MenuZamknijRaport
Koronawirus

WIADOMOŚCI

SPORT

Piątek, 5 czerwca
im. Walerii, Waltera

O sytuacji w jeleniogórskim Zakładzie Opiekuńczo–Leczniczym

Wiadomości: Jelenia Góra
Czwartek, 16 kwietnia 2020, 9:50
Aktualizacja: Piątek, 17 kwietnia 2020, 13:13
Autor: Przemek Kaczałko
Fot. Przemek Kaczałko
Podczas konferencji prasowej przedstawiciele Zakładu Opiekuńczo–Leczniczego Caritas Diecezji Legnickiej poinformowali o aktualnej sytuacji w placówce, w związku z pandemią koronawirusa. Dla części podopiecznych i pracowników konieczne jest wykonanie powtórnych badań.
W porównaniu do zeszłego tygodnia sytuacja naszego zakładu zmieniła się – jest nadal bardzo trudna, ale nie jest dramatyczna. Trudność polega na tym, że wolontariuszom (siostry zakonne, klerycy, osoby świeckie, pracownicy), którzy się zgłosili - w końcu skończą się siły i będzie trzeba ich podmienić – powiedział Łukasz Richter, kierownik jeleniogórskiego ZOL-u.

Najtrudniejsza sytuacja jest w trzecim oddziale, gdzie z 27 zakażonych 2 osoby zmarły, ale należy zaznaczyć, że jedna z tych osób zmarła w wyniku zawału.

Pacjenci trzeciego oddziału czują się dobrze psychicznie, również dzięki temu, że pojawili się wolontariusze, jest ksiądz, a jedna z sióstr zakonnych jest też psychologiem – podkreśla kierownik zakładu.
We wtorek (14.04) otrzymaliśmy 91 wyników – okazało się, że 2 osoby z drugiego oddziału są zakażone. Podjęliśmy decyzję, że ten oddział przechodzi w kwarantannę – poinformował Ł. Richter.

ZOL prowadzony przez Caritas Diecezji Legnickiej nadal potrzebuje wolontariuszy, środków ochrony indywidualnej oraz środków finansowych, które są przeznaczane na środki ochrony.

Dziękujemy wszystkim, którzy przychodzą nam z pomocą – pracownikom, wolontariuszom, wszystkim, którzy wspierają nas ofiarami pieniężnymi, tym którzy się modlą oraz ludziom, którzy dzwonią i pytają czego nam trzeba – powiedział ks. Robert Serafin, dyrektor legnickiego Caritasu. - Dziękuję ekipie, która jest tu na miejscu. Spędziliśmy tu razem święta i ich postawa bardzo nas buduje i pozwala zachować nadzieję. Dziękuję też osobom, które czekają w gotowości, aby nam pomóc – z góry im dziękuję – dodał kierownik Ł. Richter.

Twoja reakcja na artykuł?

10
14%
Cieszy
0
0%
Hahaha
1
1%
Nudzi
18
25%
Smuci
3
4%
Złości
39
55%
Przeraża

Ogłoszenia

Czytaj również

Kapitalna wiadomość w sprawie linii kolejowej do Karpacza i Kowar!

Pełna mobilizacja zwolenników Rafała Trzaskowskiego

Prace na alei Wojska Polskiego

Komentarze (114) Dodaj komentarz

~Widzę 16-04-2020 10:51
Wieloletnie zaniedbania, mści się brak stałego personelu ,liczy się tylko zysk. Wszyscy jesteśmy w ciężkiej sytuacji oprócz wierchurzki PIS.
~corrector 16-04-2020 11:52
do: ~Widzę (10:51)
Bzdura, jaki zysk, z czego zysk? W normalnych warunkach personel pracował, pandemia strachu sparaliżowała służbę zdrowia a takie placówki zostały pozostawione same sobie. Gdyby nie ludzie dobrych serc, dobra koordynacja i zarządzanie placówką mieli byśmy to co we Włoszech albo Hiszpanii. To dzięki P. Bogu nikt chorych nie pozostawił samych sobie na śmieć.
~ 16-04-2020 12:55
do: ~corrector (11:52)
Jak to jaki zysk? Nie masz odpowiednich stałych dochodów to cie tam nie przyjmą.
~corrector 16-04-2020 16:15
do: ~ (12:55)
I co w tym dziwnego, a co z utrzymaniem pacjenta kto ma to sfinansować?
~ 16-04-2020 17:34
do: ~corrector (11:52)
3 000,- od pensjonariusza a w Bolkowie 75% emerytury !
~Cor 17-04-2020 8:57
do: ~ (17:34)
Resztę 15 procent dofinansowane z budżetu państwa
~Ina 17-04-2020 9:27
do: ~corrector (11:52)
Zyski są pobyt 1 osoby 3400 ,masz taką emeryturę?Do Caritasu należy prania chemiczna co jest na terenie, ośrodek Rehabilitacji ,a NFZ dopłaca jak masz mała emeryturę a tam przebywasz, Ukrainki co za nędzne pieniądze pracowały wróciły do domu.Pracownicy najlepiej z grupą inwalidzką, na namniejszej krajowej.Oraz pracownicy niepełnosprawni np do sprzątania co rząd dopłaca.Widzialam takich młodych co prawie trawę pielili , uśmiechnięci szczęśliwi,całe życie zresztą tacy już będą
~wlan 19-04-2020 14:19
do: ~corrector (11:52)
Zgodnie z twoim sposobem myślenia. "Dzięki" Panu Bogu mamy koronawirusa, który wywołuje te problemy.
~corrector 20-04-2020 15:42
do: ~wlan (14:19)
Chyba z twoim sposobem myślenia. Wyciągasz błędne wnioski. trochę cię naprowadzę: Wszelkie zło pochodzi od ludzi dających się nabrać diabłu, a Pan Bóg zawsze wyprowadza z tego dobro. Podobnie jak na dobrze nagnojonej ziemi wzrasta obfitość plonów.
~. 16-04-2020 15:57
do: ~Widzę (10:51)
A co powiesz o wierzchówce Peorów????Nic????Boś ich koleś,taki sam jak i oni.
~asdf 16-04-2020 23:30
do: ~. (15:57)
a co ma do tego peowiec ? odwracanie kota ogonem świadczy tylko o ograniczeniu umysłowym, czyli nie masz argumentu, ale nadmiar jadu więc plujesz byle tylko pluć - BRAWO! Dyskusja nie byłą o peowcach - komentujący wyżej pisał o pisowczykach, czy Tobie się już wszystko nie pomieszało ?
~Jol 16-04-2020 18:51
do: ~Widzę (10:51)
I KO, PSL, SLD i innych.Co nie.
~Romek 17-04-2020 10:33
do: ~Widzę (10:51)
A gdzież to jest służba wiernym, gdzie zakonnice i liczne fundacje kościelne? Chyba Caritas niezły biznes na tym robi a gdy są problemy apeluje o pomoc. W końcu chyba z tego majątku można sfinansować zakup środków ochrony i innych niezbędnych materiałów...
~ADA 18-04-2020 7:46
do: ~Widzę (10:51)
Większoś z tych pensjonariuszy ma rodzinę zostali bezdusznie oddani do ośrodka. społeczeństwo konsumpcyjne nie chce starości obok siebie zero sentymentów ,każdy tylko liczy pieniądze
~Anonim+ 16-04-2020 11:00
W szpitalu przy ul. Żeromskiego, onegdaj miałem operację związaną z kamieniami żółciowymi, tam też urodziło się dwoje moich dzieci - wtedy liczba pacjentów sięgała kilkuset... ale przywiał wiatr przemian i po kapitalnym remoncie, cały ten kompleks szpitalny został PRZEKAZANY Caritasowi, by teraz miał niewiele ponad dwudziestu kilku "pacjentów"! Wystarczyła epidemia, by okazało się w jakim stopniu jest zdolna (naturalnie, nie za darmo!) do opieki nad pensjonariuszami, kościelna "służba" zdrowia.
~corrector 16-04-2020 11:36
do: ~Anonim+ (11:00)
Czytaj ze zrozumieniem Anonimie i nie siej fałszywych informacji. Jest 27 zakażonych pacjentów tylko z jednego z oddziałów a nie wszyscy na tym oddziale są zakażeni. A remonty robione tam za komuny generują tylko straty, brak izolacji, dobudówki bez fundamentów itp. szkoda gadać. Z pewnością wg. ciebie ruiny cieplickiego szpitala są lepsze od dobra które się dzieje dzięki Caritas na Żeromskiego.
~Anonim+ 16-04-2020 11:59
do: ~corrector (11:36)
No to ilu w sumie jest tam pensjonariuszy i ilu członków "załogi" opiekujących się? Jakoś nigdzie nie można tej informacji pozyskać!
~corrector 16-04-2020 12:15
do: ~Anonim+ (11:59)
A po co ci te dane? Myślisz, że zatrudnia się tam ludzi za minimalne pensje żeby chodzili z rękami w kieszeniach? Zgłoś swoją ofertę i sam zobacz jak wygląda tam organizacja pracy.
~ 16-04-2020 20:38
do: ~corrector (12:15)
60 pensjonariuszy x 3 000,- zł. miesięcznie x 12 miesięcy - tj. ponad 2 mln. rocznie
~gość 19-04-2020 17:18
do: ~ (20:38)
zyski łatwo policzyć, a wydatków już się nie przelicza. Widzę że brakuje "bystrych matematyków" którzy potrafią liczyć zyski w czyjejś kieszeni
~gość 19-04-2020 17:02
do: ~Anonim+ (11:59)
zasięgnąć języka najlepiej u źródła, a więc zapytać dyrekcji, a potem zapisać w pamiętniku
~Tosia 11 16-04-2020 11:47
do: ~Anonim+ (11:00)
Jak można się tak pastwić nad ludzkim nieszczęściem? Czy autor/ ka/ tego wpisu nie ma za grosz przyzwoitości?
~Anonim+ 16-04-2020 12:03
do: ~Tosia 11 (11:47)
Ojoj! Ale się zawstydziłem! Nieszczęściem jest powierzenie swoich schorowanych, niedołężnych rodziców w "opiekę" Caritasu - jak ta opieka, tak w rzeczywistości wygląda, to wiemy z licznych doniesień medialnych...
~Edna 16-04-2020 12:24
do: ~Anonim+ (12:03)
Czy ktoś zmusza, żeby oddawać tam rodziców? Można wybrać inny ośrodek.
~ 16-04-2020 17:38
do: ~Edna (12:24)
Np. Bolków
~gość 19-04-2020 17:06
do: ~Edna (12:24)
najlepiej zaopiekować się samem, albo wynająć wolontariusza, tylko ciekawe za jakie pieniądze, czy będzie liczone wg stawki najniższej krajowej czy może tak jak w ośrodku
~pff 16-04-2020 12:40
do: ~Anonim+ (12:03)
Nie brnij człowieku. Już wystarczająco się pogrążyłeś. Caritas i KK to nie moja bajka, ale w tym przypadku czepiasz się ich bez powodu.
~Mmm 17-04-2020 8:16
do: ~Anonim+ (12:03)
Ciekawe jakie doniesienia, proszę o linki do tych wiadomości
~pff 16-04-2020 12:37
do: ~Tosia 11 (11:47)
Pierwszy raz Cię poprę Tosiu.
~Ina 17-04-2020 10:05
do: ~Tosia 11 (11:47)
Tosia kto się pastwi ,to teraz wychodzi prawda, kto ile , za co,Zobaczysz ile takich spraw wyjdzie ,Rząd płacił.rodziny płaciły a opieką rzadna Jak byłeś rodziną , przychodziłeś, to dbali. Bez rodziny osoba samotna to opieką znikoma.
~Mmm 16-04-2020 12:12
do: ~Anonim+ (11:00)
Jakich 20? Lepiej proszę zaciągnąć prawdziwe informacje, a nie siać fermentu
~Anonim+ 16-04-2020 12:17
do: ~Mmm (12:12)
No gdzie????
~Mmm 16-04-2020 12:29
do: ~Anonim+ (12:17)
Zadzwoń do zolu i dowiesz się ilu przebywa tam pacjentów
~Wioleta 16-04-2020 11:00
A gdzie są siostry zakonne w Jeleniej jest ich pełno to one powinny się opiekować chorymi!?
~Czytelnik 16-04-2020 11:06
do: ~Wioleta (11:00)
Dlaczego Wioletko nie mozesz się tam zgłosić do pomocy bardzo byś się przydała
~Jagna 16-04-2020 11:38
do: ~Czytelnik (11:06)
Wioleta się nie zgłosi bo są księża podlegający pod diecezje legnicka i zamiast odprawiać msze dla 5 babć na chodzie , mogliby przejąć piecze i opiekę dla 20-30 naprawdę potrzebujących
~Jagna 16-04-2020 11:46
do: ~Jagna (11:38)
Kościół w tym diecezje są wspierane przez Państwo średnio 2 mld rocznie taca 1,2 mld rocznie a z Unii potrafią jeszcze z 3 mld są to dane szacunkowe , pieniędzmi jakimi prosperuje Caritas to mld dwucyfrowe Księża dostają przecież normalne comiesięczne wypłatę nie robią tego za darmo.
~Edna 16-04-2020 11:54
do: ~Jagna (11:46)
Rozwalasz mnie tymi swoimi mądrościami. Nie wiem skąd masz takie informacje?
~poiu' 16-04-2020 12:25
do: ~Edna (11:54)
Sadzę (ba, jestem przekonany ! ), że informacje Jagny są nawet zaniżone.
~asdf 16-04-2020 23:37
do: ~poiu' (12:25)
Sądzić to Cię będzie ktoś inny. A póki bez rozumienia finansów kościoła MILCZ. Jeśli masz jakieś konkretne dane, a nie denne frazesy - przedstaw je, tak aby inni mogli obiektywnie ocenić wartość danych, powołaj się na wiarygodne źródło, a nie plujesz, żeby pluć i powtarzasz frazesy zasłyszane tu i ówdzie. Z Twojej wypowiedzi nie wynika czy mają za dużo czy za mało, skąd i dokąd trafiają środki - jest tylko stwierdzenie mają dużo i ch... bo ja tak uważam.
~Mmm 16-04-2020 12:52
do: ~Jagna (11:46)
Skąd ty bierzesz takie informacje? Idź sprawdź te wiadomości, ale nie z wyborczej, czy tvn
~Grażyna 16-04-2020 13:19
do: ~Mmm (12:52)
To nie są informacje tylko fakty , życie nie zaczyna i nie kończy się codziennie o 19.30 na Wiadomościach tam masz Polskę miodem i mlekiem płynącą , ani słowa o cięciach dla nauczycieli , o kilkudziesięciu tysiącach zamkniętych firm których ZUS w żaden sposób nie uratował o manifeście przeciw aborcji no i w końcu o maseczkach z Chin dużej całej partii wycofanych w Holandii , części w Hiszpanii bo do Nas przecież hucznie Antonowem (choć mogły poleciec trzy Dreamlinery Max które stoją i są Polskiej firmy LOT i było by w milionach taniej) przyleciały - ani słowa czy są bezpieczne, maja atesty no i czy faktycznie są tym co na opakowaniu.
~Iza 16-04-2020 14:35
do: ~Grażyna (13:19)
Hahaha, odpowiedź odpowiednia na poziomie tvn.I co jeszcze, ściemniaj dalej bajkopisarzu.
~Kotek 16-04-2020 15:51
do: ~Grażyna (13:19)
Antonow robi wrażenie i pinokio na jego tle. Cóż jak za gierka
~krknosriese 16-04-2020 23:13
do: ~Grażyna (13:19)
Wlasnie przylecial do Poznania i w ladowni przywiózł, tyle, ze trzeba dwanaście takich kursów na tą objętość co dostarczyl 225
~asdf 16-04-2020 23:46
do: ~Grażyna (13:19)
Do Grazżyna: ukrywanie się przez proxy za każdym razem pod innym adresem IP wskazuje na Twoje tchórzostwo, wpadasz tylko tutaj żeby pier....ć bzdury, kompletnie wyssane z palca. Do Mmmm: co do tego ma tvn czy wyborcza ? jakieś uprzedzenia masz ? Rozumiem, że wichrzysz spisek - tak ludzie z manią prześladowczą tak mają. Media jak każde inne, piszą co im się podoba, czasem tak, czasem "s..k", ale meritum jest podobne. Jeśli miałbym typować najbardziej wybiórcze i manipulujące (wręcz oszukujące) media to obstawiałbym na pierwszym miejscu TVP. Twój problem polega na tym, ze utożsamiasz się tak bardzo z niektórymi grupami społecznymi, że sam zapominasz co to jest obiektywizm, nie potrafisz zdystansować się od problemu żeby przyjrzeć się zdarzeniu z innej perspektywy.
~Ha ! 17-04-2020 2:58
do: ~krknosriese (23:13)
no teraz juz wiadomo, gdzie te 320ton masek z 400! Wuc ubral swoje oblicze jednoczesnie w 2 maski. Teraz jezeli co 10 min bedzie zmienial, a jeszcze dobierze 3 bo mu sie nalezy!, to wszystko jasne !!!
~Ina 17-04-2020 9:08
do: ~krknosriese (23:13)
Trochę maseczki sprowadziła Kulczyk,A dlaczego teraz okazało się że polskie firmy mogą szyć maski Dlaczego nie zrobione tego przed wirusem w Polsce .tylko sprowadzano za którą kasę .
~. 16-04-2020 15:35
do: ~Jagna (11:46)
Ciekawe skąd zaczerpnąłes te informacje??????Pewnie z TVN,wrogiemu Kościołowi.A w ogóle ...skaď Ty to wszystko wiesz,Wszechwiedzacy,byłeś, widziałeś sprawdzałaś.Nie oczerniaj. więc
~ 16-04-2020 15:35
do: ~Jagna (11:46)
Bardzo trafne spostrzeżenia - Kościół Katolicki to najbogatsza firma w Polsce, posiadający majątek liczący setki miliardów złotych.Zamiast skorzystać z własnych środków i zatrudnić własny personel w swoich ośrodkach leczniczych błaga innych o pomoc i domaga się od innych pieniędzy. To obrzydliwy przejaw tak zwanego miłosierdzia katolickiego, świadczący jednoznacznie czym w istocie jest ta instytucja. Może w obecnej trudnej sytuacji do niektórych to dotrze.
~Edna 16-04-2020 11:49
do: ~Jagna (11:38)
Ksiądz, który myje staruszkę i zmienia jej pampersy? Może najpierw zastanów się, zanim napiszesz.
~Mmm 16-04-2020 12:26
do: ~Edna (11:49)
A co, myślisz, że Ksiądz, to tylko kasę bierze, a nie może takich rzeczy robić? Jak nakarmić, czy umyć chorego człowieka? Mam nadzieję, że lewactwo do końca nie odarli was z czlowieczenstwa
~Edna 16-04-2020 13:10
do: ~Mmm (12:26)
Lewactwa nie znoszę, a moja intencja była zupełnie inna. Nie chciałabym być staruszką, której ksiądz zmienia pampersy.
~Obca 18-04-2020 22:46
do: ~Edna (11:49)
A czego ksiądz nie może,jak jadą na misję do Afryki to wszystko muszą robić.Tylko e Polsce to prawie jak święte k..,y Wyćwiczeni w ściąganiu pieniędzy od ludzi,rządu , uni. różnych dotacji
~Wolontariat 16-04-2020 11:51
do: ~Jagna (11:38)
To może Jagna się zgłosi? Zamiast pisać złośliwe komentarze zrobi wreszcie coś pożytecznego.
~Grażyna 16-04-2020 12:50
do: ~Wolontariat (11:51)
To nie są złośliwe komentarze , tylko fakty ! Głoszone tezy przez papieża Franciszka , mają się nijak do zmanierowanego kleru w Polsce. Lepiej siedzieć na plebani , odklepać trzy różańce i czekać aż samo się zrobi , z drugiej strony tak duży obiekt który pomieści kilkaset osób , wykorzystywany jest za darmo przez Caritas na 20 ?! Jelenia Góra to bardzo bogate miasto ! Nikt by z stamtąd nie uciekał gdyby było
~Mmm 16-04-2020 13:11
do: ~Grażyna (12:50)
Jak ciebie zżera nienawiść do kościoła, i piszesz kłamstwa, uśmiechnij się, jest taki piękny dzień
~Tosia 11 16-04-2020 16:10
do: ~Grażyna (12:50)
Tak naprawdę to przedstawiciele kleru są różni i stwierdzenie, że są zmanierowani to nadużycie. Wszędzie trafi się czarna owca. Wśród lekarzy także.
~corrector 16-04-2020 12:00
do: ~Jagna (11:38)
Skąd wiesz,że księża się nie zgłosili, sprawdź i nie powtarzaj lewackich bzdur.
~. 16-04-2020 16:02
do: ~Jagna (11:38)
Ale na oczernianiem ma czas????
~Mmm 16-04-2020 12:14
do: ~Wioleta (11:00)
No przecież są tam zamknięte, chyba nie uważasz, że pójdą siostry po 70 roku życia, może ty idź z pomocą
~JANUSZ BIZNESU 16-04-2020 20:14
do: ~Wioleta (11:00)
tepoto - są tam z narazeniem zycia i zdrowia rektor seminarium legnickiego i piecioro kleryków , siostry zakonne i inni - pouciekali tchórze ...... jest pani sprzataczka i trzy opiekunki niema takich madrali jak ty
~Edna 16-04-2020 11:08
Proszę sprawdzić ilu tam jest pacjentów... Bo te kolejne 91 testów to robili przechodniom na ulicy? To co pani pisze to kompletne bzdury. Trzeba było zgłosić się i prowadzić "niekościelny" ośrodek.
~mosze ciekawe 16-04-2020 11:21
a czy to prawda że testy pojechały na badanie do drezna - to w Polsce się już nie robi tylko niemczech - czyżbyśmy byli już niemieckim landem heh czy w tekturowym państwie brak jest niestety pieniędzy aby powstały takie laboratoria - a nie bo od 30 lat polska jest niszczona przez ludzi z pis,po,psl,sld i innych a czesto już przez dzieci i nawet wnuków tych z pis,po,psl,sld i pozostałych ..
~Iks 16-04-2020 11:25
do: ~mosze ciekawe (11:21)
Wymyślasz sobie bzdurę i się nią nakręcasz. Masz w tym jakiś cel?
~mosze ciekawe 16-04-2020 15:44
do: ~Iks (11:25)
a nie widzisz co zrobili przez ostatnie 30 lat z Polską i Polakami - no chyba że jesteś z którejś z antypolskich partyjek to ok rozumiemy cię
~. 16-04-2020 15:58
do: ~mosze ciekawe (11:21)
Oj chyba jesteś na bakier z historią.Radzę zajrzeć do podręczników i nauce o współczesnym świecie.
~. 16-04-2020 16:05
do: ~mosze ciekawe (11:21)
No,niestety Peory polikwidowali kiedyś niektóre laboratoria i teraz w Polsce ich brakuje.Uznali za niepotrzebne.
~katolik 16-04-2020 11:55
A co z lekarzem który wieczorem poszedł po cole bez maseczki .....??? czy ktos z dyrekcji wie o tym ? dziwnym trafem film szybko został usuniety z sieci!!!! Jeśli placówka ta jest zarządzana przez kurie to proszę aby ci wspniali księża popracowali . Tyle mówia o miłosierdziu, o bliżnich których należy kochać ... Proszę pokażcie teraz jak to jest z tą wiarą . Ile jest wiary a ile obłudy . A o pieniądzę prosze pytać o. Tadeusza on ma tyle ale tylko dla siebie ... amen
~corrector 16-04-2020 12:32
do: ~katolik (11:55)
Przecież kierownik w artykule wyraźnie powiedział, że kwarantanną został objęty drugi oddział więc pozostała część obiektu jest wolna. Nie musisz ich pilnować zostaw to służbom.
~. 16-04-2020 15:49
do: ~katolik (11:55)
A Ty potrafisz kochac?????? Z twoich wpisów widać,że tylko nienawidzieć
~. 16-04-2020 15:51
do: ~. (15:49)
Przepraszam moja odpowiedż była skierowana do kogoś innego,a nie do Katolika.
~. 16-04-2020 15:54
do: ~. (15:51)
Jednak do tzw katolika
~. 16-04-2020 15:53
do: ~katolik (11:55)
Tzn ile,skoro tak świetnie jesteś poinformowany???i ile ma Tadeusz,jak piszesz.I Ty odpisujesz się jako katolik???Wstyd.Tacy jak ty katolicy
~Thrdhrehrh 16-04-2020 12:11
Jakich wolentariuszy?! ZOL to jednostka która może zatrudniać pracowników, Catritas ma mnóstwo pieniędzy, nie dajcie się naciągać.
~Mmm 16-04-2020 12:22
do: ~Thrdhrehrh (12:11)
Ty biedny człowieku, jaki ty jesteś nieszczęśliwy, skoro w tak p..stacki sposób piszesz, nie dajesz, więc nie komentuj
~Grażyna 16-04-2020 12:53
do: ~Mmm (12:22)
Rydzyk nie narzeka na brak rąk do pracy , tylko kasę potrzebuje , może jakaś wymiana przepiszcie Ośrodek na niego , a on na pewno zaopiekuje się tą garstką 20 osób bądź co badź pokrzywdzonych prze zlos
~. 16-04-2020 15:44
do: ~Grażyna (12:53)
Ojciec Rydzyk,nieuku.
~. 16-04-2020 15:46
do: ~. (15:44)
A jaka jest twoja kasa za te p..stackie wpisy!????
~. 16-04-2020 15:47
do: ~Thrdhrehrh (12:11)
Znowu odezwał się....Wszechwiedzacy.
~. 16-04-2020 16:06
do: ~Thrdhrehrh (12:11)
A może Wielka Orkiestra Owsiaka, pomoże???? Tyle rzekomo robi.....(Dla Owsiaka)
~Pomoc 16-04-2020 12:11
Uzdrowisko jest na przestoju. 30 pielęgniarek czeka na pracę i powołanie.
~ 16-04-2020 12:11
Katole i pisiory zgłaszać się na ochotnika a napewno wylądujecie w niebie.
~Mmm 16-04-2020 12:21
do: ~ (12:11)
Jak tak dalej pójdzie, to na starość będziesz mógł liczyć tylko na ludzi wiary, więc daruj sobie to ujadanie lewackie
~Mmm 16-04-2020 12:40
do: ~ (12:11)
Jeszcze wy wszyscy, którzy plujecie na kościół, napiszcie oświadczenie dla rodziny, u notariusza, że nie chcecie mszy pogrzebowej, a na starość wyrażacie wolę pobytu nie w w instytucji kościelnej, jak Caritas,tylko w lewackim domu tzw pomocy, gdzie poddam się eutanazji i uśpią mnie jak psa
~zwykla@baba 16-04-2020 16:01
do: ~Mmm (12:40)
Czy pogrzeb to koniecznie musi być z mszą tej jednej jedynej słusznej wiary?
~Tosia 11 16-04-2020 16:11
do: ~zwykla@baba (16:01)
Nie musi
~. 16-04-2020 16:11
do: ~zwykla@baba (16:01)
Nie,wolność wyboru.Zawsze tak bylo,nie wiedziałeś????
~. 16-04-2020 15:37
do: ~ (12:11)
Znowu to samo!!!!Nakręcony,ciągle to samo.Czy tylko to potrafisz pisać,nieuku???
~. 16-04-2020 15:41
do: ~ (12:11)
Peory- nieroby,kwiczoly....dajcie przykład!!!!
~. 16-04-2020 15:43
do: ~. (15:41)
Czy tylko potraficie opluwać,używać wulgaryzmów...I donosić? Macie okazję,aby nareszcie coś zrobić dla narodu.!!!
~ 16-04-2020 12:32
Jak ksiądz zaczoł rządzić , to zaczoł od czystki personelu a ich miejsc wsadził swoich , niech napiszą ile biorą za pacjenta bo zwykłego Kowalskiego nie stać , chyba że ma w rodzinie radnego , jeszcze jest najtańsza Szklarska Poręba
~corrector 16-04-2020 12:52
do: ~ (12:32)
I dzięki temu placówka została wyprowadzona z zapaści i zaczęła normalnie funkcjonować i spełniać swoją służebnąrolę rolę
~. 16-04-2020 15:40
do: ~ (12:32)
Masz okazję,żeby tam pójść i popracować, a nie zajmować się oszczerstwami!
~gosc1234 16-04-2020 12:56
a jakieś słowa na temat zakażonych pracowników ZOLu ? jak się czują ? gdzie się znajdują? kompletnie nic...
~corrector 16-04-2020 16:38
do: ~gosc1234 (12:56)
Czytaj uważnie: "Pacjenci trzeciego oddziału czują się dobrze psychicznie, również dzięki temu, że pojawili się wolontariusze, jest ksiądz, a jedna z sióstr zakonnych jest też psychologiem – podkreśla kierownik zakładu."
~Dorsz 16-04-2020 13:59
Czytajcie ze zrozumieniem. Nigdzie nie padło, że "zakażonych Coronawirusem". Używa się słowa "zakażenie", ale równie może to być zakażenie grypą lub innym paskudztwem; np. wszawicą. Proszę o zaprzeczenie.
~corrector 16-04-2020 16:42
do: ~Dorsz (13:59)
Z czyim zrozumieniem twoim? "przedstawiciele Zakładu Opiekuńczo–Leczniczego Caritas Diecezji Legnickiej poinformowali o aktualnej sytuacji w placówce, w związku z pandemią koronawirusa."
~Dorsz 17-04-2020 7:46
do: ~corrector (16:42)
To, że w temacie nie oznacza, że na temat.
~J23 16-04-2020 15:11
A Biskupi nie zgłoszą się na ochotnika co im zależy i tak w domu siedzą i patrzą ile na koncie a Senator Mróz i całą oficjela też mogą iść przecież ich zaraża nie dopadnie tak jak się nie można zarazić przyjmując komunię ręki do ust no księża jazda
~. 16-04-2020 15:38
do: ~J23 (15:11)
Gorzej jest z Tobą, bo siedzisz,nakręcasz i głupoty piszesz!!!
~Mmm 16-04-2020 18:36
do: ~J23 (15:11)
To wyślij swoich rodziców
~ 16-04-2020 17:00
Niestety fakty są takie, że Caritas jest ostatnim miejscem gdzie można liczyć na ludzkie miłosierdzie ze strony zarzadzajacych😥fatalne pensje, zachęcanie do donosicielstwa, podłości i cwaniactwo. Brak podstawowych środków ochrony co odzwierciedliło się szybko rosnącej ilości chorych. Pieniędzy mają całkiem sporo a i tak grają przed ludźmi biednych i potrzebujacych. Te pieniądze z datków i tak nie trafią do potrzebujacych, ojciec dyrektor kupi nowy samochód lub wybierze się na egzotyczne wakacje jak będzie to już możliwe. Smutne i niestety prawdziwe. Nie gdybam.... Nie mają niczego wspólnego z nauką Jezusa Chrystusa
użytkownik facebook 16-04-2020 20:10
Nic na Caritas nie trzeba dawać, ani tam siê udzielać. To jest oddzia£ i skrzyd£o propagandy Kościo£a Katolickiego. Oni tylko wykorzystujá tych potrzebujácych ludzi, jako instrument do wzbudzenia litości u Ludzi. Tym budujá ich propagandé, niby pomagajác , ale przaz to tylko wyciágajá od ludzi pieniádze , króte to pieniádze nastépnie pozytujâ na balangi z udzia£em miédzy innymi ofiar gwa£tów w postaćci dzieci !
~ten sam Rycho 16-04-2020 20:33
Moja mama po udarze trafiła do ZOL w 2013 roku.Miała dobre warunki.Codziennie przez ten rok odwiedzaliśmy ją.Pracował tam pewien pan doktor,człowiek dusza.Oddany swojemu powołaniu i anioł dla pacjentów,którzy mu ufali.Dawał z siebie wszystko dla tych biednych i chorych ludzi.Pewnego dnia czar prysł.Zaczął się żegnać ze wszystkimi ze łzami w oczach,bo został zwolniony.Witaminą C nie można leczyć,a taką mu oferowali dla pacjentów.Doktorze Ś.pełen szacun i pozdrowienia .
~Ah 16-04-2020 22:00
Pobrali test połowe ktoś zanieczyscil moze specjalnie żeby ich nie badać zwlekaja czekaja nie wiadomo na co tak dziala PIS
~Q!wsa 16-04-2020 22:49
obrońcy nienarodzonych , katecheci alumni i inne na start !!!
~asdf 16-04-2020 23:31
do: ~Q!wsa (22:49)
MILCZ jeśli nie masz nic inteligentnego do napisania.
~asdf 16-04-2020 23:53
A mi żal tych staruszków, żeby na jesieni swojego życia nie było komu zapewnić im pełnej opieki. Większość rozprawia tutaj dyrdymoły o politycznym zabarwieniu, a tam są ludzie, często nieporadni, wymagający całodobowej opieki. Oby i wam nie przyszło kiedyś być w takiej sytuacji.
~WłączMyślenie 17-04-2020 7:59
Brak badań nad dużymi dawkami z witC w Polsce, brak tych informacji w mediach to przestępstwo!!! Władza będzie twardo rozliczana za umyślne zaniechanie pomocy, ukrywanie informacji ratującej ludzkie życie chorym ludziom. Zakaz stosowania wlewów z witaminy C w polskich szpitalach będzie surowo rozliczane. Brak w Polsce badań nad dużymi dawkami witaminy C w trakcie trwania epidemii to przestępstwo medyczne na wysokich szczeblach. Wy lekarze też będziecie za to odpowiedzialni. Chiny właśnie się uczą i potwierdzają to o czym od lat mówi i pisze Jerzy Zięba, w Polsce mamy wybitnego profesora medycyny Andrzeja Frydrychowskiego który też o tym mówi. Chińscy lekarze wprowadzili oficjalnie do leczenia COVID-19 protokół HD-IVC czyli duże dawki witaminy C: http://www.drwlc.com/blog/2020/04/16/video-conference-with-dr-zy-peng-of-the-worlds-first-high-dose-ivc-trial
~Ina 17-04-2020 8:50
Z tego co się orientuję pobyt kosztuje 3400.Tyle chyba płacą osoby prywatne + leki i papierosy trzeba przynieś.Sa osoby przyjęte zmniejsza emeryturą ale do 3400 dopłaca FunduszZdrowi to znaczy my wszyscy bo to budżet.Pod Caritas podlega też Rozbudowana Prania Chemiczna, oraz Ośrodek Rehabilitacji ,zyska są spore a nawet bardzo duże Kłopoty z pracownikiem są bo wyjechały Ukrainki .Pracownicy opłacani za minimalne najmniejsze wynagrodzenie.Umowy o prace tylko latami na czas określony i najlepiej z grupą inwalidzką. A wyzysk człowieka bardzo
~jan 17-04-2020 16:47
O Matko,ludzie skąd w was tyle jadu??
~skąd? 19-04-2020 11:24
do: ~jan (16:47)
Od takiego małego purchawego karakana co krzyczał o zdradzieckich m..dach i k..aliach.
~A kuku 18-04-2020 23:35
Niektórym tu powinno gęby wykręcić od sączenia jadu. A tymczasem...W ośrodku jest paru w pełni zaangażowanych i oddanych pacjentom pracowników a tych którzy nie przystąpili do pracy (poszli na urlop lub zwolnienie) zastąpiły własnie siostry zakonne, rektor i klerycy seminarium legnickiego. TU właśnie jest Kosciół - przy potrzebujących! Nadal powinno się wspomóc wolontariatem! https://www.radioem.pl/doc/6262890.Rektor-alumni-seminarium-i-siostry-zakonne-dobrowolnie-poszli

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

W Podgórzynie za wodę jak za złoto!

Będzie rondo – kierowcy odetchną

Przetarg na remont "zameczku"

Ścieżka na granicy miasta gotowa

Będzie nowy szpital onkologiczny

Sonda

Pojawiają się głosy, że w związku z zaległościami w nauce, spowodowanymi pandemią, wszyscy uczniowie powinni powtarzać rok. To dobry pomysł?

Oddanych
głosów
636
Tak
24%
Nie
73%
Nie wiem
3%