MenuZamknij

WIADOMOŚCI

SPORT

Uczeń będzie miał kłopoty przez marihuanę

Wiadomości: JELENIA GÓRA
Środa, 30 listopada 2011, 13:48
Aktualizacja: 13:49
Autor: 112
Osiemnastolatek z powiatu złotoryjskiego uczący się w jednej ze szkół w Jeleniej Górze miał przy sobie kilkanaście tzw. porcji marihuany.

Wczoraj, w okolicy szkoły, na widok patrolu policji młody człowiek szybko schował „coś” do kieszeni. Były to narkotyki. Okazało się, że uczeń także handlował marihuaną, sprzedawał ją niepełnoletnim. Grozi mu kara do 15 lat więzienia.

Ogłoszenia

Czytaj również

Paser został zatrzymany

Udany Piknik Strzelecki

Radni KO przeciw kupcom?

Komentarze (69) Dodaj komentarz

~ 30-11-2011 14:12
Jak sam cpa, to na zdrowie, ale jak gowniarzom sprzedaje, to powinien za to beknac.
~jajaj 30-11-2011 14:39
Powinien dostać maxymalny wymiar kary
~ 30-11-2011 15:09
hhh- czemu porownujesz alkohol do marihuany? co ci takie porownanie daje? wiec wlasnie- nie strczy, ze narod jest zalany w 3 D, to jeszcze ma byc nacpany?
~popieram 30-11-2011 15:19
Bardzo dobrze ! Nigdy nie byłem i nie będę za legalizacją tego świństwa !
~paranoja 30-11-2011 15:28
taa.. swietnie a za gwałt do 12 lat (i tak nie posiedzi wiecej niz 5)
~mjmarko 30-11-2011 15:32
jest pełnoletni, wiedział co robi! do paki (jeśli to pierwszy występek ti i tak dostanie zawiasy).
~Drazek 30-11-2011 15:36
to jest nic jak chce to niech pali i sprzedaje.Jezeli ktos uwaza ze to swinstwo to niech nie kupuje proste,ale zanim skomentujecie to poczytajcie troche na temat tetrohydrokanabolidu wtedy moze inaczej spojrzycie na to. Tak czy inaczej patrzcie na to : Były to narkotyki. Okazało się, że uczeń także handlował marihuaną- to czyli marichuana to co bo sam sie pogubilem :D:D:D:D:D Prawda jest taka ze w kazdym innym europejskim kraju za posiadanie jest mandat tylko u nas zamykaja na lata smierdzace psy.A jak Lato waly robi to nic sie nie dzieje
~no i co 30-11-2011 15:46
a za zabicie człowieka jaka kara ??? 10 tyś i dozorek niech zaczną jeszcze wszyscy ćpać a takich strasznych i tragicznych w skutkach sobotnich noc będzie więcej :(
~M. 30-11-2011 16:00
sprzedawał niepełnoletnim- zgadzam się, nie powinien. Ale nikt nikomu raczej na siłę niczego nie wpycha. Sami chcą, niech się trują. Polskie prawo to jest po prostu śmiech- za handel dostaniesz 15 lat, a za np. pobicie ze skutkiem śmiertelnym 12. ;P Śmiech na sali. ;P
rymcycymcy 30-11-2011 16:03
No, walczyć trzeba z narkomanią ...aaale czy marihuana jest z konopii ? ;)) >>> http://www.youtube.com/watch?v=2OcXIhOOVTE
~ 30-11-2011 16:28
Do 15:36 - chrzanisz bzdety, kolego- chyba za duzo palisz tego wspanialego haszyszu...cos ci wkleje i zaraz przetlumacze:In Deutschland ist laut Betäubungsmittelgesetz (BtMG) Anbau, Herstellung, Handel, Einfuhr, Ausfuhr, Abgabe, Veräußerung, sonstige Inverkehrbringung, Erwerb und Besitz von allen Pflanzenteilen und Saatgut von Hanf strafbar bzw. genehmigungspflichtig. Tlumaczenie w skrocie: w Niemczech hodowanie, handel, wwoz/ wywoz (...) zakup i POSIADANIE jest KARALNE lub trzeba miec pozwolenie. To tyle dla wszystkowiedzacych i wszystkopalacych.....
~;/ 30-11-2011 16:47
wy sie znacie
~niepalacy 30-11-2011 17:05
Sam nie pale ale jestem za legalem. Żal mi tych półmózgów co piszą, że palenie to ćpanie... Idźcie lepiej się pomodlić do swojego śmiesznego kościółka mohery:)
~nieznany 30-11-2011 17:34
do niepalacy. Teraz wypowiem się ja - ten półmózg. Byłeś Ty kiedyś w Monarze lub w innych ośrodkach? Widziałeś 15 latka uzależnionego od marihuany od 5 lat, czyli zaczynającego w wieku 10 lat? Co jesteś w stanie powiedzieć jego rodzicom? Że przecież nie musiał kupić? Ja byłem i widziałem. Kto jest za legalizacją powinien trafić przynajmniej na tydzień do takiego ośrodka - zmienił by zdanie i Ty też "niepalacy".
keput 30-11-2011 17:40
rozumiem że sam pali tego nie można nazwać ćpaniem ponieważ ''konopia zawiera składniki które zmniejszają ból oraz działają przeciw zapalnie a badania potwierdzają że konopia jest bardziej skuteczna niż aspiryna w medycynie i religi używana była do tysiącleci aż nagle została zakazana i uznana za narkotyk przez wszechwiedzących niewolników trzymajmy się tradycji legalizacja teraz legalizacja tu''
~Doktor Gu 30-11-2011 18:22
Na stos z tym zbrodniarzem!!! A zabójców na wolność.
~ahaa 30-11-2011 18:46
Do Viki:) Kochana, mylisz marihuanę z haszyszem, i to, i to ma inne działanie, tak samo jakbyś mówiła o człowieku, który wypił jedno piwo, że chlał litry wódki... skoro nie pozwalasz porównywac marihuany do alkoholu, to dlaczego sama porównujesz marihuane z haszyszem? Marihuana TO NIE haszysz...
~acab 30-11-2011 18:51
zgadzam się z tym powyżej. I jeszcze dodam, że jakby był legal marihuany, to trudniej byłoby małolatom dostać towar, a jeszcze państwo by na tym zarobiło. Przykład: Szwajcaria, Holandia. I nie mówcie o małolatach, którzy jarają mając 10 lat, bo to są wyjątki. Ilu takich pali? 0,0001% wszystkich 10-latków. Więc o czym mówimy... W naszym kraju niestety wiekszość jest uzależniona od AMFETAMINY, a nie od marihuany. A i jeszcze jedno: byłem w monarze 2 lata
~smiechy 30-11-2011 19:09
to jest zabawne... gosciowi za trawsko grozi 15 lat wiezienia a ten frendzel co zabil goscia pod atrapa dostaje 5 lat ??? gdzie tu jest sprawiedliwosc ???????
~niepalacy 30-11-2011 19:47
do nieznany. Każdy ma swój rozum i wie co robi. Dlaczego alkohol może być legalny, a też uzależnia? Gdyby trawa była legalna to tylu małolatów by nie "ćpalo" jak Ty to nazywasz. Zakazany owoc smakuje najbardziej, a i to śmieszne państwo by na tym zarobiło. Dla kumatych polecam nutkę Pezet - Sprawa w toku :)
~Kopciuch 30-11-2011 19:54
Karać małolata maksymalna karą. Chcesz sobie zapalić zapal papieroska, bynajmniej Państwo zyska na akcyzie.
~sem-ja 30-11-2011 20:02
Kara śmierci może! Co wdmuchiwał im do płuc na siłę ? Ukarać gówniarza zawiasami, bo jak tak wszystkich będzie sąd sadzał. To kto na nich zarobi?
~--/ 30-11-2011 20:53
Gówniarz chce to kupi !!! Sam mu nie daje działy za free .
~mako 30-11-2011 21:22
super policja.tak trzymac. trzymac za jaja cpunków dealerów i inna nawaloną cholotę.pozdrawiam normalnych
~bee 30-11-2011 21:41
KARA POWINNA BYĆ OD 15 LAT!!!!
~mustafa 30-11-2011 21:52
W przerwach międzylekcyjnych uczniowie palą marihuanę całymi grupami za garażami przy Ul .Karłowicza - pięknie osłaniaja ćpających wygiete krzewy od koślawego płotu tworząc tunel ochraniający od tego opuszczonego pałacyku politechniki.Idzie tam handel i dymienie . Tak jest od wielu lat i wszyscy o tym wiedza, jak również nie likwiduja tej patologi. Tak to jest w naszym mieście.
~ech 30-11-2011 22:31
legalizacja to jedyny sposob kontrolowania sprzedazy, w sklepie nikt gnojowi wodki nie sprzeda. pale bo lubie:)
~ 1-12-2011 8:29
Nic nie myle- za dlugo w tym siedze i podpisuje sie pod autorem tekstu, ktory pracowal w Monarze. Ja od 17 lat widze codziennie uzaleznionych od HASZYSZU i marihuany. Wielu z nich to ludzkie wraki.Marihuana to wysuszone i czasem sfermentowane kwiatostany (niejednokrotnie z niewielką domieszką liści) żeńskich roślin konopi (Cannabis indica) zawierające substancje psychoaktywne z grupy kannabinoli, działające przez agonizm receptorów kanabinoidowych, podobnie jak anandamid – ludzki endogenny kannabinoid. Za działanie psychotropowe marihuany odpowiada głównie tetrahydrokannabinol (THC) i inne kannabinoidy. Substancja ta znajduje się również w haszyszu, który jest zestaloną żywicą konopi.
~ 1-12-2011 8:37
Smieszy mnie, jak wy tak ciagle o tej legalizacji. Nie macie pojecia, o czym piszecie. W Holandii zalegalizowali, owszem. Ale na odwyk wysylaja do Niemiec, bo Holandia zaszalala wprawdzie z legalizacja, ale zaplecza terapeutycznego nie stworzono. Powiem wam tylko, ze wlasnie przywiezli w poniedzialek chlopaczka 17-letniego z Groningen (NL). Ma ciezka psychoze,za soba liczne proby samobojcze. Pali od 14 roku zycia. BO LEGALNE.....dodam, ze innych srodkow odurzajacych nie uzywa- sprawdzone przet screening.
~mikko 1-12-2011 8:52
...i won ze szkoły tego śmiecia
~Obywatel 1-12-2011 8:59
Namierzać, Chwytać, Osądzać!
~ 1-12-2011 9:12
diabeł miał nie być taki straszny... a póki co jest srasznie milczący
~roznica? 1-12-2011 9:12
Najpopularniejszym narkotykiem, zawierającym THC jest marihuana (tzw. zioło, staff, maryśka), w której znajduje się od 0,5 % do 5 % tej substancji. Inne używane pochodne, zwierające THC to: •haszysz, który zawiera od 2 do 19 % THC •skun, który jest genetycznie lub chemicznie zmienionym THC. Zawiera w sobie „wspomagające” działanie substancje (np. kwasy, strychninę – bez przeprowadzenia testów toksykologicznych nigdy nie wiadomo, , jakie domieszki może zawierać). Czas działania jest uzależniony od ilości i rodzaju zażytego narkotyku - średnio jest to od 1 do 4 godzin. THC powoduje: rozluźnienie, odprężenie, zwężenie spojówek, halucynacje słuchowe i wzrokowe, uczucie głodu, depresje i psychozy.
~ 1-12-2011 9:19
he he he...diabel naprawde niestraszny. A ze milczy? no troche sie cyka. Stachliwy jest taki bardziej ten diabel. Bo on nie wie, czy moze zaufac.....:-)
~ 1-12-2011 9:26
nie przekona się jeśli nie spróbuje... :)
~bb 1-12-2011 9:33
15 za parę woreczków zioła i zapewne 15 lat za pobicie ze skutkiem śmiertelnym - to bardzo "prawe i sprawiedliwe"... jak 10 latek uzależnia się od zioła i trwa to od 5 lat to pewnie uzależniłby się również od kawy, herbaty, alkoholu czy onanizmu... po prostu podatny przypadek. Nie uważam żeby jego czy inny taki przypadek miał mieć wpływ na to, że jako 30+ latek nie mogę "spokojnie" zapalić ze znajomymi w zaciszu własnego domu (bo np. nie mam ochoty pić legalnej wódy). Śmieszą mnie niektóre wypowiedzi "maksymalny wyrok" albo "byliście kiedyś w Monarze". W Monarze rzeczywiście sami uzależnieni, a byliście w więzieniu tam są przecież sami "źli" ludzie
~ 1-12-2011 9:55
teraz większośc ludzi pali trawkę
~ 1-12-2011 9:56
do 09:33-troche masz racji a troche nie. No bo to jest tak: nie mozna porownywac, kto sie od czego uzaleznia.Uzaleznic mozna sie od kupowania butow albo od zucia gumy.A przeciez jak ja kupie sobie 1 pare butow na kwartal to nie jestem uzalezniona....ale temat jest inny- gdy pali niedorosla gownarzeria bez zadnej, minimalnej wiedzy na ten temat i zasuwa mi tu z dzialaniem lepszym od aspiryny i WIEEEEELKA roznica miedzy haszyszem a marihuana. To dziecinada. Pal, jesli potrzebujesz. ale nie zapomnij, ze uzaleznienie i inne niepozadane skutki (deprecha, impotencja, psychoza) moga pojawic sie szybciej, niz myslisz.
~ 1-12-2011 10:04
"Regularne palenie substancji zawierających THC ma wpływ na wzrost wydzielania estrogenu i obniża wydzielanie testosteronu w organizmie. W związku z tym może potęgować doznania wzrokowe i dotykowe. Z uwagi na uspokajające działanie może powodować także wydłużenie czasu trwania aktu seksualnego, jednakże regularne używanie THC obniża popęd seksualny. Istnieją też teorie wskazujące na wpływ regularnego używania THC na obniżanie popędu seksualnego u mężczyzn i prowadzi w wielu przypadkach do impotencji......"
~ 1-12-2011 10:10
...no mowisz, ze mam sprobowac, chello? robie sie coraz bardziej ciekawa.....:-)
~bb 1-12-2011 10:20
15 za parę woreczków zioła i zapewne 15 lat za pobicie ze skutkiem śmiertelnym - to bardzo "prawe i sprawiedliwe"... jak 10 latek uzależnia się od zioła i trwa to od 5 lat to pewnie uzależniłby się również od kawy, herbaty, alkoholu czy onanizmu... po prostu podatny przypadek. Nie uważam żeby jego czy inny taki przypadek miał mieć wpływ na to, że jako 30+ latek nie mogę "spokojnie" zapalić ze znajomymi w zaciszu własnego domu (bo np. nie mam ochoty pić legalnej wódy). Śmieszą mnie niektóre wypowiedzi "maksymalny wyrok" albo "byliście kiedyś w Monarze". W Monarze rzeczywiście sami uzależnieni, a byliście w więzieniu tam są przecież sami "źli" ludzie
~ 1-12-2011 10:40
po nocy przychodzi dzień, a po burzy spokój...
~sc 1-12-2011 10:45
Papieros jako narkotyk uzaleznia jeszcze bardziej! Tak wiec karac za palenie papierosow. Niszcza zycie i zdrowie. Alk jeszcze gorzej
~bb 1-12-2011 11:00
15 za parę woreczków zioła i zapewne 15 lat za pobicie ze skutkiem śmiertelnym - to bardzo "prawe i sprawiedliwe"... jak 10 latek uzależnia się od zioła i trwa to od 5 lat to pewnie uzależniłby się również od kawy, herbaty, alkoholu czy onanizmu... po prostu podatny przypadek. Nie uważam żeby jego czy inny taki przypadek miał mieć wpływ na to, że jako 30+ latek nie mogę "spokojnie" zapalić ze znajomymi w zaciszu własnego domu (bo np. nie mam ochoty pić legalnej wódy). Śmieszą mnie niektóre wypowiedzi "maksymalny wyrok" albo "byliście kiedyś w Monarze". W Monarze rzeczywiście sami uzależnieni, a byliście w więzieniu tam są przecież sami "źli" ludzie
~kamyj 1-12-2011 11:24
czizesss !!! czy wy widzicie jak działa prawo polskie ??!! co za idioci je układali !! 15 lat za to ze miał marichuane przy sobie !! a 12 lat za zabicie człowieka http://nasygnale.pl/kat,1025343,title,Tragiczny-final-domowej-awantury-zginela-mala-Malwinka,wid,14033754,wiadomosc.html i do tego dziecka !!! dajcie juz spokoj niech sobie ma a jak go złapią powinien isc na prace społeczne a nie na kare więzienia !!!! PSYCHICZNE PRAWO POLSKIE WRAZ Z RZĄDZĄCYMI !!
~oj tam ojtam 1-12-2011 12:14
http://kwejk.pl/obrazek/263150 Porównanie
~ 1-12-2011 12:18
Ludzie kochani- nie jest tu tematem uzaleznienie od alkoholu albo tytoniu.Nikt nie twierdzi, ze to sa super sprawy!!! Ani to, ze polskie prawodawstwo jest chore- kazdy o tym wie. Tematem sa srodki odurzajace. I jesli nie macie naprawde pojecia, JAK dziala haszysz czy marihuana, to starajcie sie wasze wypowiedzi przemyslec.Bo nie jest tak rozowo, jak przedstawiacie- jeden kolega , zeby bylo bardziej przekonywujaco wkleja nawet posty po 3 razy....a ja i tak wiem swoje.THC powoduje spustoszenie w mozgu i w genitaliach. Na zdrowie wiec!!!!!
~ 1-12-2011 12:39
do 10:40- za duzo spokoju i moze zrobic sie nudnawo....zeby z nami tak nie bylo
~ 1-12-2011 12:47
święta racja, aczkolwiek rzucania się sobie nawzajem do gardła też mam chwilowo dość :)
~ 1-12-2011 13:34
Najlepszy zloty srodek: troche sie glaszczemy, troche na siebie napadamy:-)jak 2 razy napadne, to cie raz poglaszcze...czy chcesz moze odwrotnie?
~ 1-12-2011 13:45
sam nie wiem czego chcę... może pogadać o starych czasach, albo o mieście którego już nie ma... a z tym napadaniem to było tak że to zazwyczaj ja na Ciebie polowałem tutaj i własnie mi się to znudziło :) ps. jakby co to wiesz gdzie mnie szukać
~ 1-12-2011 13:57
Faceci czesto nie wiedza. Macie na szczescie nas:-))) A ja ZAWSZE wiem, czego chce.PS. Jest taki fenomen kryminalistczny: upolowana ofiara (np. kidnaping) w koncu sie poddaje i nawiazuje rodzaj paktu z terrorysta.Czasami nawet go lubi.....
~ 1-12-2011 14:04
to mamy problem bo nie mamy terrorysty, ja jestem (cytuję) cienki Bolek :)
~ 1-12-2011 14:25
...lepiej cienki Bolek niz gruby. Nie lubie grubych facetow.....a przyklad z terrorysta byl wlasnie adekwatny- byla ofiara. Bylo polowanie. Ofiara upolowana. I nawiazuje osobiste kontakty z ciemiezycielem. Byly przypadki, ze gdy policja oprycha zastrzelila, to ofiara plakala.....
~ 1-12-2011 14:27
też nie lubię grubych facetów :) - zaraz nas stąd wywalą
~ 1-12-2011 14:47
Nie wywaaaaala........ Oni przez takich jak my maja frekwencje czytelnicza (ale wymyslilam no no no) i nas tu potrzebuja. Piipi swojego czasu tez podstawili, ale gdzies sie jakos wytracila.Miala czytelnosc, chociaz nikt jej nie lubil.(To tak jak ze mna= Piipi bratnia dusza)!!!!!
~ 1-12-2011 15:00
Napoleon powiedział kiedyś że miarą wielkości człowieka jest ilość jego wrogów - więc uszy do góry. Własnie, niech się cieszą że ktoś im zagląda do tego grajdołka za 7 górami...
~ 1-12-2011 15:38
No to lubie tego Napoleon(k)a. Ja w normalnym zyciu wrogow raczej nie posiadam, ale wirtualne zycie na Jelonce jakos daje mi po tylku....To za ten wredny styl...Wiesz, ja wiem ze to grajdolek. Ale ja go lubie. I nic na to nie poradze. I smutno mi, gdy widze, ze niektorym, ktorzy na to nie zasluzyli nie powodzi sie.
~niktwazny 1-12-2011 20:44
nie znacie sytuacji wiec nie powinniscie sie wypowiadac, a nawet nie mozecie. UWOLNIĆ ZIOMALI!!
~bb 1-12-2011 21:00
do - 12:18 - potrójny post to niecelowe, a wiedzę mam wystarczająca jak ktoś ma spustoszony mozg to mu nic nie pomoże, nie zaszkodzi również a "spustoszone genitalia" mam bardzo żywy ponad roczny już dowód, że to totalna bzdura, jak ktoś nie potrafi żyć bez zapalenia zioła to ma problem nie z nim tylko z głową i to raczej dziedziczny problem a nie nabyty przez to zioło. a co do karania, ktoś tu dobrze wspomniał prace społeczne w takim wypadku to wystarczająca kara
~acab 1-12-2011 22:56
A czy Pani z Niemiec nie wie, że kawa (legalna i jakże popularna) uzależnia szybciej niż marihuana? Zresztą wcale nie jest powiedziane, że jeśli będzie legal, to od razu wszyscy "na hurra" rzucą się na trawe i będą smażyć dzień w dzień. To zależy od człowieka. Moim zdaniem nie zwiększy się ilość palaczy, zwolnią się natomiast miejsca w więzieniu dla PRAWDZIWYCH przestępców. Pozatym co do używek: Wie Pani, że LEGALNE napoje energetyczne typu "energy drink" są bardziej niebezpieczne niż kokaina? Jak Pani nie wierzy to niech pani spróbuje wypić np. półtora litra tego napoju, przekona się Pani na własnej skórze. Chociaż sam nie palę, jestem pierwszy za legalem
~acab 1-12-2011 23:10
http://www.matkapolka.com.pl/zdrowie/uwaga-na-napoje-energetyczne.html to przykład, że moje słowa nie są bezpodstawne. A wiecej może Pani znależć w specjalistycznych broszurach o zdrowiu. ale tego się głośno nie mówi, bo "to biznes, pozatym to legalne, więc na pewno MNIEJ SZKODLIWE, lub NIESZKODLIWE" buhahaha. Chociaż sam nie palę...
~ 2-12-2011 8:27
Ciocia Viki z Niemiec juz ci mowila- tematem uzaleznienia jest tu marihuana, a nie kawa, czy cos innego. (=kawa nie jest wcale taka niezdrowa, jak myslisz i nie dostaje sie od niej psychozy ani nie podejmuje prob samobojczych, nie zostaniesz tez po kawie impotentem, chyba, ze juz nim przypadkowo jestes...). Uzaleznic mozna sie nawet od dlubania w nosie albo od jedzenia gruszek. Nie fanzol.Marihuana wywoluje spustoszenie w organizmie, widze to na codzien.Nie mieszaj pojec i uzaleznien, bo jak zwykle- piernik nie ma NIC do wiatraka....
~ 2-12-2011 8:52
Wyszukane o kawie: Czy pijąc codziennie filiżankę kawy zdajesz sobie sprawę z jej wpływu na zdrowie? Czy wiesz, że kawa dostarcza organizmowi człowieka cennych antyoksydantów? Czy wiesz, że kofeina zawarta w kawie przedłuża zdolność do długotrwałego wysiłku i zwiększa odporność na zmęczenie? Czy wiesz, że spożywanie kawy może między innymi wpłynąć na obniżenie ryzyka rozwoju choroby Alzheimera, przyczyniać się do spadku ryzyka rozwoju kamicy nerkowej, zwiększać ukrwienie całego organizmu?
~mlody89 3-12-2011 11:01
dlaczego ten narod jest tak glupi i ciagle powtarzaja sie w komenatrzach te ogolnospoleczne nagonki a politycy nawet nie wiedza czego nie chca zalegalizowac http://www.youtube.com/watch?v=2OcXIhOOVTE niech teraz ci co pisza ze marihuana to swinstwo itp uzasadnia to w sensowny sposob. bo na przyklad mnie ciekawi dlaczego nikt nie powi nic na temat wódy choc jest trucizna wiele gorsza od ziola jest legalna i stoi w sklepie kolo cukierkow... zapytam inaczej jelonkowi znawcy, podaj mi ktos choc jeden przyklad smierci po jaraniu? Niema!!! a po wodzie...? w ciagu kilku miesiecy przekrecilo sie w mojej nie wielkiej miejscowosci pare osob od przechlania tym scierwem! wszystko w tym temacie!!!!
~ahaa 10-12-2011 21:23
Pani z Niemiec nie wie, że paląc CZYSTĄ marihuanę ma się WIĘKSZĄ potencję, nie mówiąc juz o afrodyzjaku, jakim jest marihuana. Czy Pani nie może zrozumieć, że "rozsądne" palenie trawki jest zdrowsze niż poranna kawa (która po przedawkowaniu rodzi drgawki, nerwowość i również psychozy, sam tego doświadczyłem pijąc 7-8filiżanek w ciągu dnia), nie mówiąc już o innych używkach? Nie każdy kto pali sięo tego uzależni, tak jak nie każdy kto pije piwo uzależni się od alkoholu... Dlatego nie dramatyzujmy.
~ahaa 10-12-2011 21:34
pozatym Pani pewnie wie z Teorii i obserwacji na swoich pacjentach o szkodliwości marihuany, ale żeby Pani NAPRAWDĘ wiedziała jaka jest reakcja ludzka na kannabinol? Zapewne nie, bo SAMA Pani nie paliła, więc Pani wie TYLKO Z OBSERWACJI, a skoro LEKARZE twierdzą, że marihuana w rozsądnych ilościach (zresztą jak większość rzeczy) pomaga na wiele schorzeń, to nie rozumiem Pani nienawiści (bo to nie jest niechęć) do tej używki. źródło: http://www.wprost.pl/ar/?O=13578 nie mówiąc już o NAJNOWSZYCH tygodnikach lekarskich... Ale niech Pani bedzie przeciwko... lepiej, żeby ludzie się mordowali pod wpływem legalnego alkoholu lub innych "legalnych" używek... Ps.Pani to widzi od innej strony, niech pani porozmawia na temat alkoholu z ludźmi z AA, bo w każdym MONARZE robią wodę z mózgu (cdn)
~ahaa 10-12-2011 21:43
..wiem to na własnym przykładzie, będąc uzależniony od amfetaminy byłem na leczeniu i wpierano mi, że marihuana to zło, bla bla, a pochwalano np kawę, po której mój przyjaciel (w monarze też można pic kawę) dostał zawału serca po PRZEDAWKOWANIU KAWY (miał ciśnienie 230/150), dodam, że chłopak tylko wcześniej pił red bulle i ćpał amfetaminę, pijąc przy tym niezliczone ilości kawy... Ja nie mówię że marihuana jest w pełni bezpieczna (bo w sumie nic nie jest), ale nie dramatyzujmy i nie róbmy z trawy wielkiego narkotyku dopóty,dopóki bardziej szkodliwe "używki" będą ogólnodostepne... Ps. Teraz nie palę ponad rok i jakoś nie ciągnie mnie do tego, mimo wszystko walczę o legal, bo widzę ile korzyści to przyniesie... A kto ma palić i tak będzie palić tylko pieniądz będzie gdzie indziej wpływać...
~ahaa 10-12-2011 21:56
Papierosy też prowadzą do raka a alkohol do alkoholizmu. Indianie od tysięcy lat używają koki i jakoś nie wymarli. Wieloletnie doświadczenia wielu państw pozwalają dojść do wniosku, że ściganie i karanie nie jest efektywne. Brak nadzoru jest problemem. Podobnie z prostytucją która istnieje od tysiącleci. Opodatkowanie tych dwóch aspektów pokryłoby znaczną część dziury budżetowej z pożytkiem dla wszystkich... I co Pani na to powie? Pewnie, że następny cpun sie odezwał... A ja tylko RACJONALNIE myślę (nie znaczy, że dla dobra ogólu, zreszta Pani spostrzeżenia też nie są dobre dla wiekszości, wiec w tym jesteśmy równi). Zreszta szkoda słów, Pani wie swoje, ja wiem swoje i wiem, że ludzie, którzy palą (nie są uzależnieni) nie przestaną palić, mam tylko nadzieję, że będą palic osoby dorosłe...

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Pożar mieszkania w Kostrzycy

O rozpadających się górach

Kolizja audi i forda

Pożar lasu przy Kruszwickiej

Studium na początek

Sonda

Wypalenie zawodowe należy uznać za chorobę?

Oddanych
głosów
809
Tak
64%
Nie
29%
Nie wiem
7%