MenuZamknij

WIADOMOŚCI

SPORT

PiS: Za nieudolność powinni zrzec się pensji

Wiadomości: Jelenia Góra
Sobota, 30 marca 2019, 12:47
Aktualizacja: Czwartek, 11 kwietnia 2019, 16:20
Autor: Przemek Kaczałko
Fot. Przemek Kaczałko
Podczas konferencji prasowej na Placu Ratuszowym radni i senator Prawa i Sprawiedliwości odnieśli się do ostatnich zmian budżetowych w Jeleniej Górze, a przede wszystkim zwiększenia środków na remont Teatru Norwida. Nadzór nad inwestycją ze strony Miasta nazywają nieudolnością, a odpowiedzialnym ma być m.in. prezydent Jerzy Łużniak.
Radni klubu PiS podczas ostatniej sesji nie tylko głosowali przeciwko proponowanym zmianom, ale także zachowali demonstracyjnie całkowite milczenie. Uznaliśmy, że tylko cisza nad tą trumną jest w stanie oddać dramaturgię sytuacji i w ten sposób zwiększy się siłe przekazu, która zwykle w tysiącu słów ma miejsce - powiedział na wstępie Józef Rypiński, radny klubu PiS.
Jeżeli nie dotrzymuje się umów, to takie są konsekwencje - mówił o kwestii utraty dofinansowania unijnego na remont teatru Krzysztof Mróz. - 6,5 mln zł to już pieniądze stracone, a jest zagrożenie utraty całości - 13,5 mln - kontynuował senator, który wierzy, że w Urzędzie Marszałkowskim nikt nie robi na złość Jeleniej Górze.

Radni wymieniali różne inwestycje, które można sfinansować za 6,5 mln zł, czyli kwotę, którą Miasto już utraciło. Mówili o remoncie wiaduktu na Al. Jana Pawła II, rezygnacji z budowy krytego basenu przy Szkole Podstawowej Nr 10, która miała dofinansowanie z UMWD i Ministerstwa Sportu, remontach w oświacie i wiele innych.

Mam apel do prezydenta Łużniaka, który wspólnie z Marcinem Zawiłą zarządzał miastem w poprzedniej kadencji. Jeżeli Jelenia Góra straciła tyle milionów złotych, to Jerzy Łużniak i Marcin Zawiła powinni honorowo nie wziąć ani grosza pensji do końca obecnej kadencji. Uważam, że to jest duża nieudolność rządzących Jelenią Górą, jeśli nie potrafią wykorzystać pozyskanych pieniędzy. Nie zarzucam tym panom złej intencji, ale nie zrealizowali podpisanych umów - mówił Krzysztof Mróz.

Ireneusz Łojek również porównywał na co można przeznaczyć 6,5 mln zł, które trzeba dołożyć z kasy miasta na remont teatru, a poza tym przypomniał, że Jerzy Łużniak był przewodniczącym zespołu, który został powołany w 2016 roku i miał za zadanie przygotowanie, nadzorowanie i rozliczenie inwestycji w Teatrze Norwida.

Szefem zespołu był Jerzy Łużniak. Pytanie - co zrobił, jak monitorował działania, jak określał ryzyko w przebiegu inwestycji, że Miasto straciło znaczącą kwotę? - zastanawiał się szef partii PiS w Jeleniej Górze.

Twoja reakcja na artykuł?

14
29%
Cieszy
1
2%
Dziwi
0
0%
Nudzi
2
4%
Smuci
11
22%
Złości
21
43%
Przeraża

Czytaj również

Radosne Mikołajki

Piotr Miedziński zrezygnował z mandatu

Wielka Paka dla Dzieciaka po raz 11!

Komentarze (102) Dodaj komentarz

~Pewność i Stabilizacja 30-03-2019 12:54
Tak być POwinno. I jeszcze panie Mróz POwinni oddać za ustawkę pt "Wyższe ceny energii dla Jeleniej Góry, winą rządu PiS". Dla rozgrywki POlitycznej narobili strat dla miasta. Ści-gać! Są-dzić! PO-za-mykać!
~Dawid 30-03-2019 18:10
do: ~Pewność i Stabilizacja (12:54)
Panie senatorze, może zamiast komentować sprawy miejskie (wszak przerżnął pan sromotnie wybory prezydenckie) opowie nam pan co nowego w sprawie Srebrnej i w sprawie zatrzymanego szefa PiS z Bogatyni?
~O34f 30-03-2019 18:17
do: ~Pewność i Stabilizacja (12:54)
Pamiętacie jak Mróz śmigał po jelonce z reklamówką w łapie? Jakie miasto taki senator...
~Pewność i Stabilizacja 30-03-2019 20:08
do: ~O34f (18:17)
Ile bucu straciłeś na tym, że Mróz chodził z reklamówką? Nie widzisz, że twoi idole maszerują od POrażki do POrażki? POtykaja sie o własne nogi. Długi będą spłacały twoje, oddane do gejowskiej adopcji, wnuki.
~Pewność i Stabilizacja 31-03-2019 12:39
odpowiedź na usunięty komentarz
Więc się nie ośmieszaj. POpieram.
~jędrek 31-03-2019 15:35
do: ~Pewność i Stabilizacja (12:54)
Ceny za energię nie poszły w górę,a wręcz przeciwnie płaciłem 100 zł.,a teraz płacę o 20 zł. mniej,oczywiście miesięcznie.Mieszkam w Jeleniej.
~Pewność i Stabilizacja 31-03-2019 15:41
do: ~jędrek (15:35)
Brawo! Powiedz to wszystkim malkontentom niezadowolonym z rządów PiS. Ja pisałem o cenach energii dostarczanej do miasta. Miasto spóźniło się (celowo?) z zamówieniem dostaw i przez styczeń płacili niemal 200% normalnej taryfy. Jest o tym artykuł na Jelonce.
~Spec 1-04-2019 9:17
do: ~Dawid (18:10)
Panie Dawidzie jak czytam Pański komentarz to przypominam ze w Ameryce biją murzynów
~waterstag 1-04-2019 11:26
do: ~jędrek (15:35)
Ale podrożała energia dla produkcji i usług, wyższe koszty produkcji, wyższe ceny w sprzedaży. Za jakiś czas zobaczysz to w swojej kieszeni.
~Pewność i Stabilizacja 1-04-2019 12:28
do: ~waterstag (11:26)
O ile podrożała energia? Jaką część ceny stanowi unijny podatek na walkę z CO2? W których europejskich państwach energia nie podrożała?
~Hekatomba 30-03-2019 13:19
Prawda jest taka że picowcy celowo tną wszelkie dotacje w zemście za przegrane wybory w jg.
~Pewność i Stabilizacja 30-03-2019 13:51
do: ~Hekatomba (13:19)
Widać też, że wycięli Ci sPOrą część mózgu.
~ 30-03-2019 14:00
do: ~Hekatomba (13:19)
PiSowcy celowo tną dotacje???Taa, to przykładowo jak rządziła koalicja PO-PSL, a w województwie PO to dlaczego ani razu nie udało się jeleniogórskiemu POwsko-SLDowskiemu samorządowi pozyskać środków na remont pałacyku na Zabobrzu mimo kilku prób?!To też była wina PiSu mimo, że wtedy jeszcze nie rządził?
~Pewność i Stabilizacja 30-03-2019 20:10
odpowiedź na usunięty komentarz
Niestety nigdy nie byłem POd celą, ale wiem, że 90% elektoratu PO, to kryminaliści.
~Pewność i Stabilizacja 30-03-2019 20:13
do: ~Pewność i Stabilizacja (20:10)
Przepraszam. Korekta. 90% kryminalistów głosuje na PO.
~Michrou 30-03-2019 23:05
do: ~Pewność i Stabilizacja (20:13)
Płacą Ci za te kretyńskie wpisy? Nie na PO, a na Trzaskowskiego, po drugie to próba tylko z określonych zakładów z Warszawy, niezbyt wiarygodny wynik. Weźmy też pod uwagę, że jego rywal, Patryk Jaki przebijał poprzeczkę coraz bardziej idiotycznymi obietnicami wyborczymi, zabudową korytarzy powietrznych, usunięciem słupków "uwłaczających kierowcom" i budową dwóch nowych mostów przez Wisłę... nawet sam nie wiedział gdzie by mogły powstać i po co. Myślę, że Warszawiacy nie mieli wyboru. Dodajmy też, że pomimo olbrzymiej przewagi głosów na Trzaskowskiego w ŻADNYM z tych zakładów karnych nie było 90%, więc zwyczajnie kłamiesz i manipulujesz ;) Ile dostajesz za każdy komentarz?
~Pewność i Stabilizacja 30-03-2019 23:25
do: ~Michrou (23:05)
Dodaj jeszcze wsparcie w kampanii wyborczej, udzielone kandydatowi PO przez spółkę miejską zarządzaną przez PO. Była to dokładnie 80 procentowa zniżka na reklamę przedwyborczą "Czaskoskiego". Teraz nie ma na przedszkola w Warszawie. Szczęście, że wystarczyło na karty LGBT. A Ty co tak się gorączkujesz? Jesteś jednym z tego kryminalnego elektoratu?
~bumbumbum 30-03-2019 23:55
do: ~Pewność i Stabilizacja (13:51)
Jesteś rzadkim przedstawicielem debilizmu prawicowego więc nie wypowiadaj sie kanalio wroga krajowi.
~Michrou 31-03-2019 1:16
do: ~Pewność i Stabilizacja (23:25)
Nie, po prostu idiotyzm i zakłamanie reaguje na mnie jak płachta na byka. ;) Za PO nie przepadam, natomiast na Trzaskowskiego bym zagłosował będąc Warszawiakiem. Nie jestem zacofany, by głosować na partię w wyborach lokalnych, najpierw liczą się hasła wyborcze i ich możliwość realizacji, dlatego też w Jeleniej najbardziej mi pasował zarówno Mróz i Łużniak. Ciekawi mnie też jedna rzecz, co znaczy Twój nick? Czyżbyś opowiadał się za opcją która powoli doprowadza do gospodarczej ruiny Polskę? "Stabilizacja" w przypadku, gdy rząd inwestuje w zgubny socjal i zwiększa deficyt budżetowy, by pieniądze przeżreć na socjal i kupowanie głosów brzmi paradoksalnie. Pewność widać, jest pewne, że partia rządząca w perspektywie kilku lat doprowadzi do katastrofy gospodarczej. Zadłużamy kraj w czasach świetnej światowej koniunktury, tylko Rumuni i Portugalczycy nas przebijają z całej UE, to zakończy się katastrofą, ekonomiści biją na alarm. "Kryminalny elektorat" myślę, że dosadnie wytłumaczyłem Ci, że kandydat PiSu nie miał szans zdobyć większego poparcia niż Trzaskowski idiotycznymi postulatami. Wymieniłem 3 które nie mają sensu, a wręcz szkodzą Warszawie. Nie mam racji? Z powodu beznadziejności pomysłów Jakiego, Trzaskowski wygrał w pierwszej turze. Widać potrafisz tylko ad personam, bo na argumenty nie przepadasz odpowiadać. Co do 80% zniżki, to ponoć była oferowana każdemu, po prostu Trzaskowski z oferty skorzystał, słowo przeciwko słowu, zobaczymy czy to prawda, sprawa jest otwarta. O przedszkolach nic nie da się znaleźć, źródło? ;)
~Michrou 31-03-2019 3:01
do: ~Pewność i Stabilizacja (23:25)
Jeszcze jedna rzecz, piszę o kampanii wyborczej, a nie rządach Trzaskowskiego, odchodzisz od tematu.
~Pewność i Stabilizacja 31-03-2019 12:27
do: ~Michrou (1:16)
Trochę taki słowotok. Ale PO kolei. Za PO nie przepadasz, więc na kogo głosujesz? W Jeleniej pasował Ci zarówno Mróz jak i Łużniak. Kogo POparłeś. Starasz sie POzować na myślącego symetrystę, ale niestety twoje komenty (oczywiście całkowicie przypadkowo pewnie), są identyczne jak przekaz PO. Przypadek? Nie sądzę. Opcja rządząca doprowadza Polskę do ruiny już czwarty rok i jakoś nie mogą do tej ruiny doprowadzić (Donald POmóż!). A jak przePOwiadali twoi mędrcy, PO pierwszym roku miało być 100 miliardów złotych deficytu. Mówisz, że jest wzrost gosPOdarczy. Ano jest. Całkowicie przypadkowo, już drugi raz gdy rządzi PiS, jest wzrost gosPOdarczy. Z kolei zawsze tak jest, że gdy rządzą Różowo-Czerwoni to jest kryzys. Ciekawe. I ciekawe jest dlaczego skoro był kryzys (Zielona Wyspa) Donek i kolesie POzwalali na kręcenie karuzel VATowskich, sprowadzanie paliwa bez akcyzy, czy choćby Amber Gold? Młody Tusku przyznał się, że Donek i on wiedzieli, że Amber Gold to lipa. Co do rozdawnictwa to uważaj na PO. Oni cały czas krzyczą, że już dawno chcieli wprowadzić 500+ na każde dziecko. To są dopiero szKODniki. Co do zniżek na kampanię PO w Warszawie. Myślałem, że w przeciwieństwie do półinteligentnego elektoratu PO, TY kierujesz się logiką. Zawiodłeś mnie. Oto wychodzi Trzaskowski i mówi, że każdy mógł mieć zniżkę na kampanię reklamową. Jedni wzięli, a inni nie. I Ty to łykasz jak pelikan. Czyli jak na stacji benzynowej jest zniżka na paliwo 80%, to tez pewnie widzisz klientów którzy z niej nie korzystają? Tym właśnie udowodniłeś, że twoje komenty, to przekaz partyjny.
~Pewność i Stabilizacja 31-03-2019 12:35
do: ~Michrou (3:01)
Ty pierwszy zacząłeś przytaczać jakie POparcie miał Trzaskowski w więzieniach. Nota bene, ja przytoczyłem dane bodaj z 2011 roku. Ale widać, że Platforma ma stabilne POparcie w wiezieniach na Poziomie 80-90%. Ho, ho kto by się sPOdziewał. PrzyPOminam, że zabójca Adamowicza, to tez prawdoPOdobny elektorat Platformy. Jest duże prawdoPodobieństwo, że na niego głosował. Ale wracając do tematu. Czy jesteś szczęśliwy, że dyletant Łużniak, znów narobił gnoju? Nie zaPominajmy o jego wcześniejszym wyskoku z zamawianiem dostaw energii dla miasta. Nie wiem jak do Ciebie sie zwracać. Może tak: Z komsomolskim POzdrowieniem.
~Michrou 31-03-2019 14:33
do: ~Pewność i Stabilizacja (12:27)
Po pierwsze, PiSPO jedno zło. Nie piszę o tym, że PO było dobre, bo było złe, tylko stwierdzam, że PiS jest jeszcze gorszy i rujnuje ten kraj, bardziej niż PO i podkreślam, że PO też szkodziło Polsce, byś się nie popluł pisząc o tym jakie to było złe Peło. Sam prezentujesz przekaz partyjny jeśli nie widzisz do czego prowadzi polityka socjalna i zadłużanie państwa przez PiS. Obecnie mamy świetną światową koniunkturę i dlatego jest wzrost gospodarczy i powinniśmy redukować dług, zamiast go powiększać. Jak przyjdzie go spłacać zaciskając pasa przy światowym kryzysie, to będziesz pewnie narzekał na skutki, a nie przyczynę, czyli PiSowski socjal. Jesteś ślepy, bo Polska od ponad 25 lat nigdy nie miała recesji, zobaczymy co powiesz jak socjal do tego doprowadzi. Zadłużamy się bardziej niż Gierek, tylko Gierek, choć nieporadnie, inwestował w rozwój kraju, a nie przejedzenie pieniędzy socjalem, taka różnica, zadłużanie głupie, ale mniej bezmyślne. Grecja zaczęła upadać, bo do władzy doszli socjaliści i demokracja opierała się na tym kto da więcej, dokładnie to zapoczątkował PiS w Polsce, a matoły z PO i Wiosny kontynuują trend, by dorwać się do koryta, więc nie zagłosuję na żadną z tych trzech partii. Niestety ta walka o koryto skończy się upadkiem kraju, który powinien inwestować w rozwój, a nie socjal. "Demokracja kończy się wtedy, kiedy rząd zauważy, że może przekupić ludzi za ich własne pieniądze." - Alexis de Tocqueville Pisz też jak człowiek, a nie idiota podkreślając każde PO, to może ktokolwiek myślący będzie cię traktował normalnie, tego nawet nie da się normalnie czytać.
~Michrou 31-03-2019 14:40
do: ~Pewność i Stabilizacja (12:35)
To podawaj źródła, a nie przygłupie krzykliwe hasełka, to nie będzie nieporozumień. W związku z tym, że nie odniosłeś się do argumentów, to rozumiem, że przyjąłeś do wiadomości, że Trzaskowski wygrał wybory ze względu na przynajmniej 3 idiotyczne i szkodzące Warszawie postulaty głównego oponenta i wynik nie powinien nikogo dziwić.
~Pewność i Stabilizacja 31-03-2019 15:01
do: ~Michrou (14:33)
Na stronie "US debt clock" masz liczniki długu wieli państw, m. in. Polskę. Piszesz, że katastrofa a agencje ratingowe utrzymują nasze notowania, a nawet je podnoszą. No ale jak to Ty masz rację, to POzamykajmy te agencje. Guru Balcerowicz, czy Rzońca wiedzą lepiej (nie mówiąc o Petru). Wiele się napisałeś, a dalej nie wiemy jaką partię POpiera Wielki Michrou. Świat na to czeka. Więcej treści nie wyłapałem z twojego słowotoku.
~Pewność i Stabilizacja 31-03-2019 15:05
do: ~Michrou (14:40)
To nie jest artykuł o Trzaskowskim. To jest artykuł o gnoju, który narobił Łużniak. Dyskutowałem z kimś innym, a Ty się PO prosty przyczepiłeś. Ale skoro już jesteś tak rozmowny, to chętnie Poznam twoją opinię na ten temat. Według Ciebie to dobrze, że Łużniak i POKOmoni dali doopy z remontem teatru? A co sadzisz o umowie na dostarczanie energii dla miasta?
~Panowie i Służba 6-04-2019 13:07
do: ~Pewność i Stabilizacja (15:05)
Na stacjach w paliwie już jest 50% podatków , tak walczycie z szarą strefą , a w konsekwencji płaci szary obywatel . Jeżeli uważasz 90 % osób głosujących na Twoją znienawidzoną partię to przestępcy , to Twoja wiedza na temat nastrojów i elektoratów w Polsce kończy się na wpajanej codziennie informacji o 19.30 w Wiadomościach.
~tak łatwiej 30-03-2019 13:39
PiS wybory samorządowe w Jeleniej Górze odpuściło na własne życzenie - nikt jakoś z tej formacji nie był specjalnie zainteresowany, żeby miastem zarządzać. No to teraz - buzia w kubeł. Łatwo się krytykuje, kiedy nie trzeba brać na siebie odpowiedzialności
~Pewność i Stabilizacja 30-03-2019 13:50
do: ~tak łatwiej (13:39)
Mróz startował na prezydenta. Czemu nie głosowałeś?
Krzysztof J. Szklarski 30-03-2019 16:06
do: ~tak łatwiej (13:39)
Całkowicie się z Panią/Panem zgadzam, a czynię to z olbrzymim smutkiem, albowiem wolałbym żyć pośród normalnych ludzi a nie polityków, prawników oraz fanatyków!!!
~tak łatwiej 30-03-2019 14:02
głosowałem!
~Pewność i Stabilizacja 30-03-2019 14:04
do: ~tak łatwiej (14:02)
Na Mroza?
~ 30-03-2019 14:05
I bardzo dobrze, jakich sobie jeleniogórzanie wybrali i wybierali przez ostatnie dwie dekady włodarzy tak teraz mają.Gratulacje.
~bezpis 30-03-2019 14:17
za nieudolność rządu pis misiewiczowie, bylejakości wiedzy niech pis zrzeknie się pensji czyli dobrej zmiany dla swoich nieudaczników a najleoij niech sobie pojedzie gdzieś indziej mieszkać n na wegry
~mleko się wylało 30-03-2019 17:17
do: ~bezpis (14:17)
Nie POsikaj się ze złości, to Ci nic nie da, a pampers będzie mokry i pachnieć też nie będzie.
~Pewność i Stabilizacja 30-03-2019 19:16
do: ~bezpis (14:17)
Komunikat Polskiej Zjednoczonej Patologii Obywatelskiej: Od dziś nie mówimy Misiewicze tylko Łużniaki.
~ 30-03-2019 14:39
Zrobić jedną partię i będzie spokój a tak narobili , darmozjadów co nie umieją się wypowiedzieć a pchają się do uni
~Pewność i Stabilizacja 30-03-2019 19:59
do: ~ (14:39)
Ciągnie Cię do starych dobrych czasów gdy rządziła PZPR?
~ 30-03-2019 14:41
W prywatnych firmach jest płacone za efekty pracy, nie rozumiem dlaczego w państwówce prezydentom innym podobnym lekką ręką rozdajemy z naszych podatków takie olbrzymie wypłaty
~tak łatwiej 30-03-2019 14:58
na Mroza
~L 30-03-2019 15:08
Kto winnyPIS,wszystko PIS,PIS,PIS, nowy program Koalicji Europejskiej, PIS myśli o obywatelami, nie jak ta banda chwiejow
~L 30-03-2019 15:22
PIS ci tyle nie da co Platforma zabierze,obrabowali Polakow z OFE
~Anonim+ 30-03-2019 19:37
do: ~L (15:22)
Właśnie PIS zagarnął następną część OFE, dobijając je dokumentnie i co? Cisza jak po śmierci organisty, no bo to na należne rozdawnictwo, żeby - kurcze - starczyło, bo się zawali...
~Pewność i Stabilizacja 30-03-2019 20:01
do: ~Anonim+ (19:37)
Gdzie takie "mundrości" wyczytałeś? U Lisa?
~ 30-03-2019 15:42
A gdzie był PiS, kiedy sprawa z teatrem miała się coraz gorzej? Zresztą niezależnie czy to w sejmie czy w sprawach dot. miast wsi..., PiS zawsze działał na szkodę innych. Efektem tego jest zawłaszczenie sądów (sprawy wydłużyły się o ponad 2 miesiące z średnio trzech do ponad 5 miesięcy). Wakaty w sądach nie są obsadzane. Trybunał Konstytucyjny przestał praktycznie istnieć. Znana i szanowana na całym świecie stadnina koni zaliczyła upadek. Znane osobistości odebrały swoje konie - nie inwestują Arabowie. Mamy fatalną reputację na całym świecie. PiS trwoni pieniądze z budżetu na prawo i lewo - obsadza stanowiska swoimi ludźmi, którzy nie mają ani wiedzy ani doświadczenia :( Najłatwiej wytykać błędy innych, zamiast działać dla dobra państwa i przede wszystkim działać wspólnie.
~ 30-03-2019 16:03
do: ~ (15:42)
Gdzie był PiS?To w Jeleniej Górze PiS rządzi czy PO od 2006 roku, czyli ponad 12 lat?!Działać dla dobra wspólnego?To działania POKOmonów takie jak np. donoszenie na Polskę do zagranicznych instytucji, głosowanie w PE za rezolucjami przeciwko Polsce, prowadzenie polityki "ulica i zagranica" to są działania dla dobra wspólnego?
~ 30-03-2019 18:45
do: ~ (16:03)
Jeśli PiS twierdził, że PO źle zarządzał miastem miał okazję pokazać, co potrafi. Mieli okazję wygrać wybory - przegrali. Mieli okazję zaproponować rozwiązania, które poprawiłyby sytuację z teatrem, a tego nie zrobili. Najlepiej wychodzi im hejtowanie i wieszanie psów na innych. Najlepiej siedzieć z boku i wytykać błędy. Żenada!
~ 30-03-2019 19:37
do: ~ (18:45)
Jacy wyborcy taka władza, jaka władza tacy wyborcy.Cierp ciało skoroś chciało.
~Pewność i Stabilizacja 30-03-2019 19:49
do: ~ (18:45)
Dajcie mu szansę to pokaże co potrafi. Ma wieksze przygotowanie niż Łużniak. Jest ekonomistą, a Łużniak zootechnikiem. Niestety w czerwonej dolince nikt przyzwoity nie ma szans. A mógłby ktoś spoza układu wejść do ratusza. Na pewno niezłe kwiatki wyszłyby na jaw.
~ima 31-03-2019 22:15
do: ~Pewność i Stabilizacja (19:49)
taaaa, ekonomista, z doświadczeniem w liczeniu wykładanych słoików na pókach w Tesco.Albo kroków od domu do biura PIS przy Drucianej.
~kibic 30-03-2019 16:08
Ten Mróz niech się weżmie do uczciwej pracy i niech nie sra na własnym podwórku.Przegrał w wyborach to dziób w kubeł.
~tekla 30-03-2019 17:21
do: ~kibic (16:08)
Ty już byłeś za potrzebą? Nie rób tego na podwórku, nie naśladuj innych.
~Sanescobar 30-03-2019 17:23
do: ~tekla (17:21)
Był .Nie pamiętasz jak brałaś na klatę pod śmietnikiem.
~ 30-03-2019 17:20
A co dla naszego miasta zrobił Pan Mróz przecież w Urzędzie Marszałkowskim rządzi PiS to może jakaś senatorska interwencja .
~Pewność i Stabilizacja 30-03-2019 19:24
do: ~ (17:20)
I to jest właśnie myślenie pełowskie. Jak się dostanie mandat, to szwagier coś tam załatwi. Jak się da doopy z inwestycją, to koleżkowie POratują. POKEmony nauczcie się przestrzegać prawa. Kon-sty -tuc-ja!
~kaqzia 30-03-2019 18:17
mróz od dawna jest nieudolny !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
~Pewność i Stabilizacja 30-03-2019 19:52
do: ~kaqzia (18:17)
Co to wykrzykniki Ci się skończyły?
~? 30-03-2019 18:28
To ma sens. To ma sens pod warunkiem,że dotyczyć będzie świętych krów wszelkiej opcji, w tym pisie. A najlepiej gdyby tak zrobić brak przedawnień i przywalić do zwrotu od samej S- styropianowej. Począwszy :wszelkie AWSy, UW, no i Piczki ,naturalnie...
~Kitara 30-03-2019 19:10
Panie Mróz, co pan powie na to że do parlamentu europejskiego będzie kandydować pani Ochojska, która przez całe życie działa na rzecz różnych ludzi na świecie w bardzo trudnej sytuacji, a ze strony PIS p. Zalewska, która jak mało kto SZKODZIŁA DZIECIOM.
~Pewność i Stabilizacja 30-03-2019 19:19
do: ~Kitara (19:10)
Najbardziej Tobie zaszkodzili, że Cię wypuścili ze szkoły specjalnej.
~ 30-03-2019 21:11
do: ~Kitara (19:10)
Co, naoglądałe(a)ś się konwencji antyPiSowskiej Koalicji Europejskiej, bo twoje pytanie brzmi bardzo podobnie jak to co mówiła tam Barbara Nowacka?
~Pewność i Stabilizacja 30-03-2019 21:50
do: ~ (21:11)
Nowacka-Dzbankowa mówiła o JADWIDZE Ochojskiej. Kto to taki?
~... 30-03-2019 19:51
Z konferencji tego geniusza możemy się dowiedzieć, że 6,5 mln to jest pieniądze na remont ulicy Drzymałej oraz że Łużniak ma swojego prezydenta :). Myślałem że Zawiła był prezydentem Jeleniej Góry :) Panie senatorze chyba trzeba podszkolić język polski i dopiero wtedy stawać przed kamerą :) Jeden wielki bełkot .
~Pewność i Stabilizacja 30-03-2019 19:58
do: ~... (19:51)
Łużniak z kolei złotousty. A jak się zna na inwestycjach. PO prostu cymes.
~Nolens Volens 30-03-2019 21:06
do: ~Pewność i Stabilizacja (19:58)
Do Admin: zabanuj tego furiata, przecież widać ze to jakiś napalony pisowski frustrat!
~Pewność i Stabilizacja 31-03-2019 15:10
do: ~Nolens Volens (21:06)
Niedługo też będziesz sfrustrowany, jak Ci dowalą POdwyżki. No chyba, że jesteś jednym z beneficjentów obecnej władzy. Kto wie? Pewnie dlatego te wezwania o cenzurę. Towarzysze POKOmoni w Brukseli zagłosowali za cenzurą to i POwoli wprowadza się ją w POwiatach.
komentarz usunięty
~Pewność i Stabilizacja 31-03-2019 12:48
odpowiedź na usunięty komentarz
Troszkę jadu się ulało... Gdzie to pan Mróz była niekompetentny? Jeśli chodzi o celowe destrukcyjne działanie, to już jest POmówienie. To trzeba udowodnić, albo będzie sPOtkanie na sali sądowej. Dlaczego Ty robisz takie złe rzeczy?
~Anonim+ 31-03-2019 13:22
do: ~Pewność i Stabilizacja (12:48)
Zabrakło rzeczowych argumentów, to się straszy sądem? Jakże jesteś małostkowy! Przytoczone określenie: "bo się nam należało", zapewne wiesz kogo bezpośrednio dotyczy i ich kompetencji, a pomysł pana Mroza, po przegranych wyborach, będzie dla wygranych jak ulał! Czy ja robię złe rzeczy? Po prostu mam dość głupoty, niekompetencji, marginalizowania Polski w oczach Świata i grożącej nam zapaści ekonomicznej, dzięki "kupowaniu" głosów przed wyborami. Zadowolony natomiast jestem z tego "plusa" przy piątce wielmożnego Prezesa Kaczyńskiego - będę nadal wolnym w swoich wypowiedziach!
~Pewność i Stabilizacja 31-03-2019 13:56
do: ~Anonim+ (13:22)
OdPOwiedz tylko gdzie pan Mróz celowo i destrukcyjnie działał. To będzie rzeczowy argument.
~Anonim+ 31-03-2019 14:07
do: ~Pewność i Stabilizacja (13:56)
Nadal nie umiesz czytać ze zrozumieniem...
~Pewność i Stabilizacja 31-03-2019 14:23
do: ~Anonim+ (14:07)
Nie Potrafisz Podać gdzie Mróz działał celowo i destrukcyjnie, ale człowieka POmawiasz. Szczekasz byle szczekać. Jesteś zwykłym dupkiem żołędnym. A na miejscu Mroza to bym Cię pozwał.
~xiz 3-04-2019 14:15
do: ~Pewność i Stabilizacja (14:23)
Zapomniałeś wpisać wielkimi literami "po" w słowach "potrafisz", "podać" i "pozwał". Obsesja się cofa czy to zwykłe gapiostwo?
~bul 31-03-2019 10:29
idąc tokiem rozumowania p.Mroza, to cały obecny rząd powinien pracować za darmo
~JaSam 31-03-2019 10:51
A kiedy zalewska odda pensję?
~gluś 31-03-2019 10:59
a co pan senator robił i radni pis żeby do tej sytuacji nie dopuścić, żeby wesprzeć tą ważną i potrzebną inicjatywę? obrzydliwe jest i nieuczciwe teraz kopanie, jak się nie pomogło
~co dalej 31-03-2019 12:35
A no to ,że jak rozwalą nam kraj ,i pójdziemy z torbami ,to czy nie wysłać matołków na mróz ,.W, ARSZAWA GORE ,A TEN PAN MARTWI SIĘ O NAS ,ZAMIAST ,POWSTRZYMAĆ BEŁKOT PREMERA.I PLANY BUDOWY WIEżY Popiela.
~Pewność i Stabilizacja 31-03-2019 12:49
do: ~co dalej (12:35)
POwiedz gdzie mieszkasz, zaraz wysyłam karetkę.
~ĢZ 31-03-2019 13:36
Mróz to bardzo dobry senator .powie i zrobi wszystko co mu kazał napiszą SMS znowogrodzkiej.taki BMW
~Pewność i Stabilizacja 31-03-2019 14:24
do: ~ĢZ (13:36)
POKOmoni :). Skąd Wy się urywacie?
~ 31-03-2019 16:54
do: ~ĢZ (13:36)
POdaj mi jedno nazwisko tego lub tej, która się POstawiła Tuskowi lub Schetynie obecnie i dalej jest w PO. Mówią Ci coś nazwiska Płażyński, Olechowski, Rokita ? Czekam na nazwiska tych , co się postawili. Nagroda dla Ciebie - jakaś nalewka do 5 PLN.
~Pewność i Stabilizacja 31-03-2019 20:54
do: ~ (16:54)
Jak im kupisz nalewkę za 5 zyla, to przez tydzień nikt nie będzie, hejtował :)
~ 31-03-2019 21:56
do: ~Pewność i Stabilizacja (20:54)
OK', nalewka za brak hejtu. No to za POdanie jednego nazwiska - PERŁA. Perła Export. W butelce !!!
~Pewność i Stabilizacja 31-03-2019 22:08
do: ~ (21:56)
Chodziło mi o to, że jak wygrają nalewkę, to całe towarzycho POKOmońsko-hejterskie będzie rządzić przez tydzień :)
~ima 31-03-2019 22:21
do: ~Pewność i Stabilizacja (22:08)
co masz 24-godzinny dyżur przy służbowym kompie?Chyba stukasz na akord- tyle wpisów.Ile masz płacone?Co do 6,5 mln, to wiem na co twoi mentorzy by je przeznaczyli. Na nagrody, które im się po prostu należą.
~Pewność i Stabilizacja 31-03-2019 23:21
do: ~ima (22:21)
Zawsze na posterunku gdy ojczyzna miła w potrzebie!
~ 4-04-2019 23:44
do: ~Pewność i Stabilizacja (22:08)
Tak,tak prawdę Biblia powiada coś o żdżble i belce w czyims tam oku.Obok w sąsiedztwie, od wtorku do środy następnego tygodnia trwa nieustająca impra. Rodziciele, biorcy 500 plusa razy 5 , a potomstwo deczko zdefektowane , bo po pijakach, to ELEKTORAT. Znaczy wyborcy pisonii.
~ 1-04-2019 0:19
ludzie kto to jest?zabrał wnukowi kompa,czy pleban udostępnił w salce?
~ 1-04-2019 4:15
jak to jest,dotacje na teatry są, a na rozbudowę mieszkań dla jeleniogórzan pieniędzy brak,np.budynek po Urzędzie Skarbowym.A co z programem "Mieszkanie Plus"-też w naszym mieście ani widu,ani słychu.Elewacje wielu kamienic w centrum miasta sypia się,dziury w drogach to już tu standard,miasto wydaje zezwolenia na budowy apartamentowców w miejscach,które powinny być enklawami ciszy,zieleni,miejscem odpoczynku na łonie natury dla mieszkańców,a w takich punktach miasta,gdzie i drogi i sieci kanalizacyjno-gazowo-ciepłownicze są blisko siebie nie buduje się domów-za to lepiej niszczyć tereny zielone,lasy podmiejskie itp.A kto tu rządzi,ano rządzi układ postpezetperowski.A wiadomo,że towarzysz towarzyszowi oka nie wykole.
~Hilary 1-04-2019 6:55
"Reforma Edukacji" to niby szczyt profesjonalizmu. Zrobić wszystko aby ... z Żoliborza się dalej pławił w chorej władzy.
~ 1-04-2019 8:49
"kontynuował senator, który wierzy, że w Urzędzie Marszałkowskim nikt nie robi na złość Jeleniej Górze." - tak, wiarę macie naprawdę wielką... Jak kurdupelek zejdzie z tego padołu, to pewnie go wyświęcicie w trybie pilnym?
~emerytka 1-04-2019 12:13
Mróz nie słuchał uważnie co mówił jego pan? To przypomnę, trawę macie gryźć w czasie tej kampanii. Kampania jest do parlamentu europejskiego więc aktywność Mroza w terenie ma polegać na wychwalaniu Zalewskiej i Kempy a nie krytykowaniu prezydenta z którym sromotnie przegrał w wyborach. No ale ten facet wygląda na takiego inteligentnego "inaczej", nie dali przekazu jak wychwalać te dwie miernoty (głupią i głupszą) to "pracuje" w terenie jak "umi".
~grot 1-04-2019 12:52
Najlepiej miastem by pokierował kolejny" Pisiewicz"!!!!!!!!!!!!!!!!!
~pff 1-04-2019 13:09
"cisza nad tą trumną jest w stanie oddać dramaturgię sytuacji i w ten sposób zwiększy się siłe przekazu, która zwykle w tysiącu słów ma miejsce" . Rypiński najadł sie przeterminowanych Marsjanek :D
~bumbumbum 1-04-2019 17:02
Połamane i Spaskudzone pisiory - za wasze "udane" pomysły, dostaniecie fuchę wynoszenia po wsze czasy nocników z piekielnego szpitala dla diabłów. UDOLNE łachudry, nie macie prawa pysków rozwierać za to, coście z tym krajem zrobili. Łapy wam poucinać i do nieznanego szamba wrzucić. I tyle.
~ 1-04-2019 19:04
do: ~bumbumbum (17:02)
Ooo, widzę totalniacka, postępowa, nowoczesna, tolerancyjna i niezwykle kulturalna "mowa miłości" a'la jurny Stefan czy inny "farmazon"?
~xiz 3-04-2019 14:23
do: ~ (19:04)
Jak tak można farmazonem nazwać prezesa "beztrybu" czy któregokolwiek z jego pretorian?
~Olx 3-04-2019 15:02
A ja zaglosuje na dziadowska zmiane aby w pisowsmim folwarku nastal dobrobyt jak w Wenezueli
~satu 3-04-2019 21:43
Do Pewnośc i Stabilizacja: - dlaczego PIS ma pieniądze dla emerytów ( w roku wyborczym) a nie ma ich dla nauczycieli i niepełnosprawnych ? - dlaczego ceny energii sa zablokowane tylko na rok wyborczy ? - dlaczego ceny spółek państwowych na giełdzie spadły o ponad 50 % za rządów PIS ? - gdzie jest ten milion samochodów elektrycznych wyprodukowanych w Polsce zapowiedzianych przez kłamce premiera ? - gdzie są te helikoptery zakupione i obiecane przez Macierowicza ? - dlaczego inwestycje państwa są na najniższym od lat poziomie ? - dlaczego obywatele wybierają swoje oszczędności ( o 11 mld zł zmniejszył sie ich poziom) ? - dlaczego najaktywniejszym w wypowiedziach, popierających PIS jest europoseł Czarnecki, którego pamiętamy jak biegał w biało-czerwonym krawacie i popierał fantastyczne pomysły Leppera? - jakie to osiągnięcia w dotychczasowej pracy posiada senator Mróz (próbowałem znależć i niestety nic) ? Proponuję zastanowić się gdzie ta Pewność i Stabilizacja ? Bedę wdzięczny za odpowiedzi, które dodadza mi Pewności i Stabilizacji.
~ 5-04-2019 8:22
do: ~satu (21:43)
Oj przestań, przecież wiadomo, że wszystkie pieniądze poszły na budowę najlepszego promu na świecie! A nie, czekaj... Na przekop Mierzei Wiślanej, aby wszystkie okręty świata mogły wpływać do portu w Elblągu! A nie, czekaj... Na polski program kosmiczny! Tak! Właśnie na to! Wybudujemy rakietę! I jeszcze uzbroimy armię w nowe helikoptery! I nowe patyki bojowe dla terytorialsów! Bo im się po prostu należy!
~satu 3-04-2019 22:34
I co Pewność i Stabilizacja czekam na konkretne odpowiedzi, ale widzę ze z tym to u Pana ciężko. Najlepiej to komuś, kogo się nie zna przywalić, że chodził do szkoły specjalnej. Wstyd
~ 5-04-2019 8:24
do: ~satu (22:34)
Poczekaj, na Nowogrodzkiej linia jest często zajęta...
~armagedon 2 8-04-2019 8:08
pisowskie rządu na szczęście dobiegają końca, niech nieudacznicy wezmą się za hodowlę tuczników i wypas krów, chociaż nie jestem przekonany , czy to potrafią?

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

"Samorządy pod ścianą"

Młodzi przeciw zmianom klimatycznym

Rozrywki tu nie będzie, powstanie market

Rok niespełnionych obietnic

Cieplice nie chcą Jeleniej Góry?

Sonda

Czy coraz więcej przepowiedni o zbliżającym się końcu świata należy traktować poważnie?

Oddanych
głosów
671
Tak
22%
Nie
70%
Nie wiem
8%