MenuZamknij

WIADOMOŚCI

SPORT

Potrącenie na Cieplickiej. Ofiara zmarła w szpitalu

Wiadomości: JELENIA GÓRA
Wtorek, 11 października 2011, 12:27
Aktualizacja: 12:46
Autor: Petr
Wczoraj 10 października 2011 na ulicy Cieplickiej w Jeleniej Górze z nieustalonych przyczyn doszło do potrącenia 75–letniej kobiety przez 32–letniego kierującego pojazdem marki Ford Escort. Ofiara wypadku w stanie ciężkim trafiła do szpitala, gdzie zmarła.

– Z nieustalonych jak dotąd przyczyn 32-letni kierujący pojazdem marki Ford Escort potrącił wczoraj przechodzącą przez jezdnię – poza przejściem dla pieszych – 75-letnią kobietę, która w ciężkim stanie trafiła do szpitala gdzie zmarła wskutek odniesionych obrażeń. Kierowca był trzeźwy. Obecnie policja ustala przyczyny i okoliczności tego zdarzenia – mówi nam podinsp. Edyta Bagrowska, oficer prasowy Komendy Miejskiej Policji w Jeleniej Górze.

Ogłoszenia

Czytaj również

20–latek aresztowany za kradzieże

Piaskarka w rowie

Młodzi przeciw zmianom klimatycznym

Komentarze (69) Dodaj komentarz

~ajka 11-10-2011 12:41
Ja często przechodzę po pasach w kierunku ulicy Kochanowskiego. Natomiast starsze osoby, często też o kulach wymuszają przejście przez jezdnię obok pogotowia. Żal mi kierowców, bo muszą uważać na te osoby. Często też dochodzi do kolizji bo samochód musi się zatrzymać a drugi nadjeżdża. Nie wiem gdzie się tak spieszą te starsze osoby bo nie do pracy ,żeby przejść po pasach. Chyba im spieszno na cmentarz.
~tor 11-10-2011 12:41
apeluje do włodarzy o wymiane żarówek w lampach ulicznych na ulicyc Sobieskiego-Jagiełły, w obrebie pasów dla pieszych które maja około 30 m długosci wszystkie lampy sa popalone.Wczoraj o mały włos samochód nie przejechałby dzieci z matką
~rumcajs54 11-10-2011 12:58
Z oświetleniem ulic to prawda. Do tego ok. godz. 6.30 oświetlenie jest już wyłączane (właśnie ul. Cieplicka-Orle, Sobieszowska), ludzie ubrani na ciemno. A co do wczorajszego incydentu: czekałem na autobus kiedy nadjechała karetka ale samego zdarzenia nie widziałem. Natomiast ok. 30 min. wcześniej było tak: od strony Sobieszowa jedzie sobie szybko auto, kierowca zjeżdża na wysokości Fałata, wyprzedza na linii ciągłej i przejściu przy Bumerangu dwa auta, ledwo mieści się przed trzecim, które zamierza skręcić do Biedronki. Paranoja !
~Gość 11-10-2011 13:25
Mieszkam w pobliżu. Niby ograniczenie jest do 50km/h, natomiast bardzo dużo kierowców jeździ tam z dużo większą prędkością, ok 80km/h. Wczoraj padał deszcz, ślisko, ale kierowcy nic sobie z tego nie robią.
~ 11-10-2011 13:30
Cóż prawda taka, że właśnie zaczynał się zmierzch. Wtedy jest najgorsza widoczność o czym wie każdy kto kiedykolwiek prowadził auto.
~ 11-10-2011 14:01
to jest plaga ze starszymi ludzmi oni prawie wszyscy przechodzą w miejscach nie dozwolonych, do pasów mają 20 metrów a i tak przechodzą gdzie im pasuje
~ 11-10-2011 14:07
tak do Petera chłopak miał 22 lata i będzie miał przesrane bo jakaś baba włazi gdzie nie dozwolone ludzkie pojęcie przechodzi
~glaw 11-10-2011 14:07
inna sprawa że kierowca to napewno nie jechał z przepisową prędkością..najpierw było bum a potem hamowanie..
~Flex 11-10-2011 14:12
Mam pytanie a czy na ścieżce rowerowej (oznakowanej) będącej też jako chodnik dla pieszych można się rozkładać z towarem w celu handlu???. Tak się dzieje na Sudeckiej przed cmentarzem gdzie handlowiec rozkłada się z kwiatami układając je wzdłuż asfaltowej ścieżki tworząc tylko wąski przejazd. Kilka dni wcześniej jadąc na rowerze wracając z Łomnicy zwolniłem przed tymi torem przeszkód widząc też klientów oglądając kwiaty nagle pani odwróciła się by obejrzeć kwiaty z drugiej strony i wpadła na mnie nic jej się nie stało bo jechałem powoli ale twierdzi że to moja wina... mimo tego że trąbiłem..... Ciekawi mnie to że POLICJA NIĆ Z TYM NIE ROBI może dozwolony jest handel na ścieżce rowerowej?????????
~kierowca9876 11-10-2011 14:13
Gdzie na pisać o skandalu na JPII - drugi tydzień zablokowany jest jeden pas; Osiedle Robotnicze rozkopane. Tworzą się gigantyczne korki a urzędu miasta to nie obchodzi!
~ 11-10-2011 14:14
Naturalnie starsi ludzie musza uwazac. Nawet mlodsi i ci bardzo mlodzi musza....ale przeciez przechodzenie na pasach dla pieszych nic nie daje. Na polskich drogach przejscie dla pieszych jakby nie istnialo.Czy sie przechodzi tu, czy tam- wszystko jedno. Niebezpieczenstwo w postaci narowistego polskiego kierowcy czyha. Ostatnio mialam taka sytuacje w Cieplicach (przejscie dla pieszych po drugiej stronie parku, tam przy tych dzialkach): zatrzymalam sie przed przejsciem, bo szla tam mamusia z dzieckiem. Kierowca za mna trabil, jak wsciekly, ze sie zatrzymuje. Ja wysiadlam, podeszlam do niego (wszystko powolutku i z usmiechem) i zapytalam, czemu trabi. On speszony zapytal: to pani mowi po polsku? ja na to: "NIE, PO CHINSKU". W calej UE winny jest zawsze kierowca.I dobrze.
~jos 11-10-2011 15:11
Skracanie sobie drogi z rynku na przystanek koło Ronda przez osoby starsze to prawdziwa plaga.Sam miałem niedawno sytuację,że dziadek dosłownie wszedł mi przed maskę.
~ 11-10-2011 16:33
No to jesli wiecie, ze w Polsce na drogach pelno takich dziadkow, ktorzy przechodza, gdzie chca i kiedy chca: CZEMU DO JASNEJ ANIELKI tak szybko pedzicie? Zawsze (zabudowania) i wszedzie????? Widze, co dzieje sie na ul. Wolnosci- czesto tam bywam. Katastrofa! Tam sie pedzi, jak na autostradzie! I jesli wiem, ze piesi w Polsce sa, jacy sa (niezdyscyplinowani), to jade pomalu tam, gdzie sa zabudowania i kwita.
~Thunderfuck 11-10-2011 16:44
Wczoraj byłem przy tym wypadku i udzielałem poszkodowanej pierwszej pomocy. Kierowca niestety jechał za szybko bo samochód był mocno zniszczony a ofiara leżała kilka metrów dalej od miejsca potrącenia. Brawo dla ekipy ratowniczej, która zjawiła się po ok 3 minutach na miejscu. A to że osoby starsze często przechodzą w miejscu niedozwolonym to inna sprawa, na którą też warto zwrócić uwagę.
~BiShKoPt 11-10-2011 16:57
zgadzam się z gościem z 13.30- gdy zapada zmrok a dodatkowo pada deszcz pieszych po prostu nie widać... Warto o tym mówić bo ludzie często nie zdają sobie z tego sprawy i pakują się na jezdnie myśląc, że ich widać. Jakieś odblaski powinny być obowiązkowe...
~Ti 11-10-2011 17:06
Nieoświetlone przejście i deszczowa pogoda = pewna śmierć w przypadku przechodzenia przez ulicę w miejscu niedozwolonym.
~got;/ 11-10-2011 17:20
najlepiej jest osądzać i zwalać winę na starszych ludzi. Biedna staruszka,wybrała się na zakupy do biedronki i taki spotkał ja los... Prawda jest taka, że kierowca jechał z bardzo dużą prędkością, gdyby jechał wolniej kobieta może by przeżyła... zresztą ponoć kobieta przechodziła przez pasy i są na to świadkowie... oby policja stanęła na wysokości zadania i to potwierdziła!
~Thunderfuck 11-10-2011 17:24
Zgadzam się z ~BiShKoPt i ~Ti, wczoraj pogoda była kiepska do tego mokra i śliska jezdnia a przejście, mimo iż ruchliwe to prawie nieoświetlone. Dlatego nie zwalałbym też całej winy na kierowcę.
~glaw 11-10-2011 17:39
no jeśli to by była prawda że na pasach to sprawa jasna got...za to jest paragraf...
~glaw 11-10-2011 17:54
no jeśli to by była prawda że na pasach to sprawa jasna got...za to jest paragraf...
~W jg.. 11-10-2011 18:07
Ale o czym wy mówicie? Ofiarą to jest chłopak który prowadził pojazdem, Bo teraz to ma same problemy, ta kobieta wtargnęła na ulicę a pare metrów dalej miała pasy ale chciała sobie skrócić drogę... Co do prędkości to jechał wolno bo dopiero wyjechał ze stacji benzynowej i nawet nie zdążył się rozpędzić gdzie sa na to dowody, a co do świadków tych którzy niby widzieli że stało się to na pasach, to to sa tylko domysły bo sami siedzieli w barze, byli pod wpływem alkoholu i wybiegli jak usłyszeli huk, a teraz niby wielcy swiadkowie, wiarygodnym światkiem jest pan który w tym czasie szedł tym chodnikiem i wszystko widział a nie jakieś pijaki z baru, a wy pomyślcie co piszecie bo to ten młody chłopak ma teraz do końca życia zniszczone życie to jemu to zdarzenie bedzie śniło sie nocami.
~Seen 11-10-2011 18:25
Widziałem jak pakowali babkę do karetki. Auto faktycznie dosyć zniszczone, stało kilkanaście metrów za przejściem, jak dla mnie to wina kierowcy, na pewno za duża prędkość i nie zdziwiłbym się gdyby ją potrącił na pasach.
~Darecka 11-10-2011 18:37
Seen gdyby baba miała wąsy to by była dziadkiem. Fakt jest taki,że babcia nie była na pasach więc nie dziwmy się,że jąstuknął do tego dochodzi kiepska widoczność. To nie wina kierowcy poprostu znalazł się w nieodpowiednim czasie w nieodpowiednim miejscu. Niech to będzie nauczka ze po ulicy się nie biega tam gdzie nie wolno. Szkoda mi tylko chłopaka bo to pewnie trzaska mu teraz psyche. Nawet jak jechał za szybko to babci nie powinno tam być !!!!!!!!! Koniec!
~@ W jg.. 11-10-2011 18:38
No jasne, bo starsza pani to już w ogóle nie ma problemów... Ciekawe, co byś powiedział/a, gdyby to była Twoja matka, czy też byś tak się kierowcą przejmował/a.
~do jos 11-10-2011 18:39
napisz to za x lat baranie
~Darecka 11-10-2011 18:47
Sama jestem kierowcą więc wiem jak ludzie bezmyślnie potrafią wejść na ulice albo ubiorą się na czarno i idą poboczem na nieoświetlonej drodze. A później pretensje do kierowcy,że potrącił. Niestety ostrożność nie jest wymagana tylko od kierowców ale również od pieszego,którym też nieraz jestem! Wszystko trzeba robić z głową
~Darecka 11-10-2011 18:53
Sama jestem kierowcą więc wiem jak ludzie bezmyślnie potrafią wejść na ulice albo ubiorą się na czarno i idą poboczem na nieoświetlonej drodze. A później pretensje do kierowcy,że potrącił. Niestety ostrożność nie jest wymagana tylko od kierowców ale również od pieszego,którym też nieraz jestem! Wszystko trzeba robić z głową
~ 11-10-2011 19:00
I wydarzenie powinno mu się śnić nocami, bo zabił tę kobietę na jezdni. Swoim samochodem. I swoją za szybką jazdą. Gdyby jechał wolno, to jeszcze by żyła. Może byłaby połamana, ale by żyła. Tam często są wypadki, także śmiertelne. Czy trudno przewidzieć, że w tym miejscu ludzie przechodzą przez jezdnię? Niech mu się śni do końca życia ta śmierć.
~ 11-10-2011 19:27
- Cześć mobilki, jak tam Wolności? - Czysto? Dzięki, szerokości! I to są efekty...
~ 11-10-2011 19:35
- Cześć mobilki, jak tam Wolności? - Czysto? Dzięki, szerokości! I to są efekty...
~mako 11-10-2011 19:40
jechałem zaraz po wypadku...na drodze leżały buty i rozrzucone zakupy.Wyszła z domu na chwilę i ktoś na pewno na nią czekał...Wyrazy współczucia dla rodziny.
~do 19:00 11-10-2011 19:43
współczuje Ci człowieczku ... Skąd wiesz ze szybko jechał no i jak szybko jechał skoro dopiero wyjechał ze stacji paliw? 40km/h ? Jeśli widzisz ze jedzie samochód to mu wchodzisz przed maskę z myślą wyhamuje ? Sam jestem kierowcą i sytuacji gdy pieszy wpycha się przed auto jest bardzo dużo.
~janosch 11-10-2011 19:44
Do ,,gupkow'' !! Zagrożeniem dla kierowcy,powtarzam ; KIEROWCY !!! jest nagle wtargnięcie na jezdnie ,przeważnie osoby bardzo mlodej .Starsza osoba porusza się bardzo wolno i jest do przewidzenia jej zachowanie,dlatego tylko idiota może mieć pretensję ,że nie skorzystala z przejścia . Cymbalom polecam,,Kodeks drogowy", taką książeczkę(to coś z napisami i obrazkami) gdzie konkretnie tlumaczą nawet tlumokom w jakiej odleglości od pasow można przechodzic przez jezdnie ,najkrotszą drogą ,z zachowaniem ostrożności i że pieszy ma bezwzględne prawo pierszeństwa ,choćby dlatego że nie chroni go karoseria auta kupionego za zasilek dla nierobotnych.Wszystko w tej sprawie...Prywatnie jestem zwolennikiem jeleniogorskich przyglupow.Dziwi mnie jednak ich nadmierna ilość cdn
~szofer 11-10-2011 20:24
ajka z 12.41 nie żałuj takich kier
~cieplik to j 11-10-2011 20:29
dzisiaj wszyscy są kierowcami,a za chwilę pieszymi,więc po co tak się produkować,po prostu trzeba więcej uwagi,proste nie.
~erg 11-10-2011 20:29
Niech każdy z tycvh mądrych wyobrazi sobie,że mogła to być jego mama albo babcia...
~szofer 11-10-2011 20:38
...a ja prowadzę różne pojazdy i zestawy drogowe przez prawie czterdzieści lat,i to ja uważam na inne pojazdy oraz pieszych i przewiduję ,a oczy mam dookoła głowy, mocne prawko i czyste konto od kilkudziesięciu lat i byle smród może mi mowić dziadek a ja to olewam
~ElPatron 11-10-2011 21:13
Jednego zgreda mniej. jak się nauczą chodzic po pasach albo PRZYNAJMNIEJ rozglądać to nie będzie wypadków. AMEN
~x 11-10-2011 21:18
pracuje na parkingu MSW AGAT. co dziennie widze po godz 20tej idiotow traktujacych ul CERWI jako tor prob przyspieszen swoich aut. tam kiedys dojdzie do dramatu!!!! niejednokrotnie pisalem o tym w komentarzach jak i powiadamialem policje... grochem o sciane. lepsze utargi ma ALFA na trasie niz w miescie, szkoda slow. choc na wyrywki raz w tygodniu postali by z pomiarem pod hotelem CIEPLICE to poskromilo by debili przed popisami ktorymi nikomu nie imponuja. dotyczy to tez krosowcow pociskajacych na jednym kole, to czesty widok na tym odcinku. Jak to u nas,gdy ktos zginie to wtedy lament. gdzie prewencja policji mimo dawanych im sygnalow?lepiej swirowac na ograniczeniach malo znaczacych bo lepsza kasa anizeli poswiecic czas na ochrone ludzi w miescie gdzie idioci robia cyrk drogowy bezkarnie
~ElPatron 11-10-2011 21:22
Jednego zgreda mniej. jak się nauczą chodzic po pasach albo PRZYNAJMNIEJ rozglądać to nie będzie wypadków. AMEN
~x 11-10-2011 21:34
kto prowadzi auto napewno zgodzi sie ze mna ze jadac 50tka nawet przy wtargnieciu pieszego mozna zminimalizowac BUM do potluczen pieszego, smierc jest mozliwa tylko w razie nieszczesliwego upadku ,ale to rzadkosc z uwagi na gruby ubior osob starszych o tej porze roku. szkoda mi chlopaka bo nie spodzieal sie tego i nie chcial tej smierci. on sila faktow musial pociskac lepiej jak 50/h. sorry, ale uderzenie bylo duze. to przykre, ale prawdziwe.
~x 11-10-2011 21:38
do elPatron, kolego to nie fer! jak skonczysz 40stke palnij sobie w czape by nie byc zgredem. chlopie masz rodzicow wiec miej szacunek dla starszych ludzi. ty w ich wieku bedziesz sikal i trzymal sie trawy, wiec nie mow tak o tych co przeszli wiele na tym swiecie. wstyd kto ciebie i jak wychowal?
~ 11-10-2011 21:54
niech go posadza dupe przetrzepia pedaly
~ExMisiak 11-10-2011 23:04
Misiaki niech się dalej skupiają na kierowców na kacu, którzy mają 0,21. Oczywiście dowalić należy kierowcom rowerów, którzy w dodatku nie jadą na nich, ale je "prowadzą". Pirata ciężej złapać, więc można im odpuścić. W końcu jadący prawidłowo skacowany jest dużo większym zagrożeniem na drodze, niż młodzian, który w mieście trenuje wyścigi.
~hhh 11-10-2011 23:19
bardzo ciekawe:) to czemu zbierałam zakupy(2 papiery toaletowe) tej kobiety tuż po wypadku i to tuż obok pasów?staruszka pewnie wyrzuciła je tak daleko podczas uderzenia?i nie życzę sobie tekstów że osoby które wybiegły z baru były pod wpływem alkoholu,bo tam pracują!!!i to nie one są świadkami które widziały uderzenie!!! tak więc nie brońcie kierowcy,zabił kobietę więc powinien za to odpowiedzieć...
~jajotrabka 11-10-2011 23:20
Zwracam się z prośba do administratora portalu jelonka.com o monitorowanie wpisów w komentarzach zarówno do tego jak i do tym podobnych artykułów. Każdy ma prawo do komentowania, ale bezpodstawne wysuwanie oskarżeń w obu kierunkach jest co najmniej niestosowne w stosunku do obu stron zaistniałej sytuacji. Prosiłbym również o publikację komentarza Policji po rozpatrzeniu materiałów dowodowych.
~gggg 11-10-2011 23:25
i jeszcze coś! skoro staruszka wracała z biedronki z zakupami i niby skracała sobie przejście jak to twierdzi kierowca i osoby z nim jadące w aucie to jak mógł kobiety nie widzieć? wyszła mu od prawej strony czyli od strony kierowcy,a nie od pasażera!!! więc nie gadajcie głupot,kierowca był rozpędzony,myślał że staruszka zdąży wejść na chodnik a tu lipa...
~/-/ 12-10-2011 8:27
Do 16,57: Szybko zapada zmrok piesi są mało widoczni powinni nosić odblaski. Człowieku wychodzę po drobiazg do sklepu i mam przyklejać sobie światełko na plecy? A może obowiązkowo nosić zapaloną latarkę? Skoro kierowcy wiedzą i widzą że jest zmrok, deszczowo to niech włączą odrobinę wyobrażni i jaką zgodnie z przepisami. Naganne napewno jest przechodzenie w każdym miejscu przez jezdnię, ale uwaga powinna być włączona także u kierowcy. A co na to kierowcy którzy pędzą ulicą i mają gdzieś pasy i czekających na przejscie ludzi? oni są w porządku bo to królowie szos, pępki świata. Szanujmy się wzajemnie.
~piesza 12-10-2011 8:28
Mam 65 lat. Zostałam potrącona na pasach przez debila, bo jemu się wydawało, że kiedy ON jedzie i się śpieszy to należy przez pasy przebiegać z prędkością światła. A świadków opisanego zdarzenia na pewno nie będzie.... W moim przypadku też nie było, choć kilka osób widziało.
~/-/ 12-10-2011 8:46
Do Darecka: ubiorą się na czarno i idą poboczem" a kiedy szanowna jest pieszą to co ubiera na siebie? pewnie to na co ma ochotę lub co ma w szafie. Może wprowadzmy przepisy że od 1.10. wszyscy piesi po godz. 17 muszą chodzić w strojach pomarańczowych łącznie z bucikami i czapeczką, a na plecach zapalona latareczka. Wówczas kierowcy mogą pędzić na ślepo, a jak kogoś zabiją to będą twierdzić że nie widzieli bo pieszy miał ciemne zelówki w bucikach. Nad większością naszych kierowców tylko płakać. Widzę co się dzieje na odcinku ul. Spółdzielczej po skręceniu na Objazdową, droga wąziutka bo problem jest przy wyminięciu się dwóch aut osobowych, pobocza nieomal żadnego, kałuże i po deszczu błoto a debile pędzą, na dodatek komóreczka w rączce, muzyka na całość. I to jest zachowanie kierowcy?.
~ 12-10-2011 8:50
Wiecie co? niektorzy z was (elPatron) powinni dostac blokade na Jelonke.Szkoda, ze takie ZERO zyje w kraju katolickim. Masz babcie? Dziadka? Masz szacunek sam do siebie? Dziwie sie Jelonce, ze dopuszcza takie teksty jak ten z 21:22. Dla rodziny Zmarlej moze byc bardzo smutny i bolesny. Wstyd i hanba! DO REDAKCJI: PROSZE USUNAC TEN TEKS I ZABLOKOWAC CZYTELNIKA Z 21:22.!!!!!!!!!!!!! Katolicka Polsko! Quo vadis????
~ 12-10-2011 9:33
Ty idioto z 09:18!!!!! jezeli poslugujesz sie niemieckim, to pisz poprawnie. Zlepek liter przez ciebie wysrany nie znaczy NIC. Osmieszasz sie na calej linii, i szkoda, ze Jelonka takie wpisy drukuje. No coz- tak was wychowaly wasze katolickie mamusie.Ja moje dzieci wychowalam ateistycznie, ale NIGDY nic takiego nie powiedza. Wstyd dla Polski, Polakow. Biegajcie jeszcze wiecej do kosciola. Widze, ze wam to sluzy.
~W jg.. 12-10-2011 9:45
Dla rodziny zmarłej nie mam zadnych kondolencji bo co za rodzina wypuszcza wieczorem kobiete straszą na zakupy, jak ja bym miala mame lub babcie w tym wieku to bym jej sama zakupy robiła a juz napewno nie pozwolila samej wieczorem wychodzic na dwor, wiec w pewnym sensie sami sa sami winni, a jak im opieka nad ta kobieta nie wychodziła to trzeba było załatwic jej dom opieki tam by napewno lepiej o nia zadbali i nie doszłoby do tej tragedii... biedyny kierowca
~aaa 12-10-2011 10:01
człowieku weź Ty się ogarnij!!! jak można takie rzeczy pisać!kobieta która ma 75lat nie może wyjść sama do sklepu?to było po 18 więc to noc? boże jak można być takim idiotą i zwalać na rodzinę!
~W jg.. 12-10-2011 10:07
Dla rodziny zmarłej nie mam zadnych kondolencji bo co za rodzina wypuszcza wieczorem kobiete straszą na zakupy, jak ja bym miala mame lub babcie w tym wieku to bym jej sama zakupy robiła a juz napewno nie pozwolila samej wieczorem wychodzic na dwor, wiec w pewnym sensie sami sa sami winni, a jak im opieka nad ta kobieta nie wychodziła to trzeba było załatwic jej dom opieki tam by napewno lepiej o nia zadbali i nie doszłoby do tej tragedii... biedyny kierowca
~ 12-10-2011 10:13
Do W jg- piszesz pierdoly. Bedziesz sama w tym wieku- bedziesz chciala rowniez wyjsc i wieczorem. Moi rodzice maja 70/74 lata i chyba by mi sie rozesmiali w twarz, gdybym im "zabronila" wychodzic wieczorami. Chodza np. na plywalnie 20:00-23:00 (bo taniej i malo ludzi) 2 razy w tygodniu. Mam im zabronic? a moze zabronic starszym ludziom jesc mieso z kurczaka, bo udlawia sie kostkami??? nie tedy droga. Polscy kierowcy jezdza za szybko i za brawurowo, czy tego nie widzisz?
~xxx 12-10-2011 16:16
nie wiem skad te informacje ale kierowca mial 22 lata a ofiara miala 76 lat... a godz. byla 18:30 bylo to pare dobrych metrow za pasami... kobieta wracala z biedronki i nieprzepisowo wtargnela na jezdnie skracajac sobie nie tylko droge do domu ale i zycie... a do innych osob... kierowca mial ponizej 50 metrow... dopiero co wyjezdzal ze stacji paliwowej wiec na logike nawet wezcie ze nie mogl sie tak rozpedzic....
~xxx 12-10-2011 16:21
a z baru wyszly pijane i nacpane osoby... papier toaletowy to chyba z dupy przenosily... papier byl nie ruszany... wszystko bylo za pasami... jest wiele swiadkow ktorzy mowia ze bylo to zdarzenie za pasami... a grupka pijanych cpunow widzialy na pasach... mniej cracku i bedzie lepiej!!!
~xxx 12-10-2011 16:33
mial ponizej 50 km/h*
~P 12-10-2011 18:16
Wypraszam sobie takie komentarze na temat osób z baru. Taki z Ciebie detektyw (do xxx) naćpani?? pijani?? to , że siedziałam w barze nie oznacza, że jestem jakimś marginesem społecznym. Może Ty masz jakieś halucynacje skoro nie zauważyłeś/aś rozsypanych zakupów koło pasów, powtarzam , koło PASÓW ! Moja wina , sama zabrałam owy papier , który się póżniej znalazł koło poszkodowanej.Teraz najlepiej powiedzieć , że papieru nie było. Nikt nie ma w tym żadnego interesu by kłamać , są świadkowie, którzy widzieli to zdarzenie , a Wy koledzy /koleżanki nie ratujcie dupy swojemu koledze , który prowadził , nie należy kłamać w takiej sytuacji. Pozostawcie tą sprawę Policji by to wyjaśniła , zbędne sa takie komentarze.
~P 12-10-2011 18:22
PS. gdybym była naćpana i pijana to w życiu bym nie rozmawiała z policją!!!to chyba logiczne pacanie? zresztą policjant sam by to stwierdził rozmawiając ze mna!!!
~ 12-10-2011 21:40
Zgadzam sie , że osoby starsze gdzieś się spieszą , ale gdzie? Na skrzyżowaniu przy Rondzie często widac osoby starsze wchodzące na jezdnie przy zapalonym czerwonym świetle.
~ 13-10-2011 8:31
Szkoda, ze tu tak bardzo malo szacunku do Zmarlej i w ogole do smierci. W jej obliczu powinno sie po prostu pochylic glowe . Policja dojdzie, kto byl winny. Ja bede powtarzac, ze polscy kierowcy to cwaniacy, ktorzy dorwali sie do szybkich aut i szpanuja. Ja widze, jak sie jezdzi w Polsce. Ale w Niemczech jezdza przepisowo- trzesidupy, ktore boja sie niemieckiej policji, a w kraju sa bohaterami. Biedna starsza Pani. Mogla jeszcze cieszyc sie zyciem.Wiecej szacunku, Rodacy ! i wiecej rozumu, bo tego tu wam bardzo brakuje!!!!
~elipsa 13-10-2011 21:02
Dajcie ludzie sobie spokój ! Każdemu może się to zdarzyć(z obydwu stron) To nieszczęście niech będzie przestrogą dla innych i tyle !
~kmam 13-10-2011 23:46
do ~ElPatron :A móżdżek nie nadążył za tobą wrócić do domku, jak pojeździłeś sobie samochodzikiem?
~do xxxxx 14-10-2011 19:24
Biedny głupku!!!Ratujecie tyłek swojemu koledze bo dużo osób widziało jak koleżkowie z tego samochodu dzwonili po innych kolegach żeby lewych świadków ściągnąć a fakt jest faktem papier leżał na pasach (poprostu ktoś kto go pozbierał zrobił błąd nieumyślnie albo celowo)...po drugie znam właścicieli tego baru i wiem że napewno wśród ludzi którzy z tamtąd wyszli byli tacy którzy są ani naćpani ani pijani,a tym berdziej jeśli to był pracownik baru to napewno nie pozwoliłby sobie być pod jakimkolwiek wpływem.Kierowcy współczuje tylko z jednego powodu bo ja gdybym coś takiego zrobił to sumienie gryzłoby mnie do końca życia ale to tej staruszce życia nie zwróci.....a co do elPatrona i jemu podobnych:jakby w swoim czasie twój stary założył sobie gumkę to by cie wyp....ku na świecie nie było....
~syn 17-10-2011 22:39
Szukam świadków wypadku ww z dnia 10.10.2011 około godziny 18 Proszę o pomoc - syn zabitej kobiety
~~do syna 18-10-2011 13:23
jeśli chcę Pan coś wiedzieć to można podejść do baru obok gdzie to się stało,tam ponoć wiedzą coś pracownicy!
~do12-10 8:46 21-10-2011 15:31
Z ostatnią częścią Twojego postu niestety muszę się zgodzić. Natomiast co do pomarańczowych ubrań na pewno zmniejszyło by to ilość potrąceń na ciemnych ulicach ;) nie no nie dajmy się zwariować. Ale wydaje mi się ,że jednak powinniśmy unikać chodzenia po zmroku nieoświetlonymi drogami lub chociaż mieć jakiś odblask na kurtce bo po coś przecież są.Reasumując nie ma co napierać na kierowcę jemu teraz pewnie nie jest lekko z myślą,że pozbawił kogoś życia.Starsze osoby są bardziej podatne na uderzenia i wcale nie musiał pędzić bo to nie 20stka i młode ciało które jest odporniejsze. No ale cóż wiadomo szkoda starszej Pani. Ale co się stało to się nie odstanie

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

21–latka aresztowana za narkotyki

Uwaga! Oszuści wyłudzają od seniorów pieniądze

Ktoś zniszczył choinki

Przemysłowe Davos w mieście pod Śnieżką

Trwa świąteczny jarmark

Sonda

Czy coraz więcej przepowiedni o zbliżającym się końcu świata należy traktować poważnie?

Oddanych
głosów
935
Tak
22%
Nie
70%
Nie wiem
8%