~ 2-10-2018 8:39
głosujcie, głosujcie na tę starą klikę. Będzie, co było. Czyli wielkie NIC. Siedzenie w fotelach starszych panów i myslenie jak tu dociągnąć do końca i się nie zmęczyć!
~Valdi 2-10-2018 9:08
Mieszkam w Jeleniej Górze i głosuję na Jelenią Górę, a nie na Bolesławiec
~Jolanta 2-10-2018 9:14
Ja również wybieram Jelenią Górę, nie Bolesławiec. Tu żyję, tu pracuję, tu wychowuję dzieci.
~JATO 2-10-2018 11:42
do: ~Jolanta (9:14)
Pytanie brzmi: jak długo jeszcze? Bo przy tych poziomach promieniowania elektromagnetycznego w JG, a chodzi o smog elektromagnetyczny (stacje bazowe telefonii komórkowej - sieć bezprzewodowa) to raczej długo nie potrwa. Im więcej masztów wokół nas i wi-fi, tym mniej nam czasu pozostało. Rozejrzyj się, ile masz ich wokół siebie i włącz myślenie, bo życie się skończy szybciej niż myślisz. Praca oczywiście dużo wcześniej, a dzieci też to wszystko dotknie - tak samo. I tyle... w temacie wyborów.
~:) 2-10-2018 9:17
Mieszkam w Jeleniej Górze a nie w Bolesławcu. Głosuję na Jelenią Górę
~ 2-10-2018 11:16
do: ~:) (9:17)
3 powyższe komentarze, to jeden i ten sam błazen.
~ 2-10-2018 14:41
Jestem jeleniogórzanką i nie głosuję na Bolesławiec. Głosuję na Jelenią Górę.
~Error 2-10-2018 14:47
Wyjaśnienie, kto odpowiada za tą inwestycje: "Przebudowa jeleniogórskiego teatru to kolejne ważne zadanie, które jest obecnie realizowane przez Władze Miasta Jelenia Góra". Jest to cytat informacji w której miasto chwali się inwestycjami, zawartej na tej samej stronie Jelonki co odpowiedź marszałka Przybylskiego.
~Dziwiszowianin 2-10-2018 15:01
Leszku Dziwiszów czeka. Po przegranych wyborach może będziesz chciał być sołtysem naszej wsi?
~JG 2-10-2018 20:16
Pora w końcu pogonić z naszego Miasta tego pana z Bolesławca, aby nie mieszał się do spraw Jeleniej Góry i nie przeszkadzał.

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Spotkali się z Beatą Kempą

Informacja wojewody ws. koronawirusa (aktualizacja)

Drastyczne billboardy

Zawody wędkarskie

Nadbrzeżna gotowa

Sonda

Przed nami II tura wyborów prezydenckich w Polsce. Kto ma większe szanse na wygraną?

Oddanych
głosów
1287
Andrzej Duda
41%
Rafał Trzaskowski
55%
Nie wiem
5%