MenuZamknijRaport
Koronawirus

WIADOMOŚCI

SPORT

Czwartek, 24 września
im. Gerarda, Teodora

Świętowanie w Maciejowej

Wiadomości: JELENIA GÓRA
Czwartek, 26 czerwca 2008, 16:15
Aktualizacja: 16:17
Autor: TEJO
Fot. Organizator
Biesiada bawarska, parada motocykli, tańce: w sobotę nie zabraknie atrakcji nie tylko dla mieszkańców tej części Jeleniej Góry. Wszystko dzięki wielkiemu festynowi, na który zaprasza parafia pw. św. Piotra i Pawła.

Feta rozpocznie się mszą świętą polową, a w programie przewidziano wiele atrakcji. Dla dzieci zagra Teatr Maska, dla starszych zespół E=mc2. Będzie też biesiada bawarska (jak można się domyśleć z golonką i piwem), loteria fantowa i parada motocykli Sfora.

Aktywny udział zapowiadają też służby mundurowe. Będzie miasteczko ruchu drogowego straży miejskiej i stoiska prewencji policyjnej z możliwością oznakowania roweru. Wieczorem wystąpi Teatr Ognia Anstis oraz zagra do tańca grupa Mercure. Areną festynu będzie teren przy kościele św. Piotra i Pawła przy ulicy Wrocławskiej. Początek przewidziano na godz. 13, a koniec – na 2 w nocy.

Ogłoszenia

Czytaj również

A mury runą...

Ponad 716 tys. zł na wymianę źródeł ciepła

Do miejskiego autobusu tylko ze złożoną hulajnogą

Komentarze (6) Dodaj komentarz

~hirsch 26-06-2008 18:27
Ooo!!! Grochala chyba kampanie z proboszczem zaczyna?;-)
~Aaaa 26-06-2008 21:57
A gdzie tam zaparkować auto ? Bo o 2 w nocy to chyba MZK nie kursuje w tamte rewiry ?
~--- 26-06-2008 22:53
O to i koscielny z rodzinka sie juz szykuje !!! Ale benda sie prezentowac
~xxx 26-06-2008 22:58
O jak fajnie znow festyn w kosciele ale jedno pytanie po co piwo czy ksieza nie umia nic zorganizowac bez tego napoju wydaje mi sie ze niektorzy potrafia naprzyklad ksieza z Wojciecha zorganizowali taki piknik do ktorego dlugo sie bedzie wracalo wspomnieniami oczywiscie byl bez piwa ale bylo swietnie brawa dla ksiezy z Parafii Sw. Wojciecha
~mieszkałem 27-06-2008 11:14
świetna okazja do integracji. Najlepiej krytykowac nic nie robiac. A swoją kampanię może zacząc każdy - wolny kraj. Może by tak się ujawnili sponsorzy - i wtedy wielkie brawa dla nich. Maciejowa to już nie wieś ale jeszcze nie miast - przynajmniej tak po nawykach mieszkańców można wnioskowac
~aabv 29-06-2008 13:52
krytyki krytyki krytyki.. a sami nic nie robia!! zabawa byla swietna. piwo jest dla kzdego kto umie z niego korzystac.. integracaja byla bardzo dobra zadbano o wsyztsko, a festyn to nei kampania tylko impreza organizowana przez meiszkancow maciejowej dla wszytskich! i nie po raz pierwszy i na pewno nie ostatni!

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Informacja wojewody ws koronawirusa (aktualizacja)

Dwie dziewczyny pobiły i okradły 15–latkę  

Utrudnienia na trasach rowerowych

Budowa drogi S3

Policjanci też pomagali

Sonda

Wiemy, jak ważna jest ochrona środowiska, ale czy dbamy o to na co dzień?

Oddanych
głosów
818
Tak
24%
Nie
72%
Nie wiem
4%