MenuZamknij

WIADOMOŚCI

SPORT

Propozycja (nie) do odrzucenia

Wiadomości: Jelenia Góra
Poniedziałek, 20 listopada 2006, 0:00
Aktualizacja: Poniedziałek, 20 listopada 2006, 13:49
Autor: monika/ TEJO
Fot. Jelonka.com, UM
Broni praw konsumentów, a będzie sekretarzem urzędu miasta. Oczywiście o ile Miłosz Sajnog wygra druga turę wyborów prezydenckich. Mowa o Jadwidze Reder-Sadowskiej.

Miłosz Sajnog podczas poniedziałkowej konferencji prasowej zorganizowanej w siedzibie Wspólnego Miasta wskazał na Jadwigę Reder-Sadowską, która ma zająć stanowisko sekretarza urzędu miasta jeśli on zostanie wybrany prezydentem Jeleniej Góry.
Teraz pani Jadwiga pełni funkcję miejskiego rzecznika praw konsumentów w ratuszu.

Jadwiga Reder-Sadowska zastapić ma na stanowisku Ewę Bajurny.
– Zaproponowaliśmy pani Reder-Sadowskiej stanowisko ponieważ jest ona kompetentnym i długoletnim pracownikiem urzędu – zaznaczył Miłosz Sajnog.

Kandydat na prezydenta miasta planuje też zmiany na stanowiskach kierowniczych niektórych wydziałów: architektury i geodezji. Na te stanowiska będą organizowane konkursy i wyłaniani najlepsi kandydaci.

Sport ma zostać przeniesiony z wydziału kultury, sportu i turystyki. Znajdzie się w nowoutworzonym wydziale zdrowia, który w tej chwili nie istnieje.
– Chcemy też stworzyć biuro prasowe i organizować w każdy poniedziałek konferencje z mediami. Będziemy w ten sposób informować o planach pracy urzędu na tydzień – wylicza Miłosz Sajnog.

Dotychczasowy prezydent nie organizował cyklicznych konferencji prasowych. Nie istniało też stanowisko rzecznika prasowego urzędu. Obsługą prasową i wysyłaniem komunikatów dotyczących działań zarówno urzędu miasta jak i starostwa, zajmował się Cezariusz Wiklik, wybrany na radnego Lewicy i Demokratów. Komunikaty nie trafiały jednak do wszystkich mediów lokalnych.

Wspólne Miasto nie otrzymało odpowiedzi od Platformy Obywatelskiej i Prawa i Sprawiedliwości w sprawie utworzenia koalicji.
– Zgłosiliśmy tydzień temu propozycję stworzenia szerokiej, prawicowej koalicji w nowej radzie miasta. Do tej pory bez odzewu żadnej ze stron – mówi Robert Prystrom.
Komitet wyborczy na ten tydzień planuje aktywną kampanię wyborczą. O tym, jakie przyniesie efekty przekonamy się już za tydzień.

Ogłoszenia

Czytaj również

Udany Piknik Strzelecki

Wypadek przy baniakach  

Radni KO przeciw kupcom?

Komentarze (62) Dodaj komentarz

~sainz 20-11-2006 12:50
no to spoko
~JELENIOGÓRZNKA 20-11-2006 12:50
PANI JADWIGA TO JEDYNA PRZYJAZNA OSOBA W URZĘDZIE
~agig 20-11-2006 13:07
do pogadania z każdym owszem. Niech sie wpisze tutaj osoba ktorej rzecznik konsumenta załatwił sprawę
~precz z lewicą 20-11-2006 13:34
To dowód porozumienia ponad podziałami! Liczą się kompetencje a nie układy. Pani Rezer kandydowała przecież do sejmiku z list SLD. Moim zdaniem Sajnog ma szansę stać się jeleniogórskim Dutkiewiczem, który będzie potrafił łączyć, a nie dzielić. A Obrębalski? Utrwali co najwyżej dotychczasowe kolesiostwo i dalsze napychanie kabzy przyjeciów królika vel Kusiaka, tj. Szmajdzińskiego, Czernow, Ładzińskiego i Zawiły. To jedna paczka!
~ed 20-11-2006 13:35
kobitka nie dostala sie do rady, bo nie miala poparcia w społeczeństwie, no to trzeba jej naszykować na pocieszenie inny stołeczek... mimo że spoleczeństwo jej nie chciało. tak dziala prystrom, bo nie sądze żeby sajnog mial tu coś do powiedzenia
~pinformowany 20-11-2006 13:35
A słyszeliście, że Obrębalski ma pomysł na zorganizowanie w Jeleniej Górze najdłuższego w Polsce marszu równości z Jagniątkowa do Maciejowej? Podobno ma go poprowadzić razem z posłanką Senyszyn i Robertem Biedroniem
~agig 20-11-2006 13:36
Tylko czy oprócz tego że pokazuje się wszedzie i opowiada na okrągło złatwiła coś dla pokrzywdzonych konsumentów.
~E.R. 20-11-2006 13:38
Bardzo dobry wybór. No to już nie mam wątpliwośc: będę głosowała na p. M. Sajnoga.
~jeleń 20-11-2006 13:51
Brawo Pani Jadwigo. Jestem pewny, że Pani wiedza i umiejętności oraz charakter pozwolą na pełną Pani samorealizację z pożytkiem dla mieszkańców Jeleniej Góry. Jeśli Pani wyrwała się z pęt partyjnych, to bedzie Pani osobą jeszcze bardziej lubianą w Mieście niż dotychczas.
~gi 20-11-2006 13:57
tak na dwa fronty grać?
~ja 20-11-2006 13:58
a kto ja lubi, chyba tylko ci co na lep lecą
~mi 20-11-2006 14:06
a obietnica walki z czerwoną kotliną?????????????????
~Halina 20-11-2006 14:15
O matko! A czym się różni WM od SLD? A z SLD chce się dogadać PO... czy ktoś wie o co tutaj chodzi?
~pawel 20-11-2006 14:21
Wspolne Miasto w kazdym komentarzu znajdzie okazje zeby zastosowac czarny PR i bez krzty przyzwoitosci oblewaja każdego szambem przy kazdej mozliwej okazji, niedobrze sie robi
~człowiek 20-11-2006 14:23
Wreszcie właściwy człowiek na właściwym miejscu. Jeżeli Pan Miosz Sajnog podejmuje takie decyzje, to ja jego popieram. Jego decyzja świadczy o tym, że myśli o mieszkańcach i o mieście. Jestem cały za Panią Jadwigą Reder-Sadowską i wiem, że będzie dobrze pracować jako sekretarz miasta. Do agig-Pani jadwiga Reder-Sadowska jest jeddnym z najlepszych, jeżeli nie najlepszym rzecznikiem spraw konsumentów w Polsce.
~popieram Panią Jadzię! 20-11-2006 14:29
Bez sensu! a ja myślałem, że ona popiera Obrębalskiego. Świetna babka, a co najważniejsze skuteczna! No to teraz trzeba poprzeć Sajnoga. W końcu jak się nie zna ani jednego ani drugiego, to trzeba się sugerować zdaniem tych, których się zna!
~B.S. 20-11-2006 14:33
Ja tez nie mam watpliwosc, teraz juz na pewno nie bede glosowala na Sajnoga. Mialam do czynienia z ta pania, jako rzecznik nic nie zalatwila tylko przeciagala sprawe, poszlam do sasiadki - prawnika, ktora zalatwila sprawe w 2 tygodnie. Gdy jej powiedzialam jak dziala pani rzecznik nawet nie byla zaskoczona i wskazala mi elementy w postepowaniu ktore pani rzcznik wyraznie zaniedbala. Ponadto pan Sajnog nie mial w tej kwestii nic do powiedzenia bo ustalono to juz dawno temu. Pamietam jak pan Prystrom pisal w felietonach o milej, lubianej i kompetentnej osobie, ktorej personaliow zdradzic nie moze... i wyszlo szydlo z worka! Kolejny raz widac ze Sajnog to tylko marionetka, figurant, tylko twarz wykombinowana na potrzeby wyborow...
~Makabra 20-11-2006 14:34
Wspolne Miasto mialo moje wielkie popracie, walczylo na poczatku z tym co teraz samo praktykuje. Czas na zmiany w WM bo jest to juz tylko klika dbajaca o swoje interesy a nie interesy mieszkancow!
~Cooo??? 20-11-2006 14:52
To ta pani co gdy tylko Szmajdzinski do Jeleniej przyjezdzal nie pdstepowala go na krok teraz idzie w pierwszym rzedzie z ludzmi z Wspolnego Miasta??? Czy was tam w Amigo juz do reszty pogielo? Co wy sobie za szopki robicie, gdzie to z czym od poczatku walczylismy? To juz koniec Wspolnego Miasta, sprzedaliscie sie. Ja z tego pociagu wysiadam!
~bary33 20-11-2006 14:58
Dowód na iniejący cichy układ Wm i SLD!!! Pani Jadwiga R-S była członkiem rad nadzorczych spółek komunalnych z ramienia SLD!!!!!!! Bliski współpracownik Józefa Kusiaka. Teraz ma za zadanie uspokoić przerażonych urzędników, którzy boją się ludzi opętanych ządzą władzy.
~ryszard 20-11-2006 15:03
Brawo Pani Jadwigo. Jest pani kompetenta, fachowa i na tej posadzie na pewno odczujemy zmiany. I w urzedzie i w obsludze. Mam nadzieje ze wygra Miłosz Sajnog i bedzie pani najlepszym sekretarzem miasta tak jak dotychczas rzecznikiem
~DoRo 20-11-2006 15:14
Bardzo mi się to nie podoba że Wspólne Miasto wybiera ludzi z SLD. Czesi potrafili z tym zrobic porządek, dlaczego my nie potrafimy. Uważam że wszyscy byli działacze SLD i PZPR powinienni mieć zakaz sprawowania funkcji urzedników panstwowych.
~pesymista 20-11-2006 15:14
Jeżeli dojdzie do koalicji SLD-PO,to już widzę jak z tylnego siedzenia swoimi długimi łapkami,pojazdem marki Jelenia Góra znowu będzie kierował tow.Szmajdziński i tow. Kusiak. Może choć prezydent mógłby być innego koloru?
~teraz ja 20-11-2006 15:14
O rety!!! Jak czytam to wszystko, to jestem PRZERAŻONY!!! Przyjżycie się temu, KTO WYLĄOWAŁ U PRYSTROMA-SAJNOGA. SAMA LEWICA!!!, która żądna jest dalej władzy. Otwórzcie oczy - w mieście dalej będzie CZERWONO, tylko że we Wspólnym (kotle)!!!
~Zawiedziony 20-11-2006 15:28
WM robi sie bardziej czerwone niz SLD... od pewnego czasu widac ze Prystrom coraz bardziej idzie w uklady z dotychczasowymi miejskimi elitami. A obiecywane zmiany to chyba tylko kielbasa wyborcza... Dzieki ja z zasady parowek nie tykam, szczegolnie odgrzewanych!
~max 20-11-2006 15:29
Czerwono to jest w PO. I to nie Wspólne Miasto poparł Józef Kusiak i Józef Pawłowski. Poparli oni Marka Obrebaslkiego ciekawe za co?
~Piotr S. 20-11-2006 15:55
Tak naprawdę nie liczą się partie ani układy, tylko soby na danych stanowiskach. Zobaczcie na przypadek Dutkiewicza we Wrocławiu. Zrobił wiele dla Wrocka, więc dostał potężne poparcie społeczeństwa. Myślę, że w WM jest wiele podobnych osób - na serio chcących coś dobrego zdziałać, a nie tylko utrzymać stołki i trzepać kasę. I myślę że Reder-Sadowska jest osobą która na serio będzie podejmować dobre decyzje nie dla PO, PiSu, SLD, WM czy kogokolwiek innego, ale dla ludzi... bo o to chodzi, a ona już nie raz udowodniła że to potrafi.
~jeleń 20-11-2006 16:02
1. Wspólne Miasto stało się ponadpartyjnym ruchem obywatelskim. Garną się do niego obecnie różne osoby kierujące się tylko sobie znanymi motywami działania. Należy mieć nadzieję, że uczciwymi. 2. Bardzo ważną grupą osób dla Miasta Jelenia Góra, a nie tylko dla organizacji Wspólnego Miasta, są ci, którym pan Sajnog składa ofertę pełnienia po jego wyborze określonych stanowisk służbowych. Stanowisk słuzbowych ważnych w zapewnieniu wysokiego standardu funkcjonowania administarcji. 3. Jednym z istotniejszych elementów budowania tego standardu - jak zauważam - jest ponadpartyjność. Urządnicy mają służyć i być wierni mieszkańcom, a nie partiom politycznym.
~zawiedziony2 20-11-2006 16:06
Po raz kolejny widać cynizm i hipokryzję WM, a dokładniej Prystroma. Od tygodnia kreuje kampanię nienawiści wobec PO i MO pisząc, iż to PO jest czerwone, dogaduje się z SLD itp. Tymczasem to w WM można spotkać większą liczbę osób kojarzonych z SLD. Teraz do tego dochodzi pani Reder-Sadowska, która nie dostała się z ramienia SLD i Demokratów do Sejmiku Wojewódzkiego. To co już WM nie przeszkadzają osoby z SLD, czyli zwykła metodologia Kalego panie Prystrom?
~Robert co ty wyprawiasz? 20-11-2006 16:41
Robert to chyba jakas pomylka? Czy nam w WM brakuje dobrych, mlodych, energicznych ludzi by brac cokolwiek ucieknie z SLD??? Nie uwierze dopoki nie przeczytam tego w jakiejsc gazecie! To chyba jakis zart? nie wiem co myslec, dla mnie szok! To moze jeszcze Sarzynskiego i Galke wezmiesz to ekipy? Nie tak mialo byc!
~??? 20-11-2006 16:45
Czy to nie po to powstalo Wspolne Miasto by odsunac takich jak ta pani od koryta??? pozostawiam was z tym pytaniem
~do jelenia 20-11-2006 16:46
nie pisz ze to Sajnog dobiera sobie ludzi bo to nie jest prawda. Ukad pana Prystroma z pania Reder-Sadowska zostal zawart jakies 6 miesiecy temu, dobrze o tym wiesz!
~m13 20-11-2006 16:51
pani reder...jest niezla ..i madra i pelna wdzieku..ale ten ruch to typowe zagranie na oslabienie obrony urzednikow przed WM...pamietam a inni chyba zapomnieli jak Robert.P atakowal ja na sesji jak byla rzecznikiem praw...i to bardzo mocno byl przeciw..kto pamieta niech napisze...
~Tryton 20-11-2006 16:58
Nie wiem czym zasłużyłem, na nie ukazanie się mojego postu dotyczącego ww. tematu na jelonce. Mam nadzieję że nie jest to niewinnne słowo "pupa" niemal uszlachcone w Gombrowiczowskim "Ferdyturke". Mam nadzieję że dostąpię odpowiedzi ze strony szanownego Pana/Pani moderatora. pozdrawiam
~ratuszowy ludek 20-11-2006 17:08
WM odsłania swoje prawdziwe oblicze i bierze pod skrzydła różnych SLD-owców (Zygmunt Jankowski , gen.B.Peikert , J.Ginowicz , a teraz J.Reder-Sadowska ) . Po nich przyjdą inni . W tej sytuacji nie dziwi fakt ,że WM walczy o przeliczenie głosów na Zabobrzu , bo to da mandat Grażynie Malczuk z tej samej opcji co pani Jadzia. Wtedy WM + SLD będzie niewiele brakowało do większości w Radzie Miejskiej 11 / 23. Wystarczy kupić jeden głos !!!! Nieźle pomyślane !!!! Wcześniej chęć współpracy z SLD imputowano E.Piotrowskiemu , a teraz Platformie .
~ja 20-11-2006 17:16
walczyła wtedy o przyjecie sprawozdania z działalności i dostawała baty od Prystroma
~nn 20-11-2006 17:23
czy nadal będzie towarzyszką
~efka 20-11-2006 17:29
wysłałam jeden komentarz, teraz wysyłam kolejny z nadzieją, że tym razem ujrzy światło dzienne... oto jak pisano jakiś czas temu na stronach Wspólnego Miasta, w tzw. Kronikach Towarzyskich, o Pani Reder - Sadowskiej: "Cud urody pani rzecznik praw konsumenta Jadwiga Reder-Sadowska z zapałem tropi sprzedawców rozklejających się butów i odpadających zelówek. W tak zwanym międzyczasie, zajmuje się redagowaniem laurek na temat władzuni. Niestety, w sprawie największych "przekrętów" dotyczących przeszło 80 tys. jeleniogórskich konsumentów kształtną buzię pani rzecznik wypełnia woda." link do cytatu: http://www.wspolne.pl/miasto.html należy wstrzymać ładowanie strony, ponieważ automatycznie zostaniemy przeniesieni na str. główną stowarzyszenia. po wstrzymaniu można sobie przeczytać o tym i o innych tego typu kwiatkach. Osobiście nie mam Pani Reder nic do zarzucenia, uważam, że jest świetnym fachowcem. Żałuję tylko, że postanowiła zbratać się z ludźmi, którzy jeszcze do niedawna mieli ją głęboko w poważaniu. Panu Sajnogowi, czy może raczej Prystromowi? gratuluję wyrafinowania.
~rafi 20-11-2006 18:37
tnij czerwony pani jadzia wie najlepiej
~Tryton 20-11-2006 19:35
To i ja spróbuję napisac to samo po raz drugi, bo odpowiedzi od strony moderatora/rki się nie doczekam. Pani Jadwiga Reder Sadowska, do niedawna uznawana przez WM za "najbliższą współpracowniczkę" prezydenta Kusiaka, jeszcze wczoraj kandydatka do Sejmiku z ramienia SLD, dziś ma byc jednym z najważniejszych, najbliższych i najbardziej zaufanych urzędników Pana Miłosza Sajnoga. No cóż "umarł król niech zyje król" pomyślała sobie pewnie Pani R-S, w końcu cały dowcip polega na tym by tak szybko i zgrabnie obracac pupę na ciepłym urzedniczym stołeczku, żeby na tym stołeczku pozostała. A moralnośc i poglądy ... raczycie żartowac. No cóż moralny kręgosłup Pani R-S oraz jej błyskotliwośc i dynamizm, znakomicie wkomponuje się w Urząd Pana Sajnoga i jego przebojową ekipę (by wymienic tu na przykład Panie Ragiel i Wójcik) a tak poważnie, Pani R-S, nomen omen blondynka, dała sie wykorzystac sztabowi kandydata WM w decydującym momencie kampanii, do swoistego "puszczenia oka" do pracowników UM i Spółek miejskich, członków SLD itd. Mają oni uwierzyc, że po wyborach nie będzie czystek, a na urzędników, którzy będą powolni nowej władzy i szybko złożą jej wielkopoddańczy hołd czekają nawet awanse. Nawet bez względu na wcześniejsze oceny ich pracy dokonywane przez WM. Jeśli w to uwierzą, czeka nas zabawna i pouczająca fala cudownych nawróceń. Mam nadzieję, że tym razem uda mi się przedstawic mój punkt widzenia drogi/a Panie/i Moderator/rze
~człowiek interesu,jak ona 20-11-2006 19:58
Wyssała po linii SLD, co sią dało z rad nadzorczych,do końca udawała lojalną, by dostać się z list SLD do Sejmiku Wojewódzkiego,a kiedy się nie udało poszła wydoić innych
~Elżbieta 20-11-2006 20:02
Poczekamy, zobaczymy, w notatce nie ma informacji o zgodzie wyrażonej przez Panią Jadwigę. Miałam okazję widzieć Ją w akcji, niejednokrotnie słyszeć, gdy bez kartki przedkładała ważne prolemy, chociażby organizacji pozarządowych. Nie jesteśmy w stanie przewidzieć wyników niedzielnych wyborów, przypuszczam, że tak jak ja - wiele osób cały czas się wacha. Ale jeżeli wygra Pan Sajnog i faktycznie Pani JR-S zostanie sekretarzem miasta - myślę, iż trudno o lepszy wybór. Ma Pan rację, Panie Kandydacie - sięgajmy po najlepszych.
~monika 20-11-2006 20:05
Coś mi się widzi ,że nasz moderator to cenzor o sympatiach lewicowych . Nie wiem czemu nie puszcza mojego komentarza ,w którym napisałem ,że pani Jadzia R-S wpisuje się w ciąg zdarzeń związanych z przechodzeniem do WM ludzi SLD (Zyga Jankowski- gen.B.Peikert - J.Ginowicz ) . Dla odwrócenia uwagi układ z SLD zarzucano najpierw Eugeniuszowi Piotrowskiemu , a teraz Markowi Obrębalskiemu.
~m13 20-11-2006 20:13
..i to prawda o calym WM..apolityczne..a w duzej mierze dawne PZPR albo new SLD.i kto tu chce powrotu komuny a moze kusisak na vice sajnoga to niestety nie zart ale tajny plan prystroma.prosze wpisywac gwiazdy WM z tym zyciorysem.. na poczatek nr1.Jankowski zygmunt/eks wojskowy z sld/ prosze dalej..wpisywac bo moze pan sajnog nie wiem kto jest z nim..
~Polityk 20-11-2006 20:15
Szanowny Panie Robercie, wkrótce działacze i członkowie Szacownego WM nie wybaczą Panu wprowadzenia tego konia trojańskiego do Waszych szeregów.
~teraz JA 20-11-2006 20:31
Najgorsze będzie to, że My tu sobie gadu, gadu, a tam w mętnej wodzie WM robi swoje - i nie będziemy mieli na to wpływu. Chyba, że oddamy głos na p. Obrębalskiego. A swoją drogą - król Ryszard III (postać mocno skrzywdzona przez niektórych historyków), kiedy pokonał swojego przeciwnika i spotkał się z ludźmi z jego otoczenia zapamiętał sobie, kto zdradził pokonannego przeciwnika, a kto pozostał mu WIERNY. I co? - wybrał jako doradców ludzi, którzy byli do tej pory po stronie jego adwersarza, a nie chorągiewki. Tylko brać przykład!
~do m13 20-11-2006 21:44
następni to: 2. gen. Peikert (wojskowy z SLD, który jeszcze 4 lata temu biegał za Kusiakiem) 3. Jan Ginowicz (również były wojskowy, który również jeszcze do niedawna biegała za Kusiakiem)
~Łukasz 20-11-2006 21:47
Gwiazdy WM z życiorysem aktywistów SLD (PZPR)to niwątpliwie gen.rez.Peikert Bronisław (to ten który posiada wyrok sądowy za okradanie swoich podwładnych). Natomiast trudno mówić że gwiazdą jest sierż.Zygmunt Jankowski(pułkownikiem to jest on chyba tylko w WM),lub Ginowicz Jan który armie opuścił w stopniu zaledwie chorążego i to dość gwałtownie bo własne pieniactwo i obłuda w tym mu pomogły.
~ONA 20-11-2006 22:28
Pani Sadowska jak najbardziej!!!!
~do m13 21-11-2006 0:01
następny to Sylwester Urbański - również były członek SLD ( komisja rewizyjna ) to chyba przesada z powoływaniem na V-ce Prezydenta . Faktycznie Panowie i Panie z WS nie tak miało być, po wyborach okarze się że zmieni się niewiela a faktycznie dalsze rządy sprawował będzie Kusiak ( radny Kusiak). Zawiodłem się na Sajnogu i Prystromie.
~Jelonka 21-11-2006 0:10
Kochani członkowie WM jestem przekonana, że wszyscy cenicie honor, uczciwość i lojalność. Pytam więc dlatego godzicie się na to by Wasze szeregi zasilane były przez osoby o wątpliwej moralności. Niestety tak jest, albowiem jak można dobrze myśleć o osobach, które jeszcze ,,wczoraj" identyfikowały się i żarliwie popierały rządzący układ polityczny, a dziś stają w Waszych szeregach. Zastanówcie się co robicie, co o Was będzie myślał przeciętny mieszkaniec J.G.
~Jan Ginowicz 21-11-2006 8:34
Nadaremne Wasze starania. Wprost przeciwnie wzmacniacie mnie wewnętrznie i powodujecie przypływ energii do pracy w ruchu obywatelskim, jakim jest Wspólne Miasto. Ostatni sprawiedliwi, którzy jeszcze jesteście w Kusiakowym SLD, dla Was jest ostatnia szansa wyjścia z tego bagna z honorem.
~Boryna? 21-11-2006 8:45
Bez przesady 12godz. temu napisalem kom- Entarz ktory sie nie ukazal, a nie zawieral Zadnych obrazliwych fraz, Kazdy z powyzszych moze byc bardziej obrazliwy. Reasumujac: chodzilo o ocene post- Epowania pani rzecznik wsrod jej wspolpracownikow Glownie sytuacje jaka ja spotka gdy ewentualnie O czym jestem przekonany - Sajnog przegra Wybory. Nie chodzi tu o reakcje zwierz- Chnika bo Obrebalski p- Ewnie jej nie ruszy tylko o jej kolegow i kolezanki z SLD i z Urzedu. potrafi im pani spojrzec prosto w oczy? Ale ponoc pani Jadzia ma rowniez przygotowana opcje na wypadek przegranej Sajnoga, ale wtedy to chyba tylko ucieczka z miasta...
~do Jeleonki 21-11-2006 9:06
Jelonko, masz rację! Tylko, że niestety przeciętny mieszkaniec J.G. nie jest zorientowany w tym całym koglu-moglu. Kampania Prystroma-Sajnoga (chleba i igrzysk) powoduje, że pójdą na nich zagłosować. Rozmawiałem w sobotę z byłym partyjniakiem - pójdzie za Sajnogiem, bo mu się podoba pisenka, ot co!!!
~Lechu 21-11-2006 9:36
Milosz bez Pystroma, a Marek bez Sawickiej powinni sie spotkac i dogadac bylby z nich naprawde dobry duet do sprawoawnia wladzy w naszy miescie. Mlody Milosz pozamiata ratusz, a Marek jako dobry ekonomista wymysli jak zalatwic dobra kase z uni
~Wiem 21-11-2006 9:52
Czytam te wypociny i smiac sie chce.Atakujecie ludzi choc ich osobiscie nie znacie.Zarzucacie WM ze wich szeregach sa ludzie z SLD. To prawda,ale WM to nie PARTIA POLITYCZNA , to RUCH SPOLECZNY otwarty dla wszystkich,i partyjnych i nie partyjnych.Oczerniacie WM ale zadaliscie pytanie , dlaczego ludzie lewicy poszli do WM???.SLD W JEL.GORZE mialo okolo 1000 czlonkow,gdzie oni teraz sa.To fakt ze odeszli z SLD, mieli powody i na pewno byla ku temu przyczyna.Znam wielu B. dobrych ludzi ktorzy swoim zaangazowaniem i spolecznikostwem chca dzialac na rzecz miasta,i to wlasnie z lewicy.CZ to przestepstwo, ze ludziom lezy na sercu dobro pracy dla miasta, a nie mogoc wykazac sie w PARTIACH chca realizowac swoje plany w stowarzyszeniach spolecznych.Mam nadzieje ze WM nie jest skazone politycznie,a dobor kadr do pracy nie robi na zasadzie klucza partyjnego a rzetelnej oceny fachowosci danej osoby.Dlatego zarzucanie WM hipokryzji nie ma uzasadnienia.Natomiast jesli ktos nie byl w PARTII, to nie wie jaka tam wystepuje HIPOKRYZJA, NEOPOTYZM I ZAMORDYZM.Mysle ze ludzie popierajacy WM to ludzie lojalni wobec mieszkancow naszego miasta,ktorym nie po drodze z cwaniactwem icynizmem PARTYJNYM.A to ze ludzie odchodza z gremiow partyjnych to to ze zawiedli ich liderzy i mysle ze ,partie to klany ktorym celem jest WLADZA dla siebie i SWOICH.Dlatego opluwanie ludzi ktorzy nie chca byc juz partyjni to jest HIPOKRYZJA.
~max 21-11-2006 9:59
TYLKO SAJNOG. :) Sajnoga nie poparli Kusiak i Pawłowski. Poparli Marka Obrębalskiego ciekawe za co? Sajnoga popieraja ludzie wykwalifikowani i kompetentni. Pani Jadwiga zapewne do takich należy. Gratulujemy wyboru i glosujemy na Pana Sajnoga
~doświadczony jeleniogórzanin 21-11-2006 10:19
Mimo, że do tej pory popierałem SLD i głosowałem na Kusiaka, to krytycznie oceniam partyjniactwo w samorządach. Poparcie Pani Reder dla WM to dla mnie dowód, że Sajnog jako prezydent oprze się na fachowcach. A Obrbalski za wszelką cenę będzie chciał się układać z kwitnącymi do tej pory interesami dotychczasowych włodarzy. Teraz już jestem tego pewien. Dlatego też w najblizszą niedzielę z pełną świadomością oddam swój glos na Sajnoga, wierząc że to ona ma faktycznie szansę stać się takim "jeleniogórskim Dutkiewiczem".
~buahaha 21-11-2006 11:16
Pękam ze smiechu ! Wszystkich wyzywali od "czerwonych" a teraz sami sie czerwienią jak BURAKI ! I to całe gadanie o kompetencjach itd itp... kazdego innego by zaszczuli gdyby podał ręke innemu z SLD a sami to sa tacy fajni i patrza na KOMPETENCJE. Taki sam ten ich Sajnog ma kompetencje o których NIKT NIE SLYSZAL. Wyciagneli go jak tego Kononowicza tylko ze zrobili mu lepsza kampanie. I co ? ja mam na to pozwolic zeby wygral ? NIGDY !
~muminek 21-11-2006 12:22
Do Trytona .Przepraszam Cię że tak nisko Cie oceniałam,na jg24.Broniłam Miłosza ale teraz już nie wiem co mam myśleć??????Mam tego dość to jakieś bagno które nas wciąga!!!Nie wiem co mam robić????To nie tak miało być!!!!Przepraszam jeszcze raz.I tak dalej myśle że Cię znam!!!JESTEM BARDZO ROZCZAROWANA!!!!!CZEKAM NA CZWARTEK NA JAKIEŚ NOWINY KTO JESZCZE ZMIENIŁ KOLORY????To jest jakaś paranoja?????????Co się dzieje w WS?????
~cypis 21-11-2006 20:35
do buahahy:a nie wydaje Ci się, że to PO wyciągnęła Obrębalskiego "jak tego Kononowicza?", naukowca, który z gabinetu nie wychodzi. Obrębalski równa się Kusiak - chcecie tego??????
~popek 23-11-2006 8:27
Ikto tu powinien się czerwienić?

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Marcin Wyrostek patriotycznie

Medale „Nauczyciel Kraju Ojczystego 2019”

O rozpadających się górach

Ulica Hirszfelda już po remoncie

Narobił szkód w galerii, został ujęty

Sonda

Wypalenie zawodowe należy uznać za chorobę?

Oddanych
głosów
826
Tak
64%
Nie
29%
Nie wiem
7%