MenuZamknijRaport
Koronawirus

WIADOMOŚCI

SPORT

Środa, 8 lipca
im. Elżbiety, Eugeniusza

Podpalenie piwnicy na Kolberga?

Wiadomości: Jelenia Góra
Środa, 19 sierpnia 2015, 11:29
Aktualizacja: 14:32
Autor: Przemek Kaczałko
Dzisiaj (19.08) przed godz. 5.00 strażacy interweniowali przy ul. Kolberga w Jeleniej Górze, gdzie zostali wezwani do pożaru w piwnicy. – Działania nasze polegały na ewakuacji części mieszkańców (część wcześniej opuściła budynek), ugaszeniu pożaru w pomieszczeniu piwnicznym, oddymieniu piwnicy oraz klatki schodowej. Spaleniu uległ jeden boks piwniczny – powiedział oficer prasowy PSP w Jeleniej Górze Andrzej Ciosk.

Akcja trwała ponad dwie godziny, brało w niej udział 6 zastępów straży pożarnej (23 strażaków). Prawdopodobną przyczyną pożaru było podpalenie.

Ogłoszenia

Czytaj również

Zgubił w górach rodziców

Przy Handlówce z darmowym parkingiem

Wypadek w Jeżowie

Komentarze (32) Dodaj komentarz

~mieszkaniecxxy 19-08-2015 13:12
strasznie to wyglądalo!
~x 19-08-2015 13:44
wie ktoś pod którym to numerem?
rymcycymcy 19-08-2015 14:10
13:12 | ~mieszkaniecxxy | ...potwierdzam, byłem tam w piątek, wyglądało przerażająco ! :)
~ 19-08-2015 14:27
Kolberga 3
~Zly 19-08-2015 15:08
Po co te sygnaly dzwiekowe w czasie ciszy nocnej przeciez o tej godzinie po 5 rano nie ma ruchu na drodze, wystarczyly sygnaly świetlne. Gwizdy dla strażaków pobudzili pol dzielnicy.
~negus 19-08-2015 15:42
do zly Ty chyba coś brałeś, jakie sygnały dźwiękowe, jak sygnały świetlne tylko były. Bierz pół albo zmień dilera. Szacun dla naszej Straży Pożarnej, pełen profesjonalizm.
~kf 19-08-2015 16:05
do negus moze i na miejscu byly tylko sygnaly swietlne, ale jakby nie patrzec jakos ta straz tam dojechala, a dojechala uzywajac nie tylko sygnalow swietlnych, ale takze i dzwiekowych, w tym klaksona na pustej wyludnionej ulicy. wiec i ja pytam PO CO???? chyba tylko po to, zeby ludzi powk..... , ktorym zostalo jeszcze troche do budzika zanim wstana do roboty i dzieci pobudzic.... no bo w koncu przeciez skoro strazak nie moze spac, to czemu ktos inny mialby... a nie czekajcie - jemu za to placa......
~negus 19-08-2015 16:11
do kf akurat nie spałam i widziałam jak jechali ale do cholery skąd te sygnały dźwiękowe jak ich nie było byłam tam i jak trzy kolejne jednostki przyjechały to też na sygnałach świetlnych poza tym kogo pobudziły jak dzieci nie było na zewnątrz, z resztą maja wakacje
~x 19-08-2015 16:18
Tylko w Polsce jest taka głupia moda że wyją syrenami nawet jak jadą o północy pustą drogą.Podejrzewam że kierowcy tych pojazdów mają jakieś kompleksy z dzieciństwa,chcą się dowartościować i zwrócić na siebie uwagę.Szczególnie nadużywanie kogutów i syren jest zauważalne u januszy z OSP.
~kf 19-08-2015 16:23
akurat mieszkam przy wojska polskiego i slyszalam oraz widzialam jadacy na sygnalach woz strazacki.... nie przysnilo mi sie.... to, ze dzieci nie spaly na zewnatrz akurat mnie nie dziwi, chwala za to rodzicom, ale niestety nie wszystkie maja wakacje, a sa tez matki zmagajace sie z malymi dziecmi, ktore akurat wakacji nie maja
~ 19-08-2015 16:27
o %ej zero aut a te matoły na sygnale ale by było tego mało jeszcze na klaksonach!!!!
~prezes121 19-08-2015 16:27
mieszkam na kolberga 1 wjezdzajac 2 pierwsze wozy od strony jubilata niedosc ze byl klakson to jeszcze syrena, po jakis 15 minutach przyjechala nastepna i bylo dokladnie tak samo. Dziecko male obudzone i juz po spaniu bo sie zdenerwowala... nic wiecej tylko konowaly prowadza te wozy !!
~ 19-08-2015 16:31
po co ta popisówka z klaksonami i syrenami jak totalnie puste ulice o 5 nad ranem,moze ktoś mi wyjaśnić?
~janeeek 19-08-2015 16:46
Pierw matoły poczytajcie sobie czym jest samochód uprzywilejowany, a jest to taki który wysyła i sygnały świetlne i dźwiękowe o zmiennym tonie jednocześnie oraz ma zapalone światła mijania lub długie. W przypadku zdarzenia drogowego pokaz z samymi błyskami nie jest uprzywilejowany, wtedy byś jeden z drugim pisał czemu nie miał dźwięków. Polak zawsze ma jakiś problem...
~kf 19-08-2015 16:49
ok w takim razie mozemy miec pretensje tylko do ustawodawcy......
~kf 19-08-2015 16:56
ok w takim razie mozemy miec pretensje tylko do ustawodawcy......
~@kf 19-08-2015 17:34
masz rację te sygnały to służą tylko szpanowaniu i wku... ludzi. Powinni tego zakazać.
~x 19-08-2015 17:37
Np. W Anglii używają syren tylko w chwilach,kiedy muszą zmusić inne blokujące drogę pojazdy do zjechania.Nasze głąby wyją ile fabryka dała nawet na pustej drodze w lesie.No cóż trzeba jeszcze trochę czasu nim dotrze tu cywilizacja.
~xyz 19-08-2015 18:02
ale macie problem ze wam dzwiek swiatla czy klakson przeszkadzal!!! my tu wystraszeni zdenerwowani podtruci a wy sobie dyskusjenurzadzacie. gddybu nie klakson nie obudzilabym sie i nie wiedziala ze takie cuda sie dzieje w mojej klatce!!!!
~Czesiek 19-08-2015 18:09
Negus Ty chyba cos brales
~ 19-08-2015 19:06
Janku, nie ma czegos takiego w kodeksie jak pojecie swiatel "dlugich" jesli juz to DROGOWE. Rozsadek jednak nakazuje przynajmiej ograniczyc te sygnaly dzwiekowe. Wiadomo wszystkim ze kier. pozarniczego Mercedesa ma swira na punkie halasu i waznosci nadgorliwie wlacza pneumatyczny sygnal dzwiekowy - ten z kolei uzywa nielegalnie, gdyz nie ma on modulowanego dzwieku, a uruchamia go manualnie gdyz jest to standardowe wyposazenie wszystkich ciezarowek.
~negus 19-08-2015 19:18
do czesiek Tak kawę z mlekiem rano o 5.00 Co ma z resztą piernik do wiatraka, jechali do pożaru, byli na służbie, a społeczność żeby sobie ulżyć, pisze że im dźwięki przeszkadzają. Wtórny d...lizm. Zamiast się czepiać Straży Pożarnej, popiszcie o naszym Rządzie Polskim, który takie przepisy tworzy.
~Kolberga 19-08-2015 20:36
macie racje!! Puste ulice,a straż jechała na pełnych wyjcach..Nawet kolo Jubilata,gdzie już wjeżdżali na Kolberga...Ale co im to.....Oni nie spali,wiec inni tez nie musza.Identycznie jest z pogotowiem ratunkowym.Pusto ,głucho..Ale oni na pilnych obrotach...Drogie służby ratunkowe-Wasza praca jest b.wazna,wiem,szanuje..Ale moja tez!! I musze stawic się do pracy w pelnej gotowości.No,chyba ze chcecie mieć wyjazd do mnie,bo padne...Z niewyspania.
~pedro 19-08-2015 21:30
Macie problem z klaksonem , a nikt nie zwrócił uwagi na przyczynę pożaru , a prawdopodobnie bylo to podpalenie .A więc ktoś chciał pozbawić zycia pare rodzin !!!! Dziwne jest też to że gościu któremu zapaliła się piwnica był pierwszy na miejscu , mimo że mieszka na drugim piętrze. Albo ma mega wyczulony węch , albo cos kombinowal. Koszty akcji chyba spore, a nikt nie szuka winnego.
~Ish 19-08-2015 21:54
To może uchwalmy ustawę o zakazie wyjazdów wozów ratunkowych w godzinach między 22:00 a 7:00 tak aby przypadkiem nikogo nie obudziły jadąc do akcji...
~przezorny 19-08-2015 23:17
Po pierwsze - przeżyliście straszną tragedię obudziliście sie na chwile w nocy, coś strasznego, przecież strażacy codziennie jeżdżą na sygnałach w nocy przez wasza ulice. Jak wstajecie w nocy na sikanie tez macie pretensje do pęcherza że was budzi. Po drugie - dwie pierwsze jednostki jechał bez sygnałów dźwiękowych i klaksonów, to ze ktoś się obudził jak jechały kolejne jednostki znaczy ze pierwsze przyjechały bez sygnałów i poprostu nic go nie obudzili. Po trzecie - według prawa polskiego ( nie wymyślili go "niedowartościowani" strażacy) pojazd uprzywilejowany wysyła sygnały świetlne i dźwiękowe. Skąd kierowca takiego pojazdu ma wiedzieć czy za chwile nie wyskoczy mu jakieś auto na krzyżówce bo nie będzie widzieć pojazdy uprzywilejowanego. Kierowca dba o bezpieczeństwo swojej załogi
~kf 19-08-2015 23:19
d0 Ish wystarczyloby, aby idac za przyukladem zagranicznych sluzb, ograniczyc uzycie sygnalow dzwiekowych... jakis czas temu np. w Irlandii pojazdy uprzywilejowane nie mogly uzywac syren w miescie o zadnej porze doby, a poza terenem zabudowanym w nocy... dzialalo .... mysle, ze nie sama straz pozarna jest winna tylko d...lne przepisy....
~przezorny 19-08-2015 23:25
i szybsze dotarcie do poszkodowanych - a może ktoś byl uwieziony w swoim mieszkaniu i podtruty dymem, ale przeciez to jest mniejsza tragedia niż obudzenie sie. Po czwarte - dlaczego cwaniaczki nie jeździcie w dzień bez świateł, skoro i tak jest jasno, bo takie są PRZEPISY. Dlaczego strażacy jeżdżą na sygnalach świetlnych i dźwiękowych, bo takie sa PRZEPISY i przestrzegają prawa. Chociaż i tak często nie włączają "dźwięków" ryzykując bardzo dużo i jeżdżąc wbrew przepisom żebyście mogli spać. Ciekawa jak wam sie cos będzie palić to będziecie spokojnie czekać na strażaków. NIC TYLKO EGOIZM
~pedro 20-08-2015 8:01
Macie problem z klaksonem , a nikt nie zwrócił uwagi na przyczynę pożaru , a prawdopodobnie bylo to podpalenie .A więc ktoś chciał pozbawić zycia pare rodzin !!!! Dziwne jest też to że gościu któremu zapaliła się piwnica był pierwszy na miejscu , mimo że mieszka na drugim piętrze. Albo ma mega wyczulony węch , albo cos kombinowal. Koszty akcji chyba spore, a nikt nie szuka winnego.
~xxxlolxxx 20-08-2015 11:44
a zrobił to nikt inny tylko dzieciarnia z góry lat 15-16 pozdrawiam :)
~Ish 20-08-2015 12:58
do kf i innych tego typu ja mieszkam również nieopodal straży pożarnej i też słyszę kiedy wyjeżdżają na akcję ale jakoś nie płaczę z tego powodu ale ciekawe jakby Tobie była potrzebna pomoc czy też byłby problem z używaniem klaksonów i sygnałów? Strażacy narażają życie aby ratować innych a Wy tylko krytykujecie. Żyjemy w Polsce ale nikomu nikt nie zabroni wyjechać do Irlandii przynajmniej kilku marudzących i wiecznie niezadowolonych byłoby mniej.
~... 20-08-2015 13:34
wcale bym sie nie zdziwil jakby to zrobila dzieciarnia z trzeciej klatki .....patologia!

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Prezydent na Polanie Jakuszyckiej

Brak wyobraźni kierowcy

Uwaga na oszustów – podają się za funkcjonariusza CBŚP

Spotkanie z prezydentem Andrzejem Dudą

Policjanci poszukują właścicieli przedmiotów ze zdjęć

Sonda

Przed nami II tura wyborów prezydenckich w Polsce. Kto ma większe szanse na wygraną?

Oddanych
głosów
1920
Andrzej Duda
40%
Rafał Trzaskowski
55%
Nie wiem
5%