MenuZamknijRaport
Koronawirus

WIADOMOŚCI

SPORT

Piątek, 3 lipca
im. Jacka, Tomasza

Przyjazne Przedszkole II

Wiadomości: JELENIA GÓRA
Poniedziałek, 14 czerwca 2010, 7:53
Aktualizacja: Sobota, 26 czerwca 2010, 9:19
Autor: Angela
Dzieci z Przedszkola Bajka
Fot. Angela
Zakończyła się „papierowa” faza naszej zabawy, w której Czytelnicy wybierają najbardziej ich zdaniem przyjazne przedszkole w Jeleniej Górze. Czas na głosy Internautów, którzy mają tydzień na wskazanie placówki, która – w ich opinii – zasługuje na laury.

Pierwsze miejsce w gazetowej edycji naszego plebiscytu przypadło Integracyjnemu Przedszkolu nr 14, mieszczące się przy ulicy Junaków w Jeleniej Górze. Na drugim miejscu jest przedszkole „Piątka”. Za nim plasuje się Przedszkole nr 4.

Swój głos przybliżający Przedszkola do zwycięstwa możecie Państwo już od dziś oddawać za pośrednictwem Internetu za pomocą e-maila: konkurs@jelonka.com z dopiskiem w tytule Plebiscyt Przedszkola Na zwycięską placówkę czeka nagroda niespodzianka.

Nasza zabawa potrwa do 20 czerwca włącznie. Jeśli inne przedszkola chciałby się jeszcze włączyć do zabawy, prosimy o kontakt pod numerem telefonu 501 354 747.

Przedszkole nr 4 „Miś”
Przedszkole nr 5 „Piątka”
Przedszkole nr 10
Integracyjne Przedszkole nr 14
Przedszkole nr 19 „Kubuś Puchatek”
Przedszkole nr 27 „Okrąglaczek”
Niepubliczne Przedszkole Kacperek
Niepubliczne Przedszkole Stokrotka
Niepubliczne Przedszkole Bajka

Ogłoszenia

Czytaj również

Nadbrzeżna gotowa

Spotkali się z Beatą Kempą

Bez widoków w Radomierzu

Komentarze (65) Dodaj komentarz

~naprawdę wkurzony rodzic 14-06-2010 10:11
Na razie włodarze miasta się popisali - dzieci spoza Jeleniej Góry mają być relegowane z jeleniogórskich przedszkoli - nie będą podpisywane umowy z ich rodzicami w przyszłym roku szkolnym! Dzieci mają iść do przedszkoli gminnych i koniec! Nieważne, że rodzice pracują w Jeleniej Górze - dzieci won!
~matka_polka 14-06-2010 11:17
znowu przedszkole 5 króluje, jakim cudem???? p. Pedagog cały dzień oddaje głosy, hihi...
~sic! 14-06-2010 11:27
Integracyjne fajne przedszkole, tylko dlaczego na zdjęciu nie ma dzieciaczków z niepełnosprawnością , poza jednym?
~ania1234 14-06-2010 12:03
zawsze pozostają jeszcze nowe punkty przedszkolne, które otworzyły się w Jeleniej. Mam na myśli np. Kraina Malucha czy też Misie Urwisie na Sobieskiego - bardzo fajne miejsce i pracują z dziećmi w małych grupach więc podchodzą do tematu bardzo indywidualnie :) Ja byłam tam ze swoją 3 letnią córeczką jestem bardzo zadowolona - zamierzam częściej korzystać z ich usług.
~ 14-06-2010 12:29
~sic!Integracyjne fajne przedszkole, tylko dlaczego na zdjęciu nie ma dzieciaczków z niepełnosprawnością , poza jednym? DLA CIEKAWOŚCI I CIEKAWSKIEGO odpowiedź: Bo w integracyjnym niepełnosprawność nie jest wytykana palcami i nie polega tylko na tym, iż dziecko np. porusza się o kulach (tylko 1??) na zdjęciu jest 10 dzieci dla zainteresowanych ale jak widać to są takie same dzieci jak wszystkie:)
~sic! 14-06-2010 14:23
... nie mam nic przeciwko dzieciom niepełnosprawnym i dlatego brakuje mi ich na zdjęciu, to raz, a dwa im więcej się mówi w mediach tym bardziej przybliża i na tym polega integracja między innymi, ale jeżeli ktoś tak reaguje to gratuluje... i nie jestem CIEKAWSKA tylko zaniepokojona ...
~mama pięciolatki 14-06-2010 16:31
i co mam zrobic własnie dzisiaj w przedszkolu wreczono mi pismi że od wrzesnia moje dziecko nie bedzie mogło chodzic do przedszkola bo mieszkamy w Janowicach oboje z mezem pracujemy w Jeleniej Górze prowadzimy tu firme tu płacimy podatki wiem ze w naszym przedszkolu w takiej samej sytuacji jest ponad 10 dzieci dlaczego takie decyzje podejmuje si ę w czerwcu kiedy właściwie nie mamy juz szans zapisania swoich dzieci do przedszkoli niepublicznych, w naszych gminnych tez juz nie ma miejsc moje dziecko chodzi do przedszkola juz trzeci rok ma swietna panią, przedszkole jest dobrze wyposazone moje dziecko czuje sie w nim dobrze uwazam ze konkurs na najbardziej przyjazne przedszkole powinien wygrac pan prezydent
~rodzic~~ 14-06-2010 18:02
do sic... mówić o niepełnosprawnych to nie znaczy, że trzeba zawsze ich wyróżniać... masz rację to jest fajne przedszkole i tym się wyróznia, ze moje dziecko swobodnie bawi się z rówieśnikami niepełnosprawnymi i nawet kolega jest tak traktowany, że ja niezauważyłem jego niepełnosprawności przez pierwsze miesiące... .. dla mnie integracja to pozwolenie na jednakowe traktowanie i jak widać tam się to udaje, bo ich nie zauważyłeś/łaś...
~Jura 14-06-2010 19:12
krew mnie zalewa na to wszystko moze Pan Prezydent Sajnog zajął by sie moim synem , którego własnie wyrzuca że żłobka tylko dlatego że nie mnieszkamy w pięknej stolicy Karkonoszy duo czasu i nerwów kosztowało mnie aby syn zaaklimatyzował sie w żłobku. Ma tam świetna opiekę co mam teraz z nim zrobić możw Pn prezydent mi na to odpowie
~ 14-06-2010 20:05
a gdzie zaczarowany parasol przedszkole ????zapomnieliscie o nim ???
~Meg 14-06-2010 22:07
bombowe sa te zdjecia ze wszystkich przedszkoli
rymcycymcy 15-06-2010 0:42
Zróbmy kiedyś ranking przedszkolanek ...proszę :)
~sss 15-06-2010 8:32
a gdzie przedszkole tup tus ?
~do tych spoza Jeleniej 15-06-2010 9:35
chcecie mieć usługi publiczne świadczone przez miasto JG i opłacane przez podatników jeleniogórskich? przeprowadźcie się tutaj. nie widzę powodu dlaczego mam opłacać ze swoich podatków usługi dla ludzi spoza miasta. wasze zachowanie w ekonomii nazywa sie "jazda na gapę", czyli nie płacę a korzystam.
~mama byłego przedszkolaka 15-06-2010 10:07
Tuptuś nie jest przedszkolem przyjaznym, więc nie może go być na liście. Tam nawet dziecko nie może rowerem do przedszkola jeździć, pomimo, że Jelenia Góra i jedziesz w dobrym kierunku. (pod warunkiem, ze ominiesz Tutusia)
~Tubylec 15-06-2010 12:19
Jaki ranking przedszkoli? Od razu wiadomo, że czym większe przedszkole tym więcej głosów otrzyma. Tylko czy to jest wyznacznikiem jak pracuje przedszkole i czy daje obraz zadowolenia rodziców i dzieci z przedszkola. Kto taki ranking wymyslił pewnie nie zastanowił sie nad jego reprezentatywnością. To juz lepiej pojśc za rada rymcycymcy i zrobić ranking albo lepiej - wybory "mis przedszkolanek".
~Tubylec 15-06-2010 12:21
Ci co pracują w Jeleniej Górfze zostawiają tu swoje podatlki, więc nie rozumiem dlaczego ich dzieci nie mogą uczęs...ć do tutejszych przedszkoli.
~zorka 15-06-2010 13:02
nie ma przedszkola nr 2, 11, 13, Promyczka
~do ~do tych spoza Jeleniej 15-06-2010 13:29
Naucz się używać wielkich liter na początku zdania, a dopiero potem wypowiadaj się na tematy, które przekraczają twoje zdolności intelektualne!
teessi 15-06-2010 17:58
Do 15-06-2010 13:29 | ~do ~do tych spoza Jeleniej | A tam, gdzie państwo mieszkają, nie ma przedszkoli? Te jeleniogórskie są przepełnione. Jeleniogórzanom nie wystarcza miejsc dla ich dzieci w tych przedszkolach, jakoś zatem trzeba wybrać. Czy jeleniogórzanie mają wozić swoje dzieci do Jeżowa, aby państwa dzieci mogły przebywać w jeleniogórskich przedszkolach tylko dlatego, że tutaj pracujecie?
~ 15-06-2010 19:33
Nikt tego wcześniej nie kontrolował a powinien. Utrzymanie przedszkoli należy do zadania własnego gminy i dlatego mogą korzystać z nich dzieci z danej gminy. Nasi włodarze dopiero teraz zorientowali się że do naszych miejskich przedszkoli przyjmowane są dzieci z innych gmin i korzystaja z miejsc w naszych przedszkolach tak jak mieszkańcy a koszty pokrywa nasza gmina, czyli my mieszkańcy. Nawet jeśli ktoś pracuje w Jeleniej Górze to rozlicza się w urzędzie skarbowym zgodnym dla miejsca zamieszkania. W przedszkolach niepublicznych zawsze podlegało to kontroli a dzieci z innych gmin nigdy nie były dotowane przez naszą gminę i przyjmowane do przedszkola z dobrej woli dyrektora.
~xx 15-06-2010 21:16
z tego co się orientuje, to gmina jeśli nie ma u siebie przedszkola albo brak jest miejsc w danym przedszkolu to musi sfinansować koszt utrzymania dziecka ( czyli dać dotacje do innego przedszkola) tzn. przedszkola poza gminą. i tak to dotychczas funkcjonuje. i napewno miasto nie dopłaca do tych dzieci
~ 15-06-2010 22:00
To nie jest tak że musicie zabrać z przedszkoli swoje dzieci. Po prostu gmina w której mieszkacie musi podpisać porozumienie z gminą J.G. i ponieść koszty z tytułu dofinansowania pobytu dziecka w przedszkolu. Jeśli brakuje miejsca w przedszkolu w Waszej gminie z pewnoscia to zrobi bo i tak musiałaby dofinansować pobyt dziecka gdyby było miejsce w Waszym przedszkolu. Można też przemeldować dziecko do J.G.
~ 15-06-2010 22:07
Do tej pory miejskie przedszkola nie wykazywały dzieci spoza gminy i nasza gmina dotowała pobyt wszystkich dzieci w tych przedszkolach a przecież to zadanie własne każdej gminy nie tylko Jeleniej Góry. Dobrze że ktoś to zauważył będą jakieś dodatkowe pieniądze dla Jeleniej Góry.
~Agila 16-06-2010 21:49
A wiecie że od wrześnie powstaje nowe przedszkole na W.pola MALI ODKRYWCY. Mam nadzieję że za rok i ono znajdzie się na liście przyjaznych przedszkoli.
~tom 16-06-2010 22:34
a ja jestem bardzo ciekawy w jaki sposób liczone są oddane głosy na dane przedszkole. Czy głosy są liczone w sposób normalny, to jest ile zostało oddanych, czy np oddane głosy podzielone przez ilość przedszkolaków w danym przedszkolu i w ten sposób porównywane. Przecież wiadomo dlaczego wiecznie 5 króluje - przecież jest największym przedszkolem w mieście, więc głosy samych rodziców dają im już wygraną. Chciał bym zobaczyć regulamin tego ala konkursu
~mama 12 17-06-2010 8:07
A ja uważam żę bardzo przyjaznym jest przedszkole Krasnala Hałabały tylko że rodzice mają inne obowiązki niż śmieszne głosowania,dobre przedszkole obroni się samo bez sztucznego rankingu.
~mama niepełnosprawnego 17-06-2010 9:47
LUDZIE CO WY PISZECIE!!!!!!!!_NIE WIDZICIE NIEPELNOPSPRAWNYCH DZIECI NA ZDJECIACH_bo nie macie pojecia jak wyglada niepelnosprawny i co to jest wogole niepelnosprawnosc i bardzo dobrze,ze ich nie widzicie BO BYSCIE WYTYKALI ICH PALCAMI.Do tego przedszkola choidzilo moje dziecko i to bylo szczesciem,ze drzwi dla niego byly otwarte/dojezdzalismy kilka przystankow autobusowych/.W przedszkolu,ktore jest blisko domu niestety dziecko szybko zostalo skreslone z listy tylko dla tego,ze jest niepelnosprawne/...../.BRAWO DLA 14-stki i duze uznanie dla PANI DYREKTOR oraz calego personelu.
~xx 17-06-2010 17:16
karkonoszeplay.pl
~Kontroler 18-06-2010 6:39
Witam. DO: 15-06-2010 09:35 | ~do tych spoza Jeleniej | A właśnie dlaczego rodzice spoza JG nie mogą oddawać dzieci do przedszkoli w JG skoro tu pracują i tutaj firmy, w których pracują lub które prowadzą oddają podatki, jak ~mama pięciolatki? A przedszkola gminne są czynne do 13, max. do 15. A co potem jak rodzice pracują do 16? Trochę rozsądku. Poza tym nie jest to jazda na gapę, bo nie małą część się płaci - 50%. Pracuje w JG, tutaj firma odprowadza podatki i tutaj wysyłam oboje dzieci do przedszkola mimo że tutaj nie mieszkam. Przez | ~do tych spoza Jeleniej | przemawia złośliwość - może nie ma dzieci i się wyżywa? Przykro mi, naprawdę.
~do kontrolera 18-06-2010 8:33
to ze mama i tata w jeleniej g pracują nie znaczy ze tu oddają podatki podatek idzie tam gdzie są zameldowani stad to całe zamieszanie. poczytajcie ustawę o samorządzie i wtedy zabierajcie głos.
~do 08:33 18-06-2010 9:15
Te, ekonomista! Naucz się pisać według ogólnie przyjętych zasad, a dopiero potem zabieraj głos! O rozpoczynaniu zdania wielką literą uczą już na początku podstawówki!
~pyrko 18-06-2010 14:12
Bardzo merytoryczna wypowiedź
~Koala 18-06-2010 14:35
dzieci mieszkające w mieście relegowne do gmin? jak ktoś napisał - zgadzam się z tym żeby tak było. Ja mieszkam w mieście i gdyby nie uprzejmość i życzliwość Pani Dyrektor z Przedszkola Promyczek, moje dzieci nie mogłyby pójść do przedszkola bo było zapełnione. Dzieci w przedszkolach gminnych też mają dobre warunki w swoich placówkach i płacą czasem połowę tego co miastowe za ten sam prztywilej. A rodzice-niech się dostosują. My do teraz musieliśmy wynajmować nianie by ktoś się mógł naszymi dziećmi zająć bo miejsc w przedszkolach brakowało.
~rym cym 18-06-2010 19:10
tylko czekać az pan prezydent zacznie zwalniać pracowników skoro releguje dzieci pozamiejscowe.
~xxx 18-06-2010 19:41
do tesssi,nie wiem czy wiesz??ale w Jezowie nie ma prrzedszkola!!!!i wielka szkoda!!bo z checia posłalabym tam córke a nie musiała specjalnie wozic do Jeleniej i stac w korkach...koło tesco zwłaszcza!
~ 18-06-2010 22:00
A co mają powiedzieć ci, którzy mają dzieci w żłobku w Jeleniej Górze-jedynym żłobku w okolicy? Podziękowania dla pana Obrębalskiego, który "wyrzucił" dzieci ze żłobka, bo nie są zameldowane w Jel. G.! Może by tak rozbudować istniejący żłobek? Nie mówiąc już o tym, że najlepszym rozwiązaniem byłoby otworzenie drugiego żłobka...
~tekla 19-06-2010 8:42
ja bym sie zastanowiła czy przedszkole nr 4 dostosuje sie do tego, bo sa dzieci spoza jeleniej góry i sa na liście do przedszkola.Ale jak to zawsze pani dyrektor nie zauważa pewnych rzeczy.Przedszkole za bardzo leci na pozytywnej opinii..........reszta bez komentarza rodzice widza co sie dzieje...
~ 19-06-2010 9:15
Zameldujcie dzieci w Jeleniej Górze i problem z głowy. Szkoda tylko że zmusza się nas do kombinowania a nie szuka rozwiazania problemu np. zadbac o szybkie podpisanie umów z gminami z których pochodzą dzieci.
~ 19-06-2010 9:49
do Tekli, dlaczego sytuację w przedszkolu zostawiasz bez komentarza? Myślę, że jest więcej przedszkoli w Jeleniej Górze, które lecą na starej opinii i właśnie brak reakcji ze strony rodziców i akceptacja złych nawyków prowadzi do tego, że Panie pozwalają sobie na coraz więcej. Monitoring w salach powinien być podstawowym sprzętem.
~do godz 22 19-06-2010 11:19
Daj spokój prezydentowi, a zacznij interesować się swoim wójtem lub burmistrzem , który nie posiadając przedszkola w swojej gminie JEST zobowiązany dotować pobyt przedszkolaków w innych gminach ze swoich środków i powinien ustalać takie środki na każdy rok w budżecie. Tylko stąd wzięła się cała sprawa,, że dokłada nasz prezydent i my wszyscy mieszkańcy jeleniej góry do utrzymania przedszkolaków , a pieniądze , które powinny wg ustawy być zwrócone przez gminy nie wpływają na konto JG.
~do 15-06-2010 13:29 19-06-2010 13:01
Jeśli brak wielkiej litery na początku zdania uniemożliwia ci zrozumienie jego sensu, to już rozumiem skąd te poglądy na rzeczywistość, jakie prezentujesz. a...lfabeto!
~ed 19-06-2010 13:11
Jak ktoś merytorycznie nie ma nic do powiedzenia to czepia się ortografii i gramatyki. A wracając do sedna sprawy fakt pracowania w mieście JG nie powoduje, że podatki wpływają do kasy JG. Udział w PIT wpływa na rachunek gminy, w której podatnik jest zameldowany (pozostałe podatki także) lub jest położona nieruchomość (pod. od nieruchomości). Udział w CIT na rachunek gminy, w której prowadzona jest działalność w formie osoby prawnej. Bardzo dobrze że miasto zrobi w końcu porządek w przedszkolach i wyeliminuje gapowiczów.
~ 19-06-2010 20:58
Do kontroler - trzeba było pomyśleć o tym dokąd będziesz zawozić dzieci, jak przeprowadzałaś się do Jeżowa. Miej teraz pretensje do wójta gminy Jeżów, a nie do Obrębalskiego.
~rym cym 20-06-2010 13:05
A moze pan prezydent pomyślał by o podwyżkach personelu w żłobku a nie taka odpowiwdzialność inajniższa pensja.
~jg-n/nka 20-06-2010 13:31
DO WSZYSTKICH , KTÓRZY MAJĄ PRETENSJE DO WŁADZ JELENIEJ GÓRY W SPRAWIE MIEJSC W PRZEDSZKOLACH DLA ICH DZIECI MIESZKAJĄCYCH W OKOLICZNYCH GMINACH. 1. MOŻE TAK ŻĄDANIA DOTYCZĄCE MIEJSC W PRZEDSZKOLACH SKIEROWAĆ DO WŁASNYCH SAMORZĄDÓW- W JANOWICACH WIELKICH, W JEŻOWIE, MYSŁAKOWICACH ITD. WYBIERAJCIE WŁADZE, KTÓRE BĘDĄ MYŚLAŁY O NAJMŁODSZYCH W WASZYCH GMINACH, DLA KTÓRYCH ROZWÓJ MŁODEGO CZŁOWIEKA BĘDZIE DLA NICH PRIORYTETEM. 2. MOŻE LEPIEJ POMYŚLEĆ O WYGODZIE I DZIECKA A NIE DOROSŁEGO. DZIECKU ZAPEWNE LEPIEJ BĘDZIE W PRZEDSZKOLU BLISKO DOMU GDZIE ZNA OTOCZENIE I DZIECI Z SĄSIEDZTWA- SWOJE MAŁE SPOŁECZNOŚCI- TU NASTĘPUJE OD DZIECKA INTEGRACJA SPOŁECZNOŚCI LOKALNEJ - TU POZNAJEMY NASZE "MAŁE OJCZYZNY". NIESTETY NIE ZAWSZE WYGODNE JEST TO DLA DOROSŁEGO, KTÓRY PO PRACY ZMUSZONY JEST WRACAĆ DO MIEJSCA ZAMIESZKANIA, KTÓRE TRAKTUJE WIDAĆ JAK SYPIALNIĘ NIE CZUJE SIĘ ZWIĄZANY Z "TYM MIEJSCEM" I NA NIESZCZĘŚCIE TAK CHCE WYCHOWAĆ SWOJE DZIECKO- W ODERWANIU OD SPOŁECZNOŚCI LOKALNEJ.
~Misiaty 20-06-2010 15:26
Koło "Jelfy" , ul. W. Pola 27 od września rozpoczyna działalność nowe przedszkole pod nazwą "Mali Odkrywcy". Będzie się mieściło w wspaniałym budyneczku, wyposażenie nowiutkie, pesonel super przygotowany. Szkoda, że moje dziecko już nie kwalifikuje się do przedszkola.
~ 20-06-2010 23:15
Boże ja nie wiedziałam, że mieszkańcy JG (Ci rodowici) są takimi lokalnymi patriotami. Mam nadzieję, że nigdy nie będziecie musieli mieszkać, pracować, uczyć się czy posyłać dzieci do szkół lub przedszkoli w innych gminach bo wtedy ich mieszkańcy wypomną Wam, że dzięki ich podatkom Wy jak to było napisane jedziecie na gapę. Ogromne brawa za tak wielką obronę Waszego prezydenta, którego z reguły przy okazji innych artykułów mieszacie z błotem.
~ 20-06-2010 23:19
A to przedszkole koło Jelfy to z tym budynkiem podobno coś było nie tak, bo pracownicy Jelfy którzy tam mieli siedzibę byli przenoszeni. Jakiś grzyb tam był czy coś takiego. Ktoś coś może na ten temat wie?
~ 21-06-2010 6:14
Ten ranking nijakiego sensu nie ma, bo każde dziecko chodzi do jednego przedszkola, a nie do kilku równocześnie, więc jego rodzic nie wie jak jest w innych, zatem wygrać może tylko to przedszkole, które jest w stanie przyjąć największą liczbę dzieci.
~do 19-06-2010 13:11 | ~ed | 21-06-2010 7:15
Nie, głąbie - tylko jak ktoś nie zna podstawowych zasad pisania, to co on mądrego może przekazać? Nie potrafi pisać a wypowiada się o podatkach? Kolejny Wałęsa?
~ 21-06-2010 8:29
Moja córka chodziła do "Piątki" i niestety nie byłam zadowolona. Po pierwsze brak jakiegokolwiek kontaktu dyrekcja - rodzic. Żadnych spotkań informacji itd. Przez dwa miesiące próbowałam zastać dyrektorkę i niestety jakoś nigdy jej nie było. Teraz dziecko zapisałam do "Tuptusia", zacznie chodzić tam od połowy sierpnia, nie wiem jak w tym przedszkolu będzie ale już mam porównanie samego startu dziecka w przedszkolu. W "Piątce" było rzucona na głęboką wodę żadnej adaptacji, w "Tuptusiu" natomiast przez ostanie dwa tygodnie sierpnia dziecko ma okres adaptacyjny, czyli spokojnie przyzwyczaja się do nowego miejsca. Zobaczymy jak będzie dalej, ale "Piątka to jak dla mnie niezbyt przyjazne przedszkole.
~liliannna 21-06-2010 14:29
Co do przedszkola Mali Odkrywacy (koło Jelfy) to żadnego grzyba tam nie ma!. Całośc po remoncie, wszystko nowe. Jeśli jestes odpowiedzialnym rodzicem to poprostu przyjedziesz zobaczysz warunki i przedewszystkim porozmawiasz z Paniami, które będą się opiekowały smykami! To małe jniczym domowe przedszkole gdzie dziecko poprostu będzie miało czas na zabawę a nie od 8-16 wypełniony co do minuty. Więc rodzice nie patrzcie na rankingi tylko zróbcie jak ja i pojeżdzijcie po paru punktach bo wrażenie rodzica jest ważne
~liliannn 21-06-2010 14:33
Tak wogóle co do rankingu to myślę że jest nie adekwatny, bo są przedszkola świetne ale mają powiedzmy 50 dzieci a są takie które mają po 100 więc normalne że małe mają malutkie szanse zeby być w rankingu...
~do jelonki 21-06-2010 16:19
Krainy Malucha nie znam ale Misie Urwisie są super. Szkoda że Jelonka nie pokaże paru zdjęć z nowych placówek. Nasze dziecko było oczarowane Misiami Urwisiami od wejścia. Sympatycznie przyjaźnie wyposażone, miłe panie zadowolone dzieciaki!
~ 22-06-2010 8:49
T od Rodzica zależy, czy chce mieć kontakt z Dyrekcją i nauczycielem, czy nie. W "Piątce" nie ma żadnego problemu z kontaktem z którymkolwiek z pracowników, a Dyrekcja bywa już od 6.00 rano na porannych dyżurach. Nie wiem, jak Pani to zrobiła, że nie udało jej się skontaktować z Dyrektorem i nauczycielem? Moje dziecko kończy teraz przedszkole, właśnie "Piątkę" i szczerze żałuję, że to już koniec. Polecam to przedszkole wszystkim rodzicom, bo jest tak, jak powinno być. Dzieciaki rozwijają się, dużo uczą i to nie suchych faktów, tylko w praktyce, chodzą na wycieczki, zwiedzają, biorą udział w konkursach, itp, itd. Cały czas coś się dzieje...i o to chyba chodzi. A że samodzielności uczą? To tylko pozytyw. Wielkie brawa dla "Piątki"!
teessi 22-06-2010 17:46
Do 21-06-2010 07:15 | - Nie obrażaj Eda, On nie jest głąbem i akurat zna się na podatkach!
max102 23-06-2010 8:42
Dokładnie tak: przedszkole z największą liczbą dzieci wygra- niekoniecznie będąc najlepszym. A ja uważam, że małe przedszkola też maja swoje uroki, mam córkę w takim przedszkolu i jestem zadowolona.Chodzi do" Krainy Smyka"- i z tego co wiem, jest tam chyba jeszcze kilka wolnych miejsc od września- nawet dla dzieci dwuletnich, mnie się tu podoba i mojemu dziecku też - to najważniejsze, a czy będzie na liście, nie ma znaczenia, pewnie wygrają znowu jakieś kolosy
~do teessi 23-06-2010 11:04
Przecież on nawet nie potrafi pisać, więc o podatkach pewnie wie tyle, że istnieją... I chyba trzeba je karmić owsem czy sianem czy coś takiego...
~mama Martynk 23-06-2010 12:46
ja mam córeczkę w dużym przedszkolu - nr 10 - jestem bardzo zadowolona z tego przedszkola , panie bardzo mile , nie tylko nauczyciele ale rowniez i te panie z obslugi , zawsze uśmiechnięte , otwarte na potrzeby rodzicow i dzieci , Pani dyrektor zawsze służy poradą jak tylko ktos tego potrzebuje , a imprezy zawsze sa tam przemyslane , fanastyczne - panie w tym przedszkolu ( wszyscy pracownicy) to skromne , miłe , zatroskane o dzieci i o swoja plascówkę !! pozdrawiam wszystkich pracownikow , pani dyrektor gratuluję dobrej kadry i bardzo dziękuję wraz z córcią za wszysko !! nawet jeżeli nie bedziecie w pierwszej trójce to i tak bądzcie Wielcy!! pięknych wakacji:))
~77 23-06-2010 12:48
czy przedszkole 4 to to co pani dyrektor bez przeglądu autobus z dziećmi na wycieczke wysłała? przyjazne?..... !
teessi 23-06-2010 18:27
do 23-06-2010 11:04 | ~do teessi - To przeczytaj jego post o podatkach. Pamiętam inne wypowiedzi tego pana i sądzę, że się grubo mylisz co do niego. Myślę, że jest dokładnie odwrotnie niż napisała(e)ś.
~ 24-06-2010 9:55
Jeżeli ktoś nie potrafi zastosować dużej litery na początku zdania i obrusza się, jak ktoś zwróci na to uwagę, to taki ktoś nie jest żadnym podmiotem opiniotwórczym - co więcej, świadczy to o tym, że ma innych w głębokim "poważaniu".
~ed 25-06-2010 22:52
do teessi: dzięki za obronę ale jest zbyteczna, pieniaczy należy ignorować i nie dyskutować z nimi, bo nie mają nic sensownego do powiedzenia, najwyżej wytkną ci błąd, bynajmniej nie merytoryczny, bo tego (gdyby nawet był) to przecież nie zauważą. pzdr
~Artur 3-07-2010 22:24
Do Pana z 20.06.2010 r godz.23:19 Jeden dział przeniesiono ,bo było poręczniej i bliżej dyrekcji.Drugi natomiast rozparcelowano po działach i wydziałach zakładu tak aby panowie szybciej mogli zająć się pracą i nie tracili czasu na dojście do działów i wydziałów.Trzeci wydział starał się aby mógł zająć budynek ale niestety nie wyrażono zgody.Ludzie co wy wymyślacie.Dajcie spokój i żyjcie swoim zyciem a nie innych.Pracuję w tym zakładzie i wiem,że ludzie tutaj szukają tylko sensacji.......

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Spotkanie z prezydentem Andrzejem Dudą

Muzeum w Ratuszu

Drastyczne billboardy

Tablica przy szlaku

Mandat za wypalanie kabli w piecu kaflowym

Sonda

Przed nami II tura wyborów prezydenckich w Polsce. Kto ma większe szanse na wygraną?

Oddanych
głosów
1199
Andrzej Duda
40%
Rafał Trzaskowski
55%
Nie wiem
5%