MenuZamknij

WIADOMOŚCI

SPORT

Trójka najlepsza na strzelnicy

Wiadomości: Jelenia Góra
Wtorek, 25 września 2007, 0:00
Aktualizacja: Wtorek, 25 września 2007, 22:04
Autor: KED
Strzeleckie zawody gimnazjalistów

Na strzelnicy przy ul. Lwóweckiej odbyły sie zawody strzeleckie dla Szkół Gimnazjalnych z
Jeleniej Góry. Zawody zostały zorganizowane przez klub Strzelecki KKS "Polonia" Jelenia Góra. Rywalizowano w konkurencji pistolet pneumatyczny trzy strzały próbne + 20 strzałów ocenianych. W zawodach udział wzięło osiem zespołów czteroosobowych z pięciu szkół gimnazjalnych.

Indywidualnie w kategorii dziewcząt miejsca na podium zajęły: Justyna Kozak z wynikiem 140/200 Gimnazjum nr 4, Małgorzata Czyż z wynikiem 60/200 Gimnazjum nr 1 i Patrycja Całka z wynikiem 40/200 Gimnazjum nr 4, zaś wśród chłopców: Marcin Stenwak z wynikiem 160/200 Gimnazjum przy Zespole Szkół Rzemiosł Artystycznych, Michał Lebioda z wynikiem 150/200 Gimnazjum nr 3 i Patryk Koperek z wynikiem 150/200 Gimnazjum nr 3

<b>Klasyfikacja zespołowa:</b>
1.Gimnazjum nr 3 510 punktów (I zespół)
2.Gimnazjum nr 3 380 punktów (II zespół)
3.Gimnazjum nr 4 240 punktów
4.Gimnazjum przy ZSRArt. 230 punktów
5.Gimnazjum nr 1 210 pkt
6.Gimnazjum przy I LO 180 pkt

Zawody odbyły sie dzięki dofinansowaniu z wydziału kultury, sportu i turystyki w Jeleniej Górze i udziale własnym klubu strzeleckiego KKSPolonia. Na uwagę zasługuje zaangażowanie, obecność podczas zawodów oraz poświęcenie dla mlodzieży swojego prywatnego czasu przez dwoje nauczyciel: Izabellę Matwijów (Gimnazjum przy ZSRArt) i Mariana Kupczyka (Gimnazjum nr 4).

Ogłoszenia

Czytaj również

Stoi kolej na Kopę

Jeleniogórzanka z szansą na tytuł Miss Polski

O rozpadających się górach

Komentarze (2) Dodaj komentarz

~kibic 1-10-2007 0:25
To były fajne zawody!!! Sam brałem w nich udział. Dobrze były zorganizowane!!! Pozdro gimnazjaliści. Czuwajcie!!! :–)
~mama 2-10-2007 19:09
Takie zawody powinny byc organizowane częściej Super sprawa!!! Chłopaki idą sobie postrzelac, a wracają z medalami i nagrodami TAK TRZYMAC!!!

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Wypadek przy baniakach  

Bieg Niepodległości

Tu też świętowali

Będzie kręcone!

Puchar makroregionu Oyama

Sonda

Wypalenie zawodowe należy uznać za chorobę?

Oddanych
głosów
870
Tak
64%
Nie
29%
Nie wiem
7%