MenuZamknij

WIADOMOŚCI

SPORT

Parkomaty w centrum Cieplic rozwiążą problem zatłoczonych ulic? Zagłosuj w naszej sondzie!

Wiadomości: Jelenia Góra
Wtorek, 22 stycznia 2013, 7:15
Aktualizacja: Czwartek, 24 stycznia 2013, 8:27
Autor: Mea
Fot. Mea
Rada Jednostki Pomocniczej Miasta Jelenia Góra „Uzdrowisko Cieplice” chce skonsultować z mieszkańcami Cieplic pomysł, by w centrum uzdrowiskowej dzielnicy Jeleniej Góry ustawić parkomaty. Chodzi o zwiększenie rotacji parkujących samochodów. – Nie może być tak, że ktoś tarasuje główną drogę i chodnik przez dziesięć godzin – – mówiła Anna Bałkowska, przewodnicząca rady.

Problem z miejscami postojowymi zgłosili Radzie Cieplic mieszkańcy dzielnicy. - Chcemy dowiedzieć się, czy większość mieszkańców Cieplic chce w centrum parkomatów lub ograniczeń czasowych dla parkujących aut. Często kierowcy zostawiają samochody miejscach postojowych na cały dzień, parkujuą w miejscach niedozwolonych i na chodnikach – twierdziła Anna Bałkowska.

Problem dotyczy m.in. Placu Zdrojowego i Placu Piastowskiego. – Kierowcy parkują częściowo na chodniku, a częściowo na jezdni, przez co dwa jadące samochody z trudem się mijają. Wiele osób parkuje również na skrzyżowaniu Placu Piastowskiego z Placem Kombatantów. To jest bardzo niebezpieczne i niezgodne z zasadami ruchu drogowego – podkreślała Anna Bałkowska.

Niektórym po prostu nie chce się stanąć nieco dalej i parkingi oddalone nieznacznie od centrum stoją puste. - Na Placu Zdrojowym nie ma gdzie zaparkować samochodu na te pięć czy piętnaście minut, a 200 metrów dalej, przy ul. Oskara Langego jest nowy, darmowy parking, na którym mało kto zostawia samochód. Kolejny duży parking znajduje się na Osiedlu XX-Lecia – mówił Kamil Łabiniec, przewodniczący Zespołu Sportu JPMJG „Uzdrowisko Cieplice”.

- Dlatego chcielibyśmy, by mieszkańcy zrozumieli, że np. pracownik pozostawiając swój pojazd na cały dzień w centrum, uniemożliwia innym chwilowy postój i rotację samochodów. Pamiętam czasy, gdy do centrum Cieplic w ogóle nie można było wjeżdżać pojazdami, ze względu na uzdrowiskowy charakter tego miejsca – dodała Anna Bałkowska.

Są dwa rozwiązania: parkowanie w centrum Cieplic powinno być płatne lub ograniczone czasowo. Radni nie chcą podejmować działań bez konsultacji społecznych, dlatego proszą o wypowiadanie opinii w sondzie na łamach portalu Jelonka.com. Dodają, że jeśli powstałyby parkomaty, to wtedy chcieliby ustalić z włodarzami miasta, by pieniądze z nich uzyskane były przeznaczone na remont cieplickich dróg oraz chodników. Jeżeli mieszkańcy stwierdzą jednak, że nic nie powinno zmienić się , rada cieplic nie będzie starać się o nowe rozwiązania.

Niektórym mieszkańcom już podoba się pomysł.- Jestem za wprowadzeniem parkomatów, bo wtedy łatwiej będzie poruszać się po chodnikach. Codziennie stoi na nich tak wiele aut, że mam problem, by przejść swobodnie z wózkiem podczas spaceru z wnukami. Ludzie kombinują, stają na zakręcie i włączają awaryjne światła, bo nie mają, gdzie zaparkować nawet na chwilę. Jest to niebezpieczne – podkreśliła Bożena Moczulska, mieszkanka Cieplic.

- Podoba mi się taki pomysł płatnych miejsc postojowych - mówił Kazimierz Tajerle, kierowca z Cieplic, który akurat parkował na Placu Piastowskim.
- Ważne, by wtedy pieniądze uzyskane z takich biletów zostawały w Cieplicach i były przeznaczane na bieżące naprawy dróg, w innym wypadku nie zgodzilibyśmy się na parkomaty – dodała Helena Tajerle.

Swoje opinie można też zgłaszać w siedzibie Rady Cieplic znajdującej się w II Liceum Ogólnokształcącym im. C.K. Norwida w Jeleniej Górze-Cieplicach, w budynku B przy ul. Gimnazjalnej 2, w każdy poniedziałek w godz. od 12.00 do 15.00 i w środę w godz. od 17.00 do 19.00, oraz na adres e-mail: radacieplice@op.pl.

Sonda

Czy wprowadzić parkomaty do centrum Cieplic?

Oddanych
głosów
2246
tak
24%
nie
76%

Ogłoszenia

Czytaj również

Plac zabaw gotowy

Spore zainteresowanie dopłatami

Harcersko i patriotycznie

Komentarze (127) Dodaj komentarz

~ryba2212 22-01-2013 8:20
Gdzie ... ze straży miejskiej
~uzi 22-01-2013 8:25
zobaczycie te pieniądze jak świnia niebo...a do Cieplic już nikt nie przyjedzie
~Bozenka 22-01-2013 8:30
Nie rozumiem kwestii tej rotacji parkowania - co to za znaczenie czy jeden samochód będzie stał 10 h, czy 10 samochodów będzie stało po godzinie - jak i tak wszyscy będą płacić. Poza tym ci co stoją caly dzień kupia sobie abonament i tyle w temacie
~Rocky 22-01-2013 8:33
Ci Ciepliczanie to niedługo się chyba gospodarczo odłączą od reszty kraju jak Katalończycy - już są tak butni i przeświadczeni o swojej sile i potędze gospodarczej. Widzę że żadna decyzja nie przejdzie bez ich klepnięcia - a na jakiej podstawie oni w ogóle działają???
~aaa 22-01-2013 8:37
... JESZCZE OPŁATY ZA ODDYCHANIE POWIETRZEM UZDROWISKA WPROWADZIĆ
~pikuś 22-01-2013 8:55
A czy ze względu na efekt koncowy, tzn. KASĘ - nie byłoby prościej ustawić foto-pułapkę, albo nawet ze trzy - na ul.Jagiellońskiej? Tam jest -zdaje się- ograniczenie do 30kmh. Będziecie kasować nawet rowerzystów!
~sss321 22-01-2013 8:56
Mi miasto już zainstalowało parkomat w garażu. Uważajcie
~Pani Bożenko 22-01-2013 9:04
Najpierw myślimy, potem piszemy!
~ 22-01-2013 9:21
jak widac to niech pod wzgledem liczebnosci zaparkowanych samochodow Warszawa sie schowa, , i co lepsze stoja i nie truja srodowiska tak jak piece w ktorych pali sie bele czem, Kiedys Ciplice tetnialy zyciem , teraz pogonili nawet tych co rowerami chcieli pozwiedzac park, pogonili tych co z pieskami chcieli podelektowac sie parkiem przecudnej urody, , bylam w niedziele przed poludniem - Cieplice umarly, pusto cicho, tylko wystraszone staruszki przemykaja sie do kosciola pilnie rozgladajac sie czy jakis menel nie pojawi sie na horyzoncie, nietrafiony pomysl parkomatami , ktore maja doic tych ktorzy robia sztuczny ruch, w tygodniu pani Balkowska szuka pieniedzy w parkomatach bo handel upadii
~... 22-01-2013 9:22
ciekawe za co przyjdzie nam jeszcze płacić bo i tak mało mamy opłat
~zaz 22-01-2013 9:23
Oczywiście, że parkomaty uwolnią parkingi od autek parkujących całe dnie w centrum Cieplic. Są to na ogół osoby pracujące w pobliżu lub mieszkańcy, którzy najchętniej z lenistwa parkowali by pod własnymi drzwiami. Kuracjusze również poustawiają auta na całe turnusy, bo mają lenia aby zaparkować na pobliskich parkingach i sobie dojść kawałek. Ile razy muszę krążyć, aby stanąć na chwilę i miejsc wolnych nie ma.
~M. Kaflik 22-01-2013 9:24
W Cieplicach nie ma ani zatłoczonych ulic, ani problemów z parkowaniem. Są irytujące innych kierowców eLki oraz auta parkujące w miejscach niedozwolonych - np: na Starmomiejskiej pod Szkołą Muzyczną czy na Staromiejskiej pod nr 10. Jest kilka nowych parkingów - niestety droga z największego z nich do centrum Cieplic jest delikatnie rzecz ujmując mało atrakcyjna wizualnie. Pomysł ze strefą płatnego parkowania w Cieplicach z pewnością świetnie wpisuje się w politykę obecnych władz miasta, szukających pieniędzy w kieszeniach kierowców. Ale czy Cieplice potrzebują takiej promocji? - moim zdaniem nie. Marcin Kaflik z Cieplic
~jaa 22-01-2013 9:34
a może po prostu zrobić jakieś parkingi normalne... ale po co? lepiej niech łosie płacą za parkowanie. a swoją drogą kiedy porządnie zostanie odśnieżona ulica 1 maja, bo to co się tam dzieje to wstyd i hańba! rozumiem że obywatel Zawiła tamtędy nie chadza bo sobie pod urząd autkiem podjeżdża, a ci co muszą 2-3 razy dziennie brnąć przez te śniegi go nie interesują!
~strefa uzdrowiska 22-01-2013 9:37
\\\\\\\"niektórym mieszkańcom już podoba się pomysł\\\\\\\" chyba tym niezmotoryzowanym. Skoro nie masz problemu z zaparkowaniem auta pod domem to po co się wypowiadają. Parkomatom dla mieszkańców strefy mówię NIE!
~ 22-01-2013 9:41
zgadzam się z p. Kaflik, a na XX-lecia to niech pani Bałkowska sama sobie parkuje, a na ul.O.Lange , to też pomysłodawcy niech sobie parkują, żeby z parkingu dostać się do centrum trzeba pokonać ulice i chodniki zabłocone, zaśnieżone i śliskie, poroniony pomysł,
~doryc 22-01-2013 9:43
Zlikwidować samochody :)
Niggers™ 22-01-2013 9:51
Niech żyją parkomaty ! ! Będzie co niszczyć ! !
~ 22-01-2013 9:56
Aby kasę wyłudzić,nie ma nic za darmo w tym durnym kraju
~Anonimus 22-01-2013 9:56
>> Rocky >> a żebyś wiedział, jak kto mnie pyta skąd jestem , to i tak mówię , ze z Cieplic, dopiero później wyjaśniam , że to koło Biedronkowa. Ja jestem stanowczo za odłączenim się Cieplic od JG. Co do tematu to wystarczą znaki zakazu zatrzymywania i/lub parkowania w ciągu ulic o których mowa oraz sumienna praca Straży Miejskiej, monitoring już jest !!!
~Matrix28@ 22-01-2013 9:57
proponuję cenę za 1godzinę 10 zł to rozwiąże problem parkingów nikt nie przyjedzie do zapyziałych Cieplic pozdrawiam
~oko 22-01-2013 10:02
MEGA GLUPOTA na to nie ma lekarstwa ... parkomaty dawac moze cos wydlubie ...hi hi hi straz miejska moze sie wykazac jak zle parkuja zawila zlapie punkty u roskowskiego wykonaja plan 1,5 millarda za mandaty ,dostanie lizaka......................
~Anonimus 22-01-2013 10:11
>> M.Kaflik > nic dodać nic ująć, popieram i pozdrawiam !!! Co jedyne ,to mogę przytoczyć lekko zmodyfikowany cytat "Tylko facet, który nie ma prawa jazdy, może wydawać takie pieniądze na... parkomaty, a nie na parkingi"
~ted. 22-01-2013 10:17
policia i straż powina baczniej przyjrzeć się problemowi choćby przy banku zachodnim przy ul. fabrycznej jak by mogli to by wiechali do banku kierowcy bezmózgi zatrzymują się na samym zakręcie utrudniając ruch samochodów w każdą stronę
~ed 22-01-2013 10:17
nigdy nie miałem problemów z zaparkowaniem w Cieplicach. odnoszę wrażenie, że ktoś znowu chce nas skroić.
~ 22-01-2013 10:21
... na każdym kroku trzeba płacić dość mam już tego kraju złodziejaszków. Wyjeżdzam stąd!!!
~Ryś Klanu 22-01-2013 10:21
Ted, jaki wniosek się nasuwa?Pod bankiem Zachodnim potrzebny jest większy parking!Władze miasta do dzieła!
~qaz 22-01-2013 10:22
rozwiązać tę całą radę, bo korzyści z niej żadnych a już zaczynają szkodzić mieszkańcom i turystom. tak to już jest, że jak ktoś dostanie w tym popie...nym kraju jakąś władzę to zaraz zaczyna jej nadużywać
~Jan 22-01-2013 10:22
Bzdura. W Cieplicach nie ma problemu z zaparkowaniem auta, to kolejne wyciąganie kasy.
~pomocy 22-01-2013 11:07
A kiedy bedzie sonda o zaoraniu Cieplic?
~GośćJG 22-01-2013 11:10
Kilka zdań... Jeśli mamy WORD na swoim terenie to eLki będą jeździć... Nikt już nie pamięta jak się uczył prowadzić samochód i jak fajnie, że było to na miejscu ? Problem faktycznie jest z parkowaniem na Staromiejskiej ale dzieci do szkoły muzycznej chodzą i będą chodzić, miasto niestety nie zadbało o miejsce postojowe dla osób chodzących na zajęcia muzyczne. Jakoś mi się do tej pory udaje stawać zgodnie z przepisami ale czasami trzeba trochę poczekać. Osobiście jestem przeciwny pobieraniu opłat bo nie usprawni to rotacji. Jak kroś już napisał, ktoś kto musi to wykupi karnet, a u wszystkich i tak wzrośnie poziom frustracji.
~Ryś z Klanu 22-01-2013 11:10
Takie parkometry powinny powstać nie w centrum miasta a np. na parkingu pod Urzędem Miasta przy ul Sudeckiej.Ten parking powinien służyć klientom Wydziału Komunikacji czy Geodezji a nie pracownikom.
~do Ryś 22-01-2013 11:15
chyba nie znasz realiów, pracownicy, oczywiście niektórzy dostaliby w takiej sytuacji darmowy abonament na parkowanie. chyba nie myślisz że vice- czy naczelnicy płaciliby za parking lub przychodzili na piechotę. realizmu trochę
~Ryś z Klanu 22-01-2013 11:22
A może czas z tym skończyć?
~jelinek 22-01-2013 11:33
W Cieplicach, podobnie jak w każdej małej miejscowości nie ma problemu z parkowaniem. Pomysł irracjonalny. Problem został wymyślony aby odwrócić uwagę od spraw które nie zostały dotychczas rozwiązane np. brak basenu /likwidacja basenu przy ulicy Lubańskiej/, zły stan nawierzchni dróg i chodników, zanieczyszczanie powietrza przez kotłownie zainstalowane prawie w każdym domu itd.
~hihaho 22-01-2013 11:35
Cieplice to zatęchła,śmierdząca zimą czadem i palonymi oponami dziura.Nie zaglądam tam,bo i po co?
~WTF 22-01-2013 11:37
To tam są zatłoczone ulice!?
~Pani Rada 22-01-2013 11:39
Ja proponuję Radzie Cieplic aby raczej poświęciła swoją uwagę i czas "wszechpanującym" i upierldliwym o każdej porze dnia i tygodnia L -kom, utrudniającym komunikację niemal na każdej ulicy Cieplic, oraz zatruwającym środowisko uzdrowiska TIR-om, parkującym i grzejącym od 03.00 w nocy swoje silniki przy ul. Cieplickiej. Jak wcześniej wspomniano nie istnieje problem parkingowy w Cieplicach, w sytuacji kiedy niektóre parkingi wręcz nie są nawet w 50% wykorzystane.
~Pani Rada 22-01-2013 11:43
Ja proponuję Radzie Cieplic aby raczej poświęciła swoją uwagę i czas "wszechpanującym" i upierldliwym o każdej porze dnia i tygodnia L -kom, utrudniającym komunikację niemal na każdej ulicy Cieplic, oraz zatruwającym środowisko uzdrowiska TIR-om, parkującym i grzejącym od 03.00 w nocy swoje silniki przy ul. Cieplickiej. Jak wcześniej wspomniano nie istnieje problem parkingowy w Cieplicach, w sytuacji kiedy niektóre parkingi wręcz nie są nawet w 50% wykorzystane.
~GośćJG 22-01-2013 12:18
co Wam te eLki przeszkadzają ? Zapomniał wół jak cielęciem był ? A może wszyscy co tak piszą mają prawka nie do końca legalnie zdobyte ? Ale oczywiście, każdy musi zasuwać 100km/h po wolności bo cały Świat się gdzieś spieszy... a finalnie i tak każdego zakopią, taki będzie finał :)
~Ti 22-01-2013 12:34
Szukają krowy dojnej. Mieszkańcy parkują przy swoich posesjach, a przyjezdni niech parkują na tak długo jak chcą.. Komu to wadzi? Pani Annie - przewodniczącej która zapewne wszędzie chodzi z buta.. Żenada.
~UpGraDe 22-01-2013 13:41
Wydaje mi się, że trzeba wprowadzić opłaty tlenowe bo ludzie oddychać będą zawsze tak jak i parkować auta. TRZEBA ZNISZCZYĆ WSZYSTKICH, ZACZELIŚMY OD ROWERZYSTÓW, POSIADACZY I PSÓW, TERAZ CZAS NA KIEROWCÓW. A teraz poważnie, co robi straż miejska z autami zaparkowanymi na zakrętach, zakazach i miejscach dla inwalidów? gdzie są wtedy?
~UpGraDe 22-01-2013 13:46
Wydaje mi się, że trzeba wprowadzić opłaty tlenowe bo ludzie oddychać będą zawsze tak jak i parkować auta. TRZEBA ZNISZCZYĆ WSZYSTKICH, ZACZELIŚMY OD ROWERZYSTÓW, POSIADACZY I PSÓW, TERAZ CZAS NA KIEROWCÓW. A teraz poważnie, co robi straż miejska z autami zaparkowanymi na zakrętach, zakazach i miejscach dla inwalidów? gdzie są wtedy?
~CIEPLICZANKA 22-01-2013 13:48
RADO ZAJMIJCIE SIĘ PRAWDZIWYMI PROBLEMAMI DZIELNICY ...
~niecierpliwy 22-01-2013 13:52
Nie mogłem się doczekać referendum, które organizuje Pan Kaflik więc postanowiłem zorganizować własne :). Zapraszam!!! http://moje-ankiety.pl/respond-37242/sec-njBLIySB.html
~cerber 22-01-2013 14:01
Rada Cieplic niech załatwi żeby parkingi na XX-lecia i Langego były odśnieżane zimą a latem sprzatane.Bo jak oświadczył w tamtym roku pan Papaj miasto nie będzie tego robiło do momentu az parkingi nie zaczną na siebie zarabiac.I tak brodzimy w zimie pośniegu a w lecie po śmieciach i liściach.A chyba dla miasta to nie byłby zbyt duży wydatek żeby pług przejechał po jednym czy drugim parkingu,myślę że parkingi zostały wybudowane dla mieszkańców,a może sie mylę?
~xyz 22-01-2013 14:01
akurat ten parking na pierwszym zdjeciu jest pod szkoła muzyczna gdzie nikt zbyt długo nie parkuje bo idzie ew z dzieckiem na lekcje a potem wychodzi wiec rotacja tam jest. i parkuja tam głównie rodzice dzieci grajacych co widac w dniach gdy szkoła jest zamknieta - parking jest pusty. Droga Rado Cieplic rozumiem, ze jak bedziecie chcieli aby dzieci wam zagrały zaspiewały z jakiejs okazji to tym razem im za to zapłacicie bo teraz bedziecie bogatsi o kase zdarta z ich rodziców ( 3 razy w tygodniu po godzinie przez cały rok to sie troche uzbiera, a jak jest wiecej dzieci niz jedno w tej szkole to juz w ogóle) BRAWO!!!! naprawde WIELKIE BRAWO!!!! :/
~Rodi 22-01-2013 14:08
No tak! Parkomaty załatwią sprawę na co najmniej I wiek. Bo po co myśleć o nowych miejscach parkingowych i innych rozwiązaniach. Radni raczej do wizjonerów się nie zaliczają... więc będzie jak jest. Tyle tylko, że w towarzystwie parkomatów. PS. Nic mu w życiu się nie udawało, to został radnym. Wiec macie jak macie : )))
~ 22-01-2013 14:19
Gdy jestem w Cieplicach, to parkuje z tylo sanatoruim, na tym strzezonym kolo mostku. Jak mam szczescie, to w budce jest mila pani, z ktora zawsze fajnie pogadam. Czasem mam pecha- ... pan siedzi w budce i kiwajac sie saczy piwko i pilnuje aut............
chello 22-01-2013 14:31
jeszcze tylko napisz kiedy będziesz
~Aru 22-01-2013 14:32
Już ja widze jak banda ... bedzie stawać mi pod oknami na mojej prywatnej posesji..... A straż miejska nie interweniuje na prywatnych posesjach :/
~Adi 22-01-2013 14:33
Apeluje do mieszkańców naszej dzielnicy aby także przyłączyli się do zabierania głosu w tej sprawie. Płatne parkowanie w Cieplicach jest moim zdaniem zasadne tylko w przypadku długotrwałego postoju. Co prawda nie byłem w siedzibie Rady Cieplic osobiście ani nawet nie napisałem e-maila do nich w tej sprawie. Zabrałem głos w inny sposób. A mianowicie napisałem pismo i wysłałem poleconym czyli drogą urzędową. Jego treść jest opublikowana pod tymi linkami: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=323444144432965&set=a.103210603122988.6371.100003021464351&type=1&theater http://nk.pl/#profile/33996961/gallery/album/3/197 Pozdrawiam. Adrian Janda Cieplice
~UpGraDe 22-01-2013 15:37
Warto by było zastanowić się jak pomagać ludziom a nie im szkodzić. Proponuję metodę "krwiodawstwa" a mianowicie w jeleniogórskim szpitalu można pomóc bardzo potrzebującym ludziom którzy potrzebują krwi, dzieci, starcy, ofiary wypadków itd. a krew można oddać od 7:00 - 8:30 Proponuję parkomaty 10zł za godzinę które będą działały od 4:00 - 5:10
~ 22-01-2013 15:37
ta rada to niech lepiej weźmie cegłówkę i puknie się w główkę albo skończy postawówkę
~ 22-01-2013 15:45
Niech ustawią parkometry w lóżkach swoich żon i mężów
~JAN KOPERTA 22-01-2013 16:01
Pani ........ która z firm wygra przetarg na montaż parkomatów? jestem pewien,że pieniądze z łapówek idą na studja prawnicze naszych dzieci lub wnucząt więc popieram ten pomysł
~ 22-01-2013 16:07
a co rada myski zrobic z tym syfem po szpitalu, tam jest dopiero bomba pelna zarazy, , tym sie zajmij rado , a nie naszymi porfelami, acha jedz rado do Czech i zobacz ze w takich malych miasteczkach nie ma parkomatow , a w okresie letnim w Jabloncu nad Nisou przy zaporze gdzie ptzyjezdzaja sie opalac i kapac ,parkomaty sa wylanczane , by nie narazac obywateli na koszta a malo tego wc jest tez nieodplatne, a u nas co - za wszystko trzeba zaplacic , rzadzacy juz sami nie wiedza jak nas okradac w imie ich wydumanych praw , a sobie daja tzw imunitety- oj narod jeszcze cierpliwy, ciekawam kiedy straci te cierpliwosc, a z tego co czytam na roznych forach rzad stracil autorytet i wiarygodnosc,
~ 22-01-2013 16:12
Cóż za niedorzeczny pomysł ! To tylko utrudni życie mieszkańcom, mniej turystów przyjedzie by pospacerować tam (i coś kupić), a problemy z parkowaniem nie są nadmiernie uciązliwe. Wiem bo ciągle parkuję w tych "krytycznych" miejscach. Aż chce się nabluzgać na takie pomysły.
~ 22-01-2013 16:18
ja myslalam ze rada zajmie sie powaznie brudem i syfem cieplic, , ze postawi na rozwoj tego zakatka, n ze skrzyknie obywateli do upiekszania terenow do dbania o mury, do organizowania chocby potancowek w parku latem dla starszych ludzi i nie tylko z cieplic , z gdzie starsi by pokazali mlodszym jak sie tanczylo za ich czasow poleczki tanga walce i walczyki , fokstroty , dla ludzi ktorych nie stac na bale i dansingi kiedys byly takie ogrodki z potancowkami pod golym niebem- wystarczy podest i muzyka ,a tu prosze pospolitosc , mialkosc i bezmyslnosc - tylko latwizna ich interesuje - grabienie obywateli gdzie sie da i na czym sie da i nie dziwic sie ze polak juz sie nie usmiecha, jest zaszczuty
~ 22-01-2013 16:25
cdn - i okradany na kazdym kroku , wiec rado pomysl jak by sprawic ludziom przyjemnosc i zrob bal nad " balem pod cieplickimi gwiazdami" w kazda sobote lata i tam organizuj jakies zbiorki abys miala pieniadze na swoje pomysly, a zobaczysz ze zycie jest rownie fajne bez pieniedzy wyrywanych i w imie ustrawianego przez was prawa, bo w zasadzie nikt wam go tak do konca nie dal
~kajtek 22-01-2013 16:31
Najłatwiej i najprościej będzie:odwozić nieprawidłowo parkujące auta pomocą drogową,zrobić przetarg z firmą i niech oni przy pomocy Policji lub Straży miejskiej odwożą te pojazdy na parking Policyjny cz inny. Oczywiście wcześniej prawidłowo oznakować ulice.Zameldowani mieszkańcy mogą parkować bez problemów przy pomocy odpowiedniej naklejki na szybę.Problem będzie rozwiązany.
~haha 22-01-2013 16:50
pewnie jeszcze tutaj brakuje parkomatów - nigdy nie miałem w cieplicach problemu z zaparkowaniem, ale rozumiem naszych dzielnych wybawców, za casparem ciężko zaparkowac co by na zebranie się dostać. A odnośnie nauki jazdy to są jakiejś jaja. Dzielnica uzdrowiskowa zasmradzana przez tabuny L plus palenie w piecach syfem i powietrze czyściutkie jak cholera.
~rafik 22-01-2013 17:09
Nie jestem pewien czy opłata za parkowanie to dobry pomysł, ale napewno dobrym pomysłem jest zakaz parkowania samochodów na całej długości ul Plac Piastowski. To jest jakaś wolna amerykanka, nie ma jak przejechać autem mijająć się z drugim pojazdem i nie ma jek przejść po chodniku bo kierowcy parkują jak im się podoba. Jestem za całkowitym zakazem parkowania przy Placu Piastowskim a nie pobieraniem opłat za tarasowanie drogi i chodnkików bo tak to teraz wygląda.
~Józek1 22-01-2013 17:14
Oczywiście jestem za kategorycznym wprowadzeniem parkomatów,stanowczo to ograniczy ruch w tak małym centrum. Kategorycznie jestem za.Popieram wniosek.
~mkafe 22-01-2013 17:35
PARKOMATY ZA WEJŚCIE DO PARKU DAJCIE! Tłok w lecie w nim straszny, nie ma jak przejść, tragedia te Cieplice:)
~Boss 22-01-2013 17:55
Siema Cieplice siema lemingi jak tam wasze inwestycje KGHM w uzdrowisko jesteście już potęgą ha ha ha ha ha ha ha ,jak tam wody termalne park wodny ruszyło coś czy kolejny kąsek dla KGHM się szykuje bo potrzeby kacyków coraz większe kryzys wokół szaleje a tu trzeba 10 tysi przytulić na stołeczku nie ma że boli koledzy w potrzebie ,o trawę w parku czy wzeszła nie pytam bo cham nie jestem
~gość 33 22-01-2013 18:19
sprawa prkomatów nie załatwi sprawy a wręcz przeciwnie WYGONI i tak nie licznych kuracjuszy i turystów, prosze zobaczyc co siędzieje w Jeleniej Górze - w tygodniu NIE ma ludzi. Każdy boi sie MANDATÓW , załatwi np. lekarza i \'\'ucieka\'\'. Niestety odbija sie to na handlu i innych usługach. Wiem co mówie bo od jakiegoś czasu obserwuję tę sytuację. Nie jest dobrze. Lepiej niech WŁADZE pomyślą jak zainteresowac turystów do odwiedzenia JG i Cieplic, jak pomóc restauratorom czy handlowcom. Sami tego nie udzwigniemy.
~uzi 22-01-2013 18:20
zobaczycie te pieniądze jak świnia niebo...a do Cieplic już nikt nie przyjedzie
~myśl 22-01-2013 18:23
parkomaty tylko wywołuja agresje wśród ludzi - lepiej pomyslmy nad orzywieniem Jeleniej i Cieplic. WSTYD że np. Bolesławiec na przepiękny AQUA PARK z centrum rozrywki a miasto zaprasza z hasłem WOLNE od OPŁAT PARKOWANIE !!!!!
~katastrofa 22-01-2013 18:49
Nie ma problemu z parkowaniem aut mieszkańców na Placu Piastowskim i Placu Zdrojowym. Jest problem z parkowaniem aut kuracjuszy leczących zdrowie w pobliskim pawilonie uzdrowiska. To ich pojazdy stoją tygodniami na jednym miejscu uniemożliwiając np. mieszkańcom swobodne korzystanie z miejsc parkingowych i chodników, to dzięki nim Plac Zdrojowy wygląda jak komis samochodów - jeśli rada nie wierzy, może sprawdzić spoglądając na blachy aut, oficjalni współpracownicy Rady i Uzdrowiska mogą też pomóc dostarczając odpowiednie dane. Może warto zaproponować parking na Oskara Langego jako obowiązkowy dla kuracjuszy i problem zniknie bez stawiania bezsensownych parkomatów ?
~do kajtka 22-01-2013 18:50
a ile muszę dać w łapę żeby wygrać ten przetarg bo lawetę już mam
~miko2 22-01-2013 19:38
tak jestem za parkomatami. Jeżeli kogoś stać na samochód to również go stać na zapłacenie oplaty za parkowanie
~ 22-01-2013 19:54
http://www.tvn24.pl/pomorze,42/budowa-aquaparku-wstrzymana-miasto-zerwalo-umowe,301717.html czy to ta sama firma budowała Tiwwal
~Michał30 22-01-2013 19:58
Gdzie ta sonda? Ograniczenie czasowe w postoju = TAK! Parkomaty = NIE!! Tyle chciałbym powiedzieć :) Mieszkam w Cieplicach i nigdy nie miałem większego problemu z parkowaniem blisko centrum Cieplic... nawet na te 15min.
~Józek2 22-01-2013 20:08
Jestem za.Ulica Pl.Piastowski powinna być całkowicie zamknięta dla pojazdów,zero postoju.Jest ona przedłużonym deptakiem dla kuracjuszy,i mieszkańców, dbajmy o ich spokój i bezpieczeństwo. Bo to co się wyprawia na tej ulicy to istny syf,zimową porą ledwo można przejechać. Dobrze że wreszcie ktoś zrobi porządek,przecież to UZDROWISKO. nasza wizytówka.
~Kunegunda 22-01-2013 21:08
Parkometry to nabijanie kabzy firmom je stawiającym - Jestem zdecydowanie przeciw. Przy okazji może Policja zapanuje wreszcie nad permanentnym łamaniem zakazu zatrzymywania się na ulicy Fabrycznej przy Banku Zachodnim - Jest to około 150 m od posterunku Policji.
~Kunegunda 22-01-2013 21:15
Parkometry to nabijanie kabzy firmom je stawiającym - Jestem zdecydowanie przeciw. Przy okazji może Policja zapanuje wreszcie nad permanentnym łamaniem zakazu zatrzymywania się na ulicy Fabrycznej przy Banku Zachodnim - Jest to około 150 m od posterunku Policji.
~ciepliczanin111 22-01-2013 21:25
Witam.Mieszkam w Cieplicach prawie od 30 lat i nigdy nie miałem i nie mam problemu z zaparkowaniem samochodu.Myślę ze ktoś na siłę szuka problemu albo nie umie parkować i potrzebuje tyle miejsca co tir z naczepą.Jest jeszcze jedna najbardziej prawdopodobna wersja ze miasto chce wyciągnąć kasę z kieszeni i tak już skubanego na wszelkie możliwe sposoby obywatela .
~CIEPLICZANIN 22-01-2013 21:30
PARKING NA PLACU KOMBATANTÓW WIĘKSZEJ CZĘŚCI JEST ZAJĘTY SAMOCHODAMI UCZNIÓW Z POBLISKIEGO OGÓLNIAKA . TO NA PEWNO NIE NA KILKANAŚCIE MINUT :)
~Oj tam... 22-01-2013 21:31
Na całym świecie główne centra miasta i osiedli nie mają pozwolenia wjazdu, oprócz mieszkańców. A parkingi usytuowane są wokół. Nikomu to nie przeszkadza, choć niektóre parkingi są dość daleko zlokalizowane od centrum i tam dojechać można zorganizowaną miejską linią. W Cieplicach ostatnio został wybudowany piękny parking i ... świeci pustką :(
~ 22-01-2013 22:07
Ja z tego zrozumiałam jedno: Ci co parkują na chwilę mają fory, a Ci co pracują w Cieplicach są bee. Ale z drugiej strony teraz będę cacy bo pod szkołą muzyczną (kurcze zawsze udaje mi się znaleźć miejsce parkingowe w miejscu do tego przeznaczonym) parkuję tylko jak dziecko ma instrument a lekcja trwa 30 minut :) A na marginesie ten parking wyglądał kiedyś inaczej i wydaje mi się ze więcej aut się tam mieściło...
~ciepliczanin56 22-01-2013 22:18
Uwazam ze Rada Cieplic powinna zajac sie innymi wazniejszymi tematami niz parkowanie aut.Od 26 lat mieszkam w Cieplicach i nikomu auta nie utrudniaja ruch.Ani pieszym gdyz chodniki sa bardzo szerokie ani autom.GLUPI POMYSL!! Cieplice wieja nuda!Nie ma tu wogole ludzi!Nie ma turystow!Nie mozna nawet rowerem jezdzic po parku!Z psem tez nie mozna wyjsc bo po co?!niech siedzi w domu! Jak powstana parkomaty ludzie wogole nie beda przyjezdzac do Cieplic!!O to wam chodzi madrzy ludzie?! Jesli chcecie cos zrobic pozytecznego pogoncie zarzadcow zeby odswiezyli elewacje swoich budynkow,pomozcie malym przedsiebiorcom,zorganizujcie jakies eventy dla ludzi a nie ograniczajcie im poruszanie sie po Cieplicach!! ZDECYDOWANIE NIE DLA TEGO POMYSLU!!!
~zdegustowany 22-01-2013 22:23
ZROBCIE PLATNY WJAZD DO CIEPLIC!!!ZAKAZCIE WYCHODZENIA Z DOMU PO 22 !!!W NIEDZIELE TYLKO DO KOSCIOLA!!! A PANI PRZEWODNICZACA RADY ANNA NIECH SIE PORUSZA TYLKO NA WROTKACH ZEBY BYLA ROTACJA!!! A ZA PARE CHWIL Z CIEPLIC POZOSTANA WSPOMNIENIA....BRAWO RADA !!!
~Wild men 22-01-2013 23:23
jestem przeciwny parkowaniu w centrum i parkomatom w ogóle.
~szofer 23-01-2013 4:28
POstawić parkomaty przy kościołach będzie kasa auto też niech daje na tace /na paliwo / dla plebana.
~mieszkam tam 23-01-2013 7:34
Zgadzam się z tym, że powinien być parking dla kuracjuszy np. ten nowy pusty. Osobiście mieszkam w Cieplicach i parkuję na Pl. Zdrojowym, nieraz trzeba poszukać miejsca ale nie oznacza to, że mam wielki problem. Największymi promotorami parkometrów i blokad Straży Miejskiej są osoby, które nie posiadają aut. Bywa też, że sami chcieliby ukarać kierowców, taka agresja, szczególnie podczas sporadycznie organizowanych imprez. Lepiej, żeby Uzdrowisko dokończyło basen, który szpeci, Miasto niech zadba o oświetlenie parkingów a nie tylko szukać wyciągania kasy.
~stara 23-01-2013 8:23
Parkomaty nie rozwiążą tłoku na ulicach i chodnikach, tylko nabiją kasę. Prościej i bardziej uczciwie będzie postawić zakazy parkowania i pilnować egzekwowania prawa przez służby mundurowe( straż miejska czy policja) - kasa też będzie płynąć ,ale za to trochę samochodów po kilku mandatach zniknie - CHYBA ŻE CHODZI TYKO O KASĘ, a nie rozwiąza ie problemu
~ 23-01-2013 9:35
Jest "NOWY" beton na stanowisku z-cy dyr Muzeum Kark, wiec trzeba zedrzec z ludzi nowa kase, Brawo za pomysl . Bedzie na krociowy apanaz dla ekscelencji.
~pik 23-01-2013 10:12
Jestem przeciwnikiem wprowadzania nowych opłat w tym też parkingowych, bo są to działania dorażne, nie rozwiązują problemu - jedynie organizatorom dostarczają dodatkowych pieniędzy. Należy na problem patrzeć perspektywicznie, a takim rozwiązaniem jest budowa parkingu i to w miejscu dogodnym dla zmotoryzowanych mieszkańców i turystów. Dlaczego mieszkaniec Cieplic ma wnosić opłaty parkingowe w miejscowości zamieszkiwania, przecież płaci już różne obigatoryjne podatki na rzecz miasta, przede wszystkim podatek od nieruchomości. Przecież Cieplice to nasza mała ojczyzna i stosowane tu rozwiązania mają zachęcać do zamieszkiwania i częstego odwiedzania nas przez gości. Napewno dodatkowe opłaty nie świadczą o gospodarności władz miejskich, a tylko budowa nowych parkingów rozwiąże zgłoszony problem.
~tak, tak 23-01-2013 11:02
dla ładowania kasy dla firmy instalującej parkomaty!! postawić parkomaty we wszystkich dzielnicach miasta tj. na Zabobrzu, w Maciejowej, w Sobieszowie, w Jagniątkowie. Mieszkańcy tych dzielnic czują się WYKLUCZENI nie mogąc płacić haraczu.
~ 23-01-2013 11:43
WSZYSCY KTÓRZY CHCĄ OKRADAĆ SZARYCH LUDZI ZASŁUGUJĄ BY ICH NA STOSIE SPALIĆ
~niecierpliwy 23-01-2013 13:03
Weź udział w referendum!!! Wypowiedz się czy władze Jeleniej Góry powinny zostać odwołane: http://moje-ankiety.pl/respond-37242/sec-njBLIySB.html
~ 23-01-2013 14:08
Gosciu JG, oni maja kase na ponadnormatywne zuzycie paliwa i stac ich pilowac pol dnia na drugim biegu co daje ok 15 l/ 100km. kiedy dojezdza sie do pracy gdzie brak autobusow, musze sie po drodze szmacic za taka elka, a wskazania komputera szaleja jak bym jechal ciezarowka. W Pile poradzono sobie z 600 szt elek codzien paletajacych sie po miescie, mianowicie, nakazano im wybudowac sobie miasteczko ruchu na nieuzytkach k Pily i tam sami sobie przy takiej liczbie pojazdow stworzyli ruch uliczny i miasto jest wolne od problemu. Przy tak wysokich cenach kursow i egzaminow i u nas powinno sie do tego dazyc. W ciagu dnia w calym miescie z tegoz powodu ludzie dodatkowo musza spalic lacznie mase paliwa i tylko z tej racji ekonomia jazdy dostaje w plecy.
~GośćJG 23-01-2013 14:15
Niestety nie wiem skąd masz takie dane ale moje auto w ruchu codziennym nie pali jakoś wyjątkowo :) Może dlatego, że jestem osobą zorganizowaną i mi się tak strasznie nie spieszy nigdy? Ale to moje odczucie, rozumiem, że tym którym się wiecznie spieszy taka Lka to przeszkoda nie do przeskoczenia :) PS Zawsze uważałem, że komputery doprowadzają do zguby. Zakleić wskazania to i nerwy się uspokoją :)
~duch 23-01-2013 15:37
Ktoś chce się wykazać tzw. inicjatywą spoleczną zgłaszją mieszkańcy kuracjusze itd. to wszystko wirtualne bzdedy kiedyś nazywalo się to sufitowe przepisy i wychodzi na to że znowu nuda zagościla w radach i trzeba zaistnieć najlepiej zrobić referendum i w tedy się okaże że nikt nie zglaszal potrzeby montowania parkometrów
~Cieplice_12 23-01-2013 16:44
duzy blisko centrum miasta jest parking na tyłach Pawilonu Stoczniowiec, ale co z tego jak większość o tym nawet nie wie nie ma żadnych znaków, które by kierowały właśnie na ten parking- porażka brak informacji . Turyści tez krążą i pytają gdzie w Cieplicach można zaparkować i chcemy mówić ,że jesteśmy miastem turystycznym. parkometry tak ,ale warunek pieniądze z nich uzyskane pójdą na Cieplice
~K_asia1 23-01-2013 16:59
Co za idiotyczny pomysł. Nigdy nie miałam problemu z parkowaniem w Cieplicach. Chodzi tylko o to by wyłudzić nasze pieniądze.
~jerry 23-01-2013 17:04
Marzą mi się Cieplice bez parkomatów,fotoradarów,strazy miejskiej i znienawidzonych eLek
~cieplik to j 23-01-2013 18:12
Już parkomaty wyludniły ul. 1go maja ze sklepów,dlaczego ?,bo koło wielkich sklepów za darmo parking,niech duże sklepy zaczną pobierać opłaty parkingowe,ciekawy jestem co by się działo,jak myślicie?
~ 23-01-2013 18:15
PROPONUJE POSTAWIĆ BRAMKI OPŁAT LUB SZLABANY PRZY WIEŻDZIE DO CIEPLIC Z KAŻDEJ STRONY I POBIERAĆ OPŁATY BĘDZIE SZYBCIEJ I WYGODNIEJ BO BĘDĄ WSZYSCY PŁACIĆ CO BĘDĄ CHCIELI WJECHAĆ TYLKO TRZEBA NIE ZAPOMNIEĆ O PIESZYCH I TEŻ POSTAWIĆ TRZEBA BRAMKI BO DUŻO UCZNIÓW I STUDENTÓW PRZYJEŻDŻA AUTOBUSAMI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
~ast 23-01-2013 18:35
Parkometr = więcej miejsc parkingowych
~j.b 23-01-2013 18:48
NIE! pracuje w cieplicach i musze gdzies zaparkowac a za 10 godzin dziennie to troche mi nastuka! nie wiem czy tyle zarobie!
~horse 23-01-2013 19:03
Tylko ... mógł wymyśleć parkomaty w Cieplicach a już na pewno nie ktoś komu zależy na poprawieniu ogólnej sytuacji w Cieplicach. Mieszkałem tam trzy lata. Najkrócej opisując to smród w zimie brak młodych ludzi sama emerytura miejscowa i przyjezdna. Niby kto tam ma płacić? kto tam przyjeżdza? Uczniowie do liceum i pracownicy Wodnika na nich napina się ta śmieszna rada, no a przy okazji na petentów wodnika i banku zachodniego. A tak n amarginesi ci maludcy biorą przykład z tych największych w warszawce. Skoro ... jeden z drugim nie widzisz różnicy między Cieplicami a kurortem to nie proponujcie takich rozwiązań, równie dobrze można by postawić parkomaty w Komarnie........
~danar 23-01-2013 19:14
Tak, tak.... Jeszcze więcej samochodów w centrum uzdrowiska. Powietrze będzie w sam raz, żeby nabawić się raka płuc w ramach pobytu w tym kurorcie. Mieszkańcy placu Zdrojowego dziękują pani Bałkowskiej za przewspaniały pomysł. Zapomną o otwieraniu okien i wietrzeniu mieszkań. Pewnie poproszą o jeszcze więcej spalin w ramach polityki uzdrowiskowej. A miejscowi właściciele hoteli i restauracji będą wołać "Spaliny są zdrowe! Jeszcze więcej spalin! Jeszcze więcej smrodu! Jeszcze więcej śmieci!"
~ 23-01-2013 19:54
Parking na ul.XX-lecia służy głównie mieszkańcom osiedla, drugi parking jest oddalony i tak naprawdę nie ma logicznego wytłumaczenia dlaczego powstał. Mało tego jest rozkopywany i nieodśnieżony. Może Rada Cieplic zajęłaby się nauką jazdy na os.Orle?!!
~Ryś z Klanu 23-01-2013 20:08
Ten kto był we Francji czy Włoszech ten widział,że wjechać i zaparkować można wszędzie,nawet w najstarszej części miasta.Nikt z tym nie ma żadnego problemu.Maże warto się zastanowić, mamy XXI wiek i godzimy się z tym,że jeździmy autami i parkujemy nimi czy tworzymy skanseny?
~ 23-01-2013 22:59
zawsze sa wolne miejsca chodzi o kase dla urzedasow
~Berzoni 24-01-2013 0:23
Nigdy nie widzialem zatloczonych parkingow wiec chodzi o wyrywanie kasy wiec co tu glosowac ciagle pasorzyty nie nasycone
~kkp 24-01-2013 6:24
Panowie ustawcie 10 fotoradarów, trzy kamery na światłach i 10 parkomatów na każdym rogu po jednym no i oczywiście wysokie kary za przekroczenie czasu parkowania.
~pikuś 24-01-2013 7:28
W tym kraju i w naszej Wiosce - strach trzeźwieć!
~K. 28-01-2013 16:35
Rada Jednostki Pomocniczej??? A cóż to za pasożyt i kto go karmi ???
~ 29-01-2013 16:59
Do 28-01-2013 16:35 | ~K. |: Nikt ich nie karmi. Oni działają społecznie
~K. 29-01-2013 21:21
Aha, na społecznych też jest określenie ale się powstrzymam;) Cieplice i tak już prawie zdechły a parkomaty jedynie pomogą skutecznie je dobić...
~ciepliczanin1111 30-01-2013 11:00
Witam . Mieszkam w Cieplicach prawie od 30 lat i bardzo lubię tę miejscowość czuję się tu trochę jak na wsi ,teraz pytanie czy ktoś widział parkomaty na polskiej wsi i niech tak zostanie .Argumenty ze tarasowana jedyna główna droga to żadne argumenty wystarczy wprowadzić ruch jednokierunkowy tak jak było dawniej .Takie rozwiązanie funkcjonowało świetnie i bez zgrzytów i dzięki takiemu manewrowi jedna strona drogi może służyć jako parking a drugą można spokojnie przejechać.Zapewniam nikomu by to nie utrudniło życia a wręcz przeciwnie.
~Paweł 13413 4-02-2013 21:59
powinno się zrezygnować z parkomatów i zostać przy biletach wypisanych ręcznie, albo jest pod szybą albo go nie ma i tyle a zawsze można w aucie wozić kilka sztuk a nie 20 minut szukać działającego parkomatu
~ciepliczanin99 10-02-2013 10:36
jestem za parkometrami na Placu Piastowskim, samochody parkuja tam na chodniku przez caly dzien i przejsc nie mozna swobodnie. Natomiast parkingi na Placu kombatanta i za Stoczniowcem powinny byc za darmo. Ludzie z lenistwa parkuja samochody w centum i byle gdzie a miejsc parkingowych w Cieplicach jest przeciez duzo.
~ABC 22-02-2013 18:37
Jeżeli musimy płacić w Jeleniej Górze to niby dlaczego w jeleniej Górze zdrój , bo przecież to jest dzielnica Jeleniej Góry , miało by być inaczej ?. Turyści ?. My jadąc gdziekolwiek , też musimy płacić . Kuracjusze tym bardzej .
~ZŁY 30-03-2013 16:56
Rady Miejskie mają obowiązek zapewnić kazdemu miejsce do parkowania a nie karac opłatami Tak jest w UNII a u nas co? Nic tej wsrtętnej pazerności nie zaspokoi Wciąż mało Kto upoważnia RADĘ do zeskrobywania z obywateli ostatnie soki? Róbcie tak dalej to długo nie poskrobiecie nienażarte hieny.Zkogo tak skrobiecie i dla kogo ** PRYMITYWNI? Nie umiecie nic wymyśjić tylko podwyzki Zebyscie się nie doczekali końćą =WON
~waldek lichy 16-05-2013 13:59
przy banku zachodnim od strony zeki jest miejsce ale jak staniesz zaraz blokada na kolo
~psps 28-05-2013 10:41
Parkomaty są potrzebne. Ale ważniejsze aby zakazać stawania na chodnikach lub ich częściach. Ile razy będziemy naprawiac chodniki za tych co nie chce im sie przejśc 50 metrów od parkingu. Nie ma gospodarza w tym mieście.
~jaskółka 17-07-2013 20:50
Rada Cieplic niech sie zajmie zaniedbanymi ulicami np. ul.Puchatka a nie wprowadzaniem opłat za parkowanie samochodów. Czy chcąc pobrać pieniądze z bankomatu co trwa moment trzeba będzie zapłacić i obsługiwać parkometr. A to już będzie trwało. Czy o to chodzi aby na każdym kroku utrudniać ludziom życie i wyciągać za wszystko pieniądze. A może tak przed wjazdem do Cieplic pobierać opłaty aby zwróciły się koszty za ogrodzenie w parku . Jestem zdecydowanie przeciwna za instalowaniem parkomatów.
~hexe 19-07-2013 12:02
Może należałoby wyznaczyć z dwa miejsca postojowe przy poczcie? Chodnik jest tam wystarczająco szeroki, albo zrobić kilka miejsc za budynkiem poczty, aby klienci mogli normalnie zaparkować przy urzędzie w którym załatwiają sprawy?? Można wstawić znak zakazu zatrzymywania się i postoju między Wodnikiem a Placem Kombatantów, na którym sa parkingi. Tak naprawdę problemem jest właśnie ten odcinek.
~ 30-12-2013 16:21
Temat wprowadzenia opłaty za parkowanie w Cieplicach znowu powrócił, aby odwrócić uwagę od biezacych spraw dotyczących zalegająch wszędzie śmieci na ulicach Cieplic, nie wspominając brzegów rzeki.Gdzie Straż Miejska ,niech wystawia mandaty na pokażną sumę tym, którzy żle parkują. Jesli zapłacą 500 zł to już więcej nie zaparkuje na zakręcie przy Banku Zach. Poza tym niech Radni powiedzą, gdzie zaparkować aby z bankomatu dokonać wypłaty.? Może zorganizować wycieczkę i pokazać Radnym jak wygląda ul. K.Puchatka. Te ruiny domków na które nie można patrzeć też wołają o pomstę do nieba. A ul. Wróblewskiego która maiła służyć rowerzystom już całkowicie zarosłaa w czasie deszczu staje się wielkim rozlewiskiem,
~pl 9-01-2014 16:04
NIE MA ZGODY NA PARKOMATY .NIE MA!! .Płacimy podatek drogowy w cenie benzyny ,płacimy tez inne podatki i to wystarczająco dużo własnie na cele społeczne czyli na drogi parkingi m/n tez .Dość zdzierania z nas Jak może takie pomysły tolerować p.Bałkowska Oszalała czy co? Mieliśmy tu spokój więc dlaczego ktos go burzy i w imię czego? Co zyska? Nienawiść i pogardę.
~gh 9-01-2014 16:32
Ja mam kilka pytań:Dlaczego p.Bałkowska nie zobaczy jaka jest możliwość parkowania przy banku? dlaczego zrobiono tam zaledwie kilka miejsc i jakiś skwer ? dla kogo? kto tam wypoczywa? chyba dla piwoszy a uliczka zastawoina do "dechy".Dlaczego koło apteki " pod Koroną " zlikw.mozliwośc parkowania -to bardzo jest potrzebne. Zajmuje sie /p.Bałkowska /tylko zdzieraniem kasy. Po to ja wybieraliśmy ? Chyba nie.P.Bałkowska NA MIEJSCE bo pójdzie pani w odstawkę i będzie wstyd i żenada na starość.
~ddd 25-02-2014 20:48
a straż miejska i policja jest od czego?? Skoro ktoś to robi niezgodnie z przepisami to jest na to prawo.
~ 19-05-2014 17:56
Chyba OSZALAŁA ta p.Bałkowska.Przecież nie ma problemu z autami w Cieplicach to po co sztucznie go wywoływać ? komu sie chce podlizać Bałkowska Co będzie jak ją wywalimy z rady? O co tej kobiecie chodzi.Może bez huku niech sama zrezygnuje jak jej nie pasuje coś .Nie musi sie męczyc na tym stanowisku sa inni jeszcze o ona nie musi tu mącić.Zawsze jakiś diabeł musi zabełtać jak jest dobrze.Szlak by trafł te rady i te rządy lizusów.
~sowa 6-07-2014 22:24
poco jest straż miejska aby prała nasze pieniądze i robiła zakupy w czasie służby mimo że jest kamera to się nie bojom nie reagują na handlujących na drodze gdzie nie można przejechać autem ani rowerem to nasze targowisko cieplickie pełno ołowiu ludzie są bardzo wygodni a nie myślom że to jedzą

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Przetarg anulowany  

Cecylia Woźniak skończyła 100 lat!

Medale „Nauczyciel Kraju Ojczystego 2019”

Świętują Niepodległość

Radni KO przeciw kupcom?

Sonda

Wypalenie zawodowe należy uznać za chorobę?

Oddanych
głosów
781
Tak
64%
Nie
29%
Nie wiem
7%