MenuZamknij

WIADOMOŚCI

SPORT

Nowy teledysk Sebastiana Rutkowskiego

Wiadomości: Kraj
Wtorek, 26 marca 2013, 8:07
Aktualizacja: Środa, 27 marca 2013, 7:44
Autor: Mea
Fot. Archiwum Menedżera
Można już zobaczyć zapowiedź teledysku znanego piosenkarza z Jeleniej Góry Sebastiana Rutkowskiego do jego najnowszego singla pt. „Powiedz mi” oraz materiał z planu zdjęciowego do klipu. Premiera piosenki i teledysku odbędzie się już w przyszłym tygodniu.

Młody jeleniogórski piosenkarz, który był półfinalistą programu muzycznego „Must Be The Music”, znany jest już w Polsce i za granicą. Kariera Sebastiana nabiera tempa, współpracuje z polskimi oraz zagranicznymi producentami, czego efektem jest m.in. debiutancki singiel zatytułowany „Used”, którego światowa premiera miała miejsce we wrześniu 2012 roku.

Teledysk kręcony był głownie w Jeleniej Górze. Singiel został wyprodukowany przez Petera Hammonda. Przy produkcji współpracował również Andy Jackson - nominowany do nagrody Grammy w dziedzinie inżynierii dźwięku oraz współpracujący z takimi gwiazdami, jak choćby zespół Pink Floyd. Dzięki temu Sebastian przeszedł do historii polskiej muzyki jako najmłodszy polski wokalista, którego singiel zadebiutował w sprzedaży w świecie (iTunes, Spotify, Amazon, Beatport i ponad 100 innych sklepów cyfrowych).

Teraz można zobaczyć oficjalny materiał „making of” z planu zdjęciowego do klipu Sebastiana Rutkowskiego, do jego najnowszego singla „Powiedz mi” oraz zwiastun klipu, którego premiera już niebawem. Singlem zajęło się wydawnictwo HQT Music Group.

- Nowy singiel jest, jak obiecywałem fanom, nagrany po polsku. Tekst nawiązuje do mojego debiutanckiego singla „Used” i jest jego kontynuacją. Jeśli chodzi o teledysk, to mieliśmy na nim sporo zabawy, ale też sporo trudności, które musieliśmy pokonać. Efekty będzie można zobaczyć już wkrótce, a tymczasem zapraszam na teaser oraz materiał „making of” z planu klipu – powiedział Sebastian Rutkowski.

Teaser zapowiadający klip i materiał z planu zdjęciowego:

Ogłoszenia

Czytaj również

Ostatnia prosta kandydatów

Areszty za rozbój i kradzież

Znikną bariery w podstawówkach

Komentarze (20) Dodaj komentarz

~xxx 26-03-2013 8:58
gimbaza jedziemy jedziemy ! panie rutkowski a co z pana wykształceniem ? jak postępy w nauce?
~barbapapa 26-03-2013 9:03
jaka z niego tam gwiazda? może w gimnazjach...
~anuszka 26-03-2013 9:58
Gratulacje dla Sebastiana! Cieszę się bardzo, ze młody człowiek z naszego miasta robi karierę. Tym bardziej, ze kibicuje mu moja czternastoletnia corka. :)
~rocco 26-03-2013 11:01
co sie dzieje czego tak slabo jadem plujecie? hehe....to takie nie Polskie..zal d. sciska ze komus cos w zyciu wychodzi
~xd 26-03-2013 15:26
Ok, przyznaję nie cierpię rodzaju muzyki jaki tworzy i może dlatego go nie lubię, ale miło widzieć, że coś mu w życiu wychodzi i wybija się z tej "Jeleniej Dziury"
~... 26-03-2013 16:00
Ale gwiazda... Jakaś młoda podróbka bibera... Masakra!.
rymcycymcy 26-03-2013 19:02
Bardzo podobał mi się pierwszy teledysk ...głównie z powodu nieśpiewania młodocianego gwiazdora ! :) ...w zasadzie wystarczył sam występ zgromadzonych tam nastolatek ;) ...świetna produkcja, brawo ! :)
~Buhahaha 26-03-2013 19:37
Tania podróba Biebera. Śpiewać może każdy, ale wiadomo ,ze nie wszystkim to wychodzi. Bardzo mnie smuci to że taka postać która dostaje gotowe elektroniczne bity i mikrofon robi kariere a porzadne zespoły z Jeleniej Góry i okolic, które prezentuja talent ludzi a nie elektronike, graja w podziemiu.
~ala 26-03-2013 23:03
Chłopak ma świetny głos i życzę mu, aby mu się udało wybić i zrobić wielką karierę. Niech tylko nie zapomina o szkole, a obserwowałam, że tak było do tej pory. Świetnie był i dobrym w swym fachu, ale też wykształconym...
~normalny 26-03-2013 23:37
~Buhahaha | mówisz że śpiewać każdy może.To może ty na zaśpiewasz swoim baranim głosem? Może jesteś zastępcą Pavarottiego ??Dostaje gotowe bity mówisz??A co osobiscie mu je robiłeś?jesteś zwykłą tanią żenadą,zazdroszczącą każdemu komu coś się uda.Przez takich jak Ty ten kraj pada w gówno.Tobie tylko gnój z obory wyrzucać.Choć nie wiem czy to nawet byś potrafił.Mocny w gębie,cienki w uszach.
~Thebrymbrym 26-03-2013 23:42
Sprzęt w studiu muzycznym z każdego z nas może zrobić gwiazdora ! Wystarczy kasiorka... np tak rymcycymcy, mogę się zakładać że gdyby miał ochotę, wybrałby karierę muzyczną niż na Jelonce ;) Bang !
~grumpy 27-03-2013 0:53
mimo wszystko zycze mu powodzenia, moze kiedys wykupi pol jeleniej dziury? kto wie... ;)
~barbapapa 27-03-2013 0:59
wystarczy "auto-tune" i śpiewać każdy może...
~ 27-03-2013 8:15
Jestescie glupi, zlosliwi, beznadziejni.I zazdrosni! Chlopaczek stara sie, by Jeleniej Dzirze pokazac srodkowego palca i tak ma byc! Ze Biber???? NO I KUZWA CO?????? ma moze idola, to niech ma. Lepsze to, niz wasze komentarze w kapciach, przy laptopie i piwku. Jakie to miasto zle, beznadziejne, niedobre. Wasze plugawe i zawistne komentarze ....fuuuuu....
~Pweniak 27-03-2013 10:04
Jak dla mnie ten chłopaka na 100% zrobi duzą karierę. Nie miałem okazji porozmawiać z nim osobiscie, ale znam kilka osób, które znają go bardzo dobrze i śmiem twierdzić, ze do dobry, bystry, uczciwy i bardzo zdolny młody człowiek, któremu życzę jak najlepiej. Nie przejmuj sie głupimi komentarzami i idź do przodu, walcz o siebie i swoje marzenia, a na pewno dasz radę! POWODZENIA
~ 27-03-2013 11:06
Do poprzednika- wielkie dzieki za ten komentarz.-W zupelnosci nie znam chlopaczka, ale dziwie sie negatywnym komentarzom. Czym sa powodowane? Przeciez jesli ktos jest niezdolny, jego spiewanie jest do kitu itp. to nic z tego nie bedzie, bo nie bedzie mial zbytu na swoje wypociny. Ale w tym przypadku jest inaczej: ktos go slucha, lubi, kupuje. Dajcie mu spiewac, zyc, tworzyc, nawet gdyby to bylo do kitu. Jesli ma swoich wielbicieli, nie nasza sprawa!Nie sluchajcie go po prostu.A jesli on sie wybije, bedzie znany,i opusci to beznadziejne, chore miasto, to wam szczena do ziemi opadnie, czego wam serdecznie zycze.Tego doziemnego opadu szczeny.
~Lulka 27-03-2013 12:45
Ja szanuję to co robi Sebastian i osobiście uwiebiam jego muzykę i słucham jej całh czas
~ 27-03-2013 13:04
Prosze bardzo! i ON WLASNIE DLA NICH SPIEWA!!!! jak sie komus nie podoba- sluchaj Polomskiego albo hiphopu. Ale nie pisz bzdetow, ze kazdy moze spiewac i kazdy umie....jaka wy macie pasje? Jestescie w tym dobrzy? co potraficie? siedziec przed kompiterem w kapciach i tworzyc bzdety.
~do wyżej 27-03-2013 22:48
Koleś, przestań się już podniecać... Większość komentarzy, to Twoje wypociny i obrona tego beznadziejnego małolata!. Każdy ma prawo wyrazić swoją opinię...
~BIG UP 20-04-2013 13:20
Pieprzenie od rzeczy sie tutaj szerzy... Fakt1. Chłopak jest półfinalistą MBTM Fakt2. Bezapelacyjnie potrafi śpiewać i nieraz to udowodnił Fakt3. Nikt z Was nie był przy produkcji, wiec nie gadajcie co i z kim robi. Fakt4. Często widzę go w największych telewizjach Fakt5. Prawie 30.000 fanów na facebooku Fakt6. Podpisany kontrakt w wytwórni fonograficznej Fakt7. Realnie współpracuje z bardzo znanymi producentami. Fakt8. Nikt mu tego za darmo nie dał, cieżko na to pracuje O czym więcej dyskutować?? Zamknijcie mordy i do pługa wracajcie, a chłopak niech się rozwija!

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Będzie referendum w Jeleniej Górze?

Radny KO: Szyszko już, a kiedy reszta?

Stop marginalizacji średnich miast

Znów odmierza czas

Dojrzały KSON z ambsadorami

Sonda

E-papierosy są lepsze od zwykłych?

Oddanych
głosów
577
Tak
13%
Nie
66%
Nie wiem
21%