MenuZamknijRaport
Koronawirus

WIADOMOŚCI

SPORT

Środa, 8 lipca
im. Elżbiety, Eugeniusza

Prokuratura chce aresztu dla 17–letniego sprawcy piątkowego wypadku

Wiadomości: Jelenia Góra
Wtorek, 28 sierpnia 2012, 9:13
Aktualizacja: 9:31
Autor: Angela
Fot. Czytelniczka
Prokuratura Rejonowa w Jeleniej Górze wszczęła śledztwo w sprawie tragicznego wypadku, do którego doszło w piątek (24 sierpnia br.) w Cieplicach. Kierujący samochodem marki Toyota Corolla 17–letni Mateusz P. potrącił troje prawidłowo przechodzących przez pasy pieszych, którzy po przewiezieniu do szpitala zmarli na skutek odniesionych obrażeń.

Jak wynika ze wstępnych ustaleń, Mateusz P. kierował samochodem bez uprawnień, a po wypadku uciekł z miejsca zdarzenia. Na policję zgłosił się wraz z rodzicami po upływie kilkunastu minut. Prokuratura postawiła mu zarzut spowodowania wypadku, którego następstwem była śmierć trzech osób oraz ucieczkę z miejsca zdarzenia.

- W niedzielę (26 sierpnia 2012 roku) celem zabezpieczenia prawidłowego toku postępowania prokurator wystąpił do Sądu Rejonowego w Jeleniej Górze o zastosowanie wobec wyżej wymienionego środka zapobiegawczego w postaci tymczasowego aresztowania – informuje Violetta Niziołek, rzecznik prasowy Prokuratury Okręgowej w Jeleniej Górze. - Sąd wniosku nie uwzględnił. Prokurator Rejonowy podjął decyzję o zaskarżeniu tejże decyzji. Nadmienić należy, że zgodnie z treścią art. 10§1 kodeksu karnego na zasadach określonych w tym kodeksie odpowiada ten, kto popełnia czyn zabroniony po ukończeniu 17 lat – tłumaczy prokurator V. Niziołek.

Jak pisze do nas Zbigniew Leszek, w piątkowym wypadku w Cieplicach pod kołami samochodu zginęli Bolesław Perl z żoną i ich przyjaciółka.
- Jest to bardzo historyczna postać w Cieplicach. Pan Bolesław był nauczycielem muzyki i kompozytorem – pisze Zbyszek Leszek.

Ogłoszenia

Czytaj również

Bobry na Zabobrzu

Prezydent na Polanie Jakuszyckiej

Wiceminister podsumowała kampanię prezydenta

Komentarze (91) Dodaj komentarz

~ 28-08-2012 9:29
Kim są rodzice mordercy, że mają takie poparcie w niezawisłym sądzie?
~miko1 28-08-2012 9:32
Pan Bolesław w osiemdziesiątych latach uczył mnie muzyki,to byli naprawde cudowni ludzie i sąsiedzi ..pani Perlowa też zresztą była nauczycielką...Cześć ich pamięci..
~xx 28-08-2012 9:35
oj tam oj tam, zabił 3 osoby i uciekł bo był w szoku. dostanie jakies zawiasy i moze prokuratora :) MADE IN POLAND
~canon49 28-08-2012 9:37
Co to za sędzia? Może ktoś z rodziny ? Żenada.
~ 28-08-2012 9:42
Ktoś wie kiedy pogrzeb ?
~ 28-08-2012 9:48
P. Marku, jest absurdem podkreslanie kto kim byl z ofiar. Czy to ktos wazny, czy żebrak - żyl i byl istotą ludzką mającą prawo do życia. Strata jest identycznej wagi !!! Nie wyluskujmy wiec wartosci ofiar pod tym wzgledem ze to kompozytor czy ktos. Ludzie maja jednakowy skarb- życie.Odpowiedzialnosci ten mlody czlowiek nie moze uniknąc, tym bardziej ze jego wiek pozwala na odpowiedzialne myslenie. Nikt nie rozumie ochrony sadu tego przestepcy przed aresztem zapobiegawczym. No chyba ze sad pstrzega w nim personę bądz LEPSZE pochodzenie ,jak pan w ofiarach.
~miki1 28-08-2012 9:49
jeszcze prawka nie ma a juz ludzi zabił,a co to bedzie jak będzie miał.masakra(oby mu nie dali)
~ładnie 28-08-2012 10:10
Brawo dla sądu! wyrok w zawieszeniu, za rok zrobi prawo jazdy. Razem z piłkarzem Wyderkowskim będą może jeździli i ubijali ludzi jak w Carmagedoon... BRAWO Polskie prawo!!!
~HenrykWalezy 28-08-2012 10:19
Szkoda Ofiar ale i WIELKA szkoda Chlopaka. Pozdrawiam wszystkich jezdzacych z dozwolona predkoscia i... bystrzakow :-(
~axer 28-08-2012 10:33
sprawca był z Piechowic?
~bel 28-08-2012 10:38
pamietam pana Perla uczyl mnie muzyki 40 lat temu nie byl mlody ale nie zasluzyl na taka bezmyslna przez mlodego morderce smierc nie wiem jakie maja plecy jego rodzice ale zabic troje ludzi bez pozwolenia na prowadzenie moze ujsc mu bezkarnie wyrokiem w zawieszeniu co my mamy za prawo Panie Prokuratorze tylko w Panu nadzieja ze go zamkna na dlugie lata bo postepowanie Sadu jest zlym przykladem dla przyszlych mordercow drogowych
~ja 28-08-2012 10:46
Wielka tragedia, wiele wspólczucia dla rodzin ofiar ale także dla chłopaka i jego rodziny. Przecież on nie chciał zabić tych ludzi. Ludzie opamiętajcie się z tymi komentarzami, nikt z Was nie wie jaka tragedia może Was spotkać jutro. Wystrczy chwila nieuwagi lub rozproszenia się żeby być na miejscu tego chłopca. Nie życzę tego nikomu
~mb 28-08-2012 11:03
jasne,jasne kazdy moze byc na jego miejscu pod warunkiem ze jezdzi bez prawka ,jak bardzo trzeba sie zagapic i jak szubko jechc zeby nie zaowazyc 3 ludzi na ulicy.co w ogole 17l robil w aucie za kierownica i nie jechal sam wiec.....
~Wyindywidual 28-08-2012 11:03
Popieram wpis z 09:48, to zginęli LUDZIE, dobrzy czy źli, bogaci czy biedni, zasłużeni czy nieznani, ale LUDZIE. Bezmyślność małolata i starszej pani spowodowała tę tragedię w której i on sam zwichnął sobie życie. Natomiast zasługi ofiar winny być wykazane w nekrologu i nie szafujmy wyrokiem przed sądem! Wyrazy współczucia rodzinom.
~befsztyk 28-08-2012 11:11
Jak można nie chcieć i zabić ludzi "prawidłowo przechodzących przez jezdnię"? Już sam fakt, że wsiadał do samochodu, nie posiadając odpowiednich uprawnień, zrzuca na niego całą winę. Za szybko, zbyt nieuważnie, beż uprawnień, bez doświadczenia... Chciał, chciał i jeszcze raz chciał zabić (a przynajmniej powinien liczyć się z taką ewentualnością, biorąc pod uwagę, co wyżej napisałem).
~*chipo 28-08-2012 11:18
nie zazdroszczę sędziemu, który będzie orzekał w tej sprawie, szkoda tej trójki starszych ludzi, ale szkoda też chłopaka... karę jednak powinien ponieść i na pewno bez warunkowego zawieszenia jej odbywania.
~ 28-08-2012 11:23
wielka tragedia, ale na pewno nie dała do myślenia dwóm osiłkom którzy wczoraj ścigali się na Wolności ( na wysokości MPK) po 21 w kierunku Cieplic , oczywiście DJE , jedno to opel tigra
~jaaa 28-08-2012 11:24
co za "spowodowanie czegoś tam, czego skutkiem było coś tam", zwyczajnie zabił ludzi, on i właściciel auta nie powinni wyjść z kryminału.
~Iza 28-08-2012 11:36
zawinil? Zawinil !!! Do paki!!! Wyrok!! Odsiadka!!!
~ukryta opcja 28-08-2012 11:43
ciekawe ile z powyżej oskarżających jeździ po Wolności przepisową 50 ????
~szofer 28-08-2012 12:00
A ta baba co mu użyczyła autka,chłopak chciał poszaleć miał cizie obok siebie.
~J.G. 28-08-2012 12:06
Czytam te komentarze i nie mogę uwierzyć ile nienawiści jest w śród ludzi,ja wszystko rozumiem,wielka tragedia giną trzy osoby na przejściu,sprawca młody chłopak bez uprawnień,uważacie ,że zrobił to celowo ? nie sądzę .Jest wiele przypadków gdzie giną ludzie i kierowcy są młodzi i z prawkiem !Młody ma już i tak spaprane życie bo to zostanie z nim do końca życia,a jeszce wyrok,bo będzie. Jest mi bardzo żal obu rodzin,bo żadna nie chciała takiej tragedii.
~ewelina45 28-08-2012 12:12
Na tych zdjęciach widac ledwo tlące się lampy,takie przejścia powinny być dodatkowo oświetlone.Szkoda ludzi ,szkoda chłopaka.Winna jest osoba,która udostępniła auto i kluczyki.
~@ ukryta opc 28-08-2012 12:13
Na przykład mój mąż i ja - może nie 50, ale max. 60. Bo zawsze może wyskoczyć pies, dziecko albo "święta krowa"... a sumienie mam jedno i w razie czego nie wymienię go na nowy model...
~ 28-08-2012 12:23
Na drodze wszystko moze sie zdazyc z prawkiem czy bez.Szkoda dwoch stron,stala sie tragedia...
~wwwew 28-08-2012 13:16
Następny z plecami? Jak to nie można zamknąć mordercy?. Taki gostek powinen być traktowany jak morderca i kropka. Co, dostanie w zawieszeniu na 3 lata?. Wszyscy winni tylko nie 17letni sz...yl, który nie powinien dostać nawet roweru w swoje łapy. Do paki i na 25 lat. Co, złamie mu to życie? A co z ludźmi, których ZABIŁ. Oni już życia nie odzyskają. DO PAKI na 25 lat za zabójstwo. Bo to było zabójstwo a nie "wypadek".
~papi 28-08-2012 13:20
nikt nie ma prawa oskarżać chłopaka jak również wydawać na niego wyroki !!!!!!!!!!!!! KATOLICY Z POLSKA polskie prawo wyrażnie mówi kto możę wydawać wyrok i skazywać przypomnę wam KATOLICY-BARANY WYŁĄCZNIE POLSKI SĄĄĄD !!!!!!!
~qert 28-08-2012 13:30
Jakie polskie sądy są , każdy widzi... . Co tu jeszcze osądzać? W trójkę wskoczyli mu pod maskę papi ?. pewnie chłopczyk powinien jeszcze odszkodowanie dostać za pogiętą maskę co?
~sainzz 28-08-2012 13:31
Takie cos moze spotksc kazdego taka prawda wiec nie madrowac sie peda,
~$$$ 28-08-2012 13:48
ten co dał chłopakowi samochód wiedząc że niema uprawmnień powinien siedzieć
~egzotyk 28-08-2012 13:57
trzy ofiary juz starcza.a co teraz z chłopakiem bedzie jak go zamkna.niech ktos sie zastanowi.pomoc psychologa mu potrzebna a nie areszt.nasza prokuratura ma zawsze głupie pomysły.ich zamknac .
~Przykro... 28-08-2012 14:14
Tu zawiniła niestety kobieta, która świadomie dała prowadzić swój samochód 17-stolatkowi. Wiadomo młody chłopak zachował się jak dziecko, któremu dali do ręki zabawkę. Nie miał prawka i nie chodził na kursy, więc nie do końca zdawał sobie sprawę jak zachować się na drodze i przez głupotę tak głupotę trzy osoby nie żyją. Inna sprawa,że droga rozdziela z jednej strony duże osiedle mieszkalne z drugiej rekreacyjne działki, przejście przez ulicę powinno być bezpieczne i zamontowanie tam sygnalizacji świetlnej byłoby najlepszym rozwiązaniem a szczytem marzeń kładka nad jezdnią. Ile jeszcze w tym miejscu musi zginąć ludzi, aby zamontować tu sygnalizację!
~ 28-08-2012 14:21
zamknac * i do łagrów z nim * a jak starym sie to nie podoba to niech ida za kraty z nim podajcie jeszcze jego nazwisko niech ludzie jego i jego rodzine zlinczyja
~levativa 28-08-2012 14:43
ciemno tam na tych pasach jak w d... . nie pierwszy tam wypadek, moze ktos przejrzy na oczy i postawie nad pasami 2 latarnie. a gdy jest ciemno i pada deszcz to tragedia. kondolenjce dla rodzin ofiar.
~oko 28-08-2012 14:43
Oj! Pomroczność jasna...
~Zqwed 28-08-2012 14:44
Powoiesic do góry nogami sprawcę i tego,że miał dostęp do tego auta.
~Mieszkanka 28-08-2012 14:51
Wielka tragedia dla wszystkich. Ale prawda też jest taka że w tym rejonie jest kilka przejść dla pieszych a wszędzie brak świateł. No i ciemność. Sama żyję tylko dzieki temu że zdołałam uciec przed pedzącym samochodem a byłam na pasach przy netto no i kierowca pani w średnim wieku ktora tak hamowała jak nas zobaczyła na zakręcie , że tylko pisk opon no i dwukrotny skręt samochodu bo już nie panowała nad samodem tuż za pasami. Oparła się tylko o krawężnik. Kierowcy tu jeżdzą jak szaleni.
~Adi 28-08-2012 15:35
Wieczne odpoczywanie racz im dać Panie a światłość wiekuista niechaj świeci im na wieki wieków. Amen :( PS.: Kwadrans po wypadku przejeżdżałem obok. Ulica była nieprzejezdna. Trzeba było objechać drogą osiedlową. Na miejscu były już służby ratownicze. Jechałem do pracy na nocną zmianę. Miałem wyjechać wcześniej ale zapatrzyłem się na program telewizyjny. Gdybym wyjechał planowo to bym był świadkiem tego wypadku i bym pomagał udzielać pomocy. Do dziś przejeżdżając przez to miejsce mam przed oczami te wozy strażackie, Policję, Pogotowie Ratunkowe które były widoczne z daleka gdy dojeżdżałem do tego miejsca i je objeżdżałem. To był straszny widok :(. Sprawca nie może uniknąć surowej kary. Tym bardziej że uciekł i kierował nie mając do tego uprawnień. Adrian Janda z Cieplic - rowerzysta
~ 28-08-2012 16:09
Wyrazy wspolczucia dla Rodzin Zmarlych. taka niepotrzebna smierc. I tylko bardzo niemyslacy czlowiek moze napisac: "szkoda mi chlopaka, nie chcial". Powinien dostac dozywocie, a pierdlu pracowac na rodziny zmarlych.
~ 28-08-2012 16:11
ARESZT! areszt mu potrzebny a nie zaden psycholog! 17-letni to nie dzidzius. Wiedzial, co robi, nie piszcie bzdur i nie robcie z niego niewinnego dzieciaczka!
~xxx 28-08-2012 16:23
widzisz mateuszku jaki kozak jesteś... dawno zamknąć cie powinni a teraz to już wgl, jesteś zbójcą nikim innym, co mamusia i tatuś pomogą ?
~pero 28-08-2012 16:56
ludzie to przecież dzieciak. Czy wy nie mieliśćie 17 lat i co byliście dojrzali. Część kary już ponósł psychicznie a resztę ponieise karnie. Napewno nie zostanie już prawym obywatelwem po pobycie w pierdlu i co do tego nie mam żadnych wątpliwości. Częśc pamięci ofiarom tej tragedi.
~smutek 28-08-2012 17:46
Nikt się nad nimi nie żali... Obca im wszelka pociecha... I przepadają gdzieś w dali Samotnie, bez łzy, bez echa. Tylko wiatr niesie ku niebu Brzemienne klątwą rozpacze I wyje pieśni pogrzebu... W ciemnościach jęczy i płacze. Wyrazy głębokiego współczucia....dla rodzin zmarłych...
~jegrzy 28-08-2012 18:15
Dożywocie dla tego bandyty, oraz właściciela auta. I do kamieniołomów z nimi, aby uczciwi ludzie takich bandziorów nie musieli utrzymywać.
~...piotr 28-08-2012 18:35
do sanatorium niech go wyślą biedaczek odpocznie i dojdzie do siebie ,czy sąd zdaje sobie sprawę że takich szczyli bez prawka to jeździ po Jeleniej i okolicach opór właśnie dostali od was zielone światło bezkarności gratuluję
~peacemaker 28-08-2012 18:39
wydarzyła się wielka tragedia. Bezsensowną śmiercią zginęło troje ludzi. Z pewnością sprawca wypadku nie zrobił tego celowo. Jednak świadomie i celowo wsiadł do auta nie posiadając uprawnień. Kara powinna być przykładem dla wszystkich którym przyszłoby do głowy siąść za kółkiem bez prawa jazdy. Ukarana powinna być także właścicielka pojazdu - ona jest współodpowiedzialna tej tragedii. Co do aresztu to co on zmieni ? Chłopak raczej nie ucieknie za granicę, nie ma także za bardzo możliwości mataczenia. Byleby wyrok był odpowiednio surowy...
~iroww 28-08-2012 19:04
tacy wspaniali ludzie nie zasluzyli na taka potworna smierc,mlokos prawka nie ma a juz smierc 3 osob na sumieniu,paranoja ze wyszedl z aresztu,co za prawo
~holokał 28-08-2012 20:05
szukać go po nk i f
~Matko jedyno 28-08-2012 21:11
Tylko 17 lat.Matko jedyno,jaki dzieciak! Pierdoły jakieś. Może kiedyś tam,wstecz temu nazad lat parę jakichś. Teraz młodsze "dzieciaki" chlają ,ćpają ,napadają ,biją i mordują.Takie czasy.Ja do 18-stki kryłem się po kiblach i krzakach, żeby zapalić .Jak starszy zwrócił uwagę , to nie było zmiłuj.Teraz ****rstwo pryszczate jara,pije ,niszczy i klnie na ulicy. Spróbuj im coś powiedzieć. Jak tacy dorośli ,to niech po dorosłemu biorą odpowiedzialność za swoje czyny. A ta starsza Pani ,to głupsza jest dziesięć razy tego gnoja. To prawda,że na starość się dziecinnieje.
~tutejsza 28-08-2012 21:23
Proszę spasujcie wszyscy tu piszący. Stała się tragedia dla rodzin ofiar i dla rodziny sprawcy. Nic tego nie jest w stanie zmienić, żadne kary czy areszty. Każdy kto wyjeżdża czy też wychodzi na drogę może w jednej chwili stać się ofiarą czy sprawcą wypadku. I nie zadziała tu żadne magiczne zaklęcie "że przecież mnie to nie dotyczy bo ja....." Każdy z nas może znaleźć się w niewłaściwym miejscu o nie właściwej porze.
~Dostawca 28-08-2012 21:31
Ludzie stracili życie i nie ważne czy tacy czy tacy odpowiedzialnośc i prawo jest obowiązkowwe dla wszystkich 'prawo różnie' czas nie wraca i życie też.Wina absolutna przyznał się wiec niech od aresztu się przyzwyczaja.Szkoda * ale ma 17 lat i pewniakiem nie raz mówił 'rodzicom jestem dorosły' więc bądz dorosły * i babcie też pozdrawiam
~oleś 28-08-2012 21:31
Jak napisali w SPAM, pan kerowca w trakcie dyskusji że niewłaściwie prowadzi pojazd ODWRÓCIŁ SIę DO TYLU , pewnie aby "odpowiedziec" komuś. Czyżby z liścia ? Doskonały materiał na furmana lecz za furmana przynajmniej koń myśli. Ciekawe czy wysokiemu sądowi wystarczy wyobraźni. "A gdyby to wasza matka była ?" " Matka ?? Matka siedzi obok..."
~Matko jedyno 28-08-2012 21:32
"tutejsza" masz rację. Oczywiście ,że tak się zdarza jak piszesz. Tylko niektórzy ciężko na to pracują ,aby tak się stało. Oddanie pryszczatemu gnojkowi kierownicy,który nie miał uprawnień, to początek pasma nieszczęść.
~ 28-08-2012 22:57
"zaden areszt nie zmieni...". To co? ma pozostac bezkarny? kazdy sprawca smierci? bo zadna kara, areszt itp. nie przywroci zycia zmarlym? ale herezja. Do ciupy z nim o chlebie i wodzie. W wieku lat 17-stu juz nie jest sie dzieckiem. Dla przykladu zamknac na dlugie lata. A tej babie, co mu udostepnila auto- to samo. Boze, co za dziki kraj.
CН.W.D.P. 28-08-2012 23:06
PRZECIEŻ WYSTARCZY ZLIKWIDOWAĆ TEN TAK ZWANY WYMIAR SPRAWIEDLIWOŚCI, OD STRAŻNIKA MIEJSKIEGO ZACZYNAJĄC, NA SĄDZIE NAJWYŻSZYM KOŃCZĄC. PRZECIEŻ WY LUDZIE POSIADACIE POCZUCIE SPRAWIEDLIWOŚCI I UMIEJĘTNOŚĆ JEJ WYMIERZANIA. PO CO WYRĘCZACIE SIĘ POLICJANTEM, PROKURATOREM I SĘDZIĄ, SKORO W DODATKU NIE JESTEŚCIE ZADOWOLENI Z ICH ROBOTY. PO CÓŻ IM PŁACICIE?? PO CÓŻ PŁACICIE PODATKI?? PO CÓŻ WAM ZAWIŁA I TUSK?? LUDZIE, CZEMU WY DOBROWOLNIE DAJECIE PROWADZAĆ SIĘ NA ŁAŃCUCHU, JAK NIEWOLNICY, I JESZCZE ZA TO PŁACICIE?? IRRACJONALNOŚĆ ZACHOWAŃ GATUNKU LUDZKIEGO NIE MA GRANIC...
~max 28-08-2012 23:44
Szczylasa przywieźli po wszystkim na przebadanie do szpitala. Miał wszystko i wszystkich w *. 17 lat to nie dziecko, żeby nie rozumiał, że pozbawił życia trzy osoby. Dla takich kara śmierci to za mało, kolonia karna i łupanie kamieni do końca życia. Może nauczyłby się szacunku dla innych. Trzeba tępić przestępców, nawet nieletnich.
~Obserwator 29-08-2012 0:01
Ja stane w obronie chlopaka nie ma nikt dowodow na temat ze Ci trzej piesi nie wtargneli mu na droge , z doswiadczenia kierowania pojazdami wiem ze "czlowiek potrafi" a nikt nie bedzie mial refleksu bo oni sie zdecyduja wyjsc "a jednak chodz" .... a druga sprawa .... chlopak pewnie mial ostry szok i uciekl .... zanim ktos oskarzy niech pomysli bedac w jego skorze co by uczynil :)
CН.W.D.P. 29-08-2012 0:12
Obserwatorku, BIERZ SOBIE W OBRONĘ NAWET ADOLFA H. ALE NAJPIERW NAUCZ SIĘ TO ROBIĆ...
~fried 29-08-2012 1:03
Większość komentarzy waszych nadaje się jedynie do podtarcia du.. Nie macie pojęcia kim był ów "morderca". Życząc chłopakowi który miał przed sobą całe życie i był serio w porządku, życzę wam kolaboranci i judasze, życzę wam tego samego, niech was spotka to samo. Jeden błąd w życiu, a tyle trzeba poświęcić.
~Ciepliczanin 29-08-2012 3:16
Czytajac niektorych szkoda slow to znaczy ze co spokojnie przez pasy nie mozna przejsc bo jedzie taki Mlodzik z Cieplic bez prawka :/? jest tak nie mam prawa jazdy nie wsiadam za kierownice :] osobiscie go znam i nimo to powinny dac mu dozywocie albo 25 lat Pozdrawiam
~Ciepliczanin 29-08-2012 3:17
wspolczucia dla rodzin ofiar
~jeżozwierz1 29-08-2012 7:51
Stała się tragedia. Dla wszystkich. Rodzin Zmarłych i rodziny sprawcy wypadku. Ale odpowiedzialności młody, 17-letni człowiek nie nauczy się przez darowanie mu winy i pogłaskanie po głowie. Wsiadł za kierownicę bez prawa jazdy, bez praktyki w prowadzeniu pojazdów , bez zdolności przewidywania . Z pewnością w trakcie zdarzenia zajęty czymś innym niż skupieniem uwagi na prowadzeniu pojazdu. Wreszcie powoduje śmierć ludzi na przejściu dla pieszych. Jeśli ocenia go Sąd dla Nieletnich, nasuwa się pytanie, czy ten dramat można porównać np. ze zniszczeniem mienia przez nieletniego? Pierwszy raz w życiu, zagrożone jest ...pouczeniem i ewentualną karą pieniężną dla rodziców. Bo nieletni, nigdy nie karany. Kiedy pod kołami giną ludzie, a sprawca świadomie używa pojazdu, jakie znaczenie ma 17 lat?
~do amamamam 29-08-2012 7:53
Masz racje chłopak zamiast chodzić do szkoły musiał pilnować swojego licznego rodzeństwa a jego matka byczyła się z kawą i papierosem. Tu mu się nie ma co dziwić ze chciał zarobić parę złotych dla siebie. A ludzie powinni się zastanowić czy dobrem dla małoletnich jest wyzysk i odpalenie paru złotych za pracę czy przypilnowanie aby chodzili i kończyli szkoły!!!!!!!!
~ 29-08-2012 8:10
"Chcial zarobic pare groszy"...czym zarobic? jazda bez prawka? Jesli sie go nie ukarze-inni tez poczuja sie bezkarni. Szanowni obroncy! slabe sa te wasze argumenty na obrone! Jesli ktos pochodzi z wielodzietnej rodziny i matka naduzywa kawy i papierosow czy nawet alkoholu a on musi pilnowac rodzenstwa (matko, jakie to zalosne) nie znaczy, ze moze robic, co chce i pozostanie bezkarny z powodu lekkiej patologii w rodzinie....Ciekawe, jak"obronne" bylyby wasze teksty, gdyby to zginal wasz ojciec. Ktos madrze napisal: "Kiedy pod kołami giną ludzie, a sprawca świadomie używa pojazdu, jakie znaczenie ma 17 lat?"
~dde 29-08-2012 9:27
Biedny dzieciak- już ma spaprane życie a jeszcze ci * będą go gnębić bo śmiertelnie potrącił trzy stare osoby, które prawdopodobnie wtargnęły na jezdnię, BO PRZECIEŻ PIESZY MA PIERWSZEŃSTWO!! a starsi ludzie nagminnie wchodzą na pasy nawet nie patrząc czy droga jest wolna DLACZEGO NIKT NIE DAJE MANDATÓW ZA ZŁE PRZECHODZENIE PRZEZ ULICĘ?????
~ 29-08-2012 10:27
Jechal bez prawa jazdy- to dyskwalifikuje wasze roszczenia co do tzw. niewinnosci tego" biednego dzieciaka". Spaprane zycie ma, wiadomo. Ale jeszcze gorsze maja ci, ktorzy stracili bliskich. Inaczej bys spiewal- zareczam ci, gdyby to zginal twoj ojciec. I nie piernicz farmazonow, ze wtargneli na ulice.Czy wtargneli, czy nie- on jechal bez uprawnien, bez pojecia o kierowaniu pojazdem. To przewaza szale winy na jego niekorzysc. To tak, jakby operowal cie nie lekarz, a tokarz. I pacjent umiera. A "obronca" potem gada: " on i tak byl chory i sam sobie winny, bo np. palil. No i dlatego umarl, a tokarz niewinny". Pierduczycie glupoty, az sie slabo robi.
CН.W.D.P. 29-08-2012 11:13
OPOWIEDZ NAM JESZCZE COŚ... TAK ZWANE LITERÓWKI ZROBIŁEM CHYBA ZE DWIE - MOŻESZ MI NP TO WYTKNĄĆ I WYPOMNIEĆ...
~Sztaudynger 29-08-2012 11:49
I po co rzucać perły przed wieprze? Pomyje dla nich o wiele lepsze. • Chcesz być szczery? A masz wariackie papiery?! Czasami najwięcej cienia rzucają..... własne wyjaśnienia.
~xxxxx1 29-08-2012 11:51
nie tylko 17 latek jest tu winny.żadne przejście dla pieszych nie jest tu dobrze oświetlone i tu wine ponos iMZDIM który nigdy nie ma na nic pieniędzy a przjeścia są nie oświetlone nawet znaków nie widać że tam jest przejście .prezes MZDIM POWINIEN IŚĆ DO PAKI RAZEM Z TYM MAŁOLATEM.ŻADNEGO OŚWIETLENIA NIC.TU JEŻDŻA AUTOBUSY I JEST WZMOŻONY RUCH MOMENTAMI STRACH JEST PRZEJŚĆ ZA DNIA A CO DOPIERO WIECZOREM.CIEKAWE CO SIĘ JESZCZE MUSI WYDARZYĆ ŻEBY POPRAWILI BEZPIECZEŃSTWO NA TYCH PRZEJŚCIACH DLA PIESZYCH.A TA DROGA NIE NALEŻY DO OSIEDLA TYLKO DO MIASTA.PAŃSTWO PERLOWIE BĘDĄ CHOWANI NA JAGIELLOŃSKIEJ O 13 W PIĄTEK 31.08.NIECH SPOCZYWAJĄ W POKOJU.
~ 29-08-2012 12:21
"17–letni Mateusz P. potrącił troje prawidłowo przechodzących przez pasy pieszych". To tyle na temat niewinnosci malutkiego dzidziusia Mateuszka. Kupcie mu smoczek i poslijcie niewiniatko do zlobka.
CН.W.D.P. 29-08-2012 13:02
ARGUMENTACJE NASZEJ Vikusi z Niemiec PRZYPOMINAJĄ MI, JAKO ŻYWO, TELEWIZYJNE WYSTĘPY PANA K.
CН.W.D.P. 29-08-2012 13:06
UWIELBIAM...
CН.W.D.P. 29-08-2012 13:08
"...a czy jestem ładna...??"
~ 29-08-2012 14:59
"naszej"...hmmmm...nie spoufalaj sie kochasiu
~Mój Sąsiad 30-08-2012 1:27
MATEUSZ * MIESZKA W CIEPLICACH . ! MASAKRA! WYMIĘKAM ! PRZECIEŻ TO TAKI *
~Agulek 30-08-2012 13:46
Do tych co piszą te bzdurne komentarze .Chłopak jest z bardzo biednej rodziny i nie ma żadnych pleców .Trochę refleksji stała się tragedia ,a nie forum dyskusyjne .Wyrazy współczucia dla obu rodzin:(
~Agulek1 30-08-2012 13:54
Piszę do tych co te bzdurne komentarze wypisują .Ten chłopak jest z bardzo biednej rodziny więc nie ma żadnych pleców.Trochę refleksji zdarzyła się tragedia .To nie forum dyskusyjne.Wyrazy współczucia dla obu rodzin:(
Vikusia z Niemiec 30-08-2012 18:17
A u nas w Niemczch...
~Anim 31-08-2012 14:54
Ja pierdziele ludzie opanujcie się postawcie sie na miejscu Mateusza . To nie jest jego wina wiem jaka jest sytuacja bo znam Sprawcę i wiem jak było miał zrąbany hamulec i nie zahamował to nie jego wina myślicie że specjalnie zabił 3 osoby żeby iść do więzienia ? Znam go i nie zrobił by tego specjalnie szkoda ludzi których potrącił ale on sam w samochodzie nie był a jeździł autem za kase którą płaciła mu jakaś babka którą woził i to ona powinna odpowiadać za wypadek bo ona chciała żeby mateusz ją woził .! Ludzie Myślcie !!!!
Niggеrs™ 31-08-2012 18:57
Dobrze, będziemy próbować. Nie wiem, jak innym, ale mi to łatwo nie przyjdzie i nie wiem, czy dam radę.
~mecenas dlwm 1-09-2012 13:09
To jest niezawisły Sąd, który nie ulega presji społeczności lokalnej i wadliwemu wnioskowi o najsurowszy środek zapobiegawczy jakim jest tymczasowe aresztowanie. Według mojej wiedzy jaką posiadam dziwie się bardzo prokuratorowi prowadzącemu, który zarzuca sprawcy wypadku spowodowanie wypadku ze skutkiem śmiertelnym, ucieczkę z miejsca wypadku i o zgrozo nieudzielenie pomocy ofiarom wypadku.Ponadto w sytuacji gdy ucieczka sprawcy z miejsca zdarzenia jest połączona z nieudzieleniem pomocy ofierze przestępstwa w warunkach określonych w art. 162 , zachodzi realny zbieg przestępstw z art. 173, 174 lub 177 w zw. z art. 178 oraz z art. 162 § 1. Popełnienie któregokolwiek z wymienionych przestępstw i ucieczka z miejsca zdarzenia jest jednym czynem w sensie prawnym i nie obejmuje nieudzielenia pom
~mecenas dlwm 1-09-2012 13:20
To jest niezawisły Sąd, który nie ulega presji społeczności lokalnej i wadliwemu wnioskowi o najsurowszy środek zapobiegawczy jakim jest tymczasowe aresztowanie. Według mojej wiedzy jaką posiadam dziwie się bardzo prokuratorowi prowadzącemu, który zarzuca sprawcy wypadku spowodowanie wypadku ze skutkiem śmiertelnym, ucieczkę z miejsca wypadku i o zgrozo nieudzielenie pomocy ofiarom wypadku.Ponadto w sytuacji gdy ucieczka sprawcy z miejsca zdarzenia jest połączona z nieudzieleniem pomocy ofierze przestępstwa w warunkach określonych w art. 162 , zachodzi realny zbieg przestępstw z art. 173, 174 lub 177 w zw. z art. 178 oraz z art. 162 § 1. Popełnienie któregokolwiek z wymienionych przestępstw i ucieczka z miejsca zdarzenia jest jednym czynem w sensie prawnym i nie obejmuje nieudzielenia pom
~przewidujący 6-09-2012 14:28
Winna ta stara * z Piechowic która nie posiada prawa jazdy i często wykorzystywała młodych chłopców bez prawa jazdy do wożenia jej d..y. Musiało się to w końcu zakończyc tragedią. Niestety nasza Policja dotąd nie była tym zainteresowana. Głównie winna właścicielka i Ci co ją wozili winni to potwierdzic.
~p 6-09-2012 20:07
t utejsza , swieta prawda wszyscy my kierowcy jestesmy potencjalnymi mordercami a pieszi ofiarami
~ 12-09-2012 19:38
oj,szkoda ze tak wszyscy ubollewają nad tym chlopcem jest nic niewart tego nicponi łobuz jeszcze sie chwali do kolegow że poco szli jak on jechal. to jest rodzina patologiczna.pacza żeby cos ukraś. z broic.
~ 13-09-2012 19:04
Tam mieszka moja ciocia. Wlascicielk samochodu, gdy ofiary jeszcze lezaly na jedzni oplakiwala...swoj samochod. Ten kto ubolewa nad gowniarzem jest nienormalny.
~ 13-09-2012 19:06
Anim- jakis ty glupi czlowieku....ON NIE MIAL UPRAWNIEN!!!!!!!!!!!!! czy to jeszcze do ciebie nie dotarlo???? jest w 100% winny i nie ma nawet na ten temat dyskusji.
~ 14-09-2012 10:10
Postawcie sie na miejscu Mateusza??? postaw sie na miejscu Rodzin Zmarlych! jak mozesz pisac takie wypociny? on jest winny, bo nie mial prawka i usiad za kierownica. Nie mial pojecia o prowadzeniu auta. A jeli ta baba, ktora dala mu kluczyki wiedziala, ze on nie posiada prawka- tez ponosi wine. Stara malpa, oplakiwala rozbite auto, gdy ofiary lezaly na jezdni.
~ 14-09-2012 15:14
Jak to: "prokuratura CHCE aresztu"? to ten morderca jeszcze nie siedzi w ciupie?????Polskie prawodawstwo jest wielka zagadka, jak i caly ten chory kraj!On czuje sie bezkarny i wkrotce kogos znow zabije. Tyym razem siekiera.Bo taka jest Polska!
~gorl 28-04-2013 15:12
powinna byc kara smierci w polsce!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
~bliski 25-12-2014 17:47
co wy tu wypisujecie ten chłopak nie chciał doprowadzic do takiej sytuacji to jest przestroga ze na drogach trzeba jezdzić ostrorznie i piesi powinni tak ze uważać bo nieraz kierowcy może umknac ktos kto wyskakuje gwałtownie na ulice ten chłopak tego żałuję

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Spotkanie z prezydentem Andrzejem Dudą

Promesy dla OSP

Nowy program "Moja woda"

Stadion nie dla kibiców – jak długo?

Strażacy–nurkowie na basenie przy Sudeckiej

Sonda

Przed nami II tura wyborów prezydenckich w Polsce. Kto ma większe szanse na wygraną?

Oddanych
głosów
1920
Andrzej Duda
40%
Rafał Trzaskowski
55%
Nie wiem
5%