MenuZamknij

WIADOMOŚCI

SPORT

Profesjonalnie w ZGKiM

Wiadomości: Jelenia Góra
Piątek, 29 lipca 2011, 11:57
Autor: waskipp
waskipp
Fot. waskipp
Tym razem w programie gościmy nowego dyrektora Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Jeleniej Górze.

Jerzy Lenard, bo o nim mowa opowie między innymi o zadaniach, które będzie realizowane przez nową jednostka organizacyjna. Na program zaprasza Wiktor Marconi.

Czytaj również

Marzena Machałek odpiera zarzuty

Giełda tonie w błocie

Areszt dla dilerów

Komentarze (42) Dodaj komentarz

~związkowiec 30-07-2011 19:48
Dlaczego Lenard próbuje mówić wymijająco o związkach zawodowych, niech powie w końcu prawdę, że zetknął się w zakładzie z oporem zarówno pracowników jak i związkowców. Żadnych spotkań zainicjowanych ze strony Lenarda nie było, więc o czym ta gadka. Ludzie nie lubią kolesi przyniesionych w teczkach, a Pan niestety jesteś teczkowicz. Dużo wody upłynie zanim Pan Lenard zjedna sobie pracowników o ile w ogóle sobie ich zjedna może te 3 i pół roku nie starczyć. Totalny brak kompetencji. Praca Pana Lenarda tylko potwierdza opinię wśród pracowników, że brak mu wiedzy i kierowniczego obycia. Niestety Panie Lenadzie nie Pan wygrałeś ten konkurs a Pana kolesie, którzy chcieli się Pana pozbyć i zrobić z Pana pośmiewisko wśród załogi i najemców.
~zbycho 31-07-2011 14:51
Ludziska zeby to działało trzeba wymienic całą załoge w 100% i tok ich myslenia
~Remember 31-07-2011 15:45
Czy ktoś zna jakiś zakład, wzgl instytucję czy organizację np. Ogrody Działkowe na terenie Jelonki, gdzie jeszcze nie był ww i nie sp*****ł jej działania lub funkcjonowania? Po i juz niedawno kombinował przy biletach MZK, a o w ogródka działkowych,..
~cd 31-07-2011 16:23
Zastanawiam się jaka będzie współpraca ze wspólnotami? Nieterminowe regulowanie należności, opóżnianie odbiorów i przelewów za remonty to była norma co nas czeka teraz
~eg 31-07-2011 16:27
Nowy dyrektor znakomicie się ustawił, za nic nie będzie odpowiadał gdyż zawsze można zwalić winę na zastępców więc po cóż kompetencje?
~Max_Payne 1-08-2011 7:29
Popieram ~związkowca ! Panie Lenart, wyjdź Pan z tej "pieczary" zwanej potocznie gabinetem dyrektorskim i spotkaj się Pan z załogą. Wystarczy choćby: - Dzień dobry nazywam się Jerzy Lenart i jestem waszym "nówka funkiel" dyrektorem. Związki zawodowe traktuję z buta a mój pomysł na prawidłowe funkcjonowanie zakładu jest najlepszy bo...jest najlepszy. Wyjdź Pan do ludzi...wstydu oszczędź.
~lol 3-08-2011 8:53
ktoś tego Pana wybrał w konkursie, ciekawę kto?
~Max_Payne 4-08-2011 8:15
Na początek sprostowanie...przy poprzedniej wypowiedzi dopuściłem się kardynalnego błędu, za który przepraszam Pana Lenarda. Chodzi naturalnie o pisownię nazwiska. Ponadto nalegam na spotkanie z załogą (mam nadzieję że Pan to czyta...) oraz przedstawienie swojej "wizji" dotyczącej ZGKiM. Jestem jedynie głosem większości zainteresowanych naszym pracowniczym losem. W kolorowej telewizji wszystko "schodzi" (używając żargonu mass-mediów) bardzo obiecująco, brakuje nam spotkania z pracownikami. Marazm i degrengolada...Panie Dyrektorze, w TV kwieciście opowiadał Pan o redukcji zatrudnienia...co zatem z Nowo przyjętymi do pracy ? Panie Jerzy,tak się nie godzi... tak po prostu...tak po ludzku.
~do max_Payne 7-08-2011 11:02
Czego ty oczekujesz po spotkaniu z nową miotłą ? W murach zgl-i przemawiali już tak "szanowani" ludzie tego miasta, i to wiele, wiele lat temu. Obiecywali gruszki na wierzbie i inne cudawianki. Jeśli chcecie aby powiedział to co wy chcecie usłyszeć, to pewnie to powie, tylko rozmijanie się z prawdą jest standartem naszych rządzących. Więc może to i lepeij że ma was w d...... wy też go pewnie tam macie, i przynajmniej w tej materi można postawić znak równości. Wiele lat przepracowalem w zglu, wcześniej był to zgm, a jeszcze wcześniej moloch o nazwie MPGM. Żal straconych lat, bo mozna było już wcześniej normalnie żyć. A w Zgl-ach pracownicy udają że pracują, spr€bujesz zaprzeczyć ? a dyrektorzy i kierownicy udaja że zarządzają firmą.
~ 7-08-2011 12:36
Ale nowy dyrektor Pan Lenart spieprzy to co zostało po poprzednikach on to potrafi!
~Hdanskyj Bir 7-08-2011 13:14
Ciekawy jestem ilu sympatyków Bandery pracuje w KGHM?
~lenardowo 7-08-2011 14:39
teraz będzie komentarz bez słowa pajac! zośka będzie się urlopować, Zawiła będzie potrzebował p.....a zastępcy, tam więcej płacą więc gnaj człowieku na kolejny stołek. Przynajmniej w ZGKiM będzie można zrobić porządek po PROFESJONALNYM I KOMPETENTNYM DYREKTORZE, który przez miesiąc swoich rządów wprowadził taki chaos jakiego jeszcze żaden pracownik ani mieszkaniec jeleniej nie doznał. Ciekawe czy jelonka i ten komentarz usunie?
~re 7-08-2011 15:08
Ludziska zobaczcie do czego doprowadziły te zmiany, ta niby restrukturyzacja. Lenard dostał wysoką pensję, bo przecież ma dwa zakłady tzn. objął stołek, bo o pracy to nie ma co mówić (totalny brak kompetencji). została Januszewska i Jankowiak - Witek ze swoimi pensjami. i jakby tego było mało zatrudnili jeszcze jakiegoś koleżkę. i mówią o restrukturyzacji, za którą my będziemy płacić, bo koszty utrzymania takich rządów będą wzrastać. Mamy już asystentów, doradców, Lenrda i innych których trzeba utrzymywać i ich rodziny bo mało zarabiać to oni nie chcą. Skoro te dwie panie dalej pracują to po co ten Lenard? czy ktoś potrafi odpowiedzieć na to pytanie?
~Max_Payne 10-08-2011 8:46
do osoby z 07-08-2011 11:02 - Max_Payne piszemy z dużej litery...a ponadto zaprzeczam słowom jakoby pracownicy udawali że pracują ! Ja również pamiętam czasy ZGL-i, ZGM-ów, MPGM, WPGM...co z tego ? Brakuje nam dobrego dowódcy, który ma potężne jaja, jest otwarty na współpracę, potrafi przede wszystkim słuchać ale również musi mieć doświadczenie dotyczące charakterystyki pracy, jaką ZGKiM wykonuje. Tutaj potrzebna jest rewolucja...nie mylić z październikową. Musimy wszyscy wsiąść się do wytężonej pracy i przestać narzekać. O dziwo nie każdy najemca ma o nas gówniane zdanie...pozdrawiam zadowolonych :)
~do Max_Payne 11-08-2011 12:48
Ty może pamiętasz te czasy, ja natomiast oprócz tego że pamiętam, to jeszcze przepracowałem duużo lat. Na temat pracy mogę bardzo wiele napisać, bo znam to z autopsji, a prawda jest taka, że sam korzystałem z dobrodziejstw bałaganu. Wedle przysłowia, brak kota, myszy harcują. Wszystkie narzędzia które nie są stacjonarne służyły i służą do prywatnych celów, jak nie dla siebie, to na fuchy, materiały wypisywane dla lokatorów, równierz fuchy, wykorzystywanie samochodów do prywatnych celów nagminne, kradzieże, standard. Jak likwidowano MPGM to tony koksu, węgla, materiałów sypkich zostało wywiezionych do prywatnych rąk, narzędzia, samochody itp, itd To była normalna grabież Myslisz że teraz jest inaczej, jeśli tak, to jesteś w dużym błędzie.A skoro ty jesteś zadowolony, to albo nie wid
~pracownik 12-08-2011 22:21
Panie Starszy nie życzymy sobie insynuacji,cziężko pracujemy i nikogo nie okradamy.Jeżeli wdział Pan bezprawie to było iść do prokuratora,bo takie jest prawo, a nie szczekać po latach. W czasach komuny za przyzwoleniem takich bohaterów jak Pan kradli wszyscy ale te czasy minęły na szcżęście, więc niech się Pan nie ośmiesza i nas nie obraża.
~do pracownik 14-08-2011 10:36
Panie pracownik, życzyć to możesz komuś zdrowia, a mydlić oczy to można nieświadomym ludziom. nawet jeśli ty jesteś czysty, to nie wierzę że nie wiesz co się wokół ciebie dzieje. Od robotnika, po technika i kierownika, jeśli ktoś nie korzysta z "dobrodziejstw" takiej pracy, to przynajmniej wie, lub widzi co inni robią, najwyższy czas otworzyć oczy, panie pracownik, albo uderzyć się w pierś i powiedzieć MEA CULPA :-)
~do 10:36 14-08-2011 21:45
jestem pracownikiem ZGKiM i zgadzam się z tobą, korzystają że aż "miło". nawet wiem z jakich dobrodziejstw swobodnie sobie pracownicy czerpią pożytki i "powiem" więcej wiem gdzie nie ma kontroli i jestem pewny ze nadal w tych nazwijmy to "miejscach" jej nie będzie. nie wspomnę już o fuchach, bo to dodatkowa bajka.
~do jelonki 14-08-2011 22:08
oj obłudna jelonko nie ma się czego bać, nie ma co kasować komentarzy Ktoś tylko pisze że wie o czerpaniu pożytków z zakładu, a i nowy wszzechwiedzący DYREKTOR LENARD zwróci uwagę ze cos takiego istnieje i wątpie żeby sobie poradził. Mniej obłudy jelonko i wiecej otwartości a będzie łatwiej. komentarz z 10:36 mimo wszystko jest prawdziwy. ten pewnie też usuniecie. jelonko apeluję do was nie zachowujcie się jak za czasów cenzurowanej komuny.
~tp 15-08-2011 12:00
zastanawia mnie jedno ...wszyscy wiedzą...widzą ....ale nie robi nikt więc ...popatrzmy wokół siebie czy my też nie korzystamy z tego ....bałaganu...bo dostaliśmy : wykładziny,kuchenki,zlewozmywaki ,a to że dach cieknie ...to przecież nie moje tylko państwowe i dopiero jak są Wspólnoty to by dobrze było to naprawić ...tylko za co ? bo nie płacimy czynszy ..bo nie możemy się dogadać ...czyli dalej wojna polsko-polska i pokazywanie kto jest ważniejszy.A może tak zacząć od swojego podwórka ,bo krytykować łatwo ,a przecież takie "układy " to nie tylko ZGL ...to prawie każdy zakłd pracy ,a potem żal jak ulegają likwidacji bo nie dają rady przetrwać to wszystko.A co do pana Lenarda to prawda ...nadal nie wszyscy pracownicy pana znają z .....widzenia ,warto się spotkać z załogą - a może nie ????
~......m.. 15-08-2011 21:14
nareszcie skończą się fuchy i machlojki , człowiek który wam się dobierze do skóry . PANIE LENARD brawo dla PANA , a my jako społeczeństwo PANU pomożemy z tymi draniami zrobić porządek oni byli bez karni , a teraz im się urwało i mamy nadzieje że w godzinach pracy zamiast fuch będzie uczciwa praca . PANIE LENARD my PANU pokarzemy jak oni ci co tak pyszczą na PANA , zrujnowali nasze budynki .A materiały wypisywane na dany budynek szły na fuchy , a prace były nie sumiennie wykonywane .. I dlatego PAN im nie odpowiada ; niech Pan się tych pracowników nie boi za burtę z nimi , dobrych pracowników jest dużo i chętnych do pracy , a miotłami to są ci co tak piszą i niech nie straszą bo mogą zasilić bezrobotnych , dopiero by zobaczyli jak to jest , a urwie się im fuchy , materiały i t. p.
~do .....m.. 15-08-2011 22:42
a skąd wiesz że Lenarda pracownicy nie chcą? moze i by go chcieli gdyby nie był wsadzony na stołek z partii, z konkursu na niby. na pewno nie zdobędzie sobie szacunku, bo brak mu wiedzy i kompetencji. chowa się po kątach i będzie się chował dalej, nic innego mu nie pozostanie jak zająć pozycję "viceprezydenta" na polu ZGKiM. A za co te brawa jeszcze nic nie zrobił tzn zrobił wprowadził chaos i nikt nad nikim ani nad niczym nie ma kontroli. jak mu pracownicy nie pomogą to sam za swoją partią za plecami sobie nie da rady. nowa miotła musi miec wsparcie wewnatrz a nie tylko na zewnątrz. niestety Panie Jureczku nie jesteś mile widziany :(
~ 16-08-2011 8:02
Chyba się nie dogadamy, bądź to z powodu zacietrzewienia, a najpewniej Panie Starszy pańskiego niedouczenia. Jeszcze raz powtarzam jak wie Pan o przestępstwie trzeba z tym iść do prokuratora (w innym przypadku jest Pan współwinnym).Pomawianie również jest karalne. Reasumując nie ja muszę walić się w pierś z jakimiś sentencjami Tylko Pan powinien codziennie rano walić się w głowę, może coś to da. Dodatkowo warto zaproponowac dostepne szkolenia i studia zarzadzania nieruchomościami bedzie łatwiej dys
~aya 16-08-2011 11:22
Tak czytam niektóre komentarze i wierzyc sie nie chce. Od lat slysze ze dawne ZGL-e przynosza straty i ponoc ich wodzowie nie byli "teczkowi" a prawdziwi, z konkursu, szczyt menadzerki i dlug. Teraz nie pasuje bo nie "swojak" a partyjny i przez miesiąc z bylymi sie nie "uklada" a zwiazki nie zaprasza. BRAWO dla decyzji o zmianie. Niech zamiecie te dotychczasowe uklady i pracuje jak należe, z rozliczyc trzeba na koniec kadencji, a nie po miesiacu! Narazie Panie Lenard ma Pan moje pelne poparcie. P.S.A najwiecej jecza ci "pracownicy" co im sie ukrucilo. Gdzie oni byli wczesniej jak sie wszystko rujnowalo? Dramat.............
~do pracownik 19-08-2011 13:13
A pewnie ze się nie dogadamy. Ja już nie pracuje ładnych parę lat, ale pracują ludzie którzy byli przede mną, za mojej kadencji, i pracują nadal, oni nic nie widzą ? Czy tylko ja mam dobry wzrok, reszta jest ślepa, czy chce być ślepa ? A może zdają sobie sprawę że mają za krótkie ręcę aby coś z tym zrobić. Kto się wychyli mając pewną pracę, lichą ale jednak pracę, kto nadstawi karku, może ty ? Powiadasz że pomawianie jest karalne, w takim razie 2/3 mieszkańców powinno ponieść karę. Zastanawia mnie w jakim ty świecie żyjesz, skoro uważasz że jest tak dobrze ?
~pracownik 3 19-08-2011 21:26
czytam załącznik nr 0050.324.2001.VI z dnia 11 siepnia 2001 r. - jest to regulamin organizacyjny Zakładu Dopodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, "bardzo ni się podoba?!!!" PION DYREKTORA - a szczególnie stanowiska DGZ, DGA, a na podkreślenie stanowisko DGN. Panie Dyrektorze, przy tej miernoście finansowej formy proponuje Pan intratne posady. Poza tym jest kilka blędów merytorycznych w strukturze firmy. Przepisy kodeksowe swoje a Pana teoria - ja mam rację swoje. Dobrze czasami wiedzieć za co się szczegółowo odpowiada aby nie było bólu jak bedzie Pan zalilał kasę UM za mandat. Winnych będzie trudno znaleźć. Poza tym to czas najwyższy zapoznać się z załogą. I jeszcze jedno - pokoje klasowe po szkole na podgórnej, przedzielone szafami stworzą "idealny komfort pracy"
~zez 20-08-2011 8:01
chyba nic dziwnego w tym że powstały stanowiska DGZ DGA i DGN, bo przecież zawsze dla swoich trzeba jakieś posady stworzyć. nie ważne czy są one potrzebne czy też nie ale niebawem rozszaleją się konkursy na niby chyba że zatrudniać dalej będzie pod stołem jak z-cę dyrektora ds technicznych. rzeczywiście błędów w tym regulaminie jest troche ale to i dobrze bo wiemy z jak "tęgimi" głowami mamy do czynienia tj autor sprawdzający, zatwierdzający no i ciekawe czy radca prawny to opiniował i który. mam nadzieję że PAN DYREKTOR upubliczni jeszcze jakąś twórczość radosną będzie ubaw i proponuję nie zapoznawać z załogą bo jeszcze trochę i pod biuro taczka podjedzie i te plecy zawiłowsko - czernowowskie nie pomogą. oj nie ma zwolenników w załodze czekamy na pana wypowiedzenie tak pan ponoć obiecywał
~ 22-08-2011 14:05
Oczywiście najlepiej było po staremu.To że czasy sie zmieniają to nic, u nas każda nowa myśl jest katastrofą, może będzie trzeba się douczyć badź doskoczyć do lepszych. My nie chceeemy,my chcemy po straeeemu!!!!!!!!!!!!
~pracownik 22-08-2011 14:19
Dawne ZGL-e itp (funkcjonujace od komuny do dnia dzisiejszego)to obraz nędzy, rozpaczy i głupich pomysłów racjonalizatorskich.Nowy Dyrektor walczy (i daje radę)w tej chwili o normalny standard - może się uda Panie Dyrektorze - powodzenia!
~pola 22-08-2011 16:37
Załatwienie jakiejś sprawy to w dalszym ciągu WIELKA ŁASKA ze strony pracowników ZGKiM zwalają z nóg te ich odzywki.Jeden na drugiego sprawe przekłada i nie można się niczego konkretnego dowiedzieć.Kiedy ONI bedą dla nas,kiedy wreszcie wyjdę z zadowoloną miną,że załatwilam sprawę od ręki.Oj coś mi się zdaje ,że chyba i Pan Lenard nie da rady tego zmienić.Przy okazji ile czekamy na odpowiedz na pismo z administracji? może ktoś się orientuje?
~do pracownik 22-08-2011 18:23
Co masz na myśli mówiąc "walczy o normalny standard" ? To jest walka z wiatrakami, skoro obie panie dyrektorki przez lata pozwalały na niemalże jawne pijaństwo w pracy, to o czym tu mowa. I znowu pytanie, nie wiedziały, czy nie chciały wiedzieć, skoro miały przeciesz zastępców, kierowników i majstrów to po co miały sobie zaprzątać głowę robotnikami i technikami. Co do pijaństwa, nie uogólniam, bo skrzywdziłbym większość pracowników, ale ci co pili, i piją nadal mają się dobrze, a ci co nie piją, dobrze o tym procederze wiedzą :-)
~ 24-08-2011 8:06
podpisz się
~do 08:06 24-08-2011 13:38
Myslisz że jak się podpiszę to coś zmieni, takiś ciekawy kim jestem ? Jestem byłym pracownikiem, i wiele widziałem, jesli uwazasz że moje wypowiedzi to kłamstwa, to załóż mi sprawę z powództwa cywilnego, znajdą mnie po IP bez problemu, a wtedy z konfrontujemy poglądy.
~llll 27-08-2011 12:45
jelonka chyba tak długo trzyma twarz Lenarda na pierwszej stronie, żeby pracownicy mogli później rozpoznać "swojego dyrektora" na ulicy, bo w pracy nie mieli okazji poznać się z "PANEM JA TU JESTEM I JA MAM RACJĘ"!!! no cóż przynajmniej w ten sposób może zakrzyczeć brak wiedzy! Panie Jerzy Lenardzie czy nie jest Panu głupio świecić niewiedzą będąc wśród pracowmików, którzy ją posiadają. No tak konkurs wygrała najlepsza koncepcja, a w zakładzie chaos. Czyli koncepcja niewiedzy. Ale chlebek smakuje za państwową pensyjkę. Proponuję więcej ambicji włożyć w pracę będzie łatwiej kolegom z partii pokazać ja potrafię i dam radę, bo wszyscy patrzą.
~Prawda 28-08-2011 9:42
To ten sam "profesjonalizm " pan Lenard reprezentował w ratuszu i jako zastępca prezydenta Onrębalskiego a póżniej jako przewodniczący Rady Miasta.
~29 29-08-2011 17:02
Związkowiec który wypowiada opinie ponoć w imieniu załogi a moze swoim tylko.Obawa przed nowym może przed utratą tego czego się dorobił na plecach związkowców. Wielu moich poprzedników nie zostawiło suchej nitki na pracownikach ZGM , ZGL. Poużywali sobie na osobie Pana Lenarda. Z niektórych wypowiedzi wynika jasno kto jest winienm obecnej sytuacji a trzeba zacząć od byłych dyrektorów którzy wiedzieli i widzieli co sie dzieje ale tolerowali aby mieć spokój a działo się wiele .... i tych z Ratusza którzy nie robili przez wiele lat nic aby było lepiej. Moze pozwoli kompetentny "związkowiec" działać Panu Lenardowi a może powinien pomóc a nie podkładać kłód. Czy od tego są związki zawodowe? Czy Ty związkowcu nie widziałeś nie wiedziałeś co się dzieje w Twoim ZGL - u? I Ty jesteś związkowcem ?
~ 29-08-2011 20:06
Czy czynsz można wpłacać na dotychczasowe numery rachunków bankowych (te które były osobne przecież dla ZGL Południe i ZGL Północ). Nie ma nowej strony internetowej ZGKiM Jelenia Góra - nie powstała, jakoś o tym zapomniano, a te które są, istnieją w nie zmienionej postaci, jakby w ogóle nie było połączenia obu zakładów. I kto wpisać jako właściciela dotychczasowych rachunków bankowych związanych z czynszami lokatorskimi? Nazwa wierzyciela jest taka sama jak była czy zmienić nazwę na ZGKiM Jelenia Góra i na który rachunek wpłacać? Do lokatorów nie wysyłano żadnych pism w tej sprawie, ani nowych książeczek opłat.
~Lokator 29-08-2011 20:22
Czy czynsz można wpłacać na dotychczasowe numery rachunków bankowych (te które były osobne przecież dla ZGL Południe i ZGL Północ). Nie ma nowej strony internetowej ZGKiM Jelenia Góra - nie powstała, jakoś o tym zapomniano, a te które są, istnieją w nie zmienionej postaci, jakby w ogóle nie było połączenia obu zakładów. I kto wpisać jako właściciela dotychczasowych rachunków bankowych związanych z czynszami lokatorskimi? Nazwa wierzyciela jest taka sama jak była czy zmienić nazwę na ZGKiM Jelenia Góra i na który rachunek wpłacać? Do lokatorów nie wysyłano żadnych pism w tej sprawie, ani nowych książeczek opłat. CZY KTOŚ KOMPETENTNY MOŻE NA TO ODPOWIEDZIEĆ? BARDZO O TO PROSZĘ. LOKATOR
~nike 21-10-2011 0:55
Panie Lenard pokazał Pan brak kompetencji jako Przewodniczący Rady Miejskiej Jelenie Góry, a ten awaaaaans to chyba w nagroda, po to, by jeleniogórzanie mieli transparentność niekompetencji?
~przekonany 31-10-2011 11:01
Skąd tyle jadu! ZGKiM wreście będzie miał swoją bazę po połączeniu dwóch zakładów przy ul. Podgórnej 9. Baza powstaje za sprawą nowego dyrektora. Jestem przekonany, że po przeprowadzce przekona grupę malkontentów do swojej osoby. Pan Lenard jest człowiekiem niezwykle opanowanym, rzeczowym. Myśli o zagospodarowaniu wszystkich pracowników, a nie ich zwalniane.
~ 23-11-2011 13:11
Pracownicy powinni patrzeć kto te długi narobił, a nie na to kto próbuje je spłacić. Pan Lenard to kometentny i rozsądny człowiek.
~os 23-11-2011 13:21
Dla tych malkontentów co tak mocno krytykują chciałoby się odpowiedzieć. Dlaczego nie wypisywaliście takiej krytyki pod adresem Pani Witek czy Pani Januszewskiej, które przez wiele lat swojej pracy doprowadziły ZGLe do sytuacji w jakiej znajdują się obecnie.

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

To był dobry czas, ale już pora na zmiany

Zderzenie przy szpitalu

Bo palą byle czym

Rusza Akademia Przedsiębiorczości

Bójki w podziemiu  

Sonda

Są plany, aby zmienić nazwę powiatu jeleniogórskiego na karkonoski. Czy to dobry pomysł?

Oddanych
głosów
480
Tak
21%
Nie
72%
Nie wiem
7%