MenuZamknijRaport
Koronawirus

WIADOMOŚCI

SPORT

Środa, 12 sierpnia
im. Klary, Juliana

Śmiechy na sali

Wiadomości: Jelenia Góra
Wtorek, 31 października 2006, 0:00
Autor: Arkadiusz Piekarz
Fot. Arkadiusz Piekarz
Uroczyste, ale przede wszystkim zabawne chwile przeżyli w poniedziałek pierwszoklasiści z Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 1.

Powód? Pompatyczne ślubowanie: między innymi, sumienności w nauce, wierności tradycji i godnego uczestnictwa w życiu szkolnym.
Złożyły je cztery klasy gimnazjalne oraz siedem licealnych.

Potem było już bardzo śmiesznie, bo uczniowie pokazywali zabawne scenki pod hasłem „Śmiejmy się sami z siebie”.
Pierwszoklasiści rozbawili 300 osób, które zgromadziły się na uroczystości w auli.

Stawką było nie tylko rozśmieszanie, ale i dodatkowy wolny dzień na wycieczkę.
Najlepsi okazali się gimnazjaliści z klasy 1 Ga z parodią „Czerwonego Kapturka” oraz licealiści z 1 c, która pokazała wiadomości telewizyjne w krzywym zwierciadle.

Taki scenariusz ślubowań w popularnym „Żeromie” stał się już tradycją. Zdaniem dyrekcji pozwala to na pełniejszą integrację uczniów klas pierwszych liceum i gimnazjum. Dzięki temu udaje się wyeliminować zjawisko tak zwanej szkolnej fali.

Po przedstawieniach uczestnicy ślubowania bawili się przy muzyce dwóch zespołów.

Ogłoszenia

Czytaj również

Parking na... przejściu

Śmierć na żwirowni

Więcej bobrów na jeleniogórskim Zabobrzu

Komentarze (81) Dodaj komentarz

~IgorekYa 31-10-2006 10:34
PERKUSISTA RZĄDZI :) Szacuneczek dla wszystkich Żermomszczaków
~:/ 31-10-2006 14:33
CZEMU CAŁY CZAS PISZECIE O ŻEROMIE??!! Czy to jedyna dobra szkoła w Jeleniej? No tak, ale jakiemu (foto)reporterowi chciałoby się opuścić ścisłe centrum :] naszego big city i wybrać się chociażby do Cieplic, gdzie znajduje się np. Norwid. Przecież to za daleko... Nudziarze z was i tyle.
~obiektywny 31-10-2006 14:37
w norwidzie tez bylo slubowanie a potem czesc mniej oficjalna ale o tym to juz nikt nie napisal...
~Zazu 31-10-2006 14:51
Widzę, że niektóre klasy powieliły pomysły poprzedniejszych roczników. Szkoda. Coraz mniej kreatywna ta nasza młodzież
~do igorek 31-10-2006 14:51
i tu sie niestety z tobą zgodze:D
~maciej 31-10-2006 14:55
masz racje. sam s...x
~macio 31-10-2006 14:57
jee, za bębniarzem widać kawałek mojej cytrynowej koszuleczki i gryf mojego cort'cika
~Mama 31-10-2006 15:05
Dlaczego dla redakcji Jelonki istnieje tylko Żerom?
~Ktoś 31-10-2006 15:21
Do Mamy - Spójrz kilka artykułów wstecz, jest tam artykuł o szkole z Leśnej.
~I G c 31-10-2006 16:09
werdykt sędziów był trochę nieuczciwy... Powinna wygrać klasa 1Gc:D naprawdę... szkoda 1Gc rulllez
~Agnieszka 31-10-2006 16:14
Mamo,Liceum im.S.Zeromskiego bylo,jest i bedzie szkola nr.1 w Jeleniej Gorze.Nic dziwnego, ze i redakcja Jelonki uznaje ten priorytet...
~jaaaa... 31-10-2006 17:53
Agnieszko, Liceum im. S. Żeromskiego było ale już nie jest szkołą nr 1 w Jeleniej Górze. Zanim coś napiszesz - przeglądnij rankingi szkół średnich.
~macio 31-10-2006 18:53
jaa - a co mówią rankingi? że może norwid? :D Arek - fotograf jest z żeroma, jak ma okazję to pisze czasem o naszej szkółce :D
~K. :) 31-10-2006 18:53
Brawa dla perkusisty! Kolegę kojarze ze szkoły:)) Robi wrażenie :)
~J. 31-10-2006 19:10
jej. i nawet ja się na zdjęciach znalazłam.
~elemental 31-10-2006 19:13
agnieszko, własnie pokazujesz wszystkim jakie tam robią pranie mózgów młodzieży :)
~ŻeromLady 31-10-2006 19:15
hm...może nr 1 pod względem wielkości? bo jak dla mnie to wszystkie licea w Jelonce sa na podobnym poziomie i podział na lepsze czy gorsze jest bez sensu.
~żerom the best 31-10-2006 19:36
bravo 1c liceum!!! :D i dobrze ze na jelonce pisza o zeromie...kto by tam chcial czytac o norwidzie skoro zerom jest o wiele lepszy !!! :D:D:D pozdro dla wszytkich ŻEROMSZCZAKÓW
~do jaaaa .... 31-10-2006 19:44
Od jakiegoś czasu wielu usiłuje przekonać pozostałych, że jest inaczej niż twierdzi Agnieszka. Nic prostszego jak wyszukać w google "ranking szkół średnich 2006". Leniwym podaję gotowy adres: www.liceum.pl/rankingi/2006-dolnoslaskie Jeszcze bardziej leniwym proponuję przeczytać wg danych tam zawartych, Dolny Śląsk: 1 miejsce - XIV LOim.Polonii Belgijskiej WROCŁAW, 8 miejsce - I LO im. S. Żeromskiego JELENIA GÓRA, 17 miejsce - II LO im C. K. Norwida JELENIA GÓRA, Odpowiednio: 7, 153 i 240 miejsce w kraju. Więcej jeleniogórskich szkół tam nie znalazłam. Wobec tego "jaaaa...", zanim coś napiszesz pofatyguj się jednak i przeglądnij choćby aktualny ranking szkół średnich .................
~ekonomistka:P 31-10-2006 20:00
ekonom rzadzi:P
~Ekonommmmm:):)tia:* 31-10-2006 20:46
taaak Ekonom i nasi radiowcy:* ...NIe wazne ktora ze szkol ma wiekszy poziom bo to i tak zawsze bedzie zalezalo od uczniow.. ....A najlepsze w Ekonomie jest vip'owskie kolko teatralne:):):*
~kodzik 31-10-2006 20:54
Żerom jak żerom - szkoła jak inne, tylko nauczyciele czasem dziwni i zbyt wiele wymagający. A tak, to niczym się nie róźni. Są prymusi, bardzo rozsławiani, ale są też słabiaki, którzy na lufach jadą i jakoś zdają...
~ o lol 31-10-2006 21:04
do "mama" ... dlatego bo zerom jest fajny ;> masz cos do zeroma to masz cos do mnie! xD
~do kodzika 31-10-2006 21:21
Trudno rozsławiać słabiaków. Chyba sami by sobie tego nie życzyli, nie uważasz?
~jaaaa 31-10-2006 22:25
Super... Norwid rzeczywiście gorszy. Nie zmienia to jednak faktu, że w ubiegłym roku w Norwidzie było 100% zdanych matur a w Żeromie nie. Uuuu... wie schade :)
~do jaaaa.... 1-11-2006 10:05
Wynik egzaminów maturalnych w obu szkołach był dokładnie taki sam. Po ubiegłorocznej wpadce Norwid ma tendencję do zaokrąglania pozytywnych w górę do 100%. Przercież w Norwidzie tez było dwóch uczniów, którzy w pierwszej fazie nie zdali. Ale co tam, Giertych i tak podciągnął wynik w obu szkołach do 100%. Ale słyszałam, że w Norwidzie jest szalenie przyjazna atmosfera dla uczniów,przytulna, niewielka szkoła, która zapewnia bezstresową naukę. Pozdro dla Norwidziaków.
~bleh 1-11-2006 11:50
kudłacze z zeroma bleee. nienawidze tych ludzi
~elemental 1-11-2006 13:02
z tą bezstresową nauką bym nie przesadzał ale fakt - w norwidzie jest przyjazna atmosfera (nie wiem jak w zeromie)
~Kodzik 1-11-2006 13:34
Masz rację
~mostek 1-11-2006 14:17
Jaka wpadka w Norwidzie? Nic nie wiem. Może mi ktoś to wyjaśni?
~jaaaa 1-11-2006 15:51
Nic mi nie wiadomo o żadnych wpadkach w Norwidzie... Dziwne.
~ja z Norwida 1-11-2006 16:10
Ja też nic nie słyszłam o żadnej wpadce w norwidzie... no ale każdy potrafi sobie dopowiedzieć różne fakty. a Jeżli chodzi o ten ranking to ciekawa jestem pod jakim kontem jest on zestawiony. zdawalności matur? jakości zdanych matur? poziomuuczniów którzy sie tam dostają? nie ma tam tego uwzględnionego. a poza tym jest wiele różnych różnistych rankingów w internecie i razpodają tak raz tak. Jeśli chodzi o atmosfere w norwidzie to jest super, ludzie super, nauczyciele... teżżż (prawie :P) A żerom niewiem czy ma coś jeszcze poza opinią.... Pozdro Norwid :)
~NORWIDKA 1-11-2006 16:13
Ja chodze do norwida i uważam ,że to jest najlepsza szkoła . I troche to jest denerwujące ,że redakcja jelonki pisze tylko o żeromie pomijając inne szkoły i nie chodzi tu tylko o norwida ale i o wszystkie inne szkoły średnie . POZDROWIENIA DLA NORWIDZIAKÓW !!
~ja z Norwida 1-11-2006 16:34
swoją drogą pare artykułów wyżej jest wzmianka o wystawie zrorganizowanej przez uczniów Norwida. Kreatywność I klasa :)
~do ja z Norwida 1-11-2006 20:13
Masz rację, różne są rankingi. Przeważnie biorą pod uwage olimpijczyków, czasami wyniki matur, jak naprzykład ten, który udało mi się znależć w internecie: www.wroclawnaszemiasto.pl/matura_-_z_nami_zdasz/specjalna_artykul/532310 Mały fragment stamtąd za ubiegły rok:* I LO im S. Żeromskiego w Jeleniej Górze (4 olimpijczyków) poziom podstawowy 75,92% poziom rozszerzony 57,92% * ZSO Nr 2 w Jeleniej Górze (3 olimpijczyków) poziom podstawowy 74,04% poziom rozszerzony 54,31% * Szkoła Mistrzostwa Sportowego w Szklarskiej Porębie poziom podstawowy 65,17% poziom rozszerzony 50,15% * III LO w Jeleniej Górze poziom podstawowy 64,62% poziom rozszerzony 42,93% * LO w Kowarach poziom podstawowy 54,03% poziom rozszerzony 34,36% * ZST i Licealnych w Piechowicach poziom podstawowy 44,98% poziom rozszerzony 27,36%
~do ja z Norwida 1-11-2006 20:33
Ukazał się jeszcze inny, mam wrażenie, że tegoroczny a dotyczy większego regionu niż powiat, oto jego wycinek: * I LO im S. Żeromskiego w Jeleniej Górze (6 olimpijczyków) poziom podstawowy 75,92% poziom rozszerzony 57,92% * ZSO nr 1 w Bolesławcu (5 olimpijczyków) poziom podstawowy 75,57% poziom rozszerzony 58,23% * ZSO nr 2 w Jeleniej Górze (3 olimpijczyków) poziom podstawowy 74,04% poziom rozszerzony 54,31% * ZSPonadgimnazjalnych w Lubaniu im. A. Mickiewicza poziom podstawowy 70,33% poziom rozszerzony 48,24% * ZSO w Kamiennej Górze poziom podstawowy 69,26% poziom rozszerzony 49,6% * LO im Śniadeckich w Zgorzelcu poziom podstawowy 67,11% poziom rozszerzony 47,71% * ZSO w Bogatyni poziom podstawowy 66,91% poziom rozszerzony 49,65% * ZSLicealno-Gimnazjalnych w Mirsku poziom podstawowy 66,73% poziom rozszerzony 46,63% * Szkoła Mistrzostwa Sportowego w Szklarskiej Porębie poziom podstawowy 65,17% poziom rozszerzony 50,15% * II LO w Bolesławcu poziom podstawowy 64,83% poziom rozszerzony 42,55% * III LO w Jeleniej Górze Więcej pod adresem: http://dolnyslask.naszemiasto.pl/testy_gimnazjalne_2005/specjalna_artykul/538309.html A w Żeromie dzieje się, oj dzieje. Mamy tyle superowych imprez i zajęć, że czasu na naukę brakuje. Ale jakoś sobie radzimy, jak widać z artykułów na jelonce, umieszczanych tam fotografii i pozycji szkoły jaka jest udowodniona, choćby tymi rankingami, które przytoczyłam. Pozdrawiam Norwidziaków - Żeromianka.
~yooz 1-11-2006 20:57
Zadziwiające.. jestem z żeroma, ale zgodzę się z norwidowcami, że ranking rankingowi nie równy, ale wkradł się tam błąd - najbardziej popularne rankingi, mierzące ilość olimpijczyków (tzn. finalistów etapu centralnego olimpiad przedmiotowych) w norwidzie było w zeszłym roku 1, a w żeromie.. bodajże 5, nie pamiętam teraz dokładnie, ale jakiś czas temu był artykuł o jeleniogórskich olimpijczykach - więc nie wiem, w jaki sposób w rankingach norwid wypadał lepiej od żeroma (?) Ponadto, chciałem dodać, że o ile żerom ma renomę, ma też osiągnięcia (np. w zeszłym roku w dolnośląskich meczach matematycznych żerom zajął 2gie miejsce, norwid nawet nie zakwalifikował się do finału), norwid - pracuje nad tym, by dogonić żeroma. Jestem pełen podziwu dla tej szkoły i nie uważam, że jesteśmy lepsi, tak więc: pax między krześcijany (tzn norwidowców i żeromszczaków)
~elemental 1-11-2006 22:34
ja jestem z norwida i nie mam zamiaru klocic sie ktora szkola lepsza - w koncu (jak to nam nawet nauzyciele mówią) - jestesmy z żeromem zaprzyjaznionymi szkołami, bo kazdy z nas ma tam jakiegos kumpla. Zgadzam się z yooz'em - pax vobiscum :)
~mostek 1-11-2006 22:49
Popieram "yooz". To są dwie szkoły o podobnych parametrach, tylko położone w różnych miejscach Jelonki. Logistycznie wspaniała sprawa. Sam strzeliłem sobie gola bo wybrałem Żeroma i dojeżdżam tam z daleka, bliżej mi do Cieplic, myślę że podobne warunki miałbym w Norwidzie. Kończe już trzecią klasę, więc nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem. W sumie nie żałuję. Jest i było ciekawie. Podziwiam pracusia, który przytoczył rankingi. I też go popieram, niema to jak konkrety, tym bardziej, że wszystko w komputerze pod reką.
~zeromszczakówna :P 2-11-2006 18:00
tak.. najlepiej sie zjedzice która sql jest lepsza :| bosh.. kazdy poszedł tam gdzie chciał :P
~gwiazdka 2-11-2006 18:28
pozdro dla gościa w cytrynowej koszulce i całej klasy Ic z "ŻEROMA"!!!(ja też tam chodze)
~R3V4N 2-11-2006 19:24
Żerom rządzi i wymiata, ale klasa 1C sucks. Mam kolegę, który poszedł do Norwida i mówi, że jest beznadziejnie i wogóle przes*ane, ja natomiast nie mam wielkiej sieczki. On mi teraz zazdrości, że zostałem na kolejne 3 lata w Żeromie, kiedy on musi zasuwac w Norwidzie jak głupi bo ma nienormalnych nauczycieli ( np na podstawowej historii nauczyciel robi im rozszerzoną :| ) A perkusista oczywiście wymiata xD - sam s...x kolego :D
~yooz 2-11-2006 21:47
Ty tam kruku się nie wymądrzaj ;) A co do ślubowania - to tym razem się żadna klasa nie popisała poza którąś gimnazjalną (1gc czy 1gb bodajże) :P A perkusista nie wymiata - odwalili straszną chałę.. ale i tak ich lubię i pzdr! :P
~maciej 3-11-2006 20:06
e tam, yooz nie znasz się, ważne jest szoł. My też Cię lubimy, ale jednak musisz przyznać, że wymiatamy :) bo będzie źle :P
~macio 3-11-2006 20:08
yooz, serio było tak źle? :P Wy gracie ponad rok my 2 miesiace :P, nie bądź taki krytyczny :)
~Agnieszka 4-11-2006 1:21
Do "jaaaa" oraz "elemental": Przez grzecznosc nie zaprzeczam.....Czy oboje jestescie uczniami ( absolwentami ) " Zeroma "? Jezeli jest inaczej naprawde niewiele wiecie o wewnetrznym zyciu tego przybytku.Pozdrowienia dla wszystkich jelenigorskich szkol srednich.
~Pioter 4-11-2006 16:51
Ludzie ja wymiekam z was,macie 5 olimpijczykow czy ilu tam ich jest w zeromie i uwazacie sie za lepszych.Zerom zerom zerom zygac sie chce, mnie to akurat nie obchodzi ta smieszna "wojna" pomniedzy LO I, a LO II.Pozdrawiam wszystkich norwidziakow, a z tymi rankingami to poczekajmy do matury.
~maciek 4-11-2006 18:52
niby mówisz, że CIę nie obchodzi, a sam prowokujesz zaczepki, Pioter.
~saw 4-11-2006 21:54
jakie ryje wogule przecierz tam chodza same kujony
~Agnieszka 5-11-2006 0:56
Hej "saw", moze i kujony , ale przynajmniej wiemy jak napisac - w ogole...........Bye
~eszter 5-11-2006 13:14
no fakt..to gimnazjum nie jest zbyt urodziwe ani fajne...
~Zeromszak:D 5-11-2006 18:29
1ga wcale nie miała parodi czerwonego kaptrka tylko piosenki szla dziewczeczka do laseczka ale przedsawienie było suupcio:D
~=)) 7-11-2006 18:27
żałosne.. =// która jest lepsza? to ma znaczenie?! kazdy poszedł gdzie chciał... ;) żerom i norwid są porównalnego poziomu... i nie wartoo dyskutowac która o ile którą przewyzsza... jaa jestem z zeroma... i jest jak jest.. szkoła normalna... chyba norwid tez no nie?
~*.:Wiki:.* 7-11-2006 19:43
Kujony...?? Yyy... Tak ogolnie zastapilabym to slowo mądrymi i zdolnymi ludzmi...:D:D Myśle, ze nie powinno byc zadnych sporow pomiedzy Żeromem <;)> a Norwidem... Przecież to normalne ze każdy wychwala swoją szkołe... Mnie osobiscie sie przewraca w zoladku jak widze co ludzie czasem wypisuja na "Moj Koffany Żeromek", ale chyba wiekszosc uczniow tak ma... A wracajac do pasowania to słyszlam, że było boskie...;) <2Gd>
~b_s_s 10-11-2006 11:23
Żerom rządzi
~Z@K 16-11-2006 7:07
Żerom rządzi
~Uczennica z 1g a:) 17-11-2006 15:05
Hehe no no moja klasa najlepsza:) tego jeszcze nie bylo:D i mamy dzien wycieczki:D super:D a co do tego waszego sprzeczania sie o szkoly...wiecie moze pisza tylko o zeromie bo w nim sa takie fajne wyrozniajace sie rzeczy jak zeromalia lub wlasnie takie humorstyczne i fajne pasowania... nie wiem.... w kazdym razie moim zdaniem nie ma sie co klucic bo kazda szkola ma jakies tam zalety...to ze pisza o naszej nic nie znaczy:P pozdro dla wszystkich:* i oczywiscie dla calej mojej kochanej klasy 1g a:*:*
~Do "Saw" 17-11-2006 15:07
To moze z toba jest cos nie tak skoro ludzi o wyzszym poziomie intelektualnym potrafisz tylko wyzywac...dziwne... no ale coz...sa ludzie i ludziska...w kazdym razie Ciebie nie mozna podziwiac a juz na pewno nie za wymowe i kulture...
~małą 17-11-2006 16:25
czemu porownujecie Norwida do Zeroma....jestem tegoroczna maturzystka Norwida... i twierdze,ze nie ma najmniejszego sensu tego robic...bo do zeroma uczeszcza duzo wiecej uczniow stad olimpijczykow moze byc wiecej, a do Norwida nieco mniej...powiedzialabym ze chyba sporo...wiec przestancie szukac sztucznych wnioskow ktora szkola jest lepsza....:) pozdrowionka dla moich !! ale tez i dla tych co sa nam przeciwko...
~angel 17-11-2006 18:25
Oj ludzie,po co tyle gadania ja chodze do 1LO już od dwóch lat i drugą LO zdałam z czerwonym paskiem(4,75),WIĘC MNIE TEN PROBLEM NIE DOTYCZY!!!!!!!!!!!!!
~angel 17-11-2006 18:30
Widze,że te pare zdjęć spowodowało w was wielką zazdrość.Zamiast gratulować sukcesów to dajecie takie komentarze,aby dokuczyć i zepsuć naszą radość.Czy to ma jakikolwiek sens?
~kardynal 17-11-2006 21:05
Proponuje zakonczyc to bezsensowna dyskusje.Uwazam ze szkoly sa na podobnym poziomie, w Zeromie sa mocne jedne profile a w Norwidzie inne(np.legendarny human norwidowski ) Oprocz tego, gdyby Norwid byl blizej to bym sam do niego poszedl ( bo chyba z tego powodu sporo ludzi wybralo Zeroma - tak jak i ja ). Mam kumpli/kumpele w Norwidzie i wiem ze poziom macie bardzo dobry. Ludzie, za kazdym razem gdy publikuja jakas fotke z Zeroma zakwaszacie sie ktora szkola lepsza - za prawde powiadam wam : to kwestia indywidualna, mozesz zarzadzac/miec swietne wyniki z matury nawet w najgorszej szkole jesli jestescie zdolni. Aha, i w Zeromie kudlacze stanowia max 5-10% populacji, w latach 90 mozna bylo mowic o "kudłatym Żeromie", teraz juz moda minela....
~KAISUK 17-11-2006 22:45
Dla mnie Zerom to c...y moze nie wszyscy bo nie których znam tam i sa fajni ale nie którzy to idioci jak głowa mała. A czasem trzeba popatzrec nie tylko na nauke ale na zachowanie popatrzcie na zeroma i norwida albo chemika. Od razu widac która szkoła rzadzi:P
~Maciej 18-11-2006 22:15
"dla mnie żerom to c...y [...] nie którzy są fajni, ale nie któzy to idioci" Ta wypowiedź za to jest naprawdę na wysokim poziomie. Jest się czym chwalić.
~Maciej 18-11-2006 22:16
P.S. Ile Ty masz lat? 12?
~mała 19-11-2006 14:52
to chyba uczen Chemika:) wracajac do sprawy, przydaloby sie zakonczyc ten odwieczny spor miedzy Zeromem a Norwidem ,ale ktoz inny to zrobi, jesli nie uczniowie?? fajnie by bylo podac sobie rece, i po prostu zyc najnormalniej w swiecie, a nie brac udzial w wysigu szczurow..przeciez to chore, nie sadzicie??...
~;P 19-11-2006 18:01
o taaakkk było śmiechowo;P i tak nasza klasa ostatnie miejsce zajeła:(
~Maciej 20-11-2006 20:26
Ale i tak już wszyscy inteligentniejsi stwierdzili, że nie ma sporu na dobrą sprawę. Myślę też, że większość tych, którzy mówią o jakimś sporze i niby prowokują, robi to z przymrużeniem oka i dla śmiechu. Przecież wszyscy się kochamy.
~Ula 20-11-2006 21:33
Zerom Zerom Zerom... Norwid Norwid Norwid... = Może REMIS :) :> ?? 1 C z Zeroma to lizusy !!
~mała 21-11-2006 16:09
zgadzam sie z Ula :) nie ma zadnego konkursu, kotrzy sa lepsi, po prostu jestesmy.... :)
~ALEX 22-11-2006 21:09
A ja wiem kto jest najlepszy ... LO nr III w Jeleniej Górze !!!
~F. 23-11-2006 15:50
moja "znajoma" poszła do Chemika bo: "wolę miec 4 i 5 w Chemiku, niż 2 i 3 w Żeromie czy Norwidzie"- to dopiero intligent! Uważam, że poziomy są podobne. I to tyle ode mnie. Chodzę do Żeroma i kocham tą szkołę. Ma tradycję, renome i poziom. Nie skakać, bo nie mówie, że Norwid czy tam inna szkoła nie ma.
~Tim 23-11-2006 18:34
Po co zaczynacie jakąś śmieszną wojnę między Norwidem a Żeromem. Każdy(no dobra prawie każdy) kocha swoją szkołę i nie chce zamienić jej na żadną inną. Ja chodzę do Norwida i mógłbym walnąć tu post typu "NORVID RLZ", albo "Żerom śmierdzi" tylko wydaje mi się to trochę infantylne.
~ZNAM CHYBA ROZWIąZANIE TEGO "WASZEGO" SPORU:)) 23-11-2006 20:35
wystarczy tylko jedno słowo "EKONOM" :D:D:D no i wszystko jasne:P :)) POZDRAWIAM!!!
~ekhm 25-11-2006 13:20
Ja was nie rozumiem. Według mnie każda szkoła jest dobra tylko wydaje mi się, że Żerom starsznie sie z tym wynosi. Norwid przynajmniej według mnie już trochę spuścił z tonu w tej wojnie bo to nie ma sensu. Opamiętajcie się!
~Babcia w różowym moherowym berecie ze zdjecia 25-11-2006 16:07
A ino powiem tak. Jestem w tej szkole od czterech lat, przeszlam cholerne gimnazjum i juz zostalam. Dlaczego? Mimo tego, ze w tej szkole są zarypiste wymagania tez sa fajne, na luzie czlowieki;) Komentarze typu kudłaci zasrancy.. hm no coz wspolczuje autorom. Czemu pisza tylko o Zeromie? u nas jest ten plus, gdyz mamy fotografa, ktory uczeszcza do zeromskiego liceum, wiec kazda impreza jest jakos zaznaczona. Nie ma sie wiec co dziwic:)
~szpila 25-11-2006 19:55
Chodzę do Żeroma jush 5 rok (3 lata gimnazjum i 2-gi liceum) i powiem Wam ze szkola jest naprawde fajna. Konkurencja Zerom- Norwid trwa od wielu lat, ale jak widać nikt nie stara się tego zmienić...może jush czas na rozejm?
~szpila 25-11-2006 20:10
Przecież w obu szkołach jest wielu naprawdę fajnych ludzi. Osobiście mam masę przyjaciół w obu szkołach ...
~1Ga 26-11-2006 9:57
Sami jesteście jak ten czerwony kapturek. To była parodia piosenki "szła dzieweczka..".
~kas 28-11-2006 10:04
chodzilam 6 at do zeroma (gim. i LO) i mogę szczerze powiedziec, ze to jest fantastyczna szkola.nie tylko strasznie duzo wymagaja ale tez pomagają się rozwijac w roznych kierunkach, czesto przez jakies ciekawe 'zabawy", wycieczki i inne tego typu sprawy. no i te wszystkie imprezy w szkole, rewelacja;) a przede wszystkim tradycje;) tego kazda szkola moze nam pozazdroscic;) a klocicie sie o rankingi... z tego co widze to zerom naprawde jest lepszy;) w liceum jak ktos sobie nie radzil u nas, a chccial nadal chodzic do dobrej szkoly to szedl do norwida;p i tyle na ten temat;) pozdrawiam zeromszczakow;)
~EFKA 9-06-2007 11:57
jak dla mnie to jestescie smieszni. Nie macie innych problemow tylko klocenie sie o szkole? nie podoba wam sie to ją zmiencie i tyle. teraz to naprawde niechce mi isc ani do jedej szkoly ani do drugiej

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

W planach łącznik Harrachov–Jakuszyce

Zamknięty szlak z Koziej Szyi

E. Jaworowicz ponownie w Uzdrowisku Cieplice

Stalowe rumaki w Karpaczu

Bezpieczniej nad Kaczawą

Sonda

W rządzie jest plan powrotu do 49 województw. Czy to dobry pomysł?

Oddanych
głosów
685
Tak
38%
Nie
56%
Nie wiem
6%