MenuZamknij

WIADOMOŚCI

SPORT

PiS wybrało kandydata na prezydenta Jeleniej Góry

Wiadomości: Jelenia Góra
Środa, 30 lipca 2014, 7:38
Aktualizacja: Czwartek, 31 lipca 2014, 8:04
Autor: Manu
Fot. Archiwum Jelonki.com
Jak poinformował wiceprezes PiS Adam Lipiński, obradujący w miniony poniedziałek (28 lipca) zarząd regionu dolnośląskiego partii Jarosława Kaczyńskiego wybrał kandydata na prezydenta Jeleniej Góry w jesiennych wyborach samorządowych. O fotel prezydenta powalczy ostatecznie Tadeusz Lewandowski.

We Wrocławiu w wyborach prezydenta startować będzie Mirosława Stachowiak-Różecka, w Legnicy - Witold Idczak, a w Wałbrzychu - Piotr Sosiński.

Tadeusz Lewandowski był posłem w Sejmie I kadencji (1991-93) oraz senatorem IV (1997-2001 z listy Akcji Wyborczej Solidarność) i VI kadencji w okręgu legnickim (2005-2007 z ramienia PiS). Jednak w wyborach parlamentarnych 2007 bezskutecznie ubiegał się o reelekcję.

Jest absolwentem jeleniogórskiego “Mechanika” (1971) i Studium Metrologii i Systemów Jakości. Jego działalność polityczną w 1981r. zapoczątkowało uczestnictwo w strajku w jeleniogórskim klubie “Gencjana”. Pracował w dawnej cieplickiej Fabryce Maszyn Papierniczych “Fampie” (1962-85), kiedy jako działacz pierwszej “Solidarności” w roku 1982 został internowany, a trzy lata potem zwolniony z pracy.

Tadeusz Lewandowski od roku 1989 został członkiem Komitetu Organizacyjnego TZR Jeleniogórskiego NSZZ “Solidarność” i przewodniczącym Zarządu Regionu NSZZ “Solidarność” w Jeleniej Górze (1989-92). W latach 1994-98 był radnym i wiceprezydentem Jeleniej Góry.

Był kierownikiem działu produkcyjnego (1986-2001) i specjalistą do spraw jakości (2001-2003) w jeleniogórskim przedsiębiorstwie SIMET S.A. funkcjonującym do roku 2001 pod nazwą TELEKOM-SIMET. Od roku 2003 przebywa na emeryturze.

W roku 2010 uzyskał mandat radnego sejmiku dolnośląskiego, a rok później (w 2011r.) ponownie kandydował bezskutecznie do Senatu, przegrywając z Józefem Piniorem.

Ogłoszenia

Czytaj również

Nowy sposób na wyższą emeryturę

PiS apeluje do mieszkańców

Dużo drożej za śmieci

Komentarze (121) Dodaj komentarz

~no i zacznie 30-07-2014 7:55
niemile opluwanie...napiszcie cos dobrego...
~selekcjoner 30-07-2014 8:07
Bardzo trafna decyzja. Pan Lewandowski cieszy się ogólną sympatią i uznaniem. Jest człowiekiem otwartym i wrażliwym na ludzkie bolączki, a przede wszystkim nigdy nic nie grał - cały czas jest sobą. Mimo, że jestem z innej opcji, ja, moja rodzina i sąsiedzi będą głosować za nim. Zawsze zachowywał się godnie i ta jego postawa żyje w naszej wdzięcznej pamięci.
~jakitaki 30-07-2014 8:27
myślę, że 70 lat na karku, to godziwy wiek. Społecznictwo - OK , ale piastowanie funkcji wykonawczej , pomimo posiadania już doświadczenia , to chyba już nie na te lata. Potrzeba nam młodego, dynamicznego z wyobraźnią i otwartym umysłem, a nie emeryta , który nie chce siedzieć w domu, czy na ogródku działkowym, bo tam się nudzi....
AnonimGall 30-07-2014 8:30
A dlaczego w Jeleniej Górze wybiera się "Prezydenta Miasta"? Przecież nie mieszka tu 100.000 osób?
~ 26-05-2018 11:56
do: AnonimGall (8:30)
Wyjatek. Jelenia Gora byla niegdys miastem wojewodzkim.
~baśka 30-07-2014 8:30
Pomimo dobrej kandydatury Pis-u, zagłosuję na Pawła Wilka, ciekawi mnie bardzo taka zmiana na stołkach Jeleniej Góry - partie niech walczą między sobą, a nasz prezydent niech walczy o mieszkańców ;p
~Do AnonimGal 30-07-2014 8:35
Prezedent miasta jest w miastach powyżej 50tys meiszkańców dlatego np. w Bolesławcu jest prezydent, a w Zgorzelcu burmistrz
~Życzliwy12 30-07-2014 8:38
Czy naprawdę ktoś wierzy, że ponad 70-letni kandydat z PISu będzie chciał cieżko pracować i zmieniać naszą jelonkę? Jakoś wątpię...
~geolog 30-07-2014 8:42
70 letni mechanik. Super kandydat! Dożyje do wyborów? ;)
~Error 30-07-2014 8:44
Ponad 70-letni facet chce być prezydentem Jeleniej Góry? Nie pora ustąpić miejsca młodszym?
~FF 30-07-2014 8:45
TYLKO niezależny . Dosyć działaczy ,dwóch kandydatów było w sejmie i nic nie wniosło do Jeleniej tylko kłótnie ,w dodatku pełzająca klerykalizacja kraju.
~Error 30-07-2014 8:48
Ponad 70-letni facet chce być prezydentem Jeleniej Góry? Nie pora ustąpić miejsca młodszym?
~geolog cd 30-07-2014 8:53
Ciekawi mnie też, co robi kandydat PiS w zarządzie Jeleniogórskiego Towarzystwa Gospodarczego gdzie zasiada razem z Zofią Czernow z PO i Markiem Obrębalskim- byłym prezydentem miasta z PO? Pisiory, wiecie o tym? http://mojepanstwo.pl/dane/krs_podmioty/207532
~fan sekty po 30-07-2014 9:10
@ życzliwy...Wystarczy ,że nie będzie kradł, jadł ośmiorniczek i płacił służbową kartą...Tak. Nieumiejętność dokonania poprawnej samooceny jest jak sądzę w naszym społeczeństwie problemem kluczowym. np. Taka Z Cz....w zafundowała wam 67 lat pracy i co dalej wam platfusy miłe?
~fan sekty po 30-07-2014 9:12
Jak to co bada teren przed wywaleniem peło na śmietnik historii....
~darknezz 30-07-2014 9:16
nie znam gościa, nie piłem z nim, nie znam
~tuskobus 30-07-2014 9:25
co on umie, zna języki, podniesie miasto z kolan, jaki ma pomysł na jelenią w której nie ma już perspektyw dla młodzieży, turystyka to dno - w te strony to można wpaść na weekend majowy na 3 dni bo później to nuda, mzk dno, cała komunikacja miejska dno, kultura rozrywka dla młodych - dno , miasto - dziura , moim zdaniem dziadek nic nie zmieni tylko załatwi swoim kolesiom ciepłe posadki
~skrapi 26-06-2018 22:18
do: ~tuskobus (9:25)
Już wstaliśmy z kolan nie wiesz ? Teraz padliśmy na pysk.
~BLACK FLAG 30-07-2014 9:27
może coś wreszcie zrobi z tą celwiskozą i jej właścicielem...
~Do fan sekty 30-07-2014 9:39
Ale Ty naiwny jesteś człowieku (no chyba żeś z opozycji), najgorsze co się może przydarzyć PISlasmistom to rządzenie, wówczac mit cudownego Jarosława "Polskę Zbaw" Kaczyńskiego minie natychmiast. Musisz wiedzieć, ze trwanie w permanentnej opozycji a rządzenie to jest przepaść. A jeśli widzę kandydata, który jest już na emerytrurze to po prostu nie wierzę w jego cieżką pracę organiczną, a jak już ktoś z moich przedmówców napisał będzie tylko załatwianie posadek kolesiom. Pozdr
~realista z jg 30-07-2014 9:50
Lepszy rydz niz PO!!!!!!! PO wiec POżegnamy na wieki wieków......
~marek11 30-07-2014 10:12
po pierwsze w naszej czerwonej nadal dolinie raczej pis nie wygra wiec martwmy sie o tego kto wygra z dzieci po PO,,a tak serio Tadeusz Lewandowski to nie tylko uczciwy polityk ale i porządny i dotrzymujący słowa człowiek..w polityce może to nie daje takiego sukcesu jak kłamstwo i obietnice bez pokrycia ale myślę ze wartosci takie powinny byc w życiu codziennym jaki w polityce i byłoby o wiele łatwiej chyba ze ktos woli oglądać pełną inwektyw czy tez kłamstw obecnej władzy PO, albo wolałby np. zofie cz.z jej wspaniałym 67 dla kobiet
~fan sekty po 30-07-2014 10:13
Mamy za to zieloną Irlandię oraz hu.. du.a i kamieni kupa ...To ci przestępcy, bohaterowie taśm, głosowali na siebie? Ci co żarli i pili za publiczne pieniądze, ci co zmawiali się jak zniszczyć opozycje? Ci co przeklinali jak żule w pijackim widzie? Ale nam urządzili Polskę/@09;39
~rumcajs54 30-07-2014 10:16
I to jest dowód na stare układy, możliwość dorobienia do emerytury, spłatę kredytów ect., ect. Czy do jasnej cholery w naszym kraju ciągle muszą trwać na stanowiskach "kombatanci" z różnych opcji ? Jak oni mogą uwolnić się od starych, skostniałych nawyków, upodobań, zachowań, przekonań ? Co nowego wniesie starzec (z całym szacunkiem dla Pana Lewandowskiego i innych ludzi w podeszłym wieku) w dobie nowych wyzwań, przełamywania stereotypów, walki szczurów ? No i stara ekipa Ratusza przecież pozostanie, nieprawdaż, np. MZDiM ?
~torpeda 30-07-2014 10:19
Starszych nie było? Ten sam układ, co od 25 lat - Czernow - Lewandowski - Zawiła - Kusiak. I jak tu ma być lepiej?!
~w13 30-07-2014 10:20
dajcie spokój z tym wiekiem 70 to obecnie na pewno nie starość..przypominam ze Regan byl starszy a to najlepszy prezydent USA, ps. chyba ze ktos woli młodych ambitnych tak jak np. Nowak .. co najpierw będą musieli urządzić rodzinę i kolegów
~do 09.27 30-07-2014 10:22
Odczep się od Kucyka baranie jeden Celwiskoza jest jego i może ja zaorać jeśli zechce.
~do 09.27 30-07-2014 10:31
Odczep się od Kucyka baranie jeden Celwiskoza jest jego i może ja zaorać jeśli zechce.
~hejkumkejkum 30-07-2014 10:31
widze ze fan sekty PO juz robi kampanie, oby tak dalej to kazdy z PiSu będzie mial wynik w okol. 0 % jak taki socjalnych motłoch będzie go popieral jak fan sekty PO
~: 30-07-2014 10:47
Partia wytypowała "jedynie słusznego kandydata" w/g utartych zasad, a TY wyborco... masz zagłosować, innego wyboru nie będzie! Jaka jest różnica między "czasami słusznie minionymi", a obecnymi?
~Karol 30-07-2014 10:52
Jedni krytykują podniesienie wieku emerytalnego. że tak nas urządzili. Drudzy zmuszają 70-latka do pracy (poprzez popieranie kandydatury). Może nawet to ci sami. Dziwny ten kraj.
~1! 30-07-2014 10:54
Lepszy Lewandowski niż druga kadencja Zawiły. Oby Lewandowski pokazał PO, gdzie raki zimują i znokautował kandydata PO.
~11:08 30-07-2014 11:08
ok, facet ma ok.75 lat, to nie wiek na wypełnianie funkcji prezydenta. postęp jest ogromy, nawet wybitne jednostki w tym wieku nie nadążają
~oko 30-07-2014 11:09
jestem za pis ale ten pan u mnie nie ma glosu... dinozalry z pisu nie nie nie ... panowie z PIS nie tedy droga czy to nastepny uklad od gory NIE NIE NIE
~a ja 30-07-2014 11:11
będę głosować na Zawiłę bo to on rozwija gospodarczo Jelenią Górę i tworzy nowe miejsca pracy, Jelenia Góra potrzebuje ludzi skutecznych i oddanych miastu takich właśnie jak Marcin Zawiła
~ 30-07-2014 11:16
DOLNOŚLĄZAK. Trafna decyzja. Z nostalgią wspominam Pana Lewandowskiego, który po zwycięstwie styropianowej rewolucji, dał się poznać tu i ówdzie. Marzy mi się, że po wyborach - oczywiście wygranych przez kandydata - miasto ponownie się ożywi głównie gospodarczo. Jestem przekonany, że kandydat, który pamięta dynamiczny rozwój miasta /w szczególności gdy stało się ono województwem -1975/ nie powtórzy tragicznych decyzji - dla J.G. -z 1997 r. Akcji Wyborczej Solidarność. Szczerze Panu tego życzę.
~ 30-07-2014 11:21
Cd. z 11:16. Jestem cały happy. Nie dla "Człowieka z żelaza"! Nie dla "Człowieka z marmuru"! Człowiek ze styropianu - to jest to! DOLNOŚLĄZAK.
~niezależna 30-07-2014 11:27
... a drugi z kandydatów PIS - "jestem z Zabobrza" - tak się napracował żeby zdyskredytować Zawiłe i nie wybrali... ale peszek...pozostają tylko wybory samorządowe i jak nie wybiorą, to trza będzie szukać roboty...
~18 sqandal 30-07-2014 11:28
... rodowód ze działal w solidarności ( oni zburzyli nasz karaj ) dyskryminuje tego pana
~Vit 21-05-2018 15:13
do: ~18 sqandal (11:28)
Nie znasz historii najnowszej albo celowo manipulujesz, mieszajac Solidarnosc z lewicą laicka i liberałami.
~: 30-07-2014 11:51
-"Odczep się od Kucyka baranie jeden Celwiskoza jest jego i może ja zaorać jeśli zechce." - no to zaorać te ruiny i wynieść się tam skąd się przybyło! I jeszcze jedno: czy ma prawo (ten On) do nazwy Celwiskoza?
~jakitaki 30-07-2014 12:14
dolnoślązak, Ty z tych samych czasów co kandydat widzę, już coś Ci się pierniczy wszystko... Lewandowski pamiętając dynamiczny rozwój z lat 70 w latach osiemdziesiątych walczył o to by ten porządek zmienić... więc co ma zmienić i na co... na komuno wróć? hahahaha
~ 18-06-2018 9:49
do: ~jakitaki (12:14)
no
~jelonek24 30-07-2014 12:22
po co wybierać takich upolitycznionych starych pierdzieli z układami i bez odpowiednich kwalifikacji, ja uważam że gościu nawet kiosku z gazetami by nie umiał poprowadzić a chce zarządzać prawie 100 tysięcznym miastem. Ludzie wybierzmy wreszcie kogoś młodego (przed 40), wykształconego (najlepiej za granicą), znającego języki obce i życie na zachodzie, no i przede wszystkim człowieka bezpartyjnego (brak jakichkolwiek układów i powiązań).
~,, 30-07-2014 12:23
PO teraz rządzi i nikogo nie pyta o zdanie, a ja popieram kandydata PIS.
~Katarzyna 30-07-2014 12:26
PiS nie ma kadr i jego kandydaci są poniżej poziomu. Wprawdzie to nie Adamek /mega maxi kompromitacja/, ale człowiek ma 70 lat - ur.1944 r., średnie wykształcenie, niczego tak naprawdę nie osiągnął i - co najgorsze - od 11 lat jest na emeryturze. Jak taki człowiek ma rządzić 80 tysięcznym miastem, które ma same problemy. Pewnie świetnie zna się na finansach, socjologii i demografii, turystyce i gospodarce, ma świeże spojrzenie, energię i zapał. Śmiechu warte. A to, że podobno każdy jest lepszy od Zawiły, to chyba za mało, żeby wybrać kolejnego nieudacznika, do tego jeszcze z PiSu.
~ 30-07-2014 12:31
Szczerze jestem za PiS, ale taki wiek kandydata nic dobrego nie wróży, dajmy szansę młodym!!! Jarek proszę!!! Chcę zostać z wami!
~Gość 30-07-2014 12:55
Jako zwolennik PiS-u uwazam ze kandydat majacy 70 lat to juz powinien tylko paciorek siusiu i spac a na prezydenta miasta potrzeba mlodego energicznego i pelnego werwy czlowieka a nie stare grzyby nic nie mam do p.Lewandowskiego ale mysle ze juz swoje zrobil i dosc teraz dzialka wnuki ,prawnuki a nie polityka ,jak PiS bedzie tak wybieral to ja dziekuje bardzo ale swojego cennego glosu nie zmarnije na emeryta .
~fis 30-07-2014 13:11
Jedyna opcja dla miasta to Obrębalski lub Zakrzewska. To są ludzie z energią. Nie wiem czy taki starszy PAN będzie miał na tyle mocy by pociągnąć miasto do przodu.
~sowa 30-07-2014 13:54
Zgadzam sie z jakitaki z 08.27 to jest czlowiek za stary na tego rodzaju stanowisko/funkcje potrzeba osoby energicznej ,ktora potrafi i sprawdzic miejsce i kadre. A Senat powiniej juz dawno przejsc do lamusa tam siedza wlasnie osoby ,ktore sie nudza na emeryturze ,albo chca na niej dorobic. Jestem bezpartyjna ,ale warto postawic na ludzi mlodszych ,mlodszych od P.Zawily.
~niezależna 30-07-2014 13:58
... pięknie będzie odnotować kolejną porażkę PIS-u...
~ 30-07-2014 14:03
Byłby Rafał Szymański dalibysmy głos , będzie Pan Lewandowski też zagłosujemy aby tylko PO czy Sld nie rządziło w tym mieście:)
~popiel 30-07-2014 14:58
Każdy, byle nie Zawiła. I wywalić tą nadętą bułę z sekretariatu.
AnonimGall 30-07-2014 15:12
Dziękuję za sprostowanie informacji, mimo wszystko uważam, że Jelenia Góra powinna stracić status miasta "prezydenckiego". Pan Lewandowski - to jest za porządny człowiek na takie stanowisko w "gnieździe os" ale życzę Mu wszystkiego najlepszego.
~Trew... 30-07-2014 15:34
Lewandowski to taka Zośka z PISU. Koleś jest uwikłany w dziwne układy CZERWONEJ DOLINY. Nie warto na takich głosować bo to nic nie zmieni, dalej takie ... jak Jastrzębski będą rządzić miastem.
~anonim777 30-07-2014 16:00
I tu z drugą częścią twej opinii się zgadzam ,krętacz jakich mało.
~piotr 65 30-07-2014 16:31
Niejaki Ronald Reagan w wieku 70 lat został jednym z najlepszych prezydentów USA w historii. Wiek ma znaczenie ale niektórzy starsi ludzie mają więcej werwy niz zasiedziałe przed kompem 35-letni chłopcy. Wszystko zależy od tego co chce zrobić i jak to osiągnąć a że jest porządnym goście to powrzechnie wiadomo.
~KRECIK 30-07-2014 16:35
I prawidłowo niech ten gość pogoni tą całą zawiłą hołotę z PO. Tadek masz mój głos i wielu wielu innych moich znajomych jak i rodziny. Trzymaj się.
~artu 30-07-2014 16:56
O rany, styropianowe dinozaury wracają.... pora uciekać z miasta.
~Bezdomny 30-07-2014 16:58
Masz rację popiel.Tę obrzydliwą babę nareście czas pogonić z sekretariatu prezydenta.
~Beate_27 30-07-2014 17:08
Pan Lewandowski z tego co wiem nie umie obsługiwać komputera ani nawet wysłać maila. A skoro nie poradził sobie nawet Marcin Zawiła, tym bardziej nie da rady 70 letni emeryt po technikum mechanicznym. Czyli w praktyce: wybierzemy Lewandowskiego, a rządzić będzie Czernow i Łużniak... Strata kasy, strata czasu, strata głosu.
~kk 30-07-2014 17:54
panie Tadeuszu popieram razem pracoalismy w Fampie super gośc
~czytelnik15 30-07-2014 17:56
BRAWOOOOOOOOOOOOOOOOOO TADEUSZ !!!!!!!!!!!!!!
~w13 30-07-2014 18:27
Tadeusz Lewandowski wam niektorym niepasuje .. pewnie wolicie papaja on młody i zdolny i ma dobra przeszłość w samoobronie nie/? albo moze gwiazda medialna dudkiewicza we wrocławiu 6 mln za zdjecia MM/ktorych nie mozna wystawic . albo 3mln za kopie i ksera zdjec obrazów Dalego i Goi ps.czepianie sie wieku to ulubiony motyw niektórych gwiazd politycznych z pisu ciekawe??
~lhkbjh 30-07-2014 19:18
Ciekawe co ten człowiek po 70tce wie na temat złotego trójkąta innowacyjności regionalnej, marketingu terytorialnym, proinwestycyjnej polityce rozwoju zrównoważnonego, pozyskiwaniu środków z UE, niematerialnych potrzebach inwestorów zagranicznych, strategiach negocjacyjnych w partnerstwie publiczno-prywatnym, prawie przestrzennym, multiplikatorach kapitału społecznego, zarządzaniu strategicznym, banku danych lokalnych, technologiach informatycznych w administracji, centrach kosztów, budżetowaniu zadaniowym, publicyty funkcji turystycznych, leasingowaniu infrastruktury miejskiej, logistyce miast i wielu innych takich podstawowych sprawach. Niezbędnych by choć w miarę dobrze zarządzać miastem. Pewnie wie tyle samo o inni kandydaci. No i jakie jezyki zna? Ale którego wyborcę to obchodzi????
~tobylzamach 30-07-2014 19:30
jak obstawiam ze zdobedzie ok 12-16% po[parcia socjalnego motłochu wyznawcow helu i "zdradzonych o swicie"
~Irasiad 30-07-2014 20:12
Zaraza pisowska to chyba byłby gwóźdź do trumny Jeleniej Góry. Z drugiej strony facet ma twarz chyba sympatyczniejszą od rozmodlonej buźki niejakiej Machałek. Znanej głownie ze skoków przez płotki pod Palacem Prezydenckim.
~Tosia 11 20-06-2018 14:39
do: ~Irasiad (20:12)
Obrzydliwy komentarze tych, którzy wspominają wiek.
~anonim777 30-07-2014 21:36
Zawiła nie jest bezpośrednim zagrożeniem ,zagrożeniem dla przejrzystości jest klika którą stworzył i ONA trzyma GO w szachu.
~Beate_27 30-07-2014 21:37
Tadeusz Lewandowski był chyba członkiem PZPR, o ile mnie pamięć nie myli? Może lepiej było startować z SLD?
~hexe 30-07-2014 21:42
z całym szacunkiem ale ten pan "od 2003 r przebywa na emeryturze" nie jest więc osobą , która powinna piastować fotel prezydenta. Pomijam już wątek pochodzenia partyjnego
~hexe27 30-07-2014 21:45
Beate27 - większość ludzi PiSu piastowała ważne stołki PZPRu i czynnie realizowała zadania partii wystarczy wrzucic w google hasła Kaczyński otoczenie pzpr …… http://jedyniesluszne.blox.pl/2007/09/Czlonkowie-PZPR-w-szeregach-PiS.html
~Beatrycze 30-07-2014 21:47
AnonimGall jak zwykle "zabłysnął". Od kiedy to o byciu miastem decyduje liczba mieszkańców? Bo ja myślałem, że prawa miejskie. Jak mało ty wiesz gimbusku, albo znowu nudzisz się w domu i celowo trollujesz.
~ 30-07-2014 22:13
czasy ze styropian decydowal minely
AnonimGall 30-07-2014 22:43
Tepso wielu nicków od dzisiaj nazywać cię będę macierewiczem jelonkowych komentarzy, w skrócie "mjk" - myślenie to twoja najsłabsza strona... Jednak to ja miałam rację z tymi 100 tys. mieszkańców... "USTAWA z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym - Art. 26. 4. W miastach powyżej 100 000 mieszkańców organem wykonawczym jest prezydent miasta. Dotyczy to również miast, w których do dnia wejścia w życie niniejszej ustawy prezydent miasta był organem wykonawczo-zarządzającym." Pozdrawiam myślących inaczej niż ^mjk ;)
~faktycznie 30-07-2014 22:52
coś w tym jest co prawi AnonimGall,Jelenia Góra już się skończyła,to już tylko kurort wypoczynkowy dla amatorów turystyki którzy szukają innych gór niż góralskie Zakopane,powinniśmy stracić status miasta i prawa miejskie,zwłaszcza,że mamy już nieoficjalnie jakieś 70 tys.młodzi już dawno w Danii,Belgii,Irlandii,Wielkiej Brytanii,Holandii...nawet do Czech już młodzi jeżdżą do pracy i o dziwo zostają tam...przecież niedaleko obok nas są pretendenci którzy o wiele lepiej się rozwijają i nie trawią tak pieniędzy,przydałby się nam zwykły burmistrz...Termy za te ogromne "trzykrotne" pieniądze też już nie uratują wizerunku miasta...
~do Trew 30-07-2014 23:04
Wyborcy przy urnach zdecydują - Mamy demokrację i każdy o fotel prezydenta może się ubiegać i ten młody i ten stary i ten wykształcony i ten mniej. Jeśli mieszkańcy tak naprawdę chcą zmian, to muszą iść na wybory. Pamiętajcie - jeśli nie bierzesz udziału w wyborach, to inni za ciebie zagłosują i wybiorą swojego.Czym mniej mieszkańców bierze udział wyborach, tym dla ekipy rządzącej lepiej, ich poplecznicy pójdą i zagłosują za nimi.
AnonimGall 30-07-2014 23:10
Utrata praw miejskich to trochę za daleko idąca propozycja :) Jednak jako miasto "wydzielone" Jelenia Góra nie radzi sobie. Burmistrz Jeleniej Góry - też brzmi dumnie ;)
rymcycymcy 31-07-2014 0:16
Znakomity kandydat ...brawo ! :) ...Jako, że tunel pod Śnieżką i SKM są już nieco wyeksploatowane ważne są nowe pomysły i inicjatywa ...czekamy na fajne propozycje ...mój głos już w zasadzie znalazł kandydata ! :)
~obserwatorr 31-07-2014 1:21
AnonimTroll to znany spamer i hejter jeleniogórskich portali. Wszędzie go pełno, potrafi nawet generować dyskusje z samym sobą (co widać także powyżej). Jeden komentarz jako zalogowany, drugi niezalogowany "wspierający" go i już dyskusja się kręci. Nabierają się tylko naiwni. Przypomnę, że był to główny spamer w wątkach "teatralnych", gdy całymi dniami siedział przed kompem i atakował jak wściekły pies wszystkich, którzy napisali coś krytycznego o jakiejś sztuce. Taki nudzący się gimbus. Nie karmcie tego trolla, bo zaśmieci pół wątku. Poczytajcie za to jego wpisy - można się nieźle uśmiać. Nie dość że zwykle nie ma bladego pojęcia o temacie, to jeszcze prawi komunały "uniwersalne" (takie które wszędzie pasują), tak jakby je automatycznie wklejał z kompa bez czytania artykułu. Kabaret :-))
~obserwatorr 31-07-2014 1:24
PS. W przypadku komentarza 30-07-2014 22:52 | ~faktycznie | (62.87.*.*) to widać wyraźnie, że jest pisany przez proxy (charakterystyczne IP bez skrótu dostawcy internetu). A kto pisząc stara się ukryć swoje IP? Pomyślcie. Ja napiszę tylko tyle, że IP AnonimTrolla jest tu znane wielu osobom, więc czego się nie robi, żeby uprawdopodobnić "dyskusje" z samym sobą...
~Ja 31-07-2014 2:03
Precz z socjalistami i tym całym PiSem jak całą zgrają polityków w parlamencie. Chcecie 3ciej stawki podatku dochodowego? Jesteście idiotami!
~niezależny 31-07-2014 6:17
Ja zagłosuję na pana Wilka, Młodego ,prężnego i niezależnego
~do obserwato 31-07-2014 6:32
chyba się jednak mylisz z tym dostawcą bo jest nim dialog;)
~jannet 31-07-2014 8:20
Choć sam mam już 60kę nie wierzę aby pan w tym wieku był w stanie sprostać oczekiwaniomm młodych ludzi w tym mieście. Myślę że w końcu prezydentem miasta powinien być młody człowiek z energią z wiedzą. No tak ale tacy stronią od polityki.
AnonimGall 31-07-2014 10:32
Faktycznie!!! AnonimGall i ~obserwatorr piszą od tego samego dostawcy @@ AG tak niby pisze i sam sobie przeczy ale zdradziły go te oczka gwiazdkowe i buźka złożona do cmoknięcia ;p Jest między nimi dialog oj jest... Prawdziwy AnonimGall ;)
~ 31-07-2014 12:54
Ad.~Beate_27, hexe27. Jeżeli kandydat należał do PZPR a po styropianowej reformie zmienił barwy - nic w tym złego nie ma. PZPR /nie mylić z Polskim Związkiem Piłki Ręcznej/ to prawie 3 mln Polaków i prawie 20 mln. sympatyków, różnie zrzeszonych /stowarzyszenia, towarzystwa przyjaźni, kluby, związki zawodowe i nie zawodowe, np. wyznaniowy ChSN i katolicki Pax/. Zakładając - hipotetycznie - że Lewandowski w PRL-u był funkcyjnym u "czerwonych pająków" - to go gloryfikuje, a nie dyskwalifikuje. "Komuchy" zapewniały wysoki poziom kształcenia kadry przewidzianej zatrudnić w strukturach gospodarczych, samorządowych i państwowych. DOLNOŚLĄZAK. Cdn
~kjhb 31-07-2014 18:32
I bardzo dobrze, że taki stary dziadek kandyduje. On zupelnie nie zna się na współczesnym zarządzaniu miastami. W ogóle nie zna się na nowoczesnym zarządzaniu i prędzej umrze niż sie nauczy. Dzięki temu do naszego kochanego miasta wroci spokój. Nie bedzie żadnych głupot, będzie mniejszy ruch na ulicach, niej tych kapitalistycznych sklepów i dyskotek i kin i tego wszystkiego. Mlodzi jak chcą nowoczesności, pracy, inwestycji to niech do reszty wyjadą z miasta i szukają tego dalko stąd. My chcemy spokoju, ciszy, laweczek, parków, dobrych przychodni i aptek. To bedzie nasz kochany prezydent, wierzący i zapewniający tu cisze i spokój.
~ 31-07-2014 20:52
Cd. z 12:54. Jeżeli Lewandowski był formowany przez PRL /a był/ to musiał - przy okazji - upaprać się PZPR-em i zakazić wirusem, którym ta organizacja porażała każdego - bez wyjątku - Polaka. Kandydatowi nie należy z tego powodu czynić wyrzutów. Gdyż byli PZPR-owcy /w szczególności funkcyjni i etatowi/ to polityczny Oxford w zakresie kształtowania społeczeństwa, kreowania polityki, tworzenia struktur partyjnych a - przede wszystkim - organizacji państwa i zapewnienia jego bezkolizyjnego funkcjonowania. Zatem, jeżeli kandydat nawet nie ukończył uczelni /co - wg mnie - jest chyba nieprawdą ?/, to - być może - ukończył chociaż Wieczorowy Uniwersytet Marksizmu-Leninizmu. Ta uczelnia jest znakomitą legitymacją - dla każdego pretendenta do głównego fotela w Ratuszu. Good luck! DOLNOŚLĄZAK
~do trolla 31-07-2014 23:35
AnonimGall, znowu nudzisz się w domu, nędzny popaprany człowieczku? zmień nicka na AnonimTroll, bo znacznie lepiej pasuje to do ciebie. Mnożysz się jak zaraza na tym portalu i innych.
~vhjkgh 1-08-2014 16:47
Wy tu wszyscy narzekacie że ten kandydat kiepski i że inni też kiepscy. Ze do władzy pchają się ludzie słabo wykwalifikowani, starzy i że chcą sobie dorobić do emerytury albo jakichś innych małych pieniędzy które mają, itp itd. A ile Wy szanowni mieszkańcy jesteście gotowi zapłacić takiemu prezydentowi miasta. No ile? 15-20 tys miesiecznie? Biorąc pod uwagę zarobki w Polsce to dużo ale biorąc pod uwagę klasę, wykształcenie, inteligencję jaką trzeba miec na tym stanowisku żeby dobrze pracować to niewiele jest. Każdy kto mógłby być dobrym prezydentem umie liczyć i wychodzi mu, że lepiej robić własny biznes lub być prezesem w korporacji. Tam sie o wiele zarabia wiecej i bez codziennego bycia obrzucanym gównem. Dlatego kandydatów macie kiepskich bo lepszych zabiera wam biznes i ich rozum.
AnonimGall 1-08-2014 19:59
A tak przy okazji... czy jest jakiś WYBÓR wśród kandydatów??? Wszak wybory powinny polegać na WYBORZE kandydata :) Jest jeszcze trochę czasu, może kandydaci postarają się, żeby przedstawić wyborcom program i sposób realizacji swoich zamierzeń. Inaczej będą się sami wybierać... niestety...
~adi 1-08-2014 21:30
AnonimTrollu, zamiast wypisywać idiotyczne pytania, sprawdź sobie kto kandyduje. Google nie gryzie. Wiem że tacy jak ty z całego internetu używają tylko for komputerowych, ale najwyższy czas zmienić nawyki.
~ 1-08-2014 21:52
Nie daj Boze by prokoscielne PISiory dorwaly sie do wladzy. Pierwsza rzecza bedzie obowiazek daniny dla klechow, potem wyswiecanie tych ze Smolenskiej katastrofy (zrobia z tego zamach )i zapuszkuja setki ludzi.
AnonimGall 1-08-2014 22:45
A tak przy okazji... czy jest jakiś WYBÓR wśród kandydatów??? Wszak wybory powinny polegać na WYBORZE kandydata :) Jest jeszcze trochę czasu, może kandydaci postarają się, żeby przedstawić wyborcom program i sposób realizacji swoich zamierzeń. Inaczej będą się sami wybierać... niestety.. ~mjk... tracisz czas i resztki intelektu....
~er 1-08-2014 22:48
Niech się cieszy emeryturą a nie zawraca sobie głowy rządzeniem Jelenią Górą. Nie ma młodszych i mądrzejszych?
~ 2-08-2014 20:17
AnonimTroll - ile razy jeszcze wkleisz ten sam komentarz, zawodowy spamerze?
AnonimGall 2-08-2014 21:17
A tak przy okazji... czy jest jakiś WYBÓR wśród kandydatów??? Wszak wybory powinny polegać na WYBORZE kandydata :) Jest jeszcze trochę czasu, może kandydaci postarają się, żeby przedstawić wyborcom program i sposób realizacji swoich zamierzeń. Inaczej będą się sami wybierać... niestety... ~mjk... tracisz czas i resztki intelektu....
AnonimGall 2-08-2014 22:09
OK, hejterze. Ośmieszaj się do woli. Moja interakcja z tobą właśnie się kończy, chociaż niewątpliwie rozbawiać mnie będą twoje żałosne domysły i obnażanie niewiedzy o internecie, zwłaszcza o dostawcach internetu i adresach IP. Mądry zrozumie, głupiego nie zamierzam przekonywać. Żałosny jesteś w tropieniu moich postów ;)
~ 2-08-2014 23:03
A ten pan chce dorobić do emeryturki czy wyciągnąć naszą wioche z bagna? Myślę że to pierwsze, MASAKRA,
~gw 5-08-2014 7:39
Nasze piękne miasto niestety nie ma szczęścia do gospodarzy. tu trzeba młodego człowieka z wizją i chęcią współpracy z regionem. W powiecie leśne dziady też powinny zniknąć, wtedy jest szansa, że coś się ruszy. Poza tym, partyjniactwo won z samorządu.
~romek 8-08-2014 17:02
5 lat czekam na mieszkanie prezydenci mają to w d...ej jestem na ulicy niepełnosprawny następy przyjdzie to mnie kopnie w d... ciekawe ile sobie podnieśie pensji 63lata i już mam dość
AnonimGall 9-08-2014 0:17
Wiesz co, strasznie mi się ciebie żal zrobiło hejterze :( Proponuję ci przekucie negatywnej krucjaty przeciwko AnonimowiGalowi w coś dobrego. Za każdym razem, kiedy ci żal 4litery ściśnie z powodu AninimaGalla wpłać 10 zł na cele dobroczynne!
~polo59 13-08-2014 16:23
zmieniajcie kandydata PiS bo będziecie mieć stracone głosy solidarność okrągłego stołu to dzika prywatyzacja P. Lewandowski to żaden autorytet tylko zwykły karierowicz jak wielu z solidarności , nic do tej pory dila J.G. nic nie zrobił
~Kalikst 22-08-2014 20:14
Nad kandydatem są blaski i cienie. Chwalebne jest to, że działał w opozycji solidarnościowej. Ale druga, ciemna strona medalu objawiła się w okresie rządów AWS, kiedy w Jeleniej Górze rządzili komuniści i Unia Wolności. Wtedy to obecny kandydat PiS na prezydenta kolaborował z czerwonymi zdradzając swoja prawicową formację. Dla stanowiska wiceprezydenta bez żadnych dał się kupić. Po prostu łasy na władzę.. Innym razem jako senator promował na stanowisko dyrektora Uzdrowiska Świeradów - osobę z SLD - Łasisza. To jest słaby charakter,a może nawet bez charakteru, bez kręgosłupa moralnego więc jeśli wygra, prezydenturę, to miasto niczego dobrego nie zyska. Szkoda miasta, które nie ma szczęścia do prezydentów. Ja na niego nie zagłosuję, choć kibicuje PiS-owi.
~Kalikst 22-08-2014 20:18
PiS ciągle przegrywa bo chce zjeść ciasteczko i mieć ciasteczko. Ciągle stawia na jakichś judaszów i sprzedawczyków. Jak nie Kluzik-Rostkowska albo Mężydło albo Lewandowski. Szkoda PiS-u, szkoda Jeleniej Góry.
~ 25-08-2014 22:20
Trzeba mieć niebywały tupet, ten pan już był wszędzie gdzie można w sejmie , senacie, był prezydentem, już chyba pora odpocząć, szkoda czasu z wiekiem ubywa samokrytki nie wystarcZy bywa na imprezach Pis trzeba mieć wykształcenie wiedzę a nie jechać na etosie, dość miernot należy postawić na ludzi mądrych wykształconych a nie miernych ale wiernych !!!! Uważam , że dość partyjniactwa nikt z PO , Pis lub innych pseudo partii, to już było i się nie sprawdziło
~ 25-08-2014 23:52
Anonim Gall , znasz bajkę o błocie na pewno j .. cię!!!
~ 26-08-2014 0:01
Panie Tadeuszu wstydu Pan oszczedż pora się wycofać szkodzisz Pan nawet PiS owi, chciała bym zmian ale Pan naprawdę przesadza , czy Pan kuma o co chodzi oprócz kasy, fampowskie osiedle załamane , odda głosy na pewno na władzia !!
~rumcajs54 17-06-2018 22:58
To jakiś dramat. To nazwisko przewija się "na giełdzie" od wielu lat. Czy w tym umierającym mieście nie ma nowych, wolnych od układów kandydatów ? Wiem, jest jeden młody, zdolny, dobrze się zapowiadający - WJ z "Wodnika". Brawo Ty...
~freakshow 18-06-2018 10:02
młody bedzie sie dorabial a wiekowy walczyl o dobro dla miasta
~+++ 19-06-2018 15:04
PIS wystawiając kolejny raz Lewandowskiego oddało bez walki fotel prezydenta po-wcom, brawo panie Rojek, genialne zagranie taktyczne,
~hm 19-06-2018 15:49
Dlaczego wyświetlacie wiadomość sprzed 4 lat? Jest czerwiec 2018. Czy to jakaś forma dezinformacji przed wyborami?
~Mikir 19-06-2018 19:18
Uważ że tych emerytalnych staruszków we władzach Jeleniej jest za dużo - ci panowie muszą zrozumieć czas na bawienie prawnuków najwyższy . Czas skończyć z "usypiaczami węży " a przejść na dynamicznych którzy będą dumni ze swych dokonań , czego sobie i jeleniogórzanom życzę .
~Tosia 11 20-06-2018 14:46
Ktoś użył określenia" pisowska zaraza". Można nie lubić PiS, takie pełne mowy nienawisci wpisy powinny być eliminowanie przez administratora portalu Jelenka Przecież zarazę zwalcza się za pomocą środków eksterminacyjnych. Brzmi to złowieszczo.
~Gdggvv 20-06-2018 23:06
Ale ten pan już był to wstyd że PiS nie ma porządnego kandydata Rok temu jeden senator obiecał że PiS powalczy o miasto a tu ściema
~ 21-06-2018 13:47
ma same zalety i tylko jedną wadę,jest z pisu.
~fake news 21-06-2018 19:15
Fake news bo kto czyta daty???
~XXL 26-06-2018 17:27
PiS, to zakłamana sekta. Obniżyli wiek emerytalny, a teraz gonią do roboty starca. Czy za swoich wyznawców mają same mochery i leśnych dziadków?
~hm 28-06-2018 12:57
Dlaczego zamieszczacie informacje sprzed 4 lat?
~Misiek 2-08-2018 16:52
Z deszczu pod rynnę!

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Co z tym SOR–em?

Giną woreczki na psie odchody

Jeleniogórzanie uwielbiają festiwal teatrów ulicznych

Tak się nie robi!

Kabaretki na Lodowcu

Sonda

Czy mnożenie rządowych programów plus ma sens?

Oddanych
głosów
817
Tak
22%
Nie
75%
Nie mam zdania
3%