MenuZamknij

WIADOMOŚCI

SPORT

Samobójca na Kiepury

Wiadomości: Jelenia Góra
Niedziela, 8 lipca 2007, 0:00
Aktualizacja: Niedziela, 8 lipca 2007, 13:10
Autor: AGA
Fot. Archiwum
Ostatnia niedziela dla mieszkańca Zabobrza.

W niedzielę rano skoczył z 11. piętra wieżowca na ul. Kiepury 28-letni mężczyzna. Zginął na miejscu. Do tragedii doszło przy Fitness Club, blisko tak zwanych dawnych „dywanów”.

Możliwe, że desperat przechodził załamanie psychiczne.
– Mężczyzna prawdopodobnie leczył się psychiatrycznie. To było ewidentne samobójstwo – usłyszeliśmy od nadkom. Edyty Bagrowskiej, oficera prasowego Komendy Miejskiej Policji w Jeleniej Górze.
Prokuratura prowadzi już czynności w tej sprawie. O ich przebiegu poinformujemy.

Ogłoszenia

Czytaj również

Kto strzelał do konia?

Traktorek ze zrzutki

Seans plenerowy z Janem Nowickim

Komentarze (82) Dodaj komentarz

~nie po 9 tylko po siódmej 8-07-2007 10:35
jw
~Radek 8-07-2007 10:49
[*]
~['] ['] ['] 8-07-2007 10:55
Czuł się samotny w swoim problemie... oby teraz miał lepiej... [*]
~nieco pozniej 8-07-2007 11:01
skok mogl wykonac przed 11 wtedy wiekszosc ludzi idzie do kosciola i bylby wiekszy cyrk. Tak pozatym to bylo bardzo glupie wyjscie z sytuacji:/
~kto? 8-07-2007 11:25
Wiecie kto to był?????
~OLB 8-07-2007 11:38
Aua :)
~Krzychu 8-07-2007 11:38
Ja niemoge szkoda ziomka ale to nieprawda ze po 9.00 tylko przed 9 jak juz :/
~cieplice 8-07-2007 11:53
a kto to taki?
~Solider75 8-07-2007 12:13
Pewnie mial jakies problemy i nikt nie mugl mu pomuc :( nie mial oparcia w rodzinie i widzial tylko ejdne rozwiązanie skok.... Ale jak bylo naprawde to tylko On wiedział :(
~niewazne 8-07-2007 12:21
na tym kiepury to sami kaskaderzy sa ciagle tylko ktos skacze z tych blokow! trzeba je zawalic
~do Solider75 8-07-2007 12:39
mÓgł oraz pomÓc ...polecam wpisywanie postów ze słownikiem!
~IgorekYa 8-07-2007 12:44
zgadzam się z "nieważne" Powinni zamknąć to kiepurowo bo tam się źle dzieje....
~kret 8-07-2007 12:48
proponuje mądre rozwiazanie problemu. budowac wiezowce wgląb ziemii,aby wystawalo max. jedno pietro po problemie. pach,pach
~POPRAWKA BYLO TO O 7 RANO 8-07-2007 13:04
POPRAWKA BYLO TO O 7 RANO
~agajg 8-07-2007 13:48
Kondolencje dla rodziny
~jo 8-07-2007 15:19
apeluje do moderatora o skasowanie tych postow bo zrobiliscie sobie jakas farse ze śmierci , jak sie nie ma nic ciekawego do powiedzenia lepiej milczec
~Tomek B. 8-07-2007 15:23
Proszę o POWAŻNE i ROZSĄDNE komentarze i wyrażanie opinii. Znałem tego człowieka– to był mój przyjaciel i proszę o SZACUNEK. Dziękuję.
~basia 8-07-2007 15:31
Kondolencje i gorące współczucia dla rodziny.
~Gonia 8-07-2007 15:33
eh...szkoda chlopaka...ale coz...kondolencje dla rodziny [*] "niewazne" popieram...zabobrze trzeba zborzyc...xD
~Radek 8-07-2007 15:35
To straszne–jak Wy nie szanujecie osób zmarłych. O motocykliscie ,co zginął przed Kostrzycą, o zeszłorocznym wypadku Marcedesa z Motorem(ul. Sobieszowska),teraz o tym samobójcy wypowiadacie się tak,ze mnie ciarki przechodzą!!! Nie na miejscu jest komentarz o budowaniu wieżowców wgłąb gleby, o wierze czyniacej cuda– a komentarz Pana Nieco Później–to już druzgoczący sarkazm. Nie walczcie o wolność słowa w obliczu tragedii. Kiedyś ktoś z grona w którym się obracam stracił bliska osobę–też było o niej bez szacunku–musiałem niesłusznie kogoś przeprosić,zeby skończyć durną dyspótę!!!!(Bo schować dumę w kieszeń trzeba umieć kosztem wyższych celów–kto tego nie wie–nic nie osiągnie) Puknijcie się w wasze durnowate łby–i nie piszcie jeżeli nie macie nic do powiedzenia–tylko szargacie osobami których juz nie ma,osądzacie, wnioski wyciągacie i to wszystko w formie językowej poniżej poziomu zgniłego jaja... Nawet najgorszy niewiadomo kto po śmierci przed nazwiskiem ma skrót Ś.P. wiecie co to znaczy?? Jak wiecie czy rozumiecie znaczenie słowa "Świętość"??? Wolnością słowa wykazujcie się w bezpośrednich konfrontacjach–a nie nos na kwintę–i nawet gdyby mordowano–połowa z was by nawet nie spojrzała.. Mam nadzieję,że z autorami tych bezczeszczących wypowiedzi nie mijam się na ulicy...jeśli tak robię to bezwiednie–inaczej bym omijał szerokim łukiem... Naprawdę już po nikim nie można się niczaego spodziewać–szacunek został zamordowany–a ludzie młodzi,zabiegani i jeszcze nie do końca dorosli–wychowują właśnie kolejne pokolenia dzieci bez wcielonych podstawowych wartości. Pamiętajcie,że jeżeli nie szanujecie ludzi–oni Was też szanowac nie będą.. A dla nietaktownych komentatorów–jeżeli macie mniej niż 18lat–wydrukujcie sobie wasz post–i przeczytajcie w wieku lat 30, a potem szybciutko do spowiedzi z kamieniem u szyi... *"chamstwo trzeba tempic siłom godnościom i kulturom osobistom" Lech Wałęsa (cytat fonetyczny błedy widzę) [*] wyrazy współczucia dla rodziny–ponieważ to ona jest ofiarą tego czynu... W imieniu osób komentujących przepraszam za słowa,które padły z ust współkomentatorów...wykazali się oni albo głupotą albo brakiem wychowania....
~Bartek 8-07-2007 15:43
e tam gadacie i o kiepury to najlpesza dzielnica:)no i Sygietynksiego
~MalUtKa 8-07-2007 15:48
[*]
~radio maryja 8-07-2007 16:05
....AMEN....
~... 8-07-2007 16:09
Mieszkam w tym bloku i zapewniam ze nie byl to mily widok patrzec na zwloki... rzeczywiscie bylo to juz przed ósmą
~jasiu 8-07-2007 16:11
a nie wie cie kto to był ? jakies imie..? ksywka...? cokolwiek...
~kmam 8-07-2007 18:53
Do Tomka B : zgadzam się z Tobą, że niektóre posty są straszne. Ale jak możesz pisać, że byłeś jego przyjacielem. Przyjaciel to taki ktoś kto doradzi, pomoże, wskaże wyjście nawet z beznadziejnej sytuacji. A ten chłopak nie miał kogoś takiego.
~sas 8-07-2007 19:00
do za i przeciw! Szanuje zmarłych! Ale samobójcy to zwykli tchórze i nie będę się użalał nad idiotą który skacze! Bóg tak stworzył świat że słabi umierają
~do jasiu 8-07-2007 19:05
ksywka : CZUB !!!!
~Strrong 8-07-2007 20:09
Miał na imię Maciek. Współczuję Matce, która musiała zidentyfikować ciało. A co do mieszkańca bloku Kiepury 12, który robił sobie fotki...... trochę pomyślunku.
~kret 8-07-2007 21:41
promint
~xD 9-07-2007 1:24
[*] stawiam świeczke, jestem trendy, nie znałem kolesia ale stawiam mój "rispekt" na necie wzrasta w tym momencie o +20% to postawie jeszcze 3 zeby byc spoko gosciem o__O ['] ['] ['] ===== żałosne jest te stawianie świeczek
~Ecia 9-07-2007 8:12
Współczuję rodzinie, przyjaciołom i znajomym :( Sama niedawno przeżywałam śmierć kolegi–Adama :(:(:( Trzymajcie się.
~Do: sas 9-07-2007 8:15
Zgadzam się z Tobą. Skok to najgorsze rozwiązanie zawsze jest inne.
~amicus 9-07-2007 8:42
quod scimus gutta est, ignoramus – mare.
~Ona 9-07-2007 9:58
Wiem co czuja teraz bliscy tego mezczyzny... Wsppolczuje bardzo.. [*]
~ona33 9-07-2007 9:58
dziekuje Radku,madre słowa,,,
~psychiatra 9-07-2007 11:07
od momentu pojawienia się pierwszych zmian w psychice człowieka do chwili gdy decyduje się na desperacki krok odebrania sobie życia mija przeważnie kilka lat dotyczy to depresji nałogów nerwicy GDZIE BYŁA WTEDY RODZINA PRZYJACIELE SĄSIEDZI I CI WSZYSCY KTÓRZY TERAZ WYLEWAJĄ SWOJE ŻALE
~Do sas 9-07-2007 11:17
głupoty piszesz, bo sam nie wiesz, co cię w życiu jeszcze czeka.Łatwo oskarżać kogoś o tchórzostwo, gdy samemu nie ma się problemów...Fakt, samobójstwo to najgorsze możliwe rozwiązanie. Wyrazy wsółczucia dla rodziny [*]
~admin 9-07-2007 11:19
szkoda nam go, jeszcze bardziej jego bliskich i przyjaciół (jeżeli miał jakichś)
~do psychiatra 9-07-2007 11:36
Rodzina była przy nim, szczególnie matka, ale nie zawsze najbliżsi są w stanie pomóc
~Radek 9-07-2007 11:55
Wysmażyłem przed chwilą kolejny długi komentarz–ale go skasowałem–nie ma sensu. Proszę administratora o usunięcie komentarzy–ponieważ są one na poziomie (nie wszystkie) UWŁACZAJĄCEJ GODNOŚCI nieboszczyka. Ludzie wypowiadajacy się wpod tym artykułem obrazają i bezczeszczą pamięć nieżyjącej osoby,dodajac do tego wyssane z palca wnioski nie mające nic wspólnego z rzeczywistościa–ani treścią artykułu. Mając na uwadze dobro rodziny,znajomych,przyjaciół i współpracowników osoby TRAGICZNIE ZMARŁEJ usuńmy tą hańbę jeleniogórzan i nie dajmy już więcej możliwości komentowania wypadków i inmnych artykułów dot. czyjejs śmierci (tak jaj na stronie GW). Pozdrawiam. *jeszcze raz wyrazy współczucia,dla ludzi–dla których najgorsza chwila w życiu właśnie nadeszła....Może ciężko w to uwierzyć–ale gorzej już nie będzie–tylko lepiej...
~malolat 9-07-2007 22:08
bartek ma racie a ty igorek nie udzielaj sie na takie tematy bo na kiepury jest ok
~:) do radek 9-07-2007 22:53
slowa "chamstwo trzeba tempic siłom godnościom i kulturom osobistom" pochodza ze skeczu kabaretu Dudek pt."Ucz sie Jasiu"(stanislawa Tyma) powiedzial je J. Kobuszewski
~angela :( 10-07-2007 1:06
Jak mozecie pisac takie rzeczy?! Ani ja ani wy nie powinnisci oceniac tego co sie stało niektore teksty sa nie na miejscu, to jest tragedia a nie pogaduszka i smiechy :( przykro te posty czytac inteligecja niektorzy nie... kondolencje dla rodziny angela [*]
~Do Radek i pare innych 10-07-2007 8:37
Chyba zapomniałeś po co tu jesteś. I dajcie spokój tym ocenom. Skoczył, jego decyzja. A gadanie w stylu, gdzie była jego rodzina... Nikt nie jest w stanie pomóc samobójcy. Tego się nie planuje z kartką w ręku, nie prosi o pomoc, bo nie widzi się innego wyjścia. Własciwie, to i sam powinieniem milczeć. Toteż zamilczmy w obliczu takiej potęgi.
~Ania 10-07-2007 9:20
A gdyby ta tragedia spotkala Wasza rodzine? Waszych bliskich? Tez bylo by Wam do smiechu? Ten mezczyzna kiedys zyl! Smial sie! Moze mial dzieci! Dzieci ktore placza teraz za Tatusiem! Zastanowcie sie najpierw nad tym co piszecie a dopiero potem to napiszcie!! [*]
~:fiflak 10-07-2007 12:34
Cyba go to nie bolało...a może...głupie wyjście...
~Martynka 10-07-2007 13:08
Szkoda mi tego człowieka ale naprawde kto mógł dopuścić takiemu wypatku Bardzo wspóczuje jego rodzinie przyjacielom i bilzkim:(:(:(:(:(
~Kolega12 10-07-2007 20:31
Wpspolczucia dla rodziny i bliskich ;(
~Kinga 10-07-2007 21:50
Kondolencje zloze rodzinie osobiscie. Jedynie co mozna zrobic, to zaoferowac pomoc rodzinie, uszanowac pamiec zmarlego i schylic czola w obliczu wielkiej tragedii. Zwracam sie do moderatora o czujniejszą redakcję.
~I know 11-07-2007 14:02
Uwazam, ze targnac sie na wlasne zycie moze albo bardzo odwazny czlowiek albo chory, ktory nie kontroluje swoich czynow.
~Do Tomka B. 11-07-2007 15:03
Przykro mi strasznie że straciłes przyjaciela. Trzymaj sie jakoś, a na głupie posty nie zwracaj uwagi, zawsze znajdzie się jakis idiota prowokator, który chce zaistnieć, w taki bądź też inny sposób.
~Kuba 11-07-2007 19:12
...pamiętajcie – nie zapominajcie! ...szanujcie własne życie i nie uciekajcie przed problemami. ...nie bójcie poprosić o pomoc. ...zapytajcie, czy pomóc! ...nie szukajcie problemów, a ich rozwiązań! ...każda jednostka ma dwa oblicza – rodzinne i przyjacielskie. W jednym może być pięknie, a w drugim piekielnie! Nie tylko rodzina może pomóc, również my przyjaciele, znajomi, a nawet osoba obca – gestem pomocy i więzi międzyludzkiej. Więź, o której zapomnieliśmy. MY WSZYSCY JESTEŚMY TACY SAMI. Wychowujemy się inaczej, mamy inaczej na Imię i inaczej się czeszemy... ale potrzeby mamy takie same: MIŁOŚĆ PRZYJAŹŃ BLISKOŚĆ SZCZĘŚCIE... ...nie zapomnijcie – k o c h a ć –––@
~Infernal Angel 11-07-2007 22:17
Zgadzam się z Radkiem.. Nie wiem czy bardziej zasmucająca jest świadomość czyjejś tak tragicznej śmierci, czy brak świadomości o jakimkolwiek szacunku, który nalezy mieć w sobie. To, że dla niektórych śmierć jest tylko kolejnym tematem, gdy można z kogoś wyszydzić. łatwo jest powiedzieć: "był słaby, jestem od niego lepszy". Pięknie napisał(a) Amicus: (pozwolę sobie przetłumaczyć): to co wiemy, jest kroplą, to czego nie wiemy morzem.. I zastanówcie się zanim wysuniecie pochopne wnioski. Z jednej strony– że był tchórzem, a z drugiej, że przyjaciele mogli pomóc– nie zawsze mogą, uwierzcie.. Błagam– miejcie trochę samokrytyki, by powstrzymac się od zbędnych słów i szacunku, by móc spróbować zastanowić się nad samą tragedią. Kondolencje dla rodziny i przyjaciół.
~MELANI 12-07-2007 13:43
SZCZERE KONDOLENCJE – TO STRASZNE CO SIE STAŁO !!! JEGO RODZINA JEST WSPANIAŁA I BYŁA PRZY NIM CAŁY CZAS .MIAŁ MIŁOŚĆ I WSPARCIE A CI CO NIE MAJĄ POJĘCIA O JEGO ŻYCIU NIECH NIEZABIERAJĄ GŁOSU!!!WALKA O NIEGO TRAWAŁ DŁUGO ALE ZOSTAŁA PRZEGRANA–TO JEST BOLESNA PRZEGRANA NIE ZAWSZE ZALEŻNA OD NAS.
~liberalny 12-07-2007 21:20
Słabe dusze się gną...
~poli 13-07-2007 1:33
Szkoda nawet najgorszego czlowieka.... kondolecje dla rodziny....
~:( 13-07-2007 17:14
piszecie zburzyc budynki ale nie pomysleliscie o sobie gdzie w takim razie wy sie znajdziecie?!!!
~mih 14-07-2007 9:57
Chodziłem z nim kiedyś do klasy... Najszczersze kondolencje dla rodziców i siostry...
~wolant 14-07-2007 23:19
[+][+][+]NIGDY CIEBIE NIE ZAPOMNIMY[+][+][+]
~Kwasny do Radka i Angeli i ..... 15-07-2007 0:11
O czym wy gadacie oczywiscie kondolencje dla rodziny . Ale nie uzalajcie sie nad nim skoro on nie miał szcunku dla siebie to dlaczego inni maja miec do tego kolesia . PS Nawet jak byl katolikiem nie powinien miec katoloickiego pogrzebu i miec krzyza na pomniku !!!
~wolant 15-07-2007 9:44
Kwaśny.. skoro tak piszesz i myślisz, znaczy to dla nas, że ty też nie jesteś wierzącym i nie zasługujesz na miejsce na katolickim cmentarzu, chyba tylko w PARKU lub NA POLU! Ale wybaczam Tobie te bluźnierstwa...
~do wolant 15-07-2007 13:54
nie rozumiem o co ci chodzi, ale wybaczam Ci twoja nie wiedze samobójcy ksiadz nie powinien udzielic pogrzebu (czy jakos tak) chyba ze wieznie w łape :) PS jestem WIERZACY !!!
~aga 16-07-2007 11:43
Czytając niektóre wypowiedzi ma się wrażenie, iż nie wszyscy rozumieją tragedię, która miała miejsce. Tak jak syty nie zrozumie głodnego, tak ten, który nie przeżył czegoś podobnego tego nie zrozumie. Przeżyłam coś podobnego w mojej rodzinie, choroba z którą walczyli wszyscy przyjaciele i rodzina w taki sposob opanowała nam bliska osobę, iż ta tylko czekała na odpowiedni moment, żeby zrobić to co roiło się w jej głowie. Szczerze współczuję rodzinie i przyjaciołom bo ból, który ogarnia ich serca i dusze jest tak wielki, że mało kto go potrafi zrozumieć. Znałam M. ze szkoły podstawowej i bardzo boleję nad tą śmiercią... Szczere kondolencję dla całej rodziny.
~Radek do Kwaśny 16-07-2007 17:38
Wyobraź sobie,że mam świadomość zachowania księży w obliczu samobójstwa. Nie chcą dać miejsca na cmentarzu–a jak juz uda się załatwic wszystkie formalnosći– na pogrzebie krzyczą–"To Wasza Wina!!!"–w stronę rodziny ofiary–byłem świadkiem takiej sytuacjii. Kiedyś istniał honor–teraz widzę,że go po prostu nie ma. Ja mam 25 lat i ogarnia mnie przerażenie,gdy widze brak szacunku do innych ludzi. Gdyby mój Dzaidek miał internet–to by Ci czapka z głowy spadła–jak by Ci odpisał. Nie masz zielonego pojęcia,co do przyczyn samobójstw. To może być chwila,impuls. Nie wiesz ile osób chcących odejść uderza autem w drzewo–bo rodzina dostanie odszkodowanie–oni mają normalny pogrzeb. Alkocholików, morderców, zboczeńców, narkomanów–można pochować na cmentarzu–a ludzi,którzy nie chcieli być ciężarem dla rodiny/społeczeństwa trzeba po desperackim kroku upodlić. Taki spsób myślenia spowoduje powrót do średniowiecza. *PS–jesteś wierzący??? Chyba w największego z redymptorystów.... *ja u spowiedzi byłem w 2–giej klasie podstawówki....a Msza Święta tylko w obliczu ślub/pogrzeb–ponieważ nie mogę znieść traktowania wiary–jak zawodu–sposobu na dostatnie życie, braku pomocy ze strony kościoła. Tego,że Ksiądz nawyzywał moją Mamę,że się rozwiodła... Kazdy zasługuje na szacunek–jeżeli nie masz w swym umyśle tej sfery–tzn.,że samego siebie też nie szanujesz. Ponoć wierzysz–tylko w co...? Jak mogłeś tak napisać,że Mu się krzyż nie należy–czy Ty jesteś wyznacznikiem etyki i norm moralnych??? Tobie się należy??? Obraziłeś rodzinę zmarłego,i zszargałeś jego imię... Taki z Ciebie wierzący.... * czy wiesz cwaniaczku,że dzieci słuzące w Armii Krajowej, walczące o niepodległość Polski,żebyś teraz miał internet i orła na godle były instruowane w sytuacjach zagrożenia w jaki sposób popełnić skutecznie samobójstwo... I z orderem Virtuti Militari byli chowani .... Tragedia jest ta sytuacja, jak i również komentarze pozbawione ludzkich cech. Jelonka na takie teksty powinna odpisywać,że jesteś maszyną spamujacą. Współczucia dla rodziny i przyjaciół obłożonej dodatkowym ciężarem obelg i braku szacunku–przez ludzi którzy są niegodni możliwości wyrażania swojego zdania. Z demokraty staję się socjalistą–jak czytam takie bzdury. Jakby to odemnie zależało–ponieślibyscie konsekwencje swoich słów.. Dajcie znać–w obliczu Waszej traumy,że to Wy–a napiszę parę uwłaczajacych komentarzy na ten temat....w waszą stronę–wtedy przeprosicie... Pozdrawiam wszystkich szanujących innych ludzi.
~patrycja [*] Maciek [*] 16-07-2007 19:41
powiem jeszcze jedno ..... czytajac wasze komentarze nie moge lez powstrzymac .. jak ludzie potrafia byc podli ... to byl normalny czlowiek taki jak kazdy z was .. wiem bo znalam go i nie macie prawa go oceniac!!!!!!!!! Kochana Pani M. i Panie A. tak bardzo mi przykro:( wasz syn byl dobrym czlowiekiem ale zagubionym, moze nie potrafil znalesc swojej drogi, moze nie potafil przeskakiwac przeszkod .. dlaczego? ... tego nigdy juz sie nie dowiemy ... Pamiec po czlowieku bliskim zawsze pozostanie.
~polo 17-07-2007 12:51
znałem go – mioał kłopoty rodzinne
~kwasny 18-07-2007 0:26
JEZELI KOGOS URAZIŁEM TO PRZEPRASZAM RADEK MOZE ZLE TO SPRECYZOWAEM O CO MI DOKLADNIE CHODZIL ALE MNIEJSZA Z TYM POLO TO ZE MIAŁ KLOPOTY TO NIE JEST ROZWIAZANIE NIE BD PIASL JAK MI JEST PRZYKRO BO GO NIE ZNAŁEM ANI JEGO RODZINY I DALTEGO NIE NAPISZE TAK JAK WIEKSZOSC Z WAS ABY TYLKO ZAPEŁNIC STRONE PS RADEK NIE PISZ ZE JESTEM CWANIACZKIEM BO JAK CHCESZ TO MOZNA TO W INNY SPSOB ZAŁATWIC DLATEGO NIE PISZ TKA PRZE INETERNET BO CIE WEZNA ZA DZIECKO NEOSTRADY
~do polo 18-07-2007 7:47
nie pisz, że miał problemy rodzinne, skoro nie wiesz...
~Kasia 18-07-2007 20:31
Nie rozumiem Waszego podejcia. Robicie z tego amerykanski show. Jak ktos czyta niektore wasze teksty to tez moze popasc w depresje i stracic sens zycia. Znalam M., razem studiowalismy naprawde to byl wspanialy czlowiek tylko w jednym momencie sie poddal i nie wytrzymal balaganu tego swiata. Mam nadzieje ze przestaniecie ruszac jego zycie rodzinne jest to teraz nie na miejscu. Zapamietajmy go jako wspanialego czlowieka a nie wariata ktory skacze aby sie zabic. Nie wytykajcie nikomu bledow skoro je tez robicie. Kondolencje dla calej rodziny i grona przyjaciol ktorych mial. PS. Z tymi zdjeciami to troche nie na miejscu
~wolant 19-07-2007 14:47
NIE ZAPOMINY O TOBIE, DROGI M. ,...,...
~WACHO 19-07-2007 18:09
zniszczyć zabobrze to miejsce jest najgorszom spelunom i czarnym punktem tego miasta
~behemot 20-07-2007 16:28
czy wiecie,że właz wejściowy na dach wiezowca był NIEZABEZPIECZONY! żadnej kłódki, blokady! Mam nadzieję,że prokuratura dobierze się za administrację i nadzorcę budynku!
~ArTi 23-07-2007 11:54
>>>>>>>>AMEN<<<<<<<<<
~jeżozwierz 24-07-2007 13:10
Do behemota. Czy wiesz behemot, że przyszły samobójca zrobi wszystko, żeby zrealizować plan swojego unicestwienia. Tylko człowiek może spróbować negocjować, żeby uratować mu tyłek. Tak więc sprawa zabezpieczeń jest w tle. Pytanie, dlaczego nie znalazł się ktoś, kto by mu pomógł.Ale zgadzam się w zasadzie, że zabezpieczenia powinny być, nawet za cenę permanentnego ich zakładania.
~PS 26-07-2007 21:30
Wiem z doswiadczenia ze nie zawsze mozna pomoc takiej osobie dlatego,ze taka osoba nie zawsze daje bliskim do zrozumienia,ze ma problem naogol zachowuje sie normalnie i wszyscy myslimy ze wszystko jest w najlepszym porzadku.Sa ludzie ktorzy nie potrafia ukryc tego ze maja jakis problem ale sa terz tacy ktorzy dobrze sie maskuja potrafia z nami rozmawiac smiac sie a kiedy na momet zostana sami ze swoim problemem dochodzi do tragedi.Wyrazy wspolczucia dla rodziny i bliskich.
~Franc Mauer 27-07-2007 0:03
A kto umarł, ten nie żyje...
~do kwasny 27-07-2007 0:11
moze ze mną się spróbujesz,. Pudzian
~Przyjaciel 2-08-2007 8:47
[][][][]Pamiętamy o Tobie M. [][][][]
~poprostux 6-08-2007 22:20
Czsami strasznie trudno podzielic się swoimi probelemami z innymi osobami, a Ci którzy sa najblizej nie zauwazaja ze cos dzieje sie nie tak, nie zauwazaja nie dlatego ze nie chca tylko poprostu saa skupieni na innych rzeczach nie mozena miec do nich zalu. Ja dziekuje ci moj drogi przyjacielu ze dzisaj jestem tu taj wsrod was poniewaz gdyby nie ty ...... Nie zawsze mozna byc doskonałym, nie zawsze jest łatwo życ szkoda, ze nie wszyscy maja takiego przyjaciela jak ty ... Ja bede pamietała do konca
~zasmucony"" 14-08-2007 14:07
to przykre.....ja mysle ze nie bez znaczenia jest sytuacja w Polsce.. ostatnimi laty troche pomieszkuje w innych krajach europy i widze jak ludzie sie czuja w krajach w ktorych jest normalna atmosfera, normalne zycie, bez tych chorych stresow jakie produkuje polska rzeczywistosc... ludzie maja jakies takie zadowolenie z zycia...widac to nawet po twarzach...moga realizowac swoje marzenia, tworzyc sobie jakas normalna rzeczywistosc.. zyc normalnym zyciem...Niestety w Polsce czesto sie zdarza ze ludzie traca wiare, stlamszeni tym chorym klimatem ktory jest efektem polityki ignorantow rzadzacych naszym krajem... To naprawde smutne.... Najszczersze wyrazy wspolczucia dla rodziny....[*]
~Prezes Tom 18-09-2007 14:29
+++MICZU+++Pamiętamy!Szanujemy!Nie zapomnimy!!Partia jest i będzie z Tobą,kiedyś znów zagramy w tysiaka, wypijemy Książęce,wdrapiemy się na Górę Rybnicką i będziemy zusammen!

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Country pod Śnieżką

Odbudują zbiorniki

W obronie zwierząt

Lech Wałęsa w Świeradowie Zdroju

Kiedy nowy żłobek w Lwówku Śląskim?  

Sonda

Czy poprzez budżet obywatelski mieszkańcy powinni mieć coraz większy wpływ na miejskie inwestycje?

Oddanych
głosów
504
Tak
86%
Nie
10%
Nie mam zdania
5%