MenuZamknij

WIADOMOŚCI

SPORT

Policjanci uratowali nietrzeźwych przed śmiercią

Wiadomości: Jelenia Góra
Sobota, 17 listopada 2012, 7:29
Aktualizacja: 8:43
Autor: Angela
Podczas ostatnich mroźnych dni jeleniogórscy policjanci uratowali życie kilku bezdomnym, często nietrzeźwym, którzy wieczorem i w nocy na mrozie siedzieli w parkach, na przystankach autobusowych lub w innych miejscach. –Policja prosi o informacje o osobach bezdomnych, samotnych i bezradnych, których życie jest zagrożone z uwagi na niskie temperatury – apeluje podinsp. Edyta Bagrowska z KPM w Jeleniej Górze.

Jeleniogórscy policjanci realizując działania w ramach akcji „Zima 2012/2013” sprawdzają dworce, przystanki, pustostany, ogrody działkowe, węzły cieplne oraz inne tego typu miejsca, gdzie mogą znajdować się osoby potrzebujące pomocy. A tych nie brakuje.

- Najczęściej osoby te są tak pijane, że nie są w stanie iść o własnych siłach – informuje podinsp. Edyta Bagrowska, oficer prasowy KMP w Jeleniej Górze. - W takich przypadkach policjanci w zależności od sytuacji odwożą je do wskazanego przez nich miejsca bądź umieszczają w Policyjnym Pomieszczeniu dla Osób Zatrzymanych do wytrzeźwienia.

Takie osoby najczęściej z powodu wypitego alkoholu nie odczuwają zimna, a są najbardziej narażone w niskich temperaturach na śmierć z powodu wychłodzenia organizmu – dodaje Edyta Bagrowska.
Akcja ma charakter pomocowy i ma na celu zebranie informacji o miejscach przebywania osób bezdomnych, udzielanie tym osobom niezbędnej informacji o zagrożeniach związanych ze spadkiem temperatur oraz o schroniskach, noclegowniach i jadłodajniach, a także udzielanie wszelkiej pomocy w granicach posiadanych kompetencji.

- Policja prosi o informacje o osobach bezdomnych, samotnych i bezradnych, których życie jest zagrożone z uwagi na niskie temperatury. Nie bądźmy obojętni. Pamiętajmy, że od naszej reakcji może zależeć ludzkie życie – dodaje podinsp. Edyta Bagrowska.

Ogłoszenia

Czytaj również

PiS apeluje do mieszkańców

Giną woreczki na psie odchody

Kabaretki na Lodowcu

Komentarze (50) Dodaj komentarz

~Jaro 12 17-11-2012 8:35
Dobrze że jest Policja bo Straż miejska jest stworzona do wyzszych celów hahahha u nich nigdy nie ma patrolu w okolicy Buhahaha
~Krzyś 17-11-2012 9:29
Ostatnio widziałem dwóch bezdomnych śpiących w Tesco koło fontanny. I ku mojemu zdziwieniu nie było koło nich ochroniarzy. Na zewnątrz było zimno, to może pozwolono im się ogrzać. Wiem, że od tego są inne miejsca, ale dopóki nie zaczepiają innych kupujących i przy okazji nie śmierdzą alkoholem, to ich widok (przynajmniej w zimie) nie powinien nas razić.
~a, cicho być 17-11-2012 9:42
gazetą trza było nakryć i tyle
~... 17-11-2012 10:19
A potem przywożą na SOR i siedzą tam godzinami i śmierdzi tak, że ciężarna na mrozie stać musi bo wytrzymać nie można. Gratulacje.
~dinko 17-11-2012 12:23
prosta sprawa ciężarna stoi na mrozie bo jak dostanie kataru to i niemiły zapach jej nie będzie przeszkadzał
~do dinko 17-11-2012 13:08
jak dostanie kataru to będzie to nie dobre dla dziecka, a że smród im strasznie przeszkadza to się nie dziwie bo mi też czasem chce się żygać jak do autobusu latem wejdzie ktoś kto się z mydłem pokłócił a ciężarne kobiety mają niesamowicie czuły węch więc dopiero katusze muszą przeżywać
~kms 17-11-2012 13:26
ich życie uratowali ale czy uratowali życie podatników? zamiast poprawić i chronić byt odpowiedzialnych obywateli przyczynili sie do ich pogorszenia,tym samym ograniczając możliwość pomocy tym którzy płacą podatki i pracuja,wiec zamiast chronić obywateli odpowiedzialnych,płacących podatki,przyczynili sie do skupienia SOR i całej słuzby medycznej na pasożytach które nie chcą życ w symbiozie zwanej społeczeństwem,lekarze i personel medyczny musiałi sie skupić na pomocy im,tym samym ograniczając pomoc reszcie która musiała czekać w kolejce w SOR,mimo iz miała ubezpieczenie zdrowotne opłacone...nie narzekajcie pozniej na budzet panstwa,na słuzby medyczne ze brak pieniedzy,dawajcie bezdomnym pieniądze pod marketami na alkohol a juz najlepiej jak jestescie tacy mądrzy co do pomocy humanitarnej
~kms 17-11-2012 13:32
to bierzcie ich sami do domów,dajcie środki higieny i utrzymujcie! nie zwalajacie zza ciepłych monitorów swoich domów odpowiedzialności na innye słuzby,instytucje panstwowe...Was też to dotyczy,tez możecie sie znalezc w sytuacji kiedy przyjedziecie na SOR ze swoim małym dzieckiem i umrze Wam na rękach bo lekarze byli zajeci ratowaniem zombie które ma tylko ślad po wątrobie i ogólnie nie ma sensu ratować bo i tak pozniej NFZ nie bedzie mógł wziąc odpowiedzialnosci i dalszego leczenia,przeszczepienia wątroby i dializ które są drogie bo? bo brak ubezpieczenia,tym samym zatoczy koło w myśl złotej humanitarnej pomocy jaką jest ratowanie samego życia...po co ratować zycie skoro i tak nie mozna go uratować bo kto za to zapłaci? z jednej strony chcecie byc fer wobec siebie i sumienia...
~kms 17-11-2012 13:34
a z drugiej strony chcecie by ten problem Was nie dotyczył,najlepiej niech ktoś inny to załatwi...niech ktoś inny za to zapłaci...ale kto? dlaczego ja mam za to płacic dodatkowo tym samym ograniczając swoją możliwosc pomocy? nie ma jednego punktu widzenia,jednego punktu odniesienia,że tak trzeba i koniec bo to humanitarne...
CН.W.D.P. 17-11-2012 13:51
kms, TY CHYBA NIE WIESZ, CZYM JEST SPOŁECZEŃSTWO I JAKA JEGO ROLA, SKORO TAK TU SIĘ AWANTURUJESZ. POCZYTAJ TROSZKĘ, POUCZ SIĘ, ŁYKNIJ WIEDZY... I PRZYJDŹ TU ZNOWU... NA RAZIE TWOJE WYWODY TRĄCĄ FASZYZMEM.
~ja075 17-11-2012 14:15
to jest ich zakichany obowiazek. piszecie jak o bohaterach, a min.na tym polega praca policjatna.
~kms 17-11-2012 15:06
do ch.w.d.p nie rozumiesz pojecia faszyzmu ale nie o tym...wiesz co jest najgorsze w tym co ja przechodze wenetrznie? ze za kazdym razem musze stac ponad takie komentarze,ja widze Twoj pkt odniesienia i go rozumiem,rozumiem jaki mechanizm ma na to wpływ,chciałbym byś też to rozumiał ale wiem ze to jest praktycznie niemozliwe...awanturujesz? z nikim sie nie awanturuje,wiem ze uzywam stylu prowokacyjnego,nie awanturniczego,pretensjonalnego jak Ty,co widac na prostym przykladzie,uzywasz duzych liter,chcesz zeby Twoj przekaz był widoczny ale nie masz nic do przekazania poza uzywaniem słów ktorych nie znasz znaczen,jak np.faszyzm,rasizm...nie ma znaczenia kim jestem,wazne natomiast jest to o czym myśle i jaki mam plan...pozatym Twoja wiedza faktycznie jest na niskim poziomie...
~kms 17-11-2012 15:11
dam Ci teraz lekcje;) jak mało wiesz na ten temat i społeczenstwa,widzisz,Ci ludzie mają wybór i wybrali,nie było według mnie zadnego zagrozenia ich zycia,udowodnie Ci to,nie wiem czy wiesz ale w Polsce są pewne instytucje,u nas w Jeleniej Górze też,zresztą w kazdym duzym miescie jest dom brata Alberta,nie istnieje zagrozenie zycia dla bezdomnych,nie muszą oni pracować a jedynie wykonywać proste czynnosci jak sprzątanie,stworzono im w takiej placówce pewien prosty model społeczenstwa,tez oparty na symbiotycznej odpowiedzialnosci,sprzątaja,maja grafik,robią sobie jedzenie itp,dostają wszystko od panstwa z podatków,jedyne czego sie od nich wymaga traktując ich jako swiadomych,zdrowych umysłowo to faktu zgodzenia sie na to miejsce i przebywania w nim,jedyne co jest zabronione to alkohol!!
~kms 17-11-2012 15:16
i własnie dlatego chcą oni być bezdomni,potrzeba jeszcze wielu reform zeby szukać dróg do rozwiazania problemów,trzeba spojrzeć wielowymiarowo na problem,na zaleznosci,Ty chcialbys prosto rozwiazać wszystko,są zakazy,nie zdaja egzaminu,zakazac zakazy,to Twoja opinia,czytajac Twoje komentarze,kilka ostatnich ,w parenascie minut moge stworzyc obraz Twojej psychiki i mechanizmów jakie Tobą kierują,sposobu poznawania swiata przez Ciebie i Twojej hierarchii wartosci i potrzeb,Ty mojego nie stworzysz...
~kms 17-11-2012 15:25
pewnie dziwisz sie dlaczego nie dałbys rady,a to własnie dlatego ze patrzysz na człowieka w jednym wymiarze,patrzysz kim jest a to nie ma znaczenia kim jest...nie ma znaczenia jakie ma wyksztalcenie,ile zarabia,jaki nosi mundur,ile ma firm i co może,człowieka definiuje to o czym myśli i robi dla innych,w sensie społeczenstwa i to jest Twój podstawowy bład logiki i dlaczego to Ty nie rozumiesz czym jest społeczeństwo i jak ważnym w nim jest sam człowiek...nie pomożesz nikomu na siłe,pamietaj! oni wybrali świadomie,chcieli pić alkohol,mieli na niego pieniądze,zamiast iść do domu brata Alberta i przenocować w ciepłym wybrali alkohol,nie traktuj ich jak zwierzęta,bo są homo sapiens,istotami rozumnymi i mysle ze oni sami doskonale lepiej wiedzą od Ciebie jaki wpływ na nich i zycie ma alkohol...
~kms 17-11-2012 15:32
zapewne chcesz byśmy jako podatnicy płacili za wszystkie problemy a nie je rozwiązywali,teraz spójrz z boku z innego wymiaru na swój sposób myslenia,który Ci sie wydaje tolerancyjny,humanistyczny,z jednej strony chcesz zeby podatnicy płacili na domy dla bezdomnych,zarabiali na ich jedzenie,ubrania,srodki higieny,oni jako pasożyty też by chcieli tak własnie,z drugiej storny w myśl ratowania kazdego zycia,wiedzą ze nic im nie grozi,mogą isc,najesc sie za darmo a pozniej korzystajac z pieniedzy które nagle sie okazuje jakos potrafili zdobyc akurat tylko na alkohol,na jedzenie nie muszą,na opieke zdrowotną też nie muszą,napalic w piecu tez nie muszą,na kroplówki w szpitalu i leki przeciwbólowe tez nie muszą,chcesz tworzyć swoimi wywodami świat który daje im taką możliwosc?
~kms 17-11-2012 15:41
pamietaj ch.w.d.p że nie myli sie ten co nic nie robi a jedynie komentuje,kazdy ma swój plan,Ty masz swój,ja mam swój,to nas definiuje kim jestesmy ale nie denerwuj sie i nie oceniaj odrazu mojego planu tylko dlatego ze nie rozumiesz go,ja rozumiem Twój ale poszedłem dalej,to już przerabiałem co Ty,nie zdało egzaminu o czym niebawem sie przekonasz,prowokacja uzyta w dobrej intencji nie jest złym zabiegiem,złym planem...naucz sie dyskutowac,budować konstruktywną kłótnie,naucz sie wyciagać argumenty,stawiać tezy,śmiałe nawet! i nie po to by błysnąć czy w aprobacie znajomych poczuć sie wyżej,stawiaj tezy po to by nawet samemu je obalić,by sie przekonać żę nawet najpiekniejsze idee,te najbardziej humanistyczne mogą być rownież same przyczyną swojego ukrytego zła...
~kms 17-11-2012 15:56
kiedyś Ty jak i zapewne Ci wszyscy którzy tak bardzo chcieli dla siebie wszystko(nie tylko bogactwo ale i wiedze bo dopiero bogactwo i wiedza daje poczucie władzy) przekonają sie i bedą żałować że tak mało zostawili dla reszty...
CН.W.D.P. 17-11-2012 16:34
http://portalwiedzy.onet.pl/55178,,,,faszyzm,haslo.html
CН.W.D.P. 17-11-2012 16:54
kms, ZAINTRYGOWAŁEŚ MNIE I NAWET PRZECZYTAŁEM WSZYSTKIE TWOJE WYWODY... NIESTETY, ARTYKUŁU JESZCZE NIE CZYTAŁEM, WIĘC NIE MOGĘ SIĘ W PEŁNI ODNIEŚĆ DO GŁOSZONEGO PRZEZ CIEBIE PRZEKAZU.☺ WIDZĘ JEDNAK, JAK BARDZO SIĘ MYLISZ W OCENIE MOJEJ OSOBY... ☺ NIE TY JEDEN...
CН.W.D.P. 17-11-2012 16:58
http://portalwiedzy.onet.pl/33545,,,,spoleczenstwo,haslo.html
~kms 17-11-2012 18:07
owszem,wszystko sie zgadza;) dalej nie zrozumiałeś,cofnij sie do momentu kiedy pisałem że społeczenstwo to symbioza,nadal jest to zbiór wszystkich form zycia,dlatego zwróciłem Twoją uwage byś spojrzał na problem z pozycji symbiozy,jako jeden organizm gdzie każdy osobny jego element stara sie utrzymać całość,w naturze jeśli coś przeszkadza symbiozie zostaje wykluczone w drodze antagonistycznej,bo zagraża bytowi organizmu,czy to pojedynczo czy to całemu łancuchowi pokarmowemu,tak czy inaczej natura zawsze bedzie szukała sposobu do wyeliminowania pasożyta który chce czerpać korzyści ale nic nie dawać od siebie...wiec tym samym może zagrażać istnieniu,pasożyt w naturze bardzo często doprowadza do śmierci danego organizmu jeśli organizm nic z tym nie robi,pozwala sie rozmnazać pasożytowi..
~kms 17-11-2012 18:13
tym samym jest to proces zgubny jeśli organizm nic nie zrobi...dlatego zwróciłem Twoją uwage na symbioze i porównałem do społeczenstwa...też mnie zaintrygowales a wiesz czym? tym ze znowu po raz kolejny udowodniłeś mi,ze własnie postepujesz jak opisałem ale...ale własnie,tym razem zmieniłeś podejscie a wiesz czemu? bo Cie sprowokałem do tego;)) teraz napisałeś ze musisz przeczytać artykuł,wiec sam udowodniles ze zacząłeś od konca strony,skupiłeś sie na mnie i komentowaniu w celu pokazania "głupoty"a nie na problemie,przez to sam nie zrozumiales co mi wytykasz,zainteresowales sie mną a to nie ma znaczenia kim ja jestem! miałeś skupic sie na problemie,specjalnie oceniłem Ciebie i sprowokalem do tego,bys zobaczył to od drugiej strony jak działa ten mechanizm...
~kms 17-11-2012 18:23
ludzie długo spia,lubimy spać,lubimy być dumni i nie potrafimy kontrolować wewnetrznego ja,najgorzej jest nam przyjać porazke i przyznac sie do niej,wiec zawsze tworzymy typ obrony w którym wazniejsza staje sie sama chęc bycia wygranym,poczucia swojej dumy i mądrości indywidualnie albo dzieki aprobacie podobnych popleczników...zrozumienie i świadomośc nie mają znaczenia,prawda nie ma znaczenia,intencjonalnosc nie ma znaczenia...liczy sie poczucie własnej wartosci...a to jedyne czego nienawidze! ja wole cierpieć,być nikim ale rozumieć,mieć świadomość,nie jest mi też zbytnio do osiągniecia tego potrzebna aprobata popleczników...dlatego ciesze sie ze sie troszke obudziłeś i złagodniałeś,zeby zrozumieć i stać sie świadomym nie możesz być twardy i wiecznie bronić sie...
~kms 17-11-2012 18:30
wszyscy którzy lubią tutaj komentować na jelonce przybrali maski...to dobry sposób,zgadzam sie ale po co zakładać maske skoro nadal atakujecie siebie? maske zakłada sie po to by nie mozna było zostać zidentyfikowanym,żeby nie można było atakować konkretnie osoby,personalnie,indywidualnie i jej słabosci też atakować,zeby nie mozna było wygrac w ten sposób...zrób to samo,pozbądz sie "ja",a wtedy zobaczysz że nikt nie wytrąci z równowagi,nikt nie bedzie mógł Cie sprowokować,zniżyć do swojego poziomu i pokonać,zmieni sie cel i priorytet,teraz problem stanie sie ważny,argumenty i jego możliwość rozwiązania,zniknie duma i osobiste przesłanki też,bo jeśli bedziesz sie mylił a ktoś wysunie lepsze argumenty to przyznasz mu racje,ale nie jemu a jego argumentom,sam tez sie gorzej nie poczujesz...
~kms 17-11-2012 18:32
bo "ja" przestanie sie liczyć a problem zacznie...
CН.W.D.P. 17-11-2012 19:14
kms, SORRY, NA RAZIE NIE PRZECZYTAŁEM TWOICH KOLEJNYCH WYWODÓW, ALE JUŻ JESTEM POD WRAŻENIEM... PÓŹNIEJ PRZECZYTAM... OBIECUJĘ!!
CН.W.D.P. 17-11-2012 19:16
A TAK POZA TEMATEM ZAPYTAM: PIJESZ, PALISZ, AMFETAMINA...?? SKĄD TAKIE JAZDY??
CН.W.D.P. 17-11-2012 19:44
HMMM... PRZECZYTAŁEM TWOJE KOLEJNE WYWODY... AŻ MI PRZY CZYTANIU ŻAR Z PAPIEROSA SPADŁ NA KOLANA...
~kms 17-11-2012 19:47
skąd takie jazdy? bo żyje;) i nie udaje jak Ty ze rozumiem pewne pojęcia wklejając komuś gotową podręcznikową regułke,nie zasłaniam sie jak Ty atakiem personalnym,nie bawi mnie robienie błazenady z ludzkich problemów,nie żywie sie pożywką dla frustratów i nie wyciagam odrazu takich pochopnych wniosków;) ps.to że ktoś jeszcze jest młody to też nie uważam za problem,przejdziesz przez to i obudzisz sie kiedyś;))
CН.W.D.P. 17-11-2012 19:58
☺☺☺☺☺☺ - NIE ZNAM ZNAKU, KTÓRY BARDZIEJ WYRAŻAŁBY MOJĄ RADOŚĆ... MŁODZI PISZĄ: "LOL", ABY WYRAZIĆ TO, CO W TEJ CHWILI TARGA MOIMI EMOCJAMI...
~kms 17-11-2012 20:22
również nie ukrywam swojego prawdziwego stanu emocjonalnego i świadomosci pod radością;) a młody napisąłem dlatego że nikt w wieku od ~25lat w góre nie sygnowałby się symbolem jakim jest ch.w.d.p
CН.W.D.P. 17-11-2012 20:44
HEHE... ☺☺☺☺ DLACZEGO UWAŻASZ, ŻE nikt w wieku od ~25lat w góre nie sygnowałby się symbolem jakim jest ch.w.d.p ?? JESTEŚ BOGIEM??
~kms 17-11-2012 21:37
pisałem Ci ze nikim jestem,nikim tez wiecej,ni mniej...nie ustosunkuje sie do ruchu i idei które wymysliły prześladowane grupy gimnazjalistów,najczesciej pseudograficiarzy,złodziejaszków,wandali ulicznych;)
rymcycymcy 17-11-2012 21:41
Chociaż na stronie streszczenia.pl nie znalazłem komentarzy kolegi KMS ...to i tak, na podstawie kilku fragmentów, które przeczytałem myślę sobie :) ....że w oparciu o tezy zawarte w nich można z powodzeniem ;) ...utulizować również samego ich autora ...! :)
CН.W.D.P. 17-11-2012 21:48
RZADKO ZDARZA MI SIĘ ZGODZIĆ Z KOLEGĄ rymcycymcy...
~kms 17-11-2012 21:52
jak zwykle mistrz erudycji i błyskotliwosci musiał sie pojawić;) by nie wnosząc nic w temat a tym samym mocno przeintelektualizowaną wypowiedzią wykazać swoją sfrustrowaną wyższość;)) jak zwykle znowu będe musiał Ci przypomnieć ze uzywasz słów których nie znasz pojęc,jesli nazywasz mnie kolegą to jak wiesz jest to forma określenia relacji miedzy ludzmi,przypomnie Ci iż nie jestesmy w takich relacjach,utylizacja zapewne chciałeś napisać,literówke pomijam bo nie jest to błąd,a więc utylizacja odnosi sie głównie do procesu całkowitego zniszczenia odpadu,półproduktu,produktu itp...jak sam zapewne zauwazyleś jezyk jak i jego głównym celem jest lepsza komunikacja jak i lepsze wyrażanie się,precyzyjne ujednolicenie,niepotrzebnie uzywasz określen które nie pasują do tematu.
CН.W.D.P. 17-11-2012 22:19
O FORMIE KOMUNIKACJI W JĘZYKU POLSKIM, TO TY, kms, LEPIEJ ZAMILCZ...
~kms 17-11-2012 22:21
szybko sie skonczyłeś widze;) widzisz RYMCYCYMCY,dorośli w odróznieniu od młodzieży wiedzą,że tylko kontrargumenty załatwiają sprawe,Ty jak narazie wisisz pomiędzy,niby chcesz zaczepic temat,niby autora tylko a jużnapewno nie treść bo nie potrafisz sie odnieść;)
~kms 17-11-2012 22:24
za każdym razem odbijesz sie ode mnie,co zapewne będzie CIe bardziej prowokować aby powtarzać owe czynności,skoro tak bardzo lubisz przeintelektualizować wypowiedz która co dziwne jak zwykle nic nie ma na celu wnieść oprócz obrażenia mnie,to zastanów sie nad istotą swojej inteligencji,zacznij ją wykorzystywać do innych celów a nie na obrażaniu bazować;) jak chcesz moge wkleic Ci 20 Twoich ostatnich komentarzy na jelonce w odniesieniu do artykułów które komentujesz;) skoro tak bardzo chcesz sie z nami pośmiać? ps.aprobata CH.W.D.P tylko pogarsza Twoją sytuacje;)
~acab 17-11-2012 22:35
kms, ciekawe co powiesz o mnie... hehe. Jednej rzeczy nie spostrzegles u CHWDP, mianowicie jego IRONII:) przeczytaj jeszcze raz powoli jego wpisy, a zrozumiesz o co Mu chodzi... A wpis 17-11-2012 20:44 | CН.W.D.P. | jest po prostu genialny:) jak ja lubie czytac Jelonkowe komentarze;) nawet marihuana nie jest potrzebna zeby sie usmiac do lez. Pozdrowki:))
~kms 17-11-2012 22:41
i własnie "baca" o to chodzi;) a marihuana nie nawet a nigdy nie jest do tego stanu potrzebna,natomiast potrafi bardzo ten stan zaburzać;)
~krzych21 17-11-2012 23:18
Gratuluję kms, Twój tekst zrobił na mnie wrażenie. Warto było przeczytać i zgadzam się z Tobą. Niestety często ludzie piszą bez zastanowienia, aby coś napisać, a może rozładować swoje emocje. Pisz częściej!
~krzych21 17-11-2012 23:28
Gratuluję kms, Twój tekst zrobił na mnie wrażenie. Warto było przeczytać i zgadzam się z Tobą. Niestety często ludzie piszą bez zastanowienia, aby coś napisać, a może rozładować swoje emocje. Pisz częściej!
rymcycymcy 17-11-2012 23:35
22:24 | ~kms | ...oj, chyba kolega ..niekolega chce mnie zachęcić do dyskusji ? :) ...obawiam się Twojego kolejnego rozczarowania ! ...omijam bary mleczne, miejskie busy, piwiarnie, odpusty, marsze ku czci ...i nazbyt rozgadanych facetów ! :) ...(bo kobiecie to mozna jeszcze zająć usta, ale na faceta nie mam sposobu ...więc moje szanse sa zerowe) ! ;)PS: ...nawet nie proś ! ;)
~berti voks 18-11-2012 7:21
Kms jest czlowiekiem myslacym-wnioskuje po rozmowie ktora przeczytalempowyzej. Jednakze, panowie rymcy i chwdp nie stwarzaja wrazenia ludzi rozumnych. Ze zbioru ich wpisow smialbym wysnuc teze iz edukacje zakonczyli na zawodowce. W szkole zasiedlali tylne lawki w nadzieji-byle mnie nie spytal/a. W zyciu da na skroty-nie uzywaja fotelika dladziecka, bo nikt im nie bedzie mowil, w miescie 50 to abstrakcja-maja swoje wyliczenia' jak sport to tak-wysilkowy najlepiej-jazda crossem lub quad. Och tak-ogien-ot taka dygresja-pozdrawiam i zycze udanej niedzieli.
~elizka 18-11-2012 9:57
Podziwiam kms za chęci i czas poświęcony tutaj, brakowało inteligentnych i rzeczowych wpisów tak więc dyskusja okazała się imponująca i zachęcila mnie do refleksji :) Panów rymcymcymcy i ch.w.d.p zapraszam i zachęcam do bardziej ambitnych wpisów jeśli już zabierają głos z taką częstotliwością! Wracając do tematu, zawsze bez względu na koszty trzeba wyciągnąć rękę do potrzebującego, do bezdomnego, do chorego i nieszczęśliwego człowieka, problem w tym czy po prostu tej ręki nie odrzuci? Często zapominamy że CZŁOWIEK jest najważniejszy i podoba mi się taka prosta a jakże ważna akcja, jak szukanie w zimne noce ludzi w potrzebie, podejrzewam że nie są to duże nakłady tylko bardziej chęci i dobra organizacja. Pomagajmy - może kiedyś my też tej pomocy potrzebować będziemy... nigdy nie wiadomo ;)
CН.W.D.P. 18-11-2012 11:01
PODCZAS DYSKUSJI W DNIU WCZORAJSZYM POSUNĄŁEM SIĘ O JEDNO PIWO ZA DALEKO, WIĘC WYCOFAĆ SIĘ MUSIAŁEM BEZ POŻEGNANIA, ALE JESTEM MIMO WSZYSTKO POD WRAŻENIEM... PONAWIAM JEDNAK SWÓJ APEL DO kms: PISZ, CHŁOPKU, PO POLSKU, BOWIEM NAWET PO PIJANEMU TRUDNO ZROZUMIEĆ, O CO TOBIE CHODZI!! A JAK POWSZECHNIE WIADOMO, ALKOHOL WIELE SPRAW UPRASZCZA...
~kms 18-11-2012 13:44
do ~elizka :-ja sie zgadzam z Tobą jak najbardziej,chciałem jedynie zwrócić uwage na to iż nie jest to w odniesieniu akurat tych nietrzezwych bezdomnych szukanie ludzi w potrzebie,bo jak sama zauwazyłaś "ręka juz została odrzucona" więc jest to dalsza strata czasu dla akcji poszukiwania,oni wybrali,nie chceli być w ośrodku,wiem że problemem jest uzależnienie ale nie można nadal stwarzać im takiej mozliwosci bo własnie taka opcja produkuje takie byty,oni dzięki takiej akcji wiedzą ze nadal im nic nie grozi z tytułu uzywania alkoholu,wiedzą ze zostaną odnalezieni,wiedza ze zostanie udzielona pomoc i wiedzą ze spędzą tą noc w cieple mimo iż pili alkohol,dlatego tym samym z premedytacją siadają w miejscach publicznych by zostać odnalezionymi,tylko na to chciałem zwrócic uwage...
~Kiki 70 18-11-2012 14:17
Dziewczyny nie drapcie się

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Kolizja na zakręcie

Wjechała w stoliki przed restauracją

Dużo drożej za śmieci

Pożar volkswagena na Wyczółkowskiego

Co z tym SOR–em?

Sonda

Czy mnożenie rządowych programów plus ma sens?

Oddanych
głosów
763
Tak
22%
Nie
75%
Nie mam zdania
3%