MenuZamknij

WIADOMOŚCI

SPORT

Sukces na debiut

Wiadomości: Jelenia Góra
Niedziela, 15 października 2006, 0:00
Aktualizacja: Niedziela, 15 października 2006, 13:23
Autor: Łukasz Stawski
Fot. Marek Tkacz
Jeleniogórskie koszykarki zdecydowanie pokonały w hali przy ul. Sudeckiej beniaminka ekstraklasy koszykówki kobiet - Tęczę Duda Leszno 61:43 i był to znakomity debiut w tym sezonie AZS Kolegium Karkonoskie we własnej hali.

<b>ASZ KK Jelenia Góra - Tęcza Duda Leszno 61:43 (22:11,11:8,12:15,16:9)</b>

<b>AZS KK:</b> Jocelyn Penn 25, Keila Beachem 12, Sabrina Scott 11, Magdalena Gawrońska 6, Małgorzata Myćka 5, Dorota Wójcik 2, Natalia Małaszewska, Agnieszka Kret, Dorota Arodź.

<b>Tęcza:</b> Marta Żyłczyńska 12, Agnieszka Budnik i Joneatta Brown po 9, Carithia Rivers 4, Anna Talarczyk 3, Patrycja Lubak i Katarzyna Rezler i Edyta Krysiewicz po 2.

<b>Pozostałe wyniki:</b>
Wisła Kraków - CCC Poklkowice 86:66
SMS Łomianki - AZS Poznań - 55:86
Lotos Gdynia - Polfa Pabianice 87:76
Cukierki Brzeg - Nova Trading Toruń 89:72
AZS PWSZ Sowood Gorzów - ŁKS Łódź 71:64.

Następny mecz jeleniogórzanki rozegrają 18 bm. (środa) w Polkowicach z CCC, a w czwartej kolejce spotkają się u siebie 21 bm. w sobotę z AZS PWSZ Sowood Gorzów Wielkopolski i ponownie zapowiadają się emocje, bowiem nasze dziewczyny muszą to wygrać, jeśli chcą się utrzymać w ekstraklasie!

<b> Więcej o tym wydarzeniu przeczytacie w poniedziałkowym wydaniu tygodnika Jelonka.com </b>

Ogłoszenia

Czytaj również

Giełda pod Muzeum

Marszałek Senatu w Jeleniej Górze

Prezes sądu okręgowego grozi procesami

Komentarze (12) Dodaj komentarz

~Aras 15-10-2006 14:20
Nie zgadzam sie z tym ze byl to znakomity debiut!! Naszym zawodniczkom nie mozna odmowic walki na boisku oraz zaangazowania, ale z reszta elementow koszykarskiego rzemiosla nie bylo juz tak dobrze!!! Szwankuje przede wszystkim zastawienie bronionej tablicy, a juz karygodne byl to jak dziewczyny z Leszna zbieraly pilke po swoich rzutach wolnych!!! Kolejna rzecz to wyprowadzenie pilki z bronionej polowy.Zastanawia mnie co robi Malaszewska??? Chyba uwaza sie za gwiazde tego zespolu albo za miss swiata!!! Kompletne nieporozumienie, ciagle ma pretensje do sedziow albo sie usmiecha!! Myslalem ze mnie trafi na trybunach jak widzialem co ona wyprawiac i ten jej slodki usmieszek!!! Amerykanki zagraly koncert, ale nie daj boze zabraknie ich a nasz zespol nie rzuci nawet 40 pkt. Kolejny problem wynikajacy z wyprowadzenia pilki ( zbyt dlugiego) brakowalo czasu na rozegranie akcji!! Poza tym nasze zawodniczki popelnialy proste i glupie bledy wynikajace z braku doswiadczenia!! Jak przyjedzie zespol ze srodka tabeli to takie bledy beda niewybaczalne!!! Mecze z takimi rywalkami jak Leszno trzeba wygrywac bo inaczej nie utrzymamy sie, czego z calego serca rzycze naszym zawodniczka:)
~DP 15-10-2006 14:50
"w sobotę z AZS PWSZ Sowood Gorzów Wielkopolski i ponownie zapowiadają się emocje, bowiem nasze dziewczyny muszą to wygrać, jeśli chcą się utrzymać w ekstraklasie!" - Panie Redaktorze kolejne dziwne stwierdzenie w Pana wykonaniu! Czyli co, od tego meczu będzie zależał nasz udział w FGE? To jest początek sezonu, oczywiście zwycięstwo będzie bardzo cenne, jednak po porażce nie ma co się załamywać. Gorzów to zespół z "górnej półki", gdzie gra wiele wartościowych polskich zawodniczek: Chomać, Czarnecka, Karpińska, Żurowska itd. To nie będzie drużyna z którą będziemy bezpośrednio walczyć w tabeli, stąd też to stwierdzenie kompletnie nie pasuje! Pozdrawiam
~Paster 15-10-2006 20:18
Filozofie Aras! Ja też byłem na meczu i siedziałem obok Ciebie, Gdzie ty zyjesz ,gdyby nie Jugosławia to nie byłoby Turowa .Czego nie piszesz,że przed sezonem odeszły z AZS KK Dulnik Bogdan i Kaszuwara.Nich wrócą Jujka ,Babicka i wspomniana trójka ,a wtedy zobaczymy.Co do meczu to wygraliśmy go 18 punktami , a co ma powiedzieć ŁkS który wygrał z Lesznem 9 punktami.Sport jest nieprzewidywalny.Byli tacy co 4 dni temu przyszli na stadion Sląski by wygwizdać Polaków .....TY DO TAKICH FILOZOFOW NALEZYSZ ,tylko najpierw naucz się ortografii , albo wróć do 4 klasy szkoły podstawowej,tego ci żżżżyczę z całego serca. Brawo dziewczyny za sobotni mecz!!!
~zakochany 15-10-2006 22:26
W AZS gra piekna dziewczyna z numerem cztey bardzo chce ja poznac :*:*:*:*Ajjj
~Aras 15-10-2006 23:17
Do Pastera: Zgadzam sie ze gdyby nie BYLA Jugoslawia a obecnie Serbia(polecam doszkolenie z geografii) to sklad Turowa nie prezentowal by takiej sily!!! Dzis zrobili mi osobisty zawod wygrywajac ze slaskiem:( Wracajac do tematu: rynek transferowy jest otwarty dla wszystkich zawodniczki odchodza, przychodza zalezne jest to od tego czy w klubie jest kasa oraz perspektywy rozwoju zarowno indiwidualnego jak i druzyny!! Co mnie obchodzi kto odszedl a kto moze przyjsc (Tu sam zeczeles filozofowac ;] )!!! Oceniam to co jest na dzien dzisiejszy a nie gdybam!!!Filozofem nie jestem jak juz cos to instruktorem koszykowki, studentem 3 roku wychowania fizycznego, bylym zawodnikiem a aktualnie pisze prace licencjacka wlasnie z kosza u dr Dembińskiego Z AWF-u wroclawskiego i uwierz mi ze mam troche pojecia o tym o czym napisalem wyzej!!!! Moj poprzedni post byl trzezwa ocena meczu i wytknieciem bledow!!!! Co do podanych przez Ciebie nazwisk to moge Ci powiedziec ze z Gosia Babicka (i Ania Lara ktora siedziala przy stoliku) chodzilem przez 4 lata do klasy w szkole sredniej!!! i ostatnia sprawa: kocham sport i dzieki profilowi moich studiow mam o nim wieksze pojecie niz przecietny kibic!!! pozdro:P
~Yogi 16-10-2006 0:34
Też byłem na meczu i rzeczywiście Natalia Małaszewska musi bardziej panowac nad swoim zachowaniem, ale widac musi mieć chody u trenera bo pozwala jej na zbyt dużo, za faul lub , niecelny rzut sadzał na ławę inne zawodniczki, Natalii M uchodziło to na sucho. Mecz wygraly zawodniczki(Amerykanki) ale bez udziału trenera , który jak zwykle miotał sie bezsilnie robiąc beznadziejne zmiany(na 1 min 4 sek do końca kwarty sadza dobrą Amerykankę a wpuszcza beznadziejnie grająca zawodniczkę,
~kibic 16-10-2006 13:05
Małaszewska powinien trener nie wpuszczac na boisko,beznadziejna gra fochy pseudo lokalnej gwiazdy i ogolnie jak na rozgrywajaca to totalne dno,zero dryblingu,orientacji na boisku,koziol tylko prawa reka niech gra w juniorkach to sie w koncu nauczy podstaw
~kumpel beznadziejnego trenera do Yogiego 16-10-2006 17:45
Drogi przyjacielu już Ci odpowiadam bo pytalismy siego niedawno po co te zmiany !!! Powiedział wprost Zdjął amerykanke Scott na minute przed koncem drugiej kwarty bo grała z dwoma faulami i chciał uchronic ją przed zejsciem na przerwe z trzema faulami !!!! Bo to juz dyskomfort zwlaszcza ze Keila podkoszowa tez miała dwa faule , a wiadomo ze amerykanskie zawodniczki mają duze doswiadczenie i chciał by kazda dograła do konca bo w koncowce przeciwnik moglby dojsc nasze dziewczyny, zresztą juz to kumam w eurolidze jest taka niepisana zasada dwa faule w pierwszej kwarcie ławka , w sumie trzy faule w drugiej kwarcie ławka , w sumie cztery faule w 3 kwarcie ławka i dopiero na nastepną kwarte gracza sie wprowadza by go uratowac od fauli, druga ponoc opinia to to ze ponoc bał sie by wytrzymały 40 minut bo scott i penn grały bez zmiany a wiadomo ze optymalny czasgry dla gracza to 30 -35 max minut w meczu , mam nadzieje ze wiesz o co chodzi z tymi taktycznymi zmianami odpoczynkowymi badz taktycznymi z uchronieniem gracza od zbyt duzej liczby fauli , no robi sie to rzadziej jak sie ma 12 rownych graczy ale tego chyba dzis w Jeleniej nie ma , a zespol gra krotkim skladem i to chyba dlatego
~Małaszewska 17-10-2006 15:30
Zastanawia mnie jedna sprawa!!!! Dlaczego żaden z kibiców nie podszedł do mnie po meczu i nie wytknął mi moich błędów?? Pytam dlaczego?? Gram już trochę w tą koszykówkę i potrafię obiektywnie spojrzeć na własną grę!!! Fochy?? O czym Wy piszecie!!!! Zagrałam dno - to fakt i z pewnością moja sobotnia gra pozostawiała wiele do życzenia!!!! Ale myślę że trochę przeginacie co do komentarzy!!!!
~Aras 18-10-2006 16:19
Dzis dziewczyny graja z polkowicami o 18 !!!3mam kciuki
~... 18-10-2006 21:21
Natalia zachowujesz sie po prostu jak gwiazda a dużo Ci do niej brakuje... więć zejdź na ziemie!!
~Kibic_wielbiciel... 19-10-2006 10:35
Ja mam pytania bardziej prywatne i nie zwiazane akurat z tym tematem :) Czy któras z koszykarek ma gg ? :)

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Lista Lewicy do Sejmu

Kuchcikowo w SP 2

Będzie bezpieczniej

Tak w szpitalu zachował się lekarz?

Nowy wóz dla strażaków

Sonda

Czy majątki żon i dzieci polityków również powinny być jawne?

Oddanych
głosów
276
Tak
79%
Nie
17%
Nie mam zdania
4%