MenuZamknij

WIADOMOŚCI

SPORT

Ring wolny: Zawiła vs Obrębalski

Wiadomości: JELENIA GÓRA
Poniedziałek, 22 listopada 2010, 7:57
Aktualizacja: Wtorek, 23 listopada 2010, 7:37
Autor: TEJO/Angela
Marcin Zawiła i Marek Obrębalski w grudniu 2008 roku w Książnicy Karkonoskiej.
Fot. TEJO
A jednak dogrywka: Marcin Zawiła z Platformy Obywatelskiej wg pierwszych i nieoficjalnych doniesień wygrał pierwszą turę wyborów samorządowych pokonując Marka Obrębalskiego (Razem dla Jeleniej Góry). Który z dwóch panów będzie rządził Jelenią Górą do 2014 roku? Okaże się 5 grudnia.

Wyniki z godziny 9.00 podsumowane na podstawie 97, 78 protokołów wyborów na urząd prezydenta Jeleniej Góry potwierdzają zwycięstwo Marcina Zawiły (PO) 35, 5 procent. Dalsza kolejność: Marek Obrębalski 26,91 procent, Robert Prystrom (WM) 15, 89 procent, Marzena Machałek (PiS), Sylwester Urbański (SLD) 9,00 procent, Elżbieta Matiasz 1,25 procent.

Obecnie wszystkie sztaby wyborcze czekają na oficjalne wyniki, a te poznamy dopiero późnym popołudniem lub dopiero jutro. Jak mówi Agata Rycyk z Państwowej Komisji Wyborczej, delegatury w Jeleniej Górze z 39 gmin z powiatu wyniki spłynęły z 12 gmin, wśród których nie ma Jeleniej Góry. Szacunkowe dane przekazuje natomiast Platforma Obywatelska, której zdaniem ich kandydat na prezydenta Marcin Zawiła wszedł z ośmioprocentową przewagą do drugiej tury wyborów z Markiem Obrębalskim.

- Dla nas wstępne wyniki są pomyślne dzisiaj serdecznie podziękujemy tym, którzy na mnie głosowali. Tym, którzy głosowali na innych kandydatów powiem, że będę chciał się z nimi porozumieć, bo porozumienie jest nam potrzebne. Po 5 grudnia natomiast zacznie się dla nas ciężka praca, ale i normalne życie – mówi Marcin Zawiła.

Sztab Marka Obrębalskiego jak na razie wyników nie komentuje, ponieważ w ratuszu trwa posiedzenie.
Komentarza nie chce udzielać jeszcze Sojusz Lewicy Demokratycznej. Jego kandydat na prezydenta, Sylwester Urbański, najprawdopodobniej znalazł się na trzecim miejscu.
- Jest jeszcze za wcześnie na słowa komentarza, mamy szczątkowe informacje i nie chcemy się na nich opierać – mówi Grażyna Malczuk.
Krzysztof Mróz z PiS- u mówi, że Marzena Machałek najprawdopodobniej jest na czwartym miejscu w wyborach prezydenckich. Według wstępnych danych szacunkowych PiS otrzymało też cztery mandaty do rady miasta.

Podczas nadchodzących dwóch tygodni kampanijny pojedynek jeden na jeden stoczą dwaj kandydaci, którzy jeszcze dwa lata temu siedzieli przy jednym stole i mają ten sam rodowód polityczny. Ważne też będzie przekierowanie głosów przez przegranych, którzy mogą wskazać swojemu elektoratowi, kogo poprzeć. Trudno więc od razu przesądzić, kto weźmie prezydencki fotel. Najbardziej można obawiać się niskiej frekwencji w drugiej turze: wielu wyborców widząc porażki swoich faworytów może po prostu 5 grudnia zostać w domach.

Jak podał portal Gazeta.pl, wybory do Sejmiku Dolnośląskiego wygrała Platforma Obywatelska (30,82 proc.) Ze wstępnych danych PKW wynika, że drugie miejsce zdobył KWW Rafała Dutkiewicza (24, 4 procent), a trzeci rezultat zanotowało Prawo i Sprawiedliwość (19,6 proc. głosów). Kolejne miejsca zajęli: SLD - 12,79 proc. oraz PSL - 4,86 proc. Wynik komitetu Rafała Dutkiewicza oraz PiS daje realną szansę stworzenia większościowej koalicji we władzach Sejmiku.

Z pierwszych danych wynika, że PO odniosła też sukces w wyborach do rady miasta w Jeleniej Górze uzyskując 34 procent głosów. Drugi jest Sojusz Lewicy Demokratycznej (21 procent poparcia). 16 procent ma Prawo i Sprawiedliwość, a 13 procent - Razem dla Jeleniej Góry. Jeszcze nie wiadomo, jak taki wynik przełoży się na mandaty. Można jedynie być pewnym, że do rady wejdą "jedynki" z wymienionych ugrupowań.

W powiecie jeleniogórskim frekwencja wyniosła 46, 79 procent, z czego najliczniej głosowali mieszkańcy Szklarskiej Poręby (55, 8%), Piechowic (53,67%) i Karpacza (53,31% ). W Jeleniej Górze frekwencja wyniosła 40,01%, przy ogólnej krajowej 45,52 procent.

Wyniki wczorajszych wyborów będziemy podawali w miarę możliwości na bieżąco. Oficjalne rezultaty Państwowa Komisja Wyborcza poda najwcześniej we wtorek po południu.

Ogłoszenia

Czytaj również

Senator dziękuje wyborcom i rywalom

Kandydaci nie dopisali

Stop marginalizacji średnich miast

Komentarze (142) Dodaj komentarz

~ładnie 22-11-2010 8:15
przeoraja to nasza jelenia :( gorzej byc nie mogło
~POmasakra 22-11-2010 8:17
Urbański 9%, szkoda. Był alternatywą dla prawicowców. Kolejne 4 lata stagnacji. Do wyborów pójdę, ale oddam głos nieważny.
~sty 22-11-2010 8:19
jaką waszą jelenią??o czym bredzisz typie
~ 22-11-2010 8:21
A kto to jest Urbański ?
~J@ck 22-11-2010 8:22
PO paprancy wezmą urząd Prezydenta...porażka WYPISUJĘ SIĘ Z TAKIEGO MIASTA... jak wielu z resztą ...Niedługo nie będzie miał tu kto głosować..oprócz moherowych beretów i panów po 70-tce "niech nam żyje podwyżka VAT-u najlepiej 99%, skończyłem ........
~PO-rażka 22-11-2010 8:23
Dobrze napisane w tytule: RING WOLNY - dokładnie, to co się dzieje to walka na plakaty o stołek i kasiorkę. Ludzie tego nie rozumieją? Zdjęcie mówi samo za siebie - jest bezcenne.
~x 22-11-2010 8:23
"wygram... i to w pierwszej turze" zagadka, z którego kandydata to cytat?
~a bebe 22-11-2010 8:23
http://www.zarzadca.eu/discussion/2368/najemcawlascicielzarzadca/#Item_7 tu mozna przeczytać jak będą załatwiane sprawy mieszkańców
~loblob 22-11-2010 8:25
Wypisuj się jeden z drugim. Zmiataj ale to już!
~fesfef 22-11-2010 8:28
Gdyby w Jelonce pracował choć 1 inteligentny dziennikarz, wszedłby na stronę PKW i tam już od kilku godzin są oficjalne wyniki. Żenada.
~analityk 22-11-2010 8:28
Obrębalski musi odejść... i nic nie pomoże.
~ 22-11-2010 8:28
Fajnie! Obojętnie kto wygra to będą nowe Biedronki i Żabki. Tyle nowych kas do obsadzenia za minimum.
~ 22-11-2010 8:30
Wszyscy narzekają na obecnego włodarza, a i tak poszli na niego głosować.... cóż za absurd. No to droga Jelenio czeka cię teraz czas "świetności".... ehh
~marcz 22-11-2010 8:33
Chciałbym zadać dwóm Panom, którzy przeszli do drugiej tury wyborów prezydenckich na stanowiska Prezydenta Jeleniej Góry pytanie. Jak Panowie odniesiecie do propozycji mieszkańców gminy Podgórzyn, aby Zbiornik Sosnówka był dostępny dla mieszkańców naszych mieszkańców i mieszkańców Jeleniej Góry, jako obiekt rekreacyjny. I co zamierzacie zrobić i do kiedy , aby to marzenie ludzi się spełniło? proszę o odpowiedz.
~Gość 22-11-2010 8:33
no i najgorsze co mogło się stać to że Zawiła i Obrębalski i znowu biedronki ,galerie ,markety ,ludzie jacy wy jesteście pokopani ,aż żal mi was miasto debilii
~ninja 22-11-2010 8:36
To, że ktoś jest z PO nie oznacza, że nie może być dobrym zarządcą w mieście, a jedynym sensownym kandydatem jest zdecydowanie M.Z. bo obecny prezydent to cyniczny typek, który z szyderczym uśmiechem mówi nam prosto w oczy, że jego tok myślenia jest jedyny i słuszny, nie licząc się ze zdaniem mieszkańców. Poza podwyżką cen czynszów, wody i innych bzdurnych decyzji jak np sprzedaż PECU za idiotyczną kwotę bodaj 70 mln zł (gdzie warta jest conajmniej kilka razy więcej!!! -ekonomista...!) nieie zrobił nic! bo cieplickie termy to żaden wyczyn, gdy pracuje nad tym całe miasto...
~Gość 22-11-2010 8:39
no i na koniec mam problem z głowy ,bo na głosowanie już nie musze iść,mój kandydat nie przeszedł to wisi mi teraz kto tym miastem Marketowym będzie rządził.......
~Wiem 22-11-2010 8:41
Chcieliscie TO macie Jelenia bedzie rzadzic Schetyna ,Pokoj a stolica regionu Sciegny. Teraz bedziecie mieli WIOCHE z Jeleniej.Poszliscie na wybory po to aby dzis narzekac.I bardzo dobrze ze rzadzic bedzie Jelenia Szeryf z wiochy, Czernow ,Papaj Tomera,Lenart,i Unia Wolnosci.A teraz na kolana i dziekujcie za wspanialy wybor.Chcieliscie partyjniakow to macie swoja Jelenia.Dziwi mnie to ze kolejny raz ludzie Sportu nie potrafili wyciagnac odpowiednich wnioskow.A teraz nie dziwmy sie ze mlodzi zdolni chlopcy uciekaja nam ,skoro w radzie nie ma nikogo kto by mogl powiedziec cos w temacie SPORT>.Uklady i koneksje beda rozwijaly Sport w Jeleniej. Stadiony na amfiteatry a sale sportowe na biblioteki !!!
~miejscowy 22-11-2010 8:50
Wybór między kiłą a syfem
~ja 22-11-2010 8:53
podoba się Wam czy nie, mieszkańcy zadecydowali. Przedkładają realną wiedzę i doświadczenie, poparte osięgniętymi wynikami nad krzyk i populizm. Nie będę ukrywał że bardzo mnie to cieszy.
~ 22-11-2010 8:53
i co było się tak łudzić??
~WYBORCA 22-11-2010 9:02
Dudkiewicz Rafał z własnym komitetem wyborczym uzyskał w dniu 22.11.2010 r. oficjalnie ogłoszone wyniki PKW 73,20 % głosów. Najwyższa liczba głosów w POLSCE. POMYŚLCIE DRODZY JELENIOGÓRZANIE CO ZYSKALISCIE ZA RZĄDÓW OBRĘBALSKIEGO? Co obiecał to zrobił i to się liczy!!! GEODETA OSSOWSKI I KARCZEWSKI ZA BAŁAGAN W GEODEZJI pożegnali swoje urzędnicze posadki. Narobili tyle bałaganu na Czarnym, że jeszcze do dziś toczą się sprawy sądowe. POPATRZ NOWINY JELENIOGÓRSKIE Z 2002 ROKU tam Prystrom OPISYWAŁ STAJNIĘ AUGIASZA w jeleniogórskiej geodezji/ TO OBRĘBALSKI DOKONAŁ TEGO CUDU W CZERWONEJ DOLINIE Kusiaka. ZA TO MU DZIEKUJĘ. Przefarbowana Unia Wolności to zgraja PO wraz z Zawiłą co zawija pod dywan wszystkie sprawy .KONIEC PARTYJNIACWA. MOCHERY IDĄ GŁOSOWAĆ NA mARKA OBRĘBALSKIEGO
~JAN 22-11-2010 9:12
Szkoda obecnego Prezydenta Miasta, tyle wysiłu na marne, bo partyjny Prezydent to nie Prezydent mieszkańców tylko władzy PO. Jego działania nie będą służyły Miastu lecz politycznym celom, ale sądzę, że jeszcze nic straconego.
~niecierpliwy 22-11-2010 9:13
Nareszcie 5 grudnia Jelenia Góra będzie odciążona od ...
~ja 22-11-2010 9:14
Przykro że nie dano szansy młodszemu tj. Pystrom. Młodzi to światlejszy umysł , wiecej pomysłów , i checi do pracy, A tak dalej marazm , obdrapane kamieniczki, brud w mieście, daleko odbiegająca od cywilizacji F L O R A . Od wygranego, społeczństwo musi wymagać dzialania pozytywnego dla miasta a nie spokojnego przyklejenia wygranemu stołka do spodni. Program do rąk i rozliczać punkt po punkcie , Brak dzialania pozytywnego dla miasta to na dobrą emeryturkę i spoko.
~JAN 22-11-2010 9:17
Szkoda obecnego Prezydenta Miasta, tyle wysiłu na marne, bo partyjny Prezydent to nie Prezydent mieszkańców tylko władzy PO. Jego działania nie będą służyły Miastu lecz politycznym celom, ale sądzę, że jeszcze nic straconego.
~do WYBORCY 22-11-2010 9:20
Gościu nie porównuj Dutkiewicza dotego bezjajowca Obrębalskiego! Dutkiewicz swoją ciężką pracą zasłuzył na głosy i wygrana w pierwszej turze. Nasza jeloniogórska"tandetna podróba" niech sie cieszy z tych 27%- to i tak zbyt dużo jak na 4letnie nicnierobienie!
~JAN 22-11-2010 9:21
Szkoda obecnego Prezydenta Miasta, tyle wysiłu na marne, bo partyjny Prezydent to nie Prezydent mieszkańców tylko władzy PO. Jego działania nie będą służyły Miastu lecz politycznym celom, ale sądzę, że jeszcze nic straconego.
~"kubus' 22-11-2010 9:22
A czy prezydent bezpartyjny to lek na całe zło?. Obecny prezydent gdyby chciał i umiał słuchać mieszkańców zyskałby dużo większe poparcie ( nawet i moje )
~verysorry 22-11-2010 9:23
Zawiła to pomysł, ale musi się okopać. Wymiana części urzędników, wsadzenie kolesiów bezrobotnych, to trwa nawet dwa lata. I wtedy jakiekolwiek działania to bieg w worku. Obrębalski ma to za sobą. Ja tu świadomie pomijam efektywność prezydentowania, to jest mocno ulotne, a nie do przewidzenia. Tak więc statystyka mówi, że najlepsze wyniki osiągane są w drugich kadencjach. I to nie są prognozy, a rzeczywiste statystyki. W sumie całe szczęście, że możemy poMACHAĆ niejakiej Machałek. To by dopiero był małpi cyrk, jakby stołek prezydenta chapnął ktoś, kto płaszczy i ślini się w politycznych hucpach u Rydzyka, uznawanego za pierwszą osobę do wyeliminowania z tego kraju.
~JAN 22-11-2010 9:26
Szkoda obecnego Prezydenta Miasta, tyle wysiłu na marne, bo partyjny Prezydent to nie Prezydent mieszkańców tylko władzy PO. Jego działania nie będą służyły Miastu lecz politycznym celom, ale sądzę, że jeszcze nic straconego.
~mnbvcxz 22-11-2010 9:26
tylko Marek Obrębalski zrobił dla JG wiele dobrego! głosuję na Marka!
~Yes, yes, ye 22-11-2010 9:28
Bóg mnie wysłuchał. Fałszywy Prystrom i krwiopijczy neokomuniści ida na dno!
~nemo 22-11-2010 9:40
czytam te komentarzei zastanawiam się skąd w ludziach tyle nienawiści i jadu ??? Nawet jak ktos jest z innej opcji politycznej to nie trzeba zaraz go gnoić i opluwać ! gdzie kultura dyskusji, szacunek dla inaczej myslących... ?
~nn 22-11-2010 9:42
Madry i przewidujacy Jeleniogorzanin zagłosuje na Marka Obrebalskiego, , dobrze mu szlo wiec niech idzie dalej , a cwaniacy niech odejda
~verysorry 22-11-2010 9:46
Zawiła to pomysł, ale musi się okopać. Wymiana części urzędników, wsadzenie kolesiów bezrobotnych, to trwa nawet dwa lata. I wtedy jakiekolwiek działania to bieg w worku. Obrębalski ma to za sobą. Ja tu świadomie pomijam efektywność prezydentowania, to jest mocno ulotne, a nie do przewidzenia. Tak więc statystyka mówi, że najlepsze wyniki osiągane są w drugich kadencjach. I to nie są prognozy, a rzeczywiste statystyki. W sumie całe szczęście, że możemy poMACHAĆ niejakiej Machałek. To by dopiero był małpi cyrk, jakby stołek prezydenta chapnął ktoś, kto płaszczy i ślini się w politycznych hucpach u Rydzyka, uznawanego za pierwszą osobę do wyeliminowania z tego kraju.
~aasddfgg 22-11-2010 9:49
Marek Obrębalski to jedyny kandydat na prezydenta jeleniej góry. Tak wytwotrego,wykształconego i oddanego miastu prezydenta tu nie było. Panie marku trzymam za pana kciuki.
~w13 22-11-2010 9:50
do sejmiku tadeusz lewandowski /gratulacje/ jerzy luzniak /tez gratulacje.i marek obrebalski ciekawe nie...niestety w sld .....zmiana koalicji chyba trudna bo platforma i sld maja swietne wyniki w w wałbrzychu/ tam chyba 8 mandatow./a we wroclawiu dudkiewicz bije platforme 72% miasto a wsejmiku tez wygrywa zdecydowanie aha piotr roman w boleslawcu wygral ponad 62 % ps. walka na prawicy po/pis dala jak widac powrót sld w miescie niestety!
~O boziu 22-11-2010 9:50
Dziękujcie Bogu, że Prystrom przepadł i jego kandydaci!
~ 22-11-2010 9:53
Zagłosuje na Marka Obrębalskiego bo robi coś dla sportu .Chodzi na mecze piłki ręcznej i różne sportowe zawody. Zawiła rozwali sport w naszym mieście!!!!
~w13 22-11-2010 9:54
miasto moze byc pis 4, sld5-6 porozumienie dla jg 2-3 po 9-10 a robert prystrom /zabobrze-1/? i choc to nie mój typ to nie wypadl tak zle /kolo 10-13 %/ kto wie..moze kaziu .p to zweryfikuje
~jasiu 22-11-2010 9:55
Pamiętajmy,że to my zatrudniamy tych ludzi - prezydenta, posłów, radnych. Dostają wynagrodzenie z naszych podatków. I mamy prawo władzę rozliczać
~mmkkiioo 22-11-2010 9:56
Merytoryka,szyk, klasa, elegancja i bardzo dobra, wzorowa praca dla miasta to cechy Marka Obrębalskiego. M Obrębalski Prezydentem JG!
~verysorry 22-11-2010 9:56
Zawiła to pomysł, ale musi się okopać. Wymiana części urzędników, wsadzenie kolesiów bezrobotnych, to trwa nawet dwa lata. I wtedy jakiekolwiek działania to bieg w worku. Obrębalski ma to za sobą. Ja tu świadomie pomijam efektywność prezydentowania, to jest mocno ulotne, a nie do przewidzenia. Tak więc statystyka mówi, że najlepsze wyniki osiągane są w drugich kadencjach. I to nie są prognozy, a rzeczywiste statystyki. W sumie całe szczęście, że możemy poMACHAĆ niejakiej Machałek. To by dopiero był małpi cyrk, jakby stołek prezydenta chapnął ktoś, kto płaszczy i ślini się w politycznych hucpach u Rydzyka, uznawanego za pierwszą osobę do wyeliminowania z tego kraju.
~JG 22-11-2010 9:56
Wstyd dla Jeleniej Gory!!!!
~xnxx 22-11-2010 9:56
Marek Obrębalski powinien wygrać te wybory!!
~prosto do 22-11-2010 10:01
Marek Obrębalski powinien się wstydzić, za traktowanie części mieszkańców jak " śmieci",
~jerozolimm 22-11-2010 10:03
Jak zawiła to korzeniewski na vice prezydenta ds oświaty.Ale będzie wesoło.
~v.i.e.m. 22-11-2010 10:15
No i masz babo placek ;p Przyjdzie mi na Obrębalskiego głosować...
~Marianwk 22-11-2010 10:23
No to głosujemy na Obrębala - teraz już nie ma wyjścia. Zmobilizujcie się Wszyscy, bo inaczej PO przejmie wszystko = płacząca Sawicka - tragedia.
~właśnie-tak 22-11-2010 10:24
Swój głos oddałam na Pana Marka Obrębalskiego. Panie Prezydencie, życzę Panu wygranej w drugiej turze!!! Jeszcze się taki nie urodził, co by wszystkim dogodził. Piątego grudnia ma Pan również moje poparcie!
~czarna33 22-11-2010 10:27
szkoda że wyborów nie wygrała kobieta , może jedna pomyślałaby o dzieciach , bo jak na razie to nic oprócz rozkopanych ulic to nie widać , facet myśli tylko jak facet
~do ~ninja 22-11-2010 10:29
Każdy wie, że ceny energii, ceny ciepła nie ustala prezydent. Ale skąd taki bezmózgowiec może o tym wiedzieć.
~verysorry 22-11-2010 10:32
Zawiła to pomysł, ale musi się okopać. Wymiana części urzędników, wsadzenie kolesiów bezrobotnych, to trwa nawet dwa lata. I wtedy jakiekolwiek działania to bieg w worku. Obrębalski ma to za sobą. Ja tu świadomie pomijam efektywność prezydentowania, to jest mocno ulotne, a nie do przewidzenia. Tak więc statystyka mówi, że najlepsze wyniki osiągane są w drugich kadencjach. I to nie są prognozy, a rzeczywiste statystyki. W sumie całe szczęście, że możemy poMACHAĆ niejakiej Machałek. To by dopiero był małpi cyrk, jakby stołek prezydenta chapnął ktoś, kto płaszczy i ślini się w politycznych hucpach u Rydzyka, uznawanego za pierwszą osobę do wyeliminowania z tego kraju.
~wolny 22-11-2010 10:32
Będę głosować na Pana Marka Obrębalskiego .Pan Zawiła co zrobił jak był Prezydentem nie widzę jego zasług - córki dorastają potrzeba więcej kasy i jeszcze w swoich szeregach ma o boże panią Zofie Czernow
~zoja 22-11-2010 10:32
Wstyd mi za Was Jeleniogórzanie,żeby krytykować trzeba się na tym znać.Prezydent Obrębalski jest wspaniałym człowiekiem i osobą godną piastować to stanowisko.
~monsun 22-11-2010 10:34
Fatalnie , będzie bez rozwoju , stara gwardia wróci na stołki Zoska juz czeka ubrana z teczka na posadę , Marcin będzie komunikował o niemocy i braku środkow bo to stary wykręt, rozbuduje urzedasów i obiecanki .Z technicznych spraw i tworzenia nowych firm bardzo oddali miasto kierując do zacofania .Wydamy na szkoły jako spoleczeństwo a inni z tych agsolwentow skorzystaja , bo mlodzi wyjadą tak jak jest do tej pory . Przerażające.
~fan 22-11-2010 10:34
Sawicka na prezydenta
~ 22-11-2010 10:36
I CO P. OBRĘBALSKI... P A R K O M E T R Y się odwdzięczyły.... My stawiać auta w czasie pracy musimy daleko ale Pan już tego kłopotu nie będzie miał, koło urzędu zaparkuje Zawiła...
~hłehłehłe 22-11-2010 10:36
Prezydent na Sawicką
diablica 22-11-2010 10:42
no więc do zobaczenia na ringu 5 grudnia ;)
~Mieszkaniec 22-11-2010 10:43
do 10:03, to byłyby akceptowany w środowisku oświatowym wybór. Jednak czy będzie chciał opuścić placówkę regionalną, jaką jest DODN (bardzo dobrze postrzeganą na Dolnym Śląsku), wątpię?
~diabelek 22-11-2010 10:46
jak widać po wyborach we Wrocławiu, prezydent który sie sprawdził, nie musi walczyć w "dogrywce". To tez i malkontenctwo naszego społeczeństwa jeleniogórskiego, wszyscy chcą zmian na lepsze, ale na wybory poszła 1/3 ... no tak, kolejna 1/3 w Irlandii. ale i tak mogło być 66% ... Jestem Obrzępalskiemu przeciwny, ale wybierając mniejsze zło, wole jego niz Zawiłego. Zato do 5-go grudnia jest czas na załatwienie WSZYSTKIEGO, bo walka bedfzie ostra i kazdy z kandydatów bedzie walczył wszelkimi metodami ... ciekawe, co otworza ... może BASEN ... na Sudeckiej ... :)
~... 22-11-2010 10:46
Bezpartyjny Marek Obrębalski: do 1990 roku członek SD radny Miejskiej Rady Narodowej; w latach dziewięćdziesiątych członek Unii Wolności; Po 2001 roku załozyciel wraz z Beatą Sawicką PO w Jeleniej Górze. Dopiero w 2010 roku przestał być "członkiem" bo chce być Prezydentem dalej!?!
~sfbddddddddd 22-11-2010 10:47
Co za kretyni. Chcecie miec wieksze podatki i oplaty za energie? Prosze bardzo. Co dobrego zrobil wam ten obrebalski?
~hala 22-11-2010 10:50
Ludzie przecież Zawiła był już prezydentem czy pamięta ktoś o jego osiągnięciach?Przejrzyjcie na oczy,tyle co zrobił Marek Obrębalski do tej pory nikt nie zrobił,dajmy mu dokończyć jego plany.
~wybrałem 22-11-2010 10:52
Prystrom prezydentem? liczyłem na większość jeleniogórzan, ze tak się nie stanie i nie przeliczyłem się. nie mogłem patrzeć na te jego gigantyczne bilbordy wyborcze, na których miał taki nienaturalny wyraz twarzy, taki ostentacyjny, wręcz fałszywy. aktor i pozorant wypucowany do kampanii. ze wszystkich obrazków wyborczych jego kampania to przerost formy nad treścią. Panie Marku, zostaje pan z nami!
~Irasiad 22-11-2010 10:53
Pozytywne jest to, że Jelenia pokazała "wała" obłąkańczemu PIS-wi. Teraz pani Machałek będzie mogła pokazać jak zrobi 'miasto z klasą" z Kamiennej Góry.
~hala 22-11-2010 10:56
Ma Pan mój głos Panie Marku!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
~doopa 22-11-2010 10:57
no i Machałkowa wróciła wPISdu @@@ ale w Kamiennej kolo kościoła będzie Biedronka! a w JG nie :(
~jabig 22-11-2010 10:57
a ja mam pytanie do P.Zawiły czy pociągnie za sobą ogon w postaci p. Czernow jeżeli tak to jak zwykle Jelenia Góra przegrała a szkoda
~hala 22-11-2010 11:01
Druga tura dla pana Marka Obrębalskiego!
~()o() 22-11-2010 11:01
.saw.icka. --- Go!
~ernie_ 22-11-2010 11:05
Pora stad uciekac,jednak tu nie ma szans na lepsze jutro :(
~doopa 22-11-2010 11:09
jutro będzie śnieg ...
~ 22-11-2010 11:14
Jak bibliotekarz może zarządzać miastem? W książkach tego nie wyczyta... już raz był prezydentem i co zrobił? Mało kto pamięta, że w ogóle nim był... Obrębalski chociaż trochę kasy z UE wyrwał... a zarządzać miastem, które jest mało ciekawe pod względem ekonomicznym też nie łatwo, więc i tak dał sobie jakoś radę...
~mich 22-11-2010 11:28
Nauczcie sie uszanowac werdykt demokracji.Nawet jezeli nie jest on zgodny z Waszymi pogladami .Na tym polega kultura polityczna.Pogratulujmy zwyciezcom. Pokonani niech pilnuja realizacji ich obietnic.Nastepne rozliczenie za cztery lata.
~doopa 22-11-2010 11:32
to p.czernow ciągnie p.zawiłe na "ogon"ek :)
~syty Zenon 22-11-2010 11:55
Głosujcie na Obrębala ,ludzie bo juz całkiem hu.... bedzie w tym miescie jak on nie bedzie prezydentem ,a decyzje dotyczące miasta beda podejmowane w siedzibie PO w Warszawie.
~lalala 22-11-2010 11:56
Wybór między dżumą a cholerą!
~ 22-11-2010 11:56
Nie ma to-tamto! Ludzie! teraz koniecznie! trzeba iść głosować! Szkoda naszego miasta na rozgrywki polityczne. Głosujemy na OBRĘBALSKI !!!
~()o() 22-11-2010 11:58
.saw.icka. --- Go!
~a ja 22-11-2010 12:01
No właśnie tak sobie zapytam odnośnie wspólnot mieszkaniowych co P. Marek Obrębalski dla nich zrobił? -" haracz' za wiszące docieplenie -kary dla wspólnot jeśli w okresie dzierżawy nie zdążą wykupić gruntu - brak pomysłu jak rozwiązać sprawę śmietników na gruncie miasta -itd
~iiiii 22-11-2010 12:06
To ja już straciłem wiarę w ludzi...
~do 12:01 22-11-2010 12:07
ty sie lepeij zapytaj co zrobi Zawiła ze wspólnotami ! Już oszczędzaj kasę albo szukaj mieszkania tańszego! Chyba dobrze ... to juz było przez ostatnie 4 lata.
~AW 22-11-2010 12:09
Zawiła wygra,takie są fakty.
~diabelek 22-11-2010 12:10
główną porażka tych wyborów jest ... frekwencja wyborców ... wstyd! ... krzyki: ten nic nie robi, tamten źle robi, a wychodzi na to, ze 64% uprawnionych nie chciało sie podnieść doopy z kanapy przed tv ... hańba ! i zaraz bedzie marudzenie ... wybrali nie tego co chciałe/am ... ale nie chciało mi sie iść ... durnie!
~sir Galahad 22-11-2010 12:15
Czy niechęć do galerii handlowej to jakaś choroba psychiczna charakterystyczna dla Jeleniej Góry? Czy to po prostu tzw. kupcy ze slumsów flora powoli "wdrażąją się" w erę Web 2.0? ;-)
~Mieszkaniec 22-11-2010 12:15
Jelenia Dziura to miasto w większości komunistycznie nastawione. Ten twardogłowy elektorat głosował By im żyło się lepiej. Trzeba uciekać z tego padołu.
~mimiii 22-11-2010 12:17
Należy skończyć z partyjniactwem, zwłaszcza na szczeblach lokalnych. PO/PIS/SLD itd. - precz z naszego podwórka! Ogarnijmy się wreszcie. Weźmy przykład z mieszkańców Wrocławia, czy Krakowa.
~sir Galahad 22-11-2010 12:30
Pan Zawiła w Orient Expressie mawiał, że za kadencji Obrębalskiego jest za duża koncentracja inwestycji w mieście, czy to znaczy, że pomysłem kandydata Zawiły na miasto jest "mniej inwestycji"? Czy wszystkie fundusze utopi w megadrogi projekt tramwaju regionalnego? Natomiast o Park Technologiczny (Klastry high tech i klaster biotechnologii i farmaceutyki) walczyć muszą wszyscy bez względu na partię czy opcję. Ci od Dutkiewicza i ci z PO i PiSu i SLDe i od Prystroma. To najpoważniejsza szansa na odwrócenie złych tendencji demograficznych i szybką ściężkę rozwoju. O ten park technologiczny należało i inkubator przedsiębiorczości trzeba walczyć jak o swoich bliskich. Przyglądajcie się Gliwicom i jak im się z tym udaje! I walczcie o lepsze skomunikowanie Jeleniej Góry. O szybką kolej, o połączenia z Pragą, Dreznem (Leginica ma), Berlinem. O remont kolei do Wrocławia. O połączenie dwujezdniowe do Bolesławca i KONIECZNIE DO A1. To jest nasze być albo nie być.
~@ 22-11-2010 12:35
Dziękować Bogu za wynik wyborów? Ma On szczęście, że nie musi słuchać lamentów na tym jeleniogórskim łez padole! Tylko narzekać potrafimy? I tak zazwyczaj najbardziej pyskują ci, co sami nie mają ochoty wziąść się do roboty! A bo to wszystko, co się w mieście dzieje, zależy od Prezydenta?! Zaś co do Boga: A może byśmy znaleźli górkę większą, niż w Świebodzinie i przebili ich o bodaj pół metra?
~sir Galahad 22-11-2010 12:36
I jeszcze jedno. Karkonoski Park Rozwoju Regionalnego na ulicy Jeleniogórskiej w Piechowicach, który właśnie zaczyna powstawać w Piechowicach. Jeśli ma pomóc naszej lokalnej gospodarce LUDZIE MUSZĄ WIEDZIEĆ ŻE COŚ TAKIEGO POWSTAJE I JAK PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ MOŻE KORZYSTAĆ Z TAKIEGO INSTYTUCJONALNEGO WSPARCIA. A w mediach lokalnych NIC NA TEN TEMAT.
~diabalek 22-11-2010 12:46
Gelahad ... bo to taka mała "jelonka" jest ...
~ 22-11-2010 12:49
Wszyscy to jedna WIELKA BANDA!!!!!!!!!!!Napchają swoje kieszenie i odejdą z uśmiechem na twarzy....
~ 22-11-2010 12:49
No i Obrębalskiemu parkometry d... wyszły...
~i macie syf 22-11-2010 12:54
Teraz będzie akcja 5 grudnia wygra Zawiła. Obrębalski przeprosi się z PO i zostanie jeszcze wice-prezydentem i zacznie się armagedon. Już po jeleniej rządy wprowadza PO na maksa i wszyscy mogą im wskoczyć. Zresztą jakie to wybory jak na przykład nie było mnie w Jeleniej Górze bo byłem w delegacji przyjeżdżam dziś rano a żona mi mówi że była zagłosować w BWA i ku wielkiemu zdziwieniu gdy podpisywała listę zobaczyła że moja rubryka jest podpisana czyli głosowałem? Ale jak skoro mnie nie było w Jeleniej. Te wybory to PRZEKRĘT !!!!!!!!!
~ 22-11-2010 12:56
Jestem nie stąd i nie żałuję ani chwili, na pewno długo tu nie zostanę. Jelenia Góra to czerwona dolina od dawna, wygrywa kolesiostwo, koszulki typu "Bronek na prezydenta" i głupota. Ale cóż się dziwić jaka edukacja taka społeczność. Wielkie centra oświatowe typu Kolegium ds. Karkonowskich czy Uniwieśitet Ekonomii Socjalistycznej kształcą.
~PIT 22-11-2010 12:57
wolę żeby miastem rządził bibliotekarz niż nauczyciel, A Pan Obrębalski wypisał się z PO bo bał się, że koledzy partyjni zrobią prawybory i przegra z Zawiłą, No to teraz przegra z Zawiłą na oczach całego społeczeństwa. Ja głosuję na Pana Marcina Zawiłę - inteligencja, takt, zrozumienie potrzeb mieszkańców i wizja rozwoju miasta!!!!!
~sir Galahad 22-11-2010 12:58
Diabełek no Gliwice są większe zgoda, Legnica i Wałbrzych minimalnie większe. Jelenia Góra powierzchniowo jest na tyle duża, że miejsca na więcej ludności jest sporo. Nie będziemy nigdy miastem stricte przemysłowym, ale też nie możemy sobie pozwolić na całkowitą rezygnację z sektora przemysłowego, bo on tu był "zawsze", również za Niemca. Miastem tylko i wyłącznie turystycznym i uzdrowiskowym też nie będziemy, chyba, że spadniemy ludnościowo poniżej 40 tysięcy.Natomiast taką kombinacją usług, przemysłu, turystyki i uzdrowiska możemy być. Moim zdaniem warto o naszą Jelonkę powalczyć. Bo to fajne miejsce do życia tylko wymaga "doinwestowania".
~cud 22-11-2010 13:05
Prystrom+ Machałek = Obrebalski Prystrom jak zmądrzeje i poprosi swoich wyborców by oddali głos na Obrębalskiego i Pani Machałek również TO PARTYJNIAKI W JELENIEJ RZADZIĆ NIE BĘDĄ .PS.KOCHANE MOCHERKI IDZIEMY GŁOSOWAĆ 5 GRUDNIA .Zróbmy figę PO.
~sir Galahad 22-11-2010 13:09
PIT wizja może i fajna u Zawiły. Ale ja mu nie ufam, bo tylko narracja. Niech powie skąd pozyska na to środki. Żeby nie było tak, że Jelenia Góra wszystkie fundusze utopi w tramwaj - szynobus, którym i tak nikt nie będzie jeździł. Teraz pan Zawiła zacząć dbać o kolej retorycznie, a wcześniej traktował to wszystko w kategoriach "nierentowności", co jest śmieszne, gdy mówimy o transporcie publicznym. Neoliberalne dyrdymały. A ile straciliśmy jako miasto i mieszkańcy na upadku skomunikowania się miasta dobrym połączeniem kolejowym z Wrocławiem? Powiem ci, że w latach 80tych z Jeleniej mogłeś koleją dojechać i do Berlina i do Frankfurtu nad Menem i do Drezna, do Lublina , do Krakowa (bezpośrednio). Pomyśl jak lokalnie by nam pomogły takie połączenie "cargo" dla przedsiębiorczości, jak tiry by mniej nas rozjeżdżały. To tylko przykład. O Park Technologiczny należało walczyć od kilku lat, teraz będzie trudniej ze środkami Agencji Przemysłu. Pan Zawiła był już prezydentem miasta. Z tamtego
~diabelek 22-11-2010 13:10
no racja, tylko krzyżacy przed wojną stawiali papiernie i od razu sadzili lasy swierkowe, budowali młyny przy drogach, ale doprowadzali wode kanalami, w parkach budowali herbaciarnie, zeby na te parki zarabiały. To miasto, a właściwie władza nie ma koncepcji, co to ma być. raczej nikt nie ma nic przeciw galeriom czy marketom. ważne, aby powstawało nie tylko to. mamy tradycje w branży papierniczej, szkla dekoracyjnego, dywanów, przyrodolecznictwa, spa czyli leczenia wodą (a nie solarium i maseczka z woreczka). A popatrz Galahad na Lubin, taka wiocha była jeszcze 5 lat wstecz! owszem, maja kopalnie i zaklady energetyczne. ale my mamy góry, zapory z elektrowniami, gorace źródła. Moze trudniejsza kasa. ale jak Ktoś juz wyżej napisał: bez dróg nigdzie nie dojedziemy ... bez prądu też nic nie podłączymy ... itp itd ... jak widać, brak koncepcji rozwoju jest głównym problemem ...
~tere 22-11-2010 13:12
bez sensu wymiana prezydenta. Ten, który jest pozwólmy mu dalej pracować. dajmy mu szanse. nie wydaje mi się że krzywdził i zamierza kogokolwiek krzywdzić. To mądry, wykształcony facet, nie przynosi nam wstydu.
~xxx 22-11-2010 13:12
masaaaaaaakra... trzeba się pakować i uciekać z tego miasta... kolejne 4 lata bez żadnych zmian :| tylko by swoją kieszeń napchać :/
~skrucz 22-11-2010 13:14
PO-8. Sld-5. Pis- 4, MO-3. Wm-3 stan na 13.00
~diabelek 22-11-2010 13:17
od ponad 4 lat byłem przeciw Obrzępalskiemu ... teraz na niego nie zagłosuje ... zagłosuje po prosty przeciw Zawiłemu ... lepszy znany wróg niż ...zapomniany; jak mówi starosocjalistyczne przysłowie ...
~sir Galahad 22-11-2010 13:20
Pan Zawiła był już prezydentem miasta. Z tamtego okresu pamiętam nijakość, takie życie z dnia na dzień. Oczywiście trzeba Zawile oddać, że nie miał możliwości pozyskiwania środków z UE. Ale też trzeba mu wypomnieć, że rządził miastem ciągle wojewódzkim, a to są zupełnie inne możliwości. Dziękuję mu za Książnicę Karkonoską, ale nie chcę tu wojenki polsko polskiej (PO - Dutkiewicz, Zawiła - Obrębalski z Prystromem w tle) , bo to do niczego nie doprowadzi. Obrębalski jaki był taki był, ale w mieście sporo się ruszyło. Zabrakło może bardziej charyzmatycznego pozyskiwania inwestorów, walki o park technologiczny. Ale po pierwsze Ratusz nauczył efektywnie pozyskiwać środki UE (kryterium kompetencji w tym zakresie jest dla nas jednym z kluczowych zagadnień), po drugie dawno nie było w Jeleniej tyle inwestycji. Wiele miejsc w Jeleniej Górze wygląda tak ładnie jak nigdy, inne są strasznie zapuszczone. Pewnie estetyka i likwidowanie działalności grafficiarzy mogło by być bardziej skuteczne i ene
~wyborca 22-11-2010 13:21
dobrze że nie będzie prezydenta z PSL mam nadzieje że radnych też nie. To szemrane towarzystwo niech się zajmie hodowlą gołębi.
~K_asia 22-11-2010 13:23
Moje pytanie do kandydatów: co dalej z parkomatami w Jeleniej Górze? Jeśli pan Obrębalski będzie upierał się przy obecnym rozwiązaniu to nie ma najmniejszych szans na mój głos.
~do 12:07 22-11-2010 13:24
A co takiego dobrego zrobił M. Obrębalski dla wspólnot? większość wspólnot latami czeka na rozliczenia ZGL-e bezprawnie obracają środkami właścicieli i ty myślisz, że może być gorzej?
~sir Galahad 22-11-2010 13:30
Diabełek zgadzam się z tym co napisałeś. Dla mnie też szokujące jest, że np. nie mamy lokalnego browaru, lokalnego rozpoznawalnego przetwórstwa spożywczego. Skoro kupujemy Muszyniankę czy Nałęczowiankę to czemu nie ma w całej Polsce Marysieńki w sklepach? Przecież to była marka. To tylko przykład. Resztówka przemysłu "szklarskiego" ciągle robi wrażenie na przyjezdnych w Szklarskiej (sprawdzone). To byłby jakiś faktycznie pomysł. Jakość edukacji mogła by być wyższa. Dwa dobre ogólniaki to trochę mało. A "informatyka" (z jej niską jakością) na Kolegium Kark. nie da nam sukcesu jeśli idzie o lokalne start upy. Z Lubinem celna uwaga. Nie jest to może ścieżka łatwa, ale potencjał by był.
~diabelek 22-11-2010 13:30
Sir... gdzies Ty był jak Cie nie było ?! nareszcie jakis inteligentny człowiek dorzuca inteligentne komentarze ... znaczaco przebijajace (co na tym portalu symptomatyczne) jakość samego artykułu !!!
~tak tak 22-11-2010 13:36
A może część debaty można przeznaczyć na wspólnoty mieszkaniowe, duża aula, przyszli i obecni właściciele. Duzy elektorat do zagospodarowania
~diabelek 22-11-2010 13:48
no tak ... w Kamiennej pozostał KaMos, mimo, ze hodowla mlecznego bydła to w naszym regionie nie jest rarytas, nasza firemka z Komarna zdechła ... Może trza byłoby dla (obojetnie jakiego) prezydenta wraz z radą, uruchomić zespół ekspertów? jadnym z problemów jest hermetycznie zamkniete grono decydentów, w wydz. architektury np, panuje troszke wolna amerykanka. powody finansowe pominę, nie bede "malkontencił". Pamietam Prezydenta Piotrkowa Tryb. który byl w stanie zalatwić wszystko, pod kazda inwestycje, nie było dyskusji, zakłady energetyczny "musiały" wykonac przyłącze, "wodniki" nie miały prawa odwlekac przyłączenia w nieskończoność "z przyczyn technicznych". inwestycje !miały sie toczyć! bez poslizgów i kłód pod nogi. Masz racje. Zawiła miał mniej pieniedzy, ale wieksze mozliwości. Obrębalski troche poszedł w pokazówke i na tym stracił. No i właśnie. Prywatne czy nie, ale rozpoznawalne rodzime marki moze nalezałoby troche "wspomóc", jeśli nie materialnie, to choćby logisty
~ 22-11-2010 13:55
Zarzucanie czegokolwiek Prystromowi nie jest normalne ... trzeba być kretynem aby zarzucać coś człowiekowi który szansy spieprzenia czegokolwiek nawet nie dostał.
~doopa 22-11-2010 14:12
własnie ... spieprzyć szanse spieprzenia czegokolwiek to dopiero nazywa sie spieprzyć ...
~ktosiowy 22-11-2010 14:17
Gadacie na Obrębala i na niego idziecie głosować, ludzie to jednak głupi gatunek.
~doktosiowy 22-11-2010 14:25
a co na zawiłe mamy głosować? ludzie gatunek głupi. Ale mają pierwotny instynkt samozachowawczy.
~szwagier 22-11-2010 14:26
gratuluję Panu, Panie Marcinie; kawał dobrej roboty; gratuluję jeleniogórzanom mądrych decyzji;
~żal wyborów 22-11-2010 14:27
każdy wybrał co chciał teraz jak już wiadomo kto w drugiej turze mam tylko jedną myśl koniec z Jelenią Górą
~cecylia 22-11-2010 14:46
panie zawila a co Pan zrobil dla jeleniej gory jako posel powrot tak ale sam.
~pamiętam 22-11-2010 15:01
ludzie są jednak ślepi a gdy się jeszcze ze ślepotą łączy głupota to już w ogóle nie jest dobrze. jak można wybierać człowieka, który JUŻ RAZ DAŁ SIĘ POZNAĆ, po tym, że stanowisko "prezydenta" było mu potrzebne tylko do realizacji jego WŁASNYCH, PRYWATNYCH celów? zostawił Jelenią Górę i tych co go "wybrali" i uciekł do Warszawy, gdzie mu się nie udało i wrócił. Gdyby jednak zrozumiał, że jest lepszym aktorem, niż politykiem, to powinien pomyśleć o Hollywood! miał by większe szanse na sukces.
~ 22-11-2010 15:05
do tego komentarza napisanego przez yea yea ,,Bóg mnie wysłuchał. Fałszywy Prystrom i krwiopijczy neokomuniści ida na dno!" pan Robert był by najlepszym przezydentem a oczernianie go to poprostu zaneda czy mieszkańcy niektórzy całkiem spadają na psy
~Anty- Obreba 22-11-2010 15:32
Wyniki są dobre. Obrebalski jak wiadomo wstrzymał wiele...... wykup mieszkań na własnośc wstrzymany.... inwestycje komunikacyjne..... wstrzymane.....postawienie lodowiska w ramach orlika.... odrzucone....dofinansowania do sportu w Jeleniej Górze....... niemal zerowe........Poza tym traktowanie jeleniogórzan jako zaścianek (wioska podległa) Wrocławia żenada....... kazdy zagłosuje jak uważa ale przemyślcie dokładnie wybór... sfrustrowany jeleniogórzanin
~sir Galahad 22-11-2010 17:18
Anty Obreba jak to Obrębalski wsrzymał budowę lodowiska? Kpisz sobie? Przypuszczam, że chodzi Ci o tzw. białego orlika. Wiesz ile on będzie kosztował? ponad 400 tysięcy plnów. I będzie. Czasowe sztuczne lodowisko na boisku do siatkówki i koszu na Orliku przy Budowlance. Sam sobie oceń czy to dobrze wydana kasa i w dobrym miejscu. Bo to trochę na uboczu a dni zimowe krótkie. Co do dofinansowania sportu to o co chodzi? Mamy z miejskiej kasy przy takich potrzebach utrzymywać zawodowych sportowców czy chodzi o rekreacje i sport młodzieżowy? To pierwsze to kuriozum. Miasto daje sporą kasę np. na Karkonosze. Kolesie z międzyokręgówki dostają stypendia. Śmieszne. Jeśli juz inwestować to w infrastrukturę a nie w przejadanie kasy na "zawodowców z IV ligi". Wstrzymane wykupy mieszkań to decyzja, która jest konsekwencją orzeczenia niestety Trybunału Konstytucyjnego. Ostrzegano, że trzeba się śpieszyć. Ja mam inne pretensje. W przypadku materii zabytkowej jaką są kamienice w centrum potrzeba jak
~nemo 22-11-2010 17:23
CZY TO PRAWDA PANIE OBRĘBALSKI ŻE W ZAMIAN ZA POPARCIE DUTKIEWICZA JEŚLI BEDZIE PAN WYBRANY PONOWNIE NA PREZYDENTA PRZYJMIE PAN DO PRACY LUDZI ZWOLNIONYCH Z URZEDU MIASTA WE WROCŁAWIU ????
~ 22-11-2010 17:37
kapitan b
~po 22-11-2010 17:54
w radzie rzadzi PO to na prezydenta tylko ZAWIŁA (tak mi sie wydaje)
~i tam 22-11-2010 18:36
poczytajcie sobie blog marcina zawily a sami zobaczycie ze ten facio krytyki nie przyjmuje tylko lubi glaskanko, a rzekomo prawdziwa cnota krytyki sie nie boi, wiec jak to bedzie gdy go zaczna krytykowac po miesiacu , a to nie blog w ktorym mozna manipulowac wypowiedziami panie marcinie
~real 22-11-2010 18:46
cóż , lepszy wróg na własnej krwi wyhodowany ...
tracęgruntpodstopami 22-11-2010 18:56
Kiedy jakaś debata ?
~ 22-11-2010 21:05
Żołośni jesteście z tym stękaniem. Zadziałała demokracja. Ogół wybrał, a każdy z was, który zgrzyta zębami i twierdzi że to zły wybór jest komunistą. myśli że jest mądrzejszy od innych. A prawda zazwyczaj jest inna. Jest po prostu głupszy. Odstaje od średniej. A najgorsze jest to że nie potrafi przyjąć porażki.
___x 22-11-2010 21:38
rany tylko nie zawiła on nam tu turystyczne piekło urządzi, trudna trza na obrebala zagłosować
~Fresz 22-11-2010 23:36
Trzymam kciuki za pana Marka O. Dużo się zmieniła Jelenia za jego kadencji.Mnie nie obchodzi czy to jego zasługa czy kogoś innego.Ważne że się rozwija miasto za jego rządów.Zawiła miał swoją szansę zmarnował ją. Pan Marek to dobry wybór.
~kkk 23-11-2010 0:23
Zawiła to złotousty polityk, który pokazał, że dla kariery i stołka zaprze się interesów lokalnych - jako posłuszny poseł Unii Wolności głosował w 98 czy 99 za reformą administracyjną i likwidacją d. województwa jeleniogórskiego (choć byli i tacy posłowie UW, którzy olali dyscyplinę partyjną i głosowali przeciw 'reformie'). Jak ten człowiek ma teraz czelność krytykowania Obrębalskiego, wytykania, że JG rzekomo nie wykorzystuje potencjału, że nie rozwija się wystarczająco dynamicznie (choć czasem coś mu się przestawia we łbie - i wtedy krytykuje Obrębala, że miasto za dużo inwestuje)? Przecież nie jest głupi i wie, że status miasta wojewódzkiego załatwia masę problemów, więc czego rżnie głupa? Dziwię się, że 35 % wyborców głosowało na wydmuszkę z logo PO.
~gucio123 23-11-2010 0:55
Jeżeli wygra Zawiła to na pewno nie pozostanę w tym mieście !!! Ludzie gdzie wy macie oczy! Nie widzicie, nie zobaczyliście - to popytajcie się ...! Tu nie chodzi tylko o to, że Zawiła jest z PO !!!!!!!! Naprawdę nie oddajcie się medialnej nagonce, tylko własnemu rozsądkowi !!! Jeśli to się nie zmieni to MARNIE widzę najbliższe 4 lata dla Jeleniej. PS> IDĘ GŁOSOWAĆ NA OBRĘBALSKIEGO !!!!!!!! Pozdrawiam wszystkie osoby które umieją myśleć!
~ 23-11-2010 7:20
ponoć lepszy stary wróg niż nowy więc głosuje na Marka bo w naszej kotlinie już dosyć ZAWIAŁO
~diabelek 23-11-2010 15:42
anio ... może p.Obrzępalski ściagnie niedobitki z Wrocławia ... no i dopiero tym naszym prymusom może wreszcie pokażą, co sie i jak robi dla miasta ... troche obcej krwi sie przyda w miescie ... TO, JAK TERAZ RZĄDY W JG WYGLADAJA, ZAKRAWA JUZ PO TYLU LATACH NA KAZIRODZTWO ... a reszta "młodych" to juz "chów wsobny" a wiadomo, jakie sa jego efekty ... głównie degeneracja i patologie ... przepraszam za malkontenctwo
~ 23-11-2010 17:55
Marek Obrębalski powinien wygrac te wybory poniewaz duzo zrobił dla miasta.
isaiah 23-11-2010 20:20
Już to pisałem ale warto powtórzyć, cały Dolny Śląsk wybrał władze niezależne od partii politycznych i poleceń z Warszawki, dlaczego Jelenia ma być gorsza, dlaczego wydaje się wszystkim ze poparcie wielkiej partii daje większe możliwości, właśnie nie, możliwości tworzymy sobie sami, to My musimy zadbać o nasze miasto. Na decyzje zapadające lokalnie możemy mieć wpływ, wybierając PO skończy się Nasza niezależność, skończą się inwestycje i skończy sie w efekcie Jelonka, co w Warszawie wiedzą o Naszej Jelonce i co tak naprawde ich to obchodzi. Musimy wybać mądrze, a mądry wybór to NIEZALEŻNOŚĆ, nasz Prezydent to zrozumiał występując z szeregów PO, pora abyśmy i MY to zrozumieli. Marek Obrębalski to najlepszy wybór.
~doopa 26-11-2010 15:29
bimbirimbim

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Będzie referendum w Jeleniej Górze?

Radny KO: Szyszko już, a kiedy reszta?

Energetyczny prolog!

Komentarze do pomysłu referendum

Spór o edukację seksualną

Sonda

E-papierosy są lepsze od zwykłych?

Oddanych
głosów
741
Tak
15%
Nie
65%
Nie wiem
21%