MenuZamknij

WIADOMOŚCI

SPORT

Objazdem przez Kiepury

Wiadomości: Jelenia Góra
Czwartek, 24 maja 2007, 0:00
Aktualizacja: Czwartek, 24 maja 2007, 17:06
Autor: DOB
Fot. DOB
Kłopot dla zmotoryzowanych przy ruchliwych ulicach Zabobrza III.

Zamknięto pas jezdni przy skrzyżowaniu ulic Kiepury i Jana Pawła II. Powód: naprawa chodnika przy bloku nr 5. Kierowcom radzimy zdjąć nogę z gazu. Wyłączono z ruchu jeden pas jezdni.

Zmotoryzowani skręcający od ul. Jana Pawła II w stronę Kiepury, przejadą bez problemu. W drugą stronę jednak przejazd jest niemożliwy. Należy jechać przez ul. Sygietyńskiego i Bacewicz do Jana Pawła II.

Wcześniej, na odciunku ul. Kiepury, obowiązuje przejazd wahadłowy. Ustawiono tam tymczasową sygnalizację świetlną. O kilkadziesiąt metrów przeniesiono także przystanek autobusowy.

Remont ulicy finansowany jest z pieniędzy unijnych i ma zakończyć się jeszcze w tym roku. Do tego czasu mieszkańcy muszą uzbroić się w cierpliwość. Pocieszeniem jest fakt, że w wyniku prac na Zabobrzu III przybędzie łącznie kilkadziesiąt miejsc parkingowych.

Ogłoszenia

Czytaj również

Spalał odpady

Przed nami finał WOŚP

Nowy dyrektor WORD

Komentarze (9) Dodaj komentarz

~Obserwator 24-05-2007 15:55
Droga redakcjo dzieki za zdjecia bo z waszego opisu to niewiele wynika,tzn. tylko jasnowidz zrozumialby tresc waszego komunikatu w stylu to zamkniete a tu swiatla a jeszcze kolo bloku nr 5 to i tamto.A co z blokiem 10 tam wszystko ok?Troche wiecej wyobrazni i szacunku dla czytajacych...
~mieszkaniec 24-05-2007 16:00
pozyjemy –zobaczymy czy przybedzie i czy znów w newralgicznych miejscach nie bedzie dziurek.na działkowicza i paderweskiego inna firma nie skansa meczy kobyłe juz od listopada i na razie kónca nie widać Pażywiom uwidim
~kaya 24-05-2007 16:32
Poprawka ul.Sygietynskiego,sory ale n z kreseczka.Nie mam polskich znakow.
~nakatomii 24-05-2007 17:32
mam pytanie,mianowicie dlaczego chodniki na ul kiepury maja szerokość "prawie" jednego pasa drogi"expresowej" przypominam że tu nawet nie chodzi o możliwość jazdy rowerem po w/w trakcie poniewaz za to grozi mandat,czy naprawde po remontach ulic niemozna ich poszerzać przeciez wiadomo że ruch jest coraz wiekszy i narasta z roku na rok chociaz zeby podzielic te chodniki pół dla pieszych drugie pół dla rowerów.Whay tak sie dzieje??
~qba 24-05-2007 18:32
mam nadzieje ze przy blokach kiepury 1 i 5 zrobia normalne miejsca parkingowe, bo do tej pory byla to zwykla zatoczka autobusowa zwezajaca sie po obu stronach.
~repkov 24-05-2007 20:16
jadąc tam dziś uszkodziłem sobie opone
~kwa 24-05-2007 21:54
mysle ze spokojnie mozna bylo to narysowac w paintshopie z lotu ptaka i bylo by łatwiej zrozumiec
~pewnie za to ... 25-05-2007 7:27
"TERAZ POLSKA";–)
~do wladz 25-05-2007 13:19
po jaka cholere byl w zeszlym roku remontowany niemaly odcinek ul. Paderewskiego niedaleko petli atubusowej i jej przedluzenie – budowa lacznika z Kipeury, gdy teraz i tak prawie wszystko zostalo rozwalone na potrzeby ulozenia rur wodociagowych. Czyz nie mozna bylo prsewidziec tego, znowu kolejne pieniadze podatnikow poszly sie....

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Pół wieku twórczości niezwykłego artysty

Spotkanie opłatkowe w Mysłakowicach  

Orszak Trzech Króli

Biegacze narciarscy apelują do pieszych

Osiedle zmienia się

Sonda

Dzień nauki polskiej - kolejne święto państwowe. To dobry pomysł?

Oddanych
głosów
178
Tak
19%
Nie
75%
Nie wiem
6%