MenuZamknij

WIADOMOŚCI

SPORT

Robert Prystrom: Wspólne Miasto poprze Zawiłę

Wiadomości: JELENIA GÓRA
Wtorek, 30 listopada 2010, 11:46
Aktualizacja: Środa, 1 grudnia 2010, 8:10
Autor: TEJO
Fot. TEJO
Do głosowania na kandydata Platformy Obywatelskiej na urząd prezydenta miasta namawia swój elektorat Robert Prystrom, który w wyniku wyborów samorządowych uzyskał trzeci rezultat. Podkreśla, że program Marcina Zawiły jest w wielu punktach zbieżny z oczekiwaniami Wspólnego Miasta. Z kolei tezy Marka Obrębalskiego nie przekonały byłego kandydata.

Na dzisiejszej konferencji prasowej R. Prystrom podziękował swoim wyborcom za udzielone mu zaufanie. – Poparcie, jakie otrzymałem, nie dało mi zwycięstwa, ale jest dla mnie bardzo cenne i znaczące – mówi lider Wspólnego Miasta. – Prezydenta wybierzemy w nadchodzącą niedzielę i ja – jako obywatel Robert Prystrom – chciałbym, aby został nim Marcin Zawiła – oznajmił polityk. Głosowało na niego 4367 jeleniogórzan. Głos na listy Wspólnego Miasta oddało 2605 osób.

- Działacze Wspólnego Miasta będą namawiali swoich wyborców do tego, aby poszli w niedzielę do urn i głosowali na Marcina Zawiłę – dodał niedawny kandydat. – Oczywiście – ostateczny wybór pozostawiamy jeleniogórzanom – dodał. Dlaczego popiera kandydata PO? – Ze względu na zbieżności programowe. Tylko pan Zawiła podnosił kwestię włączenia Jeleniej Góry do Związku Gmin Karkonoskich, tylko ten kandydat postulował otwarcie w naszym mieście parku technologicznego, tylko on mówił, że Jelenią Górę trzeba posprzątać – zreasumował Robert Prystrom podkreślając, że w tym zakresie jego program był bardzo podobny do założeń Marcina Zawiły i jego sztabu.

Prystrom zaznaczył też, że rozmawiał zarówno z przedstawicielem sztabu Razem dla Jeleniej Góry Miłoszem Sajnogiem, oraz ze sztabowcami Platformy Obywatelskiej. – Miłosz Sajnog mówił mi, że podczas następnej kadencji będzie kontynuowana obecna polityka miasta, a z tym nie mogę się zgodzić, bo przeciwko tej polityce występowałem – powiedział były kandydat. Podkreślił także, że podczas rozmów zarówno z RdJG jak i PO nie padały żadne kwestie odnośnie ewentualnej obsady stanowisk w urzędzie miasta. Lider WM zastrzegł jednak, że zarówno on, jak i jego ludzie są gotowi do pełnienia samorządowej misji na wysokich stanowiskach.

Robert Prystrom poinformował także, iż Wspólne Miasto zamierza wnieść kilka protestów wyborczych w związku z sytuacjami w niektórych komisjach. – W Gimnazjum nr 2 głosy liczono do poniedziałku, 22 listopada, do godz. 18, a w komisji w BWA przez cały czas trwania wyborów urny nie zostały zaplombowane – mówi R. Prystrom. Dodał też, że zadziwiająco dużo było głosów nieważnych (prawie 4,5 procent). Na zgłoszenie protestów pozostał jeszcze tydzień.

Czytaj również

Magiczny wieczór z Cleo i Pectus

Mikołajki wolontariuszy z kowarskiego Lema

Młodzi Demokraci na Dolnym Śląsku mają nowego przewodniczącego

Komentarze (103) Dodaj komentarz

~JG2 30-11-2010 12:12
Ciekawe co Panu P. obiecano za głosy???
~jg1 30-11-2010 12:24
no to Panie Marku pakujemy walizki:)
~nn 30-11-2010 12:24
no a mozna wiedziec jaka cena tego kontraktu
~fan WM 30-11-2010 12:27
Tylko Pan Zawiła zamknał dawny Empik w Jeleniej Górze i wiele innych intytuacji, wiec pytam co za tym idzie, po co nam taki prezydent?
~armagedon 30-11-2010 12:32
Zawiła - prezydent , Jelenia - the end
~optymista 30-11-2010 12:36
PSL (947 gosy) i Wspólnota Jeleniogórska (1015 głosów) razem 1962 głosy, także oficjalnie poparli Marcina Zawiłę na Prezydenta Jeleniej Góry - info. nowiny jeleniogórskie str 20.
~kupczenie 30-11-2010 12:38
Ludzie głosowali na RP, bo mają dość partyjniactwa! Teraz RP namawia do głosowania na ... partyjniactwo! Gdzie tu logika? To aroganckie traktowanie swoich wyborców jest powodem ciągłej przegranej RP. Ludzie po takim "apelu" z pewnością zagłosują na Obrębalskiego!
~trew 30-11-2010 12:42
Prystrom na wiceprezydenta!!! Panie Marcinie niech Pan da temu człowiekowi szansę się wykazać. Zyska Pan osobę która faktycznie ma gotowe projekty, a nie tylko kiełbasę wyborczą.
~socjolog 30-11-2010 12:49
http://www.wiadomosci24.pl/artykul/koniec_8222_wspolnego_miasta_8221_w_jeleniej_gorze_171130.html
~hjk 30-11-2010 12:49
tylko marek obermbalski morze byc dobrym prezydentem, niech jeszcze raz sprubuje, a nie ci wszyscy klamcy, zlodzieje, ktorzy obiecvjom a potem co robia. do dialba z nimi!!! klamcy ktorzy dorobili sie na cudzym majontku i potem doskakiwali do wladzy!! ja glosuje na marka obrembalskiego w 2 turze, a jak nie bedzie morzna wtedy to w 3!! bo ja tu wole rzeby byly inwestycje i remonty termy niz zawila smrod i mogila!! pamietam jak to bylo kiedys jak pan zawila byl prezydentem co to sie dzialo a dopiero teraz cos sie dzieje. Dlatego chcem takiego prezydenta jak obrembalski i tyle
~cdn 30-11-2010 12:52
Zgadzam się z trew" Robert Prystrom powinien przejąć komunalkę, wiele obiecywał w swoim programie i mam nadzieję, że doczekamy się realizacji tych najważniejszych.
~obster 30-11-2010 12:52
Ostatnie wyborcze tchnienie WM, stanie się gwoździem do trumny M Zawiły
~jhhj 30-11-2010 12:53
Nie jestem miłośnikiem Prystroma, ale trzeba przyznać ma facet jaja i chodzi twardo po ziemi. To trzeba docenić.
~waldek_a 30-11-2010 13:13
I to jest cały Prystrom. W kampanii posługiwał się płytą z nagraniem debaty z Zawiłą. Teraz udziela mu poparcia. Gdzie są jego wyborcy. Kolejny raz zrobił was w to co koń nosi pod brzuchem. to chyba definitywny koniec tego demagoga. Coś pewnie dostanie, bo wywalił kupę kasy na kampanię. Będziemy śledzić co. Baj, baj Robercik.
~lokalny 30-11-2010 13:14
Zawiła prezydentem, Prytrom wice ... rozwiązanie rewelacyjne! Żegnam Marek!
~kupczenie 30-11-2010 13:14
Ludzie głosowali na RP, bo mają dość partyjniactwa! Teraz RP namawia do głosowania na ... partyjniactwo! Gdzie tu logika? To aroganckie traktowanie swoich wyborców jest powodem ciągłej przegranej RP. Ludzie po takim "apelu" z pewnością zagłosują na Obrębalskiego!
~wyborca jg 30-11-2010 13:20
I to jest cały Prystrom !!!!!!. Panie Zawiła, jeżeli pan RP zostanie w-ce lub dostanie inne stanowisko w ramach pana poparcia to cała demokracja, wybory itp. nie mają sensu. My się pod tym nie podpisujemy - liczymy na pana rozsądek.
~przeprosiny 30-11-2010 13:21
Czyżby, po wielu latach, Pan Prystrom pogodził się z Panią Czernow? W poprzednich latach prezentował nieprzejednaną postawę a obecnie łyka gorzką pigułkę.
~zVOrnik 30-11-2010 13:22
Do: kupczenie: z pewnością zagłosują! Zwłaszcza, że Obrębalski oczywiście nie reprezentuje partyjniactwa. Przez 4 lata był kwintesencją partyjniactwa w wydaniu Platformy, dusił w zarodku wszelkie niezależne inicjatywy, zawłaszczał miasto dla siebie. A dzisiaj znalazł sobie miękkie lądowanie w postaci efemerycznego komiteciku finansowanego za "uzbierane po przyjaciołach" w ciągu kadencji pieniądze. I dzisiaj jest pierwszym krytykiem partyjniactwa! Hipokryta. A co można powiedzieć o tobie, który popierałeś Prystroma przez 4 lata, po czym teraz udajesz, że niczego takiego nie było? Gdzie logika w twoim postępowaniu?
~az 30-11-2010 13:25
Jak w końcu wymienią niepełnosprawne parkometry na te, które przyjmują prawne środki płatnicze to pójdę na wybory.
~jelgorek 30-11-2010 13:26
Wstyd. To zaprzeczenie całej działalności Roberta Prystroma. Poparł partyjnego kandydata z układu Kusiak Czernow Zawiła Łużniak. Poparł rządy towarzystwa. Dziwi mnie to niezmiernie. Rozsądne jest jedno wytłumaczenie - PO POtrafi się odwdzięczyć. Wie ktoś ile zarabia się w radach nadzorczych?
~Wiem 30-11-2010 13:27
Panie Prystrom, Albo panu rozum odjelo , albo parcie do wladzy za wszelka cene chce pan sprzedac idealy ktorymi karmil pan cale spoleczenstwo Jeleniej , tj . walka z partyjniactwem w samorzadach.Teraz po przez oddanie swojego jednego Radnego POwcom , to swiadczy o tym iz dla wladzy ma pan reszte ludzi w D.....ie.Ludzie zyly wyprowali dla pana a teraz widac jaki z pana dwulicowiec.Sajnog pana odrzucil to przylepiasz sie do Zawily.Juz kiedys pan za wybranie pana vice przew Rady skumal sie pan z SLD.Nie licza sie idealy liczy sie zyski ale dla siebie. Robi pan z otumanionym przez pana spoleczenstwem prywatna kariere.Jestem ciekawy jakim teraz pan bedzie opozycjonista i kogo pan bedziesz krytykowal.???!!!.A jesli wygra Obrebalski to co , wtedy stanie sie pan wielkim obronca Jeleniogorzan ???!!! Panie Robercie wstyd , ze brakuje panu klasy na regionalnego polityka , tym posunieciem zdeklasowal sie pan i znizyl sie pan do czlowieka stojacego za lada.Dla mnie Prystrom nie istnieje !!!!!
~lidzia 30-11-2010 13:29
Co się nie robi żeby tylko wygrać wybory!!! Teraz tym bardziej zagłosuje na Marka Obrębalskiego!
~az 30-11-2010 13:30
Uwaga! Obrębalskiego popierają PISiorki! http://jeleniagora.naszemiasto.pl/artykul/678052,jelenia-gora-pis-poprze-obrebalskiego,id,t.html
~clown 30-11-2010 13:31
Dla mnie to prosty przekaz- każdej z partii musiano coś obiecać wzamian za poparcie. No to niezły misz masz będziemy mieć. Fuj. Głosuję na Marka.
~wyborca 30-11-2010 13:36
Jelnia Górą!!! Zagłosuję na Marcina Zawiłę
~xxx 30-11-2010 13:42
Dlaczego Pan Prystrom nie ma byc v-ce prezydentem?Gdzie tu jest zdrada?Ma jako jedyny przygotowany plan dzialania.Dlaczego ma go nie realizowac?Czekac..na co?Obrazic sie na zycie.Stalo sie jak sie stalo.Madry kto z tego wyciagnie nauke.
~cdn 30-11-2010 13:49
Przestańcie psioczyć i może warto dać p.Prystromowi szansę, w końcu dlaczego mamy po raz kolejny zaufać p. Obrębalskiemu a Prystromowi nie?
~MEG 30-11-2010 13:53
Wiem z 13:27 - wielkie brawa dla Ciebie. Wielu osobom rozjaśniłeś w głowach. Głosuję na pana Marka Obrębalskiego. Wydobądźmy się wreszcie z tzw. czerwonej doliny.
~kul 30-11-2010 13:53
Jak się mają koszty kampanii prezydenckiej p. Obrębalskiego do jego oświadczenia majątkowego? Może prezydent ujawni kto i w jakim stopniu finansuje jego porażkę?
~Kreska 30-11-2010 13:54
Oj będzie ciekawie, a swoją drogą może rzeczywiście dać szansę Panu Prystromowi na pewno nie będzie nijako, niech w tym mieście coś się dzieje, mamy dość nauczycielskiego mentorstwa, trochę życia proszę . Jelenia GÓRĄ głosuję na Pana Zwiłę
~Tomek Rot 30-11-2010 14:03
UWAGA! Obrębalskiego wspiera PiS! Prezydentem tylko ZAWIŁA! Jelenia GÓRĄ!
~elu 30-11-2010 14:04
Także pytam, dlaczego P.Prystrom nie może zostać wiceprezydentem ? Skoro nie został prezydentem, czego życzyła sobie część mieszkańców Jeleniej Góry, to pewnie ucieszyłby fakt, gdyby wiceprezydentem został i mógł dziać! Głosuję na Zawiłę - Prystrom na wiceprezydenta!
~krzysiekM 30-11-2010 14:09
Jak można mieć pretensje do Pana Prystroma,że oddał swój głos na Pana Zawiłę?Ktoś wyżej napisał ,że dla niego ludzie wypruwali sobie żyły, szkoda ,że zapomnieli o nim ci ,którym on pomagał przez 8 lat działalności.W dobrym tonie jest to,że przekazał swoje poparcie na kandydata,którego program wyborczy jest zbieżny z jego programem.Idealną sytuacją dla Pana zawiły a przede wszystkim dla Jeleniej Góry byłaby sytuacja,gdyby Pan Prystrom otrzymał propozycję objęcia stanowiska zastępcy Prezydenta Miasta.Prezydent nie miałby opozycji a miałby człowieka,który realizowałby profesjonalnie program wyborczy bo przecież Pani Czernow czy Pan Lenart raczej nie podoła temu zadaniu.Uważam,że taki układ jest idealny, uzupełnialiby się wzajemnie a to przełoży się bezpośrednio na poprawę jakości życia mieszkańców Jeleniej Góry.Mam nadzieję,że Pan Zawiła doceni teraz Pana Prystroma i zaproponuje mu to stanowisko.
~nor 30-11-2010 14:18
(...)"Podkreślił także, że podczas rozmów - Roberta P. z Miłoszem S. - nie padały żadne kwestie odnośnie ewentualnej obsady stanowisk w urzędzie miasta. Lider WM zastrzegł jednak, że zarówno on, jak i jego ludzie są gotowi do pełnienia samorządowej misji na wysokich stanowiskach" (...).. ciekawe jakby takie obietnice padły??!!!!!.. czy etedy byłoby poparcie dla urzędującego Prezydenta (???)... a tak wyraźnie można wnioskować, że propozycje lider WM otrzymał ze strony Pana Z. oraz kolegów z PO.. gratulacje...nie ma to jak oddać swój głos Panie Robercie wzamian za "wysokie stanowsiko urzędnicze".. do którego objęcia wyraził Pan gotowość...ludzie!!!!.. i Wy chcecie głosować tak, jak apeluje o to tenże lider WM??!!!! litości....
~do WIEM 30-11-2010 14:18
Dlaczego masz pretensje do pana R.Prystroma . Niestety nie dostał się do drugiej tury. Mówi też prawdę, że z tych dwóch kandydatów bliżej mu jest do pana M.Zawiły niż do M.Obrębalskiego. Przynajmniej nie dał się przekupić sztabowcom MO i podtrzymał swoje zdanie na temat pana prezydenta. Myślę też, że pan Zawiła nie musi zawierać potajemnych paktów - otwarcie przecież mówi, że nawiąże współpracę z każdym, który pragnie rozwoju Jeleniej Góry.Może nadszedł już czas, aby skończyć z tą walką polityczną na górze i w samorządach po prostu pracować dla dobra mieszkańców.Inne miasta tak już zrobiły i rozwijają się. Potrzebny nam gospodarz myślący realnie a nie wirtualnie.
~ktostu 30-11-2010 14:39
Zgadzam się...P.Prystrom oficjalnie mówił o współpracy i bliżej mu do P.Zawiły jeśli chodzi o rozwój miasta. Nadal jest w opozycji do M.O.
~xxx 30-11-2010 14:43
Obserwuje te nasze lokalne wybory od wielu lat.Podczas trwania kadencji wielu mieszkancow JG wyraza sie bardzo krytycznie na temat aktualnego prezydenta ,rady.Tak wiele niezadowolenia.Przychodzi czas wyborow.Przechodzi ta sama grupa osob.Sprawdzeni samorzadowcy,doswiadczeni lokalni politycy.Przeanalizujcie co sie stalo.Zadzialala sztampa.Macie pretensje ,ze JG umiera .Miejcie ja do siebie.Zycie wymaga myslenia.Szkoda,ze dalej funkcjonujemy w chocholim kregu.
~wesołek z JG 30-11-2010 14:44
Jelenia GÓRĄ Zawiła DOŁEM Prystrom ŚRODKIEM Urbański PO LEWEJ Machałek PO PRAWEJ Matiasz W KOSMOSIE Obrębalski w RATUSZU LUB SEJMIKU
~Głupoty 30-11-2010 14:44
Co to znaczy, ze Prystrom poprze Zawiłę? Że Zawiła dostanie 3 głosy więcej? Śmieszne, drodzy "politycy" są te wasze nadęte poparcia lub jego brak. Nadają się psu na budę. Uważanie wyborców za stado bezmyślnych i bezwolnych ludzi jest co najmniej obraźliwe
~rencista 30-11-2010 14:44
A ja nie sugeruję się , kto kogo popiera .Ponieważ do drugiej tury, mieszkańcy wybrali tych dwóch panów, to sam muszę sobie odpowiedzieć, którego program najbardziej im odpowiada. A to, że pan Prystrom, czy pani Machałek powiedzieli publicznie na kogo będą glosować, to jest ich prywatne zdanie.Mam już dość pustych obietnic, sam widzę jak miasto się w tej chwili prezentuję. Mamy wysyp marketów i nic więcej, duże podwyżki za wodę, czynsze i dzierżawę.Więc decyzja moja jest prosta, panu M.Obrębalskiemu już dziękuję, stawiam na Zawiłę.
~andi2007 30-11-2010 14:45
Przegrani nie mają głosu- tak panie Prystrom -czas już zapomnieć o dobrych stołeczkach w Jel. Górze .Ludzie już się nie dają nabierać na obiecanki.
~jg 30-11-2010 14:45
chwała Bogu! M.O won!
~wesołek z JG 30-11-2010 14:48
Jelenia GÓRĄ Zawiła DOŁEM Prystrom ŚRODKIEM Urbański PO LEWEJ Machałek PO PRAWEJ Matiasz W KOSMOSIE Obrębalski w RATUSZU LUB SEJMIKU Rencisto jak znikną markety to towarzystwo z bazaru i z małych sklepików taki ci ceny da, że do pierwszego na 100% ci z renty nie starczy! Pamiętaj me słowa. Pogadaj z ludźmi z Mysłakowic to zobaczysz co to znaczy w naszych warunkach brak dyskontu.
~elu 30-11-2010 14:48
A to znaczy,że ma swoich wyborców, i oni chcą wiedzieć jak on zagłosuje ewentualnie, aby było to dobre dla miasta, w tej sytuacji gdy w II turze jest Zawiła i Obrębalski, wolę Zawiłę z poparciem Prystroma (przynajmniej nie kombinuje i oficjalnie mówi o stanowiskach!) niż Obrębalskiego i Panią Kamienna Góra!
~do andi2007 30-11-2010 15:09
Jacy przegrani? Prystrom nie dostał żadnego głosu?! Dostał głosy i ma poparcie, nie nazywaj więc Prystroma przegranym, może nadal zrobić wiele dla Jeleniej Góry, i gdy się to będzie odbywać we współpracy z prezydentem Zawiłą - to tym lepiej.
Tomy M. 30-11-2010 15:12
Ludzie!!! Trochę refleksji na temat Pan Roberta Prystroma: Facet jest zawiedziony postawą mieszkańców którzy głosują na kandydatów partyjnych, on sam liczył na większe poparcie jednak jeszcze bardziej liczył na MNIEJSZE POPARCIE DLA PARTYJNIAKÓW. Sami wybraliście Marcina Zawiłę na prezydenta ... więc teraz nie krytykujcie Prystroma. Na kogo miał oddać swój głos?! Na Obrębalskiego do którego jest w OPOZYCJI?!Naprawdę trzeba być "normalnym inaczej" aby wymagać od Prysrtoma poparcia dla Obrębalskiego. Natomiast Zawile można zarzucić tylko że jest ze znienawidzonej partii rządzącej, pozatym jego projekty naprawdę pokrywają się z pomysłami Prystroma ... podejrzanie dokładnie ;-) Apelujmy do Marcina Zawiły, naszego nowego prezydenta o to aby ustanowił WICEPREZYDENTEM pana Roberta Prystroma! Zjedna tym sobie i CAŁĄ OPOZYCJĘ i większość mieszkańców Jeleniej Góry!!! GŁOSUJMY NA WICEPREZYDENTA Roberta Prystroma!
ebee 30-11-2010 15:15
Wychodzi na to, że bajkopisarze i wizjonerzy bedą mieli upragnione posadki. A naiwni wyborcy już pewnie szykują sie do przejażdżek szybkim tramwajem ( urojony pomysł Zawiły) lub pracą w Parku technologicznym ( Prystrom ) Oczywiście wszystko to bedzie w atmosferze obniżonych czynszów i cen za wodę. A potem sie obudzicie i stwierdzicie , że kolejny raz władza Was wyrolowała ! Pozdrawiam, EBEE
~nieznany 30-11-2010 15:23
Nie sądzę, aby Zawiła był na tyle niekumaty i oddał stanowisko vice Prystromowi, zyskując jeden głos w radzie, co i tak nie daje mu większości, która wynosi przecież 12 radnych.Nie zapominajmy, że to przez chore ambicje Prystroma i jeszcze bardziej urażone ego Łużniaka nie mogło dojść od początku poprzedniej kadencji do koalicji PO i WM. Później ci dwaj chłopcy opluwali się na salach sądowych. Jak skapnęli się, że przegrana któregokolwiek w sądzie uniemożliwiłaby start przegranemu w wyborach samorządowych, to wykorzystując tragedię smoleńską wycofali oskarżenia względem siebie. A Zawiła? No cóż. Robi to, co mu każą Ściegny z panem Pokojem w roli głównej.
~MEG 30-11-2010 15:26
Dzielicie skórę na niedźwiedziu. Do niedzieli jeszcze kilka dni a wy już obsadzacie stołek wiceprezydenta. Możecie sobie mieć upatrzonych kandydatów, a Zawiła i tak wykona to co mu partia nakaże. A PO jest żądna władzy absolutnej i jest to jej jedynym celem. Od tygodni rząd jeździ po Polsce i promuje swoich (u nas Schetyna był 2 razy), nie ma więc czasu na zajęcie się konkretnymi sprawami. Obiecywał premier, że od września ruszy jesienna ofensywa legislacyjna. I co? Albo gra w piłkę, albo promuje swoich.
~antyprystrom 30-11-2010 15:26
Ciekawe za ile Pan Prystrom to robi. Jak juz z filmów na Jelonce wiemy Pan Robert nie robi nic za darmo. Kupców i chandlowców juz dawno sprzedał nie raz mowiąc że ma ich gdzieś. Tym razem sprzedał za stołek swoj elektorat. Prystrom nigdy nie dorósł do tego rzeby być prezydentem. Panie Zawiła Jako wyborca pytam co mu Pan za to obiecał. Tak skompromitowanego człowieka to ja sobie nie rzycze w tym miescie
Tomy M. 30-11-2010 15:30
do: ebee Trzeba być ostatnią łajzą aby Prystromowi zarzucać że jest bajkopisarzem, on nie rządził tym miastem ani minuty i jest przeciwnikiem politycznym Obrębalskiego, fachowca od podwyższania opłat o 800% !!! W Jeleniej Górze jest zawsze tak samo, ludzie glosują na Partyjniaków ... a później chodzą do Prystroma PO POMOC i NA SKARGĘ!!! Rzekłbym: JAK TRWOGA TO DO PRSYTROMA! ... żałosne miasto i żałośni mieszkańcy.
~ 30-11-2010 15:30
czytajcie co pisze nieznany z godz. 15:23 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
~nieznany 30-11-2010 15:32
I jeszcze jedno. PO-wcy będą dogadywać się z każdym, kto może im pomóc wygrać. Dobrze wiedzą, co ich czeka od Schetyny, jeśli przegrają w Jeleniej Górze. Zatem wszystkie ręce na pokład, byleby utrzymać swoje posadki i związane z nimi apanaże. Nie mogą przecież utracić swoich stanowisk, a tym bardziej funkcji politycznych, bo co wtedy zrobią ze sobą, nieboracy?
~MEG 30-11-2010 15:32
Małe sprostowanie. Dzisiaj pan Schetyna jest po raz trzeci w Jeleniej Górze. Widocznie peowcy wcale nie czują się pewni zwycięstwa.
~za Robertem 30-11-2010 15:33
I dobrze. Chcę by został v-ce. Bylem na spotkaniach z nim. Jeśli zrobi choć część np. nowe u naczelników dyrektorów prezesów komendantów instytucji miejskich to może to wyjść dobrze naszemu miastu.
~Ło matko! 30-11-2010 15:42
No i niech sobie popiera.Jeden głos Prystroma nie przeważy. Co on myśli , że ludzie będą tak głosować , jak pan destruktor sobie wymyślił?
~Grund 30-11-2010 15:49
Okazuje się, że Obrębalskiego popiera tylko PiS. Reszta jest za Zawiłą. Obrębalski jest całkowicie osamotniony, a jego znaczenie polityczne jest coraz bardziej marginalne. Nikt go nie lubi.
~do kupczenie 30-11-2010 15:55
a jak nazwac poparcie Pisu dla obrebalskiego? To według ciebie nie jest kupczenie. Przypominam, że Sajnog ze WM jest nadal vickiem!!!!!!!!!!!!!!! Tak więc twoje głupawe argumenty nie trzymaja sie kupy
Jerzy Turban 30-11-2010 16:22
PO nie odda nikomu władzy. Tak jak nie oddała cztery lata temu. Nie mieli większości i rządzili. Podobnie będzie teraz, RP powinien już sobie dać spokój z polityką i samorządem. Ja się domyślam, że Oni są gotowi do pełnienia funkcji na wysokim szczeblu. Jedynego radnego Wspólnego Miasta PO już ma. I jednego z SLD również. Koniec bajki.
~rencista 30-11-2010 16:26
Przestańcie dzielić stanowiskami, trzeba wygrać wybory. Po wyborach, dopiero zebrać się z wszystkimi i ustalić co zrobić, aby to miasto w końcu wyciągnąć z marazmu.Przestańcie upolityczniać te wybory, liczy się człowiek i dobro nas wszystkich. A pan M.Obrębalski miał 4 lata, aby pokazać jak zarządza miastem i mamy jak ktoś tu napisał 800 % podwyżki. Bo dziurę trzeba jakość zatkać, a że markety są zwolnione z płacenia podatków, to obciążyć najlepiej mieszkańców to jest dewiza M.O.
~do rencista 30-11-2010 16:33
Idz do Zawiły i Prystroma oni Ci dadza obniżkę. Wez tylko przed wyborami od nich to na pismie!!!!!!!!! To nie Obrębalski ustala stawki tylko Rada je ustaliła. Wiec przewodniczący Rady Papaj i reszta Po i radnych z innych klubów. Więc pisz wprost. Nie wprowadzaj w błąd ludzi. To Rada Miasta ustala stawki nie Prezydent
~sir Galahad 30-11-2010 16:42
Marketom wielkopowierzchniowym wakacje podatkowe się już skończyły rencisto. Echo chce przenieść dyrekcje do JG. To znaczy dla miasta około 6 milionów podatków ekstra. Chcesz mieć mleko za 4 złote i chleb za 5 to dziarsko walcz z dyskontami, marketami i hipermakretami. Walcz! Co za durne lęki przed nowoczesnością. Rencisto gdyby nie trafiło do Jeleniej Góry przy okazji pasaży przy marketach apteki sieciowe to byś miał tu leki drośze przeciętnie o 15 - 20%. Jelenia Góra zawsze była słynna z drożyzny. Gdyby nie sieciówki ze swojej uczciwej czy też lewej ręty (to zależy od tego jakim jesteś rencistą) było by ci ciężej. Twoi ryczałtowcy kantują na podatkach jak mogą, się o nich nie bój. Oni o ciebie się nie martwią.
~sir Galahad 30-11-2010 16:48
Renty oczywiście i droższe. Sorry za błędy i literówki.
~Vmax 30-11-2010 16:51
"Bezpartyjniaków" od Obrębalskiego informuję, że za chwilę przejdziecie na stronę Platformy. Najpierw jako koalicjanci, a później jako członkowie. Trudno się przecież oprzeć tej pokusie. Tak więc wasza dzisiejsza awersja do partii politycznych ma krótki termin ważności.
~paradise 30-11-2010 16:58
Tylko NIE ZAWIŁA!!!! Już lepszy Obrębalski.
~jelgór 30-11-2010 17:16
Młodzieżówko Prystroma tzw. Alternatywo już dziś możecie zakładać koszulki Młodych Demokratów. Bo pomarańczowe nie będą wam już więcej potrzebne:) W silnej partii będziecie skuteczniejsi z pożytkiem dla miasta i dla kraju:)
~nestor 30-11-2010 17:17
moim zdaniem ujawnił się jeleniogórski macciavelli.Popierając posła,którego konsekwentnie zwalczał,wyrządził mu niedżwiedzią przysługę.Swiadczą o tym liczne antyzaliłowe wpisy,Ja mówią starzy górale - tyz piknie
~spełnienie 30-11-2010 17:24
Prystrom w koalicji z SLD?
~Wiem 30-11-2010 17:25
Jesli nie znacie ludzi to nie piszcie glupot.To ze Prystrom popiera Zawile , to populizm , zacny chwyt pod publiczke.A Zawila chwyta to jak ryba haczyk i gotow isc na wspolprace. To falsz i obluda.Szumne deklaracje wspolna praca tylko dla kogo ???.Wchodzic w uklady to zobowiazania.I takim jest Prystrom byle z kim , byle za co , aby moja osoba byla postrzegana jako obronca ludu.U pana Prystroma narzekanie na wszystko i wsztstkich to gwarant wyladowania swojej flustracji i pokazania , ze sie jest innym , a de fakto to sie ma chorobo wladze, tylko zapomnial , ze wspolwladza zobowiazuje do lojajnosci .Jesli tak bardzo Ci panowie sie polubia , to bedzie ciekawy duet.Bajkopisarz i populista,na pewno bylo by wesolo , tylko z kim i przeciw komu wystepowac bedzie Prtstrom i WM ??? chyba ze milosc do PO jest bardziej korzystna niz zawiedzione nadzieje.
~optyk 30-11-2010 17:29
Po raz pierwszy zgadzam się z grzegorzem_n, wieszczącym koniec WM.
~do16:42 30-11-2010 17:32
Jakim trzeba być hipokrytą, aby nieznanemu człowiekowi zarzucać, że posiada... lewą rentę. Informuję Cię, że nie dla przyjemności dostałem rentę i nie życzę Ci, aby ta choroba dosięgła Ciebie. Choruję, ale nie na głowę i rozum jeszcze posiadam.Ponadto mieszkam już od 59 lat w Jeleniej Górze i wiem jak wyglądała dawniej, a jak prezentuję się w tej chwili i tylko ignorant tego nie zauważa. Nie wiem czy pan Zawiła będzie dobrym prezydentem, o tym się przekonamy, jeśli zostanie wybrany. Ale jakim prezydentem przez ostatnie 4 lata był pan M.Obrębalski, każdy widzi.
~Jan Kot 30-11-2010 17:50
A ja mam pytanie z innej beczki ... czy Sudety dostały w końcu I transze pieniędzy od Focus Mall?
~KasiuniaZab 30-11-2010 17:58
Miałam głosować na Zawiłe ale teraz to ja dziękuje oszołoma do ratusza nie ma co wpuszczać
~wartozobaczy 30-11-2010 18:08
www.prystrom.pl
~sir Galahad 30-11-2010 18:14
Człowieku "~do16:42" naucz się czytać ze zrozumieniem. Nie zarzucam Ci lewej renty (bo Cię nie znam) TYLKO NAPISAŁEM, ŻE BEZ WZGLĘDU NA TO JAKIM JESTEŚ RENCISTĄ (bo rentę masz na 100% skromniutką). Więc człowieku, życzę Ci owszem zdrowia. Ale już tak nie walcz o tzw. kupców, bo razem z kolesiami od czynszów na 1 maja i konopnickiej trzymali to miasto w garści, gdy inne się rozwijały. Cóż ja wiem, że jesteśmy w czołówce jeśli idzie o fundusze UE i że wreszcie ruszyło sporo ważnych inwestycji. No i nie mam "marketowfobii". Mało tego, uważam, że to iż Jelenia Góra nie ma dobrego kina wielosalowego i dobrej galerii handlowej to wstyd. To, że nie ma hali targowej dla lokalnych kupców wstydem jest również. Jakim Zawiła był prezydentem wiemy również. Ciekawe, że wtedy nie postawił na pomysły Wilka (Uczelnia, Inkubator i SSE, park przemysłowy i technologiczny). Życzę zdrowia.
~s. 30-11-2010 18:26
Z rzeczy na "P" lubię palenie, picie i ..... kochanie. Platformy, dzięki instynktowi samozachowawczemu, na tej liście nie ma.
Jerzy Turban 30-11-2010 18:48
Pan RP nikogo nie zwolni. Chyba, że chce narazić miasto na straty setek tysięcy złotych z tytułu odszkodowań. Naczelnicy zostaną przywróceni na stanowiska, dostaną pieniądze które mogłyby pójść na inny cel. Po drugie MZ nie zwolni swoich znajomych, którzy są w UM od Jego prezydentury. Po co wypisujecie bzdury skoro nie macie najmniejszego pojęcia o funkcjonowaniu samorządu i sympatiach w JG.
~hahaha 30-11-2010 18:51
Tomy a tak niedawno plułeś na p. Zawiłę, zmiana nagła zmiana nastąpiła
Piipi Jelonkowa 30-11-2010 19:28
..do -[ ~ Hahaha] .. masz rację! ..bo wtedy pisał: "opowiada berdnie,że włosy dęba stają" - (..przyp.M.Zawiła) *Hi, ..*jego fryzjer ma radośc,bo ..*to ułatwia strzyżenie !
~oj! naiwny! 30-11-2010 19:37
Dzięki bogom jeszcze parę dni i skończy się ta feeeria obiecanek. Pan Zawiła obieca gwiazdkę z nieba każdemu kto tylko zechce! Smutne.
~Zen 30-11-2010 19:52
Po wczorajszej debacie zmieniłem całkowicie zdanie o p.Zawile.Zadufany,arogancki ,dużo obiecuje a nic nie zrobi.Był prezydentem jak pracowałem w urzędzie nie wykazał się niczym i tak będzie teraz.Łatwo jest kogoś krytykować ale trudniej się samemu wykazać.
~Hi hi hi 30-11-2010 19:53
Skrobanie jest prawem zabronione!!!!!
~JG2 30-11-2010 19:54
Pewnie chce być zastępca Prezydenta Pana Zawiły heheh układy układy układy układy układy!!!! A co Pan Zawiła zrobił gdy był Prezydentem!!!
~Zen 30-11-2010 20:02
Po wczorajszej debacie zmieniłem całkowicie zdanie o p.Zawile.Zadufany,arogancki ,dużo obiecuje a nic nie zrobi.Był prezydentem jak pracowałem w urzędzie nie wykazał się niczym i tak będzie teraz.Łatwo jest kogoś krytykować ale trudniej się samemu wykazać.
~do Zen 30-11-2010 20:12
Czy rzeczywiście wysłuchałeś tą debatę ? Nic takiego co piszesz według mnie nie miało miejsca .A to, że zarzucił pewne rzeczy urzędującemu prezydentowi jest naturalne.Jeśli chodzi o obiecanki, to raczej więcej obiecuję pan M.Obrębalski. Ale cieszę się ,że taka debata się odbywa .Tu naocznie widać i słychać, co panowie bezpośrednio mają do zaoferowania i samemu wyciągnąć wnioski. Wiem np. że mija się z prawdą urzędujący prezydent, jeśli chodzi o sprawy rowerowe.Jaka jest prawda to wszyscy wiedzą.Czekam na następny odcinek. Po wszystkich odcinkach, zdecyduję na kogo oddam swój głos.Po tym odcinku, więcej przekonał mnie pan Zawiła.
~sir Galahad 30-11-2010 20:36
Sobieszów nie darzy sympatią Obrębalskiego pomimo tego, że pozyskano duże środki na remont Muflona. Sądzę, że chodzi tutaj o inwestycje na terenie dawnego basenu. Co mnie przekonało, że dać mimo wszystko drugą szansę MO? 4 miejsce pod względem środków pozyskanych na inwestycje. Obwodnica południowa, ruszenie sprawy Focus Malla (na dobrym kinie bardzo mi zależy, zwłaszcza, że kapitał kulturowy młodzieży spada u nas strasznie). Inwestycje na 300 milionów. Termu i Młynówka, oraz ratunek kaplic, koncepcja traktu spacerowego. Większa konkurencyjność w handlu. To taki prezydent na cztery z minusem. Liczę, że po inwestycjach "estetycznych" na większą aktywność w kwestiach rozwoju gospodarczego -SSE, Dzielnica Przemysłowa KPRG, inkubator, klaster high tech, rozwój usług, oraz lobbowanie za budową infrastruktury drogowej i kolejowej. Jak na JG nie tak mało jednak zrobił. Zawiła to miły gość i ma może fajne pomysły, ale do momentu w którym nie wchodzi się w szczegóły typu jaki to inkubator ma
~ 30-11-2010 20:39
robercie prystromie masz jednego wyborce mniej dziekuje
~brawo Robert 30-11-2010 20:52
Dziwie się wszystkim co piszą że jak to może być ? Że R.P. głosuje na Zawiłę ? A co ? Na kogo ma głosować ? Wy wybraliście Zawiłę i Obrębalskiego do II tury. A teraz się dziwicie. Obrębalski chce oddać szpital w rządy niemieckiej spółki, podnieść cene wody do 15 zł za metr. Podnosi czynsze, ogrzewanie już poszło do góry pomimo zapewnień że tak nie będzie. Obrębalski zniszczył Jelenią Górę. Mówią że to zbudował czy tamto Ludzie te projekty już dawno były napisane on tylko spił śmietankę. A do Pana Grzegorza N. WM się rozwija i nie ma zamiaru się kończyć to tylko Pan tak zrobił że nie wybrano Pana do Rady i zwiną Pan ogon i uciekł z Polski - Wytrzeźwiej Pan w końcu.
~ 30-11-2010 21:09
Pan Prystron popiera Pana Zawile bo pcha sie do koryta jeszcze jest mu za malo niech sie wezmie za normalna prace za 1000 zl jak 3/4 mieszkancow jeleniej gory ktorzy wiaza koniec z koncm i nikt sie o nich nie martwi.
~KW 30-11-2010 21:12
Głosuję na Marka!!! Mam w d... układy Zawiła - Prystrom !!!! Układ ten to totalna porażka dla JG!! Jeden popiera drugiego, w tym wypadku mamy w historii 1+1=0 (totalne zero)!!!!!!!!!!!!!!!
~do 20;36 30-11-2010 21:13
Sorry, ale momentami myślę , że mam do czynienia z panem Markiem :). Też myślę, że duża część mieszkańców Sobieszowa nie darzy sympatią pana M.Obrębalskiego i chodzi tu nie tylko o sprawy basenu ! Do pozyskania środków na remont MDK Muflon, przyczyniła się w większości - dyrekcja wraz z współpracownikami ( bezpośrednio to oni przygotowali i opracowali wniosek) - to tak na marginesie. Ponadto nie ma co ukrywać, że aby pozyskać środki z unii trzeba wpierw mieć swój wkład. Chciałbym się dowiedzieć, ile miasto musiało się zadłużyć na te cele ?
~wesołek z JG 30-11-2010 21:15
Ktoś ma fantazję z niemiecką spółką i ceną wody.Zupełnie jak Zawiła ze skarbcem śląskim w Cieplicach. A to podobno Obrębalski miał być kryptoPISem. Hahaha. Populizm to jednak drugie imię WM. Sztuczka jak ze znikającym jedzeniem z lodówki w wiadomej reklamówce wyborczej.
~ 30-11-2010 21:24
A ja proszę jelonkę, żeby zlikwidowała tę wytrącającą z równowagi reklamę, która wyskakuje po włączeniu strony, bo szlag człowieka trafia i odechciewa się zaglądać na portal:/
~jak 30-11-2010 21:26
Chciała bym aby P Pystrom otrzymał stołek Vice i pokazał, ze rozprawi się z Wodnikiem tak jak mówił. Zobaczę czy dotrzyma obietnicy . Powodzenia P Robercie
~chriss 30-11-2010 21:34
Panie Prystrom, a może wyborcy oddając nieważny głos chcieli wyrazić swój sprzeciw wobec takim kandydatom? Jakoś PiS doszukuje się teraz przyczyn dużej ilości nieważnych głosów, zobaczymy co będzie przy wyborach parlamentarnych.
~do jak 30-11-2010 21:37
Mam pytanie do wszystkich, którzy widzą na miejscu zastępcy prezydenta pana Roberta !. Przecież zgodnie z głosowaniem do drugiej tury mieszkańcy wybrali M.Zawiłę i M.Obrębalskiego.Jak tak chcieliście, aby to pan Robert był prezydentem, trzeba było na niego zagłosować.Stawiacie w niezręcznej sytuacji i pana M.Zawiłę i pana R.Prystroma i zarzucacie im jawne kupczenie stanowiskami. Deklarację pana Roberta, trzeba traktować tylko jako jego indywidualną decyzję , którą podjął zgodnie z swoimi przekonaniami. Mamy demokrację i każdy zagłosuję tak jak będzie uważał, a nie jak mu ktoś karze.Aby zorientować się co kandydaci proponują, polecam wysłuchanie debat, które dużo wnoszą . Mieszkańcy sami powinni zdecydować, komu powierzą kierowanie miastem.
Tomy M. 30-11-2010 21:40
Do: ~hahaha i Piipi Jelonkowa - Oczywiście że krytykowałem Marcina Zawiłę, głównie za to że kopiował Roberta Prystroma. Pomysł Parku Technologicznego to projekt Prystroma. Byłem na spotkaniach z prawie wszystkimi kandydatami i potrafię ich ocenić bo rozmawiałem z nimi (tylko z Panią Machałek nie miałem możliwości porozmawiać) Co więcej w czwartek będę na spotkaniu z Markiem Obrębalskim mimo że pewnie nie będę go popierał. Podkreślę jeszcze raz: Mój kandydat to Robert Prystrom, a Marcin Zawiła tylko z konieczności. Ostatnio dochodzę do wniosku że pomysł z tym tramwajem nie jest zły, zwłaszcza gdy powstanie Park Technologiczny, szybka komunikacja z Sobieszowem to też dobry pomysł pod kątem rozwoju turystyki.
~tak 30-11-2010 22:24
jest ok.
~ja 30-11-2010 22:29
robert tylko tak możesz cos zrobić dla ludzi ktorzy przychodzili do wspólnego miasta...trzymaj się
~ZbS 30-11-2010 23:00
JUŻ ONI WSZYSCY NAS URZĄDZĄ. I CI CO RZĄDZĄ I NIERZĄDZĄ, KIEROWANI WŁADZY ŻADZĄ.
ebee 1-12-2010 0:53
Projekt Parku Technologicznego to projekt Prezydenta Sopotu. Prystrom z Zawiłą robią sobie na czyimś pomysle kampanię. Wstyd i żenada ! Ebee
~helka 1-12-2010 9:30
Sajnog i Obrębalski w błysku fleszy piali z zachwytu, że udało im się pozyskać sponsora(firma z Kilińskiego) dla koszykarzy i co ? pudło, obawiam się, że całe dalsze działania p. prezydenta będą pod publikę i zero realizacji.

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Rok niespełnionych obietnic

O jeleniogórskim rynku

Rozrywki tu nie będzie, powstanie market

Chcą powtórki wyborów!

Wielka Paka dla Dzieciaka po raz 11!

Sonda

Czy coraz więcej przepowiedni o zbliżającym się końcu świata należy traktować poważnie?

Oddanych
głosów
693
Tak
22%
Nie
70%
Nie wiem
8%