MenuZamknij

WIADOMOŚCI

SPORT

Rozmowy Faktów – pytania o Jelenią Górę

Wiadomości: Jelenia Góra
Czwartek, 1 listopada 2018, 13:09
Aktualizacja: Piątek, 2 listopada 2018, 15:19
Autor: TVP Wrocław
Fot. TVP Wrocław
W specjalnym wydaniu Rozmowy Faktów pytania o Jelenią Górę. W II turze wyborów na prezydenta zmierzą się Jerzy Łużniak, kandydat Platformy.Nowoczesnej Koalicji Obywatelskiej oraz senator Krzysztof Mróz, kandydat Prawa i Sprawiedliwości.

Oglądaj 31.10.2018 – wydanie specjalne

Twoja reakcja na artykuł?

7
41%
Cieszy
0
0%
Dziwi
1
6%
Nudzi
0
0%
Smuci
0
0%
Złości
9
53%
Przeraża

Ogłoszenia

Czytaj również

Tu też ryzykują życie?

Protest oświaty

Wsparcie strajkujących

Komentarze (45) Dodaj komentarz

~Tosia 11 1-11-2018 13:59
Chyba w najtrudniejszej sytuacji był redaktor prowadzący, bo obaj kandydaci okazywali, że jeden drugiego skrzywdził. A może to tylko komedia omyłek. Poza tym argumenty raczej po stronie senatora Mróza, pijar po stronie vice prezydenta Łuźniaka. Wybierajcie kobiety , który wam się bardziej podoba.
~ 1-11-2018 14:24
Gdyby nie komunikaty Łużniaka we wszystkich możliwych mediach, że debata się nie odbędzie, to pewnie tego wstępu i wzajemnych uszczypliwości by nie było. Łużniak zaplanował sobie, że wyprowadzi kandydata w ten sposób z równowagi i ogłosił wszem i wobec, że żadnej debaty nie będzie. Mróz, nie mając innej możliwości obrony przed kłamstwami, musiał zrobić taki wstęp, bo inaczej sprawa byłaby zamieciona pod dywan i nikt by nie wiedział o co naprawdę chodziło. Łużniak gra nieczysto i każdy normalny człowiek widzi to na własne oczy bez specjalnego przygotowywania się i analizowania tematu. Pytanie, czy warto głosować na kandydata, który był nieuczciwy w debatach. Ja uważam, że nie warto, dlatego zagłosuję na Mroza, chociaż za pierwszym razem głosowałem na Łużniaka.
~Sałatka dla p.poseł 2-11-2018 10:11
do: ~ (14:24)
Podobno ogłoszono zbiórkę na wiadro sałatki dla pani poseł PiS Krystyny P. Z nadzieją, że obdarowana sałatką p. Krysia przestanie bredzić i ubliżać ludziom.
~-6 2-11-2018 11:10
do: ~Sałatka dla p.poseł (10:11)
Dla ciebie ośle też
~soclib 1-11-2018 14:58
Dziwne że lewak, kosmopolita , europejczyk ,wolnomyśliciel zagłosuję na P. Mroza. Nie można w nieskończoność obiecywać, kłamać, mataczyć. Era zawiła musi się skończyć.
~Do diabła z politykami 2-11-2018 10:37
do: ~soclib (14:58)
Kandydat Mróz ogłosił swój sukces z łącznikiem do S3. Jak na razie nie ogłoszono nawet przetargu na projekt łącznika do S3! Wszystko wskazuje na to, że będzie tak jak za rządów dresiarzy z niesławnej pamięci marszałkiem Przybylskim na czele w sejmiku wojewódzkim. Niestety w tym państwie brakuje polityki gospodarczej, brak planowania. Wygrywa ten, który jest w układzie. Bałagan, kolesiostwo i uznaniowość. PiS tylko tą patologię mocno pogłębił.
~-6 1-11-2018 16:10
Luzniak grał nieczysto kilka ciosów poniżej pasa.Panie Luzniak to też styl poznański,którym tak się pan szczyci?
~Anonim+ 1-11-2018 16:10
Doprawdy, czy warto zagłosować na przedstawiciela partii rządzącej, która nie potrafi zorganizować (choćby w stopniu minimalnym) uroczystości 100 lecia wolnej Polski? Jakie zatem będą rządy jej przedstawiciela na lokalną skalę? Ano, takie same! Na główne uroczystości NIKT z głów zaprzyjaźnionych państw nie przyjedzie, z marszów ogółu Polaków będzie tylko marsz zwolenników ksenofobii... Ale wstyd i to za 200 milionów!
~ 1-11-2018 16:19
do: ~Anonim+ (16:10)
Nie patrz na uroczystości, tylko na programy prospołeczne, ściągalność podatków, ukrócenie bandyckich wyłudzeń, pieniądze na drogi, na walkę ze smogiem i tym podobne. To jest istotne dla Państwa i dla naszego miasta. Obchodami i uroczystościami się nie wzbogacimy i nie są najważniejsze.
~Anonim+ 1-11-2018 17:52
do: ~Anonim+ (16:10)
" Obchodami i uroczystościami się nie wzbogacimy" - i tu masz rację, ale tylko w tym temacie. Jak na razie to tylko szafuje się wszem i wobec i przy każdej okazji, miliardami przeznaczonymi na nowe inwestycje i NIC się nie robi mimo, że minęły już 3 lata! Za przykład "poświęcenia", może być praca pani minister Szydło, która zaczyna się od wtorku, a kończy się o 13 godz w czwartek i jak wiadomo: "nagroda Jej się należała". A od "wzbogacania" się, wolałbym mieć powszechne poważenie i szacunek dla Polski!
~ 1-11-2018 18:41
do: ~Anonim+ (17:52)
Nie masz racji. Poczytaj chociażby ile dróg się buduje w Polsce i to są inwestycje rozpoczęte po 2015 roku, więc nie jest to zasługa PO. To że nic się nie dzieje w naszym mieście, to nie znaczy, że nic się nie dzieje w Polsce. Tym bardziej trzeba tu zmienić władzę, żeby było tak, jak w pozostałej części kraju.
~Anonim+ 1-11-2018 19:42
do: ~ (18:41)
Te budowane drogi, to końcowa realizacja inwestycji poprzedniej ekipy, która to wybudowała niewspółmiernie więcej kilometrów tychże dróg. Nowo rozpoczęte budowy to tylko pojedyncze inwestycje, podobnie jak do ilości wybudowanych mieszkań. Można by zarzucić PO, że miała na to 8 lat w porównaniu do 3 PIS-u, ale i ta proporcja nie trzyma się Twojego porównania. Łatwo powiedzieć, a właściwie wielokrotnie powtarzać, że "przez ostatnie 8 lat nic nie zrobiono i Polska jest w ruinie".
~ 1-11-2018 20:41
do: ~Anonim+ (19:42)
No i właśnie nie. Celowo mówię o odcinkach budowanych po 2015 roku, a nie tych wcześniejszych. Gdy rządziło PO hasło Via Carpatia w ogóle zostało zapomniane. Podobnie, jak nie było szans, na dokończenie S3 do Lubawki, bo najpierw się tłumaczono, że Czesi nie chcą budować po swojej stronie, a potem, że Warszawa potrzebuje obwodnicy i cała kasa poszła tam. A2 miała być gotowa na Euro, a nie była. A4 też nie. A1 dopiero teraz jest kończona. A3 nigdy nie powstanie, przynajmniej na razie. A tak poza tym, dowiedz się czyim kosztem PO budowało drogi i jakie inne dziedziny gospodarki zostały zaniedbane. Poczytaj ile polskich firm splajtowało. Jakie skandale były z wygrywaniem przetargów przez firmy zachodnie, które potem brały polskich podwykonawców i nigdy im nie zapłaciły. Jakie oszustwa były robione na tańszych materiałach itd. Poza tym nie można rozumować w ten sposób, że jeśli PiS kończy drogi rozpoczęte przez PO, pisze nowe przetargi i pozyskuje środki, to jest to sukces PO. To co, PiS ma budować swoje obok, a te PO-wskie porzucić? Już tak zrobił Łużniak u nas w mieście, porzucając obwodnicę rozpoczętą przez Obrębalskiego i budując swoją karykaturę.
~brummm 1-11-2018 17:11
Glosuje na obu :)
~moi 1-11-2018 19:18
Gratuluję p. Łużniakowi- spokoju, opanowania i mówienia o konkretach. Pierwsze 11 min, to plucie się K.Mroza ,a potem ciągle ześlizgi z tematu, gdyby ten człowiek miał zostać Prezydentem, byłaby to tragedia dla miasta.
~ 1-11-2018 20:45
do: ~moi (19:18)
To była z góry zaplanowana strategia Łużniaka. Podłożyć konkurentowi świnię, naopowiadać bzdur i rozpuścic fake newsy, a potem udawać spokojnego, gdy ten drugi tłumaczy telewidzom, jak chamskich zagrywek dopuszcza się Łużniak. Widzę, że łyknąłeś haczyk, jak karp.
~Pola20 2-11-2018 8:13
do: ~ (20:45)
Ale ten Luzniak butny
~rodak321go 1-11-2018 19:26
Moim zdaniem wybiernie Pana Ł to kontynuacja poprzedniej władzy, która utworzyła w tym mieście swoistą siatkę powiązań. Uważam, iż należy ją przeciąć wybierając kogoś nowego. Tym nowym jak się okazało jest Pan M, na którego proponuję oddać głos. Druga sprawa to ilość banerów i plakatów w mieście Pana Ł. Niemal otapetowali miasto, a to nie mało kosztowało. Innymi słowy partia Pana Ł zainwestowała w Niego. Pytanie co oczekuje w zamian, gdyż jak to w życiu nic za darmo nie ma. Dlatego delikatnie odradzam głosowanie na Pana Ł. Na polu boju pozostał jedynie Pan M dlatego pozostało głosować na Niego. Wyboru nie ma. Namawiam przemyśleć co naisałem i samemu dokonać rozsądnego wyboru. Pozdrawiam głosujących. Wybierzcie z głową bo póki co w mieście marazm i stagnacja, a potrzeba nowego świeżego powiewu, bo czuć duchotę.
~ 1-11-2018 20:06
Idę głosować z rodzina na p.Mroza dość obłudy kolesiostwa w Jeleniej Górze i rządów kodziarzy wraz z platwormersami
~ 2-11-2018 11:55
do: ~ (20:06)
Możesz mieć i 200 osób w tej swojej żałosnej rodzince a i tak łysy przegra
~marex 1-11-2018 20:14
pan senator nie przygotowany , nie ma doświadczenia ani wiedzy kompetentnej do rządzenia. Jeżeli uszczelnienie okien spowoduje zanik smogu to chyba tylko wewnątrz mieszkania . Rolą miasta nie jest zapewnienie mieszkań , a stworzenie warunków do ich budowy. Jeżeli będziemy stosować wszędzie program 500 lub 5 to jaki sens ma praca czy biznes
~ 1-11-2018 20:43
do: ~marex (20:14)
Jesteś mocno ograniczony umysłowo, jeśli nie widzisz związku między termomodernizacją budynku i smogiem. Szczelne okna to mniejsze straty ciepła i mniejsza ilość spalonego opału. Czyli mniej smogu. Proste. Ale jak ktoś nie ma argumentów, żeby poprzeć swojego kandydata, to wymyśla takie absurdy, żeby umniejszyć zalety konkurenta.
~ 1-11-2018 21:23
Kiedyś zagłosowałem na Platformę Obywatelską, dzisiaj nie chcę z tymi zdrajcami naszej ojczyzny mieć nic wspólnego. Jeżeli pójdę na wybory, to napewno nie zagłosuję na Łużniaka, który partię zdrajców reprezentuje, zdecydowanie nie!!!.
~JG13 1-11-2018 22:44
Jaruś, bo zaplujesz klawiaturę od pisania pochlebnych komentarzy na rzecz Zimnego. Lepiej wróć za kierę na TIRY - dziewczyny czekają
~krzyk 2-11-2018 0:32
Łużniak obiecuje kontynuację. Kto uratuje Jelenią Górę?!
~Co z zakazem handlu? 2-11-2018 10:44
do: ~krzyk (0:32)
Po wyborach PiS zamknie więcej sklepów w niedziele. Ustawa wprowadzająca zakaz handlu wywołała wiele emocji, ludzie są wściekli. Weszła w życie 1 marca. NSZZ Solidarność, który doprowadził do jej przyjęcia bajdurzy, że okazała się być wielkim sukcesem.
~kijanka 2-11-2018 6:33
Było kolka amerykańskich filmów o tym jak zupełnie przypadkowi ludzie, nagle wbrew ich kwalifikacjom i kompetencją robili jakąś nieoczekiwaną karierę. Przypadkowy człowiek Mróz to wielkie ryzyko dla Jeleniej Góry.
~kijanka 2-11-2018 6:35
Było kilka amerykańskich filmów o tym jak zupełnie przypadkowi ludzie, nagle wbrew ich kwalifikacjom i kompetencją robili jakąś nieoczekiwaną karierę. Przypadkowy człowiek Mróz to wielkie ryzyko dla Jeleniej Góry.
~pff 2-11-2018 7:42
Mróz to taki nasz Dyzma :) Z wykladacza towaru na półki do senatu. Ciekawe kariery.Ostatnio ex kurier skasował limuzyny za parę baniek, bo został borowikiem
~Pola20 2-11-2018 8:10
do: ~pff (7:42)
Wielu studentów wykłada towary w sklepach żeby dorobić i nie jest to wstyd. .widać że naukę skończyłeś na poziomie gimnazjum
~Tosia 11 2-11-2018 8:30
do: ~pff (7:42)
Senator Mróz skończył ekonomię na UE we Wrocławiu i podyplomowe studia menedżerskierowana MBA.
~buran 2-11-2018 8:57
do: ~Tosia 11 (8:30)
To co piszesz jest mało prawdopodobne, Bo MBA to poważne studia dla menadżerów z praktyką. A Mróz żadnego doświadczenia w zarządzaniu czymkolwiek nie posiada. Ot naturszczyk i tyle.
~ 2-11-2018 10:48
do: ~buran (8:57)
Przecież wielokrotnie o tym mówił i nawet w jego prezentacji na jelonce było, że skończył MBA. Więc te twoje brednie o braku doświadczenia nie mają żadnego pokrycia w faktach.
~Error 2-11-2018 9:25
Niestety żaden z kandydatów mnie nie przekonuje. Jako mniejsze zło zagłosuje na Łużniaka.
~Anonim+ 2-11-2018 10:11
Postanowione! Ja i moja liczna rodzina będziemy głosować na pana Łużniaka, choć - cytując klasyka - nie będziemy się cieszyć! A przekonały mnie do tego, liczne (głównie aroganckie) hejty zwolenników PIS...
~melania5 2-11-2018 10:27
ale obciach podawać rączkę dla kłamcy NARODOWEMU NA BILLBORDACH-PREMIEROWI po 2 wyrokach,na kartofla nie głosujemy,debata TV MRÓZ NIEMA SZAREGO MYŚLENIA W GŁOWIE NA TEMATY MIESZKAĆÓW-PROBLEMY,kasiora i na balicje zesłany -do DDD..SENATOR -pisoskie zero MIESZKAŃCY JELENIEJ GÓRY POWSTAŃCIE Z KOLAN JAK WARSZAWIACY.
~AntyŁ 2-11-2018 10:52
Łużniak sam najpierw zaczął od słownej napaści na Mroza pisząc oświadczenia/komunikaty na Jelonce a teraz zgrywa dobrego, miłego starszego pana, który puszcza w niepamięć niesnaski. Przy tym wszystkim wciska kit, co to on nie zrobi, a prawda jest taka, że chce tylko dociągnąć do emerytury, aby kasa sie zgadzała, bo kto potem będzie rozliczał z niespełnionych obietnic dziadka na emeryturze? Łużniak jestes obłudnikiem, który nie wniesie kompletnie nic nowego do Jeleniej. Weź zwolnij i daj miejsce młodszym, niech się wykażą. Skoro masz takie doświadczenie o którym tyle mówisz, to pewnie czujesz się zawodowo spełniony. Daj szansę młodym. Poza tym stosujesz nieczyste zagrywki.
~paradise 2-11-2018 11:42
Dość tuskokomuny i PO. Tylko Pan Krzysztof Mróz Prezydentem!!!!
~ 2-11-2018 11:56
do: ~paradise (11:42)
Pomarzyć zawsze możesz picowcu pińceplusie
~la 2-11-2018 19:48
Znam Zawiłę, Mroza i Łużniaka. Nie znoszę Zawiły, uważam, że to szkodnik. Natomiast Mróz i Łużniak w zasadzie są mi obojętni. Odkąd Mróz został senatorem przestał się kłaniać, w co nie mogę uwierzyć do tej pory, ale znajomi również to potwierdzili. W tej debacie co zrobił Mróz na początku to mistrzostwo świata żenady. Między Panami jest przepaść intelektualna na niekorzyść Mroza. Wyciąganie w TVP3, że Łużniak nie przyszedł na debatę, mimo próśb redaktora, aby Mróz przestał, było jakimś koszmarem. W pierwszej turze głosowałam na Łużniaka pomyślałam, że w drugiej zagłosuję na Mroza, bo bałam się że Łużniak może jednak będzie kontynuował politykę Zawiły, ale po tej żenującej małostkowości, takim rozdzieraniu szat mówię Mrozowi NIE! Wypadł fatalnie! I oczywiście te wszystkie hejty Pisowskie pod artykułami zniechęcają do głosowania na Mroza.
~Pi 2-11-2018 20:51
Dobrze, że nie startuje Zawiła bo by przegrał. Wystawienie przez PiS Mroza jako kandydata na prezydenta to jakaś pomyła czy lekceważenie wyborców? Aparatczyk partyjny, który przypadkiem dzięki kłótni Papaj-Pokój został senatorem ma zostać prezydentem ??? Przecież to sierotka, którego urzędnicy będą robić w bambuko. Większość w radzie należy do PO to ja ten Mróz ma rządzić - 5lat nie-mocy i kłótni?
~JAN 2-11-2018 21:11
DO wszystkich ! DO WSZYSTKICH ! Podaję argument, na który zgodzą się zarówno ci, co chcą głosować na kandydata Łużniaka, jak i ci, co chcą głosować na kandydata Mroza. Otóż - w wybranej Radzie Miejskiej Jeleniej Góry większość to radni Łużniaka. Jeśli w takim układzie wybierzecie Łużniaka, to zabetonujecie układ, w którym Rada będzie poza kontrolą (będzie robiła z Prezydentem Łużniakiem, to co zechce). Inaczej będzie jeśli wybierzecie Mroza - większość radnych (ludzie Łużniaka) będą przynajmniej pod jakąś kontrolą. Układ Zawiły, Łużniaka i ich ludzi trwał w Jeleniej Górze od lat - czy pozwolisz mu trwać dalej tylko dlatego, że w emocjach popierasz Łużniaka. Czy nie mam racji, że w powstałej w Radzie Miejskiej Jeleniej Góry przewadze radnych Łużniaka - potrzebna jest jakaś "przeciwwaga"? Jedyne rozsądne wyjście to: GŁOSOWAĆ NA MROZA !
~Widzę 2-11-2018 22:45
Dlaczego nie mowi się pladze alkoholizmu ? Nowe zjawisko to alkoholizm ukryty wśród młodych kobiet. Miasto się wyludnia poprzez wyjazdy ale też poprzez wczesne zgony.Proszę obu kandydatów o wizytę w MOPSie.
~lena 2-11-2018 23:17
Nawet na geja byle nie pisowca !!!! TO obłuda i hipokryzja co pis głosi !!!
~Anioł 3-11-2018 21:49
do: ~lena (23:17)
O którym geju mówisz ,Bo mnie bardzo interesuje

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

ZNP do maturzysty: "Proszę zmienić szkołę"

ZNP zaprasza na "czarny marsz"

Do „Śnieżki” po sadzonkę – jutro

Pociągiem pojedziemy do Skalnego Miasta

Wielkie sprzątanie – dołącz do tej akcji!

Sonda

Czy wszystkie torby foliowe powinny być płatne?

Oddanych
głosów
776
Tak
67%
Nie
30%
Nie wiem
3%