MenuZamknij

WIADOMOŚCI

SPORT

Pierwszoklasiści z „Żeroma” zintegrują się jeszcze przed rozpoczęciem roku szkolnego

Wiadomości: Jelenia Góra
Niedziela, 19 sierpnia 2012, 8:56
Aktualizacja: 8:57
Autor: Angela
Gry i zabawy integracyjne z wychowawcami klas, spotkania, konkursy, wycieczka krajoznawczo–turystyczna, ognisko i pieczenie kiełbasek czy dyskoteka – to tylko kilka z atrakcji, które czekają na uczniów pierwszych klas Liceum Ogólnokształcących nr 1 w Jeleniej Górze podczas tegorocznych warsztatów integracyjnych. Odbędą się one 30 – 31 sierpnia br. w Rezydencji „Markus” w Przesiece.

Warsztaty Integracyjne dla uczniów pierwszych klas I Liceum Ogólnokształcącego im. Stefana Żeromskiego w Jeleniej Górze to w tej szkole tradycja. Po raz pierwszy zostały zorganizowane w roku szkolnym 2005/2006.
- W opinii uczniów, na podstawie przeprowadzonych ankiet, okazały się strzałem w dziesiątkę – mówi Eulalia Kłodawska – Szwajcer, dyrektor ZSO Nr 1 w Jeleniej Górze. - Podobną ocenę wystawili warsztatom nauczyciele pełniący funkcję wychowawców klas.

Jak wyjaśnia dyrekcja szkoły najważniejszym celem wyjazdowego spotkania wszystkich „pierwszaków” jest wzajemne poznanie uczniów i nauczycieli, a przede wszystkim uczniów z wychowawcą klasy. Warsztaty są też okazją do zaprezentowania przez młodzież posiadanych umiejętności i talentów, podjęcia rywalizacji między zespołami klasowymi w zaplanowanych konkursach, uczestniczenia w krótkiej wycieczce prezentującej walory turystyczne regionu jeleniogórskiego, zapoznania się z podstawowymi zasadami funkcjonowania szkoły oraz do dobrej zabawy.

Ogłoszenia

Czytaj również

GIS Day w szkole

O rozpadających się górach

Radni KO przeciw kupcom?

Komentarze (15) Dodaj komentarz

~pierszklasis 19-08-2012 15:22
a co to za rezydencja (czyja) ??????
~ankaa 19-08-2012 16:03
Haha,dyskoteki? W tej szkole to będzie ich ostatnia \'normalna\' dyskoteka. JUż nie wspomnę,ze pewnie zaczną przerabiać materiał,a nie się bawić..
~absolwent 19-08-2012 16:54
biorąc pod uwagę fakt jak bardzo żerom z norwidem upadły - przerabianie materiału nie zaszkodzi
~absolwent 19-08-2012 16:58
biorąc pod uwagę fakt jak bardzo żerom z norwidem upadły na ryja - przerabianie materiału nie zaszkodzi
~żeromszczak 19-08-2012 17:17
moze Ci co tam nie chodzili niech sie nie wypowiadaja. ja chodziłem tam 3 lata, nie uczylem sie kompletnie nic i za kazdym razem zdawalem. Takie zdanie o Żeromie wyrobily osoby ktore nigdy tam nie chodzily wiec skonczcie juz pieprzyc...
~?.m,.n 19-08-2012 18:18
Te warsztaty są po to, żeby się poznać, chociaż w większości to bez sensu, bo i tak większość ludzi jest z gim. z żeroma, ta dyskoteka czy chodzenie po lesie - nuda, a nie strzał w dziesiątkę, tyle kasy na darmo poszło...
~ 19-08-2012 18:30
Wszystko OK, ale z tym stoi kasa. Komu na tym bardziej zależy?
~XX 19-08-2012 18:42
Warsztaty intergracyjne mają zapoznac spo lecznosc szkolna z rówieśnikami i wychowawcami. To co jest na warsztatach = to ZENADA. Jaka rezydencja MERKUS - " PASJA ' bo takiej nazwy uzywa Pani Dyrektor przy swoim wczasowisku oferując tam pobyt. Merkus = PASJA - włascicielki p. dyrektor. Dzieci, w ubiegłym roku, przez dwa dni nie miały ciepłej wody, a wilgoć i smród tej wilgoci roztacza sie wokoł. REZYDENCJA . Moze te swojwe szkolne bale Pani Dyrektor robi w Pałacach , a nie rozumie pojęc ustawy o turystyce, Wyzywienie to serek topiony i , moze 0,0 15gr wedliny. Obiad , jak zwykle mielony podly, . RODZICE OPAMIETAJCIE SIE !!!! . Niech wreszcire ta dyrekcja - pseud0 dyrekcja prestanie was otumaniac i nie wysylajcie dZieci w taki syf. !!!!!
~GOSPODARNOŚĆ 19-08-2012 20:38
CZY TO PRZYPADKIEM ZA PIENIĄŻKI RADY RODZICÓW ZOSTANĄ ZORGANIZOWANE WARSZTATY INTEGRACYJNE W REZYDENCJI? FAJNIE ZA CZYJEŚ PIENIĄŻKI SIĘ INTEGROWAĆ. NIE MA JAK TO DOBRY GOSPODARZ W REZYDENCJI.
~Ninka 19-08-2012 21:50
Za pieniążki uczniów ( rodziców) fajnie jest dyrekcji i gronu pedagogicznemu się integrować , bo uczniom nie jest to potrzebne. Ale grono wymyśla co róż nowe lokale jak nie na "integracje" to na studniówki czy półmetki. A ty rodzicu nic nie masz do powiedzenia tylko płać z ich zabawę.
rymcycymcy 19-08-2012 23:02
Angela ! ...jak Ty dajesz radę ogarnąć sama całą Jelonkę :) ...wyjechali na wakacje ? ...może jakoś pomogę, napiszę newsa ...chcesz ? :)
rymcycymka 19-08-2012 23:31
.. to nie sprawiedliwe .. 30-31 sierpnia to jeszcze wakację ! ..odbijemy to sobie na wagarach !
~AA 20-08-2012 10:00
Ludzie, dajcie szkole spokój! To bardzo pożyteczna inicjatywa. pozdrawiam uczestników i organizatorów. Ahoy!
~uczen 20-08-2012 16:11
dobrze, że takie warsztaty są organizowane, ja byłem z nich bardzo zadowolony
~uczeń 15-02-2013 16:03
byłam na warsztatach i nie żałuję. świetna zabawa. widzę, ze najwięcej do powiedzenia mają ci, którzy nigdy w żeromie nie byli

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Studium na początek

Artystycznie na rzecz czystego powietrza

Łoś w Karkonoszach

Medale „Nauczyciel Kraju Ojczystego 2019”

Oświadczenie prezesa KSWIK w sprawie oczyszczalni ścieków w Mysłakowicach

Sonda

Wypalenie zawodowe należy uznać za chorobę?

Oddanych
głosów
908
Tak
64%
Nie
29%
Nie wiem
7%