MenuZamknij

WIADOMOŚCI

SPORT

Niemcy traktują Polaków jak złodziei i przestępców

Wiadomości: Region Jeleniogórski
Poniedziałek, 4 lutego 2008, 9:12
Aktualizacja: 9:13
Autor: TEJO
Fot. Archiwum
Niepokojące doniesienia z nadgranicznych miast. Kontrole niemieckiej policji, które po wejściu Polski do strefy Schengen stały się codziennością, są dla naszych rodaków upokarzające.

Pisze o tym poniedziałkowa Polska Gazeta Wrocławska. – Niemieccy funkcjonariusze traktują Polaków jak potencjalnych złodziei i przestępców – donoszą dziennikowi kontrolowani.

A niemiecka policja czyha na nich tuż za przejściem granicznym. Funkcjonariusze co kilkanaście minut zatrzymują samochody, a jeśli trafi się im Polak, sprawdzenie jest gruntowne. Bywa, że dokładnie przeszukowana jest zawartość bagażnika, a policjantom w czynnościach towarzyszą… psy służbowe. – To prawdziwe łapanki – nie przebierają w słowach zdenerwowani rodacy, którzy wpadli w policyjne sidła Niemców.

Drobiazgowe kontrole to skutek wzrostu kradzieży aut – tak niemiecka policja tłumaczy postawę policjantów przy kontrolach nadgranicznych. Gazeta donosi, że będzie ich jeszcze więcej. W dodatku Niemcy podkreślają, że wielu Polaków, sprawców przestępstw, ucieka na ich terytorium.

Ogłoszenia

Czytaj również

Stoi kolej na Kopę

Dwa dni mega rabatów w salonie i serwisie Volkswagen, Audi oraz SEAT w Lubinie podczas Black Friday

Tu też świętowali

Komentarze (34) Dodaj komentarz

~_rymcycymcy____ 4-02-2008 9:50
Policja niemiecka ma to czego brakuje naszej ...skuteczność. A jeżeli przestępczość napływa im ze wschodu, to wzięli się za to towarzystwo :) W artykule zabrakło jednej informacji. Podczas kontroli są bardzo uprzejmi. Jeśli nie masz nic na sumieniu, to krzywdy nie zrobią ;)
~tytan 4-02-2008 10:54
Chyba takie skuteczne dzialania policji nie dziwią , przeciez mamy opinię najwiekszych zlodzieji i brudasów w Europie , przeciez w ubieglym roku prasa pisala o napadach na skley jubilerskie w Hanowerze przez polską szajkę, o zlapanych zlodziejach w Danii,o rabunkach w Wiedniu , o pościgu Chorwatów za bandytami z Polski których dopadnieto , o dziesiatkach zatrzymań polskich zlodzieji wlamywaczy do domow i samochodów w Niemieczech , Szwecji , Austrii. O wyczynach naszych rodaków w Anglii nie wspominając.Wiele gazet w calej europie pisze najwięcej wlaśnie o zlodziejskich wyczynach naszych rodakow.A po zniesieniu granic cala ta zlodziejska szarańcza uderzyla na zachód , najgorzej że za takich cierpią uczciwi ludzie co nie przyjmuja do wiadomości mieszkańcy w unni. Przed Świętami na Zabobrzu skradziono VW na tablicach zachodnich - ciekawy jestem co mówią swoim sąsiadom po powrocie do domu wlaściciele tego samochodu skradzionego im samochodu. A policja zachodnia nie bez kozery dziala już aktywnie tuż zaraz za granicą , ich praca oparta jest na wnioskach , faktach i dlatego tak czynia bo muszą z tym zlodziejskim elementem i przestępcami zrobić porządek i zrobią bo oni nie gadają a dzialaja. . Szkoda tylko , że niewinni lidzie mogą tez być traktowani jak potencjalni przestępcy -handlarze narkotykow , zlodzieje ,ale niestety taki jest obraz Polaka który stworzyliśmy sami.Marzeniem jest , aby Polska nasza policja i prokuratura tak skutecznie i aktywnie dzialala w zwalczaniu tych kanalii spolecznych ,zlodzieji i calego tego dziadostwa wyjętego spod prawa.Ale to chyba nam nie grozi w najbliższych latach.A szkoda.
~Daniello 4-02-2008 10:58
Polacy sami są sobie winni, sami sobie wyrobili taka opinię więc teraz muszą ponieść tego konsekwencję.
~xxx 4-02-2008 11:15
o czym mówić cały były DDR to prostaki i chamy
~Omega1 4-02-2008 11:33
Faktem jest,ze niemieccy policjanci robia drobiazgowe kontrole polakom.Sam sie z tym kilka razy spotkalem.Ale jak ktos juz napisal wczesniej jezeli jest wszystko OK to sa bardzo uprzejmiNieraz uslyszysz "MILEGO DNIA","DZIEKUJE","SZEROKIEJ DROGI"...Jezeli nie cwaniakujesz,nie pyskujesz nie ma sie czego obawiac...Trzeba zrozumiec,ze to jest ich praca, a skutecznosc maja wysoka.Ludzie,ktorzy narzekaja to sa Ci,ktorzy z reguly nawet w najmniejszy sposob podpadli...Ale nie winmy Niemcow za to tylko nas samych...Sami wyrobilismy sobie taka opinie ,a nie inna.Pisal o tym tytan.Polak uchodzi w Niemczech za cwaniaka,zreszta taki glupi przyklad na autostradzie.Niemiec jak jest ograniczenie do 120 km/h nie pojedzie wiecej, a Polak "ile fabryka dala",a pozniej zaczyna sie narzekanie,ze nieslusznie dostal mandat,ze policja niemiecka jest zla,ze sie czepiaja...Drugi przyklad to jest holowanie polskich aut,Polak narzeka,ze Niemcy nie dopuscili go do ruchu bo on mial jakas tam usterke-to po co wybierasz sie niesprawnym autem za granice...Uwazam,ze w wielu przypadkach powinnismy brac przyklad z niemcow,czy francuzow...Rutynowe i szczegolowe kontrole to wyeliminowanie w jakims stopniu przestepczosci...Narzekac na takie kontrole moga jedynie kierowcy "duzych mobili",ktore jada na tacho i nikt wiecej...Troszke pokory, a bedzie wszystko OK,a po drugie podstawa znac troszke jezyk...POZDRAWIAM I ZYCZE WSZYSTKIM MOBILKOM SZEROKOSCI!!!
~rekin 4-02-2008 12:35
I czemu tu się dziwić - Niemcy przeżywali dwa poważne naloty na ich Państwo - pierwszy nalot : To naloty dywanowe aliantów - A drugi jeszcze większy nalot :To nalot plagii polskich zlodzieji , obrzępalów , rabusiow - te dwa zjawiska juz na stale są wpisane w historie Niemiec.Wyksztalcil sie przez to też- portret Polaka A Jaką Polacy maja opinie - to wszyscy wiemy i lepiej do Polskości się nie przyznawac. Nic dziwnego że tak energiczne podejmuja dzialania sluzby policyjne powolane do utrzymania porządku w stosunku do ludzi niepożądanych których muszą wyselekcjonowac., praca policji w niemczech ma być skuteczna - i jest. . Ale trzeba też przyznac że są uprzejmi i stanowczy. My tez nie godzilibysmy sie z rozmaitymi intruzami, ale kto by ich wytepil?
~ciepliczanin 2 4-02-2008 14:40
<i> usunięte po interwencji Internauty </i>
~b 4-02-2008 14:43
<i> regulamin złamany </i>
~ulyssenardin 4-02-2008 15:12
ad rekin: Jawol meine fiurer, wracaj do Niemiec i nie przyznawaj się do Polskości, jak widać jest to dla ciebie duży problem...... sieg heil???
~Łowca byków 4-02-2008 15:49
Ja się tam z tego cieszę, przynajmniej tą metodą wyłapią paru łotrów, którym u nas udaje się uniknąć kontroli.
piipi 4-02-2008 15:53
..ja podejrzewam,ze policjanci z Niemiec sa tutaj niewinni.Oni musza NAS kontrolowac,gdyz otrzymuja od NASZYCH tz."zyczliwych sasiadow" - ciekawe informacje o NAS !
~bit 4-02-2008 16:23
podobno nie można obrażać a tekst w stylu "germańskie pomioty" uchodzi tak? to rzeczywiście grzecznościowy zwrot i nikt tu nie lży.. pozdrowienia dla red.
~abcd 4-02-2008 16:28
Niemiec zawsze bedzie niemcem zastanawia mnie tylko dlaczego po naszej stronie nasza policia nie czepie tak niemców ?
~lis 4-02-2008 17:06
szkoda gadac, a prawdziwych wypowiedzi redakcja nie dopuszcza
~kiks 4-02-2008 17:10
a mało tego w martkaufie nie zapłacisz karta bo to zła karta jest- co innego niemiecka sparrkase . Mówia Ci tam masz bankomat i se wypłać mimo ze zostawiasz w sklepiku pare setek eurosków OJRO to jest szczyt a wszyscy którzy tak bronia tych kontorli jestem ciekawa czy stalibyście w kolejczce autek i bylibyście spokojni jestem ciekawa leciały by bluzgi jakich swiat nie słyszał to tyle odemnie szerokości !!!
~ulyssenardin 4-02-2008 17:27
Ad Bit Tyś następny z problemem, że ci tu Niemców obrażają, jak widać i ty masz niezły dylemat. In primo: ja tu nie widzę teksty w stylu niemieckie pomioty, tylko Polskie pomioty i to pisane przez ludzie tacy jak ty i Rekin tzn. tacy którzy mają problemy z przyznawaniem się do Polskości. Polecam specjalistów od chorób psi. In secundo: jak mniemam nikt w redakcji nie posiada instrukcje określającą gdzie zaczyna się styl „a&#8217;la germański pomiot” zatem może nikt tego faktu nie odnotował. To oczywiście nie dotyczy malowanych wolskdoiczów jak w/w Bit i Rekin, ci panowie poczuli się urażeni, że kreatury niższe, Polacy, marudzą na działania swabpolizei na łamach Jelonki a to zapewne zagraża ład i porządek w tyśiecioletniej rzeszy. Arbait macht frai(er), pozdrawiam.
~makto 4-02-2008 17:52
Oooo a rymcycymcy znowu jedzie Policjie. Dzień bez oczarniania Policji to dzień stracony ? Chłopczyku masz jakieś kompleksy ?
~taki tam 4-02-2008 17:53
nasza policja nie zatrzymuje niemców bo nie umieli by sie z nimi dogadać,a policja niemecka przy granicy swietnie sobie radzi i w jezyku niemieckim jak i polskim
~koszerny 4-02-2008 18:23
Dopiero co bylo ciecie komentarzey w innym artykule i co? Admin spi? Chyba nie bardzo, skoro kazdy komentarz jest sprawdzany zanim powedruje na strone, to ciekawe co tam robia nazistowkie pozdrowienia?
~AgnieszkaIII 4-02-2008 18:38
Kazdy pracuje na swoja opinie... My posiadamy taka, na jaka sobie zasluzylismy. Jazeli niektorym nie odpowiada system niemieckiej kontroli, proponuje korzystac z czeskich drog. Nikt nikogo nie zamierza rowniez obrazac, ale fakty, niestety, przemawiaja na nasza niekorzysc.
~ 4-02-2008 19:27
Proponuje polskiej władzy to samo... widzisz niemca? Zatrzymaj, zabierz dokumenty, poczekaj, sprawdź dokladnie auto, każ wysiąść, itp. Ja nie mam nic na sumieniu, jezdze czesto do Niemiec, ale oni to juz przesadzają!!!!! pewnie tylko kazdy sie boi, bo jezyka nie zna... Niemcy tez polskiego nie znają!
~DANUTA 4-02-2008 19:41
Bez przesady,oni robią to z gracją i przeważnie z usmiechem na twarzy a my sami zapracowaliśmy sobie na taką opinie a nie inną.
~Ania 4-02-2008 21:33
Nie rozumiem tego zniesmaczenia. Maja do tego prawo. Mnie też zatrzymali i grzecznie poprosili o otwarcie bagażnika. Zrobiłam co kazali , podziekowali i juz mnie nie zaczepili od tamtej pory. W moim przypadku była to rutynowa kontrola, jak w Polsce
Hava Nagila 4-02-2008 23:35
A ja sie z tego smieje i mi to rybka , bo nie mieszkam w Europie . Swiat jest wesoly , z harcerskim pozdrowieniem CZUWAJ
piipi 5-02-2008 0:00
....do - (~Ani)...Aniu..co bylo w Twoim bagazniku....ze tych policjantow,tak po prostu....wysraszylas ?
~mewa - do zakręconych 5-02-2008 10:28
Aby logicznie wyciagnąc jakieś wnioski to nalezy wziąć pod uwagę , że do Niemiec i przez Niemcy jadą codziennie cale tabuny Polakow, są różni ludzie ale większośc to szumowina spoleczna ,zlodziejaszki , dilerzy narkot , Tacy robią nam opinię.Więc policja reaguje i zapobiega bo to jest ich Państwo i ich zasady porządku konsekwentne i odmienne często jak w naszym kraju. Natomiast Niemców u nas jest śladowa ilość lub są to Ci co przyjeżdzaja do rodzin , których często szybko okradaja.Nie wiem jaka bylaby reakcja naszego spoleczeństwa gdyby bylo odwrotnie z ta ogromną migracja ludzi do naszego państwa.Juz widzę naszą tolerancję i przyjazność zwlaszcza jakby przyjechalo ich kilka tysięcy do pracy! i jak by sobie radzila policja z rozmaitymi problemami. Ten filozof ulissenardin to już z nazwy jest zakręcony , paruje od niego nazizm - i drażni chyba porządek zachodni - chcialby zapewne aby wygladaly w niemczech ścieżki spacerowe,rzeki , podwórka ,ulice, klatki schodowe,obejścia tak jak w w Polsce - tysiące kilogramów smieci, toreb foliowych, starych opon, dzikich wysypisk różnych klamotów , oświnionych klatek schodowych.I nikt nie może zlapać sprawców. Ot, powinieneś mieć wysokie aspiracje i wymagania a duma powinna Ciebie rozpierać jak wal przeciwpowodziowy że pochodzisz z kraju odbiegajacego w czystości od innych a gdzie samokrytyka i skromność?- ale miejsce polaka jest w Polsce i tutaj jest dużo do zrobienia a nie kopanie się z sąsiadami pod wzdlędem ich obyczajów- a teraz stań przed lustrem i popatrz kto jest "pomiotem ". Nie krytukuj cidzych porządków i ladu weż się za swoje obejście , środowisko, kulturę zlikwiduj zlodzieji. Dzisiaj na jelonce poinformowano wlaśnie , że zlapano zlodzieji w Cieplicach.To u nas codzienność i nie budzi sensacji. Jak wyjdą z paki to napewno pojadą na zachod do roboty . Więc na opinię pracujemy sami !!!.
~ulyssenardin 5-02-2008 15:26
Ad mewa, Mewo, kochana ptaszynko cieszę się z twojej wypowiedzi, bo z niej wiele wynika. Lecz zanim zaczne ją analizować i rozbierać na części pierwsze chciał bym cię poinformować, że na moim podwórku jest czysto, schludnie, moja klatka schodowa została pomalowana w 2005 r. i trzyma się całkiem dobrze, nie śmierdzi i jest na bieżąco sprzątana. Z wyglądu mojego miasta, lasu, drogi i ulice zachwycony nie jestem ale są to MOJE ulice, to jest MOJE miasto, chodzę po POLSKICH lasach i jeżdżę po POLSKICH drogach, i nie ma dla mnie większego znaczenia w jakim stanie czystości czy technicznym one są bo ja, w przeciwieństwie od ciebie, NIE WSTYDZE SIĘ TEGO ŻE JESTEM POLAKIEM. Nie mam kompleksów jak widzę Mercedesa z helmutem w środku i nie robie w gaciach łażąc po Berlinie czy Monachium (a bywam) zachwycając się „jaki tu porządek, a jaki tu ordnung, a trawa zielona, odpowiedniej wilgotności, a psy (owczarki) robią do torebki&#8230;” itd., itp. Jestem DUMNY z tego co mam, nie potępiam tych co wyjechali za chlebem do Anglii, Irlandii czy Niemiec ale przeszkadza mi kiedy słyszę jak po dwóch latach już zapomnieli Polskiego i ostentacyjnie w rozmowie podkreślają pytania typu „jak wy mówić na&#8230;..”. Co? Znajomy obrazek?? Może sama, kiedy kończysz pisać piękną Polszczyzną na jelonce wracasz do męża Niemca i walisz piłowanym metalem bo wstyd przy dzieciach po Polsku a jak odwiedzacie rodzinę to nie przypominasz sobie „jak my mówić”?!?!?!? Nie?? No to mój błąd!! Wracamy jednak to twoich wypocin: powiadasz, że kopiemy się z sąsiadami pod względem ich obyczajów?? No tak widocznie to nasza Policja zatrzymuje bezpodstawnie auta tylko dlatego, że są na niemieckich blachach(???), nasze sądy negują prawa rodzicielskie Niemcom i zakazują im walić piłowanym metalem w obecności własnych dzieci(???). Opowiem ci coś, znajomy ma dziecko z miłą chudą niemrą, nie układało im się i małżeństwo się rozpadło. Jakiś sędzia rodem z ss zakazał mu mówić po Polsku do własnych dzieci (które posiadają podwójne obywatelstwo) i ma teraz widzenia 2 razy na kwartał w obecności inspektora z jakiegoś urzędu dla wolskdoichowej młodzieży, który to sprawdza czy tatuś przypadkiem nie polonizuje własnych dzieci!! No to jasne, że takiego gościa trzeba trzepać, na nie istniejącej granicy, najlepiej go oskarżać o tym, że coś ukradł, to wtedy można go wydalić i helga zaraz rzeknie się związków z brudnym Polakiem i wychowa dzieci po swojemu. Najgorsze jest to, że w tej samej klatce co kolega mieszka inne małżeństwo mieszane, tym razem nigeryjsko – niemieckie gdzie sąd (niemiecki) nawet nie zgodził się aby ojciec z Nigerii się wyprowadził ze wspólnego dachu i wyrokiem (wydziałem tego papieru, choć nie wiele zrozumiałem) ustanawia wychowanie wspólne dzieci do wieku pełnoletniego. Kolega tłumaczył, że w przypadku sąsiada Nigeryjczyka prawdopodobnie sąd bał się oskarżenia o stosowanie /propagowanie/ rasizmu. Stoje teraz przed lustrem i WIEM KTO JEST POMIOTEM!!! Wyjedz do Niemiec zamieszkaj w doskonałym porządku otoczona przykładnym niemieckim społeczeństwem stosującym wybiórczego rasizmu. A kiedy znajomy zaczną gadać o Polakach brudasach i złodziejach z za odrą to dawaj do pieca, opowiadaj Niemcom o brudach, o „tysiące kilogramów śmieci, toreb foliowych, starych opon, dzikich wysypisk różnych klamotów , oświnionych klatek schodowych. I nikt nie może złapać sprawców”. ALE UWAŻAJ bo helmuty mogą się domyśleć, że skoro tyle wiesz o Polsce to może coś z tobą jest nie tak, może należysz do tego podgatunku para ludzkiego zwanego Polakiem pospolitus. A o mnie, to tyle ci powiem, że nie będę ci towarzyszył w twoich wyprawach zagranicą, zostane tu, naszczam na klatkę schodową, ukradne autko (albo dwa, ale na niemieckich numerach) i potem wyrzuce śmieci w lesie, ale zostane tu.
~kleks do ulyse-wiracha-bura 5-02-2008 18:45
Niestety - ja będą tepil takich co kradna autka , wyrzucaja smieci w lesie i szczają po klatkach , bo to polska nie jest to smierdzący prywatny folwark jakis dwewiantow lecz także mój kraj i jest to też państwo prawa , wprawdzie slabego w skuteczności egzekwowania lporzadku i ladu spolecznego bo nie potrafi z takimi sobie poradzić szkodnikami co dewastuja ,paskudzą i kradna. A osobiście życzylbym sobie takiego porządku jak jest np. w Szwecji i wcale nie myślę niigdzie wyjeżdzać tylko dlatego ,że jakiś samozwańczym brudasom się to niepodoba. ktos pomylil kierunki myslenia. Proponuję zrób facet akcje zamiatania ulic , bo w kwietniu przy pierwszych wiatrach ludziom oczy pozakleja kurz i większośc mieszkańcow będzie miala zapalenie spojówek . - bo tak jest od lat , co powoduje że wiele rzeczy nie dostrzegają . A śmieci wysypuj do kontenera jak za niego placisz. Gdyby nasza policja byla podobna w dzialaniu jak w Niemczech to taki kozak w kradzieży autek i zaśmiecaniu lasów byś nie byl. Oni by Ciebie szybko nauczyli odrózniać demokracje od bezkarnej swawoli. Popieram Tytana - i z nim sie zgadzam calkowicie.
~Bulwa 5-02-2008 19:37
...chyba oddam mu "swoją rękę" jesteś kawalerem? Ja też tu zostanę i pewnie nieraz będę utyskiwała ,marudziła...ale kocham te swojskie ,jedyne, cudowne miejsce na świecie. Czekam na ten dzień kiedy "oni" będą chcieli mieszkać tu i będą chcieli pracować u nas na budowie.
~ulyssenardin 5-02-2008 20:13
ad kleks: widać nie potrafisz czytać że zrozumieniem, albo przeczytałeś tylko ostatnie akapity bo...... za duży wysiłek i trud by wszystkiego przeczytać od początku. No trudno, pozdrawiam cię ciepło, ulyssenardin.
piipi 5-02-2008 21:33
...do - ( ~Bulwy)...co ty nie wiesz,ze Niemcy (obecnie) chetnie prace w Szwajcarii na budowe podejmuja ! My mamy "naszego" Stefcia Müllera,a takze obsluge niemiecka ...na naszch stacjach benzynowych przy granicy.Czas nam jeszcze pokaze,gdy ich &#8364; pojdzie....po prostu w dolek !
~Darioth 24-04-2008 12:13
...te nasze polskie kompleksy, nic tylko ze zdumieniem czytać i się zachwycać bujnością wyobrażni naszych rodaków. Ja się was zapytam czy wy kiedykolwiek byliście w Grecji??? Czy wy wiecie o tym, że w Grecji mimo iż jest uważna za kraj piękny wcale tak w zupełności nie jest! Byłem na wyspie Corfu, w niektórych dzielnicach głównego miasta jest taki syf że się w głowie przewraca, sam stosunek Greków do czystości jest żałosny a już nie wspomnę o hałasie klaksonów aut na głównych ulicach! Oczywiście centrum miasta i główne miejsca typowo przeznaczone dla turystów są rzeczywiście piękne ale wystarczy że pójdziecie w typowo grecką dzielnicę i sami się przekonacie! I wiecie co mnie najbardziej zdziwiło??? Otóż zdziwiło mnie to, że Niemcy traktują Greków o wiele bardziej przyjażniej niż Polaków. Niemcy w większości nie uważają Grecji za kraj brudny! mimo że dla mnie Polaka było nie do pomyślenia że w takich miejscach może coś takiego występować, sam Kołobrzeg czy Trójmiasto jest o niebo bardziej zadbane niż niektóre miejsca na tej wyspie! NAPRAWDĘ, i wcale nie chce tutaj obrażać greków bo jest to naród naprawdę miły i gościnny. Po tym wszystkim co zauważyłem, wiecie do jakiego wniosku doszedłem? Otóż główną przeszkodą w dobrych relacjach pomiędzy Polakami i Niemcami jest DEZINFORMACJA. Zupełnie nic o sobie nie wiemy mimo że mieszkamy tak blisko siebie! Nawet gdybyśmy mieli złote kible to i tak Niemcy będą nas żle traktować ponieważ nic o nas nie wiedzą zaś niewiedza prowadzi do bojażni. Niemieckie media zamiast pokazywać Polskę i Polaków ze strony pozytywnej, pokazują nas raczej z tej złej strony, główną przyczyną tego stanu rzeczy są stereotypy jak i to, że mało co reklamujemy samych siebie za granicą! To media odgrywają główną rolę w tym procesie, zaś rolę drugoplanową odrywamy my POLACY, i tak będzie, dopóki doputy nie zadbamy o własne interesy naszego narodu i nie będziemy ostro krytykowali antypolskich uprzedzień ze strony nie tylko Niemieckiej! I co mnie najbardziej martwi w tym wszystkim to, że jesteśmy zachwyceni innymi państwami, zachwalamy innych, zaś samych siebie pogardzamy i dołujemy. PYTAM się, jak taka sytuacja istnieje, to jak ktoś może nas szanować?!
~aaaaaaa23234 7-03-2011 23:46
Zgadzam sie z wypowiedzią: Darioth Polacy powinni zacząć myśleć o własnym interesie, nawet kosztem Niemców, którzy nawet nie chcą przyznać statusu mniejszości narodowej 2mln Polaków mieszkających w Niemczech, a u nas mają reprezentacje w sejmie i przywileje. Dbanie o własny interes to silne Państwo,
~ 18-05-2019 15:03
Nawet idiota wie,ze nic nie dzieje sie bez przyczyny.polacy od zawsze maja opinie zlodziei,i nie tylko w Europie.Po otwarciu granic polskie narodowe rzemioslo rozlalo sie na cala Europe.O tym wiedza wszyscy ,i to zadna nowosc,bo takie sa fakty.polak musi krasc, i to wszedzie,by nie zdechnac w polsce z glodu.Nie ma steerotypu polaka zlodzieja, bo polak to zlodziej,bo taka jest polska.

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Wypadek przy baniakach  

Porozmawiaj z notariuszem

O rozpadających się górach

Jubileusze małżeńskie

Będzie kręcone!

Sonda

Wypalenie zawodowe należy uznać za chorobę?

Oddanych
głosów
842
Tak
64%
Nie
29%
Nie wiem
7%