MenuZamknij

WIADOMOŚCI

SPORT

Nie zauważył ambulansu na sygnale

Wiadomości: JELENIA GÓRA
Sobota, 28 stycznia 2012, 11:53
Aktualizacja: 11:54
Autor: Agrafka
Fot. 24jeleniagora.pl
Do zderzenia pędzącej na sygnale karetki pogotowia z fiatem, którego kierowca wymusił pierwszeństwo przejazdu, doszło wczoraj przy ulicy Wolności.

Prowadzący fiata, mieszkaniec Lwówka Śląskiego, jechał od strony Cieplic i na wysokości urzędu skarbowego chciał skręcić w lewo. W tym samym czasie ambulans z sygnałami uprzywilejowania wyprzedzał kolumnę pojazdów. Lwówczanin nie zauważył karetki, która uderzyła w przód i bok fiata. Nikomu nic się nie stało. Sprawca dostał mandat i punkty karne.

Ogłoszenia

Czytaj również

Przeszkadzali gapie

Radny KO: Szyszko już, a kiedy reszta?

Areszt dla pirata

Komentarze (74) Dodaj komentarz

rymcycymcy 28-01-2012 12:58
Tyle ambulansów ? ...do jednego ślepego ? ;)
~jac 28-01-2012 13:06
co za głupki jeżdzą po ulicach.brak słów
~xxx 28-01-2012 13:09
pewnie jakiś kretyn z pseudo wiejskiego klubu street roulette
papap3 28-01-2012 13:38
Sprawcą wypadku był ksiądz, nie chciał przyjąć mandatu zadzwonił nawet do adwokat
~ 28-01-2012 13:49
wiadomo DLW he he
~Cóś nie tak 28-01-2012 13:54
Według mnie sprawcą wypadku był kierowca ambulansu. Skoro gościu nawet ze Lwówka jechał i prawidłowo sygnalizował skręt w lewo i miał wolna drogę To cóż go obchodzi pojazd jadący z tyłu nawet na sygnałach. Kierowca ambulansu wyprzedał na własne ryzyko. Pojazdy uprzywilejowane nawet na sygnałach muszą przestrzegać przepisy ruchu drogowego i tyle
~kierowca tir 28-01-2012 14:10
I tu sie zgadzam z cos nie tak kierowca ambulansu popełnił wykroczenie jesli skręcający miał włączony kierunkowskaz i skręcał to amublans mimo sygnałów powinien mu ust ąpic pierwszeństwa lub upewnic sie czy jest widziany przez skręcającogo i tu musze stwierdzic ze od kiedy pogotowia nie zatrudniaja kierowców zawodowych z doświadczeniem tylko ratownicy medyczni prowadzą karetki jest tak jak jest .Kiedys by zostac kierowca karetki trzeba było sie legitymowac doswiadczeniem i kat minc C teraz wystarczy B i sadzaja o takich ..........no cóz oszczędności >>>>>>>
~ 28-01-2012 14:12
Wiadomo DLW strach za nimi ,i przed nimi wogole jechac Masakra
~Zainteresowa 28-01-2012 14:15
Ci ludzie z rejestracjami DLW i DLB to porażka prawko za jajka i świnie chyba mają obserwujcie ich a sami się przekonacie
~xyz 28-01-2012 14:27
Ale w tej kolizji nie było żadnego samochodu marki FIAT!Redaktor jak zwykle byle by napisać news bez żadnej wiedzy.
~dafpaw 28-01-2012 14:31
Racja,DLW i DLB nie powinni do jeleniej wjezdzac,nie raz za nimi jechalem PORAZKA.
~ 28-01-2012 14:32
Z całym szacunkiem, ale jak widzę rejestrację DLW to mnie krew zalewa... sieroty z Lwówka... kto was uczył jeździć?
~ 28-01-2012 14:36
Z całym szacunkiem, ale jak widzę rejestrację DLW to mnie krew zalewa... sieroty z Lwówka... kto was uczył jeździć?
~wrc 28-01-2012 14:38
gamoni nie brakuje,nie wazne czy on ma tablice rej.DLW,DJE,DJ czy chocby nawet DW, WE.sa matolki w duzych miastach i na wiochach a tablice o kierowcy nie swiadcza.
~--- 28-01-2012 14:54
ja jak widzę nauki jazdy na nie na blachach DJ to mnie krew zalewa, wywalać tam gdzie mieszkacie, w jeleniej już się jeździć nie da przez te nauki jazdy.
~Jędza 28-01-2012 14:58
Matoły!!!!!!!!!!!!!!!! wyżej komentujące-pojazd poruszający się na sygnale jest to pojazd uprzywilejowany!!!!!!!!!!!!! i zawsze ma pierwszeństwo!!!!!!!!!!!! Po to ma sygnał i świetlny i dźwiękowy aby takie matoły jak wy go słyszeli a jak głusi to widzieli i ustąpili mu drogi!!!!!!!!!!
~--- 28-01-2012 15:01
Pojazd uprzywilejowany nie ma pierwszeństwa Downie.
~ooo 28-01-2012 15:18
Tych ,ktorych " KREW ZALEWA" ,moze byloby dobrze gdyby tak sie staloz Wami!!!!!! Bedzie mniej nienawistnych ,przemadrzalych i glupich z METROPOLII---------Jelenia Gora !!!!!! Podpisana p. kierowca z rej. samochodu DJE
~ 28-01-2012 15:28
a kierowca karetki i tak dostanie po D od przelozonych
~zem 28-01-2012 15:39
Czyżby w jeleniej obowiązywało inne prawo niż w pozostałej części Polski i Europy?, od kiedy? bo tam sie wybieram niebawem. Przepis reguluje tak matoły: chcesz wyprzedzać pojazd skręcajacy w lewo - możesz to wykonać przejeżdzajac po jego prawej stronie, i to bez względu czy to uprzywilejowany pojazd czy inny burak z jeleniej.
~aaa 28-01-2012 16:04
A jeśli karetka jechała od Cieplic?
~ 28-01-2012 16:22
aaa ales ty nie domyslny jestes,gdyby jechala od strony jeleniej to musi ja puscic innej opcji niema,a jechala za nim.
~kokss 28-01-2012 16:23
Zasadniczo to kierowca osobowki moglby nie przyjac mandatu i w sadzie mogloby wyjsc calkiem odwrotnie. To ze karetka leci na sygnale nie oznacza ze ma bezwzgledne pierszenstwo tym bardziej jak atakuje pojazdy z tylu. Czy skoro karetka ma pierszenstwo to moze takze rozjechac pieszych skoro juz beda na przejsciu ? :)
~..piotr 28-01-2012 16:23
DLW razem z tą rejestracją powinno się dawac zielony listek albo L na dach
~WsZ 28-01-2012 16:41
Do kokss Już na nj14 ci napisałem nie widziałeś nie pisz!!!
~koks 28-01-2012 16:50
Wiekszosc z piszacych nie byla i bedzie pisala :) Tak jak napisalem "moglby" mogloby" Opisuje problem ze nie zawsze pojazd uprzywilejowany ma bezwgledne pierszenstwo. W zasadzie jezeli porusza sie wbrew przepisom ogolnym to on nie ma pierszenstwa jest uprzywilejowany a to zasadnicza roznica.
~hymek 28-01-2012 16:54
Nie wiem jaki wy KD znacie ale ja znam taki że jeśli chce zmienić kierunek/pas ruchu to najpierw muszę się upewnić czy nic mnie nie wyprzedza oraz czy ja swoim zamiarem nie spowoduje zagrożenia w ruchu drogowym :) Narzekacie teraz na kierowców pojazdów uprzywilejowanych że zachowują się źle i wymuszają, ale jakby to do was taki pojazd jechał to byście się wściekali że tak długo jechał. Ot taka zwykła zawiść trolla społecznego :)
~WsZ 28-01-2012 16:55
TO nie feruj wyroków. Całe zdarzenie widziała policja która była świadkiem.
~luiz 28-01-2012 17:29
Chcesz zarobić pieniądze w internecie ? używaj komputera, tak jak zawsze, ale dodatkowo, zarabiaj.http://www.internetzarobek.dbvp.pl/news.ph
~, 28-01-2012 17:30
ksiądz słuchał rada maryji i nie słyszał karetki
~RAFI 88 28-01-2012 17:36
KIEROWCY DLW TO W 100% I D I O C I ......
~szofer 28-01-2012 18:21
Jędza.....wez leki matolku i siedz cicho i nie pisz bzdur W pelni popieram opinie .....cos nie tak...i kierowcy tira...Sprawca kolizji wg powyzszego opisu ewidentnie jest kierowca ambulansu chyba ze opis tego zdarzenia jest bledny by czynic kierowce ambulansu winnym i to zadecydowalo ze policaje uznali winnym kierowce fiata.
~do rymcymcy 28-01-2012 18:28
Jedna z karetek uczestniczyła w wypadku, druga wezwano do uczestników wypadku by ocenić stan ich zdrowia. zagdaka rozwikłana? Cieszę się...
~lobuz 28-01-2012 18:38
ja tez mam DLW a jestem z Jeleniej barany. szkoda ze wam do rowerow niedają zielonych listkow .
~lobuz 28-01-2012 18:46
ja tez mam DLW a jestem z Jeleniej barany. szkoda ze wam do rowerow niedają zielonych listkow .
~do lobuz 28-01-2012 18:55
Jak masz DLW to nie jestes z Jeleniej tylko w niej przebywasz i wychodzi na to ze bez meldunku-nielegalnie. Wiec nie jestes z Jeleniej masz znak DLW :)
~DJ 28-01-2012 19:00
Jaracie się tym że kierowcy z mniejszych dziur typu Lwówek czy Lubań nie radzą sobie z jazdą po Jeleniej,może to i po części prawda ale pamiętajcie że Jelenia to też wiocha i to samo o nas mówią ci z Wrocka.
~SWIADEK 28-01-2012 19:12
FIAT JECHAŁ W STRONĘ CIEPLIC A NIE OD STRONY CIEPLIC!!! A PO DRUGIE JADAC OD CIEPLIC NA WYSOKOŚCI URZĘDU NIE MA GDZIE SKRECIC W LEWO!!!
~Dariusz N 28-01-2012 19:20
Dzisiaj przed TESCO zostałem napadnięty przez ochronę z tesco, zniszczyli mi telefon gdy wzywałem policję policja nie spisała świadka gdy o to prosiłem, świadek zresztą też nie lepszy, bo stary moher, krzyczał do mnie złodzieju, a sam o mało telefonu mi nie zabrał, który pozbierał z ulicy, jak przyjechała policja, to gdy się tylko odezwałem, to usłyszałem słowa: twoja wersja nas nie interesuje, ich będziemy słuchać", już prawie mnie zawlekli do suki, ale udowodniłem im, że nie jestem złodziejem. LUDZIE!!! Coś wisi w powietrzu, nie jest dobrze.
~do Dariusza 28-01-2012 20:21
Mozesz zlozyc skarge na funkcjonariuszy, jest tez monitorning przy tesco, mozesz takze podzielic sie numerami sluzbowymi tych policjantow.
~do jedzy 28-01-2012 21:16
Jędzo ty tak nie krzycz, bo jeszcze ci żyłka pierdaknie;) i do ciebie ten pojazd uprzywilejowany bedą musieli wysyłać. Aż strach pomyśleć co sie stanie jak znów jakis "matoł" na drogę wyskoczy...:)
~do 18.55 28-01-2012 21:26
jestem z Jeleniej tylko auto mam kupione we Lwowku matole.
~do ~do 18.55 28-01-2012 22:02
To znaczy, ze jestes palantem i nie przerejestrowales auta.
~rrr 28-01-2012 22:28
Jak czytam te komentarze najeżdżające na DLW to mam ochote dać po ry...u To, że Wy macie rejestracje DJ to jesteście super kierowcami jeden z drugim? Co ma rejestracja do umiejetnosci prowadzącego?Dlaczego gdy jest artykuł na jelonce o wypadku i błedzie kierowcy z Jeleniej Góry to nie podkreślacie w komentarzach "DJ wiadomo"?
~ 28-01-2012 22:42
bezobrazy ci co niektórzy, mniejszość mieszkańców co pochodzi z tej zapyżałej wiochy jaką jest Jelenia Góra, mają kompleks wielkiej metropoli
~ 28-01-2012 22:44
DLW DLW DLW DLW DLW DLW DLW DLW DLW DLW DLW DLW!!!!! smiech na sali!!!!!!!!
~worek33 28-01-2012 22:44
Zabrac starszym panom prawko z maluszku albo cinqecento na badania wysłac ! oto najwieksze zagrozenie na drodze.
~mim 28-01-2012 23:40
Czy autorce coś się nie pomyliło Gdzie na wysokości Urzędu Skarbowego,jadąc od Cieplic,możnma skręcić w lewo? Na chodnik? Może ktoś wie?
Piipi Jelonkowa 28-01-2012 23:52
..do - [~Papap3 ] .. masz rację ! ..*to biedny szpital .. gdyż zatrudnia obecnie Księdza do jazdy karetką .. by ratował ludzi ! ~SMUTNE ..
~ 29-01-2012 0:31
http://www.youtube.com/watch?v=RGSC9LmX_oY&feature=related
~ 29-01-2012 1:03
gdyby była SKM to nie było by takich zdarzeń bo ten łoś co do jeleniej przyjechał był bym SKM-em a nie swoim wartburgiem
~3d 29-01-2012 9:20
Dzieci neo sie wypowiadaja o przrepisach ruchu drogowego. az mnie cos trafia. pojazd uprzywilejowany dajacy sygnaly dzwiekowe i swietlne zawsze ale to ZAWSZE ma pierszenstwo. fakt nie trzeba uciekac na pobliski plac zabaw czy w pole ale umozliwic mu przejazd i nie ma zmiluj sie. a w/g mnie czy to dlw czy inny nie ma reguly wszedzie znajda sie ludzie ktorzy nigdy nie powinni jezdzic autem ew. w grze komputerowej.
~LOLEK 29-01-2012 10:16
a ja jak widze autka z DLW DLB DBL (DEBILE) to najlepiej na nich sie nakrecic na tesco oni tam znakow STOP nie widza :)))
~bronek5555 29-01-2012 11:52
Winę ponoszą obie strony. Niejednokrotnie byłem świadkiem jak kierowcy ze znakami DLW DLB itd wyjeżdżając z Galerii w stronę ul. Spółdzielczej zamiast kierować swój pojazd zgodnie ze znakiem w prawo jadą na wprost to już jest jedno wykroczenie a wysepkę zamiast ominąć zgodnie ze znakiem jadą na wprost \" pod prąd \" unikając niejednokrotnie zderzenia czołowego głupio się uśmiechając bo się udało. A karetki gdyby miały sygnał dżwiękowy taki jak ma straż pożarna że słychać ich z odległości nawet kilkudziesięciu metrów nie dochodziłoby do takich zdarzeń. A po trzecie do włodarzy miasta należało by się zastanowić nad pasem ruchu tylko i wyłącznie dla pojazdów uprzywilejowanych tak jak to jest na zachodzie z których ponoć bierzemy przykład.
~do 3d 29-01-2012 11:55
Juz bylo pisane czy karetka moze wierc rozjechac pieszych na przejsciu czy chodniku czy walic prosto w stojace auto np. Bo przeciez twpim zadaniem ma zawsze ale to zawsze pierszenstwo. Bylo takze pisane ze nie zawsze widac czy slychac karetke szczegolnie w obecnym okresie jak jeszcze atakuje od tylu. Uprzywilejowanie nie oznacza ze moze narazac innych na utrate zycia lub zdrowia.
papap3 29-01-2012 12:03
do ~kierowca tir. Jeśli pojazd nie przekracza 3.5T to nie rozumie dlaczego mieli by zatrudniać kierowców z kategorią C .
~bronek5555 29-01-2012 12:04
Winę ponoszą obie strony. Niejednokrotnie byłem świadkiem jak kierowcy ze znakami DLW DLB itd wyjeżdżając z Galerii w stronę ul. Spółdzielczej zamiast kierować swój pojazd zgodnie ze znakiem w prawo jadą na wprost to już jest jedno wykroczenie a wysepkę zamiast ominąć zgodnie ze znakiem jadą na wprost \" pod prąd \" unikając niejednokrotnie zderzenia czołowego głupio się uśmiechając bo się udało. A karetki gdyby miały sygnał dżwiękowy taki jak ma straż pożarna że słychać ich z odległości nawet kilkudziesięciu metrów nie dochodziłoby do takich zdarzeń. A po trzecie do włodarzy miasta należało by się zastanowić nad pasem ruchu tylko i wyłącznie dla pojazdów uprzywilejowanych tak jak to jest na zachodzie z których ponoć bierzemy przykład.
~xxx 29-01-2012 12:24
moim zdaniem wine ponosi wiejski klub samochodowy street roulette...
~ 29-01-2012 12:54
do DARIUSZ N,ty juz wiecej nie chodz na randki z KAMILA bo ci zrobi wode z mozgu,a przy tej temperaturze to ci beda sople na lbie wisiec.
~ 29-01-2012 13:20
jakis debilek tu pisze, ze karetka byla winna. Dziwne te przepisy w Polsce....na CALYM swiecie karetka na sygnale jest uprzywilejowana, a u niego nie...powinni ci predziutko odebrac prawko....
~aaa 29-01-2012 13:51
jak sama nazwa wskazuje pojazd uprzywilejowany ma przywileje a nie bezwzględne pierwszeństwo. Pojazd uprzywilejowany może nie zastosować się do znaków drogowych jednocześnie zachowując szczególną ostrożność, bierze bowiem odpowiedzialność nie tylko za siebie ale również za wszystkich użytkowników drogi. Może przekraczać prawo jako uprzywilejowany jedynie wtedy, gdy widzi, że inne pojazdy mu to umożliwią a nie taranować wszystkie inne pojazdy. Niestety zarówno jak wśród kierowców normalnych samochodów osobowych, tak i wśród kierowców samochodów uprzywilejowanych, znajdują się osoby, które nie powinny takiej funkcji zajmować. Powinien cechować się olbrzymią odpowiedzialnością i niejako myśleć za innych użytkowników dróg. Osoby niesłyszące również są kierowcami.
~ktoss 29-01-2012 15:09
Nareszcie madre slowa. Uprzywilejowanie nie oznacza bezwglednego pierszenstwa i na calym swiecie u nas. To dla tych co pisza ze znaja prawo :)
~ 29-01-2012 15:24
Do coś nie tak i kierowcy tira !!! Jak Cię nie obchodzi,że coś lub ktoś może jechać za tobą,to se skręcaj w lewo.Możesz se nawet kierunkowskaz wrzucić! Ale pamiętaj,że to może być Twój ostatni skręt w lewo !!!! Debile jedne!!! Lusterka w aucie nie po to są,by se makijaż poprawiać! A szofer musi mieć oczy wokół głowy.A nawet jedno w dupie!!! Jak mawia pan Pażdzioch :-).Pamiętajcie o tym,jeden z drugim!
~Wujek Samo Zło 29-01-2012 15:37
Moim zdaniem ukarany powinien być kierowca karetki.Dlaczego odbijał na lewy pas, skoro mógł minąć renaulta prawym lub minimalnie zwolnić i do kolizji by nie doszło??? Ja bym tego mandatu nie przyjął. Włączenie \"koguta\" nie może powodować wyłączenia wyobraźni i zdrowego rozsądku. Gdyby karetka uderzyła w renaulta bardziej prostopadle, to kierowca osobówki byłby poważnie ranny!! \"Werdykt\" policji to dla mnie skandal.
~retham 29-01-2012 16:14
buhłehłehłehłe, weźcie mnie ludzie nie rozśmieszajcie. Ze niby ludzie z rejestracjami DJ to super kierowcy? Ja też mam rejestracje DLW i jeżdze na prawde po wielkich metropoliach typu Berlin, Praga no i czasami wrocek a jakaś jelenia w porównaniu do tych metropolii to dopiero dziura i tu jest pestka jeździć. Wy po prostu macie kompleks wielkiego miasta a jelenia to tylko rozciągnięta dziura, którą się jaracie bo macie sygnalizacje świetlne. A tablice rejestracyjne o niczym nie świadczą bo jak ktoś nie umie jeździć to i na tablicach Berlińskich, Wrocławskich czy tam praskich zrobi jakąś głupote na drodze. Taka prawda że większość na tablicach DJ nie powinno dostać prawka z tego co widuje w tej jeleniej dziurze to sporo osób wymusza pierwszeństwo albo robi jakąś inną głupotę wbrew przepisom
~DLW 29-01-2012 18:58
do pajaców którzy mają coś do DLW a wy za co dostaliśćie prawko jak my za jajka i świniaki to wy za co za dupę? ślepaki nauczcie się prowadzić auto to wtedy pogadamy mamyje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
~czupaczups 29-01-2012 21:01
wszystkich krew zalewa... jakaś zbiorowa menstruacja? ps. dowód jakości prowadzenia samochodu o rejestracjach np. DLB czy DLW można zobaczyć na rondzie jeleniogórskim !!
~czupaczups 29-01-2012 21:05
mnie dodatkowo krew zalewa w sytuacji, kiedy kierowca karetki wykorzystuje możliwość objechania korku np. przed światłami tylko dlatego, że ma status pojazdu uprzywilejowanego.
~Ochrona ! 29-01-2012 22:28
Dariuszu N ! ! Ochrona w Tesco to zwykli durnie po szkole specjalnej ! Nie maja prawa Ciebie dotykać, bo są to słupy od zawiadamiania ogranów ścigania ! Następnym razem wal w ryj ! Obrona konieczna KUMASZ ! ! Dla nich ta praca to Misja ! JESTEM OCHRONIARZEM ! ! Raz przy kasie kazał mi pokazać Frajer co mam w plecaczku, to powiedziałem żeby się pie...lił ! Złapał mnie za rękę to sprzedałem mu liścia i dopiero taki już NOWOCZEŚNIEJSZY na zewnątrz podszedł do mnie i nawet NORMALNIE się wysławiał ! Ten może więcej ! Porozmawialiśmy, plecak powiedziałem że Policji pokaże ale im nie więc nie chcieli marnować dalej czasu ! Taki już ich los że MISJA MISJĄ a Lepszej pracy po specjalnej szkole nie dostaną ...
~Swiadek 29-01-2012 23:36
Przejezdzałem zaraz po zdarzeniu i żadnego fiata tam nie było tylko renault na tablicach DLB.Renówka miła przerysowany bok od strony kierowcy a karetka bok od strony pasazera,a więc jaki Fiat i gdzi niby on skręcał???Co za bzdury piszą na tej Jelonce??
~DLW 30-01-2012 6:52
ja tez mam DLW i laske klade na DJ bo wiekszosc dzwonów jest z udzialem DJ ciekawskich zapraszam kolo galeri w Zgorzelcu co tam sie wyprawia z udzialem DJ wies tanczy wies spiewa.
~świadek 30-01-2012 8:35
widziałam to zdarzenie, przejeżdżałam akurat. Sam. osobowy jechał w stronę Cieplic, chciał skręcić do US, nie mógł wykonać innego manewru, nie mógł nigdzie uciec bo z naprzeciwka jechały auta. Karetka pędziła za nim i to ona powinna go wyminąć. Moim zdaniem winę ponosi kierowca ambulansu.
~ACDC 30-01-2012 10:29
Popieram "Swiadka" Karedka powinna przestrzegać przepisów pomimo tego że jest samochodem uprzywilejowanym jadącym na sygnałach,tak samo może przejechać na czerwonym świetle ale tylko z zachowaniem szczególnej ostrożności a nie na pełnej piździe!!! Poza tym dużo kierowców niema mózgu i nie ważne czy prowadzi auto z numerami DLW,DLB czy DJE tym bardziej należy się dla nich szacunek że potrafią zdać prawko w nie swoim mieście i to szybciej niż nie którzy idioci z jelonki!!!Albo to że ksiądz słuchał radia maryja i nie słyszał karetki żałosne/ a ilu kurwa idiotów jeździ z tubą w bagażniku i słucha techniawki na sałą pizde że własnych myśli nie słyszy i to jest ok!!!WYPADKI CHODZA PO LUDZIACH I TYLE W TEMACIE!!! A BŁĘDÓW NIE POPEŁNIA TEN CO NIC NIE ROBI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
~observator 30-01-2012 12:16
cyt. \"Debil Lub Wieśniak\".

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Dachowanie w Miłkowie

Będzie referendum w Jeleniej Górze?

Wybory parlamentarne (aktualizacja)

Jutro akcja „Niechronieni uczestnicy ruchu drogowego”

Wybory: Zwycięstwo PiS

Sonda

E-papierosy są lepsze od zwykłych?

Oddanych
głosów
579
Tak
13%
Nie
66%
Nie wiem
21%