MenuZamknijRaport
Koronawirus

WIADOMOŚCI

SPORT

Piątek, 10 lipca
im. Amelii, Antoniego, Filipa

PO z oficjalną listą kandydatów do Sejmu

Wiadomości: DOLNY ŚLĄSK
Sobota, 30 lipca 2011, 8:34
Aktualizacja: Niedziela, 31 lipca 2011, 7:26
Autor: Accipiter
Szansę na mandat poselski mają jeleniogórzanie: Zofia Czernow i Jerzy Łużniak
Fot. Archiwum
I wszystko jasne. Kształt list wyborczych do Sejmu Rady Regionu dolnośląskiej Platformy Obywatelskiej gotowy. Są jednak pewne niespodzianki. Z czwartego miejsca startuje zastępca prezydenta Jeleniej Góry Zofia Czernow, a ostatnie miejsce na liście należy do ex–wiceprezydenta Jeleniej Góry Jerzego Łużniaka.

W okręgu jeleniogórsko-legnickim do podziału jest dwanaście mandatów poselskich. Listę kandydatów Platformy Obywatelskiej otwiera obecny marszałek Sejmu Grzegorz Schetyna. Kolejne dwa miejsca okupują: posłanka Ewa Drozd z Głogowa i poseł z Lubina Norbert Wojnarowski. Tuż za nimi na miejscu czwartym plasuje się aktualna wiceprezydent Jeleniej Góry Zofia Czernow.

Na kolejnych miejscach znaleźli się: legniczanin Robert Kropiwnicki, kamiennogórzanka Iwona Krawczyk, Dariusz Kwaśniewski z Bolesławca, Jarosław Lewków z Legnicy, mieszkaniec gminy Polkowice Bogusław Godlewski oraz radny Rady Miejskiej Jawora Emilian Bera.

Dalej na liście PO jest również burmistrz Prochowic Halina Kołodziejska, zastępca burmistrza Opatowa Krzysztof Wróblewski, Ali Jean Eric Alira z Chocianowa, Maria Niska z Lubania, Radosław Kosmalski z Głogowa, Beata Solpa-Tertel z Bolesławca, Aldona Sienkiewicz, Alicja Sokołowska z Grudziądza, Krystyna Radzieta z Jędrzychowic, radna gminy Radwanice Maria Sadowska i radna gminy Wądroże Wielkie Elżbieta Jedlecka. A jako dwudziesty czwarty listę zamyka były wiceprezydent Jeleniej Góry, obecnie członek zarządu województwa dolnośląskiego Jerzy Łużniak.

Ogłoszenia

Czytaj również

Przy Handlówce z darmowym parkingiem

Spotkanie z prezydentem Andrzejem Dudą

Prezydent na Polanie Jakuszyckiej

Komentarze (91) Dodaj komentarz

~podziękujemy 30-07-2011 8:44
w programie PO było sławne 3x15 - wszyscy myśleli, że chodzi o podatki, a przecież 3 razy 15 to 45, czyli tyle ile minut trwa jedna połowa meczu. U nas rządzi piłkarzyk, na Białorusi hokeista, a w Rosji dżudoka. W działaniach tych przywódców widać cechy osobowości, które są potrzebne do uprawiania danego sportu albo które się kształtują lub wzmacniają pod jego wpływem. Jak widać zdecydowanie najlepiej radzi sobie dżudoka. Jeśli chcemy silnej Polski o gospodarce rozwijającej się jak po sterydach, to należy odspawać Platformę od koryta i wybrać do władzy naprawdę silnego człowieka,
~wyborcy 30-07-2011 8:53
Liste otwiera..... oby po wyborach ta liste zamykal. Mamy w JG swoich kandydatow wiec Schetyna niech liczy na swoich wroclawiakow chociaz w to watpie i oby to sie potwierdzilo.
~zdumiona 30-07-2011 9:13
Zofia Czernow??????????!!!!!!!!!!!
~ 30-07-2011 9:14
Ta lista powinna być trochę poprzestawiana. Łużniak na pierwszym miejscu, a ci, co na drugich, niech tam pozostaną. Redakcja mogłaby pokusić się o jakieś porządniejsze zestawienie tych nazwisk i jakąś krótką charakterystykę tych ludzi, co robili przedtem. Nie każdy ich zna... Jeleniogórzanie powinni głosować na jeleniogórzan lub innych, ale ze swojego regionu, a nie na Wrocław, bo potem efekt taki, że Jelenia Góra ma mniej kasy, a Wrocław pożera wszystko. I przez to jest mniej kasy w portfelach. Więcej kasy dla miasta to w późniejszym efekcie więcej kasy dla ludzi tu mieszkających, bo więcej zleceń na roboty i więcej turystów, jak miasto będzie ładniejsze...
~rolka 30-07-2011 9:23
jestem zasmucona ze na jedynce nie ma pani sawickiej
~czynownik 30-07-2011 9:24
Jestem zdruzgotany...
~mim 30-07-2011 9:30
No i wszystko jasne... Pani Zofii i Pana Jerzego jeszcze nie było w Sejmie? Ludzie!!! Ratunku !!! Z pewnościa mają swoich fanów,szczególnie Pani Zofia - tych z Aniluxu...
~cd 30-07-2011 9:33
Może warto się zmobilizować i oddać głos na p. Czernow?,ale potrzebna jest informacja kto zasiądzie na zwolnionym stołku. Żeby nie było jak w przysłowiu" zamienił stryjek siekierkę na kijek"/
~sqandal 30-07-2011 9:38
spokojnie z tych czwartych czy ostatnich miejsc nie mają szans, nadal będa tu w Jelonce , takie to powiatowe tylko dzialacze , zreszta cale te wybory to lipa ( ustawianie z góry kto na pierwszym deugim czy trzecim miejscu )
~lidzia 30-07-2011 9:57
Ale pęd do władzy. Raz zasmakowali i nie potrafią bez niej żyć! Żałosne!!!
~mm 30-07-2011 10:04
Jak nie ma okręgów jednomandatowych to choćby kandydat z ostatniej pozycji na liście nazbierał 100% głosów to i tak wygra ten z pierwszego miejsca, to jest oszukańcza metoda, głosując na konkretnego człowieka głosuje sie na listę i tych z pierwszych miejsc.
~Wyborca 30-07-2011 10:11
Hasło na wybory: JELENIA GÓRA GŁOSUJE NA JELENIOGÓRZAN
~toon 30-07-2011 10:20
pani zosia załatwiła anilux na cacy teraz zrobi to z Polską?
~do wyborca 30-07-2011 10:21
Naprawdę chcetnie głosowałbym na jeleniogórzan tylko niestety nie ma na kogo. Bo na Panią Cz. i Pana Ł. nie zagłosuję choćby nie wiem co się działo.....
~ 30-07-2011 10:27
I tak sobie strzelili gola do własnej bramki. Mam taką nadzieję. Fenomen liderowania u nas nieudaczników jest nieodgadniony. Niezależni jeleniogórzanie nie są głupi i nie oddadzą swojego głosu (o ile w ogóle pójdą na wybory) akurat na tych głodnych nierobów... Ja bym już w sejmie wolał widzieć tych ze schroniska Brata Alberta.
~ 30-07-2011 10:32
A co z panem Ładzińskim, który miał startować z listy PO? Wrócił na listę SLD czy powędrował na jakąś inną listę?
~potodno 30-07-2011 10:43
Gdy doktor Balcerowicz rozpoczynał swój wielki marsz, by żyło się lepiej, obiecywał, że w ciągu 10 lat Polacy będą żyli dostatnio a Polska będzie rosła w siłę. Po 20 latach widzimy okres przedkartkowy a Polska przypomina Bangladesz na przednówku.
~ 30-07-2011 10:43
moim zdaniem PO robi wszystko zeby PiS wygralo wybory -to jakas MASAKRA
~a co 30-07-2011 10:44
całkiem niedawno mieliśmy posła z jeleniej góry a nie przypominam sobie żeby to coś dla miasta zmieniło. Zresztą Poseł ten porzucił mandat (bo mu się znudziło latanie do Warszawy) na rzecz nic nierobienia w ratuszu. Niestety nie ma na kogo głosować bo do polityki zabierają się lenie i nieudacznicy. Ludzie którzy coś sobą reprezentują stronią od tego bagna zwanego polityką. I takim sposobem mamy w ławach sejmowych takich (P)osłów jakich mamy
~literat 30-07-2011 10:48
nie pytaj co Zofia zrobiła dla jeleniej góry ale co jelenia góra może zrobić dla zofii!
~koszmar 30-07-2011 10:50
na p.Zofije chyba tyko rodzinka odda swoje glosy mam taka nadzieje pozdrawiam
~drób 30-07-2011 10:59
Wrocław, Głogów, Lubin. Jelenia Góra poza pudłem. Wrocław zawsze miał ambicje to można zrozumieć ale za Głogowem i Lubinem?
~ 30-07-2011 11:00
jak co artykul, zal d..... sciska jak co artykul, zal d..... sciska
~ 30-07-2011 11:04
Listy tworzą partie,a właściwie ich liderzy ale wybieramy MY.Może więc dajmy wiarę hasłu ,,masz głos,masz wybór,, i powiedzmy,,nie mamy wyboru,nie oddamy głosu,,bo nie ma,, w kim ,,wybierać.Uprawiamy często samobiczowanie: narzekamy,opluwamy a potem przy urnach padają słowa,,a co tam i tak się nic nie zmieni,,i głosy na tych,których krytykujemy wpadają do urn jak grzyby do koszyka.Zadowoleni, ze spełnienia obywatelskiego obowiązku li tylko i wyłącznie..dajemy wiarę tym,którzy potem wierzą, iż są ,,nieśmiertelni,,w swoim politycznym światku.Życie toczy się dalej,my narzekamy,krytykujemy..mijają 4 lata..ta sama lista,ci sami kandydaci tylko miejsca nieco zmienione..ta sama sztuka, ci sami aktorzy a i publiczność jak by ta sama,pogwizduje ale co tam...
~hehee 30-07-2011 11:04
Głosujcie na Schetynę będziecie mieć swojego reprezentanta.
~ 30-07-2011 11:31
do 11;04 popieram,wyjoles mi to z ust
~zewsii 30-07-2011 11:32
Listy, Wybory ... . To taki "fotomontaż" mający na celu przekonać 38mln. Polaków o tym, że mają wpływ na cokolwiek. Nieprawda. Obywatele nie mają wpływu na nic. W jakiś niepojęty sposób wyodrębniła się ze społeczeństwa kasta pasożytów, które za żadną cenę nie oddadzą nabytych-zawłaszczonych przywilejów i pieniędzy. Wyłącznie kasa, życie na koszt podatnika i poza wszelką kontrolą - nawet prokuratorską i policyjną- są jedynymi celami do których dążą.Są niespełnieni zawodowo, bez osiągnięć, ale za to mają wielki apetyt i poparcie swoich mentorów. Te pasożyty uczyniły z polityki sposób na swoje życie.Za nic nie odpowiadają, nic i nikt im nie zagraża. Mogą skupić się wyłącznie na sobie.Tylko w czasie kampanii wyborczej niektórzy przyjmują na siebie wiadra pomyj. Ale co to za cena?
~takaprawda 30-07-2011 12:00
W pełni popoieram post z 11:32. Kandydaci naobiecują to wszystko czego tylko wyborca sobie życzy- byle tylko dopchać się do koryta! a potem nie mają za grosz honoru i nie przeproszą że naobiecywali gruszki na wierzbie i cuda czy drugą Irlandię!
~trew 30-07-2011 12:05
POmyje i tyle. Liberałowie od siedmiu boleści, kto wierzy w ich bajki. Przedsiębiorcom jeszcze nigdy tak się źle nie wiodło jak za czasów LIBERAŁÓW ... pytanie tylko co PO ma wspólnego z liberalizmem.Gdybym wiedział że skrajna prawica ma szanse (ONR, WP czy Falanga) to zagłosowałbym na nich, ale chyba trzeba po prostu głosować na PIS. Wystarczy spojrzeć np. na debatę w sejmie sprzed 3 dni. PIS optuje za likwidacją dzierżawy wieczystej bo to relikt oszukańczych rządów PRL,natomiast PSEUDO LIBERAŁOWIE z PO i PSL są za jakąś formą przejściową (kolejną!) Ja się pytam gdzie ten LIBERALIZM się u nich podział? PO chętnie PRYWATYZUJE największe skarby polskiej gospodarki, natomiast uczciwie kupionej ziemi nie chce oddać prywatnym właścicielom tylko POdnosi POdatki! W tym roku o 700% podnieśli!!!
~Greg 30-07-2011 12:10
Wow. Czernow. Pozdrowienia z ChangZhou ! Niestety nic tutaj Pani nie wyszło Pani Zofio. A nasze miasto, jest bardzo daleeeeekkooooooooooo od Chin... Wszystkiego naj ! Miłych wycieczek życzę.
~jendrek 30-07-2011 12:12
ŻNADA
~do trew 30-07-2011 12:15
wszyscy oni siebie warci ale z dwojga złego wolę już PO niż PIS. IV RP już była i oby nigdy nie wróciła. Amen
~jendrek 30-07-2011 12:19
POgrywali POgrywają i POgrywać sobie w palanta z nami będą a narud i tak na nich odda głos bo my lubimy być poniewierani
~jendrek 30-07-2011 12:23
naród miał być przepraszam
~socjolog 30-07-2011 12:38
Czyż nie ma w Jeleniej Górze innych ludzi? Czy do kazdego stanowiska w mieście musi być typowana wyłącznie Zofia Cz.?
~ 30-07-2011 12:46
Ciekawe co wystawi sld.
~Gothic 30-07-2011 12:55
do postu z 12:46 Jak to kogo.... Spadkobierczynię - Panią Szmajdzińską - nr 1 na liście dolnośląskiej
~jool 30-07-2011 12:56
Czernow? Hmm. Oj, popadnie Sejm w ruinę ...
~ 30-07-2011 13:02
Widzisz /trew/-dzisiaj,, POdnosi POdatki,chętnie prywatyzuje,,. krzewi szumne hasła swojej partii i duszę diabłu zaprzedaje-byle być,trwać i żyć.Jutro będzie likwidował,, relikt oszukańczych rządów PRL -/ dzierżawę wieczystą/,, w PIS- jak ona przejmie władzę, a na ten relikt- też miał wpływ bo w tamtym czasie podobały mu się właśnie tamte idee.Zobacz, ilu polityków zmieniło w ostatnich latach ,,barwy,, i wtedy to, co wczoraj mu się nie podobało- dzisiaj jest najlepsze.Dla kogo? Odpowiedz sobie sam.Polityka, dla wielu, jest jak firma-pójdę tam gdzie będzie lepiej, jak się nie uda, zatrudnię się w innej.Byle dalej,byle w przód ....absolutnie.Ten stan będzie trwał,dopóki,dopóty jest przyzwolenie.Kogo? też odpowiedz sobie sam.
kazimierzp 30-07-2011 13:02
Czytając te posty widać, że wielu z nas zupełnie nie zna zasad wyborczych przy głosowaniu proporcjonalnym. Głosuje się na listę ze wskazaniem na osobę, to znaczy że komisja wyborcza po zakończeniu głosowania przelicza ilość głosów na każdą z list. Z tej ilości wynikają proporcje które potem określają ile osób z danej listy wchodzi do parlamentu. Osoby o największej ilości głosów. Partie układając listy zakładają, że wyborca nie znający kandydatów a chcący poprzeć ich listę skreśla pierwszą "bo widocznie najlepsza". Są przypadki, że osoby z pierwszych miejsc nie wchodziły, a wchodziły inne które miały więcej głosów. Więc nic nie jest przesądzone! Ja będę głosował na jeleniogórzan w wyborach do sejmu i do senatu!
~trew 30-07-2011 13:12
Zdaje sobie sprawę że PIS będąc w opozycji może dużo krytykować bo nic to ich nie kosztuje. Jednak w sprawie DZIERŻAWY WIECZYSTEJ decyduje SEJM, a nie rząd. Tam głosuję POSŁOWIE i okazuje się jak nie raz przedtem że PIS sprzyja prywatnym właścicielom, natomiast PO to nowa wersja PRL'u. Te same komunistyczne cwaniactwo i łapówkarstwo. Sporo osób źle wspomina czasy rządów PIS ... wymyślając brednie np. o policyjnym Państwie. Patrzcie teraz gdy ilość podsłuchów zakładanych obywatelom przekroczyła nawet CHINY!!! W rankingu KORUPCJI przeskoczyliśmy nawet BURKINA FASO w Afryce zwane bananową republiką! OBWE chce monitorować u nas wybory, bo wątpi w ich UCZCIWOŚĆ! Ja się pytam: GDZIE JEST ROMAN KLUSKA?! To on stworzył ONET, przejął go duet TVN/WSI i pasie Was wyszukaną PROPAGANDĄ.
~do kazimierz 30-07-2011 13:45
czytając Pańskie Posty, widać że nie był Pan dalej niż w Siedlęcinie. Greg (Patrz kilka postów wyżej)
~ 30-07-2011 14:04
/trew/- widziałeś listę kandydatów?Politycy to? ...Doskonale WIEM!Kto uchwala ustawy a kto przygotowuje ich projekty.Pojmuję też, potrzebę takiej instytucji jak Sejm,jednak nie za wszelką cenę.Nie lider partyjny,nie zasłużony dla...nie,,skoczek partyjny,,wszak wiesz zapewne,że Sejm- to reprezentanci ludu i przede wszystkim powinni umieć słuchać,widzieć i wiedzieć.Wybieramy natomiast my-wyborcy i to my powinniśmy odróżniać ziarno od plewa a nie w myśl zasady,,sztuka się liczy,,.
~Gość 30-07-2011 14:04
I niech sobie Czernow startuje ja nie będę głosować na PO to nie są ludzie godni zaufania ,głosować powinno się na ludzi których się ceni i szanuje ja ich ani cenie ani szanuje ,więc zagłosuje na każdego innego tylko nie z PO.
~Jano 30-07-2011 14:20
ja na PO nie zagłosuje ,nie chcę żeby następny samolot spadł na ziemie i zabił uczciwych Polaków ,nie chcę żeby minister zajmował się śledziami gdy jego partia robi machloje i też nie chcę żeby mi do domu o 6 rano weszło ABW i zabrało komputer ,no i nie mam zamiaru wysłuchiwać tego PO motaqnego Niesiołowskiego ,ale jak tak sie zastanawiam to na kogo tu głosować ja już wszyscy byli i też nic nie zrobili ,przydał by się ktoś taki jak generał Petelicki tylo nie wiem czy startuje w wyborach.
~Greg 30-07-2011 14:34
Kaziemierz.P będzie miało 6 pobudkę ;)
~s. 30-07-2011 14:42
W wyborach najważniejsze jest kto liczy głosy i jak bardzo członkowie komisji są zaprzyjaźnieni. Prosty przykład: Karty do głosowania w bagażniku komendanta. W ambasadzie w urnie, więcej kart niż uprawnionych. Przykłady można mnożyć. Z kim się nie rozmawia to zawsze głosował na tego co nie wygrał. Kto w takim razie głosował na zwycięzcę ?
~miejscowy 30-07-2011 14:49
Nawet na czarną de zagłosuję bo ona jest prawdomówna a nie na jakiś załganych popaprańców.
~ 30-07-2011 15:16
Masakra jakaś. Chyba trzeba się ewakuować.
~ 30-07-2011 15:22
do:s.Ci sami co mówią,,że głosowali na tego, co nie wygrał,,Wielu ludzi ma problemy z asertywnością,dla dobra ogółu i świętego spokoju,łatwiej ukryć prawdę, niż ją ujawnić.Często ujawnienie kandydata,na którego się głosowało może wywołać duże zamieszanie w środowisku,w którym żyjemy,pracujemy - nawet w rodzinie,(uwierz mi,znam takie przypadki) więc lepiej się nie wychylać i powiedzieć,że się głosowało,, na tego co nie wygrał,,Fałszowaniem kart do głosowania powinna zająć się prokuratura,są przecież mężowie zaufania i jeżeli tak jest to...
~Promotor 30-07-2011 15:25
GLOSUJCIE DALEJ , JA SIĘ NA TO WYPINAM!!!
~hhoopp 30-07-2011 15:47
Szkoda że w artykule nie ma kto konkretnie czym się społeczeństwu przysłużył. Czarną robotę odwalają zwykli ludzie, ale pierś do orderów wypinają nie mający nic z tematem politycy. Konkretnie czekam kto i z jakim skutkiem i w czym pomógł społeczeństwu.
~ 30-07-2011 15:52
DOLNOŚLĄZAK. PO już się zaprezentowało. W pelnym rynsztunku nie pokazala sie - między innymi - PIS-partia. Nieskromnie zatem podpowiem, że dla wypelnienia listy kandydatów do parlamentu, startujących z tego ugrupowania, kazimierzp. jest - wg mnie - najlepszym Jeleniogórzaninem. Ten polityko-urzędnik powinien czuć się spełnionym. Umieszczenie go na liście kandydatów do parlamentu /obojetnie na którym miejscu/ będziej jedną z najtrafniejszych decyzji PIS-partii i jej reanimowanej przystawki.
~ 30-07-2011 16:02
JAK KARTY DO GŁOSOWANIA ZNALAZŁY SIĘ W BAGAŻNIKU KOMENDANTA, O CZYM PISZE S. ? i dlaczego komendant jest odznaczany przez przedsiębiorców-polityków?
~kumak 30-07-2011 16:15
Mowimy o PO o PIS.Moze ktos mi powie ilu obywateli Jeleniej Gory do tych partii nalezy .Cos mi sie wydaje ,ze jest to grupa wzajemnej adoracji.Jesli w obu partiach jest wszystkiego 200 osob to powiem tylko ,robimy za baranow dla grupy cwaniakow ,ktorzy znalezli sposob na zycie.Ludzie opamietajce sie ten ratuszowo Wroclawsko Warszawski smrod trzeba kiedys rozgonic.Dosc dziadostwa Jelenia Gora potrzebuje profesjonalistow ,dosc amatorszczyzny.
~ 30-07-2011 16:17
30-07-2011 08:44 | ~podziękujemy | - ja również chciałbym podziękować za to, że w Polsce nie rządzi już kurdupel z przerostem ambicji i fanatyzmem w oczach. dziękuję za to, że nie ma co skrzyżowanie muzeum II WŚ i za to, że nie muszę na klęczkach oddawać pokłonów sukienkowym panom co to niby nie mogą a jednak to robią.
kazimierzp 30-07-2011 16:27
@Greg! Masz jakieś kompleksy ze mną związane!?;-) Do Dolnoślązaka! Akurat PiS i jej podobne to ostatnie partie na które w wyborach do Sejmu bym głosował! Do parlamentu, ani nigdzie indziej nie mam ani dzisiaj, ani za ... lat zamiaru startować! Jeszcze raz do Grega! Bywałem w wielu miejscach na świecie, pochodzę z Wrocławia, ale z racji tego, że mieszkam od ponad 30 lat w Jeleniej Górze preferować będę kandydatów z tego byłego województwa jeleniogórskiego. W tych najbliższych wyborach do Sejmu będę głosował na osobę która urodziła się na Lubelszczyźnie, ale całe swoje dorosłe życie poświęciła Jeleniej Górze! A do senatu? Zależy kogo poda PiS, czy też "Obywatele"!?!
~borowa 30-07-2011 16:38
i ku..a ciągle te same ryje do koryta się pchają.Pani Czernow mogłaby sobie dać na wstrzymanie!Ustawiła całą rodzinę pani prezes banku.Bazuje na młodych .Kto Jej nie zna ten Ją kupi.Miała swoją szanse.Nie dajcie się młodzi zrobić w ch..a.
~poeta 30-07-2011 17:12
na co swary, spory głupie wszak i tak bedziemy w d..ie (po wyborach oczywiscie)
~do 16:27 30-07-2011 17:28
Oj Kaziu, Kaziu. Dzień bez podlizywania - dniem straconym?
~stylposłanki 30-07-2011 17:36
MOZE NIECH KTOŚ UŚWIADOMI PANIĄ ZOFIE CZ. KANDYDATKE NA LISTACH, ZE JEJ RÓZOWA TORBA TO OBCIACH NAD OBCIACHY I PRZYNOSI TYLKO JELENIEJ WSTYD. CHODZI Z NIA ŚWIATEK, PIATEK I NIEDZIELĘ. JA SIE NIE GODZE NA TAKOWY WYGLAD VICEPREZYDENTA MOJEGO MIASTA
~kto wygrał 30-07-2011 17:38
Wygrał w uczciwej pracy Gierek ,słowa dotrzymał, dał ludziom pracę i zbudował gospodarkę Polską w PRL-u reszta to polityczne znajdy, oszołomy, krzykacze, kłamcy i złodzieje co rozpićdziaj w Polsce zrobili i nazywają sie liberały co wszystkich biednych olały. wybierajcie się dalej sami przez siebie ,czerwone skundlone lisy co sami głosy liczą pod siebie.
~triu 30-07-2011 18:27
Miałem kilka razy kontakt z Panią Zofiją i jej koleżką Zawiłą. Wstyd mi za nich, że reprezentują jelenią górą i niestety wstyd będzie jak Czernow będzie reprezentować jelenią poza jej granicami. Ci ludzie są bez wiedzy, bez kompetencji i co najgorsze kłamią, to jest straszne. Powinni występować w kabarecie, a nie na salonach. On zachowuje się jak żałosny kabareciarz, a ona jak straganiara i to nie jest nawet śmieszne, to jest żałosne. Ci ludzie niszczą wszystko co im na drodze stanie, a jak już wiadomo prym w tym wiedzie Pani Czernow. Dziwię się tylko gdzie są ci prawdziwi faceci, politycy, bo Zawiła to nawet przy prawdziwym mężczyźnie nie stał, co tu mówić żeby nim był skoro taka straganiara rządzi. Ale czegóż to wymagać skoro brak im i kompetencji i ogłady.
~jgr 30-07-2011 18:33
Do Jeleniogórzan, możemy różnić się pogladami politycznymi ale nie dajmy manewrować się partyjnym osrodkom decyzyjnym popierajmy NASZYCH Jeleniogórzan, z której parti mniej ważne.
~wyborca 30-07-2011 18:42
No tak od pracowników tzn byłych pracowników Aniluxu na pewno Zośka głosy dostanie i na takie same głosy może liczyć od byłych pracowników ZGL-i a obecnego ZGKiM w szczególności za wsadzenie kolesi na stołki. Gratuluję pomysłu połączenia zakładów przed wyborami, tym na pewno zdobyła "przychylność" społeczeństwa. Szkoda, że nie zdążą przed wyborami zrobić porządek z MPGK, bo i tam nic by nie dostała, ale pożyjemy zobaczymy. Decyzje co do MPGK muszą zapaść niebawem, no to może ....
~polecam 30-07-2011 19:08
google.pl:500 afer PO
~ra 30-07-2011 19:37
Bardzo dawno temu, za czasów Kongresu Liberalno Demokratycznego, podczas pewnej dyskusji telewizyjnej jeden z dziennikarzy zaproponował: "A może zastanówmy się, czemu do Kongresu tak uporczywie przyczepiła się metka "liberałów-aferałów"". Ależ się zadziało... wszyscy pozostali goście łącznie z prowadzącym rzucili się na biedaka, który tak niewybaczalnie zaniżył poziom dyskusji. Niestety, z perspektywy lat widać, że Kongresmeni vel Unici vel Platformersi do łatki aferałów są bardziej przywiązani niż do partyjnego szyldu, pod którym występują. Kolejny, dobitny przykład na genetyczną nieuczciwość tego środowiska można znaleźć w Wałbrzychu.
~bel 30-07-2011 20:16
ja to sie dziwie ze ludzie nadal glosuja na PO tyle obiecanek i nic coraz gorzej sie zyje a ludziska jak te barany nadal popieraja i glosuja na nich jaki narod taki parlament wiec nie wymagajcie cudow nie bedzie
~do bel 30-07-2011 20:43
ludzie nie głosuja na PO tylko przeciw PISowi- wybierają mniejsze zło. Niestety 3 alternatywy nie ma
~xy 30-07-2011 21:06
Jak napisano w piśmie :"Ostatni będą pierwszymi". Słowa te można tłumaczyć na różne sposoby i w różnym rozumieniu.
~rararak.... 30-07-2011 21:25
To nie moje odkrycie, że istotą sukcesu PO zdaje się być mniej jej sprawność w rządzeniu i przydatność dla państwa a zdecydowanie bardziej jej rozbuchana antykaczyńskość. Nie przypadkiem w każdej przedwyborczej opresji Platformy, prędzej czy później musi paść groźba „powrotu Kaczyńskiego”. Tak jest i panie i panowie z PO powinni przestać się tego wypierać. Przyjęcia wojny z Kaczyńskimi jako permanentnego, uznanego chyba za doskonały, politycznego konceptu wyprzeć po prostu się nie da. Tym bardziej, że zaczyna on osiągać kształt wręcz groteskowy. Powoli sensem politycznego funkcjonowania PO staje się zaprzeczanie Kaczyńskiemu bez względu na to, co on powie i napisze. Nawet gdy takie zaprzeczanie jest oczywiście idiotycz
~"Z" 30-07-2011 21:29
Więcej uśmiechu! Humorystyczna przypowiastka ekonomiczna! W małym irlandzkim mieście panuje deszczowa pogoda. Ulice są opustoszałe. Nastały złe czasy. Ludzie maja długi, ale żyją na wysokiej stopie. Przy tak niefortunnej pogodzie bogaty niemiecki turysta szukał noclegu. Zatrzymał auto przed małym hotelem. w tym irlandzkim mieście. Wszedł do środka. Zagadnął właściciela hotelu, czy może sobie obejrzeć pokoje, bo chciałby jedna noc przenocować i położył na ładę 100 € kaucji. Właściciel hotelu dał mu więc klucze do pokoi. Kiedy tylko turysta znikł na schodach hotelarz wziął te 100€ i pobiegł szybko do sąsiada rzeźnika, aby zapłacić swoje długi. Rzeźnik wziął te 100€ i poleciał do hodowcy rolnika zapłacić za dostawy. Rolnik wziął ten 100€ banknot i poleciał zapłacić swoje długi w magazynie.
~"Z" 30-07-2011 21:36
cd. poprzedniego postu Magazynier ze 100 € banknotem pobiegł do knajpy i uregulował swoje kredyty. Barman przesunął banknot do siedzącej przy ladzie prostytutce, która też ciężkie czasy miała, ale przyjemności na kredyt mu udzielała. Prostytutka szybko pobiegła do hotelu, aby zapłacić za wynajem pokoju tymi 100 €. Hotelarz położył 100€ banknot z powrotem na ladzie. W tym momencie akuratnie turysta schodził po schodach. Żaden z tych pokoi mi nie odpowiada -powiedział i wziął swój 100€ banknot i opuścił miasteczko. Nikt nic nie produkował Nikt nic nie zarabiał Wszyscy uczestnicy pozbyli się swoich długów i patrzą z wielkim optymizmem w przyszłość Teraz już wszyscy znają prawdę. Tak prosto funkcjonuje UNIJNA POMOC FINANSOWA. Pozdrawiam
~ra 30-07-2011 21:37
ILU W PLAT­FOR­MIE JEST OSZU­STÓW Prawda o PO Al­do­na Za­or­ska pią­tek, 15 lip­ca 2011 13:25 Ujaw­nio­na ska­la prze­stęp­czej, czy cho­ciaż­by nie­etycz­nej - dzia­łal­no­ści człon­ków PO, po­zwa­la do­mnie­my­wać, że ujaw­nio­ne afe­ry i prze­krę­ty to tyl­ko wierz­cho­łek przy­sło­wio­wej gó­ry lo­do­wej. Pa­trząc na to wszyst­ko, nie spo­sób nie za­dać py­ta­nia - jak dłu­go jesz­cze pol­ski na­ród bę­dzie da­wał się okła­my­wać tej par­tii oszu­stów? Czy na­praw­dę ośle­pli­śmy już tak bar­dzo i tak bar­dzo zo­bo­jęt­nie­li­śmy, że bę­dzie­my po­zwa­lać się im okła­my­wać i okra­dać? Do Plat­for­my Oby­wa­tel­skiej za­pi­sy­wa­no lu­dzi bez ich wie­dzy i zgo­dy. Spra­wa wy­szła na jaw, gdy jed­na z osób w ten spo­sób do par­tii „za­pi­sa­nych” do­sta­ła we­
~eh 30-07-2011 21:49
żywię nadzieję, że społeczeństwo pominie p. Czernow w swoich wyborach.
~M_ 30-07-2011 21:53
A mnie wszystko jedno z jakiej partii będzie poseł, byle by był z Jeleniej Góry, wtedy na pewno pociągi będą z dworca kolejowego w JG w Polskę odchodzić, no bo poseł ma bilet darmowy i sypialnym do "stolycy" na wybory musi dojechać.
~TechnoT 30-07-2011 22:34
Może być i Czernow...byle nie PiS !!
~@ Techoo 30-07-2011 22:56
boją sie potomkowie UBeków, MBPeków Fanatycy PO i dlaczego. Głównymi fanatykami PO są przede wszystkim ludzie strachliwi, a boją się głównie o pamięć ich Ojców, Matek, braci czy sióstr. Boją się żeby dzisiejszy Świat nie usłyszał o ich ojcowsko-matczynnej-siostrzanej UBeckiej czy TWórczej przeszłości konfidenta , donosiciela czy zykłego nikczemnika.Przypomnijmy sobie jak niejaki Szechter wściekle zaeragowal na kibicowski baner na Legii, jak wsciekle opluwa się IPN, jak w TVN czy Superstacji gości sie wlaśnie lewaków, lewicowców a wreszcie synów i córki tych PRLowskich notabli partyjnych. Córki i synowie bezimiennych dla opinii publicznej skompromitowanych katów służb bezpieczeństwa PRL strzega jak tylko mozna życiorysów swoich rodziców czy wujków i ciotek. Stało się po 22 latach tej pol
~q 30-07-2011 23:01
Qurwa znowu te wybory. Owieczki i barany mają znowu dylemat , wybrać na obrońcę: wilka ,niedżwiedzia czy szakala. Prawdziwi pasterze wyjechali , a ich psy z...ły lub zdychają z głodu.
~ave jA 30-07-2011 23:40
pani Czernow sprzedała anilux nikt niebedzie na nia glosował !!!!!!
rymcycymcy 31-07-2011 0:51
W końcu zrozumiałem, że podczas wyborów nie liczą się barwy ...tylko konkrety !!! ;) >>> http://www.demoty.pl/niewazne-czy-wolisz-blondynki-rude-czy-brunetki-8123
~Greg 31-07-2011 1:36
Niech Pani Czernow pochwali się, czym zaowocowała jej wizyta w Chinach.
~ 31-07-2011 2:28
do:q Najwięcej u nas ,, Lisów Witalisów,, - więc miej Panie w opiece ,,Jeleniogórską Polanę,,
~;o 31-07-2011 9:05
Boże, anilux padł to teraz Polska padnie? Nigdy w zyciu!
~PO 31-07-2011 9:06
Ali Jean Radzieta Eric Bera Alira Solpa Tertel Schetyna. Ładne ;-)
~do Jendrka 31-07-2011 10:07
No, taki "patriota" nie wie jak napisać NARÓD??!! Wstyd na POtenge...
~westero 31-07-2011 14:13
dlaczego nie kandyduje jerzy pokoj.to byłby dopiero hicior
~heh 1-08-2011 7:40
Myślę ,że p. Czernow powinna zostać i wypić piwo , które nawarzyła. Moim zamiarem było głosować na PO - ale po tym jak weszła na listę - zrezygnowałam nie tylko ja ale i kilkunastu moich znajomych. Pani Zofio - odwagi!. Jak się zrobiło syf -to trzeba go posprzątać - a nie tak rozgrzebane wszystko zostawić!
~do heh 1-08-2011 18:51
zgadzam się z heh. miałam takie samo zdanie, ale teraz dochodzę do wniosku, żeby jednak Czernow tu została i piła to piwo. No i również dużo moich znajomych też doszło do takiego wniosku. Jeśli Czernow przejdzie to ja już w nic nie uwierzę. powodzenia pani Czernow!!!
~abidal 2-08-2011 16:14
kto tak promuje Panią Zofię. To niesamowie.
~kilpat 23-08-2011 15:54
a kogo obchodzi kto nA listach?

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Przed II turą: wiec poparcia prezydenta Andrzeja Dudy  

Mobilizacja przed II turą

Trwa budowa punktu widokowego

Podgórna jest nadal zarośnięta

Senator zaklejał plakaty? Jest odpowiedź K. Mroza

Sonda

Przed nami II tura wyborów prezydenckich w Polsce. Kto ma większe szanse na wygraną?

Oddanych
głosów
2221
Andrzej Duda
40%
Rafał Trzaskowski
55%
Nie wiem
5%