MenuZamknij

WIADOMOŚCI

SPORT

Ochrona spowodowała kolizję

Wiadomości: Szklarska Poręba/ region
Piątek, 27 sierpnia 2010, 11:56
Aktualizacja: Sobota, 28 sierpnia 2010, 12:40
Autor: Angela
Fot. Angela
Jedna osoba trafiła do szpitala po tym, jak kierowca samochodu grupy interwencyjnej stracił panowanie nad pojazdem, zjechał na przeciwległy pas i uderzył w jadący z naprzeciwka mitsubishi. Do zdarzenia doszło dzisiaj rano na krajowej trójce nieopodal hotelu Las. Sprawca kolizji został ukarany mandatem i punktami karnymi.

Do zdarzenia doszło dzisiaj po godzinie 9.00. Obrażenia poszkodowanej kobiety na szczęście nie okazały się zbyt poważne. Policja podejrzewa jednak, że kobieta nie miała zapiętych pasów. Ostatecznie zderzenie pojazdów zakwalifikowano jako kolizję drogową.

- Sprawcą kolizji jest kierujący samochodem grupy interwencyjnej zajmującej się ochroną osób i mienia. 30- letni mężczyzna jechał w kierunku Szklarskiej Poręby. Na łuku drogi nieopodal hotelu Las najprawdopodobniej jadąc z nadmierną prędkością nie zapanował nad pojazdem, przekroczył oś jezdni, zjechał na przeciwległy pas ruchu i zderzył się czołowo z jadącym od Szklarskiej Poręby samochodem marki Mitsubishi carisma. W wyniku zdarzenia do szpitala trafiła pasażerka mitsubishi, która uskarżała się na bóle głowy, szczęki i nosa – mówi asp. Bogusław Górnisiewicz z Wydziału Ruchu Drogowego Komendy Miejskiej Policji w Jeleniej Górze.

W zdarzeniu uszkodzony został jeszcze opel vectra jadący za uczestnikami zdarzenia. Jego kierowca próbował ominąć zderzające się samochody i wjechał w barierkę. Na czas działań policji odcinek drogi do Szklarskiej Poręby był wyłączony z ruchu. Funkcjonariusze kierowali zmotoryzowanych objazdem.

Policja apeluje do kierujących o ostrożność i czujność, szczególnie w terenie górskim i leśnym, gdzie warunki zmieniają się na każdym kilometrze. Przypomina też, że za niezapięte pasy kierowca, jak i pasażer mogą otrzymać mandat w wysokości do 500 zł.

Ogłoszenia

Czytaj również

Za brawurową jazdę 15 punktów karnych

Zadymienie przy ul. Wolności

W Żeromie z... Żeromskim!

Komentarze (189) Dodaj komentarz

~ 27-08-2010 12:36
Niedługo będzie jak w USA gdzie prywatne armie jak Xe Services dawne Black Waters i paramilitarna FEMA stoją praktycznie ponad prawem.
Tauruz 27-08-2010 12:42
I skonczyło sie cwaniactwo na drodze nie raz widziałem jak wjezdzali na parking przy ulicy jasnej i krecili bączki albo popisy na miescie tragedia i zenada teraz beda jeżdzic rowerami buraki wielcy ochroniarze ,nie ich auto to po co oszczedzac zwolnic i zakare do strzegomia do kamieniołomów
~juu 27-08-2010 13:13
no tak uznali wypadek jako kolizję bo to służba ochrony więc mandat wystarczy ,a kierująca mitsubishi czyli poszkodowana jeszcze powinna być ukarana mandatem za niezapięte pasy.Co za kraj:))))
~diabelek 27-08-2010 13:21
... oponki w tey Toyocie jakby troche łysawe, czy mie sięm zdawa ??
~mdm 27-08-2010 13:23
Wieka ochrona tylko się popisują jacy są skuteczni ,ale tak naprawdę to się nadają do sprzątania ulic:))))))))))))))
~Aneta~~ 27-08-2010 13:33
No tak....ja bym radziła raczej osobom ktore zamiast siedzieć i szukać w necie nowych sensacji zeby wsiedli w auto i przejechali sie ta właśnie droga a dokładnie ten odcinek jest niebezpieczny.A kolizja została spowodowana nie przez nadmierna prędkość a przez rozlany olej!!!!I nie zapominajmy o tym,że kobieta w mitshubishi nie miała pasów zapiętych!To wogóle wszyscy przestańmy zapinać pasy i też będziemy bezkarni!!!!!!!!!!!!!!!
~ciulzpo 27-08-2010 13:35
A ja jak widze tych w mundurkach z ochrony to nawet do takiego sklepu nie wchodze. Pracują oni za 5 zł a szefostwo z SB Ormo i Ub opływa w kase. I jeszcze kobiety sprzataja dla tych złodzcz
~(o)(o) 27-08-2010 13:36
joł joł
~ 27-08-2010 13:37
nie miała zapiętych pasów i dlatego wyszła cało z tego wypadku
~I\./I 27-08-2010 13:39
bardzo fajny artykuł
~()o() 27-08-2010 13:39
komentarze jeszcze lepsze
~OoOoOoOoOoO 27-08-2010 13:40
bombelki buchacha
~~.~ 27-08-2010 13:43
Łatwo każdemu mówić i oceniać skoro nikt nie wie co tak naprawdę się stało.! Zawsze musi być na ochornę a to,że kobieta prowadząca mitsubishi nie miała zapiętych pasów to na to nikt nie patrzy.!!! Umundurowani zawsze mieli przepikchane przez innych... Najlepiej jechać ochronę anonimowymi komentarzami niż podejść i powiedzieć to prosto w oczy.? POLACY ...ODWAGI...
~xxx 27-08-2010 13:49
Nawet sobie nie wyobrażacie pod jaką presją muszą pracować ochroniarze!!! Gonią ich terminy,(najczęściej) nieuzasadnione alarmy,presja szefów. Także zapraszam wszystkich do spróbowania choć przez dzień popracować na stanowisku ochroniarza-ale nie w tesco tylko w prawdziwej ochronie...
~ 27-08-2010 14:01
a czym sie zajmuje ''prawdziwa ochrona'' poza wozeniem utargu z biedronki?
~barney 27-08-2010 14:10
Znam ochroniarza, co to człowieka autem na pasach zabił. Ponoć nie jechał z nadmierną predkością, ale ja go znam. Cwaniak z niego. Kiedyś wyłudzał kasę za ustawianie sie pod stłuczke pod Tesco. Co dziwne, dalej w ochronie pracuje. Dlatego nie mam szacunku dla ochroniarzy, bo wśród nich są tacy ludzie jak ten koleś. Co za kraj!
~Jubi~ 27-08-2010 14:12
Do tego na górze...DO OCHRANIANIA TAKICH DURNYCH TYŁKÓW JAK TY!!!
~barney 27-08-2010 14:26
mi ochrona nie jest potrzebna, a nawet gdyby była, to i tak nie ma jej wtedy, kiedy własnie jest potrzeba. Może trochę generalizuję, bo znam tez paru ochroniarzy, którzy sa kulturalni, mili, a w razie potrzeby tez skuteczni. Ale ten opisany przeze mnie to cwaniak, a takich nie lubię. I dziwię się, że ma pozwolenie na broń. Tacy ludzie powinni najpierw przechodzić testy psychologiczne, wywiad środowiskowy itp. Ja bym mu nie powierzył żadnego odpowiedzialnego zadania, a co dopiero ochronę.
~O.O 27-08-2010 14:35
___ z niektórych komentarzy wynika, że kolizja wynika z faktu, ze kobieta nie miała zapietych pasów :) nio tak. gratulacje dla ochrony, zawsze na posterunku: taka spostrzegawczość, mimo, ze mokro i slisko, mimo, ze zakrety, mimo dużej predkości z racji pospiechu, zdążyli jeszcze "upolowac" przestepczynie w micibuszi z niezapietymi pasami. Proponuje medal i tablice na pałacu prezydenckim na upamietnienie tej wielkopomnej chwili ___
Piipi Jelonkowa 27-08-2010 14:35
~WYPADEK ? .. biednemu samochodowi *odeCHCIAŁO się .. wozic *mężczyznę !
Menes 27-08-2010 14:39
Nie no, zaraz padnę ze śmiechu!!! Wczoraj między 21:00, a 22:00, taki sam samochód, "Grupa interwencyjna" (no chyba, że takich samych pojazdów jest więcej), zajechali mi drogę na ul. Sobieskiego, zawracając koło Albatrosa, na ciągłej linii, wjeżdżając na chodniki i zmuszając mnie do mocniejszego hamowania, a następnie pojechali prosto, w kierunku Barona. Tak, że Anetko nie wysilaj się próbując bronić swojego ukochanego i zapytaj go lepiej, jak to wczoraj wymusił pierwszeństwo na drodze. Łaahaahaahahaha teraz to mnie ubawił ten artykuł. :)))
Menes 27-08-2010 14:47
@ 27-08-2010 14:38 | ~dla moderato. N o co ty chcesz? Przecież to tylko koleś z pracy, pokazuje jaka z nich hołota.
~dObRe 27-08-2010 14:51
27-08-2010 14:35 | ~O.O !!!BOBRE!!!
~007 27-08-2010 15:20
w artykule brak jednego szczegółu : od wczoraj od ok. 23-ej w miejscu dzisiejszego zdarzenia był rozlany olej, oczywiście zgłaszanie tego do drogowców nie dało żadnego efektu, ale taki mamy kraj - dopiero jak coś się stanie to wtedy wszyscy się dziwią, a innym domorosłym komentatorom i takim super kierowcom to tylko pogratulować zarówno ortografii jak i wiedzy na temat zdarzenia którego nie widzieli na własne oczy
~ooo 27-08-2010 15:38
A z jakiej firmy ochroniarskiej była ta grupa interwencyjna???
~ciulzpo 27-08-2010 15:58
komu oni są potrzebni to jest gwardia tuskomatołow
~g.niedzielny 27-08-2010 16:06
~ooo to inwalidzi z Piasta
~s. 27-08-2010 16:09
Co to za zawód - ochroniarz ?
~jerry 27-08-2010 16:23
Jestem kierowcą i widzę często jak ci "pseudo komandosi" szarżują po drogach chyba ich też obowiązują jakieś przepisy, wreszcie może by się wziął za nich. Ubierze taki uniform z napisem OCHRONA i udaje rambo.
~mn 27-08-2010 16:25
Ja byłam przy wypadku i jeden kierowca skwitował to "miśki na red bulach" i to jest prawda. Panowie wiecej red buli tylko nie zapominjcie ze reklama kłamie i nie polecicie.
~jakisssss 27-08-2010 16:25
Witam a jaka to ochrona ? Te cwaniaczki ze szklarskiej ? kru..r ?
~~`k 27-08-2010 16:28
Nio tak niby dobrze jeżdzą ochroniaze ludzi a sami powodują wypatki . a Policja tak przypomina o pasach zeby były zapięte a sami sie do tego nie stosują to co dzieje się na jeleniej i w okolicach to parodia samowolka każdy jeździ jak chce hahaha.... a ten wypadek co policjanci mieli jak z karpacza jechali to co sami się nie stosują a innych karaja ... brak słów na to wszystko ... jak się kilkanaście ludzi nie zabje to nci z tym nie zrobią ...
~tony halik 27-08-2010 16:37
no i teraz lans na 1go maja pieszo niech se dobre trampki kupia szkoda ze do tej rzeki nie wydachowali a i z pesji bym potracil, napompowani igioci. ja takich nazywam ''BOJE'' bo nasrodku jeziora nieutona bo maja tak puste łby
~* 27-08-2010 16:51
Czytając niektóre komentarze dochodzę do wniosku,że winna kolizji jest Pani która nie zapięła pasów!!!!!!!...a nie ochroniarze którzy zapie*****li i zjechali na przeciwległy pas ruchu.....Łot polaczków myślenie!!! A dla podtrzymania formy pisania ja pytam- GDZIE jest ten co stawiał barierkę ochronną???- on winny,że opel ucierpiał bo jak by jej nie bylo to by w nią nie trzasnął!!! :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
~ 27-08-2010 17:05
jaka to OCHRONA widziałem jakąs typiare w tym aucie i kilku tłustych spasionych grubasów!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! to tyle...
~mikki 27-08-2010 17:50
zgadzam sie z toba Tauruz.To jacyś idioci nie grupa interwencyjna ,jeżdzą jak wariaci,nie raz widziałam ich jak jeżdzą po Jeleniej Górze.I się w końcu wyłożyli. Kiedyś to musiało sie stać.
~OCHRONIAŻ 27-08-2010 18:15
Ktoś napisał że wczoraj był olej rozlany, to dlaczego od wczoraj tylko im się to przydarzyło? A może jednak zapierda****?! Ja jechałem dzisiaj w nocy i jakoś dałem radę bo zawsze zwalniam na dwóch zakrętach do SPG, a zwłaszcza w taką pogodę! Nie raz widziałem jak jeżdżą cwaniaczki i od Netto pod górę turystyczną popylają pod zakaz, kiedyś się nawiną ,dobrze im tak. Trochę im się od tych "orzełków" na łachach poprzewracało we łbach. A czy pani miała pasy czy nie to już jej sprawa i życie!
~Reks 27-08-2010 18:25
ta olej rozlany ... olej to by im sie w glowie przydal ...
~ 27-08-2010 18:34
Nawet jesli ich ukaza na ich miejsce sa tysiace chetnych a sbkow, ktorzy stoja na czele firm ochroniarskich nikt nie ruszy.
~em 27-08-2010 19:25
Jeżdżę DK3 niekiedy nawet dwa, trzy razy dziennie. To co na odcinku do Szklarskiej Poręby wyrabiają miszczowie kierownicy to sie we pale nie mieści !! Dzisiaj np. o 07:40 srebrna Octavia DJ 50.... wyprzedziła sznur pojazdów z autobusem na czele. Miszcz rozpoczął manewr niżej Walońskiej Chaty a skończył przy zakręcie wyżej elektrowni, kto zna trase ten wie, że przekroczył podwójną ciągłą, zrobił to na skrzyżowaniu (ul.Hoffmana) i przejściu dla pieszych, oraz na zakazie wyprzedzania; łyknął ze 7 pojazdów, niestety zza zakrętu nie wyjechała żadna rozpędzona ciężarówka. To uczy kierowcow bezkarnosci, przecież się udało !!! A następnym razem z przeciwka będzie bez szans, wasza mateczka, żona lub dziecko w mniejszym aucie i co wtedy ?????
~gośćportalu1 27-08-2010 19:43
Ja bym tak chciał coś napisać w woli wyjaśnienia.. Ja pracuje w podobnej firmie też jako pracownik ochrony.. To że SBki UBeki pracują na wysokich szczeblach w takich firmach to standart wszędzie takich znajdziemy w każdym zawodzie, że zgarniają zwykle całą pule to druga sprawa.. ale to ciężko wytępić takie Państwo w poprzednim ustroju sobie radzili, radzą sobie i w tym chociaż trzeba napisac że to takie wszy i pasażoty. Po drugie panowie z tej Toyotki jak większość mieszkańców zauważyła troche się popisywali.. próbują zgrywać kozaków tym razem nie wyszło. Ale trzeba powiedzieć w woli wyjaśnienia żeby mieć pozwolenie na broń w ochronie zwłaszcza w pracując w firmie ochroniarskiej, trzeba posiadać licencje pracownika ochrony I bądz II stopnia. Zdobyć taką licencje łatwo nie jest bo egzaminy to nie jest prosta sprawa..Egzaminy składają się z wiedzy teoretycznej, różnych zagadnień o których przeciętny kowalski nie ma pojęcia, samoobrony i technik interwencyjnych, na końcu znajomość obsłu
~zx 27-08-2010 20:06
Anetko wiem że twój jest super cośtam ale właśnie tacy są szczególnym zagrożeniem dla społeczeństwa. Tacy supermeni którzy byli bici w przedszkolu odtrącani przez rówieśników, cherlawi i nie wyrośnięci szukają spełnienia swych marzeń w służbach i to różnych mundurowych.Pewien ochroniarz np: sprawdza tornistry, przykuwał kajdankami małolaty do siedzeń wagonów, ale to da się wytłumaczyć właśnie mikrą posturą niskim wzrostem i kompleksami z tym związanymi. Podobnie z ochroniarzami, jak już nigdzie ich nie przyjmą idą do różnych ochron a potrzeba im tylko terapi u psychiatry.
~romi 27-08-2010 20:14
nie ma ofiar śmiertelnych więc po co blokować ruch na tak długo ?!!! wystarczy kilka zdjęć autka na pobocze i notatkę służbową też pan policjant może sporządzić poza ulicą ale nie , u nas zaraz zbiegowisko i chore procedury droga krajowa korek aż miło ale ważny policjant ma to w głębokim poważaniu wywiady zeznania życiorys i tp...
~ 27-08-2010 20:16
gośćportalu1, firmy ochroniarskie nie są interesem jak każdy inny, spróbuj założyć taką firmę a wkrótce okaże się, że zabrakło ci płynu hamulcowego i jelonka będzie miała kolejnego niusa.
~koala 27-08-2010 20:50
Tak to musiało się skończyć. Głośni muzyka, wożenie dziewuch. Czy ta grupa obsługuje burdel?!
~ 27-08-2010 20:53
Pytanie trochę off topic. Na małej poczcie od wielu dni wiszą znaki: zwężenie jezdni, roboty drogowe, zakaz wyprzedzania i ograniczenie do 30 km. Nic tam się oczywiście nie dzieje. I teraz pytanie czy kierowca robiony w trąbę przez drogowców uwierzy w znaki na innej drodze? Co na to policja? Przecież jest to wprowadzanie w błąd użytkowników ruchu drogowego. W Niemczech takie znaki po skończeniu pracy są zasłaniane pokrowcami, a gdy drogowcy przychodzą rano to ściągają te pokrowce i zakazy obowiązują. Proszę o interwencję w tej sprawie, bo to czysty idiotyzm.
~buahahaha 27-08-2010 21:19
oprocz wozenia utargu z biedrony... zajmuja sie wozeniem utargu z lidela
~marysia 27-08-2010 21:29
Oni bodajże przejęli wszystkie grupy interwencyjne w JG.
~mal29 27-08-2010 21:57
zdjęcie nr 9 fascynujące...
~ole 27-08-2010 22:19
A gdzie znaleźć ochroniarzy do ochrony przed ochroniarzami ?
~jg fun 27-08-2010 22:28
Znam paru chłopaków z piasta, są w porządku, ale firma to glony i metr mułu. A wypadek to przypadek jak ich wiele, była plama oleju, Toyota ma napęd na tył, do tego łyse opony i gotowe. Bo oszczędnością i ludzi pracą firmy się bogacą, a pracownika mają w du....pie. Do tych co piszą, że ochrona im jest niepotrzebna"" , może faktycznie bo mieszkacie w kołchozie zwanym blok, ale jak ktoś tak pisze i ma domek poza miastem to jak załączy się alarm to boi się dupy wychylić z okna, po to jest OCHRONA. Sprawdza obiekt jako pierwsza, pierwsza jest na miejscu,i wyobaz sobie jeden z drugim, że to nie jest zgłoszenie jak w policji i powiedzą ci że to pijaczek, lump czy małolat coś ukradł,jest sygnał alarmu i chłopaki jadą jak w dym. Długo by o tym pisać....... Zapraszam do zapoznania się z literaturą w tym temacie a póżniej o komentarze.Chronimy żeby pewnych ludzi po włamaniu nie okradli, a po napadzie się nie wykrwawili........
~mam dość 27-08-2010 22:41
oooooo ..... Kolejny artykuł gdzie banda bebili może wylewać swoje żale na innych. Był lekarz, to na lekarza, był policjant, to na policjanta, był zlot BMW to na bemkarzy. Jesteście prostakami i ograniczeni umysłowo. A jutro .... Może będzie o pani z mięsnego .....? Więc wszyscy na panią Gienie. Na zdjęciach widać stojących strażaków i pana z pomocy drogowej ... Może i na nich coś napier..... Czytajcie co piszą i odpowiadajcie na temat, a nie na ... kosmos
rymcycymcy 27-08-2010 22:44
Ochroniarze!!! ...Jelonkogórzanie pragną, abyście chodzili w dziurawych portkach i jeździli powolutku polonezami :) ...no i żebyście nie lubili dziewuch, tylko samych siebie. Jelonkogórzanie pragną, abyście byli tacy jak przeciętni Jelonkogórzanie ...;) ...oni wtedy pokochają ochroniarzy :)
~koala 27-08-2010 22:48
Jadąc samochodem służbowym z bronią w ręku nie lubi się dziewuch, nie słucha muzyki tylko bezpiecznie wiezie np. Twoją kasę rymcycymcy z poczty do banku. A po pracy niech robią co chcą. Lubisz piwo. Pijesz je w pracy?
~e. 27-08-2010 22:52
Nie wiem co miał robić na drodze olej, skoro ekipa powodująca wypadek zbyt wiele go w głowie nie miała, a już na pewno nie błyszczała intelektem.
~x.x.x. 27-08-2010 23:07
Łatwo mówić baranowi jednemu z drugim o bezpieczniej jeździe tylko nikt nie bierze pod uwagę prawdziwej przyczyny tej kolizji -to jest plama oleju,która się ciągnie na odcinek około kilometra. Jakby jechał jeden z drugim to nawet na rowerze by się wypier*olili...!!! Gdybyście byli tacy mądrzy to wiedzielibyście,że przez ten zakręt szybciej niż 40km/h nie da rady przejechać w takich warunkach. W d*e je*ani kierowcy fachowcy,którzy siedzą i wypisują kacapoły i szukają sensacji. A ta cała jelonka.com to jedno wielkie gów*o które jest tylko po to,żeby robić sensacje z czyjegoś nieszczęścia!!!!!
~benek 27-08-2010 23:12
witam w tym mniejscu byłem świadkiem kolizji drogowej ale winą był bardzo śliski asfalt i też wyglądało jak by olej był rozlany ale to jest wina asfaltu anie kierowców ale u nas dopóki jakiś koleś z w ładz sie nie poślizgnie to nic ztego nie robią ,apowinni ponieważ to jest czarny punkt
~stróże 27-08-2010 23:16
Ciecie, stróże.....................nie ochroniarze.
~ 28-08-2010 9:41
Żal mi tych, którzy wypowiadają się na temat pracy ochroniarza, nie mając o tym pojęcia.Sam pracuję w ochronie od ponad 10 lat, a wszystkie zezwolenia,jakie posiadam bardzo wiele mnie kosztowało.Zgadzam się, że jak widzę niektórych ochroniarzy, albo chłopaków nazywających siebie ochroniarzami, to mi wstyd.Bo to właśnie dzięki nim powstają negatywne komentarze rzutujące na całą ochronę.A naprawdę zawód ochroniarza nie jest taki łatwy.Podzielam głos, że żeby być ochroniarzem, trzeba przechodzić badania i testy psychologiczne i przede wszystkim mieć świadectwo niekaralności.A to, niestety wymagane jest tylko przy wydawaniu licencji i innych zezwoleń.
~brr.. 28-08-2010 10:14
Zgadzam się z osobą na górze... Po cholere się wypowiadacie jak nawet nie wiecie co się stało.? Najlepiej siedźcie na dupach i nie wypowiadajcie się na ten temat skoro nie wiecie nawet o co chodzi.????? Najlepiej zgonić winę na ochroniarza,prawda.? Myślicie,że jak przeczytacie artykuł to już możecie jechać jednego z drugim co.? cwaniaki...
~() 28-08-2010 10:17
Z komentarzy na pierwszej stronie wynika to,że większość ludzi piszących takie komentarze są debilami ponieważ nie byli na miejscu wypadku a mimo to stoją twardo przy tym,że to była wina pracowników ochrony...żal mi takich ludzi.
~Iza 28-08-2010 10:24
W tym kraju mieszka 35 milionów ludzi, którzy minęli się z powołaniem. Urzędnik wie, jak powinien pracować piekarz, piekarz wie, jak powinien pracować ochroniarz, ochroniarz wie, jak powinien pracować lekarz, lekarz wie, jak powinien pracować budowlaniec... Szkoda, że nie są świadomi, jak powinno się pracować we WŁASNYM zawodzie, nie mielibyśmy tego szamba, które mamy. :(
~Jakuuu . 28-08-2010 10:28
Wynikając po większości komentarzy podaję stronę internetową,na którą radziłbym spojrzeć...http://marcinmilkowski.pl/Slowniki/Slownik-ortograficzny.html - jest to strona ze słownikiem ortograficznym...Na pewno wam się przyda . A co do sprawy to nie radzę wam zrzucać winy na ochronę i zgadzam się z komentarzem ~x.x.x. - łatwo mówić wam o bezpiecznej jeździe i także jestem pewien,że nawet najlepszy kierowca nie poradziłby sobie z ogromną plamą oleju na drodze a skoro jesteście tacy doskonali i cwani (wynikając po komentarzach) to sami spróbujcie szczęścia ...idioci...
~Staszek 28-08-2010 10:35
Ludzie był rozlany olej a nie nadmierna predkosc , czy ta Pani co to pisze ma jakie kolwiek wyksztalcenie . mysle ze dla takich to jednynie sprzatanie ulic Droga pani redaktor ! co robila policja gdy zglaszano ten problem ? moze znow na dyzurze chlala tanie wino ? nie czepiajcie sie tak tej ochrony bo nie kazda firma jest taka sama ... kieruje sie w szczegolnosci do \\\\\\\"KOALA\\\\\\\" hehe proponuje porade u psychiatry albo dluzsze wczasy w Boleslawcu , zbyt malo inteligecji masz zeby sie wypowiadac na ten temat , wiec wlacz jakas gierke i po graj troszczke chyba najlepsze zajecie dla Ciebie ... hehe moze ty masz problem z alkoholem i z \\\\\\\"dziewuchami\\\\\\\" ... Ludzie pomyslcie co czasami piszecie.
~[!] 28-08-2010 10:39
Pozdrowienia dl pani redaktor,która jest tak wspaniałomyślna i zrzuciła winę na ochroniarzy.Ha ha.
~An3k 28-08-2010 10:52
Zamiast siedzieć na dupie i wypisywać jakieś idiotyczne komentarze kierowane do ochroniarzy może spróbowalibyście przejechać się po takiej drodze???Ale nie bo wy wolicie pisać negatywne komentarze na zasranej stronie "jelonka.com" i mówić jacy to polscy ochroniarze nie są...alkohol?dziewczyny?głośna muzyka? może wy macie jakieś problemy z tym a zganiacie na innych hmm??
~Nero 28-08-2010 11:06
Dlaczego tutaj zawsze służby ochrony osób i mienia są ukazywane w negatywnym świetle? Sensacja, bo jakiegoś filozofa gazem dupnęli w Nomi albo że chłopaki cisnęli na interwencję, a droga była taka a nie inna, to zniosło ich. Pewnie, czaili sie bandyci z ochrony, żeby kogoś staranować....k....a, ludzie!! Przestańcie wreszcie kojarzyć służby mundurowe z ZOMO i MO, bo policjant to pies, ochroniarz stróż i cieć, żołnierz zawodowy trep......Ile wy byliście na slużbie jakiejkolwiek, że to szkalujecie?! Ciekawe;) Chłopaki z grupy!! Jeśli to czytacie- szacunek wielki dla Was!!Po prostu zdarzył się wypadek. I dzięki Policji za łagodne potraktowanie, w końcu służbę rozumieją. Dzieciaki, zawistnicy, bandyterka i egzaltowane damulki oburzone, że nie każdy jest prezesem pod krawatem- od ochrony won!!!!!!
~passion 28-08-2010 11:16
Nie ma znaczenia czy to ochroniarz , strażak , kierownik banku czy bezrobotny. Taki człowiek jak i każdy inny. Każdemu może sie taki wypadek przytrafić więc zbędne komentarze nasycone złośliwością , ironią kpiną zachowajmy dla siebie. Miejmy nadzieje że wszyscy z tego wypadku wyjdą bez "szwanku" a ten news jest kolejną przestrogą dla nas.
~nn 28-08-2010 11:26
a czy ten ohroniarz to nie ma czasem wiesio na imie , bo jezeli tak to nie jestem zdziwiony, on lubi stwarzac zagrozeni na drodze , ostrra jazde i hamowanie, ruszanie z piskiem opon i do tego zimny lokiec no i decybele
~endrju 28-08-2010 11:34
TAK SIĘ DZIEJE JEŻELI OCHRONĄ ZAJMUJĄ SIĘ OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNE BO TYLKO TAKIE ZATRUDNIA PIAST !!!!
~;] 28-08-2010 11:50
Nie mam słów do tych 'ludzi',którzy piszą takie debilowate komentarze...brak słów!!! A mówią,że Polska to jedno wielkie gówno,dlaczego?Bo Polacy to idioci...mamy tu przykład ~endrju ... ha ha . A co ci Piast zrobił,że tak negatywnie go oceniasz??Nie przyjelii Cię?? haha.
~ 28-08-2010 11:54
WINNA OCHRONA I JUŻ!!!!!!! JAK BY TAM BYŁ OLEJ NA ODCINKU KM. TO NIE TYLKO TE MŁODE CHŁOPY BY SIĘ WYCHYLIŁY. ZAPIER***** NA 100% I TYLE!!!!!!!!!!!!!!
~koala 28-08-2010 11:56
do Staszka Ja w takiej jednej firmie ochroniarskiej pracuję jako inspektor. Wiem co robią moi chłopcy. Jestem po badaniach u psychiatry i psychologa ,regularnie je mamy. Zapraszam Ciebie na badania, niezorientowany w sprawach wewnętrznych służby ochrony BURAKU!
~nnn 28-08-2010 11:57
Zgadzam sie pozdro dla Pani redaktor !!! Tylko psuje Pani opinie Jelonce . Sensacji szukacie ? Skoro wypadek to zakladacie ze szybko jechal za pare dni moze napiszecie ze byl pod wplywem alkoholu ... Ludzie co z wami ;/ kazdemu moze sie zdarzyc wypadek , skoro juz tak sie stalo to chociaz nie zmieniajcie prawdziwych faktow ...
~`~~ 28-08-2010 11:59
NAJLEPIEJ WSZYSTKO NA OCHRONĘ! PEWNIE!!!!CI KTÓRZY TAK MYŚLĄ NAPRAWDĘ MAJĄ NIE POUKŁADANE W GŁOWIE!! O ILE WY COŚ TAM MACIE...!!!
~~[!] 28-08-2010 12:01
Nie mają co robić to siedzą przed monitorem i sensacji szukają buraki!! Dokładnie!
~ 28-08-2010 12:02
do "KOALA" , hehe to w takim razie skoro Pan tak pracuje w ochronie i o tych dziewuchach i alkoholu pisze to chyba ma Pan niezle doswiadczenie zawodowe z "dziewuchami" ... :) hehe a stad Pan tak wie z obslugiwaniem burdelu ??? Ciekawe stwierdzenia Pan pisze , moge tylko pogratulowac przyjecia Pana do pracy . Burakiem moze Pan nazwac siebie po takie glupoty pisze tylko cwaniak i burak ktory jest niedoswiadczonym ochroniarzem .
~pff... 28-08-2010 12:06
Od ochrony wara!!!!! Nic nie zrobili i ja się tego będę trzymać!! Nudzi się wam idioci to znajdźcie sobie robotę a nie siedzicie na zadach w domu i wypisujecie takie głupoty!!!
~[!] 28-08-2010 12:08
Do ~pff... bo ochrona nie jest temu winna...tylko kretyni bez orzeszka w głowie myślą,że kolizje spowodowała służba ochrony :)
~Seen 28-08-2010 12:16
Tysiąc błędów na artykuł, taka jest właśnie ułomność "jelonkowych" redaktorów. Przecież nie publikujecie 100 "newsów" w ciągu godziny, żeby nie można było ich przeczytać przed wrzuceniem na stronę. Gdybym ja, w swojej pracy, robił takie babole to już dawno zostałbym z niej wyrzuconym. Autorka artykułu oraz pani o nicku "Gabi" prezentują w swoich "wypocinach" poziom szkoły podstawowej! Czy nie ma osób z lepszymi kwalifikacjami na te stanowiska, bo te panie ewidentnie się do tego nie nadają. Sam nie piszę bezbłędnie, ale też nie zarabiam tym na życie! Jak się coś robi, to należałoby się do tego przyłożyć, a nie pisać "na odwal się", bo to brak szacunku dla czytelników!
~ 28-08-2010 12:16
Popieram zdanie "pff" dokladnie wezcie zabierzcie dupy o do roboty a nie szukacie sensacji i zwalacie wine na ochroniarzy !!! Rozumu wiecej rozumu . Brawa za odwage dla pana Staszka ! szczere i prawdziwe slowa ...
~requiem. 28-08-2010 12:21
Tak jest!!! WIĘCEJ ROZUMU!!
~Barney 28-08-2010 12:50
To się chłopcy z ochrony wypowiedzieli. A czemu się nie wypowiecie o opisanym przeze mnie człowieku, który nosi taki sam mundur, jak wy? Solidarność, solidarnością, ale są wśród was czarne owce. A z tą niekaralnością też różnie bywa. U mnie w zakładzie ochrona dała w palnik podczas służby i dostała dyscyplinarkę. I co teraz? Ano przeszli do innej firmy i dalej w ochronie robią. Więc nie wypisujcie farmazonów w obronie wszystkich, bo nie wszyscy z was są tacy kryształowi, jak to przedstawiacie. I to jest własnie powodem, dla którego ludzie nie lubią ochroniarzy. Jesteś tak samo pod lupą jak księża, policjanci i przedstawiciele innych zawodów, od których wymaga się etyki i szczególnej postawy.
~[!] 28-08-2010 12:58
Do ~Barney ... pisząc takie bzdety uważasz,że każda firma ochroniarska jest taka sama...tak? Żal mi tych wszystkich ludzi,którzy tak myślą.Uwarzacie się za nie wiadomo kogo bo przeczytaliście artykuł,który bez żadnych podstaw oskarża ochronę o kolizję? ...tak tak .
~Barney 28-08-2010 13:02
Do ~[!] Przypisujesz mi zupełnie co innego, niż napisałem. Polecam czytanie ze zrozumieniem, a nie ujadanie dla samego ujadania w imię solidarności ochroniarzy. A mi żal ludzi, którzy nie potrafią czytać ze zrozumieniem. I w ten sposób sam potwierdzasz obiegowe opinie o ludziach pracujących w ochronie. Pozdrawiam.
~Staszek 28-08-2010 13:07
Drogi panie Barney Tylko licz sie z tym ze nie kazdy jest taki sam ! to jest wiadome ze nie kazdy jest swiety i niewinny ale znasz tych panow ?Ludzie z ochrony sie wypowiedzieli ? Jestem strazakiem ktory doskonale zna szczegoly tego wypadku .... i tak naprawde ludzie szkalujecie tych chlopakow a co o nich wiecie ??? to bylo zaniedbanie innych sluzb ktorzy juz w nocy powinni sie zajac rozlanym olejem na drodze a nie po fakcie zwalac wine na kogos innego zeby czasem nie oderwac po wlasnej dupie to nie jest porzadne zachowanie ! Poczytajcie wczesniejsze komentarze jak ludzie pisza o zglaszanym oleju ...
~requiem . 28-08-2010 13:07
Nie mam słów do ludzi , którzy wieszają psy na ochronie,policji itp. Ja nie wiem...zazdrościcie im czy co?
~Jubi~ 28-08-2010 13:10
Popieram Staszka! Najlepiej zgonić na inne służby ...
~Barney 28-08-2010 13:15
Do ~Staszek Wskaż mi, w którym miejscu odniosłem się do opisanego wypadku. Poza tym, pisałem dwukrotnie, że wśród ochrony są czarne owce, co oznacza, że nie wszyscy są źli. Jak jeszcze przewiniesz komentarze na 1-szą stronę, to się dowiesz o czym napisałem i do czego zmierzam. Ludzie, do licha, nauczcie się czytać ze zrozumieniem. Poza tym, od ochroniarza, jak i od policjanta, lekarza, księdza, sędziego, prawnika itp. wymaga się kryształowej postawy. Nie rozpiszę się dalej, bo zaraz i tak poprzekręcacie moje słowa.
~Kuba 2 28-08-2010 13:40
Mieszkam w Szklarskiej, pracuję w ochronie w JG od kilkunastu lat. Trojką dojeżdżam do pracy. Tą toyotę znam \"z widzenia\" choć jeździ od niedawna. Wcześniej widywałem inne samochody tej firmy. Widziałem jak niektorzy jeżdżą. Ścinaja zakręty, zapierniczają niczym karetka na sygnale. Jako długoletni pracownik ochrony mogę powiedzieć, że w grupie interwencyjnej nie ma inwalidow, ludzie są wyszkoleni lecz nie zawsze mądrzy (dziewuchy i decybele też się zdarzaja, z mojej firmy dwoch takich właśnie za to wylecialo). Głupoty wypisuje wybitny profesjonalista i specjalista d/s ochrony Staszek. Strażak. Samochody ochrony nie są pojazdami uprzywilejowanymi, a pracownik GPI jadący z bronią przy dupie i kasą na kolanach nie ma prawa wozić nikogo i włączać radia głośno. Fakty są takie, że bezmyślny kierowca toyoty, pracownik GPI jadąc z nadmierną prędkością przeaktorzył. Brak refleksu, brawura, głupota. Kto poniesie koszty naprawy 3 samochodow? Może ich wszystkich wysłać na kurs szybkiej i bez
~___---___ 28-08-2010 13:42
Takie firmy to kołchozy pracy , goście pracują za grosze i pod presją . A cwaniactwo to swoją drogą. Firma oszczędza na wszystkim - oponach i mundurach . Widziałem takiego ochroniarza w podartym mundurku . hahaha
~Jubi~ 28-08-2010 13:44
~Kuba 2 - albo niech wszyscy przestaną zapinać pasy w samochodach ...
~Kuba 2 28-08-2010 13:54
Dokładnie Jubi
~Barney 28-08-2010 13:57
do Jubi~ A co mają pasy poszkodowanej do tego, że kierowca z ochrony stracił panowanie za kierownicą? Przecież nie ona wpadła na ochronę, tylko odwrotnie. To, co? Ukamieniować ją, a panu z ochrony dać lizaka i po główce pogłaskać, bo chłopina zestresowany pracą, terminami, szefem i czym tam jeszcze chcesz?
~requiem . 28-08-2010 13:57
Kobieta jadąca mitsubishi nie miała zapiętych pasów...i oczywiście jest bezkarna! Gdyby nie wylądowała w szpitalu to dostałaby mandat 200 zł ale nie bo winna jest ochrona.
~007 28-08-2010 13:59
żali mi niektórych komentatorów, teraz czepiacie się ochrony, jutro jak piekarz się rozpierniczy autem to będą komentarze że zapierniczali a i tak czerstwe pieczywo dowożą, za tydzień będziecie najeżdżać na mleczarzy a za dwa na lekarzy!!!! oj ludzie ludzie idźcie bronić krzyża bo zarówno tamci jak i wy macie nie po kolei w głowach, jak w ogóle można wydawać opinie na temat zdarzenia którego nie było się świadkiem, jak można szufladkować człowieka ze względu na wykonywaną pracę PŁAKAĆ SIĘ CHCE NAD WASZĄ GŁUPOTĄ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
~Jubi~ 28-08-2010 14:00
Do ~Barney nie wiem czy dokładnie przeczytałeś artykuł ale jest mowa o wylanym oleju na drodze więc to też ma dużo do powiedzenia a gdyby kobieta miała pasy zapięte to na pewno nie wylądowałaby w szpitalu...na pewno!
~Kuba 2 28-08-2010 14:02
Zgadza się requiem, ale podobno ochrona też bez pasow jechała. Kurs szybkiej i bezpiecznej jazdy i logicznego myślenia za kierownicą dla grup interwencyjnych !
~Jubi~ 28-08-2010 14:08
POPIERAM ~007 ... wasza głupota nie ma końca,mężczyzna kierujący pojazdem Toyota jest winny tylko dla tego bo jest ochroniarzem? brak słów! A to,że droga była pokryta olejem to już się nie liczy? Każdy z was mógł tamtędy jechać i skończył jeszcze gorzej niż służba ochrony!!! Całe szczęście,że nic im się nie stało a takie gadanie,że pracownicy ochrony być może byli pod wpływem alkoholu jest tylko wynikiem waszego braku rozumu.
~requiem . 28-08-2010 14:11
do Kuby~ Tak się składa,że ochrona miała pasy zapięte tylko bezmyślność autorki tego artykułu nie napisała więcej na ten temat tylko,że ochrona musi być winna całemu zdarzeniu...głupota,głupota i jeszcze raz GŁUPOTA!
~Kuba 2 28-08-2010 14:11
Ktokolwiek by to nie był-brawura i bezmyślność. Faktem jest, że ochrona jeździ jak pojazd uprzywilejowany. To jest fakt i niejednokrotnie można było się o tym przekonać.
~Jubi~ 28-08-2010 14:15
Ale w tym przypadku nie zawiniła ochrona! Ludzie...trochę rozumu! Czy wszystkiemu musi być winna służba ochrony? NIE NIE NIE! Bezmyślność jest po stronie tego,kto nie zadbał o usunięcie tego oleju z drogi!!!Zawsze musi się coś stać żeby ktoś miał kolejną sensację do przeczytania i do wstawiania negatywnych i idiotycznych komentarzy...taka jest prawda! I powtarzam!! Jestem za tym,że to nie ochrona zawiniła bo rzeczywiście nie zawiniła!
~Kuba 2 28-08-2010 14:20
Ktokolwiek by jechał- policja, ja , requiem czy ciotka Nowakowska byłby w tej sytuacji sprawcą kolizji.
~~n~ 28-08-2010 14:26
Zgadzam się! Won od ochrony! nie jest winna i rzeczywiście ktoś mógłby wpaść na pomysł i usunąć olej z drogi!A kobieta z mitsubishi mogłaby zapiąć pasy to wtedy nic by się nikomu nie stało! Myślicie,że jesteście tak wspaniałomyślni i z góry uznaliście,że to wina pracownika ochrony? Idźcie znaleźć sobie ciekawsze zajęcie niż tylko czytać idiotyczny artykuł napisany przez autorkę,która także nieźle nakręciła tutaj i także zwaliła na ochronę...podajcie sobie ręce...Pozdrawiam autorkę tego artykułu.
~Nick .~ 28-08-2010 14:30
''...kobieta nie miała zapiętych pasów.'' To jest tylko i wyłącznie jej głupota że leży w szpitalu a to ,że kierowca Toyoty stracił panowanie i zjechał na przeciwległy pas to jest wina tego, który nie zadbał o wyczyszczenie drogi z oleju i tutaj popieram ~Jubi~ . Masz racje ! Także apeluję do tych bezmózgich ludzi...Odwalcie się od ochrony !!!!!
~tenteges 28-08-2010 14:36
Najbardziej mnie widzi to,że kobieta , która nie miała zapiętych pasów nie dostała mandatu a to,że OCHRONIARZ stracił panowanie ( nieumyślnie ) otrzymał mandat...O co tu chodzi?Ludzie! Każdemu mogło się to zdarzyć!
~Kuba 2 28-08-2010 14:38
Ale Nick, tu nie chodzi o to, że ochrona. Kierowca Toyoty. Nie generalizuj. Jedna jednostka społeczna. Kierowca akurat tej toyoty, ktora należy do ochrony. Człowiek, nie ochroniarz. A kobieta, jak to kobieta, zapomniała zapiąć, ale jechała prawidłowo, swoim pasem, na pewno wolno,na to wskazują zdjęcia-mitsubishi nie wygląda aż tak strasznie-, i na nikogo nie wjechała.
~,,, 28-08-2010 14:43
Nikt nie patrzy na to,że tam na prawdę było ślisko i nawet na butach można było tam jeździć! Ten kto miał usunąć z ulicy olej po prostu nie zadbał o to i dlatego stało się to co się stało! I jestem pewien,że gdyby ulica była czysta to nic by się nie stało!!!
~Kuba 2 28-08-2010 14:44
Toyota to jest samochod terenowy, można nim jeździć nawet po lodzie. Pod warunkiem, że się potrafi.
~Nick.~ 28-08-2010 14:45
Zgadzam się...wina jest tylko tego, kto nie zadbał o usunięcie oleju z ulicy...To nie jest wina ochrony!
~requiem . 28-08-2010 14:48
Nawet najlepszy kierowca rajdowy nie uporał by sobie z taką nawierzchnią . Tak się tylko mówi ~Kuba 2 . Ciężko jest wyhamować na mokrej ulicy a nie mówiąc już o ulicy,na której wylany został olej ...
~Kuba 2 28-08-2010 14:51
Masz rację requiem, zwracam honor. To rozumiem,że służby drogowe zapłacą za szkody.
~n~ 28-08-2010 14:55
Taki jest nasz kraj...ktoś musi zapłacić za szkody ale że nikt nie traktuje ochrony poważnie i tylko potrafi psy wieszać na pracownikach to tak jest... Osobiście uważam,że ochrona nie jest winna temu wypadkowi.
~requiem . 28-08-2010 14:57
Moim zdaniem skoro kolizja była spowodowana olejem na drodze do szklarskiej poręby to tym powinny się zająć władze miasta ! Nie dopilnowali tego i zdarzyło się to co się zdarzyło . Oczywiście,że ochrona nie jest niczemu winna !
~Kuba 2 28-08-2010 15:02
No nie jest, ale z drugiej strony, jak pisałem dojeżdżam tą drogą do pracy. Tam jest paskudnie i często ślisko. Ochrona jeździ do Szklarskiej codziennie. Znają tą drogę i powinni wiedzieć, że na tym odcinku nawet jak jest sucho trzeba maksymalnie zwolnić. Tamtędy się jedzie 40 na godzine prawym pasem. Kierowca popełnił błąd. NIE OCHRONA OGÓŁEM.
~,,, 28-08-2010 15:03
Każdy ma swoje zdanie na ten temat ale ja uważam tak jak większość osób na tej stronie,że ochrona nie jest winna temu wypadkowi więc ci którzy bezpodstawnie uważają że winę ponosi służba ochrony to niech lepiej idą pod pałac prezydencki i niech walczą o krzyż lub niech idą wesprzeć pieniężnie do kościoła Rydzyka.
~requiem . 28-08-2010 15:05
Masz rację ~Kuba 2 ale każdy ma prawo do popełniania błędów. Na kogoś musiała się to stać ale żeby tak bardzo wieszać psy na ochronę?
~Jubi~ 28-08-2010 15:06
Najważniejsze,że nikomu nic się nie stało a takie komentarze w stylu 'nie ochrona tylko ciecie' to radzę wam zostawić to dla siebie...Niechętnie się takie coś czyta.
~Kuba 2 28-08-2010 15:13
Moim zdaniem uogolniają. Co ma do tego ochrona. Znak ograniczenia prędkości i fatalne warunki atmosferyczne każdego rozsądnego kierowcę zobowiązują do zachowania ostrożności. Czy to samochod ochrony, czy obstawa prezydenta, nie ważne kto.
~requiem . 28-08-2010 15:17
Dokładnie ale nie zawsze jest czas na myślenie o tym ...
~Kuba 2 28-08-2010 15:28
Z drugiej strony, jakby to był radiowoz większość by pomyślała - dobrze im tak, trzeba było uważać. Widać ochrona ma podobną opinię wśrod społeczeństwa. A jak jeżdżą NIEKTORZY moi koledzy po fachu, wiemy wszyscy.
~ 28-08-2010 15:31
Piszecie ludzie,ze to wina rozlanego oleju i przez to zdarzyl sie ten wypadek,ze gdyby go wczesniej usunac to nie byloby tego zdarzenia.Ale zapewne niejeden pojazd przejechal po tej drodze przed sluzba ochrony i nikomu nic sie nie stalo.To chyba daje nieco do myslenia prawda?
~Kuba 2 28-08-2010 15:41
Bo inni jechali przepisowo. Znając realia pracy w firmie tej branży, o ile kolegi ochroniarza nie zwolnią (przypadkiem przyniosł swojej firmie sławę o jakiej szefostwo nie śniło), będzie jeździł do końca swej kariery jako asysta, nie kierowca.
~xoxo 28-08-2010 15:45
W tej pracy nie ma czasu na takie myślenie... To jest praca w ciągłym stresie!!! Najwyraźniej mieli alarm i śpieszyło się im i tyle...!!! A nie już całą winę zgonić na pracowników ochrony!!!!
~somer~ 28-08-2010 15:50
Najlepiej całą winę zgonić na kierowcę Toyoty! Dajcie sobie siana...Ciekawe jakbyście wy się czuli jakby to was tak jechali co chwile? co? fajnie jest tak najechać - jeden z drugim siedzi na dupie przy monitorze i znajdując argumenty byle tylko,żeby było na ochroniarza! NAJLEPIEJ! żal mi was ... od ochrony wara!!!
~Kuba 2 28-08-2010 15:53
Spieszyło się? Dobrze. Na interwencję zdążą. Nawet karetki na sygnale w tym miejscu jadą wolno. Jakby zabił kogoś to co? Spieszyło mu się na interwencję? Nie zrzucamy winy na ochronę ale na kierowcę, ktorym mogłby być każdy z nas. Tak jest w tym kraju. Policjant na urlopie jechał pod wpływem i zabił przechodnia, to nie napisali dajmy na to - Zbigniew M. pod wpływem alkoholu zabil, tylko - pijany policjant zabil. Nie jednostka ale policjant. To psuje opinię policji jak i to zdarzenie ochronie. Tak już jest.
~Kuba 2 28-08-2010 15:59
somer jesteś z ochrony? Ja tak, ale nie jestem zakłamany. Wiem jak jest i co piszę. Nikt nie najeżdża na ochronę. Moj szef zawiesił kumpla za to, że był na obiedzie w knajpie w czasie pracy a potem gnał na interwencję. Wsypał go asystent.
~xxx 28-08-2010 15:59
Kuba , schowaj sie buraku !!! i nie udzielaj wiecej sowich marnych komentarzy bo chyba malo wiesz co do ochrony :)
~Kuba 2 28-08-2010 16:06
Co to są-sowie komentarze?
~Kuba 2 28-08-2010 16:37
Może lepiej faktycznie zakończyć ten temat. Żal mi chłopaka-kierowcy. Naprawdę. Szczerze mi go żal. On za to odpowie przed dyrektorem, prezesem. Nie zazdroszczę konsekwencji.
Piipi Jelonkowa 28-08-2010 17:17
~POPIERAM .. *ochraniarze również podrywają dziewczyny ! .. bo mają fajny samochód, a także są .. wiadomo *TYLKO mężczyznami !~Smutne °°°°
~młody212 28-08-2010 20:31
no tak najlepiej pojechac ochrone to jest paranoja a wy co tak piszecie to na pewno mieliscie doczynienia z Prawem
~Nero 28-08-2010 20:50
Poczekajmy- może paragon komuś w sklepie sprawdzą, albo sie monitoring pomyli przy ujęciu i wyjdzie kolejna krucjata anty security, hahaha;) Pozdrawiam kolegów z branży!!!
~sss 28-08-2010 22:57
hehe "piipi jelonkowa" raz na ciebie pewnie spojrzeli albo gwizdneli i wielkie zdarzenie hehe ... wielcy podrywacze :) ...
~tera 29-08-2010 10:56
wiecej kontroli na tej trasie jada jak wariaci.na tych zakretach po sa te ciagle linje jak nie przeszczegaja przepisow
~tera 29-08-2010 11:06
wiecej kontroli na tej trasie jada jak wariaci.na tych zakretach po sa te ciagle linje jak nie przeszczegaja przepisow
~xyxyx 29-08-2010 12:47
PRZECZYTAJCIE SOBIE WY WSZYSCY FACHOWCY KIEROWCY BEZ SKAZY,KTÓRZY NIGDY NIE PRZEKROCZYLIŚCIE PRĘDKOŚCI I JESTEŚCIE CZYŚCI JAK KRYSZTAŁY,ARTYKUŁ W NOWINACH JELENIOGÓRSKICH DOTYCZĄCY TEGO WYPADKU. TAM PRZYNAJMNIEJ NAPISALI WYRAŹNIE CO BYŁO PRZYCZYNĄ WYPADKU-CZYLI ROZLANY OLEJ NA TYM ODCINKU A NIE CZYTAJCIE BZDUR W TYM GÓWNIE JAKIM JEST JELONKA.COM.!!!!!!!!
~zatex 29-08-2010 13:43
To jest wina tego kto nie dopilnował usunięcia oleju z drogi a nie wina służb ochrony!!!
~Komodo 29-08-2010 13:51
Szukacie sensacji? Najlepiej zgonić winę na ochronę,a co!! Debile z was i tyle
~requiem . 29-08-2010 13:52
Dokładnie!!! Burakom się nudzi i tylko potrafią jechać mundurowych a sami jedzą na dupach i szukają sensacji!!!
~xyz 29-08-2010 13:54
Są kierowcy bez skazy, co na tej plamie się nie wyłożyli, są bezmozgowcy co polegli.
~abc . 29-08-2010 13:57
Nudzi się wam idioci? Sami spróbujcie pojeździć takim kolosem po takiej drodze a nie ględzicie jacy wy nie jesteście!!! Pozdrawiam autorkę,która nieźle namąciła tutaj bo takich głupot aż czytać się nie chce...
~~ 29-08-2010 20:20
Każdy myśli,że to tak łatwo zapanować nad takim autem a to g... prawda! Tacy cwani jesteście to sami spróbujcie pojeździć takim kolosem po takiej drodze...gadać to każdy potrafi...a nie na ochrone zwalać
~ 29-08-2010 20:37
Do Kuby 2.Wszyscy mieszkamy "w tym kraju". A on sie nazywa Polska!!! I ja kocham Polske.A nie "ten kraj".Jestem u siebie.I jestem dumny,ze se tu mieszkam.Nie mow prosze,na swoja ojczyzne,"ten kraj".Moze w innym kraju bedzie Ci lepiej?Ale zawsze zatesknisz za Polska.I swoje kosci bedziesz chcial tu zlozyc.Ci mowie.Pozdro.
~ 29-08-2010 22:37
Do XYZ ale niestety są jeszcze tacy bezmozgowcy i idioci jak TY ! ktorzy pisza takie gowno ! Zgadzam sie pozdro dla autorki tekstu !!!
~Jerzy 30-08-2010 10:04
Z ciekawości przeczytałem komentarze pod tekstem. Bójcie się ludzie Boga! Tekst artykułu jest o kraksie na drodze, a w komentarzech znalazł się nawet krzyż katyński, patriotyzm itd. Zwracam się do ~ - proszę zauważyć, że przed Polską nikt nie uciekał z kraju, lecz przed ustrojem i głupotą rządzących, ewentualnie - za chlebem. To tyle. Pozdrawiam wszystkich.
~Barney 30-08-2010 10:15
Widzę, że poza drobnymi wyjątkami, chłopcy z ochrony nie panują nad emocjami, a bluzgami próbują dodać sobie... no właśnie czego? Brak argumentów nie zastapią wulgaryzmy i mięśnie. To o was świadczy. Pozdrawiam KUBĘ i paru innych, którzy patrzą na sprawę chłodnym okiem, bez zbędnego napinania się. Ps. I nie piszcie, że plama oleju, stres, ogromna gablota, erupcje na słońcu i wizyty ufo są przyczyną wypadku. Brawura pozostanie brawurą, a brak wyobraźni, brakiem wyobraźni. I to tyczy się każdego, nie tylko ochrony.
~db~ 30-08-2010 10:55
~ Barney jak jesteś tacy cwany to spróbowałbyś pomanewrować po takiej nawierzchni cwaniaczku swoim samochodem...oczywiście o ile go posiadasz ;)
~-,- 30-08-2010 10:59
Popieram ~ , są tacy bezmózgowcy,którzy piszą takie komentarze,że aż się czytać nie chce... i także pozdrawiam autorkę... :)
~Magdalena 30-08-2010 11:05
W stresie, pod presją, pod naciskami pracują ochroniarze. I tacy zestresowani, pod presją i zastraszani mają broń i ostrą amunicję przy dupie?! Lepiej się nie narażajmy ochronie Barney!
~Shine_on 30-08-2010 11:08
Każdemu mogło się to stać a że niestety wypadło na grupę interwencyjną to stało się to co się stało a nie pisać głupie komentarze na temat swojego pochodzenia...Po co? beznadzieja.
~Jubi~ 30-08-2010 11:10
Zgadzam się z ~Magdalena !! Nie każdy jest taki doskonały...nie ma ludzi idealnych,którzy panują nad wszystkim.
~Kuba 2 30-08-2010 11:14
Tak się składa, że wracałem z nocki w piątek przed 8 rano z Jeleniej do Szklarskiej tamtędy-jak zawsze. Plama była, ale nic strasznego, większa część oleju była na przeciwległym pasie (popatrzcie na zdjęcia - to pod pomarańczowym piaskiem to olej).
~Jubi~ 30-08-2010 11:17
Tyle to my też wiemy...plama była a dlaczego? Ktoś przecież miał za zadanie usunąć ją z jedni...nie dopilnował i stało się właśnie to.Najważniejsze,że nikomu nic się nie stało.Nie ma co już ciągnąć tego tematu...
~Barney 30-08-2010 13:29
Magdaleno, masz rację. Powinienem o tym pamiętać... ~db~ - jestem cwany i nie raz jeżdziłem w gorszych warunkach. 30 lat za kółkiem w czasach, kiedy nie było opon zimowych, letnich, abs, poduszek itp... I nie było "kierowców" z tubami basowymi zamiast bagażnika i sterydów w miejscu mózgu (pisze ogólnie, nie o ochronie, by nikt mnie nie posądzał, że czepiam się ochroniarzy). Za kierownicami TIR-ów siedzieli doświadczeni kierowcy, a nie 21-letnie chłystki, którym się wydaje, że po kursie są już zawodowcami. Było mniej chamstwa i więcej życzliwości. I mniej kozaków wyprzedzających na 4-tego, bo tatuś dał pojeździć.
~prusiaczek 30-08-2010 13:53
to była wina ochrony...gościu spowodował wypadek... i powinnien zostać bardziej ukarany
~xzs 30-08-2010 15:16
prusiaczku wniknij bardziej w temat i dowiedz się jak było, oni tam stali i czekali żeby w kogoś przygrzać a jak już to się stało to wyszli zadowoleni z piwem w ręku i zaczęli strzelać do niewinnych ludzi,brawura ciągle pier....licie niech mi któryś się przyzna z ręką na sercu że zawsze jedzie zgodnie z przepisami,fachowcy ,kierowca tira i bombowca, rzygać mi się chce na te komentarze,jeszcze może dodajcie że kierowca bandyta miał 8 promili .wezcie sę za robotę cymbały i skończcie pier....olić otym jakie to bandyci pracują w ochronie
~Barney 30-08-2010 16:06
Do ~xzs Zawsze jeżdżę zgodnie z przepisami. Zawsze, powtarzam. A wiesz dlaczego? Bo w Polsce nie ma kultury jazdy, a przepisy wymyślono, by chronić wszystkich użytkowników drogi. Pieszych, kierowców, rowerzystów itp. Poza tym, właśnie przestrzeganie przepisów może wszystkich ustrzec przed nieszczęściami, a także przed synusiami, którym tatuś dał pojeździć i domorosłymi rajdowcami. To ostatnie, to taki skrót myślowy, więc resztę dośpiewaj sobie sam.
~123~ 30-08-2010 16:32
~Barney aż mi łza zakręciła się w oku...SKOŃCZ PIER*OLIĆ!!!!!
~Barney 30-08-2010 16:34
Do ~123. Łzy będziesz miał potem, jak rozbijesz swoje lub służbowe autko. Wtedy będzie barani bek.
~123~ 30-08-2010 16:39
I co znowu będziesz siedział i pisał bezsensowne komentarze...? W końcu to pożywka dla takich jak ty! Daj już spokój i skończ się udzielać,za ten czas zobacz może gdzieś znowu jakiś niepoprawny kierowca niestosujący się do przepisów ruchu drogowego tym razem się zabił i znowu będzie następna sensacja do skomentowania przez Ciebie i tych innych idealnych kierowców...w końcu to najlepiej potraficie robić.
~@@@@. 30-08-2010 16:47
~Barney twierdzisz,że jeździsz od 30-stu lat bez skazy,a ja za to znam mnóstwo takich jak Ty,którzy twierdzili,że są wybitnymi kierowcami lecz niestety także takie rzeczy ich spotykały a wtedy ich tok myślenia się całkiem zmienił.
~requiem . 30-08-2010 16:49
Barney skończ tą swoją nędzną gadkę bo aż rzygać mi się chce...zapewne nie tylko mi... :)
~123~ 30-08-2010 16:53
Brawa dla ~requiem . może w końcu skończy te swoje drętwe kazanie .
~ml2010 30-08-2010 18:32
Rzygać mi się chce na samą myśl,że są tacy ludzie na świecie jak Barney ... Idealny kierowca tak? Ha ha . Dobre .:) A co ci ochrona zrobiła,że ją tak gnębisz tymi swoimi idiotycznymi mało budżetowymi komentarzami co? I tu popieram ~123 . Pozdrawiam
~888 30-08-2010 23:45
To se rzygnijcie! Może wam ulży. Facet ma dużo racji. A wy, ćwiećmózgi poczytajcie najpierw jego wszystkie komenty. Nie zauważyłem, zeby on specjalnie najeżdżał na ochronę. Ale na debili i mięśniaków nie ma sposobu. Myślenie u was to egzotyka.
~ 31-08-2010 9:30
3/4 postów napisał jeden koleś, który myśli, że pod różnymi nickami nikt go nie pozna, a wy dajecie się wkręcić w pyskówki. Chłoptasiu, który nie może się zdecydować na jeden nick i broniący wersji o plamie oleju na jezdni - postukaj się w pusty łeb i przenieś się na onet, tam będzie z ciebie jeszcze większy ubaw...
~do 09:30 31-08-2010 9:33
Koleś nawet prowadzi dialog sam ze sobą... Sam sobie pisze odpowiedzi, sam popiera swoje posty...
~Barney 31-08-2010 9:49
Tak, plama oleju. Jutro skórka od banana, krzywy asfalt, kuso odziana grzybiarka na poboczu... Olejmy przepisy i zdrowy rozsądek. Ciekawe, że bardzo bezrefleksyjnie podchodzicie do sprawy. Nie chcecie wyciągać wniosków, tylko ślepo bronicie kolegów? Dobra, wasza sprawa, tylko do jasnej ciasnej, jak przekozaczycie, to ja was muszę potem składać do kupy. I nie chodzi o to, że sprawcy byli z ochrony. Jakby byli z zakładu pogrzebowego lub kierowcami śmieciarki też bym się odezwał. Do kwesti ochrony miałem inne anse, ale tematu nie podjęliście. Ale cóż, kończę, by was dodatkowo nie drażnić, bo przecież bardzo stresującą macie pracę.
~ 31-08-2010 13:24
barney laweciarz śmieszny ludek,ktury chce zabłysnąć pisaniem bzdetów a co do tego chłoptasia to sam się puknij w swój łeb pełen gówna
~ 31-08-2010 16:45
Idź synku do szkoły, wakacje się kończą. Tam może nauczą cię pisać.
~Jubi~ 31-08-2010 18:38
Dajcie sobie spokój z tym komentowaniem bo to było kilka dni temu a wy dalej piszecie głupoty i dalej ciągniecie temat...
~ 31-08-2010 22:14
zgadzam się z Jubi dajcie spokój
~hehehehehe 31-08-2010 23:10
najlepsza jest pani Aneta z pierwszych stron tej dysputy..:) \\\"pamiętajcie, ze ona nie miała zapiętych pasów!\\\" hehehe, spadłem z krzesła:) jak by miała zapięte pasy to by NIE DOSZŁO DO WYPADKU! i nie było by PLAMY OLEJU! i nie było by nic jak to powiedział kiedyś Kononowicz...:D gupia jesteś jak i większość histeryków tutaj:)
~do 22:14 1-09-2010 8:53
Przecież sam głąbie ciągniesz ten temat! Myślisz, że jesteś anonimowy? Trudno cię poznać? Mylisz się!
~hehehehehe 1-09-2010 10:18
nie, w niczym sie nie mylę:) i jestem bardzo anonimowy:) i trudno mnie poznać..:) to nie CSI matole.
~do 10:18 1-09-2010 13:39
Głupota twoja przekracza już wszelkie normy... Post był skierowany do autora posta z 22:14. Chociaż patrząc na pewne podobieństwa, to również są twoje wypociny, tylko teraz podłączyłeś się przez komórkę.
Menes 1-09-2010 21:00
Jeszcze to komentujecie? Przecież już na początku napisałem jak się chłopaki popisali dzień przed wypadkiem, więc o czym tu dyskutować? Jak któryś z kolegów sprawcy mi nie wierzy, niech się go zapyta jakiemu samochodowi zajechał drogę, nawet może mnie odnaleźć i mu pokażę jak się tam jeździ, bo ja, tam jadę min.50km/h i 11to kilogramowa butla z gazem, wolno stojąca na pace z gładką nawierzchnią się nie przewróci, więc musieli tam grzać ostro! Co do ciężkiego auta, to takim trudniej jest wpaść w poślizg, niż lżejszym, wiem z doświadczenia, więc takie tłumaczenie, że auto było za ciężkie to bzdura, napisana przez kogoś, kto chyba nigdy nie siedział za kierownicą samochodu.
~opel321 2-09-2010 12:48
Ale z was idioci.! Dajcie sobie już spokój.! To było prawie tydzień temu a wam dalej te gęby się nie zamykają.! Ruszcie pustymi łbami i zamiast siedzenia przy monitorze i znajdźcie sobie jakąś robotę bo rzygać mi się chce na te wasze komentarze...żal mi was .
~ 2-09-2010 20:29
Do MENES baranie wszechwiedzacy skoncz ta swoja gadke bo jestes zalosny
Menes 2-09-2010 21:22
@ 02-09-2010 20:29 | ~ |Tak bronisz swojego kolegę? Zapytaj go najpierw, a później kogoś krytykuj i obrażaj. Następnym razem, jak jakiś portier mi zajedzie drogę, to od razu wzywam pały, nawet teraz żałuję, że w tedy tego nie zrobiłem. Ale denerwujcie mnie jeszcze, to tamten incydent zgłoszę na policję. Tak na marginesie, gdybym wtedy jechał jakimś rzęchem, to z pewnością wjechałbym mu w bok, tak mi się pięknie nastawił, że auto nadawałoby się tylko na złom, bo tylko idioci prostują karoserie, takich to nawet powinno się zamykać za narażanie życia ludzi i tyle na ten temat. Następny tego typu post, wzbudzi u mnie tylko kupę śmiechu, zresztą jak i dotychczas poprzednie posty portierów, zwłaszcza te o plamie oleju. Gdzie w tych porąbanych nowinach jest o tym wspomniane? Chyba wam z nadmiaru myślenia olej z głowy trysnął i zalał oczy.
teessi 4-09-2010 9:42
Menes, a co Ty masz tyle złości w sobie?;-) Nie traktuj tego, co napisałam, jako jakiś atak, bo nie chciałam Ciebie obrazić, ale jak tak czytam Twoje komentarze, to zauważam, że czasem miewasz zły dzień. Rozchmurz się, jesień idzie, rozpoczął się sezon w filharmonii, a muzyka łagodzi obyczaje. Mówię Ci, sama coś o tym wiem, bo mi zawsze ona pomaga.:-) Pozdrawiam.
~requiem . 4-09-2010 17:25
Menes 4-09-2010 23:14
@ Teessi. A co Ty do mnie napisałaś? Ten post z 02-09-2010 20:29 to Ty? To ma być jakiś test mojej osoby? ;) Co do humoru, to akurat miewam dobry, tylko nie pozwolę z siebie robić durnia. Piszę, to co wiem, co widziałem i nic po za tym, w przeciwieństeie do jelonki i niektórych jej czytelników. Co do muzyki, to masz racje, też lubię muzykę inną niż łupucupu, ostatnio nawet dorwałem w sieci fajną muzykę, polecam- "Ofra Haza", polowałem na nią całe lata, tylko nie wiedziałem kto ją wykonuje. Babka miała świetny głos, piszę miała, ponieważ zmarła w 2000r, na zapalenie płuc, co wydaje mi się podejrzane, z wiadomych mi przyczyn. Na filharmonię nie mam na razie czasu i przedewszystkim okazji, chyba, że Ty chcesz być tą okazją, to chętnie zapraszam. ;) No ale to nie miejsce na takie dyskusje, jak coś, to możemy sobie na ten temat podyskutować, pod innym artykułem, dotyczącym muzyki. Kończę już, bo rano muszę wstać (Jadę na wycieczkę) i również Ciebie pozdrawiam. ;)
teessi 5-09-2010 4:03
@Menes - Nie, ja nie pisałam tego postu, któy wymieniłeś, bo i po co miałabym go pisać? A okazja to każdy dobry koncet, wystarczy wejść na stronę FD i przeczytać zapowiedzi. Zawsze coś można z tego wybrać i iść chociaż raz w miesiącu.;-)
~loi,lo 5-09-2010 22:54
buraki odeszli z impelu bo tam juz za duzo rozbili aut teraz pora na piasta hehe
~ 6-09-2010 0:11
burak to cie robił leszczu he he
~drogaśmierci 19-09-2010 1:25
Szkoda,że przez takich młotów cierpią niewinni.Przejedźcie sie kiedyś za nimi na odcinku ze Szklarskiej,na wszystkich zakrętach przekraczają ciągłe linie,mało... nawet na prostych odcinkach jeżdżą jak naprani a przy okazji współczuje bezmózgowia kierowcy białego ospojlerowanego golfa,który 2 dni temu przed 6 rano mało nie zabił innego kierowcy podczas wyprzedzania na ciąglych między Millerem a Polcoloritem
~ankaa 21-12-2010 2:25
Prawdziwa ochrona to gi, konwoje, masowki. I tu nie powiem sprawdz sie w tym choc jeden dzien, bo do tego trzeba miec uprawnienia ( oprocz masowek - tu dla SI tylko certa). A praca w konwojach zbiera z punktu tyle co srednio kazdy z was przez cale zycie zarobi i jeszcze czas goni. I tez zajezdzamy droge niedzielnym kierowcom jak widzimy mordobicie w knajpie, albo jak na mordobicie jedziemy na wsparcie. A co do broni, oczywiscie ze sa badania psychologiczne - do samej licencji juz potrzebne, czyli do egzaminu panstwowego 3-dniowego, z teorii, technik obronnych z zastosowaniem spb, teorii broni i strzelania. Ale kazdy z was oczywiscie wie lepiej. Niedawno jak jechalismy na wsparcie na bijatyke poweselna gdzie juz koles mial noz w brzuchu to jechalismy pod prad chodnikiem, ale po co nam to, lepiej bylo okrazyc osiedle z predkoscia 30km/h i miec gleboko co sie tam dzieje. Tak? No niestety nie, tu tez wchodzi cos takiego jak stan wyzszej koniecznosci. I to oczywiste ze sie zdarzaja wypadki,

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Mikołaj nie zawiódł

Magiczny wieczór z Cleo i Pectus

Rok niespełnionych obietnic

Rozrywki tu nie będzie, powstanie market

Cieplice nie chcą Jeleniej Góry?

Sonda

Czy coraz więcej przepowiedni o zbliżającym się końcu świata należy traktować poważnie?

Oddanych
głosów
785
Tak
21%
Nie
70%
Nie wiem
9%