MenuZamknij

WIADOMOŚCI

SPORT

Pojadą kolarze – będą utrudnienia w ruchu

Wiadomości: Region
Czwartek, 12 maja 2016, 8:13
Aktualizacja: Sobota, 14 maja 2016, 21:24
Autor: UM (kominikat)
Fot. Archiwum
W sobotę (14.05) odbędzie się Wyścig Grupy Wyszehradzkiej „Grand Prix Polski”. W związku z tym, w godzinach od 12:40 do 16:30 wystąpią utrudnienia w ruchu.

Zamknięte będą dla ruchu kołowego:
Droga Wojewódzka nr 366 Podgórzyn – Sosnówka Dolna
Droga powiatowa nr 2760 D Podgórzyn – Przesieka
Droga powiatowa nr 2721 D i 2760 D Przesieka – Sosnówka Górna
Droga powiatowa nr 2653 D Sosnówka Górna – Sosnówka Dolna
oraz w godzinach 16:00 – 16:40 w Cieplicach: ul. Podgórzyńska i ul. Wolności.

Wyjazd awaryjny z Podgórzyna będzie możliwy po przejechaniu kolumny wyścigu ul. Żołnierską, tylko w kierunku Jeleniej Góry. Decyzję o przejeździe podejmować będzie policja.

Kontakt z organizatorem: 661 690 666 lub 727 508 608.

Ogłoszenia

Czytaj również

Jeleniogórzanka z szansą na tytuł Miss Polski

Sentymentalny powrót Watry

Groźnie na szlakach

Komentarze (70) Dodaj komentarz

~@ 12-05-2016 8:19
Niech po lesie jeżdżą albo na zamkniętym torze a nie normalnym obywatelom życie utrudniają.
~@ 12-05-2016 8:21
Ulica dla samochodów,chodniki dla pieszych a rowery na ścieżkę rowerową
~ 12-05-2016 9:15
Do @ a nie przeszkadza Tobie to ze inne auta jeżdżą po drogach i ulicach ? Może zlikwidować połowę aut i motocykli badziesz miał większy luz a może daj innym trochę luzu nie jesteś na tym świecie sam !!!
~Ekologik 12-05-2016 9:37
Powinni polikwidować te spalinowe auta w kotlinie jeleniogórskiej na rzecz elektrycznych aut lub pojazdów komunikacji miejskiej typu tramwaje, trolejbusy. Od tych spalinowych aut jest duży smog gdzie Cieplice powinno już dawno stracić status uzdrowiska. Oraz przez te spaliny od aut ludzie umierają coraz częściej na raka, żyjąc przez to o wiele krócej....
~No tak 12-05-2016 9:46
Znając życie, policjanci będą zamiast przepuszczania pojazdów (oczywiście tylko wtedy, gdy droga będzie wolna), kierowali ich przez bezdroża wskazując jedynie ruchem ręki w danym kierunku , a zamiast podawania informacji w nonszalancki sposób zbywali kierowców "komendą" jechać dalej. Takie numery to nie pierwszy raz. Zwłaszcza po kolizjach samochodów, czy wypadkach kierowcy nie wiedzą, co i na jakim odcinku się wydarzyło, tym bardziej nie wiedzą nawet, jaki odcinek drogi jest zamknięty. Sytuacja taka miała miejsce miesiąc temu, gdy na Wojska Polskiego miała miejsce kolizja. Na pytanie, czy można skręcić w lewo do sklepu padła szorstka odpowiedź jechać, jechać!
~do 9:15 12-05-2016 11:38
tylko że dla innych samochodów nie zamyka się drogi więc głupi przykład podałeś, otóż i to ty także nie jesteś sam na tym świecie więc dlaczego reszta ludzi ma cierpieć z powodu twoich wyścigów ? natomiast policja i inne służby są po to żeby bronić obywatela przed bandytą a nie zabawiać się w pilnowanie wyścigów bo nie za to im płacimy podatki, a zarząd naszego miasta to się sprytnie urządził - nic nie musi dla ludzi robić tylko pozwala takim różnym blokować miasto wyścigami i może odtrąbić sukces : że coś się dzieje
~ 12-05-2016 11:38
Drogi "Ekologiku"! Wspaniała propozycja! Mamy właśnie "dobrą zmianę", tylko patrzeć, jak szydło wyjdzie z worka! :-)
~ 12-05-2016 12:08
Samochody na złom, rowery na ulice, chodniki dla pieszych!
~ 12-05-2016 12:11
Do 11.38 Mam nadzieje że tylko ty tak myślisz pozdrawiam też kierowców
~ 12-05-2016 12:13
Na całym normalnym świecie wyścigi rowerów szosowych odbywają się na szosie. Jak sama nazwa wskazuje. Proponuję zrobić 150 km na zamkniętym torze. Ciekawe komu się w głowie nie zakręci. Mądrale nigdy na rowerze nie siedzieli i nie mają pojęcia, że prędkości rzędu 50-60km/h to jest norma na takim wyścigu. Pokonuje się odległości rzędu 150-200km. Aktualnie od kilku dni trwa Giro d'Italia. W lipcu będzie Tour de France. W międzyczasie masa mniejszych wyścigów. Tamte imprezy trwają 3 tygodnie. Drogi są tak samo blokowane, a ludzie się cieszą. U nas wieczny ból d@py.
~ 12-05-2016 12:26
Do12.13 masz rację . Unas zawsze ból d@py
~ale_jajca 12-05-2016 12:44
Jak co roku... Obecny wójt obiecywał, że polikwiduje tego typu imprezy aby można swobodnie dostać się do domu -OBIETNICA ZREALIZOWANA? ? ? ? ? ? ?
~x 12-05-2016 12:45
Wyścig odbędzie się na drogach III kategorii w dodatku w sobotę a i tak znajdą się nygusy,którym to przeszkadza.Dziwny jest ten kraj.
~ 12-05-2016 12:47
czy u nas nic innego się nie może dziać jak tylko wyścigi ? ileż można ?
~ 12-05-2016 13:18
No ileż? Kiedy były ostatnie? W zeszłym roku? Tak Ci to przeszkadza marudny nudziarzu?
~Marcin1984 12-05-2016 13:20
do Ekologik. Niestety nie masz racji - oczywiście spaliny również mają wpływ na smog. Ale największy wpływ ma dym z kominów, gdzie pali się czym popadnie. Od tego trzeba zacząć, bo rozwiązania o których mówisz są nierealne nawet w przeciągu 100 lat. P.S. jeżeli będą dopłaty do aut w wysokości ok. 50 - 60% ceny ze strony Państwa - nie ma problemu - przesiadam się na elektryka (chociaż nie wyprodukowano jeszcze takiego, który spełniałby moje oczekiwania - szczególnie chodzi o zasięg - i nie wyprodukują - wiadomo - lobby naftowe)
~@13:18 12-05-2016 13:34
krótka pamięć czy udajesz ? No to są co parę tygodni co roku przez wiosnę lato i jesień. prosiłbym żeby różne trole być może wynajęte przez organizatora stuliły klawiaturę, a władze naszego miasta w końcu przestały się kryć za rowerową stolicą i wzięły się do roboty organizując w końcu coś innego niż blokada miasta, bo za to płacimy ciężkie pieniądze
~ 12-05-2016 14:32
Do 11.38 masz bliżej Skaryszewski handel końmi i nie tylko, która ogoliła Polaków na 340 mld.
~Takie cuś 12-05-2016 16:05
Dla tych kierowców co tak marudzą że w ten weekend będzie zamknięta trasa, drogi. Tak się składa że w następny weekend sobota i niedziela będą następni kolarze i pozamykane będą kolejne drogi I tak przez całe lato co drugi trzeci weekend. I jak zadowoleni? Ha ha ha sęk w tym że NIE nie żartowałem można sprawdzić na internecie. :)
~rafi 345 12-05-2016 16:44
Do @ a ubedzie ci cos jak poczekasz sobie te 40 minut co ci szkodzi zaczekac gosciu widze jestes przeciwnikiem kolarstwa szosowego
~Grand 12-05-2016 18:07
Grand Prix Polski to szacowna impreza na którą przyjdą może dziesiątki , a może setki zainteresowanych gapiów .Tysiące mieszkańców i turystów przeklinać będą to wielkie wydarzenie sportowe z którego trzy minutowa migawka może będzie w Teleekspresie. Komu to się opłaca i czemu to służy ?
~ 12-05-2016 18:08
Fajna impreza :) Szkoda, że tak mało podobnych imprez :)
~ 12-05-2016 18:50
Latem podgórzynianie mają przesrane z tym zamykaniem dróg.
~mmm 12-05-2016 19:23
jestem przeciw zamykania dróg przez kolarzy tak jak miało to miejsce w majówkę na ulicy cieplickiej nie było można w ogóle wyjechać z tej ulicy. Rozpanoszyli się koło hotelu cieplice,szkoda mi było tylko turystów którzy przybyli do Cieplic i byli wściekli że nie mogli dojechać do pesjonatów zero organizacji zero szacunku dla naszych gości.
~Yrezi Rewor 12-05-2016 20:05
Nareszcie sezon sie rozkreca, ciesze sie:-) Czasem jestem zawodnikiem, czasem kibicem... Tym razem kibicem, ale i tak OK:-) Jesli ludzie marudza, co tam, nie warto sie przejmowac... Tylko ktos kto sam ma pasje, wie ze czsem bywa trudno i upierdliwie;-) Reszta niech nadal zyje bez celu...
~do 16.05 12-05-2016 20:06
nie tylko kierowcy, ja jestem pieszy iteż jestem przeciw blokowaniu miasta , tak więc won na stadion w kółko jeżdzić, nie po płacimy za drogi żeby nie móc z nich korzystać
~ 12-05-2016 20:21
Kierowcy! Skoro tu tak wam żle, to się wyprowadzcie do innych miast, gdzie nie znają rowerów i po kłopocie. Okolica i reszta mieszkanców w koncu odetchnie z ulgą :)
~@ 12-05-2016 21:21
Nie lubię rowerzystów i tyle w temacie ......
~ 12-05-2016 21:24
rowerzyści korzystający z dróg publicznych powinni opłacać ubezpieczenie OC
~MiK 12-05-2016 21:57
Sport w tym i rowerowy to w obecnych czasach sposób na zarabianie kasy. Pytanie więc dlaczego władze promują ten zawód (kolarza) kosztem innych zawodów. Dlaczego mieszkańcy tego terenu kilka razy w roku muszą znosić upierdliwości z powodu wyścigów darmozjadów z których nie ma innego pożytku jak tylko uciążliwości i ograniczenia wolności w możliwości poruszania się. Szumne i wymyślne nazwy tych upierdliwych imprez nie zmieniają faktu, że zainteresowanie nimi jest praktycznie żadne wśród społeczeństwa (oprócz oczywiście samych zainteresowanych). Argumentacji o promocji w ten sposób tego regionu należałoby przedstawić opinie oczekujących w korkach zarówno mieszkańców, jak i turystów którzy mieli pecha w tym czasie tutaj przyjechać.
~MiK 12-05-2016 22:02
Sport w tym i rowerowy to w obecnych czasach sposób na zarabianie kasy. Pytanie więc dlaczego władze promują ten zawód (kolarza) kosztem innych zawodów. Dlaczego mieszkańcy tego terenu kilka razy w roku muszą znosić upierdliwości z powodu wyścigów darmozjadów z których nie ma innego pożytku jak tylko uciążliwości i ograniczenia wolności w możliwości poruszania się. Szumne i wymyślne nazwy tych upierdliwych imprez nie zmieniają faktu, że zainteresowanie nimi jest praktycznie żadne wśród społeczeństwa (oprócz oczywiście samych zainteresowanych). Argumentacji o promocji w ten sposób tego regionu należałoby przedstawić opinie oczekujących w korkach zarówno mieszkańców, jak i turystów którzy mieli pecha w tym czasie tutaj przyjechać.
~do 20:05 12-05-2016 22:23
racja, ponarzekają tylko pod artykułem i tyle bo nie są zdolni nawet się zjednoczyć i pomaszerować na trasie przejazdu lub zebrać podpisów żeby był zakaz organizacji wyścigów i niech nas w dętkę pocałują,
~oo 12-05-2016 22:29
Z Jeleniej do Mysłakowic jest ścieżka rowerowa, a i tak znajdzie się ... "wyczynowiec" co pedałuje prawie środkiem drogi. I taki ... nawet nie raczy zjechać na pobocze. Wyczynowcy w dup...ę kopani.....
~Tomi 12-05-2016 22:31
Pierwszy... i nie tylko :-(
~Tomi 12-05-2016 22:32
Pierwszy wpis... i nie tylko... buractwo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
THX1138 12-05-2016 23:01
do 20:05 graficiarze-wandale też mają pasję która przeszkadza innym ludziom, a możesz powiedzieć jakie korzyści dla innych ludzi daje ta twoja "pasja" ? tylko nie chrzań o popularyzowaniu sportu bo przez takich egoistów jak ty można co najwyżej znienawidzić po za tym jest cała masa ciekawszych dyscyplin sportu i nie powodujących blokad ___ do 22:29 dlatego nie ma sensu marnować podatków na ścieżki rowerowe po prostu piesi na chodnik a pojazdy (nie ważne z jakim napędem) na jezdnię i tyle w temacie
~Yrezi Rewor 13-05-2016 7:58
Ktos kto w zyciu jedynie chodzi do pracy, a potem pije piwko na kanapie, ktos kto zyje bez sensu, mojego wpisu nie zrozumie... Okolice Jeleniej, to tereny ktore bazuja na turystyce... (a przynajnmiej sie staraja) Korzysci z kolarstwa? Swieradow Zdroj, Szklarska Poreba (Jakuszyce) to tylko czubek gory lodowej... Na single w Izerach przyjezdzaja tysiace ludzi rocznie zostawiajac tam miliony zlotych... Turystyka rowerowa, bardzo sie rozwija... Nawet my rowerzysci, gdzies nocujemy, jemy, regenerujemy sily... Dzieki temu powstalo "kilka" nowych miejsc pracy... Ps. Nie samym chlebem czlowiek zyje...
~ 13-05-2016 8:05
...i jesli ekipa szesnastu osob pakuje sie w Gdansku w cztery auta, na dachu po cztery rowery, jada przez caly kraj, aby posmigac na Singlach w Swieradowie, to cos w tym jest:-) Pozdrawiam:-)
~kursant77 13-05-2016 8:54
Pozdrawiam YREZI REWOR!!! Popieram turystykę rowerową i wyścigi kolarskie oraz tych co mają jakąś pasję(chociażby rower) i sposób na aktywne spędzanie wolnego czasu. Sam w wolnej chwili po pracy też jeżdżę rowerem (choć jestem kierowcą samochodu osobowego) bo to lubię,co nie przeszkadza mi szanować przepisów ruchu drogowego i jego uczestników.
~wow 13-05-2016 9:10
Najpierw 1 maja bigali jacyś wegetarianie a tezaz co tydzieň będzie wyścig sekty na rowerach;-) oj idą dni ostatnie;-)
~Yrezi Rewor 13-05-2016 10:19
Szacunek powinien byc jednym z fundamentow naszego swiata... To wlasnie brak szacunk, do innych ludzi (w tym przypadku sportowcoe) powoduje ti biadolenie o zamknieciu drogi... Mnie ta pasja (chociazby rower) pozwolila zwiedzic cztery kontynenty :-) Pozdrawiam:-)
~ 13-05-2016 11:26
No i super. Reszta też zwiedziła już cztery... kąty własnego mieszkania. Z butelką w ręku, rosnącym brzuchem i z roku na rok bardziej niezadowoloną miną. Żona tyje, w łóżku coraz słabiej, młodsze się nie oglądają, bo i za czym. Też bym był sfrustrowany. Dobra kondycja nie tylko wpływa na dobre samopoczucie, ale też jest miłym widokiem dla innych, a ma to bardzo wymierne i dobre skutki w kontaktach z innymi ludźmi. Nienawidzący rowerów nigdy nie zrozumieją w czym rzecz.
~do yrezi rewor 13-05-2016 12:54
wachlujesz się tą swoją pasją aż na wiór można uschnąć. innych pasji ani sportów nie ma ? istnieje tylko twoja ? i wszyscy mają bić pokłony przed tobą jakbyś lek na aids i raka wynalazł ? tylko turystyka ? szarym ludziom nie żyje się z niej fajnie (mało miejsc pracy tyranie w hotelu świątek-piątek lub sterczenie na straganie z pamiątkami i pucowanie butów turystom) , po liczbie wpisów twoich i niejawnie twoich wnioskuję ża sam głównie 4 kąty mieszkania zwiedzasz
~do Yrezi rewor 13-05-2016 13:33
szacunek ? Z twoich wpisów wynika tylko to, że jesteś egoistą o ciasnym rozumie w którym mieści się tylko rower a wszyscy inni ludzie wg. ciebie biadolą bo nie czołobiją pr3d twoją pasją, arogancja brak szacunku wobec innych ludzi aż wylewają się z twoich wpisów, lepiej daj spokój z trolowaniem bo tylko złą opinię innym rowerzystom robisz PS: jezdę do pracy codziennie 7km w 1 str (w sumie 14) i też nie popieram tych bezsensownych niedogodności, a co do grubości to ja i niektórzy przyjaciele częściej za trochę grubszymi paniami się oglądamy
~cd do Yrezi 13-05-2016 13:38
zapomniałem dodać: przestań kłapać klawiaturą bo jako użytkownik roweru nie chcę być kojarzony z takimi jak ty, już wystarczy tego że przez takich aroganckich typów niedługo karta rowerowa będzie obowiązkowa i każdy będzie przed komisją musiał udawać że nie jest wielbłądem
~Yrezi Rewor 13-05-2016 14:44
Tak, tak oczywiscie..;-) Kazdy jak to ktos tu napisal (szary czlowiek) moze wiele osiagnac! Mi nikt nic nie dal! Mam zdrowie, dwie rece i cel w zyciu. Jestem kowalem wlasnego losu... Kiedy inni w mlodosci sie bawili, ja sie uczylem i pracowalem na to aby dzis "nic nie musiec" Wiele przy tym bylo wyrzeczen... Dzis moge obudzic sie o 3:30 w nocy i z usmiechem na twarzy pojechac ogladac wschod slonca na Stogu Izerskim:-) Nikogo do niczego nie zmuszam, ale wiem ze w zyciu nic nie jest za darmo i juz w mlodosci trzeba myslec "co chce robic"
~oo 13-05-2016 18:24
Już się tak nie chwal,gó.. no mnie obchodzi co Ty możesz o 3:30 w nocy. Ja chce spokojnie i na czas dojechać do celu i nie życzę sobie blokad dróg na wasze fanaberie.
~ 13-05-2016 19:21
... o prosze, masz jakis cel;-)
~MiK 13-05-2016 20:06
Nie mam absolutnie nic do rowerów i rowerzystów. ( a tak na marginesie to czy dla Ciebie Yrezi rewor ktos zamykał drogi dla Twoich pasji podróżowania). Natomiast nie rozumiem dlaczego tutejsze władze popierają tylko ten zawodowy stan. Z pracy w innych zawodach są wymierne korzyści - produkcja, usługi. Z kolarstwa przyjemność i kasa tylko dla siebie samego. I niechby tak było, ale nie kosztem wielkich upierdliwości dla innych. Dlatego nie upierdliwym zawodowym rowerowym darmozjadom.
~@ 13-05-2016 20:19
Blokady blokadami ale na wymioty mnie bierze jak widze "mężczyzn" w tych ciasnych silikonowych kalesonach a fuuujj......
~@ 13-05-2016 20:20
Ale jak sie nie spi od 3 w nocy różne pomysly przychodza ......
~Yrezi Rewor 13-05-2016 20:36
Kiedy pracowalem w Warszawie wiele razy nie moglem przejechac rowerem tam gdzie chcialem, bo akurat strajkowaly jakies zwiazki zawodowe, czasem dzialo sie cos innego i musialem szukac innej drogi... Trafialem czasem na blokady rorlnikow gdzies w odleglych wioskach... Bywaly jakies uroczystosci religijne, czasem pielgrzymki... Za granica duzo czesciej trafialem na jakies "imprezy" na drodze... Tam ludzie raczej sie ciesza, iz cos sie dzieje, sporadycznie biadola... Rozumiem takie utrudnienia, kazdy ma prawo do swoich "pieciu minut" Ps. W zyciu nie mialem na dupie obcislych gaci rowerowych... To prawda, sa oblesne... No chyba, ze w spodnie "wpakowana" jest rowerowa zgrabna niewiasta;-)
~--.. 13-05-2016 21:40
Jest nas dużo i będzie jeszcze więcej,kto nie potrafi dzielić się drogą niech jeździ autobusem.
~MiK 13-05-2016 22:14
Jeśli nie widzisz różnicy pomiędzy dzieleniem się drogą, a jej zabieraniem, to sorry ale taki masz dziwnie specyficzny rozum. Demonstracje w Warszawie mają jakieś konkretne powody dotyczące konkretnych grup ludzi. Zamykania dróg dla grup darmozjadów nie mozna z tym porównywać.
~do 21:40 14-05-2016 1:10
otóż i to zwłaszcza ci rowerzyści którzy jadą całą szerokością drogi obok siebie bo muszą sobie porozmawiać zamiast jechać na boku drogi tak by nie wjechać do rowu/na chodnik a jednocześnie samochód mógł wyminąc
~ 14-05-2016 8:22
Do @ jak zobaczysz takiego w tych kalesonach to puść pawia na kokpit swojego auta
~ 14-05-2016 8:47
do rowu z rowerzystami
~roni 14-05-2016 9:23
Nie mam nic przeciwko imprezą kolarskim i wszelkim innym, ale najbardziej mnie wk.....a brak informacji dotyczących tych imprez. Co roku kilka razy dowiaduję się że właśnie trwa wyścig i z tego powodu nie mogę dojechać do domu. Organizacja zajebi...a
~ 14-05-2016 9:34
Prawdziwy mężczyzna nie porusza się w krótkich gaciach poza miejscami do tego przewidzianymi. To zwykłe bydle, które powinno być pod nadzorem dozorcy. Zamiast w aucie na drodze, powinien być na polu, przy żniwach.
~Yrezi Rewor 14-05-2016 11:58
Pozdrowienia z Przesieki ;-)
~morf 14-05-2016 13:58
Jak się zamyka drogę to się robi OBJAZDY !!!! a nie odcina od świata ludzi na kilka godzin. Jestem ZA wszelkim imprezom rowerowym ale organizacja to jakaś tragedia
~ 14-05-2016 14:37
Trzeba mieć niezłe kompleksy, żeby zakładanie odzieży sportowej podciągać pod brak męskości. Jak grubasy piwne założą ciuchy z lycry, to może i wygląda to obleśnie. Wystarczy jednak być szczupłym, wytrenowanym facetem i gdy założycie opływowy strój na opaloną i umięśnioną łydę, to najlepszym wyznacznikiem rzekomej "obleśności" są spojrzenia kobiet. Wbrew waszym teoriom nie są to spojrzenia z obrzydzeniem, a wręcz przeciwnie. Na niejednego kolarza przyszła żona poleciała właśnie po takim pierwszym wrażeniu.
~Rowerzysta 14-05-2016 14:38
Rozumiem pasję, sport... ale nie rozumiem jak można odciąć od dojazdu 4 miejscowości na tyle godzin... to że akurat ktoś ma pasję i się w niej spełnia nie powinno utrudniać innym normalnego życia.
~ 14-05-2016 14:40
Jedźcie sobie zresztą do Włoch i zobaczcie jak się tam ubierają rowerzyści. Same pedały waszym zdaniem, wszyscy w przylegających strojach. Dziwnym trafem Włosi uchodzą za najprzystojniejszych w Europie i nikt ich męskości nie kwestionuje. Weźcie się do roboty sfrustrowane grubawe niemoty.
~Jarekkk 14-05-2016 15:29
Zaczyna się... Tylko dlaczego ja mam za to płacić...Policja, straż, wszystko za nasze ciężko zarobione pieniądze.. Nikt ich nie ogląda bo nikogo to nie interesuje!!! Do lasu!
~ 14-05-2016 19:39
Równie dobrze można tu rzucić: samochody na złom, a dotychczasowym kierowcom przywdziać trampki i przegnać po lesie, dobrze by zrobiło im takie przewietrzenie mózgownic i spasionych brzuchów. Ludzie już coraz mniej sobie nawzajem ludźmi, coraz bardziej warczą na siebie gorzej niż psy, zero zrozumienia dla innych pasji niż tylko grill i piwo...
~ 14-05-2016 19:41
@Jarekkk - akurat odezwał się pracujący, z naszych pieniedzy to idzie na twoj zasiłek
~edc 14-05-2016 19:59
W Bieszczady tam luz większy na ulichach
~Dzidek bez swetra 14-05-2016 20:11
Do "No Tak". W pewnym sensie masz rację. Ale wyobraź sobie sytuację, gdzie przy takim ruchu jak na ul. Wojska Polskiego, policjant będzie skrupulatnie tłumaczył każdemu kierowcy gdzie i jak ma jechać. Stój, czasami nawet kilka godzin (bo to zależy czy kolizja czy wypadek) z lizakiem w ręku w oparach samochodowych spalin i wyjaśniaj spokojnie każdemu użytkownikowi drogi co się stało i dlaczego akurat tędy musi jechać. Trochę wyrozumiałości. Przecież takich sytuacji nie ma w tym mieście kilkanaście czy nawet kilka dziennie.Pozdrawiam.
~Yrezi Rewor 14-05-2016 21:55
Wspaniale bylo... :-) Obcisle na facecie, zawsze traca oblesnoscia... Takie moje zdanie!!! Kobieta, to plec piekna... Facet to zwykla parowa;-) Nic w nad fajnego...

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Trwa remont Krakowskiej

Wokół Ratusza – to warto zobaczyć!

W Filharmonii dla Niepodległej

VII Dolnośląski Kongres Samorządowy

Mają w nosie pieszych

Sonda

Wypalenie zawodowe należy uznać za chorobę?

Oddanych
głosów
993
Tak
65%
Nie
28%
Nie wiem
7%