MenuZamknij

WIADOMOŚCI

SPORT

Spotkanie emerytów służb mundurowych

Wiadomości: Jelenia Góra
Sobota, 20 kwietnia 2019, 10:03
Aktualizacja: Wtorek, 23 kwietnia 2019, 17:49
Autor: ZN
Fot. ZN
W czwartek (18.04) z inicjatywy Federacji Służb Mundurowych w Warszawie, odbyło się w JCK spotkanie Stowarzyszenia Emerytów i Rencistów Służb Mundurowych w Jeleniej Górze. Głównym tematem było omówienie skutków ustawy dezubezkizacyjnej z dnia 16.12.2016 i możliwości odwrócenia wywołanych przez nią szkód.

Zdaniem obecnych ustawa ta jest krzywdząca, ponieważ narzuca tzw. odpowiedzialność zbiorową, także w stosunku do osób pozytywnie zweryfikowanych.

Obecni szczerze wypowiadali się na temat swoich problemów i braku możliwości wszelkiej obrony. Nawiązywano do opieszałości i niechęci polskich sądów do wypowiadania się ws. wyrządzonych przez państwo krzywd. Podnoszono konieczność integrowania emerytów mundurowych i wspierania ich w nierównej walce o oczyszczenie swojego dobrego imienia, szczególnie teraz - w okresie przedwyborczym

Spotkanie prowadził podporucznik rezerwy, były zastępca prezydenta Miasta Jeleniej Góry Piotr Paczóski. Wśród obecnych nie zabrakło przedstawicieli wszystkich służb mundurowych, KOD-u i Stronnictwa Ludowego. Gościem honorowym tego wydarzenia była posłanka na Sejm RP Zofia Czernow.

Twoja reakcja na artykuł?

20
24%
Cieszy
2
2%
Dziwi
2
2%
Nudzi
4
5%
Smuci
7
8%
Złości
50
59%
Przeraża

Ogłoszenia

Czytaj również

Świętowali nasi strażacy

Medale dla złotych par

Piknik ze zwierzakami w sobotę

Komentarze (81) Dodaj komentarz

~18 sqandal 20-04-2019 10:39
..… < obecni szczerze wypowiadali się …… itd.> oj zabrali im to co się nie należało . Skąd takie < WIELKIE > emerytury mieli ? Teraz sprawiedliwości stało się zadość i dobrze bo to jest sprawiedliwe a ze im ( tym mundurowym ) to nie pasuje , hm , mało do dorobić np.; w ochronie . Dość użalania się nad sobą i tak zbyt długo pobieraliście kase która wam się tak naprawdę nie nalezała . KROPKA !
~ 20-04-2019 11:10
do: ~18 sqandal (10:39)
Może jeszcze byli esesmani zaprotestują przeciwko stosowaniu odpowiedzialności zbiorowej? Należenie do UB i SB, jest uczestnictwem w organizacji przestępczej. Koniec i kropka. Ale powoli puzzle się układają. Widać jakie "elyty" mamy w Jeleniej. Czy ktoś jeszcze się zastanawia, czemu mamy bród, smród i ubóstwo?
~Kl 20-04-2019 15:06
do: ~18 sqandal (10:39)
Zosia ty jesteś wszędzie nawet w mojej lodówce jak ją otwieram to jestem załamany
~ 22-04-2019 22:16
do: ~18 sqandal (10:39)
jeżeli uważasz że 1800zł to wysoka emerytura,to jesteś bezmóozgowcą
~anonim 23-04-2019 15:32
do: ~ (22:16)
1800zł ,30 lat i emerytura-żyć nie umierać
~lesław 20-04-2019 11:17
Czerwona inteligencja ryczy , po emerytury do ZSRR. Tam dają dla towarzyszy ,wrogów wolnej Polski. Nie wstyd wam .
~ 20-04-2019 11:20
do: ~lesław (11:17)
Najlepsze zdjęcie 8 :) Kiedyś czytywali "bibułę" służbowo :)
~Wiesław 20-04-2019 22:41
do: ~lesław (11:17)
Staszek Piotrowicz nie jest zachwycony
~Phi-jut 20-04-2019 12:33
W UBecji po staremu. I dobrze. Do piekła - jak mówił Franz Maurer
~jamnik 20-04-2019 13:04
To ile teraz ta średnia emerytura dla mundurowych? Czasem nie coś jak średnia pensja w Jeleniej? Przypomnę, że dominanta płac w Polsce to 2074,03 zł. Tak więc jak pisiaków nie lubię to nad mundurowymi płakać nie będę.
~ 20-04-2019 13:32
Byli towarzysze i towarzyszki z "czerwonej kotliny" zjazd, plenum sobie zorganizowali?
~Zjazd z czarnej kotliny 20-04-2019 16:47
do: ~ (13:32)
Dlaczego zazdrościsz? Przecież możesz zorganizować swój zjazd, z czarnej kotliny. Np na plebanii przy Erazma Pankracego. Na pewno będzie z pokropkiem. Mądrzejszy nie będziesz. Ale może pojawi się aureola nad twoja głową.
~ 20-04-2019 17:32
do: ~Zjazd z czarnej kotliny (16:47)
To ciekawe co piszesz.A co na to twój psychiatra?
~ 20-04-2019 17:37
do: ~Zjazd z czarnej kotliny (16:47)
Tak na marginesie, ja nawet wierzący nie za bardzo jestem, a ty mi tu z jakąś plebanią wyjeżdżasz.
komentarz usunięty
~ 20-04-2019 14:02
odpowiedź na usunięty komentarz
POwiedz koleżko, czym takim szczególnym wyróżnia się bibliotekarz w SB, że POwinien chapać wielotysięczną emeryturę? Albo sprzątaczka? :) Poza tym Ci co nie zabili nawet muchy to nie są prawdziwi SBecy :)
~ 20-04-2019 14:08
odpowiedź na usunięty komentarz
Słychać wycie. Znakomicie :):):) Psy szczekają, karawana idzie dalej.
~pff 20-04-2019 14:15
do: ~ (14:02)
Zapomniałeś o PO w "poza tym". Nie ma za co.
~pff 20-04-2019 14:21
do: ~ (14:08)
Ja wiem, czy wycie, większość z osób ba zdjeciach i tak żyje na poziomie, o jakim możesz pomarzyć, mnie temat zasadniczo nie dotyczy, taknjakoś chwilowa litość nad wami mnie ogarnęła, gdy wyobrazilem sobie jednego z drugim siwego, schorowanego bałwana walczącego o wielką Polskę na jelonka.com.Ale juz mi przeszło
~ 20-04-2019 14:24
odpowiedź na usunięty komentarz
Coś się tak uruchomił?Komuś z rodziny emeryturkę zmniejszyli, że tak gardłujesz?Nie podniecaj się tak i nie jedz tyle wzdymających potraw, bo wrzodów się nabawisz?
~ 20-04-2019 14:36
do: ~ (14:24)
Na pewno rodzinka resortowa. Jak się uderzy PO kieszeni to boli najbardziej. Powinna jeszcze być lustracja majątkowa. Jak ktoś nie POtrafi udokumentować swojego majątku, to zabierać. I bez takich bajeczek jak u Adamowicza, że dziadkowie przywieźli z robót w Niemczech walizki pieniędzy.
~logo 20-04-2019 14:41
odpowiedź na usunięty komentarz
Za samą pracę w sb otrzymywało się specjalny dodatek do zarobków i wysokości emerytury, zatem dlaczego archiwista!!! (w sb nie było bibliotekarzy tumanie) miałby posiadać ponad dwukrotnie większą emeryturę za analogiczne stanowisko i długość okresu składkowego? A z okazji Świąt życzę ci abyś kiedyś... być może nawet przypadkiem przeczytał kilka książek i zrozumiał jakim jesteś ....
~ 20-04-2019 14:51
odpowiedź na usunięty komentarz
niech towarzysz pozwoli, że mu wyjaśnię - rządy komunistów w Polsce były nielegalne, bo w 1947 roku sfałszowano wyniki wyborów do Sejmu Ustawodawczego, a za tym fałszerstwem stało sowieckie państwo z NKWD na czele, toteż legalny rząd polski był w mieście Londyn, a nie w goradzie Maskwa, Natomiast wszelkie służby w Polsce po tym sfałszowaniu wyborów,łącznie i z ustrojem politycznym, sprawami granic, bezpieczeństwa państwa , kodeksów prawa, dowodów osobistych, czy nawet świadectw urodzenia też były wydawane im prowadzone wzwiązku z fałszerstwem wyborczym nielegalnie, legalna to Konstytucja RP z 1935 roku, a nie jakaś PRL, czyli, za udział człowieka w nielegalnym związku zbrojnym, np. w UB lub SB, czy tez LWP lub ORMO to w zasadzie nic się takim ludziom, oprócz kar więzienia nie należy, a my, jako społeczeństwo obywatelskie i nie zsowietyzowane najwyżej w drodze łaski możemy takim osobom wypłacać zasiłki z MOPS- obecnie wynoszą ok.500 złotych na miesiąc. Wspomnę jeszcze, że sama PZPR była nielegalną organizacją, nawet niezarejestrowaną w PRL-owskim sądzie, więc i nie odprowadzała składek ani do ZUS, ani do innej ubezpieczalni, czyli wszelkie świadczenia o jakich postkomuna się upomina to najwyżej może wypłacać im, jako agenturze sowieckiego państwa/zbrodniczego wobec obywateli Polski, np.Katyń/ Rosja, czyli dawny ZSRR. Należy tu się dodatkowo zastanowić, czy obecne Państwo Polskie nie powinno deportować owych ludzi do miejsc, skąd w większości do Polski przybyli, czyli do Rosji, jako osoby mające swe korzenie w sowieckim aparacie zbrodni Reasumując ręce precz naszej kasy.
~ 20-04-2019 15:50
odpowiedź na usunięty komentarz
Siedzę w jednym ze swoich " zapyziałych mieszkań" i tak sobie dumam, czy nie chciałbym ciebie odwiedzić na twoich " włościach". Tylko nie wiem, czy jeszcze mieszkasz na węźle w rurach ciepłowniczych, czy już w letniej " rezydencji? Pod którym mostem cię szukać ?
~RB 20-04-2019 16:45
odpowiedź na usunięty komentarz
Pisowskie lewactwo - ciekawy zbitek. Proponuję zapoznanie się z definicją słowa "lewactwo" oraz podstawą programową PIS.
~Wyjdź z chałupy 20-04-2019 16:57
do: ~ (15:50)
Nie siedź całymi dniami w chałupie. To niezdrowe. Może też zacząć ci odbijać.
~Dlaczego? 20-04-2019 17:00
do: ~ (14:36)
Dlaczego tak źle życzysz pisowcom? Po lustracji majątkowej wielu z nich wyląduje pod mostem.
~ 20-04-2019 18:35
do: ~Wyjdź z chałupy (16:57)
Nie wysilaj się na dowcip. To niezdrowe. To za duży wysiłek dla ciebie.
BORUTAK 20-04-2019 20:24
do: ~ (14:51)
Masz Świętą rację ,zapomniałeś dodać,że układy jałtańskie też były nielegalne i Twoj wniosek o deportacje wszystkich nowoprzybyłych ze wschodu jest nadwyraz słuszny.Tu ma być Hirschberg a nie jakaś zasyfiała JG.
~ 20-04-2019 20:37
do: BORUTAK (20:24)
Układy jałtańskie były dla nas bardzo bolesne. Czemu jednak uważasz, że były nielegalne?
~Wiesław 20-04-2019 22:46
do: ~ (14:36)
Jasne. Lepiej w przyjętym za bezcen budynku umawiać budowę dwóch wież. W końcu potomkowi żołnierza AK, który, zamiast gnić w więzieniu, był wykładowcą i dostał willę na Żoliborzu, wszystko wolno...
~Wj 21-04-2019 8:58
odpowiedź na usunięty komentarz
PO wpisie czuć komucha,wasz czas policzony,przyjdzie jeszcze moment że zapłacicie za strzał w tył głowy, łączkę,łagry i inne miejsca kaźni!!!
~danuta glinda 21-04-2019 18:36
do: ~Dlaczego? (17:00)
Pewnikiem tak sie stanie ze ta wiekszosc z PZPR i ibecna nie bedzie pamietac jak sie bedzie zadawac konkretne pytania taki kraj tacy ludzie.:-(
~AD 966 21-04-2019 21:17
do: ~ (14:36)
Własnie, pozbawić kler majątku wyłudzonego od ludu za zbawienie.
~ 21-04-2019 21:33
do: ~ (14:02)
A gdzie POza, te twoje muchy PISiorki u
~Seba 22-04-2019 17:03
do: ~RB (16:45)
PIS to katoliccy komuniści: połączenie latynoamerykańskich ideologii z chińską wersją komunizmu 'zrównoważonego rozwoju'.
komentarz usunięty
~ 20-04-2019 14:10
odpowiedź na usunięty komentarz
W tym kraju nie ma pracy dla ludzi z jego wykształceniem ;)
~ 20-04-2019 15:53
Wystawa psów ????
~Za rok 20-04-2019 16:55
do: ~ (15:53)
Nie zdążyli cię na smyczy doprowadzić? Nie teraz to następnym razem.
~STACH 20-04-2019 16:06
Zaś frekwencja olbrzymia jak się weźmie pod uwagę organizatorów : Zośka Czernow (PO), KOD, jakieś Stronnictwo Ludowe (nie wiem czy to PSL czy coś innego) Kombatanci z SB a może jeszcze UB. Panowie cieszcie się że Polska okazała się tak wspaniałomyślna i macie po te dwa z kawałkiem emerytury a nie najniższą. Wszyscy niezależnie od tego czym zajmowali się w SB-UB począwszy od przysłowiowej "bibliotekarki" (nigdy nie sądziłem że SB-UB miało biblioteki z literaturą piękną może tak nazywali akta operacyjna ) do szefów, posiadali bardo wysokie wynagrodzenia, sklepy, urlopy, podwójnie liczone lata do emerytury, kantyny za grosze) i szereg szereg innych przywilejów. Jeżeli byliście tacy "święci i porządni" to co powiecie ludziom których niszczyliście i a którzy mają często mniejsze emerytury niż wy i tym których wysłaliście do piachu nie w imie Rzeczypospolitej a Moskwy. Zamilknijcie na zawsze i całujcie Rzeczpospolitą w rękę za jej miłosierdzie którego wy nie znaliście i nie znacie.
~Całuj ich po rękach 20-04-2019 16:54
do: ~STACH (16:06)
To dzięki nim min Polska odzyskała w miarę spokojnie wolność. Szlag cię trafia za to, że Polacy w 1989 roku nie zaczęli się mordować jak w latach 1944-47?
~STACH 20-04-2019 17:54
do: ~Całuj ich po rękach (16:54)
Tu ufunduj Ubekom i Sbekom pomnik w podziękowaniu za odzyskanie wolności w w latach 44-47 a przede wszystkim w roku 1989 od razu wychodzi ubecko-sbecka propaganda i pogarda . Służyliście Moskwie i pewnie nadal służyli im zaszczytnie. Po emerytury na Kreml , tam jest wasz Bóg i pracodawca. Niczego was historia i życie nie nauczyło. Przyzwoity człowiek mający choć odrobinę przyzwoitości wstydziłby się pokazywać swoje oblicze na zdjęciach. Tfu !!!
~ 21-04-2019 13:57
do: ~STACH (16:06)
Jeżeli wszystko za komuny było nielegalne i zfałszowane, jak ktoś wyżej napisał, to mój ślub w USC też. Pani dzięki Ci.
~DO MŁODYCH 20-04-2019 16:14
Prezesowe kreatury ,podobnie jak ich tzw premier ,łżą.W niewolę oddali nas Jankesi i Angole.Rząd na uchodztwie zakazał walki AK.Bandy ,jak to jest po każdej wojnie zostały w lesie .Do domu mego kolegi przyszli w ocy ,zabrali do lasu i zakopali ,bo był sołtysem.,M oże te polityczne historyki ,zechcą poszukać jego kości.To była wojna domowa.Idżcie do rolnika i powiedżcie ,że należy zabrać mu ziemię zabraną obszarnikom ,NA SKUTEK REFORMY ROLNEJ.Poszczuje was świnią za 100 i krową za pińcet.wÓDZ NIE ZAPOMNI TEŻ O BARANACH ,NA KTÓRYCH NARAZIE NIE MA KASY.I pomyślcie o tym ,że dojna zmiana ,tak nas pokłóciła ,że iskra może wywołać płomień.
~ 20-04-2019 16:27
do: ~DO MŁODYCH (16:14)
łatwo się rozporządzało cudzą własnością, jednym ukradli komuchy młyn. innym ziemię, a i też domy i nawet nazwiska rodowe, bo swoich się wstydzili. Reforma rolna powinna być według prawa wolnej ojczyzny, a nie według bolszewickich nachajek Ja z historii znam waszego komuchy wodza- to Lenin, bandyta odpowiedzialny za wymordowanie ponad 16 milionów ludzi, a potem drugi wasz wódz - Stalin, ten był lepszym uczniem od swego nauczyciela Lenina- wymordował dziesiątki milionów ludzi, oto wasza reforma.
~Nie zdążyli wymordować 20-04-2019 16:51
do: ~ (16:27)
Obecnie potomkowie wyklętych bandytów starają się na wszelkie sposoby wybielić swoich przodków. Mają jednak żal do nich, że ci nie wymordowali wszystkich tych chłopów, którzy dostali ziemię z reformy rolnej.
~ 20-04-2019 21:20
do: ~Nie zdążyli wymordować (16:51)
towarzysz pomylił pojęcia - kradzież, to nie reforma rolna, zaś Polak walczący o wolność swej ojczyzny to nie bandyta , a patriota, natomiast sługus obcego i zbrodniczego państwa, w tym wypadku ZSRR to jest zwykła kanalia i zdrajca, bo nawet nie potrafił uszanować tej polskiej ziemi, która go karmiła. I tacy sługusy Moskwy zasługują tylko na potępienie i są okryci hańbą, bo nie sprowadza się na swą ojczyznę obcych wojsk, nawet, kiedy ma się poczucie niedowartościowania.
~Szykuj się na Krzyż Żelazny 21-04-2019 10:43
do: ~ (21:20)
Rozumiem, że to dotyczy każdego Polaka, który współpracował lub współpracuje z obcym państwem np USA, ZSRR. Jesteś 100% polskim patriotą. Gratuluję. Jesteś oficjalnie kandydatem do Krzyża Żelaznego Patrioty. Każdy polski faszysta powinien starać się o taki medal!
~ 21-04-2019 11:43
do: ~Szykuj się na Krzyż Żelazny (10:43)
Gratuluję . Zgłaszam ciebie do Orderu Lenina!
~ 21-04-2019 18:23
do: ~Szykuj się na Krzyż Żelazny (10:43)
towarzyszu, niemieccy marksiści o nazwie naziści ręka w rękę współpracowali przed 2 wojną i w czasie pierwszych 2 lat 2 wojny światowej z marksistami z ZSRR, wspólne narady Gestapo i NKWD dot. wymordowania polskiej inteligencji/Akcja AB/,czyli wolna i niepodległa Polska była marksistom solą w oku i jest do tej pory, ponieważ Polacy ponad wszystko kochają wolność,kulturę, tradycję , wiarę w Pana Boga i rodzinę ,a także swą ojczyznę, w przeciwieństwie do szumowiny o tradycji chlania samogonu, życia w brudzie i w smrodzie w jakiś jaskiniach wygrzebanych w ziemi, gwałcenia kobiet i zdzierania jeńcom wojennym na żywca skóry z całego ciała.Zatem, masz rację towarzyszu-jestem 100% polskim patriotą, polskim , a nie kacapskim. I jestem z tego dumny.
użytkownik facebook 20-04-2019 20:50
Obudzili się? Trochę późno.
~ 21-04-2019 9:56
do: użytkownik facebook (20:50)
To jest część kampanii wyborczej. POdobnie jak strajk nauczycieli.
użytkownik facebook 20-04-2019 22:18
Pozytywnie zweryfikowani? 😂😂Czyli jak pasowali ,to pozytywni. Tylko że najważniejsze kto weryfikował 😉. Lewy weryfikował lewego a chcieli być prawi 😎.
~Do dlaczego.... 20-04-2019 23:17
Masz racje PIS niby be,ale dzieki PIS....wiemy ilu kapusiów nas wystawiało i to koledzy...z którymi się imprezowało...
~Kapusiowe państwo 21-04-2019 10:34
do: ~Do dlaczego.... (23:17)
Jak PiS straci władzę dowiemy się ilu obecnych kapusiów nas wystawiało.
~Wj 21-04-2019 8:43
A gdzie mają się spotkać jak nie w czerwonej kotlinie ,tutaj czują się dobrze od lat!!!!
~jan 21-04-2019 8:57
Na stronie IPN są nazwiska donośicieli TW , są to osoby pokazane na zdjęciach np.nr 3.
~jan 21-04-2019 8:59
I nr 4
~ale 21-04-2019 11:04
Psiacze kanalie zapomniały ,że majątków dorobili się panowie szlachta ,na niewolniczej pracy chłopów pańszczyźnianych.W Polsce było niewolnictwo ,którego też bronicie.
~Na świeżo o patriotach 21-04-2019 11:21
Polscy antykomunistyczni patrioci wzięli sie za łby. W sobotę, na drodze między Zieloną Górą a Nowogrodem Bobrzańskim, doszło do bójki kiboli /największych polskich patriotów jak powiada prezes Kaczyński/. - To była dzicz - relacjonuje świadek. Jedna osoba trafiła do szpitala. Jak relacjonuje serwis poscigi.pl, w ustawce wzięło udział 30-40 osób. Około godziny 15:00 kibole /prawicowi patrioci/ zablokowali drogę i rozpoczęli bijatykę. - To była dzicz - opisuje jeden ze świadków zdarzenia. Zamaskowane osoby okładały się pięściami, pewna grupa kopała leżącego na ziemi mężczyznę. "Część skakała po samochodach. Inni upadali na maski samochodów po potężnych ciosach"
~ 21-04-2019 11:34
do: ~Na świeżo o patriotach (11:21)
Aleś ty jełop. Czy ja mogę w takim razie napisać, że wszystkie przestępstwa w Polsce to sprawka zwolenników totalnej opozycji, bo odsetek popierających PO w wyborach " pensjonariuszy" ZK wynosi około 90 % ??? Puknij się w łeb, a usłyszysz dźwięk, jaki wydaje coś pustego.
~I tak wypisujesz brednie 21-04-2019 11:44
do: ~ (11:34)
Nie miotaj się ze złości. Chciałem tylko wyrazić swój ból i cierpienie. Szkoda mi tych patriotycznych poobijanych głów.
~ 21-04-2019 11:52
do: ~I tak wypisujesz brednie (11:44)
Nie bądź cwańszy i dowcipniejszy, niż twoje IQ pozwala Bo wtedy, tak jak teraz, jest tylko żenada!
~Kibole ostrzej! 23-04-2019 14:43
do: ~ (11:52)
Proponuję wyklętym kibolom..aby używali noży, maczet i innych ostrych i skutecznych gadżetów patriotycznych. Im szybciej się te ameby umysłowe wyeliminują tym lepiej.
~mmmmi 21-04-2019 12:02
ciągle mają te bandy za duże emerytury Okazuje się, że Danielsowi nie przeszkadza mówienie o Polakach mordujących Żydów w kontekście II wojny światowej i kolaboracji z Niemcami. Ale wspominanie żydowskich kolaborantów sowieckiego totalitaryzmu, którzy mordowali polskich patriotów jest już antysemityzmem. Gołym okiem widać podwójne standardy ocen. - Podkreślanie narodowości, a nie ideologicznych przekonań, ma na celu wywołać nienawiść rasową i rozgrzeszyć komunizm. Ten antysemicki tweet to nic innego jak jakiś niski polityk, który dociera do ludzi, próbując ponownie winić za wszystko Żydów – w ten sposób Jonny Daniels, szara eminencja polskiej sceny polityczno-medialnej skrytykował wpis Pawła Kukiza, szefa Kukiz’15, który 24 lutego br. z okazji rocznicy zamordowania polskiego bohatera przypomniał: Dziś 66. rocznica zamordowania Augusta Fieldorfa „Nila”. Na karę śmierci skazany został przez „sąd” pod przewodnictwem Żydówki Marii Gurowskiej, córki Moryca i Frajdy z Eisenmanów. W składzie „sędziowskim” było jeszcze dwóch Żydów − Emil Merz i Gustaw Auscaler. Dla Danielsa podkreślenie narodowości sprawców mordu sądowego to antysemityzm. Głos Danielsa jest ważny. Urodził się co prawda w Wielkiej Brytanii, jako potomek polskich Żydów, służył później w armii izraelskiej, a od kilku lat mieszka w Polsce i prowadzi firmę medialną. Jednak bez specjalnej przesady nazywany jest w mediach najbardziej wpływowym Żydem w Polsce. Okazuje się, że Danielsowi nie przeszkadza mówienie o Polakach mordujących Żydów w kontekście II wojny światowej i kolaboracji z Niemcami. Ale wspominanie żydo
~Nn 21-04-2019 15:51
A to Paczuski brał za Wiceprezydenturę i jeszcze chciał podwójną emeryturę za cabanienie się w PRLu, i nie dorabiać mi gęby PiSaka bo też tych gnid nienawidzę, za nicnierobienie też mają stołki a w większości to byłe komuchy schowane teraz pod sutannę. A najwięcej SB odnosili księża a tych szantażowali że wydadzą ich zboczenia... teraz to wychodzi.
~Set 21-04-2019 17:02
Nazjeżdżało się do Jelonki takie "cós" z Łodzi, Radomska Białegostoku w latach 80-tych i teraz krzyczą że są z Jeleniej. Po wpisach widać że dalej jest niestety różnica intelektualna pomiędzy tymi rodzinami z Jeleniej co osiedli po 1945r a tymi emigrantami z tej całej tzw. "centralnejPolski"
~ 21-04-2019 18:38
do: ~Set (17:02)
Polacy są jednym narodem,nie ma znaczenia , czy są z tego,czy innego regionu Polski-znaczenie ma to,że w Polsce po 2 wojnie świat.władze sprawowały przebrane za Polaków obce elementy, a także grupa polskich zdrajców ojczyzny z Gomułką na czele,to była sowiecka agentura w Polsce.do tego ok. 400 tysięcy sowietów z podrobionymi dokumentami o polskim rodowodzie przewieziono po 1944 . specjalnie do Polski i poobsadzano nimi sądy, wojsko,milicję,urzędy bezpieczeństwa i wszystkie pozostałe instytucje państwa rządzonego z Moskwy,a zwanego PRL.Obecnie , po latach ilość z tych 400 tysięcy Moskali w wyniku urodzeń potomstwa może sięgać ok.1,5 do 2 milionów osób, i to jest te zaplecze sowieckiego i ruskiego istnienia w Polsce-czyli ok.15 % społeczeństwa dzisiejszej Polski.Nic dziwnego,że ciągle w pewnych regionach kraju postkomuna ma się bardzo dobrze.U nas też.
~kumak 22-04-2019 7:59
A co ci wszyscy styropianowcy dali narodowi? Tysiące samobójstw z przyczyn bytowych. Setki zamarzniętych bezdomnych każdej zimy. Prawie cała młodzież parobkami całego świata. Niespotykana w historii narodu skala bezpowrotnej emigracji zarobkowej. Bezdenna pauperyzacja środowisk robotniczych. Dziedziczna bieda. Większość pracowników fizycznych wdeptana w socjalne bagno, bez szans na lepsze jutro. Kult śmietnika i żebraka. Bezprzykładne skłócenie narodu. Taką cenę płaci naród za skok na kasę styropianowych bohaterów. Ich „atutem” były dwie lewe ręce i gęby pełne frazesów. Podobno mieli walczyć o poprawę losu robotnika a dzisiaj jedynie coś bełkocą o wolności. Za ten sabotaż dokonany na narodzie należy pozbawić ich wysługi emerytalnej za lata PRLu gdyż wówczas nie pracowali a jedynie za judaszowe dolary, na zasadzie „im gorzej tym lepiej” rozwalali gospodarkę i państwo. Pod trybunał z nimi!
~ 22-04-2019 9:40
do: ~kumak (7:59)
zapomina szacowny interlokutor, że ci tzw."styropianowcy" to głównie agenci SB z TW.Bolkiem na czele, a osoby nie idące na współpracę z bandytami komunistycznymi,byli w stanie wojennym terroryzowani, zmuszani do emigracji i nawet mordowani- a jak tzw. władza ludowa dbała o ludzi pracy, w tym robotników , to pokazała np.w kopalni "Wujek"-mordując górników w grudniu 1981 r.,a w 1970 r, mordowała ludzi na Wybrzeżu.Nasza bieda wynikała i jeszcze wynika ze skutków 2 wojny świat. i okupacji rusko-sowieckiej,a nie dlatego,że chcemy być wolnym narodem,bo z niepodległości państwa płynie wolność osobista i dobrobyt.A poza tym,to bandyci z komuny uwłaszczyli się na naszym majątku narodowym i to oni poprzez swe rządy,typu postkomuch Balcerowicz doprowadzili naszą wolność i nas,obywateli do bezrobocia i jego skutków,pora zdekomunizować i polską gospodarkę i polskie instytucje,sądy,oświatę,uczelnie wyższe,media,itp.,jest też potrzeba lustracji majątkowej-bo wiele obecnych fortun,to fortuny pochodzące z kradzieży narodowego majątku-np.afera VAT-czerwoni ukradli 250 miliardów złotych-bo PO, czy PSL to też frakcje postkomunistyczne,tylko szyldy maja niby propolskie i pro obywatelskie-ale wystarczy poczytać o korzeniach i rodowodach ich działaczy, to większość ma związki z PRL-owskimi,czyli sowieckimi służbami.I dlatego wspierają ich media obcego właściciela,np.TVN.
~arms 2 22-04-2019 11:38
do: ~ (9:40)
szkoda , że to co piszesz pozbawione jest większego sensu i logiki, widać od razu po której stronie stoisz i głosisz te bezmyślne hasła, dla wyjaśnienia Tobie podam jeden przykład - Kaczyńscy też uwłaszczyli się na naszym majątku narodowym i Tobie to nie przeszkadza, że wiele tych historii ma drugie dno?, atakujesz jednych , po stoisz po stronie drugich , bo kupili cię za parę groszy? mogę się tylko domyślać, że szkoła to nie było Twoje ulubione miejsce, co można wywnioskować z tej rozpaczliwej pisaniny. Jeżeli chcesz coś przekazać, to wykaż się wiedzą, obiektywizmem i prawdą , a nie to co nakazuje przekaz.
~ 22-04-2019 13:54
do: ~arms 2 (11:38)
jak towarzysz nie ma argumentów merytorycznych, to opluwa adwersarza epitetami ,zatem napiszę tak-mam wyższe wykształcenie i osiągnąłem je nie za legitymację PZPR, lub za łapówki pochodzące z trzody chlewnej i bydła rogatego, a z własnej i żmudnej pracy i intelektu. Odnośnie pana Kaczyńskiego, to najlepiej mozna sprawdzić jego stan posiadania w obowiązkowym zeznaniu majątkowym, gdyż każdy poseł na Sejm RP ma taki obowiązek złożyć owe oświadczenie i zapewniam towarzysza, że stan majatkowy Pana Kaczyńskiego w porównaniu np.z majatkiem Schetyny G.-przy czym Schetyna G. jest dużo młodszy od Pana Kaczyńskiego-jest o wiele razy większy.Kończąc, interesują mnie tylko merytoryczne wypowiedzi, a nie kloaka i pomyje wylewane w zetknięciu z prawdą-ja wiem, że prawda boli, ale uciec od niej się nie udaje, nawet kłamcom z PZPR,KOD,PO itp.
~jol 22-04-2019 8:29
Na sali TW - kapusie którzy donosili na swoich przyjaciół aby uzyskać wysoko opłacane stanowiska = emerytury.
~s. 22-04-2019 12:54
Jeszcze są ludzie, którzy marzą by przemaszerować w dniu 1-go maja przed trybuną honorową i pozdrowić towarzysza I sekretarza.
~ 22-04-2019 14:58
do: ~s. (12:54)
Ci sami co zamiast 11 listopada prawdopodobnie dalej woleliby świętować 22 lipca?!
~kumak 22-04-2019 15:10
Domu wariatów c.d. Świat się śmieje.
~sq 22-04-2019 21:03
Ubole ,esbecy i inna komunistyczna swołocz ,tak zwane zbrojne ramię PZPR, robili wszystko łącznie z mordowaniem ludzi,by utrzymać niewydolny system socjalistyczny.W komunistycznej Polsce,gdzie miliony ludzi wstawały rano i szły do pracy,by tworzyć jakieś dobra,to esbeckie bydło szło"do pracy"często na wielkim kacu,by prowadzić inwigilację,przestraszać,wzywać na durne przesłuchania, niszczyć ludzi i w końcu mordować,tylko po to by utrzymać ustrój. Teraz te ubeckie łajzy mają czelność domagać się wysokich emerytur za niszczenie Polski i Polaków.
~Dede 22-04-2019 22:10
Im się wydaje , że ludzie zapomnieli kim te ... byli. HELOŁ Pamiętamy was ruskie pachołki .
~mis 22-04-2019 23:46
Ta Zoska to sie wszedzie pcha ,czy ona tam potrzebna ,niech idzie swieta szykowac do domu!!!!!!!!!
~Wojanka 23-04-2019 9:39
Cześć, czerwone ochłapy, zlewy, ludowe trepy i emerytowane markietanki. Na całe szczęście czas robi swoje. Jeszcze parę lat i nastanie naturalna cisza.
~Ich 23-04-2019 13:47
Emerytów to może i nie trzeba się bać bo rzeczywiście niedługo odejdą na wieczną służbę - do piekła. Bardziej boję się tych jeszcze czynnych zawodowo, byłych funkcjonariuszy, urodzonych w latach 1955 - 1970; z których większość pała chęcią odwetu. Oni są wszędzie dobrze umocowani, najczęściej w państwowych jednostkach: urzędach, zakładach pomocniczych, ministerstwach, domach pomocy społecznej, itd. Wiele firm funkcjonuje na bazie SB-ckiego i dawnego PZPR-owskiego kapitału.
~Herszt 23-04-2019 16:45
Tak i te odwieczne straszenie wiekiem, " doświadczeniem ", szkoda że tylko w umacnianiu i obronie komunizmu PRL. Ach zaraz! Toż był " tylko socjalizm ", zapomniałem. Oburzające jest to, że ci ludzie nadal uważają się za kastę wyższą, usiłują pokazywać innym palcem oraz pouczać jak myśleć i żyć.

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Listy eurokandydatów

Konferencja PiS: Wybory i lokalne połączenia

Wybory coraz bliżej. PiS apeluje

KSWiK bez prezesa

Dużo wiedzą o bezpieczeństwie

Sonda

Wg. rządu najlepiej zarabiający mają finasować 500+ dla osób niepełnosprawnych. Czy to jest słuszne?

Oddanych
głosów
362
Tak
34%
Nie
60%
Nie mam zdania
6%