MenuZamknij

WIADOMOŚCI

SPORT

Pirat trafi za kratki

Wiadomości: Jelenia Góra
Poniedziałek, 29 maja 2006, 0:00
Autor: TEJO
Fot. Archiwum
Ponad dwieście płyt z nielegalnie skopiowanymi plikami muzycznymi znaleźli policjanci u 31-letniego jeleniogórzanina, który jest didżejem w jednej z dyskotek w stolicy Karkonoszy. Odpowiedzialność karną poniesie także właścicielka lokalu, która pozwoliła na publiczne odtwarzanie tych utworów.

– Wstępnie straty legalnych dystrybutorów oszacowano na kwotę nie mniejszą niż 16.000 złotych – poinformowała komisarz Edyta Bagrowska z Komendy Miejskiej Policji w Jeleniej Górze.

W działaniach policji brał udział również prawny przedstawiciel Stowarzyszenia Autorów i Wykonawców. Z przeprowadzonej kontroli wynika, że 46-letnia właścicielka lokalu wykorzystywała utwory muzyczne bez podpisanej umowy z przedstawicielami STOART-u.
Wstępne straty stowarzyszenia wynoszą ponad 17 tysięcy złotych.

Pirat DJ za popełnione przestępstwo może spędzić od sześciu miesięcy do pięciu lat w więzieniu. Wobec kobiety wszczęto również postępowanie karne z ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Za popełnione przestępstwo grozi jej kara grzywny, ograniczenia wolności bądź do dwóch lat więzienia.

Policja ostrzega, że podobne kontrole będą prowadzone w jeleniogórskich lokalach częściej, zwłaszcza w okresie zbliżających się wakacji.

Ogłoszenia

Czytaj również

Zaklęcia Harmonii

Chcą odwołania przewodniczącej

Akt oskarżenia dla sprawców tragedii

Komentarze (65) Dodaj komentarz

~Danielloo17 29-05-2006 18:02
HA HA HA straty 17 tys. Ludzie...co sie dzieje.Każdy ma płyty pirackie.Nasi DJ nie zarabiają tyle co C-BOOL czy Tiesto , a musza jakoś mixować muzyke.Kto w tych ciężkich czasach ma pieniądze na orginalne cd ?? ;/ ZAMIAST ŁAPAC LUDZI , KTÓRZY COŚ "DOBREGO" TWORZĄ DLA MŁODZIEŻY , CZAS ZAJĄĆ SIE NP. KIESZONKOWCAMI , KTÓRZY CZYCHAJĄ NA TARGOWISKACH,HIPERMARKETACH...ABY OSKUBAĆ PRZECIETNYCH LUDZI Z PIENIĘDZY
~IgorekYa 29-05-2006 19:36
Danielloo17: Dokładnie masz racje...Każdy ma pierackie płytki i taka jest prawda...I tak policjanci mają słabą wykrywalność takich rzeczy ;) Pewnie farciarsko udało im się to zrobić. A tak dla przykładu to wykrywalność telefonów komórkoych przez policję wynosi ok. 0 (0,005%) Więc sami widzicie , a rowerów jeszcze mniejsza :)
~7 - nie kradnij 29-05-2006 19:58
Dlaczego bronisz jednego złodzieja, wskazywaniem innych? Kradzież zawsze jest kradzieżą i tak to trzeba zawsze nazywać. Jestem ciekaw, jakbyś zareagował, gdyby ktoś skradł Ci owoc Twojej pracy. Jeden produkuje np wyroby jubilerskie, a inny muzykę. Dzieła ich talentu, posiadające wartość, są takim samym towarem, jak każdy inny. Chcesz go mieć - musisz zapłacić twórcy.
~eyden 29-05-2006 20:46
Niestety ceny są niewspółmierne do zarobków, zwłaszcza zarobków DJ'a. Nie siedzisz niestety w tej branży drogi przedmówco (przedmówczynio), więc nie masz o tym bladego pojęcia. Ale w 'dyskotekach' pewnie tańczysz przy nowościach muzycznych. A w ogóle nie powinieneś/powinnaś wchodzić do lokali tanecznych, bo masz 99%, że odtwarzają tam muzykę z pirackich płyt.
~pinio 29-05-2006 22:06
policjanci prosze weście sie wreszcie do prawdziwej pracy
~kradzione nie tuczy ! 29-05-2006 22:49
Do Ejdena: Jeżeli np chcesz być taksówkarzem i jeździć marcedesa, a nie stać Cię na niego, to w/g Ciebie musisz go ukraść i w/g Twej argumentacji bedzie to usprawiedliwione. Jeżeli więc wszyscy taksowkarze {99%) tak postąpią, to nikt nie powinien jeździć taksówkami, albo zgodzić się, że kradzieży tych aut dokonano w imię wyższej konieczności. Dla mnie dziwna to argumentacja. A jak Tobie by taki samochód skradziono? Czy spokojnie przeszedłbyś do porządku nad tym, że ktoś twój samochód używa w zbożnym celu zapewnienia sobie godziwego zarobku. A gdzie Twoje prawo do tego auta? Może taksówkarz nie musiał kraść Twojego nowego, ładnego auta, tylko powinien jeżdzić swym starym, albo kupić sobie nowe? Twoja argumentacja nie uzasadnia przywłaszczania (kradzieży) cudzej własności.
~eyden 29-05-2006 23:37
Chyba mnie nie rozumiesz...
~eyden 29-05-2006 23:41
Swoją drogą powiedz mi proszę ile masz na półce przegrywanych płyt i ile MP3 w komputerze na dysku? Zapewne odpowiedź padnie - żadnej.
~gregory 29-05-2006 23:45
prawda jest taka że na zarobki artysty składają się w 90% występy, 10% sprzedaż CD. To wytwórnie zabiegają o wzrost sprzedaży. Na pamiętnym występie Pawła Kukiza, parę lat temu, przed marketem Hypernova, wspomniamy powiedział : płytkę to wy se ludzie od pirata kupcie, bo z tej w sklepie to i tak plus minus ze 2 zety mam. Moim zdaniem to wytwórnie okradają naiwnych prawożądnych. To właściciele wytwórni powinni być pociągnięci do odpowiedzialności. Na zakończenie - dobrej zabawy !!
~Tiger 30-05-2006 10:08
Moim zdaniem to konkurencja zadziałała. A policja sobie przypisuje "sukces". 17 tys. straty - śmiechu warte, a ile jest warte to co ten klub robi? Jak dla mnie to jedyne miejsce w którym można się dobrze pobawić i odstresować. Ktoś powie jest Atrapa - owszem ale to miejsce dla napalonych idiotów którzy szukają dupy do bzyknięcia i idiotek które szukają frajera za którego siano się upiją. Moim zdaniem wystarczyłoby nałożenie kary pieniężnej w wysokości poniesionych strat. Ale te straty muszą być dokładnie policzone, a nie wymyślone przez jakąś śmieszną organizacje!
~eyden 30-05-2006 11:23
Brawo gregory, pamiętam ten koncert, jak szalałem pod sceną. To było zaraz po otwarciu Hypernovej. Tiger także popieram. W końcu jakieś rozsądne komentarze i zdrowe podejście do problemu.
~;-? 30-05-2006 12:04
Wie ktoś o jaką dyskotekę chodzi...?
~prezes 30-05-2006 15:12
to zawineli Siwego z heńka!!! policja to ma pomysły aby urozmaicac sobie robote teraz pewnie słuchaja sobie tych wszystkich płytek na komisariacie!! pozdro dla SIWEGO!!!!
~jak Kuba ... 30-05-2006 15:33
w/g poglądów Tigera i eydena, na tej samej zasadzie od dzisiaj wszyscy mają wolny wstęp na dyskoteki. Kogo stać, niech głupi płaci, a reszcie wolny wstęp się należy!!! Co Wy na to? Co na to właściciele dyskotek i DJ'e?
~prawdziwy DJ 30-05-2006 16:29
i tym własnie roznia sie chalturnicy od profesjonalistow. Dobry DJ nie gra za 150 zł za wieczór. Pozdrawiam właścicieli klubów.
~Kubuś 30-05-2006 16:31
Ale ty tiger głupi jesteś..
~Tylko Żywiec!!! 30-05-2006 16:33
Chodzi o Siwego z Heńka,miał pecha chłopina, ale co do krat- to śmiechu warte...
~:) 30-05-2006 16:38
wiem...
~danielloo17 30-05-2006 18:01
Znalezli sie naszczęscie NORMALNI I WYROZUMIALI FANI DYSKOTEK ;)...polecam BaNiAkI
~maniek 30-05-2006 19:13
ludzie wy sie dziwicie ze sa pirackie kopie na rynkach i wszedzie nawet i dyskotekach!!chcecie temu zapobiedz??? to dajcie nam zarobic zeby bylo nas stac na orginalne cd lub obnizcie ich ceny w sklepach!!!!
~mariusz 30-05-2006 19:15
siwy bedzie oki zobaczysz!!!jestesmy z toba!!!szkoda ze odszedles z paradoxu!!!
~Offfiec 30-05-2006 20:03
Daniello : "Nasi DJ nie zarabiają tyle co C-BOOL czy Tiesto" Sory ale C-bool to nie dj ;] obrazasz dobre imie dj mowiac ze on w ogole cos zarabia ;) a tiesto dorobil sie na kradzionych samplach i melodiach i jaki popularny jest ;)) ps. JAZDOWICZOM MOWIMY STANOWCZE NIE. a DJ z piracka muza mowimy TAK ;) bo kazdy dj w PL gra z pirackich cd, i nic na to nie poradzicie, duzo lepiej dostac cos w mp3 i sobie wypalic niz szukac oryginalow wszedzie za grube pieniadze.. NA SZCZESCIE jest masa dobrych producentow ktorzy udostepniaja swoje dziela ZA DARMO, i przy ich muzie jest o wiele wieksza zabawa ;) duzo jest takze takich w Polsce ;) i nie mowie tu o wiesniakach typu c-bool, kalwi i remi czy iny szit typu kriss hazel etc. Pozdrawiam.
~Offfiec 30-05-2006 20:05
ps. prawdziwy DJ, popieram Cie co zreszta wiesz, kazdy szanujacy sie DJ zarabia tyle, ze mu pozwala mu to na tworzenie oryginalnych kolekcji, nie szanujacy przeznacza zarobiona kase [czesto mniej niz 200] na piguly, cpanie etc ;)) na szczescie sa wyjatki, pozdrawiam.
~lygi 30-05-2006 20:09
i niech siedzi... bardzo dobrze ze go wsadzili i mam nadzieje ze przegwintuja w pace kolesia... nawet nie woiiecie ile pracy kosztuje wyprodukowanie 1 kawalka. mastering, koszty tloczenia itd itd zamiast sciagac kilogramami mp3 idzie do sklepu i kupcie czasem plyte... ch** mnie to obchodzi ile zaraibiacie... sciagajac mp3 to tak jakbys ukradl radio z samochodu - kradziez to kradziez... a puszczanie muzyki (za ktora nie zaplaciles) i czerpanie z tego korzysci majatkowych to jest czyste skurwysynstwo...
~DJ z UK 30-05-2006 20:17
haha Maniek co Ty za farmazony piszesz? DJ to zawod jak kazdy inny, do tego podstawowej wiedzy i to nie tej podstawowej jak wiekszosc sadzi. Ale to sa wlasnie amatorzy ktorzy mlodzi ludzie po 18-20 lat ktorzy zadawalaja sie 50 zł za wieczor i mysla ze sa kims. Sztucznie zanizacie ceny i degradujecie instytucje DJa. I pozniej chodza ludzie i mowia ze DJ moze zostac kazdym bo co to za sztuka.... Sztuka tez jest zakupic oryginal... i grac z oryginalow. 1 Vinyl kosztuje 35 zł!!!!!! i nikt nie narzeka!! Siwy ? no coz jak kazdy amator po prostu mial pecha. Ale taki jest wlasnie los amatorow. Czekam z niecierpliwoscia az policja zajmie sie baniakami atrapa - szczegolnie te VIDEO prezentacje kopiowane z internetu bez licencji. Moze wreszcie wlasciciele klubow zrozumieja ze dobry DJ jest prawie najwazniejszy (po szefie ;-) w klubie i kosztuje! Moze podniesie sie tez ranga tego tak ciezkiego i trudnego zawodu. Takie sa realia pozdrawiam wszystkich tych ktorzy NIE zrozumieli co napisalem.
~piratteżczłowiekasprzedawcatozłodziej 31-05-2006 10:56
ale policja ma same oryginały - polonezy, buahaha!
~gregory jeszcze raz 31-05-2006 19:41
pomyślcie. jezeli DJ kupi oryginalną płytę, policzy więcej za usługę. Właściciel lokalu podniesie ceny biletów lub drinków. Komu się opłaci ? Pieniądze trafią do budżetu, czyli do ludzi którzy was okradają. Więc komu się opłaci ??
~eyden 31-05-2006 20:21
lygi - ale Ty tępy jesteś. Artykuł dobrze naciągnięty, a Ty jak debil wypisujesz co popadnie. Gówno wiesz na temat całej sprawy.
~bosio 31-05-2006 22:42
jakie tu jest przestepstwo co to jest za kradziez ten pan z nickiem nie kradnij to jakis przyglup? co to ma znaczyc "dlaczego bronisz złodzieja?" jak by byl zlodziejem to by poszedl cos ukrasc a ona puszcza czyjs utwor i to chyba dla wykonawcy lepiej bo jego utwor zyska publikę to jest BEZ SENSU zlodziej to ktos kto wejdzie np do sklepu i ukradnie a to jest tylko rozrywka...
~Matiz^>> 31-05-2006 22:56
ale jestescie ułomni!! od Siwego to Siooo :P hyhy narazie mnie witaja baniaki :(
~gregory poraz ostatni 31-05-2006 23:03
Wlasciciel klubu nie podniesie ceny drinkow tylko zejdzie ze swojej marzy. Prowadzenie klubu ma to do siebie ze wyciaga sie duze siano ale niestety krotko. No chyba ze uzywa sie mozg i inwestuje sie w biznes a nie tylko wyciaga
~ogloszenie z jelonka.com 31-05-2006 23:07
Tani DJ oferuje swoje usługi Oferuję usługi Dj `a dysponuje własnym sprzętem do nagłośnienia i oświetlenia (także dyskotekowego.). prowadzę, nagłaśniam i oświetlam imprezy takie jak wesela dyskoteki urodziny imieniny karaoke poprawiny imprezy integracyjne plenerowe konferansjerka itp. Interesuje mnie stała praca jak również pojedyncze zlecenia tel. 0601614847 e mail awings@o2.pl Ciekawe czy gra z oryginalow???? Tani chalturnik ? Prawie jak DJ .... prawie robi wielka roznice
~mike 1-06-2006 9:22
sam kolekcjonuje ogrinalne vinyle kiedy miałem okazje znich grać w niejakim lokalu na H ludzie siedzieli bo niewiedzieli co zrobic wiekszość utwórów granych przez pana S to autorksie promo bez praw autorskich... NC aby mixowac orginalne nuty... prosze was ludzie wychowajacie się muzycznie bo skoro hazel, cbool to sa dla was gwiazdy to naprawde musicie sie zastanowic.. pozdrawiam hejka
~dj Irek 1-06-2006 11:39
no coz kazdy chce zyc jedni graja z cdr bo zazarobiona kase w klubie pozwala mu kupic kilka plyt i z sieci sciagnac chlam i puszczac w kolko pseudoklubowicza bo kogo stac na oryginalne plyty cd czy vinyl.sam zaczynalem od cdr-ow jednak bez dodatkowego zrodla zarobkow nie moglbym uzbierac sporej kolekcji vinyli czy taz cd.teraz moge sobie pomarzyc by zagrac z nich za normalna gaze w jakimkolwiek klubie bo zawsze znajdzie sie grajek za 50zl z cdr-ow.problem tkwi w dwoch stronach wlesciciele chca zarobic jak najwiecej pzrez co oszczedzaja na wszystkim nie patzrac na to ze przez dobra muzyke podnosza prestiz klubu i biora pseudo grajkow.ok rozumie milosc do muzyki i mlodziencza fascynacje tym zjawiskiem ale szanujmy sie niech naprawde profesjonalizm bedzie priorytetem w tym co robimy.dla kazdego bedzie granie jesli uswiadomi sie wlascicieli lokali ze tak byc musi.dlaczego dj np w uk idzie gra seta 2 h i stac go na plyty bo sie szanuja i kazdy wie jaka jest cena pracy.grajmy dalej za 50zl i nabijajmy wlasciciela lokali kieszenie kasa niech wiedza ze na nasze miejsce jest stu innych tanich dj z dobra muzyka w formacie mp3.a artysci niech stoja przed biedronka i spiewaja super piosenki chocby dla reprezentacji polski czy tez tym jak ciezkie nosza lancuch ze zlota i sa biedni...
~buuu 1-06-2006 18:57
powiem swoje zdanie obserwowalem nie jeden wystep znanych i lubianych waszych producentow i dj-ow i nie tylko ja chyba to widzialem ze nawet na takim koncercie tiesto w niemczech korzystal on z etui i nagrywanych cd tak samo rozni znani wykorzystuja pirackie plyty i nie rozumiem dlaczego policja sie nie czepi tych co graja na pozadnych imprezach z piratow "czyzby bylo to ryzkowane" hehe ;] a zamiast tych czepiaja sie ludzi co chca spelnic chodz troche marzenia i to ma byc sprawiedliwosc ?? nie slyszalem jeszcze zeby ktos znany wyladowal w pierdlu dziwne mimo ze tez posiadaja tacy znani artysci pirackie plyty hihi ;) moze to jest kradzierz ale to tez czlowiek i skad wiedziec mial?? ;] elo
~Me 1-06-2006 22:32
Dokladnie, dopoki beda grajkowie za 100zl to mozna pomazyc o graniu tylko z vinyli i normalnych gazach. Viva la bearshare, torrents etc.
~Macius 1-06-2006 23:53
To Moze Ja Cos Powiem Od Siebie ...Dj-e Graja Z Pirackich Plyt Dlatego Ze To Co Maja Na Plycie To Sa Same Nowosci ...Wytwornie Ktore Sprzedaja Plyty Powinni Robic Skladanki Z Nowosciami I Porzadna Muzyka ...Dlatego Gra Sie Z Piratow ...Sam Gram W Klubie I Gram Z Piratow ...Oczywiscie Wolal Bym Z Orginalow ..Ale Na Orginalach Takiej Muzy Nie Znajde Jak Na Piratach...To Jest Moja Opinia..Pozdrawiam
~mike 2-06-2006 9:35
To jest Twoja opinia i jest błędna poszukaj sobie o składankach dj pool bądz śmiesznych polskich składankach typu dj zone bądz dj mix club... heh tam oprócz kilku ciekawych nut za które zapłacisz 100 zł dosaniesz sporo chłamu polskich artstów technojebów proponuje ludziom aby zapoznali się z takimi labelami jak defected, Houseworks, a takze słynnymi składankami hed kandii... (i teraz p2p póją w ruch... heh) pozdrawiam.
~Tiger 2-06-2006 14:12
Dzisiaj w Hańku gra SHAUN BAKER - jak ktoś zgadnie ile EURO bierze za ok. 3 godziny grnia to będzie dobry. A wracając do kwestii oryginałów - owszem można je kupić ale... Trzeba odpowiednio zarabiać, i poświęcić temu sporo czasu. W sieci jest coś takiego jak 12cali - płyty cd i vinyle. Ale jak patrze na vinyla za 35 zł na którym są 2 utworki to wybaczcie ale nie wiem ile musiałbym zarabiać żeby stworzyć dobry zestaw płyt na impreze. A mp3... klikam i mam :) ... Ktoś tam wczesniej pisał o baniakach, przecież to nie jest klub do imprezowania tylko jakieś nocne przedszkole... Mam tylko wielką nadzieje że nikogo nie zamkną bo za takie śmieszne finansowe straty jakiejś organizacji siedzieć choćby 6 miechów to już przesada. A osobiście wątpie, że artyści których utwory były puszczane w Heńku mieli podpisaną umowę z jakimś STOART-em.
~DJ SIWY 2-06-2006 17:05
DJ SIWY WIECZNIE ŻYWY JAZDAAAA
~SmErF 2-06-2006 17:43
I bardzo dobrze że go złapali może teraz w końcu ktoś bedzie grał dobrą nute w heinekenie bo to co on puszczał to wołało momentami o pomste do nieba!!!!
~eyden 2-06-2006 20:45
mike - jesli jestes gosciem, o którym myślę to wielki szacun dla Ciebie, pamiętam 'konkurs', pamiętam co się działo kiedy wyszedłeś... tylko to, co zagrałeś było zbyt ambitne dla tych 'klubowiczów', koneserzy tego gatunku docenili by Twój występ, ogólnie czułem wielki niesmak wtedy, kiedy ludzie zeszli z parkietu... nie dziwię się, że spakowałeś się po wszystkim i poszedłeś.... no ale nie o tym ta dyskusja... Pozdrowienia dla Ciebie oraz DJ's : S. oraz F.
~JPG 3-06-2006 0:19
Wyszli bo gra się to co chcą ludzie, a nie to co chce Dj, i jak tego nie zrozumiesz to nigdy nie będziesz DJ,
~eyden 3-06-2006 12:15
Jeśli o mnie chodzi to ja już nim jestem. Nie od dziś. Pozdrawiam.
~Tiger 3-06-2006 13:53
Do "SmErF" - jak jesteś taki mądry to chciałbym posłuchać Twoich kawałków... Do "JPG" - gdyby było tak jak piszesz nie pusciłbyś nic! Bo zanim zapodasz utworek to będziesz miał 100 innych życzeń. Takie chocki to możesz na prywatach odwalać - a w większym klubie puszcza się nie to co chce Dj tylko to co jest aktualne i w odpowiednim brzmieniu do rodzaju imprezy.
~Tiger 3-06-2006 13:56
Mam nadzieje SIWY, że zagramy kiedyś w "ping-ponga" ;) ...Ja wybieram label Kontor-a i housowe brzmienie :) POZDRO!
~Ktosiek :) 3-06-2006 14:13
Zobaczcie artykuł "Lewizna w Sieniawce" to dopiero piraci i im grozi też 5 lat więzienia. A porównajcie kwoty o jakie się rozchodzi. W przypadku tego artykułu jedyna kara jaka może wystąpić to moim zdaniem kara finansowa + ewentualnie wyrok w zawieszeniu. W Sieniawce "wartość piratów oszacowano na kwotę 407 450 złotych"
~JPG 4-06-2006 14:35
Tiger nie pisałem o koncercie życzeń bo takie klocki to na wiejskich galopach odstawiają. Miałem na myśli obserwacje bawiących sie ludzi i zapodawanie takiej muzy w jakiej bawi się najlepiej i najwięcej ludzi, a nie puszczanie takiej muzy jakiej chcesz a na parkiecie pustka tak jak opisał to eyden.
~Etna- 4-06-2006 23:26
Obecnie mam na kompie ponad 2000 mixów klubowych oraz nowości ( nie mówie tutaj o "Popcorn Mix 2006 czy podobnych) posiadam same promo..., a drugie tyle mam na płytach i zrobi mi coś ktoś ? wątpie... A co do Panów policjantów: Może przestaniecie chodzić po kawiarenkach internetowych i zbierać pirackie gry to samo straż wiejska. Pozdro :]
~ZwiAsTuN 5-06-2006 20:00
Buahahahaha i bardzo dobrze, SmErF popieram w 100% moze nastepny bedzie mial jakies pojecie o tym co robi. A Tiger ten "klub" nie ma zadnego stylu brzmienia czy juz na pewno "rodzaju imprezy". Tam o tej samej porze lecialo zawsze to samo-chłam i komercyjne scierwo bez zadnego ukierunkowania.
~dolar 9-06-2006 16:58
Ciekawi mnie jedno... ostatnio jak bylem na stadionie 30lecia w warszawie kolesie sprzedawali pirackie oprogramowania muzyke itd. na zwyklym bazarze a gliniarze siedzieli tylem do nich jakby ich nie widzieli. i tego sie nie czepiaja a DJ. ktory chce zabawic i przy ty zarobic na sprzet ktory sie zuzywa jak wszystko ktory chce tez utrzymac siebie i swoja rodzine bo z czegos trzeba zyc ma isc za kratki...PRZESADA !! Prosty przyklad koncer 2 maja Armin van Buuren. DJ ktory koncertowal we wroclawskiej hali ludowej na filmie widac jak leci z samych pirackich CD. a na PLAY LISCIE sa nie tylko jego wykonania ale i innych wykonwacow. Dlaczego on za to nie beknie?? Przeciez gral nie swoje kawalki z pirackich plyt.A co do zarobkow DJ'A owszem macie racje dj powinien sie cenic ale nie w polsce. Polscy wlasciciele klubow wiekszosci patrza aby zdobyc dja jak najtaniej dlatego jak krzyczysz duzo to nie grasz zbyt czesto a deprawuja to wlasnie kolesie ktorzy cos tam czaruja za 50zl.
~nie DJ 16-06-2006 12:05
Witajcie, Moze rzuce swoje 2 slowa odnosnie wczesniejszych wypowiedzi. Skoro Cie nie stac na vinyle sorry .. kupuj oryginaly CD. Znam bardzo wielu DJow ktorzy graja z vinyli i ich stac na to - bo sie cenia za swoje granie. Jak mnie nie stac na mercedesa to jezdze fiatem... proste. Jak nie masz kasy na plyty to co znaczy ze masz ukrasc utwory z neta? nie baw sie po prostu w DJa. Odnosnie marzy wlascicieli: mam to gdzies jaka marze ma wlasciciel moja cena jest taka a nie inna, jak sie nie podoba szukaj sobie innego DJa. W realiach bywa tak ze sam "prestiz" grania jest wazniejszy niz same zarobki. Jesli mam grac zeby grac, wole w ogole nie grac. Czy gra sie to co ludzie chca? bzdura... grajac sam decydujesz co zagrasz teraz a co potem. Wszystko zalezy od klubu jaki klimat reprezentuje. Jesli jest to remiza strazacka, wiadomo ze trance eventowy nie przejdzie. DJa sie dobiera do charakteru klubu a o tym decyduje wlasciciel. U nas DJe graja wszystko i wszystkich, powyzej widac bylo przyklad: wesela, imieniny, imprezy plenerowe, konferansjerka - wszystko czyli do d... dajac dobra rade dla chcacych grac, najpierw zacznijcie sluchac sluchac i jeszcze raz sluchac zamiast szukac sobie xywki DJ xxxx. Jak od tego zaczniecie bedzie dobrze.
~.::Czarna Panterka::. 22-06-2006 12:52
kurcze szkoda mi Siwego..bo był naprawde dobrym Dj..:DMam nadzieje,ze z tego powodu nie zamkną Heinekena..:/było by nie miło...ehe..nie wiecie może kto gra teraz w heńku...??<myśli> pozdrawiam Wszystkich....
~marcin 22-06-2006 20:57
wczoraj mi ukradli samochod lapcie ich zrobcie cos ja chce do policji robia tyle dobrego co nasi pikarze to wszystko jest takie zalosne dlaczego ktos sie przejmuje ze jakis DJ okrada Tiesto czy C-Bolla skora polska byla ijest bita po dupie caly czas wiec i my mamy prawo okrasc kogos od czasu do czasu spalic ratusz i komende !!!
~eyden 23-06-2006 19:13
W Heinekenie nadal gra Siwy.
~do marcin 25-06-2006 22:51
Ciekawe czy w heńku na imprezie też byłbyś taki mądry jak na necie gdy jesteś anonimowy.
~mariusz 28-06-2006 11:35
ludzie wy dajcie temu dj swiety spokuj!!!poprostu rzad w naszym horym panstwie niech sie lepiej zajmie politykami ktorzy kradna ogromne sumy pieniedzy ,a nie czepiacie sie ,,siwego,,ktory mial jakies lewe plytki bez glupiego,, zaiksu,,zadajcie soebie pytanie!!to ma na posiadaniu orginalne plyty???jesli znajdziecie 1 osobe na 100 to gratuluje wam!!
~mariusz 28-06-2006 11:38
pamietam siewego jeszcze z paradoxu w szklarskiej!!!ten chlopak daj czadu!!!nie mozna mu tego zazucic!!!! DJ SIWY WIECZNIE ZYWY!!!!!!!!!!!!!!POZDRO DLA CIEBIE SIWY!!!!!
~JUNIOR 28-06-2006 11:52
DANIELLO17 ZGADZAM SIE W 100%
~z branży 29-06-2006 5:15
chciałem wtrącić i swoje trzy grosze.... Deejay nie bierze żadnych, najmniejszych nawet pieniędzy za graną muzykę !!! Innymi słowy - deejay nie sprzedaje muzyki - on ją jedynie prezentuje, promuje i popularyzuje. Deejay otrzymuje honorarium / wynagrodzenie za swoją pracę czyli za: 1.Wyszukanie, selekcję, dobór płyt / nagrań + umiejętności miksowania i zapowiadania muzyki + umiejętności obsługi sprzętu dyskotekowego + stworzenie nastroju, klimatu dobrej, przyjemnej zabawy i relaksu. 2.Ponad to deejay poważnie naraża swoje zdrowie na szwank przebywając i pracując wiele nocnych godzin w klubach gdzie powietrze wypełnione jest do granic możliwości śmierdzącym potem, oparami alkoholu a co najgorsze dymem papierosowym z cząsteczkami rakotwórczymi ! 3.Praca deejaya wymaga ponad to pełnej koncentracji i dbałości o odpowiedni poziom zabawy co wiąże się z tremą i ogromnym stresem ! 4.Wreszcie deejaye ponoszą duże koszta związane z poszukiwaniami i zakupem odpowiednich płyt / nagrań, najczęściej poza granicami Polski jako, że tutaj z racji opóźnienia w rozwoju cywilizacyjnym, kulturalnym i finansowym czyli poprostu nie ma takich płyt ! To bardzo dużo trudnej pracy jak za marne polskie stawki dla deejayów ! Już wcześniej to napisano że dobrze znani dj-je na całym świećie kożystają z CDR-ów i żadnemu z nich nie grożą za to więzieniem, no ale w polsce to oczywiście jest złodziejstwo i piracto... Nie zapominajmy że w 90% przypadków artyści przy pomocy dj-ów testują nowe produkcje na klubowiczach i w głównej mierze to od nich zależy co obecnie jest na topie (dopiero potem jest radio i telewizje muzyczne)!!! No i jeszcze jedno na sam koniec: Mówienie że wszystko można znaleźć na vinylu lub CD to gówno prawda, bywają czasem takie perełki, które tylko w necie można znaleźć (czasem sami artyści wrzucają swoje, nigdzie nie publikowane produkcie do sieci) o i co wtedy..... ONLY CDR TO TYLE, zanim po mnie pojedziecie jak po starej szmacie, przeczytajcie to drugi raz (tylko w całości).......:D Pozdro dla Kumatych
~SIWY DJ 3-07-2006 0:37
KOCHANI DZIęKI ZA DOBRE SłOWO TO żE GRAłEM Z PIRATóW TO WCALE MNIE NIE USPRAWIEDLIWIA CO MOZNA KUPIC ZA 100 ZL BO RESZTE MAM NA UTRZYMANIE RODZINY A UWAżAM SIę ZA DOBREGO DJ KTóRY JUż W TYM KRAJU DUżO ZROBIł MISTRZ POLSKI 1998 1999 2000 --OSTATNIA DATA TO TYLKO V-C ALE CO WY WIECIE ILE TO KOSZTUJE STRES POZDRAWIAM MOICH FANóW A TERAZ GRAM Z CZARNYCH I CO DZIęKI DLA SZEFA ZA ORGINALNE VINYLE ALE CO NA TYCH PłYTACH JEST SAMI OCENCIE
~FIFS 3-07-2006 14:56
Piraci to chańba dla naszego kraju
~JemDżem 11-07-2006 19:37
SIWY skąd jesteś?
~fanka 20-07-2006 20:33
Siwy!!grasz dobra muze,zawsze swietnie sie przy niej bawie,goraco pozdrawiam trzymaj sie,do zobaczenia w henku:)))
~julita i martyna 23-10-2007 17:39
Siwy to najgorszy dj jakiego swiat słyszał!!!!! Gra taka komercje a wiesniaki tancza przy piesek leszek hehehehe Same bysmy tam chetnie chodzily sie bawic gdyby był inny dj!!! Precz z Siwym!!

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Złoty Krokus dla...

Z aniołem przez życie – weź udział

Spór o edukację seksualną

Książka o jeleniogórskich autobusach

Finał z przytupem

Sonda

Dla piratów drogowych, jak w Estonii, zamiast mandatu godzinny postój. To dobry pomysł?

Oddanych
głosów
207
Tak
54%
Nie
38%
Nie wiem
8%