MenuZamknij

WIADOMOŚCI

SPORT

Steffen Möller wystąpi w piątek w Mysłakowicach

Wiadomości: Region
Środa, 24 października 2012, 8:26
Aktualizacja: 9:42
Autor: Agrafka
Fot. Organizator
Już 26 października w Gminnym Ośrodku Kultury w Mysłakowicach o godz. 18.00 odbędzie się występ kabaretowy gwiazdy telewizji i kabaretu Steffena Möllera. Bilety (po 10 zł) można kupić w GOK–u, Urzędzie Gminy, a także w Zespole Szkół w Mysłakowicach.

Steffen Möller jest ulubieńcem polskich widzów. Występuje w serialu „M jak miłość” i programie „Europa da się lubić”. Laureat Telekamery 2004.

Ogłoszenia

Czytaj również

Niebezpieczne wyzwania

Będą opłaty za billboardy

Jeleniogórzanka z szansą na tytuł Miss Polski

Komentarze (26) Dodaj komentarz

~xxx 24-10-2012 8:34
to po ile są w końcu te bilety 30zł czy 10zł ?!
~ale jaja 24-10-2012 8:52
Polski leming jest biedniejszy od odpowiednika w Niemczech i we Francji. Obyczajowo i pod względem zamożności bardziej przypomina Rosjanina. Leming – dla krytyków to bezrefleksyjna osoba z wyższym wykształceniem z dużego miasta o poglądach liberalnych, dla zwolenników przedstawiciel pracowitej klasy średniej, przeciwnik radykalnych zmian w gospodarce i polityce.
~cd 24-10-2012 8:54
Z punktu widzenia polskiego leminga najbardziej istotny jest odpowiednik rosyjski. Ofisnyj płankton zarabia nieznacznie mniej i żyje podobnie. W podobne miejsca jeździ na wczasy, choć nie tak powszechnie jak w Polsce stać go na samochód. Jak wynika z danych Centrum Lewady, osoby z tej grupy społecznej zarabiają średnio ponad 30 tys. rubli miesięcznie (ok. 3 tys. zł, polski leming zarabia około 4,3 tys. zł). Socjologowie z Ośrodka Badania Opinii Publicznej Centrum Lewada przekonują, że jedynie 24 proc. banderlogów stać na zakup samochodu od ręki. Podobnie jak w przypadku Polski jest to Toyota, tyle że Camry, a nie Auris.
~ 24-10-2012 9:24
u organizatorów jest ze 10 zł na plakacie źle
~o żesz! 24-10-2012 9:40
O żesz ku....! To po ile wkońcu te bilety!
~Polonistka 24-10-2012 9:43
Steffen Möller wystąpi w piątek w Mysłakowicach. Poprawcie tytuł artykułu.
~kama 24-10-2012 9:44
bilety są po 10 zł, były po 30 ale chyba brak chętnych zmotywował do takiej obniżki, na plakatach co wiszą na tablicach informacyjnych ta 30 jest przekreślona i dopisane 10! Pozdrawiam:)
~OlaJG 24-10-2012 9:51
Steffen Möller nie występuje juz ani w serialu „M jak miłość” ani w programie „Europa da się lubić” bo tego programu już dawno na antenie TVP 2 nie ma. Czy w portalu Jelonka można w końcu zacząć liczyć na prawdziwe materiały???? Może potrzebujecie kompetentnej i rzetelnej osoby do pracy? Jestem chętna jakby co i na pewno takich bzdur nie będę wypisywać.
~ 24-10-2012 10:16
Nareszcie Niemcy w Polsce pracują za 10 zł.
~*chipo 24-10-2012 11:06
a ja myślałem, że Stefan wyjechał z Polski. Jak widać lepiej w Polsce odcinać kupony po 10 zł w grajdołkach, występując dla pospólstwa, niż jechać do bogatej rodzinnej Bawarii i tam być tylko nieznanym nikomu Stefanem... za którego występy nikt nawet centa nie wrzuci do kapelusza...
~W. 24-10-2012 11:43
Bilety są po 10zł/os. Okazja jakich mało, także brać :)
~ 24-10-2012 12:21
Po pierwsze- Steffen (nie STEFAN!) nie pochodzi z Bawarii. Po drugie bilet na jego wystep w Niemczech kosztuje 20-30 Euro i sale sa pelne.Znam go osobiscie i nie ma sie o co przyczepic. Fajny facet.Ma zajebisty humor i trzezwe spojrzenie na swiat. Steffen, liebe Grüße, bis bald in Hannover!
~Wild men 24-10-2012 12:57
Jak zwykle Jelenia Góra jest omijana przez gwiazdy.
~ 24-10-2012 13:15
nie znam typa
~ale jaja! 24-10-2012 13:23
TO TEN , CO SWOIM "PRZEPIĘKNYM SZWARGOTEM"...ALE JAJA, "PODBIŁ SERCA DAM?" HA HA HA,ALE JAJA FAKT!!!!!!!!!!!!! nadaje się jedynie do Mysłakowic!bilety za dopłatą , dla tych , co się decydują słuchać jego wypocin, biedny niemiaszek, nie ma jak to obrobić polaczków!ale jaja!celebryta jeden...ha ha ha!ale jaja!
~stefcio 24-10-2012 17:36
Bilety są po 30 zł/os... Poprawcie błędy.
~taka prawda 24-10-2012 18:26
diabli wiedzą po ile bilety w końcu lepiej sobie odpuścic
~mz 25-10-2012 0:19
powinno być za darmo.... poszłabym, Sztefek fajny jest
~m-ce 25-10-2012 8:03
Bilety w ostatnim tygodniu są po 10 zł. Admin
~ 25-10-2012 8:39
do ale jaja- szkoda, ze tak glupio piszesz. Wydziales choc jeden jego wystep? Ja widzialam- i po polsku i po niemiecku. On nikt nikogo nie obrabia, chyba, ze widziales i nie zrozumiales tresci przeslania. Steffen jest dobrym obserwatorem.Porownuje Polakow i Niemcow w roznych sytuacjach. To nie sa wypociny.On jest swietny, ale to kwestaia gustu. Nie musisz go obrazac, jak ci nie pasuje. To nie na poziomie.
~o ho ho 25-10-2012 16:51
Stefan jest OK.
~ 25-10-2012 17:05
W swoich programach- jesli sie nasmiewa, to po rowno. Na tym rzecz polega! W Niemczech jest np. taki Kaya Yanar- Turek, ktory zyje w Niemczech i "bierze pod wlos" zarowno Turkow, jak i Niemcow. Albo Bülent Ceylan. Pol Turek, pol Niemiec. I wszystkim sie obrywa! W Polsce zyje Steffen Möller (mieszka ciagle w Warszawie+ w Berlinie) i "jezdzi" po obu nacjach. Robi to swietnie, na poziomie, w Polsce swietna polszczyzna! i naprawde oplaca sie jego program zobaczyc. A narzekac goscia nie znajac potrafi kazdy. Pojd, zobacz. Jesli nie bedzie sie podobalo, napisz cos. Ale nie tak z gory huzia na Jozia, , bo to swiadczy o glupocie.
~po slonsku 25-10-2012 17:23
"I pedzioł Herr Gott do wenża: idź wek, ty pierońska szlango. I wenż był ab" . PS: tak ma byc, to nie sa bledy, zeby nie bylo.....
~o ho ho 25-10-2012 18:26
dobrze prawisz dzisiaj Viki
~ 25-10-2012 21:01
DOLNOŚLĄZAK. Domniemywam, że występ niemieckiego gościa jest chyba sponsorowany /?/. Wszak niedaleko Mysłakowic leży Łomnica i Schloss Lomnitz, który nie jest zwykłym hotelo-restauracją, ale także ośrodkiem kultywującym dawne tradycje i kulturę Dolnego Śląska.
~ 26-10-2012 7:59
Wystep nie jest dotowany. Steffek tam czasami ma, ze w Polsce wystepuje za "pol-darmo". Lubi byc na scenie, ma zreszta fajnych pare rzeczy do przekazania. Szkoda, ze mnie tam nie bedzie!

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Wypadek przy baniakach  

W setne urodziny Tomaszewskiego

Ostre cięcia w oświacie?

Podwyżki dla urzędników  

Cieplice pod selfie

Sonda

Miejscowości turystyczne bez zakazu handlu w niedziele?

Oddanych
głosów
451
Tak
61%
Nie
36%
Nie wiem
3%